Survivor 2017 21 Nisan Ödül Oyununu Kim Kazanacak?

Survivor 2017  21 nisan cuma akşamı oynana ödül oyunu kazanan takım Ünlüler olmuştur tebrik ederiz. Ödül dışarıda yemek; Çorba ve salata kebap

 

Survivor 2017’de 13 yarışmacı kaldı ve heyecan  son hızıyla devam ediyor. 21 nisan cuma günü yeni haftanın ilk ödül oyunu ile izleyicisi karşısında olacak Survivor artık en lerin Survivor’u olmaya başladı. Panama adasında yağmur şiddetini arttırmaya devam ederken Kıbrıs finali öncesi adaylar adada yaşam savaşı vermeye devam ediyor.

Survivor 2017’de Adem Kılıççı geçen hafta sakatlığı sebebi ile oyunlara katılamadı bu nedenle her hafta sıranın en başında bulunduğu en iyiler sıralamasına giremedi. İşte o sıralama

Sema ve Ogeday ise sıralamada Adem’in yerine yerleşti. 21 nisan pazartesi günü yemek ödülü olacak; bu nedenle de yarışmacılar ellerinden gelenin en iyisini yapmak için mücadele verecek ancak yağmur o kadar şiddetlenecek ki bazen oyunla durma noktasına gelecek. Oyun ise koşarak yüksek performans göstermek gerektiren bir oyunken sonunda ki atışlar ise yarışmacıları zorlayacak.

Başa baş gideceğini düşündüğüm ödül oyununu benim tahminime göre gönüllüler alacak; tüyo geldiğinde sayfanın üst kısmına ekleyeceğim

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 20 Nisan 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Survivor 2017 21 Nisan Ödül Oyununu Kim Kazanacak? (44 Yorum)

  1. Resul bey survivoru bırakdınız mı yeni bölüm tamin sayfası açmadınız bende arkadaşlarım da size yazdık ama bize cevab vermediniz görmediniz mi? Saygılarımla

  2. Ay SADEM merhaba ben seni çok sevdim ya ay yerim seni bende adem ve sabriyeciyim arkadas olalimi?Yazar okurda varmısın?Yazdiklarima cvp yazarsan sevinirim

  3. Zara Zinet ben iyiyim kizlar iste kuzenim aniden evlenme karari aldi haftaya nisani var kosturma icine girdim dun bugun kiyafet baktim ama hic bi sey bulamadim kafayi yiyicem ya off neyse yarinda kuzenimle cikacam insallah bir seyler bulurum bulmazsam nisana gidemiyecem herkez nisanda ben evde 🙁

  4. Yeminlen sinirlendim yaa..derya isimli bi kiz..cocuk dogrusu kuru kuru iftira atmish eylule ve bana…boyle insanlar hayatta var oldukalri surece hich bishey yoluna gitmiycek ztn..girmiyim TB ya diyyom.. Vusale Alinam ZINETIM var orda..
    AYSHEM..canimin ichi nerdesin??? Valla siz nisan ayinda yani April de A den bashlayarak az az yazyosunuz.. Nisan desende AYshemin ikinci ismi Nur 🙂 🙂
    ASIM..kiiiz ben izlerim kazansalrda senin yerine sevinirim hihi
    Ay mrkla bekliomm..oyun bashlasada…
    Hepiniz teker teker opuldunuz..hihi ayh senih aklima geldi..bi eli sakalinda teker teker eleneceksiniz
    ZARAM.. ZINETIM..AYSHEM..Size iyi seyirler
    SERPILIM..ASIM..EYLULUM sizede kolay gelsin..nerdesiniz bilmiomdaa 🙂
    AYSULICEM..AYGULICHKAM da yazarlar inshallah valla mrk ediom..
    GUNESHIM..gunishigimmm canikoo seni gormek icin nekadar cabaladim sen bi bilsen sen bi bilsen..ama giremedim 🙁
    Nasilsin?? Iyimisn?? Hayat nasil dvm ediyoo??

    • Mahrisim canim benim yerimede sevin ama sakin bi yerini sakatlama 🙂 benim sevinme tarzim genellikle ya kendimi sakatlarim ya da bardak falan kirarim yok canim sen en iyisi benim yerime sadece izle ama sevinme 🙂 neyse ben gidigim kuzen beni cagiriyor bu arada kuzenim sizi kiskandi bana diyorki bana bu kadar yazismiyorsun bi smse 2 saat sonra cevab yaziyorsun gidiyimde onun gonlunu alayim su an bana trip atiyor sen anca yaz gelme diyor neyse ben kacar 🙂

  5. Slm ben geldim nslsnız zinet abla zara abla elmas abla bayagidir yoktun nslsn nasil gidiyor okula ve ogretmenlige devam mi ozlettin kendini ben de sayfa sayfa sizi ariyom digersayfada tanidigim bu kadar insan yok esma insallah haftaya persembe yazacak onu bende cok ozledim eylul abla mahri abla defne abla siz neler yapiyorsunuz benim her zamanki gibi calismam lazim yarin sosyal kursum var hoca deneme kagitlari hazirlamis onlardan ders ici performans verecek mis tb deki insanlari kafaniza takmayin unutmayin üzüm üzüme baka baka kararir hadi hoscakalin kendinize iyi bakin calismam gerek

  6. Asi cim Eylül cüm sizide Merhaba ben iyiyim sizler nasılsınız❓)) Serpil canım sen nasılsın ne var ne yok❓)) Güneş canım kardeşim sen nasılsın ✋

  7. Eylül üm yüzünden gülücügün eksık olmasın.Hep mutlu ol.Ben hayat dolu Eylül ü çok sevıyorum.Somurtkan mutsuz şirıneyı deyıl.Şimdi bir kahkaha ve gulümseme beklıyorum

  8. İyiyim Asicim sen nasılsın Eylülüm biriciğim sende benim canımsın Güneş nasılsın cansı

  9. Yarışmacıları zor oyun bekliyor Yağmurun altında oynayacaklar allah kimseye sakitlik vermesin

  10. Ayy sonunda canim ablalarim nasilsiniz sizi cok ozledim eylul abla mahri abla aygul abla asi zara abla hepiniz kendinize iyi bakin yürüyüşe cikiyorum sonra tekrar yazacam

    • Hos geldin Gunes ben iyiyim asil sen nasilsin ne yapiyorsun neden sık sık yazmiyorsun? Sık sık yaz kendini ozletme 🙂

  11. Selam guzeliklerim benim serpilim zaram saolun hayat iste bazen yoruyo insani banada oyle geliyorlar iste bende sizleri vok iyi gorem hep ah defnem nesin senya oyle sende kiskancsin galiba hihi hetkuk gibimi bikezde boyle yorum yapmistin hatirliyomya yolama kocani haklisin oraya giden yaratik gibi donuyo hihi sen cok tatli bi kizsinya defnosum niye ilk ve son dedin arada yazsan bizde seviniriz survivoru izlemeyebilirdin biz icin yazsanda olur ama yine karar senin ben bizim siteye yazarim isallah silmese iyi olur….elmasss aygulum yoki bende hic iyi deyilim gelir gelmez yeni hesap acçtiriz sana ben acmayi bilmem ogelsin halleder oldumu elmass
    Zaram bende cokk ozledim sanki bi yil gormemisim aygulumu omurlumu yokya yokk yazara girince ilk aklima ogeliyor nezaman yazcak gelicek dusunceledindeyim offf iste bazi seylerden dolayi yok…asicanim iyidir guzellik hayat iste oyke gecip gidiyo bizde izlemekle yetiniz…alina noluyo kim mahrimin ismini kukaniyo benim niye haberim yoki dengesiz kiskanclarya anca mahrimin ismini kulanirlar…zinetum biricigimi dedin bana ay canimsinya sen seninde gunun hayatnda hrsey cok guzel gecsin:)) rakibem nerelerde kayuplarda yine bitanecik rakibem benim kesin okuldan dolayidir….hadi guzeliklerim benim ben kacarr hosçakallinn

  12. Selam kizlar nasilsiniz? Sonunda vakit buldum bi size selam vereyim dedim neyse acelem var ben kacar hepinizi seviyorum ve opuyorum kendinize iyi bakin 🙂
    Bu gun survivor var ama izliyemeyecegim offf neyse insallah gonulluler kazanir ama yagmurlu parkur olacak hic kimse sakatlanmasa iyi olur

  13. Adem ve sabriyeni cox seviyorum insallah kibrisa ikisi beraber geder. Survivor madem favorimiz adem. Sabriye sengul…… Can….

  14. Alına çok iyiyim.Sen neler yapıyorsun?Zınet ım .Zaram .Elmas ım.Mahrım hepınızı çok sevıyorum.Kayıplar gerı donun ne olur.Özledım sızı

  15. Mahribanım nasılsın canım Bence senin de zeyno nun da ismni kullanırak yazan biri var
    Serpilcim nasılsın

  16. Selamlar…ZARAM canim ablishkom..cok cok tshkrler.. valla ben izlemiyorum..2 gun sonra izliyorum :'( 😉
    Bazi yerlerinde izlemedigim icin bilmiyorim.. o yuzdende soryorumm..
    Canim arkadashlarim TB deki ben degilimdir..beni ve bashkalarini gulduren..zeynokdir..onuda soyliyim…
    Sizleri cok sevyorum…
    Bidahikiye kadar bb 🙂 🙂 🙂

  17. Merhaba arkadaslarim hepinizi cook ozledim birisi aygul ve bana neden yazmadigimla ilgili sitem etmis cok yogunum gercekten ve evet hesapla ugrasiyorsum hepiniz nasilsiniz eyluuulum canm hesabim sukur sonunda silinmis sen dedinya aygul ilgileniyi diye bi hesap daha acarmi ben epostasiz uye olmaya cabaldim ama neden bilmiyorum olmuyo aygulum bi hesap daha acisin cnm eylull hesabin bilgilerini soylermisin cnm

    • Günaydın
      Mahriban canım
      Serpilcim
      Ayşenur çiçeğim
      Zara ablam
      Elmasım
      Eylül biriciğim
      Gününüz güzel geçsin

  18. Günaydın arkadaşlar hepinizin günü aydın neşesi bol olsun yüzünden gülümseme eksik olmasın neşenizi hiç yetirmiyesniz allah emanet olun görüşmek üzere

  19. Defnecim allah iyliğni versin gülme kirizine girdim hihi yok kız aynı yerde uyusalar da kameralar var ben eşimi de gönderirdim kendim de giderdim fakt orda haftalarca yıkanmıyorlar yıkanyorlar da şampıan olmadan

  20. Ahanda EYLUL DEMEK sen buralara takilipdurun gari:))yakaladim seni…Hayatimda oturup sonuna kadar izlemislugim yok survivoru..Herkul gibi hayt huyt diye bagiran saldirgan erkekler,çirpi bacaklariyla bir kariş şortla sincap gibi tirmanan kizlar…Amanin bi de kiz erkek karisik uyuyorlar..Evli olanlari da var..ayy ben hayatta gonderemem kocami bu disi ceylanlarin arasina..millette iyi sabir var..Aman ne diycktm..haa ben gorusemedigim,goremedigim siz sevgili dostlarima yoklama cekip merhaba demk istedm..ilk ve son yorumum olsun..Ne derler iyi olan kazansn..HAYİRLİ GECELER.☺

  21. Serpilcim bu sayfada ki yorumunu diyorum ben yanlış anlamışım sen yazmış sın ☺ismini kullandılar sandımda öpüyorum seni çok allah a emanet ol canım görüşmek üzere

  22. Mahriban nım T. B daki ben mi sandınız derken.. yoksa ismini mi kullanmışlar? Canım seni çok seviyorum)) Ayşenur ruh ikizim nerdesin birtanem sen çok özledim sen olmayınca bir parçam eksi gibi hissediyorum)) Serpil canım arkadaşım sen nasılsın 18:30 daki yorumu sen mi yazdın? Yoksa senin de mi ismini kullandılar. Seni çok seviyorum canım arkadaşım)) Eylül pırlantam işte böyle gül neşelen)) Aygul neşe Kaynağım benim seni çok özledim beni yokluğunla cezallandırdın sen iyi ol bana yeter)) Kainat Enise Esma kardeşlerim siz nerdesiniz)) Aysu Ülker Asi sizi çok özledim hepnizi çok seviyorum))

    • Evetya..zeyno isimli bi mal..benim ismimi cok begenmishte..hihi 🙂
      Yaa dakkasini bile kacirmayanlardan bi kach tane sorum var…
      Pinar niye adem ve sabriyeyle vedalashmadan gitti..
      Pinar hangi oyunda sakatlandi..
      Ve JB Konseri izlediklerini tvde hepsini gosterdulermi??
      Sorularim bunlar..cvp verirseniz sevincem 😉

      • Bitanem Pınar karşı takım da ki Gökhan ve Elif’le pir Baraka yapıb orda yaşamağa başlamış dı Pınar Sabriye Şahika ve Adem’den izin almadan tencere Pala ve b allıb kendi barakalrna götürdü ve geri getirmedi Sabriye ve Adem neden izin almadan götürdüğnü en azından işin bittiğden sonra geri getire bilirdin diyince Pınar da tartışmağa başladı Pınar Adem’i karalamağa çalışdı halka kötü göstermğe çalışdı ama halk bunu yemedi Pınar gitti. Pınar senbol oyununda sakatlandı. JUST. Konserninin TV de bir kısmnı gösterdiler başka sorun varsa seve seve cevablarım öpüyorum seni bitanem)) Arkadaşlar survivor forumu izliyormsunuz? ya Metin ne saçmalıyor çok saygısızsınız bir adam Fulya’ya büyük ayıp etti)) hayırlı geceler arkadaşlar

  23. Bu aralar çoooooook uslular Zınet ım.Onlara uslu dururlarsa mercımek köfte ve ıspanaklı kek sözü verdımmmmmm

  24. Selamlar…hich kimse fark etmemish… 🙁 🙁
    Niyee?? Yoksa TB dekiyi benmi sandiniz?? Off..neyse biktim oyle olaylardan..canlar sizi sevyorum..
    AYSHEM kabul ettim bile..canimin ici..nurum..ben ztn senin kucak dolu sevgini aylar once kabul ettimya haturladinmi??! 🙂 vivanin 1 fotosunda glba…

  25. Pınar getti artık Sema her iki turda da oynayacak ünlüler için bu avantaj inşallah Ünlüler kazanır

  26. Eylül üm iyi eglencelerrrrrr.İşte böyle gul.neşelen .Bız senın neşeli halını çok sevıyoruz.

  27. Gunaydinlarrr canlar
    Zaram bende sabriyeyi hic sevmiyomya kanim ısinmiyor ona ya bide survivora ara verdim izleyemiyim he simdi kendime gecem bugun duyun var dun kinaydi cok iyi geldiya kafa dagitiyo bugunda salon var uc dort gibi kuafore kizlarla gitceyiz ordan gelinle salona gecez hint kinasi yapamadim zaman olmadi gelin kinasi kinadayken aldim ondan yaptim iste zinetim seninde gunun cok guzel gecsin kizlar sizinde oyle
    Asicanim yildizim benim anliyosun beni dimi iste bende oyleyim ama hic takmamaya calisiyorum guzelim benim rakibem alina burdaydi senin gozunden kacmis kesin… serpilim oretmenimiz siz napiniz okulda nasil geciyo…seyma deniz sen bizim dizimiz oldundaki seyma denizmisin?
    Kizlar hadi ben kacar annem cariyo bayyyyy

  28. 15 yarışmacı kaldı))Ünlüler kazansın diyecem fakt Sabriye ve şahika varken zor kazanırlar)) oyun da koşamak varsa vay ünlülerin haline Sabriye ve Şahika koşamıyor ki adeta yürüyor Sabriye ve Şahika yüzünden erkelerinin bir oyun BİLE kaybtme lüksü yok Sabriye ve Şahika gitsin artık yaaaa) Arkadaşlar Adem oynayacak mı? ben fragmanı izlemedim de