Survivor 2017 14 Haziran Dokunulmazlığı Kim Alacak?

Burak 14 Haz 2017 Survivor 2017  0

Survivor 2017 aylar sonra sayfamıza gelen tüyo tutmadı. Bu akşam bireysel dokunulmazlığı alan be hak eden Ogeday oldu. 

Survivor 2017 14 Haziran çarşamba akşamı bireysel dokunulmazlığı alan isim belli oldu. Bu akşamın galibi Serhat Akın olacak. Bize gelen tüyo bu yönde.

Survivor 2017’de artık oyunlar bireysele döndü. Ada Elif’in gitmesinin ardından 7 kişi kalınması ve Gönüllüler’in iki kişi kalması sebebi ile dokunulmazlık oyunları artık takım olarak değil bireysel olarak yapılacak.

Survivor 2017 121. bölümde 7 yarışmacı ikişer olarak denge tahtasına çıkacak ve diğerini düşürmeye çalışacak. Denge tahtasından her düşen bir hakkını kaybedecek.

Survivor 2017 121. bölümde sadece bir yarışmacı dokunulmaz olacak. Yarışma da Kıbrıs’ı garantileyen Sema ise bu akşamın en rahat ismi olacak.

Survivor 2017’de Kıbrıs yolunda Sema kendisi ile birlikte en güçlü gördüğü Ogeday, İlhan ve Serhat ile kıbrısta olmak istediğini sözlerine ekledi. Şuanda Survivor 2017’de bu kaşam dokunulmazlığı kimin kazandığı ile ilgili tüyo gelmedi. Bu tüyo geldiğinde sayfamıza eklenecektir.

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ZARA
Survivor 2017’yi Kim Kazandı? Büyük Ödülü Kim Aldı Survivor 2017 22 Haziran Sms Sonucu
Survivor 2017 21 Haziran Finale Kimler Kaldı? Survivor 2017 21 Haziran Sms Sıralaması
Survivor 2017 Yarı Finale Kim Kalacak? Sema’mı Ogeday mı

“Survivor 2017 14 Haziran Dokunulmazlığı Kim Alacak?” üzerine 22 yorum

  1. Asik dedi ki:

    Sabriye senden nefret ediyorum..dunyada gordukum en piss en sinsi en kotuu insansin;>..insallah Adem ve Sabriye adaya vwe eder.insallah

  2. Mahri dedi ki:

    Iyi sahurlar!
    Nasilsiniz??
    Bi gun oraya bi gun buraya..Asimin yorumunu okuduktan sonra hemen buraya geldim..cokta mutluyum..OGEDAYIM DOKUNULMAZ 🙂
    Neyse ben kacar..Opuyorum sizleri 🙂
    Hee buarada SERPILIM dunku yorumunu okuyunca cok mutlu oldumya 🙂 gulumsettin beni..saol

  3. Asi dedi ki:

    Ogedayim cok guzel oynadi ya simdi sirada berna ve ya sabriyeye gule gule demek var hadi hayirlisi…
    Serpilim nasil oldun canim seni merak etdim umarim biraz iyisindir ve yarina hic bi seyin kalmaz.
    Hadi arkadaslar herkese iyi geceler

  4. Eu dedi ki:

    AT KAFALI SERHAT ELENDI BILE NE GOTUNDEN SALLIYON

    1. Asi dedi ki:

      Dogru duzgun yorum yazin ya gormuyormusunuz tuyo yazir tuyo gozlerimle gordum demiyor adam terbiyesizce yorum yazmaktan baska bildiyiniz bi sey yok once sitedeki yazilari bi okuyun.

    2. Mahri dedi ki:

      Eu.. mal kafa…
      Okumayi bilmiyosun nasil yazabilyosun hmm???
      Yahu nerenizle yaziyosun..UTANMAZ..bu mubarek ayda…
      Sen her turlu isimle burda yazan ileri zekelaisin galiba…
      BURASINI UNUT TAMAMMI..ne burasinin tuyolarini oku nede burasinin yorumlarini..ayyy unuttum sen okumayi bilmiyodun..neyse senin gibiler burda olmayi hak etmiyo..
      Shimdide unutma zamani..sana kolay gelsin..

  5. HaLiL dedi ki:

    Bence ya ogeday yada serhat kazanmış olabilir. Ogeday kürekçi oldugu için ayak kasları kuvvetli. Serhatda futbolcu oldugun için keza kuvvetli. Bakalım izleyip görüceğiz.

    1. Kenan dedi ki:

      Bende Sizin gibi düşünyorum

  6. Asi dedi ki:

    Kayiplardan biri geldi simdi sira diyerlerinde 😉 Ben iyim Alinacim sen nasilsin?

    1. Alina Desna dedi ki:

      Bende İyiyim Asicim

  7. Zara dedi ki:

    Uyuşuk beyinli Anonim Ogeday ın kürekçi olduğunu biliyorum kürekçilerin bacakları kovetli olur senin bunun bilmemen normal çünki malsın otur sıfır

  8. Asi dedi ki:

    Selam Zaram nasilsin? sen geldin diyerleri yine yok

    1. Zara dedi ki:

      Selam Asim çok iyiyim sen nasılsın bitanem
      Bizim kızlar nerde ya

      1. Asi dedi ki:

        Tesekkurler Zaram bende iyim.

  9. Asi dedi ki:

    Berna ve sabriye disinda kim kazanirsa kazansin ama yinede umarim Ogeday kazanmistir

  10. Roma dedi ki:

    uzuldum ogedayin arabayi kazanmamasina o hakk ediyordu berna diyil ogeday cok oyun aldi insallah yine odul olur da ogedaya kismet olur

    1. Asi dedi ki:

      Ogedayda bu sans varsa malesef hic bi odulu kazanamaz

  11. Zara dedi ki:

    Dokunmazlığı Ogeday kazanacak nede olsa oyun Ogeday ın yapdğı spor la akakalı

    1. Anonim dedi ki:

      Ogeday kürekçi, burada kürek çekiyor gibi mi gözüküyorlar mal

      1. Asi dedi ki:

        Agzini topla

        1. Zara dedi ki:

          Uyuşuk beyinli Anonim Ogeday ın kürekçi olduğunu biliyorum kürekçilerin bacakları kovetli olur senin bunun bilmemen normal çünki malsın otur sıfır

        2. Alina Desna dedi ki:

          İsimsiz cisimsiz anonim geri zekalı ne kadar aptalsın sen onun ne demek istedğni bir anlamya çalış ay kime diyorum Ben malsın sen
          sen Eylü Aynur pisliyisin dimi kainata mayaya yazdığın mide bulandrcı yorumları hatıtlsdımda yavrum senin yaşın kaçdı 13 mi ama zeka yaşın, 0 be yavrum ((((((((
          Merhaba arkadaşlar nasılsınız asim nasılsın Canım
          Zaram galbi güzel arkadaşım nasılsın iyimsin bitanem

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.