Zor Sevda 20 Haziran Özeti 36. Bölüm Fragmanı Asaf Tanver Aynı Yatakta

Burak 14 Haz 2017 Zor Sevda  0

Zor Sevda 35. Bölüm Kısa Özeti

Zor Sevda 35. Bölümde Ayan ile Hümeyra’nın nişanı vardır. Razia yangından mal kaçırır gibi onları nişanlamak için gayret göstermektedir. Ancak Badibi Razia’nın evden Hümeyra tarafından atılması mühlet vermiş ve o mühlette tam nişan gününe denk gelmiştir. Gerçekten de Razia Hümeyra tarafından evden atılarak hastaneye gönderilmiştir. Asad ise nişan gününde hediye almak için evden ayrılmış ancak Razia ve Tanver’in oyunlarıyla Tanver’in kucağına atılmıştı.

Tatlı Bela 36. Bölüm Özeti

Tanver ve Razia’nın senaryosunu paylaştığı yeni oyunda Asaf Tanver’in kucağına düşmüştü. Dilşat ve misafirler Asaf’ı merakla beklemektedir. Hatta misafirler yavaş yavaş evi terk etmeye başlamışlardır. Tanver ise Zoya’ya telefon ederek Asaf’ın gelmeyeceğini söyler. Zoya Asaf’ı bulmak için Ayan’dan arabasının anahtarını ister. Zoya bir depoya geldiğinde Tanver ve Asaf’ı yatakta sarmaş dolaş yakalar.Asaf ise yeni kendine gelmektedir. Gördüğü manzara karşısında o da şok olmuştur.

Zoya dışarı çıktığında Asaf onun peşinden gelir ve kendini anlatmaya çalışır. Ancak Zoya gördüklerine inanmaktadır. Zoya eve geldiğinde olanlardan bahseder. Biraz sonra da Asaf ve Tanver içeri gelir. Dilşat Asaf’a bir nişan gününde yaptığı hareketten dolayı kuvvetli bir tokat atar. Dilşat bu zamana kadar seninle gurur duyuyordum ancak sen benim gururumu kırdın diyerek Asaf’a bağırır. Evdeki herkesin bakışları arasında Asaf konuşamaz bile.

Bütün bu olanlardan sonra Zoya evi terk eder. Bir yetimhaneye sığınan Zoya çocuklara yardım ederek yaşamını sürdürecektir. Asaf ise her daim Zoya’nın hayalleriyle yaşamaktadır. Aynı şekilde Zoya’da onu hayallerde hatırlamaktadır. Razia ise yine olay olacak bir plan daha yapmıştır. Hümeyra’nın evi terk ettiğini düşünsünler diye bir plan yapmış ve bu planı da Tanver ile planlamıştır.

Asaf Dilşat ile konuşmaya çalışsa da yüz bulamaz. Bir akşam Ayan’ın da olduğu bir anda Asaf’a komiserden bir telefon gelir. Komiser bir otobüs kazası olduğunu ve cesetin teşhis edilmesi gerektiğini söyler. Asaf korka korka ceseti teşhis eder. Neyse ki ceset ne Zoya ne de Hümeyra’ya aittir… Mamuajn ise yüklü bağış yaptığı yetimhaneyi gezerken Zoya ile karşılaşması an meselesi iken bu gerçekleşmez.

Zor Sevda 20 Haziran Fragmanı

 

Zor Sevda Dizisinden Sonra Hangi Dizi Başlayacak ?
Zor Sevda Final Bölümünde Neler Olacak
Zor Sevda Neden Final Yaptı
Zor Sevda 4 Ağustos Özeti 69. Bölüm Fragmanı Nikhat İmran’ı Bıçaklar

“Zor Sevda 20 Haziran Özeti 36. Bölüm Fragmanı Asaf Tanver Aynı Yatakta” üzerine 69 yorum

  1. Zoya dedi ki:

    Yeter artık Zoya’yla Asaf evlensin.

  2. ummuhan dedi ki:

    merhaba kizlar nasilsiniz ben burda yeniyim zor sevdada 4.sezonda shlok bizlerle olacak

  3. Asuman dedi ki:

    Ben bu zor sevdayı cok seviyom ama bölümler ilerledikçe izlenmez hâle geliyor umarım öyle olmaz bu zamana kadar hint dizilerinden değişse bile merakla izlediğim Bir Garip Aşk var siz derseniz bizene bundan diye sadece söylemek istedim bu dizileri çeken ve oynayan oyuncalar tebrik ediyorum,bide söylemek istiyorum bu Asaf varya gerçekte 3 kişiyle evlilik yapmış ayıp ya valla hiç sevmem Allah düşmanımın başına vermesin tamam sevmek kötü birşey değil ama seviyorsan o bir kişiye özel olucak evleneceğine bir tanı ondan sonra evlen şimdilerde hiç öyle birşey yok genç yaşta evleniyorlar erkekler hiç saymıyorum zaten allah herkesin yardımcısı olsun beni tanımıyosunuz

  4. su dedi ki:

    Allahim yaaa tanverim olduresim geliyor

  5. tatlı bela dedi ki:

    Mamujanla tanverin evlenmesine çok şaşırdım
    Tatlı beloşkomun shlooku avinas da gelince tam olacak

  6. ZOYA dedi ki:

    Elimde olsa şu tanveri öldürürüm

  7. HACER dedi ki:

    KADİN TAM BİR SEYTAN

  8. zoya Faruki dedi ki:

    bence zoya çok tatlı

  9. Anonim dedi ki:

    Çok güzel dizi inşallah en kısa zaman da birbirilerinin kıymetini bilirler 🙂 🙂

  10. Kader dedi ki:

    Tanveri hiç sevmiyorum

  11. hiir dedi ki:

    Iyi A ss kimlar kizlar kusumcum vala bende kacgundur nette degildim buaralar giden gidene kimse donmuyor raja deniy artik yazmiyor bi ay oldu baska arkadalar yook keske bir birimizin no lari olsa bir kaboldugunda arar sorariz neyse canim gorusuruz bay bende sizi seviyorum

  12. ❤❤VIVIAN❤❤ IN BIWI'SIII❤❤(Meysel)❤❤ dedi ki:

    Ooooo bugun siteye girmedimm neler olmuus hasta olan olana serpillll ablosuummmm gecmisler olsunn canim ablamm cabuk iyles insallahhh 🙂 🙂 nurbanu ablacim tekrardan hosgeldinn 🙂 🙂 cansel kiz hosgeldinnn artik burayadami yazcannn 🙂 🙂 vee beni soran tummm kalbi guzel abloslarimmm ben iyiuim sizler nasilsiniz bakalimmm 🙂 🙂 hepinizi cok seviyorumm canlarimm allaha emanet olunn opuldunuzz 🙂 🙂 haa bidee tugba ablacimm sen nereye gitmistinn kiii hosgeldinn ben artik instagramdaki sedef ve merve nin mesajlarindan fazla giremiyorum siteye o yuzden gormedim heralde yoksa sorardimm kesinliklee opuyorum seni hoscakall 🙂 🙂 🙂 🙂

  13. helin dedi ki:

    Asaf bi kac bolum snra cikcak yeni biri glck hersetmy ayni ama yuz farkli asaf ahmed khan 2.si bole olsa izlemem deli divanefe bole oldu uffff

  14. leyla 16nisan 2o13 24;04 dedi ki:

    nasi tenbir asafin carsabina dolanir

  15. leyla 16nisan 2o13 24;04 dedi ki:

    simdi nolacak asaf zoyaylama evlenecek
    cavab

  16. Asi fırtına dedi ki:

    Tuğbacım bende çok gitmiyorum hafta sonu Bursaya gittim geldim bir gece için bugünde misafirim var. Hatimler falan burya fazla uğrayamıyorum ablam farkedemedim kusura bakma nasılsın neden yoktun

    1. kusum dedi ki:

      ablacim nette bir sorun oldu bende anlamadim sayfayi yukleyemedim bir turlu ama simdi yuklendi cok sukur

  17. Gül dedi ki:

    Yazik zoyaya peki 3. Sezonda zoya nasil biri olacak konusu ne olacak bilen varsa lutfen yazsin

  18. Rk dedi ki:

    Seni seviyorum diyemedimi

  19. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ dedi ki:

    Canlarım birtanelerim nasılsınız sizleri çok seviyorum
    Defnemmm ❤️ Papatyam ❤️ Denizcim ❤️ CEYHUNEMM ❤️zarammm ❤️Sedoşum ❤️Hiircim
    ❤️Serpilim ruh ikizim çok geçmiş olsun neyin birtanem seni merak ettim kendine iyi bak allaha emanet ol
    ❤️Camselim canısı hoş geldin nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Kızlar hastaneye annemi ve yengemi götürdüm bonus olarak yegenimide götürdüm kızlar iyi olarak giddim hasta olarak geldim çok yoruldum kızlar ben biraz yatim kendime gelirim
    Beni soran arkadaşlarım allah razı olsun
    beni seven canlarım sizleri kocaman öpüyorum allah gönlünüze göre versin allah dünyadaki en güzel şeyler sizlerin olsun kendinize iyi bakın allaha emanet olun görüşürüz ❤️❤️❤️

  20. kusum dedi ki:

    yaa ben kac gundur yoktum biri bile beni sormamis 🙁 🙁 🙁 geldim yorum yazdim ama hic kimse bana cevap vermiyo 🙁 🙁 🙁 bu kadarmi belli degil varligimla yoklugum 🙁 🙁 🙁 neden hic kimse bana cevap vermiyo yaaa 🙁 🙁 🙁 oysa ben hepinizi cok ozledim 🙁 🙁 🙁

  21. Madhubala Ahaaaaa dedi ki:

    Hoşbulduk ablalarım yorumlarınızı sürekli okuyordum dizi hakkında bilgiler veriyordunuz çok memnun oluyordum sizin çok iyi arkadaşlık kurduğunuzu gördüm dayanamadım ben de yorum atmak istedim sizinle tanıştığıma çooook memnun oldum tekrar hoşbulduk sizi seviyorum

  22. TUANA dedi ki:

    Off yaa zoya ile asaf evlenmeliydi yaa senaryo çok kötü

  23. ***SEDEF*** dedi ki:

    ÇİKOLATALI PASTAM LAVİNYAM
    SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK
    ÖZLEDİMMMM BEN YAAAAAAAAA….

  24. ***SEDEF*** dedi ki:

    BENİM BİRİCİK GÖZÜMMMMMM
    NASILIN SENİ ÇOK ÖZLEDİM YA GEL HADİ…
    KONUŞAMIYORUZ ESİİİ NASIL GİTİN NE
    YAPTIN İYİMİSİN GEL HADİ GEL
    YANLIZ BURDA GÖK GÜRLÜYOR FALAN YAĞMURDA YAĞIYOR ELEKTİRİK HER AN GİDEBİLİR ONA GÖRE YANİ YAZAMAYABİLİRİM…
    KENDİNE ÇOK İYİ BAK EMİ…

  25. ***SEDEF*** dedi ki:

    ELOŞUM SERPİLİMMM ABLALARIM
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KENDİNİZİ İYİ BAKIN
    BENİ SORAN CANIM ABLALARI BEN İYİYİM SİZ NASILSINIZ…

  26. ***SEDEF*** FDT dedi ki:

    SELAMU ALEYKÜM…
    HAYIRLI RAMAZANLARRRRRR….
    NASILSINIZ BENİM BİRİCİK
    TONTİŞŞŞŞŞŞŞ ABLALARIM NE VAR NE YOK
    VE BENİM CANIM ARKEDEŞLERİM NASILSINIZ
    NE VAR NE YOK
    VE ARAMIZA YENİ KATILAN HERKES
    HOŞ GELDİNİZ NASILSINIZ…

    NOT:AYSEL ABLAM SENİ ÇOOOOOOKKKK
    ÖZLEDİM KALDI 5…

    1. ***SEDEF*** dedi ki:

      İSMİMİN YANINDAKİ HARFLER YANLIŞIKLA OLDU YAAAA…

  27. Anonim dedi ki:

    kizlar ben geldim nerdesiniz sedefim ayselim denizim elam zaram asimkusum defnem sevgim ranim hadi gelin artiq sizleri ozledim

  28. Zara dedi ki:

    Merhabalar arkadaşlar beni soran canlarım çok şükür iyiyim sizler nasılsınız iysinizdir inşallah
    Serpilim Elam çok geçmiş olsun kendinize çok çok iyi bakın allah’a emanet olun

  29. Defne dedi ki:

    Karadir bu bahtim kara
    Sözüm kâr etmiyor yara
    Sen düşürdün beni dara
    Eyvahh eyvahh heyy!!!kendim ettim kendim buldum.Gül gibi sarardim,soldum..eyvahh hey!
    Bu sarkiyi Asafa armagan ediyorum.Hey gidi asaf zoyanin sozunu dinlemezsen olacagi bu iste.Boyle mal gibi bakarsin hayalini gorursun sadece..
    En akilli erkek bile en aptal kadinin oyuncagi oluveriyo..
    Ya bu Zor Sevda fanlarina sormak istedigim seyler var.Cevaplarsaniz sevinirim
    RAŞİT DİLSATİ neden terk etti?Sebep neydi?Şirin hem cok çirkin hem salak bi kadin..
    Rasitin Şirinden 3cocugu mu var??Ayan,Nuzhet,Nikhat..baska var mi?masallah bi duzine cocuk yapmis.
    Tanvir nicin kör numarasi yapip lens takiyo?onu hic anlamadimm
    Ya bi de ilerde Asaf degismis.Bu Asaftan bile daha cirkin yeni asaf.neden surekli oyuncu degisiyo anlamadimm

    1. aslı dedi ki:

      evet sürekli oyuncu degisiyor ama asaf yakıslıklıya defne abla

  30. Sanya dedi ki:

    Evet bu sahneleri bende izlemiştim çok kötüydü tanverın zoyaya sınsı sınsı gülmesı felan cok sınır bozucuydu zoya cok ağlamıştı asad desen hıcbırsey hatırlamıyor dilsaddan tokadı yiyor üzücü sahneler

  31. hiiir dedi ki:

    Deniz kentli
    Mersinlu ela
    Papatya iyyim canlarim sizler nasilsiniz

  32. kusum dedi ki:

    resul abiii benim yorumlarim nerde ben bu yorumlardan once yarum yazmistim onlar neden cikmadi lutfen resul abi onlarda ciksin

  33. Azeri ceyhune dedi ki:

    Selam kizlar guzel ablalar cikolatalarim wirinlerim nasilsiniz arkadawlar. Ela abla iyim cok wukur bitanem sen nasilsin noldu sana neden hastaneye gidiyorsun. Sanada iyi gunler papatyam guzelim. Serpil abla Allah wifa versin havadan falan olmali arada oluyo oyle weyler cabuk iyilew bitanem. Defne abla. Zara abla. Kusum. Hirr. Rani abla. Meysel. Hulya. Zoya. Slok2. Sizler nasilsiniz bitanelerim

  34. kusum dedi ki:

    rani sahiba ablam nasilsin iyimisin abim nasil yigenlerim nasil sizi cok cok coooooook ozledim hadi bir an once gelin sizi bekliyorum bu arada boyumu sormussun bir az kisayim 1. 60 cm boyum ama annem benden daha kisa 🙂 oyle olunca anca bu kadar uzaya bildim 🙂

  35. kusum dedi ki:

    ya bu arada bu bolumler ne cabuk geldi anlamadim cok heycanli yaaa birde kanal 7 den bir sey rica edicem lutfen su dans sahnelerini bu kadar kesmeyin yaa acilarini o kadar cok gordukki artik birazda mutlu olduklarini gormek istiyoruz ama siz kesiyorsunuz lutfen kesmeyin

  36. kusum dedi ki:

    yaaa ablalarim nerdesiniz bir kac gun yazmadim siteye nolmus yeni isimler goruyorum yeni isimler gormem normal ama sizleri goremiyorum bu hic normal degil hadi bakin ben geldim kardesiniz geldi nerdesiniz sizde gelin hadi

  37. Anonim dedi ki:

    yaaa ablalarim nerdesiniz bir kac gun yazmadim siteye nolmus yeni isimler goruyorum yeni isimler gormem normal ama sizleri goremiyorum bu hic normal degil hadi bakin ben geldim kardesiniz geldi nerdesiniz sizde gelin hadi

  38. Deniz kentli dedi ki:

    GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN

    CANLARIMMMMMMMMMMMM arkadaşlarım nasılsınız iyi misiniz inşallah iyisinizdir siteyin gülleri ya arkadaşlar valla Asaf a çok sinir oldum Zoya değil o cadıya inandı bak başına ne geldi allah gerçeğini kimseye yaşatmasın ben olsaydım sinir krizi geçirdim onu asla affetmezdim elim de olsa o cadıyı bir güzel döverim gelin gidip dövelim benimle gelen var mı canım arkadaşlarım adları

    Ayselim canım kankam 5 gün kaldı
    Sedefin küçük kardeşim
    Eloşum
    Zaram paşamı öp
    Asi fırtınam Esma mı öp
    Defnem
    Güzel vanlı
    Papatya
    Melekcim
    Romam
    Rani sahibacım
    MADUŞUM
    Sevgi abla
    Kusuum
    Gamze
    Merve
    Hayatım
    Hiir im
    Azeri Ceyhune
    Didem
    Adını unutgum arkadaşlar kusura bakmayın sizin çok çok çok çok çok çok çok Seviyorummmmmmmmmmmmmmm KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM ARKADAŞLARIM

  39. Defne dedi ki:

    Sensin benim derin kuyum
    Bu da benim en kötü huyum
    Neden bu kadar serin senin suyun
    Neden bu kadar zor bu oyunn☺☺
    GUNAYDİN DOSTLARİM.Bu rep şarkisini yeni ogrendim.Cok hosuma gitti.Sizinle paylasmak istedim.Melodisi cok hos inanin☺
    Zaram,Miram,Aysel,Sedef
    Lavinyaa,Denizim,Serpil,Elam
    Şirin,Hayat,Güzel,Raca,Asi firtina
    Papatya,Meysel,Kusum,Rani sahiba
    Merveler,Zoya,Sanya,Ceyhune
    Melek,Dilek,Roma,Gamze,Ceyda
    Gul,Shlok2 ve
    Tum yeni gelenler tum gizli takipciler hepinizi öpuyorum ve kucakliyorum❤❤
    Yeni gelenler hoşgelmisler☆☆
    Gununuz guzel gecsin.Allah sizleri iyi insanlarla karsilastirsin..Kadinlarin ve cocuklarin deger gördugu,terörun bittigi,barişin olduğu bi dünyada bulusalimm..

  40. Cansel❤RK dedi ki:

    Buradaki kizlara da bir selam vereyim bariii;)))
    HELLO KIZLAR, NASİLSİNİZ?

    1. Deniz kentli dedi ki:

      CANSEL RK

      MERHABA HOŞGELDİN SİTEMİZE NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR HER ZAMAN BEKLERİZ ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

      1. Arkey Madhubala dedi ki:

        Arkadaşlar gunaydın.Ben bugun hasta oldugum ıçın yazamayabılırım.Kendımı ıyı hıssetmıyorum.Hava dagışimi ishal .kusma. karın agrısı. üşüme vs.Allaha emanet olun.İyi hıssedersem yazarım

        1. Defne dedi ki:

          SERPİLCİM,ELACİMM COK GECMİS OLSUN.KENDİNİZE DİKKAT EDİN LUTFENN!!!

      2. Cansel❤RK dedi ki:

        DENİZ KENTLİ merhaba;))) hoşbulduk;)
        İyiyim sen nasilsin?
        Zor sevda dizisini izliyorum ve buraya da yorum yaparim tabi. Sizlerle tanişmak isterim

  41. Cansel❤RK dedi ki:

    Off Asaf yaa nasil onun tuzağina duşersin?
    YanilmiyoYanilmiyorsam bundan sonra tamamen yollari ayriliyor:(((((

  42. papatya dedi ki:

    Günaydın hayırlı sabahlar nasılsınız canım ablalarım canım kardeşlerim

    Defne abla
    Melek abla
    Aysel abla
    Güzel abla
    Meysel
    Kusum
    Sedef
    Şirin abla
    Deniz abla
    Ela abla
    Asi fırtına abla
    Zara abla
    Serpil abla
    Dilegim
    Gamze
    Hir
    Rani sahiba abla
    Roma abla
    Burcu abla
    Ceyhune abla
    Sholok 2 abla
    Didem abla
    adını unuttuğum varsa kusuruma bakmayın güzel mutlu huzurlu sevgi dolu birgün geçirmeniz dileğiyle sizleri seviyorum ve öpüyorum Allah’a emanet olun görüşürüz

  43. Qubool hai dedi ki:

    Slokh2 hani sen dedin yaa tanver kör olacak tanver gerçekten kör değil herkese oyun yapıyor bugün izledim bu arada sanem in ikizi zoya gibi kot pantolon giyiyor ama zoyadan daha açık ve diziye girişi komik ve eğlenceli

  44. Mersinli ELA ❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kızlar merhaba nasılsınız iyi misiniz sitemizin gülleri birtaneleri gönlü güzelmi güzel arkadaşlarım
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Ayselcim canımın canımın içi nasılsın iyimisin inşallah iyisindir seni çok özledim ah bu internet ahhhhhhhhh
    Defnemmm kelebeğim nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Zarammm kankam benim nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Serpilimm ruh ikizim manin de ne güzel nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Denizcim canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Rani sahibacım canım nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Melekcim meleğim nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Sevgi ablamm nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Romacım canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Asicim aşkım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Şirinim canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Papatyam canımm benim nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Hiircim canım benim nasılsın iyi misin diye
    Sedoşum küçük kardeşim prensesim nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Mervecim canım hoş geldin nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Meyselcim tatlım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Dilegim nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım
    Tuğbacım canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Güzel vanlımmm nerdesin nasılsın iyimisin inşallah iyisindir
    Ceyhunem meleğim birtanem Sedoşum dan sonra artık sende benim küçük kardeşimsin benim hiç kardeşim yok ama bu site sayesinde iki tane pırlanta gibi kardeşim oldu nasılsın iyi misin inşallah iyisindir
    Diyarbakırın güzeli Gamzemm nerdesin geldin ben seni çok sevdim sana alıştım sonra giddin ablana bu yapılırmı
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Unuttuğum arkadaşlar varsa kusuruma bakmayın ben unuttumsa siz beni hatırlayın
    Aramıza yeni gelen arkadaşlar hoş geldiniz nasılsınız iyi misiniz inşallah iyisinizdir
    Kızlar bugün hastaneye gidecem onun için mesaj yazamıyorum kendinize iyi bakın allaha emanet olun görüşürüz
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Sizleriii
    ❤️❤️❤️Çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    ❤️❤️Seviyorummmmmmmmmmmmmmm

    1. papatya dedi ki:

      Ela abla ben çok şükür iyiyim sen nasılsın geçmiş olsun ablacim Rabbim sifa versin inşallah kötü bir şey yoktur Allah’a emanet ol görüşürüz

    2. Arkey Madhubala dedi ki:

      Ela yenı okudum .Geçmiş olsun bıtanem.Ceyhune ve Defne çok teşekkür ederım.Eşimi beklıyorum.Bırazdan gelıp benı hastaneye götürecek

  45. Anonim dedi ki:

    Zoya Asada geri donujekmi

  46. merve (gazmenin yüzüne en çok yakıştığı kişinin (rk) nin hayranı) dedi ki:

    Bu arada ben yokken yeni kişiler gelmiş galiba aramiza yeni katılan kim varsa heppiniz bir geldiniz kendimize cooook iyi bakin görüşmek uzere

    1. Nurbanu dedi ki:

      Teşekkürler tatlı çivinin hayranı

    2. Nurbanu dedi ki:

      Teşekkürler tatlı vivinin hayranı

      1. ❤❤VIVIAN❤❤ IN BIWI'SIII❤❤(Meysel)❤❤ dedi ki:

        Hosgeldinn nurbanuu nasilsinn ?? Acaba biraz kendinden bahsedermisin ben meysel 13 yasindayim birecikte yasiorum urfaliyim kendien iyi bak hoscakall 🙂 🙂 🙂

        1. Nurbanu dedi ki:

          17 yaşındayım vanliyim ama Bitlis’te okuyorum. 2018 YGS öğrencilerinden km. Yorumlarınızı zor sevdanın başladığı günden beri takip ediyorum. Ayrıca defnenin yorumlarında beğenerek okuyorum. Sizleri tanimamama rağmen iyi kızlar oldugunuza eminim.

  47. merve (gazmenin yüzüne en çok yakıştığı kişinin (rk) nin hayranı) dedi ki:

    Aa yeni sayfalar gelmiş hadi gelin kizlar adasim geçen sormussun evet benim adım merve takma isimlerim:mervo, meyve,meyve tabağı, perde,meriii,merviş… sen istedigin gibi hitap edebilirsin.Sedef ile meysel bana meri diyorlar bu takma isim cok sacma bir anlamı yok ama nedense çok hoşuma gidiyor aslında ben yorumları okuyorum tam yazacaklar gruptan bişey yazıyorlar bende gruptan konuşuyorum.Biz grup açtık ben sedef ve meysel ancak onlara yetisiyorum ne yapayım yapayım çok eğleniyoruz bazen arkey için kavga ediyoruz bazen sacma şakalar yaparak gülüyoruz bazen çalışıyoruz ve sacmaliyoruz ama çok eğleniyoruz neyse ben gidim artık sahur yemeği yiyecez bu arada ben sadece merve nin yazdığı mesajlara bakıyorum kusura bakmayın size mesajda yazamıyorum beni affedin lütfen kendiniz çok çok iyi bakin haydi görüşürüz bayyys

  48. Zena dedi ki:

    Aptal tanwir tam bir pislik

  49. İzna dedi ki:

    Bu razia ilerleyen bölümlerde öyle hallere geliyor ki tanvire beni evinden atma diye yalvarıyor

  50. Nurbanu dedi ki:

    Ah bu kurnaz kız benim sinirlerimi zıplatıyor. Asafta gerizakalı olmasaydı da zoyanin sözlerine inansaydi. Ama bundan sonraki bölümler daha da güzel. Ayan ile soya evlenecek, Asaf her yerde zoyayi zoyanin hayallerini görecek. Ona seni seviyorum diyemedim için çok pişman olacak.

    1. Kelebek dedi ki:

      Gerçekten ayan
      ve
      zoya evleneceklermi?nurbanu

      1. Nurbanu dedi ki:

        Eğlenecekler ama anlaşmalı canim

  51. Madhubala Ahaaaaaa dedi ki:

    Bu tenvirden bıktım usandım artık ilerleyen bölümlerde zoya asad necmayı öldürdüğünü öğrendim senaryoyu yazana gıcık oldum ya anlamadım ki bu Asaf bir tekmeyle 10 adamı devirmiş insan bir kadınlamı(tenvir) başa çıkamıyo ölücek olma fikrini hiiiiç beğenmedimdağ gibi Asaf ve güzeller güzeli zoya böyle bir sona hiç yakışmadı…

  52. Enise dedi ki:

    Ooof of bi gün yüzü göstermediniz şu garibim gençlere sizin derdiniz ne????? Ama Allah belanızı verecek ben inanıyorum…

  53. mäýräm turgut dedi ki:

    Ban bu diziyi cok seviyorom

    1. ***SEDEF*** dedi ki:

      BUNDAN sonra asıl olaylar başlıyor şeytan kedimiz tanvirin oyunlar bitmek bilmiyor…
      bakalım neler olacak…ben en çok
      mamujan ve tanvirin evlenmesine şaşırıyorum hadi bakalım…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.