Tatlı Bela 23 Mayıs Özeti 78. Bölüm Fragmanı (Jyothi Nirancan’ın Gerçek Yüzünü Görüyor)

Tatlı Bela 23 Mayıs Özeti 78. Bölüm Fragmanı (Jyothi Nirancan’ın Gerçek Yüzünü Görüyor)

Burak 17 May 2017 Tatlı Bela  0

Tatlı Bela 78. Bölüm Özeti

Jyothi evde bir huzursuzluk olduğunu anlamıştır. En çokta ipi merak etmektedir. Bunun için Sojal’e müracaat eden Jyothi’e Sojal Asta’yı gösterir. Asta ise zor durumda kalmıştır. Jyothi birden sesli bir şekilde Slok’u çağırır. Evdeki herkes sese gelir. Slok gelince Jyothi olanları ondan öğrenmek ister. Slok hemen Asta’yı suçlar. Ancak artık Asta ile yaşamak istemediğini söyleyerek olanları Jyothi’ye anlatır.

Asta ise yaptıklarının doğru olduğunu söylerken Jyothi babasını nasıl suçlayabileceğini sorar. Asta ise kendi evi ile ilgilenmesini ister. Jyothi konuşmasını sürdürürken Nirancan konuşmalara dahil oluyor. Jyothi bu ipin çekilmesine nasıl müsaade edersin baba deyince Nirancan bunu Asta ve Angeli’nin istediğini bu evde herkesin istediği gibi yaşayabileceğini ve buna müdahale edemeyeceğini söyler.

Slok ise Asta’nın babasına hakaret edildiğini söylemeye devam etmektedir. Jyothi evdeki düzenin düzelmesini isteyerek ayrılır. Slok yine çok sinirlenir ve acısını Asta’dan çıkarır. Asta’dan nefret ettiğini ve ayrılmak istediğini söylerek ayrılır. Asta ve Angeli büyük üzüntü içinde ağlarlarken Nirancan ellerini ovuşturup sırıtmaktadır.

Slok terasa çıkmış olanları düşünmektedir. Asta yanına gelir ve neden benden ayrılmak istiyorsun der. Slok babasına sürekli hakaret ettiğini bu yüzden bu ilişkinin bir anlamı kalmadığını söyler. Asta ise beb buraya ayrılmak için gelmedim diyerek ayrılmayı kabul etmez. Bebeğimiz Anaya ateşlenmiştir ve Jyothi ilaçları babasının evinde unutmuştur.

Geri eve geldiğinde Angeli ile Nirancan’ın tartıştıklarını görüyor. Nirancan coşmuştur bir kere ve Angeli’ye hakaretlerini sıralamaktadır. Senin yerin benim ayaklarımın altıdır diyen Nirancan mangalsutrayı almaya çalışır. Ayrıca Jyothi’yi sevmediğini ve evlenip gittiği için büyük bir yükten kurtulduğunu, Abhay’ın haklı olduğunu vb. şeyler söylemektedir. Angeli ise Asta ve Slok’un hayatlarını mahvetme benim hayatımı zaten mahb-vettin bari onlara dokunma ayrıca Jyothi haklı ben her zaman onun yanında yer aldım derken Nirancan tokat atmaya çalışır ve sürpriz Jyothi ona engel olur. Mangalsutrasını geri verir.

Nirancan suçlamalara devam ederken Jyothi her şeyi duyduğunu söyler. Nirancan sıkı bir şekilde Angeli’nin kolundan tutar ancak Jyothi Abhay’ın kendisinin kolundan tutarken çektiği acıları hatırlayarak annesini onun elinden kurtarır. Jyothi annesinin yanında yer alır. Bu sırada Slok gelir Jyothi ona babasının gerçek yüzünü gördüğünü ve ondan nefret ettiğini söyler. Zavallı Slok kardeşimin de aklına girdin diye Asta’yı suçlar. Angeli kızını başka bir şey anlatmaması için götürür. Angeli Slok zaten Asta’dan nefret ediyor senden de nefret etmesini istemiyorum bu yüzden seni uzaklaştırmak zorundaydım der.

Jyothi eve gelmiştir. Nasıl olurda babasının bu kadar kötü bir insan olduğunu anlayamadığını ve zor zamanlarında Asta’nın hep yanında olduğunu düşünür. Nirancan Angeli’nin babasının yanına gelerek Angeli’ye çok kötü şeyler yapacağını söyler. Babası elini vurmak için kaldırdığında Slok gelir. Münafık Nirancan ben kızınızın mutluluğunu istiyorum neden bu şekilde davranıyorsunuz der. Slok ise eğer yaşlı olmasaydın o kalkan elini kırardım diye babasına destek olur. Angeli’nin yanına giderek onları burada görmek istemediğini söyler.

Nirancan sinsi planlarına devam ediyordur. Bu sefer herkes mutlu olsun diye evden ayrılmak istediğini söyler. Slok buna şiddetle karşı çıkar. Asta’dan evden ayrılmasını ister. Bu arada KAlindi’ye gelen mektupta eski kocası tüm mal varlığını ona bırakmıştır.

Tatlı Bela 23 Mayıs Fragmanı

Tatlı Bela Nasıl Bitecek Finalde Neler Olacak ?
Tatlı Bela Dizisi 4 Haziran 2019 da Kanal 7 de Başlıyor
Tatlı Bela Tekrar Bölümleri Ne Zaman Yayınlanacak
Tatlı Bela Dizisi En Kötü Karakter Kim Oldu ?

“Tatlı Bela 23 Mayıs Özeti 78. Bölüm Fragmanı (Jyothi Nirancan’ın Gerçek Yüzünü Görüyor)” üzerine 39 yorum

  1. Aastha dedi ki:

    Hi!

  2. Əsmər dedi ki:

    Evet defne canım mesleyin hepsi güzəl hangi işi seversen o da güzəldir bənde pastacıyım tatlılar pastalar pişiriyorum ve mesleyimi seviyorum Sanada arzum inşallah ünlü bir aktör olursun bizde seni dizilərde izleriz aaaamin hepinize öpücük

  3. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

    Haydeeee canlar 82. Bölüm özeti verilmiş yeni sayfa açmışlar haberiniz olsun

  4. Defne dedi ki:

    GELDİM NURSELCİM buldum sizi:))
    HÜLYACİMM bize tesekkr etmissin.Rica ederiz ne demek.Sen bizim biricik Hulyosumuzsun:)..cok şukur iyisin canim..
    BU SİTEDE “esmer”adli arkadasimiz bana iltifat etmis..Defne sen aktor olmalisin demis.Ben gormemistim..Cok sagol esmer kardes..Aslinda sanatin her alanina ilgim ve yetenegim var ama ailem onaylamadi ne yazikki kardes:))..Sadece radyo sunuculugu yapabildim uzun sure..
    Eee sizler nasilsiniz neler yapiyosunuz bakalim dostlar..
    Pazariniz guzel geciyo mu☺

  5. Gulcicek dedi ki:

    Ne bilem nurselim ya isinmadim zor sevdaya

  6. Dane dedi ki:

    Nurselcim herseyi aldım geldim burdayım Naber kiz)):

    1. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

      Hoşgeldin danem morelim bozuk çünkü haftasonu zor sevda verilmiyor :(( iki yabancıyı veriyorlar zaten izlemiyor lar reyting sıralamasında bilmem kaclarda sıkıcı bir dizi

  7. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

    Heheyoooo pılını pırtıni tasını taragini toplayan gelsin demiştim reyhom ve narin çiçeğim minnoşum gelmiş eeeee benim diğer kankilerim daha ortada yok

    Çiçeğim neden izlemiyon çok güzel sizi

    Reyhom bende sevdim zor sevdayi güzel dizi

  8. Gulcicek dedi ki:

    Evet bende pilimi pirtimi topladim geldim:)

  9. Arnav fanı reyhan dedi ki:

    Nurselim bilmi pırtimi topladım geldim :)))))))))) ALLAH seni güldürsün beni çok güldürdün :))))

  10. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

    Bugün zor sevdayi neden vermiyorlar yaaa gitmişler iki yabancıyı vermişler kimse izlemiyor ki niye yayınlanıyor iki yabancı reytingler yerlerde

  11. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

    Bakalım canlarim ne zaman gelecekler

    1. Arnav fanı reyhan dedi ki:

      Nurselim evet ya sana katılıyorum iki yabancı izlenmiyor yinede yayınlıyorlar anlamıyorum ama zor sevda çok güzel izliyorum mutiş bir dizi

  12. Anonim dedi ki:

    tatli bela hic ama hic finale girmesin onlari çoooook seviyoruz byy

  13. helin dedi ki:

    Helal jyothi

    Ranrag

  14. SRK❤ dedi ki:

    Nirancanın sonunu çok merak ediyorum

  15. Defne dedi ki:

    HAYİRLİ GECELER KARDESLERİM
    SİZİ SEVGİYLE VE SAYGİYLA SELAMLİYORUM VE OPUYORUM☺❤
    Gulcicek,Alina,Vusale
    Mahri,Nursel,Hulya,Derya
    Reyhan,Zeyno,Gamze,İkizler
    Gunel,Dane,Burcu,Zinet,Hiir
    Ve daha sayamadiklarim ve tum kiymetli takipcilerim..
    Danecim bende iyiyim canim..
    Günelcim evet Ozcan deniz Asli enver cok yakisiyo.Keske evlenseler..Murat boz capkin ve sadakatsiz..
    Masallah Resul Bey ardi ardina ozetkeri verdi sukur..Nerden baslasam bilemiyorumm.
    YAA bu Astayla anjeliyi ıslayip ıslayip doveceksin..Anjeli bacim şu kel firavun uzun yaşasin diye neden oruc tutuyorsun?..daha cok iskence etsin diye mi.
    Asta KAZMANOT ÖKÜZÜ icin oruç tutma MİNNAK KİZ..su bile vermek istemiyo sana..birak firavun babasiyla geberip gitsinler..
    YAA SHLOK.HEY SEN!!..Karaoglan seni ormanda AYİ YOGİ Mİ BÜYÜTTÜ ACABA:)..bu aksam nasil bagirdin oyle karina herkesin icinde yagi doktün diye?..Ayı kıs biraz sesini..bi de salonda kizdiysam salonda bagiririm diyo.
    Tuvalette kızsa orada bagiracak bizim öküzcük☺..Asta hemen affediyosun aptal kiz shlok tabi sana köpek ceker boyle olursan..zor kadin ol biraz..
    Kavya bitanemm sen orman kackini amcana insanlik dersi mi veriyosun kuzucum..kurban olurum sana..Git biraz da deli dana hastalina yakalanmis azgin babana ders ver..ihtiyaci var
    Ay cok yoruldum devamini yarin yazicam insallh..☺

    1. Arnav fanı reyhan dedi ki:

      Hayırlı geceler defne her zaman bizi güldürüyursun sende hep gül inşallah sanada iyi geceler tatli ruyaral

    2. Əsmər dedi ki:

      selam kızlar Defne maşallah güzəl konuşuyorsun sən aktör falan olsan yani söz depon var hepiniz çok güzəl konuşuyorsunuz yaaa bən bir garip aşk sitesindən sevgi ablamı özledim keşke yazsa bu siteyede Azərbaycanlı bacılarım sizədə öpücüklər yaşasın Azərbaycan.Türkiyə

  16. Gulcicek dedi ki:

    Hiiir canim TATLI BELA ANJELININ SARKISI NASIL ONU BILIYONMU? TERE NA MIDIR FALAN FILAN CALIYOR HANI O SARKIYI ISTIYORUM BILIYORSAN SOYLERMISIN

  17. burcu dedi ki:

    Sevgili arkadaslarimiz nasilsiniz iyimisiniz ve tatli bela basladi ben izliyorum ya siz ve nursel hulya geldimi bende merak ediyorum ve yorumlarinizi daha okumadim okuyacam ondan sordum hulyayi merak ediyorum bende arkadaslarim sevgilerimle

  18. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) dedi ki:

    Hullammmmmmmmmmmm seni çok merak ediyorum

  19. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) dedi ki:

    Gözümün nuru nerdesin seni çok özledim
    :((((((((((((
    Seni çok sevdiğimi bil …

  20. Gulcicek dedi ki:

    Selam MAHRIM canim nasilsin? Cooooook tesekkur ederim cok cok cok iyisin seni opuyorum

  21. hiir dedi ki:

    Hangi konuda anlamadım seni mahri arkadasim ve bahsetigin sarkinin hepsi bende ben daha dizi başlamadan indirdim

  22. Mahri dedi ki:

    Selamlar 🙂
    REYHOM..GULCICEGIM..DEFNOSHUM..ve her zaman beni anlamayan hiircim
    Nasilsiniz bakiim??
    GULCICEGIM…shlokla asthanin dans eden sarkisi:DILLIWALI GIRLFRIEND sonu Nigamin sarkisi…
    Digerinde kelimelerinin yetersiz oldigi icin bulamadimm…
    Bu Jyothide sonunda gordu..hay admin sende guzel ozet yapyosunhaa takdir ederimm.. 🙂 pis nirancan…
    kizlar ben kacar LAVINYAMI aramaya 🙂 🙂 😉

    1. Arnav fanı reyhan dedi ki:

      Hahricim gülüm iyim ben sen nasilsin neden bana kırıldın kız ben seni çok seviyom vala

  23. Azeri ceyhune dedi ki:

    Ya sabir. Sonun gelsin pislik.
    🙁
    🙁

  24. Gulcicek dedi ki:

    Nerdesiniz ya hangi bolumdesiniz benim kafa darma dagin

    1. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) dedi ki:

      Gulcicegim en son 78 deyiz bu sayfaya yaz bölümler çok hızlı veriliyor.

  25. Arnav fanı reyhan dedi ki:

    Gamzem pırenses mahrı gülüm nasılsınız kız siz bana neden yazmiyorsunuz bende ne heycanla sayfaya girdim siz beni ne çabuk onutunuz öyle :)))

    1. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) dedi ki:

      Reyhom evet yaa bir iki birşey yazsa ona da razıyım iyi olduğunu bilsem tmm dicem ama çok merak ediyorum hullami cooookkkkk özledim reyhom…
      Morelim ne kadar bozuk olursa olsun sabah uyandığımda onun sabah mesajını okuduğumda neşem yerine geliyordu.
      O benim Canım arkadaşımdı ben onu çok seviyorum ve çok özledim

      1. Arnav fanı reyhan dedi ki:

        Nurselim bilyorum canim sen hülyayı çok seviyorsun inşallah sabah onun yorumlarını gürürüz canim ya sana kiyamam zeyno diyor nursel beni ağlatmiş canim nurselim sen kendini özme ya

  26. Gulcicek dedi ki:

    Nurselcim bitanem uzmu o tatli canini inseAllah Allahin izniyle gelir HULYAM

  27. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) dedi ki:

    Hullam bitanem neredesin yaa merak ediyorum. Birşeyler yaz aklıma türlü türlü şeyler geliyor ne olur iki kelam da olsa yaz.
    Çok isim var de tel bozuldu de ne bileyim birşeyler yaz. Mantıklı yada mantıksız lütfen Canım arkadaşım cvp bekliyorum seni çok merak ediyorum ve ayrıca seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum ..

    1. Arnav fanı reyhan dedi ki:

      Nurselcım canim eminim işi falan vardır ama hülya kız bari artık yazmasanda bari bize iki kelm yaz kız biz burda seni çok merak ediyoruz ya :(((

  28. dane dedi ki:

    Defne kardeşim ben çok iyiyim sen nasılsın kalındi nin oğlu çıkacak yakinda shlok artık ayrılmak bile istiyor astadan nasıl düşüncelerini zehirlendi niro shlok un ya

  29. Gulcicek dedi ki:

    Of niranjan pisliyi of

  30. hiiiiiir dedi ki:

    Selam kızlar ben iyiyim sizler nasıl siniz ben yetişemiyor 3 diziye sadece yorumların izi okuyor um tarladan görüşürüz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.