Tatlı Bela 22 Nisan Özeti 47. Bölüm Fragmanı (Slok Aşkını İtiraf Ediyor)

Tatlı Bela geçen bölümünde Asta Slok’a seni seviyorum dedirtememiş ve ritüeller gereği annesinin evine gitmesi gerekmektedir. Asta giderken Slok’a yalan söyleyerek evi terk etmişti.

Tatlı Bela 47. Bölüm Özeti

Tatlı Bela dizisinin bu günkü bölümünde bavulunu hazırlayan Asta annesinin evine gelir. Kalindi ise Sid’den Jyothi’yi bir günlüğüne eve götürmesini ister. Jyothi çıkarken Asta gelmektedir. Ancak birbirlerini kıl payı göremezler. Asta akşam olmasına rağmen Slok’tan telefon gelmemesine içerlenmektedir. Slok sonunda Asta’yı arasa da bu sefer Asta telefonu meşgule düşürür. Slok bu harekete deli olur. Nasıl olur da Asta telefonunu meşgule alır. heyt be adamdaki gurura bak.

Gece olmuştur Asta yatağına yatar. Bu arada Slok odanın penceresinden içeri girmiştir. Asta karşısında Slok’u görünce hayal gördüğünü zanneder. Ancak gerçeğin ta kendisidir. Asta beni özlediğin için mi buralara kadar geldin deyince gurur abidesi Slok benim telefonumu nasıl meşgule alırsın diyerek esip gürler. Ayrıca ofisteki bir işi haber vermek için telefon açtığını belirtir. Geldiği gibi pencereden çıkar gider.

Ritüelleri tamamlayan Asta annesinin evinden ayrılacaktır. Asta çok güzel bir şekilde giyinmiştir. Onu almaya gelen Slok’tan bir iltifat beklemektedir. Fakat nafile adam ağzını açıp bir kelime bile etmiyor. Asta çok güzel bir elbise giyerek ofise gelir. Herkesin gözü üzerindedir. Ofistekiler Asta’nın çok güzel göründüğünü söylese de Slok’tan çıt yok. Buna sinirlenen Asta Slok görmeden  bilgisayarına seni seviyorum Asta yazar. Slok ise bu bilgisayardan sunum yapacaktır. Sunun için bilgisayarını açan Slok neye uğradığını bilemez çünkü bilgisayarda seni seviyorum Asta yazılıdır. Slok çok sinirlenerek Asta’ya bağırıp çağırır.

Asta hiç bu kadar tepki beklememektedir. Ofisi terk ederek dışarı çıkar. Taksi bulmaya çalışan Asta’yı taksiciler almaz bu sırada Slok arkasından giderek onu arabasına bindirir. Bir müddet sonra arabasından inen Slok herkesin içinde SENİ SEVİYORUM ASTA diye bağırır. Asta ve Slok birbirlerine sarılırlar. Asta’nın hayalleri ve yaptığı mücadele başarıya ulaşmıştır. Her ikisi de çok mutludurlar. Arabayla evlerine dönen çiftimizi Angeli arasa da Slok  Asta’nın telefonu cevaplamasına izin vermez.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Tatlı Bela 8 Haziran Özeti 94. Bölüm Fragmanı İşler İyi Gidiyorken..

Hindistan geleneklerinde ritüeller eksik olmaz. bu ritüellerin birisi de pooja ü. Bu ritüele göre Asta sabaha kadar yüzünü eşine göstermeyecektir. İşte bundan sonra eğlenceli dakikalar başlar. Slok yaramaz çocuklar gibi Asta’nın yüzünü görmek için çok uğraşır. Havuz başında Asta’yı dua ederken slok onun  yüzünü görmek için peşinden gider, Asta odasına kaçar peşinden Slok onu yakalayıp havuz başına getirir. Onun sudaki silüeti bile Slok’u heyecanlandırır. Allah Allah ya nasıl bir anda bu adam bu kadar değişti. Yine bir planı mı var yoksa bu sefer gerçekten değişti.

Bu arada Angeli Asta’nın yeni bir mangalsutra takmasını ister. Bunu duyan Slok eski mangalsutrayı getirir ve Asta’nın önünde diz çökerek mangalsutra’yı takar. Asta göz yaşlarına hakim olamaz.

Tatlı Bela 22 Nisan Fragmanı

 

 

Tatlı Bela 22 Nisan Özeti 47. Bölüm Fragmanı (Slok Aşkını İtiraf Ediyor) (73 Yorum)

  1. Konu hakkında yorumunuzu buraya yazabilirsiniz. Şlok ve astanın başka dizileri yokmu. İnanın çok özledik onları çoooooook.Saygılar

  2. Dizi bitmesin bizz izliyoruzzz hersey reytikmii onemli olan verdigi mesajlar evli ciftlerin bu diziyi mutlaka izlemesi lazim

  3. Bu diziye bayılıyorum vala flim bitmeden su bile almaya gıtmiyorum inşllah flimin devami gelir sizi çok seviyorum astaaaaa şulokkkkkkk

  4. Yaa allah allah ..nasilda beni ozlemishsiniz..afferin ferdi..hahayt..al sana koca..bashina chal..hemde kendisi geldi..hahhaahagahhahahahy..
    Haa bide benim adim mahri..dogru anin tammami..yoksada hiich anmayin..amcayada iznim vardir..hadi soyleyinn..hihahhao

    • Terbiyesizler ahlaksizlar biraz terbiye burda biz de yorum yaziyoruz sizin yorumlariniz yuzun den diziden sogudum

    • Terbiyesizler ahlaksizlar biraz terbiye burda biz de yorum yaziyoruz sizin yorumlariniz yuzun den diziden sogudum

  5. Zeyno kız kodunrun mu kocan yetmiyormu sana mehdi amcayı da mı istiyorsun yanıyorsun dimi kocan yetmiyorsa ferdiyi de mehdiyide al

    • Uzgunuz malesef elimizde itfaiye kalmadi istersen denize atla☺eee tabi yaninda deniz varsa yoksa yapicak bir seyimiz yokkk zeynocum

  6. Cok wukur yaa demek sonunda dedi hm seni kaba adam sende boyle duwersin awkin icine helal olsun be asta bawardin sonunda canim benim yaa sen uzulme.

  7. mence oyun diyil shlok ashtaya cok sevecek cunku ashta oncun her sey etti amma onun ucun her seye deyer mence shlok ashtani seviyordu amma korkuyo bide swatti kibi beni koyub gider diye swatti olen den sonra ona gercek den asik oldu ben shlok aashta faniyam ailecek bu diziyi severek izliyoruz

  8. mence oyun diyil shlok ashtaya cok sevecek cunku ashta oncun her sey etti amma onun ucun her seye deyer mence shlok ashtani seviyordu amma korkuyo bide swatti kibi beni koyub gider diye swatti olen den sonra dort gun den sonra istiyer ben shlok aashta faniyam ailecek bu diziyi severek izliyoruz

  9. SHAKTI VIVIAN DSENA HARMAN
    EN IYI AKTÖR ÖDÜLÜNÜ ALDI. KANAL 7 VIVI TURKIYEYE GELSIN
    VIVI HEP BIRINCI hindistanin1 numarali yakışık li VIVIAN DSENA SHAKTI HINDISTAN REYTING REKORLARINI KIRIYOR kanal 7 yayinlayin

  10. Kizlar butun yorumlar arka arkaya en alta gitti cunku bu tel beni deli ediyor kafasina gore takılıyor yenisini alinca bunu 18. Kattan aşagi atacam 😉 :))))))))

  11. Gamzelicem bebegim gecmiş olsun kiyamam ben sana hasta mi oldun.
    Hastanede serum felan taktilar mi? Eger serum olursa hemen iyilesirsin birde soguk alginligi ignesi
    Aşkim bende nişan oluyor diye yazmadigini dusunmuştum.

    Bebegim havvanurum pamuk sekerim nasil yine eli ayagi durmuyo mu?

    Birde aysum nasil durumu nasil o buraya yazmiyor ama ben onu cok merak ediyorum ve ozluyorum inşaallah iyidir. İyi olsunda buraya yazmasada olur. Onun durumunu bize haber et.
    Bu arada teli aliyorum cunku yorum yazmakta cok zorlaniyorum.
    Bebek yuzlum opuldun.

  12. Ayy dayanamicam ilk defa yaziyorum diziye bayiliyorm zaten hoslantisi vardi soyledi asta buravo soylettin

  13. ZİNETCİM rica ederim ne demek..Icin rahat olsun cnm intikam falan yok..Shlok kaba olsa da pamuk şekeri aslinda:)))ANONİM kardes Svatyle ilgili gercek ne demissin..Bak canim Shlok Svatynin kendisine olan askinin az oldunu ufacik bi zorlukta kacip aski icin mucadele etmedini dusunuyordu..Fakat Svaty Nirancanin Anjelinin tehditlerinden bikmisti.Shloka da durumu anlatti ama inandiramadi..Svatynin sehri terk ettini dusundu.Halbuki kiz uzuntusunden kaza gecirmus..Yani Shlok sevildini biliyo artuk.O yuzden kendine olan guveni tekrar yerine geldi..Svaty onu keyfinden terk etmedi..okey mi kizlarr

  14. İkizlerim hosgeldiniz ne zamandir yoktunuz ozlettiniz kendinizi
    Babaciniza gecmiş olsun dileklerimi iletin.

    İkizlerim gamzemizin ablasi nisanlaniyor gamzem de haliyle cok mesgul
    Ozletmeyin kendinizi.
    Opuldunuz

  15. Kankim nerdesin yaaa hem sen yoksun hem de tel iyice bozuldu tmm işlerin yogun ama ben hullami cok ozluyorum

  16. Kankim nerdesin yaaa hem sen yoksun hem de tel iyice bozuldu tmm işlerin yogun ama ben hullami cok ozluyorum

  17. Slm kızlar Nasılsıniz ben idare hastane Xen geldim dünden beri hastaneydim ondan söze yazmadım usuttum boğazım gitti öldüm ondan bugün ece geldik yatatktayim çok sıkıcı iğrenç yarın da nişan var offf bu halimle nassil halay çekecem :(((
    Suan iyiyim canlarim beni soran yok ta yaa orkidem sana ruh ikizimm ve nehir gözlüm üye işini verecek sonra ordada konuşuruz sende foto koyarsin bende koyarım cnm ikimizin üye işini ruh ikizimm yapacak okey
    esram ebrum minnoşlarim Nasılsıniz özlettiniz kendinizi çok fazla uzatmayin’yazın canlar sizi ne özledim kız benim nisanim değil kız benn asla 30 yaşında evlenecem bekarlık sultan cnm durumlar nasıl nehir gözlüm guvercinim orkidem Zeyno abla Nasılsıniz

  18. Slm kızlar saol hulyacim teşekkür ederiz gamzenin ne nişanı var noluyor evet aklın yolu bir neyse gorsrz

  19. Merhaba canim kankilerim hayirli cumalar nasılsınız neler yapıyursunuz hülyacım çok yoğünsun yine gamzem nişan var diye yok zeyno zaten varyok arası :)))) bir nurselcım kalmış yaa bende buara cook yoğünm sizi çok özlüyorum birazda hastayim akşam erken yatıyorum diye yazamiyorum hepinizi kocaman öptöm bayyy

  20. Asta ve slok nirancan kecisi yuzunden bir daha aask imtahanindan geciyor demek haaaa peki bu kac bolum surer? Bilen varmiiiii? Sanirim bunlar 100 110 bolum civarlarinda olacak bilen vasa soylesin lutfen

  21. İnsalah dogru dur slok astayi seviyordur yine oyun diyildir ama bu kadar cabuk inanmiyorum ama hakikaten seviyor gormuyomusunuz bisey olunca nasilda bakiyo kiza

  22. hayir yaaa shlok bir daha intikam falan almasin umarim bu itiraf oyun olmaz yani bu defa da asthanin kalbini kirsa bu odun shlok pes dicem lutfen soyleyin shlok yine mi intikan aliyor asthaya askini itiraf etmesei oyun mu yine?

  23. Sevgili dostlar intikam falan yok..Shlok karisinin kiymetini anliyor.Svaty defterini kapatti,onunla ilgili gercekleri ogrendi artik,aklinda soru isareti kalmadi..YA SHLOK DA BİR İNSAN YA,ROBOT DEGİL..KARİSİNİN KOKUSUNA,SESİNE,NEFESİNE ALİSTİ.TUM ZOR ANİNDA ASTA YANİNDAYDİ.ISTESE COK RAHAT TERKEDERDİ SHLOKU AMA YAPMADİ.ERKEKLRİN ÖLSE BİLE VAZGECEMİYCEGİ TEK KADİN VARDİR:O DA HAYATİNİN EN ZOR VE ACİ GUNLERİNDE KENDİSİNİ TERK ETMEYEN KADİNDİR..YANİ DOSTLAR İNTİKAM FALAN YOK,ASK VAR..TA Kİ ASTA NİRANCANİN GERCEK YUZUNU SOYLEYENE KADAR..

  24. bence de bu seferde intikam liyor yine kendine gore sacma sapan bir neden bulmus ola bilir bazen dizi ile ilgili tuyololar yaziyorsunuz lutfen bileniniz varsa shlokun amacinin ne oldugunu soyleye bilirmisiniz lutfen

  25. Gunaydin nurselcim nasiilsin? Ben oyle dusunmuyorum slok artik gercekten astaya asik bir kez intikam icin evlendi swatiyide sevmiyorduki ondan nefrt ediyordu o oldukten sonrada karisini fark etti iste nasil olurda her seye ragmen beni seve biliyor dedi kendine ve kiza asik oldu

  26. Asta inatçı keçi sonunda Shloka aşknı itraf ettirdi Shlok gerçek den değişdi mi yoksa buda bir oyunmu

  27. Gunaydin cici kizlarr:)))Aferin Asta sabreden derviş,muradina ermis..Vallahi benim icime fenalik geldi Slokun kabaliklarini izlerken..Kalin bir odunla kafasini kirasim geldi kac kez,kumandayi beynine firlatmak istedim..mal cocuk yaa..Shloktan koca olsun da biz de gorelim…Hadi deli oğlan hadi belime dolan..Hele bi öp bakalim kizi…☺☺AŞK GUZEL SEY..HELEKİ BAHARDA☆

  28. Gunlerdir bu gunu bekliyordum sonunda shlok astaya duygularini soyledi gerceten cok mutlu oldum

  29. Merhaba kizlar ya kusura bakmayin yazamiyoruz hem telefonu su an abim kullaniyor telefonu bozulmus hemde babam gozunden ameliyat oldu dun onun icin misafirlerle ugrasicagiz onun icin bi sure yazamayiz ama sizleri cok ozledik ve opuldunuzzz ha bu arada oy atamiyouz ama bizde evet diyoruz gorusuruz

    • Esracım ve Ebrucuum Allah babanıza acil şifalar versin,ellerinden öpüyorum onu:)
      Sizde *EVET* desteklediniz için çok sevindim:):)
      Eeeee aklın yolu birdir:):)
      Öpüyorum sizi:)
      Baaayyyyyy

  30. ya bu shlok yine oyun mu oynuyor yoksa bu kadar cabuk nasil deyise bilir ki lutfen ne yapmaya calistigini bilen varsa soyleye bilirmi shlokun amaci ne aceba.

  31. Gunaydin gunaydin gunaydin benim canim arshilerim kayip arshilerim var
    Hullam gamzelicem aysum ikizlerim ikizlerim2 burcum gulcicegim zeyno reyho defne gunel gulumm
    Kizlar nerelerdesiniz
    Bu saydiklarimin yarisi kayip

    Hullamm kankim ne yapiyorsun nerelerdesin
    Gamzelicemi anliyorum nişan telaşi var ablasinin yaninda ama sen nerdesin sevgili kankim.

    • Günaydın şeker arkadaşım canımın içi Nurselciim:):)
      Günaydın diğer tatliş kankilerim:)
      Ben yine çoook yoğun yaa:(
      Çok sık yazamıyorum amma hep siz tatliş kankilerim aklımdasınız veee Arnavcıım da hep aklımda:):):)
      Hepiniz tarafımdan koskocaman öpüldünüz:)
      Hayırlı cumalar diliyorum size,Allaha emanet olun:)

  32. Deli oğlan akıllandı en sonunda. Hintli kızların sabrıda takdire şayan doğrusuu biz türk kızlarına bu eziyet yapılsa doğru mahkemeye boşanmaya. Ama kızıyorum asta sana çabuk affettin deli kızz ❤️❤️❤️Aşk bu olsa gerekk

    • Aaaa niye oyle diyon slokun astayi ne zaman sevecegini meraklla bekliyordum ki…. sukurler olsun askini otoraf etti

    • Astha sendeki inat muğla kecilerinde bile yok helaal kiz sana ne yaptin ne ettin shloka seni seviyorum dedirttin adamin gonul kilidini söktün attin. Erkek milleti kendini sinirli agresif kompleksli gibi gosterir ama bizim kiza sökmedi bu haraketler.
      Helaaaaaaaal astha

    • Gunlerdir bu ani bekliyordum sonunda shlok astaya olan askini itiraf etti gercekten cok mutlu oldum shlok astha