Survivor 2017 12 Haziran Kim Elenecek? İşte Elenen Yarışmacı

23 yorum
372

Survivor 2017 12 haziran akşamı kazanan sizlere tuyolarimizda da belirttigimiz uzere gönüllüler oldu.

Survivor 2017 12 Haziran akşamı eleme adayları ise Sabriye ve Ilhan oldu. Adaya veda eden isim ise günler önce belirttiğimiz üzere Elif Şadoğlu oldu. Elif’e gelecek hayatında başarılar diliyorum 

Survivor 2017’de 12 haziran pazartesi akşamı bu haftanın eleme akşamı olacak. Bilindiği üzere Survivor 2017’de 11 haziran pazar akşamı milli maç nedeniyle haftanın 2. dokunulmazlık oyunu oynanamamış onun yerine ödül oyunu ekranlara gelmişti.

Survivor 2017 12 Haziran Kim Adaya Veda Edecek?

Survivor 2017’de 10 haziran cumartesi akşamı ise dokunulmazlığı Ünlüler kazanmış oyunda sayı alamayan Berna Bireysel Dokunulmazlığı alınca potaya Elif ve Ogeday girmişti. Bize gelen kesin olmayan tüyoya göre Survivor 2017’de 27 28 mayıs günlerinde yapılan büyük sms oylaması sonuçlarında ne yazık ki en düşük sms’i Elif aldığı için 12 haziran akşamı Gönüllüler dokunulmazlığı alsa da kaybetse de elenen Elif ŞADOĞLU olacak.

Survivor 2017 Kıbrıs’a Kimler Gidemeyecek?

Elif Gönüllüler takımını sırtlayan isimdi. Elif’siz Gönüllüler takımı kaybetmeye mahkumdur. Survivor 2017’de benim tahminlerime göre Kıbrıs finaline gidemeyecek 3 isimden biri de Elif olacak. Diğer taraftan Bence Sabriye’de Survivor 2017 Kıbrıs finaline göremeyen üç isimden biri olacak.

Survivor 2017 büyük sms oylaması sonuçları için tıklayınız

 

 

Related Post

READ  Survivor 2017 Yarı Finale Kim Kalacak? Sema'mı Ogeday mı
Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 11 Haziran 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Survivor 2017 12 Haziran Kim Elenecek? İşte Elenen Yarışmacı (23 Yorum)

  1. Neden her yazilani yayınlıyorsunuz ?Bu CHAT Sitesi mi?Saçma sapan muhabbetlerin ne işi var ,kontrol mekanizmaniz yok mu?
    COK CIRKIN BIR ORTAM

  2. Herkesin yardimina kosan,en mert,en dürüst,Sema’dan sonra en iyi bayan yarışmacı ELiF.
    YAZIKLAR OLSUN EGER ELENIRSE!!!

  3. Işallah Elif gitmez. O kadar mucadele etmişken IsAllah gitmez.işte o zaman derim işte ilahi adelet diye

  4. Işallah Elif gitmez. O kadar mucadele etmişken IsAllah gitmez.işte o zaman derim işte ilahi adelet diye

  5. Ahhh ahh ne kadar çok Mahri yazısını görürsem bana o kadar çok mutluluk geliyor gözlerim bayram ediyor
    🙂 🙂 🙂 :O :O 😀 😀 😀 😀 .

    • Mahrım eve yenı geldım.Ben çok ıyıyım.Lavınya gerçekten sen mısın?İnanamıyorum.Arkadaşlar hayırlı sahurlar

  6. Ahhh ahh ne kadar çok Mahri yazısını görürsem bana o kadar çok mutluluk geliyor gözlerim bayram ediyor
    🙂 🙂 🙂 :O :O 😀 😀 😀 😀

      • Ayyy o nasil laf SERPILIM…. 🙂 ben senide sevyorum..senin gibi bi bayani arkadashimdan ote bi ogretmenim gibi ablam gibi sevyorum… ben iyiim :)) sen nasilsin Serpilim ?? Hayatin nasil??

  7. Yaa Elifmi gidiyoo((( mal berna naapcak acaba((( uuf
    Neyse KIZLAR selams 🙂 emoji emoji dedim nazar degirdim… artik emojiler bende gozukmuyoo….
    EYLULUM SEN NERDESIN KIZ..O MAL ADMINI VALLA DOVMEK ISTIYORUM YAZSAMMI ACABA ONA OZELLERI OKUMA DIYE HAHHAH MAL SEYYA(( SENDE HADI UYE OL OZLUYOZ LEN
    ASIM..benimde hayatim iyiyaa..20 sine okulum bashliycak bi heyecanliyim bide dahada esmerleshicem diye kotuyum..eheh yapariz bisheyler 😉 😉
    Hee bide Anonim mali bana KAYBOL demishte tesekkur ediyim ..Niyemi?? Beni guldurduyaa..guldurdugu icin etmezsek olmaz..hahahahhahah
    SEDOCANIM..iyiyim bende..ben bilmiyodum LAVINYAMIN hasta oldugunu insallah kisa zamanda iyileshmishtir..iyileshmish olsada bu kiz niye yazmiyoo(((( bu kiz ozlenmeyi cok seviyo galiba heheh 🙂
    Bana MAHROSH DIYENI HALA MERAK EDIYORUM ASLINDAA!!
    Bide Elmasim nerdesin sen ayol???
    Neysse cok konushtum ben kacar bb 🙂

    • Özlenmek haa sadece herşey gibi özlenmek de seninle hayat buluyor son üç gündür büyük bir kaos ortamında mahsur kalmış gibiyim bana karne soracaklar diye evden dışarı çıkmıyorum sürekli hastahane yollarındayım saymaya kalksam kaç hastalık çıkar acaba
      Alarjik paranjit
      Reflü
      Gastrit
      Azı dişim şişmiş ağrı yapıyor neyi var bilmiyorum
      Ayak tırnağım kırık uzun zandır var
      Gözlerim enfeksiyon kapmış
      Aklıma gelenler bunlar
      Sanırım bademciklerim de şişmiş
      Bu hastalıkların ilacı var.Allah dermansız dert vermesin neyse
      Ama sürekli psikomanyaklar gibi görmediğin duymadığın birini çok sevmek bide adını görünce bile mutluluktan uçuyorum bide benim adımı yazmışsan mutluluğum ikiye katlanıyor.
      ERKEK OLSAM ANLIYCAM SANA AŞIK OLDUM DERİM DE YANİ BU DURUMUN NASIL AÇIKLAMASI OLUR BİLEMİYORUM
      süprizleri severmisin önümüzdeki bir hafta benim için çok zorlu geçecek şimdi söyleyemem ama lütfen dualarını eksik etme bu arada arkadaşlarımı aylardır aramayı unutmuşum seni düşúnmekten napiym aklımda ruhumda kalbimde hep sen varsın seni ne kadar çok sevdiğimi kanıtlamaya yetmez mi yalan yok kankalarım da herbiri hayatımın farklı dönemlerinde yer eden eşsiz insanlar neyse lafı topliym artık onları da seviyorum ama favorim sensin canım ablam bir hafta sonra kendini büyük süprizlere ve büyük şoklara hazırla bu arada o zamana kadar bu sayfa kaybolmuş olur ben yine yeni gelen sayfaya yazıcam bana hangi sayfada yorum yaptıysan lütfen bir köşeye yaz

  8. Bencede 2 ci dokunmazlığı hangi takım kazanırsa kazansın elenecek olan Elif’dir Elif’e bye bye diyecez))
    İyi saylırım sen nasılsın Asicim

  9. Selaml arkadaslar… Mahrisim hayat hem iyi hem kotu yani hayat iste yasamak zorundayiz yasiyoruz onemli olan her animizda yanimizda olan birileri olsun ki hayat biraz kolaylassin neyse beni bos verelim asil sen nasilsin senin hayatin nasil geciyor?
    Iyi Sedefim sen nasilsin umarim sende iyisindir…
    Aygulum seninde gunun hayatin her anin guzel gecsin canim kendine iyi bak…
    Eylulum Serpilim Zinetim Zaram Aysenurum Alinam sizlerde insallah iyisinizdir yuzunuzden gulumseme eksik olmasin kendinize iyi bakin

  10. Elifmi elencek şimdi ??çok uzulmedim ama iyi yarismaciydi ..hee bide bence sabriye sürpriz isim herşey olabilir valla 😉