Menü Aç/Kapat
Yalancı Bahar Gayrı Meşru Çocuk Kim Sultan mı RK’mi (Yorum Sayfası) Yalancı Bahar 30.08.2016
Yalancı Bahar Gayrı Meşru Çocuk Kim Sultan mı RK’mi (Yorum Sayfası)

Yalancı Bahar’da Büyük Sır

Yalancı Bahar 78. Bölüm Fotoğrafları Madhubala (3) Kanal 7 ekranlarının heyecan fırtınası Yalancı Bahar dizisinde bir büyük sır daha cumartesi günü yayınlanacak bölüm ile açığa kavuşacak. Sultan ve Annesi Meera’nın gelmesi ile ortalık karışır; çünkü Meera Mohan Kundra’nın karısı olduğunu hatırlamıştır.

Sultan ise annesine bu kadar sıkıntı çektiren babası Mohan Kundra’a nefret ile bakmaktadır; ancak annesinin şeref ve namusunu da geri almaya yemin etmiştir. Sultan’ın Deepali ile iş birliği yapması sonucu RK’nin annesi Radha’nın elinde bulunan bir fotoğraf Sultan’ın eline geçer.

Sultan’ın eline geçen ve Radha için çok önemli olan o fotoğrafta ne vardır? Fotoğrafta bir damat ve bir gelin vardır. Gelin’in boynunda ise evlilik kolyesi vardır. O gelin ise Sultan’ın annesi Meera ve damat ise RK’nin babası Mohan’dır. 

Peki sizce Mohan’ın gerçek eşi kimdir? RK’nin annesi Radha mı yoksa Sulan’ın annesi Meera hanım Yalancı Bahar 78. Bölüm Fotoğrafları Madhubala (4)mı? Bu sorunun cevabı da kimin gayrı meşru olduğunu belirleyecektir.

Konu ile ilgili yorumlarınızı sitemizde sayfanın alt kısımında bulunan yorumlar kısmına bekliyoruz




Yorumunuz yönetici tarafından onaylandığında yayınlanır. Lütfen küfür ve argo içeren yorumlar yapmayınız. Aksi halde yorumunuz onaylanmaz.

Cevapla

gonul

Ben arkeyi cok seviyorum.maduyaysa qicik oluyorum.sanki kiz her seyi yapa bilirim diyo.gibisinden.arkeyse cok tatli o sanki tatli ukala.madu arkeyle tanis olmasaydi mukonduda boyle severdi kizin kalbi genis.mukond , arkey , sultan.kizin hayati erkek.arkey bazen qarip davronuyo ola bilir ama o boyle iyi.sultana qicik oluyorum.ya kizlar romantizm semiyomusunuz siz sultan odun ya .ben qankster diyil tutku ve ask secerim .siz ne yorum yazarsaniz yazin maduyla arkey bir birini seviyo.ve bu film.gercek hayatta tanri bilir madu nasil arkey nasil.bence kendimiz kwndi filmimize bakalimsonucda yalanci bahr bii film

Cevapla

Anonim

Arkeye jarsi her kes kotu yorumlar yaziyo amma bence madhu qicik biri .sanki her seyi ben yapa bilirim gibisinden arkeyse cok tatli nasil anlatayim tatli ukala gibi.maduysa mukondu bile boyle seve bilirdi.onun kalbi cok genis.arkeyin tarzi bu.sultanda da ne goruyonuz anlamiyorum.hastaya benziyo.ama kim seviyorsada sayqi duyuyorum.ben tutkuyu qanqsterlikden ustun tutuyorum

Cevapla

YELİZ

Gayrımeşru RK çünki; filmin adı YALANCI BAHAR

Cevapla

Anonim

Gayrimeşru RK ‘dir çünki; filmin adı YALANCI BAHAR.

Cevapla

Anonim

Bence hicbiri qayrimehsur diyil ikisiylede evlenmis

Cevapla

yalancı baharın hayranı

film baya karıştı ama yinede çok güzel arkey ve madhubala sizi çok seviyorum

Cevapla

Anonim

Gerizekali sultan mal hayvan senden oyle nefret ediyorum ki aptal masu ile Rk hic bi zaman ayiramicaksin Gerizekali

Cevapla

Anonim

Sualtan rk madu yı rahat burak sevenleri ayırma

Cevapla

rk fanları

bence gayrimeşru çocuk sultandır sonuçta onu büyüten ebebeyn grçek annesi ve babası deildir ve onu kimin doğurduğunuda sonradan öğrenir bu durumda gayrimeşru çocuk SULTANDIRR

Cevapla

anomin

Tbiki rkkkkk

Cevapla

nupelda

Tbiki rkkkkkkkkk sultan bi hic

Cevapla

berivan

Bence arkeyyyyyy bence dgl yuzde yuz aprk dir sultan kmyaa arkeyi oldugu yerde sultan bi hic sayilir o kadar

Cevapla

sya

Yalanci bahar dizisinde bihirsiz var hirsiz arkey sucu ise obenim kalp imi caldı rk seniseviyorum seni izlemeye devam edicem

Cevapla

meral

Yazdigin mejazi cok beyendim şirin

Cevapla

ece

bence RK ve Sultan ikiside Gayri meşur çocuktur

Cevapla

sevim

bence RK ve Sultan gerçek kardeş mohan şerefsizi herkezi kandırmış

Cevapla

Papatya

Bence sultan gayri meşhur çocuk RK ise öz oğlu ama bence bu sultan dizide oldukça hayran kitlesi azalır çünkü herkes madu ve RK ye hasta siz ise sultanı çıkarıyorsunuz

Cevapla

Anonim

EVET İKİSİ KARDEŞ

Cevapla

vivian dsena

tabikide rkkkkkkkkkkkkk

Cevapla

nur

arkadaslar eyer gercekleri bilmek istiyorsaniz.YALANCI BAHAR DIZI AJANS SAYFASINA BAKIN.DAHA BUNLAR NEKI.QAYRI MEHSUR COCUK RK DIR.BIR KAC BOLUM SONRASINDA SULTAN MADUYA ASKINI ILAN EDECEK.SONRA RK SULTANI VURUCAQ.RK HAPISE GIRICEK HER KES SULTANI OLDU BILICEK.RK YE OMURLUK HAPIS CEZASI VERILICEK.SULTAN MADUYU TEHDID EDECEK KI RK DEN BOSAN BENIMLE EVLEN YOKSA RK YI OLDURURUM FALAN FILAN.YAN 8 EYLUL BOLUMLERINE KADAR BILMEK ISTIYIRSANIZ.DIZI AJANSA GIRIN.

Cevapla

NAZ

Arkadaslar vivian eşi hamileymis eve simdilik bosanmiyacaklarmis bu haber çok yeni eyer zaten yeni gelismeler olursa bunu ben zaten yorum sayfasindan yazarım

    Cevapla

    rk madu aha

    Keske birmucize olsa viveanla drasti evlense coooooook yakisiyorlar ikisinide coooooooook seviyorum bu dizi hicbitmesin

Cevapla

nazlı

Sultan garimeşur

Cevapla

RİSHBALA

BEN ANLAMADİM MOHAN İLK MEERA İLE EVLENMİS AMA DİNİ NİKAH İLE KİMSE BİLMİYOR. AMA RADHA İLE HEM DİNİ HEMDE KANUN ONUNDE EVLENDİLER . TC DE KİMSENİN BİLMEDİGİ BİR EVLİLİKTEN DOGAN COCUK GAYRİMESRU DUR HERKEZİN BİLDİGİ EVLİLİKDEN OLAN COCOUK OZDUR . AMA UNUTMAMAMİZ GEREKEN BİSİY VAR HİNTLİLER DİNİ ACİDAN YORUMLUYOR HER SEYİ. DİCEM AMA RADADA DİNİ EVLİLİK YAPMİS OFF… HER NE OLURSA OLSUN BİZİM BÜYÜK YILDIZIMIZ RK ÖZ ÇOCUKTUR sultan DENEN ŞAHSI BOZUK İNSAN VEYA HAYVAN GAYRİMESRUDUR PİS AZİLİ SUCLU O İT SONRA RK İMİZE NELER YAPİYOR NELER ( DİZİAJANS TA TUM BİLGİLER VAR ) OL GEBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR MADU SENİ SEVMİYOR BUDA SANA COK KOYUYOR O RK İMİZİ SEVİYORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR VE SONSUZA DEKTE SEVECEK APTAL SEY GANKSTERSİN DİYE KENDİNİ BİR BOK SANMA RK İN BİR BAKİSİ DAHİ SENİN OLUM FERMANİNDİR

Cevapla

maral

Sultan gayrı meşru çocuk

Cevapla

jale

naz sen sus arkey gayri mesur deyil asil sultan gayri mesur anladinmi canim

    Cevapla

    Anonim

    Canim jalem anlamiyorsun gayri meşru ne farkederki sonuçta arkey mohanin oğlu jale finalde sultan arkeyle madu yu tam öldürecekken mohan ortaya çıkıp sultani öldürüyor sonuçta sultanin ölümü babasi tarafından gerçekleşiyor

Cevapla

Zara

Sultan sana lanet olsun

Cevapla

eylül gamze

Ya kızlar biliyorum bu gerçek ama acı. Rk gayrimeşru çocuk. Çünkü nihan kundra önce meera ile evlenmiş ondan çocuğu olmuş ve daha sonra radha ile evlenmiştir. Bu da demek oluyor ki ilk ve gerçek çocuk sultan ikinci ve gayrimeşru çocuk rk. Bu çok kötü ama hiçbirşeyin önemi yok. Benim rk im ve madhum mutlu olduktan sonra… Tabi bu aralar pis sultanın yüzünden bu pek mümkün değil ama. Yinede onlar hep mutlu olsun sultana inat. Bu dizinin hiç bitmesini istemiyorum. Bazı yerlerde saat değişti diye yazıyor ama öyle bişey yok. Başka kanala alınacak diye yazıyor ama öyle bişey de yok. 20:50 de kanal 7 de hergün. Bu arada şöyle bi haber veriyim vivian dsena boşanıyor.

    Cevapla

    Anonim

    Mad

    Cevapla

    nupelda

    Rkkkk tbiki

Cevapla

Ayla

Merhaba arkadaslar men azerbaycandan ayla bsonda gercekden oluyorlarmi

Cevapla

Anonim

Merhaba arkadaslar men azerbaycandan ayla bizde diziti izliyoruz ve cok seviyoruz amma sondark ve madunun olmesi bizi uzuyur arkadaslar bu diziyi finala kadar izleyen varmi acaba sonda gercekden oluyorlarmi

    Cevapla

    NAZ

    Ayla ben finali izledim arkeyde madhuda yanarak ölüyorlar sonra arkeyle madhu nun bir kizlari var ve bittonun oğlu raja bir birlerine aşık olacaklar arkeyle madu icindeler ama farklı karakterdeler bu sefer madu madunun kizi olarak arkeyde bittunun oğlu raja olarak diziye girecekler binevi 2 sezon diyelim

    Cevapla

    NAZ

    Arkadaşlar depali ve sultan resmen arkeyi bittirmek istiyorlar ama bilmiyorlarki arkeyin yanında madubalasi var rk madhu birlik olduklarinda tüm engelleri aşarlar
    ha bu arada vivian dsena bosanmiyorlar simdilik ayri evlerde yasiyorlar birbirlerine biraz zaman vermisler zaman içerisinde umarim aralari duzelir ama haberlere göre bu evlik kiskanclik yuzunden olacak evliliklerinde kiskanclik varmış

      Cevapla

      Anonim

      Kizlar rk gercek hayatdami bosaniyor

    Cevapla

    Dizi hayranı

    Ben de Azerbaycandan yazıyorum sultan ölmryecek planı varmış yanı RK tetiği çeksin ve o suya düşsun ve RK mahkemelik olsun madunu tehtit etsin ki bana gelmesen RK öldürecek maafuda arada kalır sultan boşanma evrakların yollar ama bilmiyorum madu başanma evrakların imzalayacak mı yoksa imzalamayacak mı?
    Çooooooooooooooooook merak ediyorum

Cevapla

yesim

bence sultan gayri mesru cocuktur

Cevapla

leyla

Gayri mesru cocuk sultan

Cevapla

Anonim

ya nasil gayri meshur oluyoki meraya resmi nikah kiymadi radhayala resmiyen ewli degilmi bu adam yani nasil oluyo hem radhanin babasida gayri mesru iliski yasamasina izinmi werdi yani kafam karisdi benim

Cevapla

Fira

Tabikide Rk. Nede olsa önce Sultanın annesi ile evliydi Mohan Kundra sonra Rk nin annesini almış. O yüzden Rk

Cevapla

I am writing this letter from Turkmenistan .

Ya hayyr ya kim bu kadina mohanyn metresi ol dedi.kendi sucu sultan mesru cocuk

Cevapla

aynur

Tabiki arkeydir eminimselvim sen hakli degilsin

    Cevapla

    Dilek

    Tabiki sultan gayri meşru

    Cevapla

    NAZ

    Aslinda rk sultanin arasında tek fark var oda sultanin arkeyin abisi olmasi ne farkederki ama yinede mohan kundra iki kadınla evlendi mira da radada onun karısı rada onunla kanun önünde evlendi diyer kadın kanun önünde evlenmesi

Cevapla

Selvim

Tabiki de sultandir gayri m
eşru çocuk

    Cevapla

    NAZ

    Yaniliyorsun arkadasim gercekler acida olsa arkey gayri mesru ama farketmez sonuçta ikiside uvey ama gayri meşru olan rk dir

      Cevapla

      Dizi hayranı

      Evet gayri meşru RK

    Cevapla

    SümeyraRK

    Kesinlikle Rk gayrı meşru çocuk

    Cevapla

    şule

    Gerizekalı ikiside gerçek kardeş

Popüler Haberler