Zor Sevda 20 Temmuz Özeti 58. Bölüm Fragmanı Zoya’nın Muhteşem Doğumgünü

Zor Sevda 58. Bölüm Özeti

Zor Sevda 57. bölümde Raşit arkadaşları ile Dwai kutlamalarına giderken kaza geçirmişti. Kaza sırasında Dilşatta oradadır ve Raşit’i görünce ne yapacağını bilemez. Raşit hastaneye kaldırılır ve durumu ciddidir. Dilşat eve döndüğünde onun için dua etmeye başlar. Dilşat Asaf’tan Ayan’ı aramasını ve Raşit’i sormasını ister. Ancak Raşit Asaf için hiç bir anlam ifade etmemektedir ve kendisini daha fazla zorlamamasını ister. Neyseki Ayan telefon açarak Raşit’in iyi olduğu haberini verir.

Asaf Zoya’nın doğum günü için bir sürpriz hazırlarken Ayan ve Hümeyra’nın da doğum gününe katılmasını ister. Zoya tabletine baktığında doğum günü olduğunu hatırlar. Asaf’ın doğum gününü unuttuğunu düşünür ve çok sinirlidir. Raşit yaşadığı kazadan sonra radikal kararlar almayı düşünmektedir. Raşit Dilşat’a telefon açarak duygularını anlatmak ister. Onunla birlikte olmak ve hayatının geri kalanını kendisi ile geçirmek istediğini söyler. Dilşat nasıl tepki vereceğini bilemez.

Raşit ile Dilşat dergahta buluştuklarında Raşit ömrünün geri kalan kısmını kendisiyle geçirmesini istiyor ve onun elini tutuyor. Bunlar yaşanırken Razia onları gizlice izlemekte. Zoya doğum gününü kutlamayı unutan Asaf’a kızmaya devam ederken büyük sürprizle karşılaşır. Işıklar bir anda yanıyor ve etraf gelin gibi süslenmiş. Zoya önce Dilşat sonra Ayan ve Hümeyra ve sonra da Nuzrat’ı görmekten çok mutlu..

Razia Şirin’in aklına girmeye devam ediyor daha  doğrusu onu zehirlemeye devam ediyor. Raşit’in Dilşat tarafından büyülenmiş olabileceğini söylüyor. Bu arada kendisine gelen mesajla tedirgin olarak oradan ayrılıyor. Mesajda cinayetten kurtulduğunu ve intikamını alacağını söylenmektedir. Bu bölümde Zoya’nın doğum günü üzerinde fazla durulduğu için özet olarak anlatacaklarımız bunlar….

Zor Sevda 20 Temmuz Fragmanı

READ  Zor Sevda 29 Haziran Özeti 43. Bölüm Fragmanı Asaf Zoya Yıldızlar Altında

Zor Sevda 20 Temmuz Özeti 58. Bölüm Fragmanı Zoya’nın Muhteşem Doğumgünü (88 Yorum)

  1. AYSEL CANİM hos geldin seni cok merak ettm kendine iyi bak dunyanin tum guzelikleri senin olsun ALLAHA emanet ol.

    • SEVGİ ABLAMMM HOŞ GELDİN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
      KARDEŞİNİ UNUTTUN MU HİÇ SORMUYORSUN CANIN SAĞOLSUN ABLAM AMA BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

  2. CANIMIN İÇİ ARKADAŞLARIM BİRTANELERİM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    AYSELCİM ❤️ DENİZCİM ❤️ ASİ❤️ FIRTINACIM ❤️ ZARACIM ❤️ ROMACIM ❤️ASİCİM ❤️ RANİ SAHİBACIM ❤️ MELEKCİM ❤️ KÜÇÜK KARDEŞİM SEDOŞUM ❤️ CEYHUNEMM ❤️ MERVEMM ❤️ MEYSELİM ❤️MERYEMCİM ❤️ KADRİNA ❤️SEVGİ ABLA ❤️ ASLICIM ❤️LAVİNYA ❤️ AYTAÇ ❤️ ZOR AŞK ❤️ HİİRCİM❤️ SHOLOK2 ❤️ ŞİRİNİMM ❤️ SARI PAPATYAM ❤️ BEGÜM ❤️ BÜŞRACIGIM ❤️ SERPİLİM ❤️ DEFNEM ❤️ GÜZEL VANLIM ❤️SAHİLCİM ❤️ KUHŞİ ❤️ TUGBACIM ❤️ KUSUMCUM ❤️DİLEGİM ❤️YORUMCU KIZ MİRA❤️ AYTEN ❤️racacım ❤️ MANDALİNACI TEYZE ❤️HELİN ❤️ ZÜLAY ❤️ZOYA ❤️ YUSRA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    UNUTTUĞUM ARKADAŞLAR VARSA KUSURUMA BAKMAYIN BEN UNUTTUMSA SİZ BENİ HATIRLAYIN
    GÜZEL YÜZÜNÜZDEN GÜLÜMSEME HİÇ EKSİK OLMASIN KENDİNİZE İYİ BAKIN HAYIRLI CUMALAR GÖRÜŞÜRÜZ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Canımın içi ELAM nasılsın canım kardeşim…ne zamandır gorusemiyoz..hayat nasil Bitanem…ben yoktum migrenin tutmus acile gitmissin..çok geçmiş olsun canım benim..şimdi iyisindir İNŞALLAH..
      Seni seviyorum ve opuyorumm ALLAH a emanet ol canım kardeşim…
      Ablana da ben den selam söyle…

      • ❤️❤️❤️❤️❤️AYSELCİM❤️❤️❤️❤️❤️ CANIMIN CANIMIN İÇİ HAMD OLSUN ŞİMDİ İYİYİM
        SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
        MOREL KAYNAĞIM
        ABLAM KADAR DEGERLİ ABLACIM MORELİN KEYFİN NASIL İYİMİ GÜZEL YÜZÜNDEN GÜLÜMSEME HİÇ HİÇ HİÇ HİÇ HİÇ HİÇ HİÇ HİÇ EKSİK OLMASIN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
        BENDE
        SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
        ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
        SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM
        GÜZEL YANAKLARINDA ÖPÜYORUM
        KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ ❤️❤️❤️

  3. KAYIP ARKADAŞLARIM NERDESİNİZ NE YAPIYORSUNUZ KEYFİNİZ YERİNDEMİ SİZLERİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM

    DEFNEMMMMM RUH İKİZİM KELEBEĞİM
    ASİ FIRTINAM AŞKIM BİRTANEM
    ROMACIM CANIM
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ

  4. GÖZZZÜMMMMM BİRTANEM GÖZLÜÜÜMM…
    nasılsın asim fırtınam gözüm ne ediyon esii nasıl iyimi…
    ben mi gözüm iyiyim…
    evet kararım çok önemli ama ben aynı karardayım gözüm benim…
    gözüm ben kimseye kolay kolay dostum demem tek dostum zaten o ben her zaman bu fikirde olan insanım benim tek dostum var RABBİMDİR tek arkadaşım var o HAZRETİ MUHAMMED (s.a.v) dir…
    ama benim o arkadaşım dostum da benim gibi düşünen biri ama ikimizde birbirimize yol arkadaşlığı yapacayız bir nevi ikimizde hoca olmak istiyoruz ayrı ev tutmayı ve en büyük hayalimiz tıpkı peygamberimizin yaptığı gibi orucun son on günü itikaf a girmek az uyumak çok ibadet çok kur-an-ı kerim okumak sohbet vermek böyle hayaller…o benim için öyle şeyler yaptı ki haddi hesabı yok gözüm bende onun için böyle bir şey yapıyorum…
    inşallah hayalimiz gerçek olur arkadaşımın adı da emine…
    bende o da biliyoruz dost mezara kadardır…ama biz yol arkadaşıyız…neyse gözüm ben nerelere gittim…kısacası bu kararım kesin…
    bilmiyorum ama gözüm sana anlatmak istiyorum böyle…başını ağrıttıysam affet beni tamamı…

    ALLAH A EMANET SİN…
    VEEEEEEEEEEEE
    GELDE KONUŞALIM SENİ ÇOK ÖZLEDİM…

  5. HAYIRLI CUMALAR…
    CUMANIZ MÜBBAREK OLSUN…

    CAAANIMMMMM TONTİŞŞŞŞŞ ABLALARIM NASILSINIZ NE VAR NE YOK NE EDİYONUZ HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM YA
    İYİSİNİZ İNŞALLAH…

    CAAANIM ARKEDŞLERİM KANKİLERİM LAVİNYAM KARDEŞİM HERŞEYİM…
    NASILSINIZZZZZZZZZZZZ KIZLAR NE EDİYONUZ…

  6. Cok tesekkur ederim Katrina abla
    Nasilsiniz ben biraz sonra tercih yapmak icin okula gidicem bana dua edin lutfen sizi seviyorum

  7. HAYIRLI CUMALAR…
    KANKALARİN BİTANESİ DENİZİİİM
    bugunun hurmetine bütün yaptığın dualar kabul olsun İNŞALLAH…ben İyiyim Bitanem sen nasılsın… bilmiyorum ama yazmadım sebebi yoktu ki aslinda.. ruhsal sorunlar sanırım…depresyona girmek üzereydim de ablam bi bırakmadı ağız tadıyla depresyona gireyimm…anam iyiki doğurmuş hepsini… CANIM ABLALARİM BENİM..
    Sen 1.70 boyla ne diye topuklu ayakkabı giyip düğüne gidiyon…öyle goz de değer nazarda deger..giyme bidaha bak boyun zaten uzun iyice uzama koca bulamman kendine sonra ..
    Benimkini Sormussun..duyduğum şeyler hiccc hoşuma gitmedi…bayramda tekel bayii den çıkarken gormusler…benden başka konuşup goruştugu varmış..ben birebir hiç konuşmadım… duyduklarım buydu..bunlarda yetti zaten.. numarasını engelledim..kendi numarami degistirdim…
    Yani olmayan bağları iyice kopardim…Neyse çok isim var sonra uzun uzun yazarım İNŞALLAH ..
    ALLAH a emanet ol canım benim…
    Seni coookkkk cokkkkk çooookkk cooook seviyorum ve sımsıkı sarılip kocaman kocaman opuyorum BİTANEM DENİZİİİİM…

    • AYSELİM

      CANIM KANKAMMM GELMİŞ HOŞGELDİN Kız illa sana sitem mi edim beni bir daha hiç yalnız bırakmam seni çok seviyorum valla senin çok ayrı seviyorum bak diyorum valla valla bir daha beni YANLIZ bırakırsan seni terk ederim şaka maka bir yanada seni çok özlüyorum

      ❤️❤️❤️ DUAM ❤️❤️❤️

      DİLİMİZE DÜŞEN, KALBİMİZDE GECEN BİZİM BİLMEDİĞİMİZ AMA BİZİM İÇİN HAYIRLI OLAN NE VARSA BU MÜBAREK GÜNDE DUA OLUP KABUL OLUR İNŞALLAH HAKKIMIZDA HERŞEYİN NE HAYIRLISI OLSUN
      CUMANIZ MÜBAREK OLSUN
      CANIM KANKAMMM SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM AYSELİM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

  8. HAYIRLI GÜNLER…
    HAYIRLI CUMALAR….
    NASILSINIZ CÜMLETEN…
    Sevgi ablam denizim kankammm sedef kuzum asi fırtınam bacimmmm zaram cicegim canımın içi elam defnecim romacim Meleğim dileğim tugbacim rani sahibancim güzel van’lim laviya gamze papatyam şirinim Merveler serpil hiir hayat gamzecm Katrina meyselim racacim cuyhune asi begüm Meryem zulay..

    ALLAH bu günün hurmetine kalbinizden geçen bütün dualarınizi kabul etsin İNŞALLAH…

    Asi fırtınam bacimmmm nerdesin..nasılsın gizzz gözümde tutuyorsun…vicdansız insan gece de olsa yazmazmi… memlekete gittin,anneni babani gorunce bizi unuttun mu ne…
    Çok özledim ya seni o dan bu kadar sistemim.. yanlış anlama..
    ALLAH a emanet olun İNŞALLAH KIZLAR…

  9. ❤️❤️❤️❤️❤️BÜŞRACIGIM ❤️❤️❤️❤️❤️ CANIM DENİZİCİGİM DEDİĞİ GİBİ DARISI BİZ BİZ BEKARLARIN BAŞINA
    BİRTANEM HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK
    MUTLU BİR EVLİLİĞİN OLUR KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

    • Denız ım ve Elam sızlerın de gununuz aydın neşenız bol olsun.İkiniz de çok degerlı çok ıyı ınsanlarsınız.Sızlerı gormesemde kalben çok sevıyorum.

      • ❤️❤️❤️❤️❤️SERPİLİMMM❤️❤️❤️❤️❤️ CANISI NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR KENDİNE İYİ CANIM ARKADAŞIM GÖRÜŞÜRÜZ ❤️❤️❤️

        • SERPİLİMMM BİRTANEM YAZIRLIK MI YAPIYORSUN TATİLEME GİDİYORSUN GİDECEĞİN YERE SELAMETLE GİD AMA BENİ UNUTMA SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜZEL YANAKLARINIZDAN ÖPÜYORUM KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ CANISI

  10. Bak hasene hanım benden büyüksün diye düşünüyorum bu yüzden terbiyesizlik etmek istemem ama bir soru sormak istiyorum. Allah için söylesene ona buna beddua edince eline ne geçiyor veya ne geçecek? Biraz saygı, biraz edep lütfen… bu arada serpil ablam nasılsın? İnşallah iyisindir. Kusura bakma uzun zamandır yazamıyorum ama seni çok özledim☺ daha sonra yazacağım tekrar şimdilik hoşçakal…

    • Enıse sen mısın gerçekten.Lavıyam dan sonra sen de geldın Eylül üm de çok mutluyum.Dıger kayıpları da bulsam benden ıyısı olmaz.Nassılsın?Nerelerdeydın

      • Abla biliyorsun 4 ay önce babamı kaybettim. Ondan beri olanlar da üst üste gelince yorum yazamadım. Pazartesi günü de annemin kuzeni şehit oldu. Herkes cenazeye vitti. Ben de küçük çocuklara baktım. Yarın da kuzenimin düğünü var. Pazartesi yazmaya çalışacağım. Ama zor gibi. Okula vidiyorum

  11. আঈঊবহগদজডঅউইপরকতচটঢমনঞলষসয়ঁওঔ Hintçe harfler

  12. ❤️AYSELİM ❤️

    GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN
    CANIM KANKAMMM CUMAN MÜBAREK OLSUN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR KIZ NERDESİNİZ SENİ ÇOK MERAK EDİYORUM İNSAN BİR MESAJ ATAR SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMMMM sana sitem edecektim ama senin adını görünce herşeyi unuttum birdaha bukadar ayrılmayalım canım kankammm şimdi iyiyim sen gelene kadar iyileştim kız nazar değdi bana düğün gittim sanki kısayım ya birde topuklu ayakkabı giydim sabah hastalandı heryerim ağrıyor du anlamadım sen ne yapıyorsun hayat nasıl gidiyor canım kankammm o aday ne oldu birşeyler duydum dedin canım Ayselim ayrı kalınca sohbet edemiyoruz canım kankammm SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM AYSELİM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT BUGÜN ETTİĞİN BÜTÜN DUALARIN KABUL OLSUN İNŞALLAH

  13. CANIM ARKADAŞLARIM

    GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN

    HAYIRLI CUMALAR OLSUN İNŞALLAH HEPİNİZE DUALARINIZ KABUL OLSUN
    NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR CANIM ARKADAŞLARIM NE VAR NE YOK NE YAPIYORSUN GÜNÜN NASIL GEÇİYOR CANIM ARKADAŞLARIM BU KANAL 7 ARTIK VERSİN YALANCI BAHARI ONLARI ÖZLEDİK MADUYU ARKEYİ CANIM ARKADAŞLARIM ADLARI

    ❤️AYSELİMMMM❤️ SEDEFİMMMM
    ❤️ELOŞUMMMM ❤️ZARAMMM
    ❤️DEFNEMMM ❤️MELEKCİMMM
    ❤️ROMAMMM ❤️MADUŞUMMMM
    ❤️ASİ FIRTINAM ❤️RANİ SAHİBACIM
    ❤️HİİR İM ❤️PAPATYAM
    ❤️RACA DANY ❤️ŞİRİNİMM
    ❤️SEVGİ ABLAMM ❤️GÜZEL VANLI
    ❤️AZERİ CEYHUNE ❤️MEYSELİM
    ❤️BEGÜM ❤️HELİN
    ❤️ASLI ❤️KATRİNA 22
    ❤️LEYLA ❤️GAMZE❤️ DENİZ
    ❤️YORUMCU KIZ MİRA ❤️ AYTAÇ
    ❤️ZÜLAYCIM ❤️ASİCİM
    ❤️MERVE ❤️ZOR AŞKKK
    ❤️BUKETİM ❤️ KUSUUMCUM
    ❤️MANDALİNACI TEYZE ❤️❤️YUSRAM

    ADINA UNUTTUĞUM ARKADAŞLAR VARSA KUSURUMA BAKMAYIN
    HEPİNİZ BENİM İÇİN ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK DEGERLİSİNİZ SİZİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM ARKADAŞLARIM ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

    • denizcigim sagol canim iyiyim cok sukur sen nasilsin bir sey sorabilirmiyim nerelisin nerde yasiyosun meslegin varmi bir sey dedim kac soru sordum ya canim cevaplamak istemezsen sorun degil

      • KATRİNA 22

        ABLACIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR ben 27 yaşındayım mersinliyim okul bitti babalarla bazen çalışıyor ama genel olarak evdeyim annem yardım ediyorum sana abla dese soru olurmu allaha emanet ol görüşürüz sonra

  14. o zaman ayan ile evlenmıyecek hümeyra ben bir yerde gördüm sanaya ıraninin esi olacak herhalde haydar

  15. ya kizlar bu hasene cok komik baska bir sayfada biri.onun adini kullanarak özür dilemis hasenede sanada beddua edicem yazmis .hasene bana vasfiye teyzeyi hatirlatti.yanliz hasenecicim bilirsin ASİLSİZ BEDDUA BAŞA TUTAR yolda yururken basina göktaşı dusebilir dikkat et sonra sevmedigin gelinlerin eline kalirsin

  16. Cok fazla yazamiyorum mesgulum beni affedin

    AYTAC ABLACIM BİRAZ GEÇ OLDU AMA DOĞUM GÜNÜN KUTLU VE MUTLU OLSUN
    Bu yil hediyen biziz 🙂 SENI SEVIYORUMM

    Yalanci baharin baslamasini istiyordum ama ben liseye gectigimde baslarsa ne yaparim izleyemem cok korkuyorum onu izleyemezsen ben ÖLÜRÜMM
    Kendinize iyi bakin ve benim icin lutfen dua edin sizi seviyorum bugun tercih yapmak icin okula gidicem BU HAYATTAN COK KORKUYORUM

    • ZÜLAYcigim son yazdigin cumle hiccc olmadi tatlim sen hayattan korkma HAYAT SENDEN KORKSUN hayat oyle sandigin gibi zor degil ne hedef belirlersen ALLAH rizasini gözet tek dayanagin RABBİN olsun özün.hep dogru olsun bak göruceksin kapilar bir bir acilir sen akilli bir kizsin bu cok belli tercihini yaparken hedefine seni enkolay ulastiracak okulu sec bu kadar korkma RABBİN.hep seninle .insaallah yillar sonra istedigin meslege ulastiginda bu sitede gene bulusuruz yolun heppp acik olsun .

  17. kızlar defne ablam tuana meysel ela ablam şirin ablam papatya arkey madubala nursel abla aytaç lavanya begüm güzel vanlı buket deniz ablam zara aysel zor aşk iyi geceler nasılsınız kızlar

      • iyiyim buketcim nasıl olayım dün misafir vardı bugünde temizlik yapıyoruz havalar çok sıcak yanıyoruz valla kendine iyi bak canım

  18. hasene mısin nesin sen bir öyle bir böyle diyon kimsin sen ya gelinlerıni kinayıp bize beddua edip duruyon tövbeestafurullah

  19. geçmış dogum günün kutlu olsun aytaç yeni katıldım siteye bu yüzden çok tanımıyorum herkezi kaç yaşına girdin

  20. Raşit zararin neresinden donsek kardir deyip dilsata koşuyor zaten o şişirilmiş balon suratli şirin e sinir oluyorum kkurtulsa bir an önce artik bu kadindan ah raziye ne zaman gebericek ah

  21. AYSELİM

    CANLARIMMMMMMMMMMMM KANKAMMMMMMM NERDESİNİZ SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMMMM BİLİYORMUSUN
    SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ÖZLEDİMMMMMM AMA SANA BİR SİTEM EDİCEM ( TÜRKİYE DEN HİNDİSTANA YOL OLACAK) SEN BİR GEL ARTIK GÖNLÜMÜ NASIL ALIRSIN BİLMİYORUM SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM AYSELİM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA NOT GEL ARTIK

    • ….KANKALARİN BİTANESİ DENİZİİİM…
      Ben sabahın korunde geldim sen yoktun…raşit ölecek mi sayfasina..her türlü sitemin tribin başim gozum ustune… hepsini çekerim.. söyle bana ne istediğini,elimden gelen her neyse yaparım gönlünü almak için…

      Denizim canım benim Hazır sen Hindistana sitemlerinden yol yapmisken,ben bi gidip SALMAN KHAN bi görüp geliyim. 🙂
      Canım benim rahatsızlanmissin şimdi nasıl oldun… kiyamammm sana ben..
      Beni soracak olursan Allah bugunumu aratmasin diyip yuvarlanip gidiyorum öyle böyle..
      Sen nasılsın hayat nasil gidiyor denizim kankammm…

      Canımın canı denizim boşver uzun yazanları, bazeen bizde yazıyoz…bize hiç diyorlarmi uzun yazmayın diye..okumadan gec..kime yazdıysa o okusun..
      Al işte bak!! benimkinde o kadar aşırı uzun olmasada,uzun oldu işte sonuçta..

      Seni coookkkk cokkkkk çooookkk cooook seviyorum ve sımsıkı sarılip kocaman kocaman kocaman opuyorum BİTANEM DENİZİİİİM…
      ALLAH a emanet ol inşallah..
      Hayırlı geceler.. tatlı rüyalar..
      Ruyanda beni görürsün İNŞALLAH.. tanimassin belki gorunce ama olsuuun ben kendimi tanitirim…Canım KANKAMMM ben geldim derim.. kucaklasiriz seninle..sende tanırsın zaaar 🙂 🙂 🙂

  22. CANIM ARKADAŞLARIM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR KIZLAR BUGÜN MESAJI YAZAMADIM ALIŞVERİŞ GİTTİK BİRDE MİSAFİRLER GELDİ ÇOK YORULDUM CANIM ARKADAŞLAR sizlerde ne var ne yok ne yapıyorsun günün nasıl geçiyor canım arkadaşlarım allaha emanet ol görüşürüz sonra Not sizi çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok Seviyorummmmmmmmmmmmmmm KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM ARKADAŞLARIM

    • herkese iyi geceler tatlı rüyalar ZARAMMM hayırlı uğurlu olsun canımın içi kardeşim ALLAH: tamamına erdirsin İNŞALLAH ALLAH: utandırmasın ve hep mutlu mesut olmasını diliyorum ben’de seni çok çok ama çokkk seviyorum kocaman’da öpüyorum…. DENİZİMMM ballı bademim nasılsın canım ben’de seni çok ama çok seviyorum ve kocaman öpüyorum…aytaç iyiki doğdun yeni yaşın sana mutluluk getirsin…begümüm iyiyim canım sen nasılsın? ALLAH’A EMANET OLUN iyi geceler…!

  23. Arkadaşlar yarın beni istemeye gelecekler gelen beşinci kişi ama hepsi de benim istediğim gibi biri değil aslında şuan bi sevgilim var ama daha bi haftalık o yüzden bunlara da hayır dicem

    • MADU

      CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM İNŞALLAH Rabbim gönlüne göre versin inşallah canım Allah’a emanet ol görüşürüz sonra
      versin

      ELOŞUM

      CANIM nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım seni çok seviyorum kendine iyi bak allaha emanet ol görüşürüz sonra

      AYTAÇ

      CANIM nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah allaha emanet ol görüşürüz sonra

  24. aytac minoşlar ne demek sen kimsin ki hakeretcesine yaziyorsun minos anladigim kadar kendinsin ki baskakarina kotu kotu yaziyon bu gun dogum gunun sana kotu laf konusmuyorum sakin bu laflarini bi daha yazma karsinda beni bulursun sana bu sitede gun yuzu gostermem

    • Erkekmisiniz kadinmisiniz bilmiyorum ama isminizi Cevabim Aytaca diye yazmissiniz bakin ben kimseye hakaret etmem minnos yani sirinler demek benim bildiyim kadariyla minnos kotu bir soz degil bakin ben azeriyim bizde minnos sirin demek tatlim demek anladinizmi bakin ben hic kimseye hakaret etmem etmedim de anlayin artik ha ama Turkiyede minnos hakaretse onu bilemem eyer minnos kotu bir kelimeyse ozur dilerim
      KIZLAR LUTFEN SOYLEYIN MINNOŞ KOTU BIR SOZMU LUTFEN SOYLEYIN BENI HAKARETLE SUCLUYORLAR

  25. Güzelim hamd olsun iyiyim.. evet canım kardeşimin nişanını yapdık
    Bende seni çok seviyirorum. Öpüyorum seni görüşürüz bitanem❤❤))
    Aytaccım doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere ❤❤

  26. Merhaba arkadasıar siteye yeni geldim benide aranyza alarmysynyz zor sevda dizisine bayylyurum ilk sizonyny izlemisdim daha once eyran kanalynda

  27. Dogum gunun kutlu olsun Aytac mutlu yillar tum dileklerin kabul olur insallah yeni yasin sana mutluluk huzur getirsin.

  28. Resul abicim lütfen silme çok önemli:))

    Yeter artık ya zoya ve asaf kavuşsunlar artık. Bıktım valla ayanla zoyayı görmekten:/ Zoya&Asaf – Ayaan&Humeira olsun. Sürekli olaylar olaylar sular bi türlü durulmadı be. Tanver cadısı da sürekli oyunlar peşinde. Puff umarım kısa zamanda her şey düzelir. Her şeye rağmen izliyorum :))
    ******************
    Ben sana boşuna zekisin demiyorum arzugülüm:))❤ zekisin hem de çok. Ama aslında beni de çok iyi tanıyorsun hemen de anlamış trip atacağımı:) aynen trip atacaktım ve şuan sana tripliyim ama burası pek uygun değil gibi.  O yüzden yavşayayım dedim sana:)) orda yazdıklarımın birazını biliyordun zaten. Kısa olmasın diye geçen sefer sana yazdığımı kopyaladım ee bazı yerlerini değiştirerek tabiki:)) valla harbiden ben baya baya odunlaştım.. Bakıyorum da sen de odunlaşmışsın yavşamayı unutmuşsun be:)) haha odun'um benim huzur veren odun'um:))) havam suyum toprağım lan ben yokken kimseye yavşamıyon dimi?? Katil etme beni.
    Bu ara seninle konuşmaya çok ihtiyacım var. Puff hiç iyi değilim bu ara her şey üst üste geliyor gibi. Ben sana biraz daha yavşayayım en iyisi böyle olmuyor. Sen varsan başkası olmasa da olur. Sen benim herşeyim ilk'im iyikilerimsin. 14.01.17 günü huzurumu buldum ben. "14.02-14.03-14.04-14.05-14.06-14.07.2017"
    Vazgeçilmezlerimdensin sen. Her şeyin ilkini seninle yaşadım ben. Görmeden duymadan sevdim seni. Sen türkmenistan'da ben türkiye de. Aramızdaki mesafeye inat sevdik birbirimizi sen beni biraz geç ben seni çok erken sevdim.. Bir garip aşk'ta yazdığın yorumlarınla çok erken sevmiştim seni. Nerden bilecektim ki herşeyim olacağını. Her gün bir defa da olsa aklımdasın sağ yanım:)) sol yanım değil sağ yanımsın. Aklım, mantığım havam suyum toprağım neşem huzurum aklına şuan ne geliyorsa herşeysin sen. En güzel olan şeysin sen. Ahh sen var ya sen bitanesin benim bitanemmm:))) yeter bu kadar yavşama birazda sen yavşa bu ara kimse  yavşamaz oldu bana.. Kuzenlerim var ama onlarda odun nihaha. Lan konu ben olunca senin odunlaşmaman lazım kelimeler dizilmesi lazım art arda:)) vee yarın 6. ayımız. Koskocaman altı ay ne kadar çabuk geçti dimi hiç anlamadım be :(( kankamın doğum gününe
    gelince o gün yorum yazmaya çalışcam inşallah silinmez. Belki hesap açarım o gün belli değil yani. Kimseye bişey deme şimdi:) burda sayfa açtırma fikri güzel yapabilirsen yap. Bende yazarım inşallah. Ağustosun 8 inde izmire geri dönüyorum. Ygs-Lys marathonu daha bi fena olacak orda. Burda pek çalışamıyorum anlayacağın misafir,düğün hepsi üst üste geldi:(( Bi daha seni sevmediğimi düşünürsen gerçekten sevmem haha. Şaka tabiki de severim de trip yağmuruna tutarım seni!!! Sırıl sıklam olursun:)BiZ TeK YüReĞiZ SeN BeN GiBiSiN BeN SeN GiBi:) konuşmasam da beni anlarsın sen. Ee o zaman ben niye yazıyorum ki nihaha. Sen hepsini anlamışsındır kesin dimi HuZuRuM:) aklımda şuan sana anlatacağım onlarca şey var ama yazamıyorum işte:/ demek sen zor sevdayı izlemiyorsun!!! İzleme be ben izlerim yeterim zaten nihahaha.. Yazarokurdaki kt lerinide okuyorum haberin olsun ona göre davran!! Ben şimdilik kaçıyorum aklıma geldikçe yazarım inşallah. Hadi görüşürükk HuZuRuM
    #ArEySonsuz
    #İyiki varsın

    • Iyi akşamlar:) Ehehum zeki olduğum konusunda söylentiler var evet Eylülüm. Bende kendime boşuna “zeki değil dahiyim” demiyorum.nihahaha:) farkettim kt lerimi okuduğunu ikizim beni çok güzel anlatmış dimi???? Dimi?? Sen normal zamanında Arzu diye hitap ediyordun dün gece bağlantıya gir yazmışsın sadece Arzu dememişsin ondan endişelendim ben:/ Yoo kimseye yavşamıyorum ki ben huzurum. Usluyum:) dün gece ben buraya yorum yazarken sende yazarokurda kalp atışına yazıyormuşsun bugün farkettim. Off benimde sinirim bozuk bişey yapacaktım olmadı , olmuyor!! Aklımı çıldırıyorum burada!:/ Mihonun doğum gününe gel ya. Zaten orda hesabının olduğuna eminim yoksa benim kt mi tam okuyamazdın hesabın yoksa birinin arkadaşligindaki profilin kt sini tam okuyamiyorsun. Sadece dizi sayfasına yorum yazmışsa ordan profili bulup kt yi okursun. Bende daha yeni yazdım sayfaya yorumu. Haha benim muhteşem anlatımım:/ bilmişlik taslamayayım ben artık:) bak huzurum ne buldum yazarokurda sohbete gönderdigim mesajların kopyası oraya girip mesaj yazmaya başlayınca otomatik olarak çıkıyordu. Cemre sağolsun ona bunu yollamıştım dün aklıma geldi:)
      Huzurun diğer adısın ❤ ❤ Aytanem, nurtanem . Sen benim gökyüzümsün. Sen deniz olsan ben dalgan olurum. Ağlasan kimsesiz kalsan ben dünyan olurum. Bir ömür yüreğimde saklarım seni.Ben sonsuza kadar sevmeye hazırım seni. Sevgimi hiç tüketmeden..! ArEy-SoNSuZ∞ Bizim seçimimiz olmayan şeyler vardır ya hani ailen, milletin, dilin… gibi. Daha önceden sadece bir kere (20.09.2015) dedim keşke şu an Türkiyede olsaydım diye. Şimdide ikinci defa keşke diyorum. Keşke Eylülle aynı ülkede olsaydım. Aynı dili konuşsaydım. Mesela sınıf arkadaşı veya komşu kızı falan olsaydım:( ya bizimki görünüşte 6 aylık bir dostluk ya. Halbuki gelin bana sorun Eylülle ne zaman tanıştınız diye. 6 ay önce demem, sanki yıllardır tanıyor gibiyim. Birkaç ayda kimse kimseyide bu kadar sevemez. O yüzden kaç ay olduğunu unutup. Eylül denildiğinde ilk aklıma gelen kelimenin GüVeN olmasına bakıyoruz:) Seninle genelde çok konuşabildiğimiz günlerin %75-i karşılıklı tripleşerek geçiyor. Bazen neye trip attığımızı bile unutuyorum. Hatta en komik bulduğum tribimiz Eylül “Birkaç gün girmicem” demişti. “Niye?” dedim.” Hiç öylesine”dedi. Bende “öylesine girmiceksin? bende yokum o zaman. Canıma minnet zaten netim azdı girmem bende ” dedim. Kt mde yokum yazdım. Tabi ben dayanamadım ertesi gün girdim yine ama bu tripleşme neden nasıl başladı hiç anlamadım… Bizim çok değişik konuşmalarımızda var. Ben bir şey anlatırım Eylülüm “Anladım” der. “ne anladın?” diyorum. “senin anlattığını anladım” diyor. ” Ben ne anlattım?” diyorum. Haha. Benim o anlattığım mesajımı kopyalayıp ” Bunu anlattın” diyor ve Arzu nakavt… Sana ilk huzurum dediğimde de bu denli seveceğimi tahmin bile etmemiştim. ‘SeN BeN TeK YüReK’ dediğimizdede bu kadarını düşünmemiştim. Hani naber nasılsın gibi şeyleri aynı anda yazmak tesadüftür özel bişey değildir. Ama herhangi bir konu konuşurken aynı anda aynı şeyi yazmak öZeLDiR. O Osmanlıyı konuştuğumuz günü asla unutamayacağım. Gerçi seninle geçirdiğimiz hiç bir günü unutamam. Ben o gün öğrendim Osmanlıyı Hürremin oğullarının yıkmadığını. Hz.Süleyman’ı Kanuni Sultan Süleyman sanmam dışındaki ikinci rezaletimde Osmanlıyı Hürrem Sultanın oğullarının dağıttını sanmam. Neyse ki Eylülüm var tarih çalıştırdı bana. Herneyse asıl konu Huzurumla Osmanlıdan konuşurken ikimizinde aynı şeyi düşünüp “Osmanlı yıkılmasıydı şu an belkide aynı ülkede yaşıyor olacaktık” dememiz. O gün böyle şeyi 3 defa yaşadık. Aynı anda aynı şeyi yazmayı. En sonunda sabaha doğru bu Osmanlı olayı oldu. O an dedimki “Biz Cidden Tek Yüreğiz” … Bazen sitede birbirimizi beklerken tam “Nerdesin” yazdığımız anda diğeri gelir:) SaĞ YaNıM- bunuda anlatmazsam olmaz. Eylülümle sol yanım sözünü konuşurken. Ben dedimki ” kalbimiz sol tarafımızda diye Sol yanım deniyor herhalde ama hani insanlar sarılınca Sağ göğüs kafesimizde sarıldığımız insanın kalp atışlarını duyarız ya. Kısaca onun solu senin sağına denk geliyor. O yüzden Sağ yanım daha mantıklı değilmi?Solda zaten kendi kalbin var. Sağımda senin kalbini hissediyorum gibisinden” demiştim. Sağ yanım huzurum havam suyum toprağım unutamayacağım kesin ama alışamamda yokluğuna. Geçen defa ayrıldığımızdada Sen yokken daha çok sevmiştim seni. Böyle bişeye canım sıkılıyor keşke Eylül olsaydı ona anlatır rahatlardım diyordum hep. Gelince anlatırım diyerek kafamda Seninle konuşacağımız günü hayal ederek rahatlardım:)Yine öyle olacak kaç ay hatta yıl önemli değil yokluğuna hiç alışamayacağım. Bişeye kafayı taktığımda senin beni sakinleştirmeni, fazla takıyorsun demeni özlüyorum. Sen ne düşündüğünü açık açık söylemezsen bile ne düşündüğünü tahmin edebilmeyi özlüyorum. Böyle muhabbetimizde olmuştu. “sen söylemesen bile ne düşündüğünü anlıyorum o yüzden açık açık söyle bence” demiştim. Eylülde ” Zaten anlıyorsun söylememe gerek yok bence” demişti:) Bazen Eylül beni sevmiyormu acaba diye düşünürken birden bire öyle bişey diyorki. Kendimden utanıyorum. “Zaten kopacağız ” sohbetimizde olmuştu. Benim böyle kederlenip kopacağız birbirimizden dememizle başladı sohbet. Sonra iki yıl sonrasını hayal ederken buldum kendimi. Ben Türkiyeye gidiyorum orda Savcı arkadaşım var diye övünüyorum falan:)Yani Asla kopmayacağız inşallah. Çok amin:) Tripnaz huzurum. Bazıları onun bu huyunu bilmiyor olabilir. Bilmeyinde zaten. Eylülüm en çok bana alınsın bana trip atsın. Onun tribi bile huzurlu. Haha:) hiç bıktırmıyor. Trip attıktan sonra ” Arzu başkası olsa bu kadar alınmam . Sadece sana böyleyim..” demesi yokmu. Çok tatlı:) Arada bir “Seni kıskanmama kararı aldım” diyor. Hemen sonrada vazgeçiyor o kararından. Ya ben valla anlatamıyorum, yazamıyorum nasıl sevdiğimi. Çok çok çok. En çok ben seviyorum. En çokta ben özlüyorum:( BeN SaNa MeCBuRuM BiLeMeZSiN. Başkasını senin kadar sevmem ihtimali bile olamaz. Bazı şeylerden sonra böyle büyük konuşmamam lazım ama o kadar seviyorum. Sana olan sevgime güveniyorum. Kimseyi öyle sevemeyeceğimide biliyorum. “Seni Seviyorum huzurum, Eylülüm” benim sesimden duyduğun tek cümle. Şu sıralar sesli olarak türkçe bişeyler okuyorum ki daha iyi konuşabileyim. Ve inşallah yakında benim sesimden daha fazla şey duyacaksın. Mesela bu kt mi okurum:) #kırkyıldabirgibisin#ölürümdeunutmam Ben sende iz bırakmak değil, sende iz olmak istedim. sende bıçak, sende jilet, sende ameliyat, sende leke sende dövme, sende dikiş, sende doğum, sende yanık ben sende geçmemek ben sende bir uzuv ben sende köklü bir inanç ve bir ağaç gibi sabit kalmak istedim. boğazında yumruk, sesinde çırpınış, kirpiğinde titreyiş değil ben sende salıncağa koşan çocuk sevinci gibi masum uçurtmanın ipine sarılan çocuk telaşı gibi sahiplenerek. gibi uçurum çiçeği değil kahkaha çiçeği, belki gibi adı güzel bir sevda türküsüyle diline dolanmak düğümlenmek hatta bin parçamla ben senden çözülmemek istedim. ben geldiğin değil, gittiğin yol olmak istedim senin. sardığın tütün içine çektiğin duman ama üflediğin değil ciğerine yapışan gibi inatçı gibi kanına karışıp sende kaybolmak. ben sende bir çocukluk yarası gibi unutulmaz etten kopmayan gibi tırnak ama kesilen ve törpülenen gibi değil asla. budandıkça gürleşen ağrıdan uzak gittikçe bitmeyen yol kadar güzel ve muğlak ben seninle aslında sadece küçük bir kumsalda uyanmak istedim. istedim ki manzaram sen, pencerem sen pervazım sen, çürüyen dirseğim sen gömüldüğüm toprak sen, sarıldığım kefen dirildiğim cennet sen ol.SeN! aDıN YüReK KiLiDiMiN ŞiFReSi

      • He evet sen zeki değil dahisin çünkü sen Arzu’sun haha. Arnav’ın müthiş repliğinin arzu uyarlaması:)) Yazarokurda bi hesabım yok ayın 19 una belki açarım mailden sana linki atarım istek at bana. Üç gün geçmesi lazım ya istek alabilmem için 🙂 ama hesap açmayadabilirim:/şuan belli değil pek. Yazarokurda seni kimler aldı sayfasından buldum seni ordan okudum kt ni:) Lan odunum cemre olayı aklıma geldikçe gülüyorum hâlâ haha:)) hiç hatırlatma:)) şuan sana yavşamak isterdim ama müsait değilim. Müsait olduğum anda gelicem huzurum:) sana trip atmayı özledim be:)) kankam kalp atışı sayfasında bana cevap yazmış 🙂 valla onu da meleğimi de özledim 🙂 ama en en çok seni.
        Olmazsa olmazım ben şimdilik kaçıyorum. Yazdığın yazı çok güzel bende kopyası var kaybettim açıp açıp okuyorum:)
        Tüm dünyanın en güzel kalpleri sana❤
        #ArEy
        #6.Ay

        • Sanıyorum burada herkes her yorumu okuyacak diye kural yok. Yorumun diziyle ve sizinle alakası yokmu okumayın arkadaş! Ve ekranı iki kere kaydırmakta çok zor değil bence. Ki burada isimleri alta alta yazarak mesajı up uzun gibi olan yorumlarda var. Bizimkinin uzunluğu en azından boşluklardan emojilerden oluşmuyor!

          • ❤️❤️❤️❤️❤️AYTAÇ❤️❤️❤️❤️❤️ CANIM DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN NİCE MUTLU SENELERE SENİN İÇİN ÇOK GÜZEL GEÇER KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ

          • Doğru beğenmediğiniz yorumu okumayın hem üşenmemiş yazıvermiş size ne kendi yorulmuyorsa yazmaktan sizde okumayıverin gerçi bunu yazana kadar üç oda temizlenir

      • Doğru uzun yazmasında oku anafikri anla kızın nickiniyle at tut değil mi ikinci hasene adımla neler yazdın bide yaşasın kötülük yazdın

  29. zarammm canımın içi kardeşim ALLAH: razı olsun bitanem abim’in durumu daha iyi çok şükür bir kaç güne taburcu olacak sen nasılsın oğluşun nasıl kardeşinin nişanı oldumu hayırlısıyla zarammm canım benim seni çok seviyorum ve kocaman öpüyorum ALLAH’A EMANET OL…GÖRÜŞÜRÜZ

  30. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    🙂 Sedefimmm 🙂

    🙂 Canım Çikolatalı kurabiyem
    Nasılsınnn iyimisin

    🙂 Sana özel bir yorum yapiym dedim
    Bana kızgınmısın

    🙂 Biz ikimizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Milka çikolatasıyızzzzzzzzzzzzzz
    Sedeffimmmmmmmmmm nerdesiiiiiiin

  31. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    🙂 Sedefimmm 🙂

    🙂 Canım Çikolatalı kurabiyem
    Nasılsınnn iyimisin

    🙂 Sana özel bir yorum yapiym dedim
    Bana kızgınmısın

    🙂 Biz ikimizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Milka çikolatasıyızzzzzzzzzzzzzz
    Sedeffimmmmmmmmmm nerdesiiiiiiin

  32. İyi günler bengeldim hepiniz nasılsınız iyimisiniz iyisıniz inşallah beni soran sormayan herkes ben iyiyim sizler nasılsınız neler yapıyosunuz bakiyim bu günlerde giremiyorum kusura bakmayın sizi seviyorum by by

    • nasil yeni Asadla evleniyor. kim deyistiriyor Asadi. zor ask sen biliyomusun.bunlar hic mutlu olamayacaklarmi?

  33. Yuppi ilk yorum benim yaa ozet bu kadarmi bence raziyaya gelen mesaj haydardan siz ne duwunuyorsunuz hanimlar

    • Aytaç doğum günün olduğunu yeni öğrendim
      🙂 Geçmiş doğum günün kutlu olsun 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      Nice mutlu yıllara 🙂 🙂 🙂 🙂

    • Aytaç doğum günün olduğunu yeni öğrendim
      🙂 Geçmiş doğum günün kutlu olsun 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      Nice mutlu yıllara 🙂 🙂 🙂 🙂