Tatlı Bela 31 Mart Özeti 26. Bölüm Fragmanı(Slok Hapse Girer)

Tatlı Bela tüm heyecanı ile Kanal 7 ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor. Ekranların sevilen Hint dizisi Tatlı Bela 21.30 da Kanal 7 ‘de…

Tatlı Bela geçen bölümünde balayı krizinden sonra Asta evlerine dönmüş,  Slok kendini içkiye vermişti. Kalindi ise kızını bir daha Nirancan’ın evine göndermemekte kararlıdır.

Tatlı Bela 26. Bölüm Özeti

Kalindi Asta’nın ayrılmasını ister. Audvut Bey ise kızının fikrini sorar. Asta ağlayarak odasına çıkar. Jyothi,  Slok ile Asta’nın barışmasını ister. Slok ile görüşen Jyothi Asta’yı her ne pahasına olursa olsun eve getirmesini ister. Ancak Asta’nın eve gelmesini istemeyen Sodjal bu konuşmaları kapıdan gizlice dinlemektedir. Sodjal konuşmaları dinler dinlemez durumu Jyothi’nin kocasına bildirir. Damat hemen eve gelir ve Jyothi’yi kolundan tuutuğu gibi evlerine getirir. Damat yine ağzına geleni söyler ve Asta ile Slok’un barışmasına karışmaması için ona tehditlerde bulunur.

Asta iş aramaktadır. Bunun için bir iş görüşmesine gider. Forum doldurması istenir. Ancak soyadını duyan yetkili hemen Slok’u arar. Bundan dolayı Asta’ya ilgi duyarlar. Ancak Slok hemen oraya gelir ve Asta’ya kızar. Asta oradan ayrılır arkasından giden Slok yine bir sürü hakarette bulunur. Asta taksiye binip uzaklaşır.

Asta’nın ailesi boşanması için bir avukat bulurlar. Asta için imza beklenir. Asta dosyayı imzalamak için bir müddet duraksar. O anda Slok ile geçirdikleri anlar aklına gelir. Gözyaşları içinde imza atarak boşanma işlemlerini başlatır. Asta’nın avukatı Slok’u arar ve onu bilgilendirir Slok bu haberi duyunca deliye döner. Slok Audvut beyin evine gelip Asta’yı zorla evlerine götürür. Kalindi ise polisle birlikte Slok’un evine gelir. Slok’u tutuklamak isterler ancak Slok’un itirazı üzerine kelepçeyi Asta ile birlikte kendisine takar.

 

Bu arada Angeli Nirancan’ı arayıp bilgi vermek ister. Ancak Nirancan Angeli ile konuşmaz, telefonu meşgule alır. Slok bir müddet sonra karakoldan çıkar. Nirancan  Angeli’ye yine kızmaktadır. Angeli zavallısı korkudan cevap bile veremez. Nirancan dolabın kapağını sert bir şekilde örtünce Angeli’nin eli sıkışır ve kanar. Nirancan ilk kez eşine ilgi gösterip merhem sürer.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Tatlı Bela Aditi Kimdir Slok İle Bağlantısı Var mı

Asta sonunda bir iş bulup çalışmaya başlar. İlk günden zorluk çıkarmaya başlarlar. Bir evrak hazırlamasını isterler. Ancak evrak 3 defa gidip gelir. Asta sonunda ben götüreceğim der. Ancak bu olayın arkasından Slok’un çıkacağını tahmin edememiştir. Slok  Asta ile dalga geçer ancak Asta çalışmak zorundadır. Bu halde işe devam eder. Asta’yı işten bıktırmak için dosya dosya iş gönderirler. Kalindi ise Slok’un iş yerine gelir. Elinde boşanma evrakları vardır. Kalindi Slok’tan evrakları imzalamasını ister.

Tatlı Bela 31 mart fragmanı

Bu Yazımızda Size Ne Hazırladık:

Tatlı Bela 31 Mart Özeti 26. Bölüm Fragmanı(Slok Hapse Girer) (62 Yorum)

  1. Salam nasilsiniz ben azeriyem …turkce cok az bilgim var ….amma konuwmalari iyi anlayirim. ..her zaman sizin yirumunuzu okudum ….ben hint dizilerine ve sinemalarina hayranam bir gunumde qecmiyor dizisiz

  2. Bu aralar şlokla asta hep kavga ediyorlar! Ne zaman barışıcaklar yaa!!! Hep kavga ediyorlar.

  3. Burası msjlasma yeri dgl lütfen buraya msj yazmayın burası yorum yeri biz sizin upuzun yazılarınızı görmek zorunda dgliz

  4. Hulya ve Nurselcim Durumu çözmeye çalişiyoruz ama daha da kotuye gidiyoruz. Sadece şunu bilin ben sizi çok seviyorum ve çok değer veriyorum. Benim içimde her daim yaşayacaksiniz. Her zaman için kalbimde size ait yer var. Lütfen bunu böyle bilin. Birbirimizden kirildik biz, Nursel sen parçalaniyorsun, ama ben hem yaniyorum hem parçalaniyorum. En çok canimi yakani da bilmiyorum. Lütfen Gamzeyi sizden ayirmak istediyimi duşunmeyin. Sevgilerimle

  5. İkizler şimdi siz google’ye iki yabanci yorumlari yazin. Sonra netice gelecek, orada en başda iki yabancı dizi yorumlari ve bilgileri yazilib. Oraya basin ve seyfeye girin. Seyfede dizi hakkinda yorumlar yazilib. Orada bir yorum yazma yeri var. Onun altinda “Giriş yap” ve “Üye ol” yazilib. Siz “Giriş yap”a basin. Sonra bir forum gelecek orada
    E posta yerine: ikizleraysu2@gmail.com
    Şifre yerine: ikiziminikiziyim yazin.
    Sonra giriş yapa basib hesaba giriş edin. Bir seyfe gelecek. Orada sizin adiviz yazilmiş olacaq. Sonra yan terefe gedin orada profil, arkadaş ve mesaj yazir. Siz arkadaşa basin. Men size dostluq attim. Qebul etmek uçun arkadaş butonuna basin sonra menim profilim görünecek bu emojiye basin ve isteği qebul edin.
    Herşeyi aydinca danişdim indi sira sizde.

  6. İkizlerim benim tatlislarim siz hic uzulmeyin cunki ben sizleri cok seviyirum siz benin bitanecik arshilerimsiniz nasil anlatsam ki bilmiyorum ben sizi cokkkkk seviyorum aysuyla aramizda kopukluk oldu ve bunu cozmeye calisiyoruz, kimse kimseyi silmiyor aksine birbirimizi o kadar cok seviyiruz ki hersey bu yuzden oluyor. Canlarim opuldunuz.

  7. Gamzelicem canim hullam cok guzel bir ninni yazmis Havvanurumuza begendin mi? Ben cok begendim. Gamzelicem ben hem teyze hem de hala oldum. Ama siz evlenince ben yine teyze olacam ;)))))))
    Ben dogurursam siz teyze olacaksiniz. Demekki havvamiz kirmizi yanak tipki teyzesi gibi tatlis bir bebek Allah nazarlardan saklasin insallah.
    Gamzelicem ben asla senin bitanecik ruh ikizini silmem kolay kolay baglari koparmam arkadaslik baglarina cok onem veririm.
    Aysuyu cok sevdigim icin bunlar basima geliyor sevmesem amaaaannn derim gecerim niye uzuleyim kirilayim parcalanayim ki…
    Gamzelicem havvamizi bizim icinde op ama ummmmmahhh diye opme kucucuk buse kondur yanagina.:))))))))))

  8. Aysu canim ben senin ilk yirumunu okudugumda iyilestigin icin geri dondugun icin o kadar mutlu oldum ki tarif bile edemem. Ama olanlar oldu iste biz sana degil Elzanin verdigi haberlere supheyle baktik oyle yazilar yazdi ki.
    Biz sunu dedik “Aysu iyilesince bize hrrseyi anlatacak” bilmiyorum belki de refleks inanmak istemedik sana gunlercr seslendik “AYSU NE OLUR BİZE BİSEYLER YAZ SAKA OLDUGUNU SOYLE” dedik. Ben senin olayindan dolayi içim parcalandi gunlerce birbirimizi teselli ettik. Sen bize yazmiyordun hastaydin biz hergun sana seslenip sana ozel yorumlar yaziyorduk.
    Offfff bosver en cok ne zoruma gidiyor biliyor musun? Coooookkkkkk deger veririm ve hep uzulurum sende de oyle oldu. Senin donusunu hic boyle dusunmemistim.

    Sunuda bil ben seni asla silmedim silmem de sadece kırgınım uzgunum.
    İnsan sevdigine kırılırmıs benim ki oyle iste…

  9. İkizler yazarokur sitesinde diziler hakkinda yorum yaziliyor. Orada uye olunup ozelden konuşabiliyorsun. Şimdi ben size orada hesap açicam sonra ne yapmak gerektiğini size diyeceğim

  10. Hullam bebegim tesekkur ederim ben senin elinden zehir olsa onu bile icerim canimsin ;)))

  11. Şimdi geldik aşkitoşkalarim aysum hangi yazar okurda? istersen aç kizlar lütfen böyle yapmayin neden bir-birinize küsunüz aysum lütfen böyle yapma lütfen sende lucky girls grubunun bir parçasısın böyle yaparsan grup bozulur hani biz ayrılmaz dostlardık et tirnakdan ayrilirmi hic beni cok üzüyorsunuz ama kalbim paramparca oluyor
    🙁
    🙁
    🙁
    🙁
    🙁
    🙁

  12. hasta wulok ne isdiyor ya kizdan kalindi cox akilli bayan o akil kastasi olan aileye wunlar az bile

  13. hasta wulok ne isdiyor ya kizdan kalindi cox akilli bayan o akil kastasi olan aileye wunlar az bile

  14. wurdaki insanlarin vapcati yokmu ya yorum yazmak yerne mohebet ediyorlar kavqa eden kim hala allah allah

  15. Alişmak sevmekten,daha zor sevgilim.Aliştim alistim bitanem sana!”demiş şair sevgili dostlr..evet bu bolümler ve sonrasi Shlokun Astayi eve getirme cabalarini gorucez.Shlok her ne kadar intikam falan filan dese de hersey bi yana Astaya alisti.İnsan kedisine,köpeğine hatta çatisindaki kuşa bile alisiyor.Karisina nasil alismasin ki?Aslinda Shlok Astaya abisi ve kizkardesi sayesinde isiniyo.Sevdinin farkina variyor.Cunku abisi Shloka hep:Keşke benim esim de Asta gibi erdemli ve cesur olabilseydi.Onun gibi harika bi kadina sahip oldugn icin cok sanslisin”diyo surekli..e kizkardesi Jyoti de abisine onu Asta gibi sevebileck baska bi kadin olmadini soyleyerk Asta’ya asik ediyrlr..ve evdeki amca ve Shlokun yegeni kucuk kiz da Astayi cok seviyo..Dizinin sarki ve muzikleri bir garip askin aynisi fakat daha ağir cekime almislar.Halbuki birebir aynisini verseler duygu yogunlugu seyirciye daha guzel gecer.Cenaze marsi gibi hic hosuma gitmiyo.O duyguyu hissedemiyorm…Her neyse bakalim Asta nasil bi durus sergiliycek.Şu erkeklere ezdirmeyin artik kendinizi.Bu hint dizileri yuzundn erkek dusmani olucam:))..herkse sevgilerr:))))))

  16. Shloku anlayamiyorum onun babasini hiç anlayamiyorum gerçekten kizgin mi sinirli mi belli degil.Bi de Shlom Astha yi seviyormu belli bile degil kiz çok çektiryorlar ve bu arada Niranjan ile Karisi Angeli birlikte uyumuyorlar ayrilar bu herhalde saygidandir bana gore

  17. gamze ♡ aygam ruh ikizimm bugün çok mutluyum havvanur kucağıma alacam dedi ki:

    Slm kızlar eve gidiyorum bakıyorum bizim luckyler ne olmuş ne oldu size nehir gözlüm guvercinim ben asla dolduruşa”gelmem özellikle ruh ikizimm beni doldurusa” getirmedi getirmez canlarim ruh ikizimm öyle birisi değil biz kendimizle ilgili konuşuyoruz sakin siz şimdi diyorsunuz ki gamze üye olmuş bizi artık unuttu sakin sakin öyle düşünmeyin size eskisi gibi konuşacam canlarim ben sizleri çok ama çok seviyorum annemi aradım havvanin başını yıkamislar uuyumuş ben gelene kadar uyanır guvercinim bekliyorum niniyi cnm kızlar bende ninni bulmak istiyorum önerin güvercin bekliyorum cabuk söyle
    papatyam bizim bebisin yanağı tontiş aglayinca domates gibi kızariyor’suze foto gösterim bekleyin bu aralar değil tam kendine gelsin bakam siz beyenirmisiniz acaba havvanurumuzu’ canlarim hadi ben kaçar byyyy

    • öyledir gamze ablan sizdemi kalıyor kocasının yani kendi evinde kalmıyormu bebiş de kilo alır hemen bütünler şimdi küçülmüştür bir haftada büyür biraz onu kucağına bile alamazsın heleki banyo beni ilk doğrunda kızım banyo yaptıramıyordum sen bebeği yeğenini

    • **♡**♡**HOŞGELDİN**♡**♡**
      **PRENSES HAVVANUR BEBEK**
      YAĞMUR YAĞAR SERE SERPE,
      KULAĞINDA ELMAS KÜPE,
      UYUTURUM BEBEĞİMİ KOKA ÖPE,
      E…..E…..NİNNİ…..
      NİNNİ BENİN NAZLI BEBEĞİM,
      SANA NİNNİ….E….E….E,
      MAŞALLAH SUPHANALLAH,
      PRENSES HAVVANUR BEBEĞE,
      ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN,
      TATLI SEVİMLİ BEBEK,
      ********* HAVVANUR********

  18. Rubina dalik VIVIAN Dsena dizisi
    Shakti cekimleri devam ediyor.
    Çok guzel dizi bende youtbede izliyorum.hindistanda bir numara
    200 bölüm çekmişler inşallah kanal7
    Yayinlar Amin

  19. ARKEYi ilk gördüğüm zaman rakip
    Sandim tam bir ruh hastasi amanda
    Aman yakisikli mi çok yakisikli gözleri ışıl ışıl parliyor saçları okadar ki güzel yüzü okadar ki güzel Arkey
    Hep içerdi Madu ya kötü davranirdi
    Bende kokrkmaya basladim .ARKEY de tam bir ruh hastasi Y bahar baslasi n

  20. Hulyacım ben 25 martdan bahs etmiyorum ben son iki günden bahsediyorum.
    Lütfen RK fanlarinin beni doldurduğunu düşünme. Ben onlarla konuşduğumda başka konulardan bahs ediyorum. Mesela Mahriye gurcu alfabesini oyretiyorum, Aygülle biraz şakalaşiyorum ve Eylul, onunla iki gundur konuşmuyorum bir sorunu varmis hiç siteye girmedi iki gundur. Hulya benim eski hesabim kapandi yenisini açdim. Eğer eski hesabim olsaydi tum konuşulanlari kopyalayip buraya yapisdirirdim. Ama maalesef Gamzeliçem benim hesabimi yalnislikla kapatti. O benim hesabi ma giriş yapmisdi. Ordan yalnislikla kapatmiş.
    Demek istediyim onlar bana birsey yapmadilar. Hulya biz burada birbirimize birşey anlatamiyoruz. Seninle ozelden konuşursak birbirimizin mesajlarini hizli aliriz ve olayi çozeriz. İstersen sen uye ol konusalim sonra istersen hesabini tekrar kapatirsin. Ne diyorsun? Cevabini bekliyorum Hulya. Hoşça kal.

  21. Evet slokkun rubina ile bir dizisi vardi o Arkadaslik ordan geliyordur rubina simdi baskasiyla sevgili

  22. Hulya ben ne yapdim?? Ne zaman size daha az değer verdim. Size çok kirilmişdim bu yüzden biraz soğuk davrandim. Ama hiç bir zaman size “sizi sevmiyorum” demedim. Aksine her yorumda sizi çok sevdiğimi dile getirdim.
    Beni siz sildiniz Hulya!! Sen eskiden ” gunaydin sitenin gök kusaklari Nursel, Gamze ,Aysu ve diğer kizlarin ismini yazardin. Ama şimdi bakiyorumda beni çikarmşsin ve yerime başkalarini almşsin. Yalniş anlama kararina saygi duyuyorum. Benim ismimi en son sirada yazabilirdin, en azindan yazmiş olurdun. Ama beni tamamen çikardin. Neyse beni neden sildin diyemem sana. Demek ki az değer gormuşum bu kadar kolayca silindiğime gore.
    İkizleri üye yapmak istemem onlari sizden uzaklaştirmak istediyim anlamina gelmez. Onlarin kendi fikirleri var dimi. İsterler se Rk fanlariyla arkadaş olurlar isterler se olmazlar. Ben sadece onlar ile özelden konuşmak istiyorum.
    Şunu da söyleyim, şimdi siz benim Gamzeliçemi doldurduğumu düşüne bilirsiniz. Merak etmeyin ona sizi kotulemedim. Nede olsa eskiden sevdiğim arkadaşlarimdiniz. Hala oylesiniz. Ama sizin tarafinizdan oyle değil.

    • Aysucuum canım arkadaşım..
      Bak hala canım arkadaşım diyorum ve her sana yazdığım yorumunda sana öyle hitap ettim ama sen yine bana çok büyük haksızlık ediyorsun..
      En son günaydın yorumumda sevdiklerimin ve saydıklarımın isimlerini yazdım ve onların içerisinde SENİN İSMİN DE VAR..25.BÖLÜM-25 MART-06:42
      Bi bak istersen..Ben sen burada değilken bile hep senin ismini yazdım ve sana seslendimm..
      Ama boşveeer..Sen bizden kopmak için bahane arıyorsun gibi geliyor bana amma bu arada yapmadığımız şeyleri yapmışız gibi ve yaptığımız şeyleri de yapmamışız gibi gösteriyorsun ya işte hep söyledim ve Arnavcıımın dediği gibi TEKRAR SÖYLEMEKTE Bİ SAKINCA GÖRMÜYORUM..SENİN ŞU HALİN SARHOŞ FANLARININ SANA VERDİKLERİ ZARAR…
      ALLAHA emanet ol..
      Senin için dua etmeye devam edeceğim..

  23. Hayir Nursel kanli biçakli olmadik. Ama her seferinde buraya girdiğimde sizin beni unuttuğunuzu ve beni saymadiğinizi görünce içim yanıyor ve parçalaniyor. O yüzden buraya girmemek istiyorum. Ama ikizleri seviyorum onlar için hesap açmak istiyorum.
    Ve Nursel sizi ben silmedim. Ben sizi hala çok seviyor ve çok değer veriyorum. Beni siz sildiniz. Ben değil.

  24. gamze ♡ aygam ruh ikizimm bugün çok mutluyum havvanur kucağıma alacam dedi ki:

    Günaydın Günaydın Lucky girlsler Nasılsıniz canlar ben şuan okuldayim tenefusteyim kentinde size yazıyorum Nasılsıniz guvercinim ciddi mı Tmm bekliyorum bitanem gülüm saol cnm darısı olmayanların başına
    nehir gözlüm bizim Havva boyu uzun zayıf ben okuldayim bebek eve gelmiş yeni haber aldım sabırsızlıkla eve gitmeyi bekliyorum nehir gözlüm fotosunu bebek biraz tombul olsun onu bi Güzel süslüm tokalar takılar takım size gösterim nehir gözlüm aaaa sen teyze degilmisin havvanurun aşk olsun
    ikizlerim durumlar nasıl ben bomba gibiyim CAnlarim
    nehir gözlüm sana bir şey diyecem sen ruh ikizimi sildin mi arkadaşlıktan??
    Hadi ben kaçar yine gelirim byy

    • Ayyy canımcıım Gamzeciim geldi mi bebiş eve:):)Ayy çok sevindim:)Tekrar HAYIRLI OLSUN:)
      Ben 1 saat sonra eve uğrayacağım ve gitarımla bebişe ninni mırıldanacağım:):):):)
      Görüşürüüüz:):)

  25. Bitmiş gitmiş diziler
    SLOK evli bir oğlu var
    SLOK un eşi 1 60 boyunda 30 yasinda SLOK evlenmeden önce
    Rubina dalik ile arkadasmis
    Rubina dalik hindistanda guzelik yarismasinda 50 kizin içinde 1 seçilmiş

  26. Tatli belanin ilerde olacak olaylari bilgi veren arkadaslar merak ediyorum shlok ve asta bosanacak mi?

  27. Hayirdir aysu ne oldu buraya yazmak istemiyormussun ne oldu kanlik bicakli mi olduk dusmanin mi olduk. Gormeden gozyasi doktugumuz arkadasimiz simdi bize dusman olmus….

    Eyyyyyyyyyyyyy hayat!!! daha nereye kadar beni sevdiklerimle sınayacaksın her seferinde hayal kırıklığı….

  28. Tuanaaaaa Tuanaaaaa:):)
    Aşkitooom evet Sultan sizi hepinizi çıldırtmış hatta yakmış sizi alev alev olmuşsunuz:)Özel hesaplarına baktım daaa ee tabi birazcık bende yanar gibi oldum harbiden çok yakışıklı amma amma Arnavdan yakışıklı değil:):):):):)
    Tuana aşkitom sen bi kerecik Barunun özel hesaplarına baksanaa:):)
    Ayyyy Baruncuum canikom benim bize elleri ile kalp işareti yapmış çok tatlı yaaaa*♡*yiyesim geldi onu;)
    Nurselciim sen gördün mü;)?
    Ağızında da o meşhur mimik ayyyyyy aşkım beniim*♡*
    Gamzeciim,ikiz prenseskeriim,Reyhancıım siz gördünüz mü;)?
    Yaa Tuanacıım sende baksan
    Baruncuuma sen de beğeneceksin ama hiç bakmıyorsun ki:)
    Hadi öpüyorum seni;)
    Görüşürüz Baaayyy;)

    • Ahh hülyacım bilmezmiyim arnavın o mimiklerıni yakiyor hemde cayır cayır ben hayatımda hiç böyle kimseye hayran kalmamişim özelikle yabancı oyuncuları hiç hoşuma gitmezlerdi ama bu arnav varya beni benden almış bütün vidyoları indirmişim izile izle doyamuyurum barunun özel hesabı diyorsun nasıl bakabilirim yazarmısın bana hülyacım

  29. Gunaydin gamzelicem bebegim bebegin resmini ne zaman koyacan havvanurumuzu merak ediyorum. Senin adina o kadar mutluyum ki canim arkadasim hem ruh ikizin geldi hem de yegenin dogdu cifte mutluluk. İnsallah hep mutlu olursun bitanem.

  30. Gunaydin kankilerim gunaydin canlarim gunaydim tatli bela fanlari ;)))))))))
    Hullam gamZelicem ikizlerim ikizlerim2 burcum gulum reyhan

    Hullam dizide tanismislar sonra dizi bittikten sonra evlenmisler. Ben oyle biliyorum yani setteyken evli degiller. Ama socal guzel kadin boylu poslu shlokun yanina yakisir.

    Hullam bende hastayim galiba grip olacam
    Kankim opuldun

    • Şekerciiim ayyy ben kıyamam sana:(
      Hasta mı olduuun?:(
      Keşke yanında olabilsem de kendi ellerimle sana zencefil çayı yapsam:)
      Zencefil çayı tadı biraz kötüdür ama benim ellerimden olunca tadı güzelleşir çünkü ben sevgimi katarım içine:):):)
      Geçmiş olsun aşkitom:)
      Seni öpüyoruuuumm;)

    • Arkeye çok benziyor dimi?:))))))))))))
      Tıpkısının aynısı:)))))))

      • Beyinsiz insan dizinin adina baktinmi sen bakmadiysan soyliyim sana is pyar ko kya nam doon yani bir garip askin devami oturdugun yerden saliyorsun varya sadece kavga cikar sen

  31. Gamzeciim canımcıım;)
    Nabersin:)?Bebiş nasıl;)?
    Hastaneden eve çıkınca ona gitarımla bi ninni mırıldanacağım:):):)
    Seni öpüyorum ve şimdilik kaçıyorum:)Sonra görüşürüz yine:)Baaayyyy

  32. Nurselciim şekerciim napıyosuun:)Uyandın mıı?;)
    Ben çoktaaan uyandım;)
    Bursada müthiş bir yağmur var ve ben yağmurda Sultan çılgını Tuanayı sırılsıklam ıslatmak istiyorum:):):)
    Bak hala Sultan daha yakışıklı diyor yaa:):):)
    Nurselciim bu dizide Shlokun yengesi onun gerçek hayatta eşiymiş ya çok zor bi rol dimi yani Shlokun eşi için..Kendi eşini aynı sette başka Bi bayanla baya yakınlaştığını izliyor ayyy ben olsam öyle bi rolü kabul etmezdim valla:):)Bari Astanın rolünü o kadıncağıza verselermiş dimi?Sen de benimle aynı fikirde misin tatlişim?:):)
    Seni kocamaan öpuyorum şekerciim;)Görüşürüz;)Baayy

  33. Ekizler ve sayfadakilar selam.
    Ekizler necesiz?? Men sizi çox sevirem ve sizden ayrilmaq istemirem. Ama bu seyfeye de girmek istemirem. Sizinle ozelden danişmaq istiyorum. Yeni uye olmağinizi isteyirem.
    Eger siz de menimle danişmaq ve uye olmaq isteyirsiniz se men sizin üçün hesap açabilerem yazarokur saytinda.
    Sizin uçun hesap açaram, siz de ora girip hesabi siz işledersiz. Nece duşunursuz, razisiz?? Men de Gamzeliçem de ordayiq. Gamzeliçek uçun o hesabi men açdim, size de açabilerem.

    • Aysucuum canım arkadaşım bu yaptığın çok ayıp..
      İşte sana sarhoş fanlarının verdiği zar bu..
      Sana bu sayfadakiler ne yaptılar seni sevmekten başka bu sayfaya yazmak istemiyorsun?..
      Daha önce Sarhoş fanlarına bizden daha çok değer verdiğini bize hissettirdin ama biz yinede sana sırt çevirmedik sana kötü bir söz söylemedik seni sevmeye devam ettik..
      Biz yerimizde Sarhoş fanları olsalar sen o zaman görürdün nasıl hakarete maruz kalınıyormuş..
      Ama olsun senin canın sağ olsun..Yalnız senden ricam olacak..Daha önce de aynı şeyi yapmıştın bizim kankiletimizi sarhoş fanları tarafına çekmeye çalışmıştın şimdi de sanki özele gelin derken aynı şeyi yapmaya çalışıyorsun gibi geldi bana..Bunu yapma senden ricam..Çünkü herkes özgür,herkesin aklı fikri var her kes herşeyi görüyor zaten kimse kimsenin kölesi değil tamam canım arkadaşım??
      Sana bir sürü yorum yazdım ama sen cevap verme gereği bile duymadınnn..Ve şimdi hatırladım da bu siteye gelmeni bize katılmanı çok istemiştim a Gamzecime söylemiştim İkizleri seni ve diğer Arnav fanları hepsi gelsinler istemiştim ve siz geldiniz ve ben sizi çok sevdim hatta senin yorumunu arka sayfalarda görüp Gamzeciime söylemiştim..
      Neyse yaaa…
      Biz Nurselciimle ikimiz senin bize bu yaptığını hiç hak etmedik ama sen mutulu ol sen iyi ol bize yeter;)Allaha emanet ol:)

  34. Reyhancıım canımcıım ben de yağmuru çok severim ve özelikle cam kenarında oturup seyretmeyi ve yağmur damlalarının sesini dinlemeyi:):)Ve şuan öyle yapıyorum CAM KENARINDA OTURUYORUM BURSA MANZARASI EŞLİĞİNDE YAĞMURU SEYREDİYORUM YAĞMUR DAMLALARININ SESİ BANA MÜZİK GİBİ GELİYOR VE KAHVEMİ YUDUMLUYORUM AYNI ZAMANDA DA SİZ CANIM ARKADAŞLARIMA YORUM YAZIYORUM:):):):):)
    Canımcıım seni öpüyorum:)
    Bay Bay;)Görüşürüz;)

    • Hülyam seninide günün aydın olsun yüzün hep gülsün bizide hep böyle mutlu etsin mesajlar yazsın bende seni kocaman öpötm

    • Bende. Bursaliyim inan bende yagmuru seviyorum ama gok gurultusu olmasa daha cok sevicem bursanin neresinde oturuyon hulyacim

  35. GÜNÜNÜZ AYDIN OLSUN;)
    YÜZÜNÜZ HEP GÜLSÜN;)
    GÜZEL Bİ HAFTANIZ OLSUN 😉 SİTENİN RENGARENK GÖKKUŞAKLARI VE BENİM CANIM GÜZELLER GÜZELİ ARKADAŞLARIM;););)
    HEPİNİZİ TEK TEK ÖPÜYORUM;)
    VE HOŞÇAKALIN DİYORUM;)
    BAY BAAAAYYYYY;)

  36. Günaydin kizlar nasılsınız biz iyiyiz tatıl biti okul başladi oküla gidiyorüz o yüzden yazamayacağiz hulam nurum gamom aysum hepinizi kocaman öpüyorum

    • Ekiz prensesleriiim canlatıım size İYİ DERSLER DİLİYORUM:):)ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN TATLİŞLERİM:)
      ÖPTÜM SİZİ KOCAMAN KOCAMAAN:):):):)

  37. Guaydin yaaa ben boyle dizilerin delisiyim slokun haraketleri hosuma gidiyor heyecanli olmaya basladi hayirlisi

    • Ama asthaya gercekten çok uzuyor gülüşüu çok tatli ama shlokun annenm de shloku çok begeniyuor diyo babama inat şakadan bizi böyle boylu poslu biri bulmadi:):):):)

    • Sonra babam da “o da gelip seni alacak.”deyip annemi susturuyor görmeni lazim komedi yani:):):):):)

  38. bu slok bence bi istanbula gelmeli bakirkoyde tedavi gormeli adam ne istedini kendisi bilmiyo.hintli erkekler bulmuslar sakin kizlari ne isterlerse yaptiriyolar gelsinler bakiyim burdakiler nasil hele simdikilerin masaallahi var birak ezilmeyi adamlar ezmediklerine sukrediyor

    • Haklısın katerina 🙁 vay arkadaş ne tür bir pskopat çıktın sen shlokk 🙁 kız asta sakınn affetmeee

      • ASİ FİTİNAM ne yapıyorsun burada… izliyor musun bu diziyi ben sloka bakılarak izliyorum…komik geliyor bana hareketleri..eziyet ediyo kıza ama çok sempatik duruyor astayada üzülüyorum desem yalan olur…3 ayda birini tanidigini sanmak aklaa mantığa uymaz… erkek milletinin on yıl sonra da olsa hiç bilmediğin huyları çıkar…
        Buraya yazip bizi ihmal etme kardeşim…Biz seninle bu dizi ha

        • Aysel abla ilk bi kaç bölümüne baktım şimdi sadece burdan takip ediyorum evet sempatik bi adam shlok ama bu aradada pskopatt 🙂 🙂

    • çok yanlış düşünüyorsun bence ikiside çok ama çok tatlı duruyorlar ve shlok böyle daha sempatik