Sensiz Olmaz 5 Ekim Özeti 18. Bölümde neler olacak

Sensiz Olmaz dizisi 5 ekim perşembe günü 18. bölümü ile Kanal 7 ekranlarında izleyicisi karşısında olacak. Sensiz Olmaz’ın yeni bölümünde Rudra ve Paro arasında işler karışacak.

17. Bölümde neler izlemiştik hatırlayalım… Parvati ne olursa olsun Rudrasinin yanından ayrılmamak için herşeyi yapmıştı..

Sensiz Olmaz 5 Ekim Özeti

18. Bölümde ise Rudra herşeye rağmen Parvatiden nefret etmektedir onu istemediğini söyler… sen benim kahramanimsin der başka da birşey demez. Beni affedeme kadar sana ait olan bilekligi vermeyecem der . Evdeki herkes Dilsheri parvatinin zarar verdiğini düşünmektedir..
Rudra Maitri sunehri danveer..ilk başta kimse ona inanmaz ama sonra maitrinin bulduğu gelinliğin tülü parvatinin masum olduğunu gösterir ama bunu sadece Maitri ve samsat biliyordur.

Parvatinin dilinde tek bir cümle vardır “Rudra beni affet” kendisini affettirene kadar o evden gitmeyecegini soyler.. Rudra ona o kadar kizgindirki sirf onu zora sokmak icin bir teklifte bulunur. Seni tek bir şartla affederim o şart Sümer ile evlenmektir der… Parvati Rudrayi düşünürken Rudra onu Sümer e vermek ister..
Rudra eğer parvatiyi burdan götürürsen sana hayallerindeki geleceği sunarım der para teklif eder. Sümer hiç durur mu!! Hemen kabul eder …

Rudra parvatiye sahte düğününde giydiği kırmızı gelinliği verir ve bu evden gitmesini ister ancak bu evden gidersen seni affederim der… dolaptan gelinlikle birlikte 15 yıl önceki parvatinin Rudra ya verdiği bebek düşer…

 

Rudra madalya töreni için evden ayrılır. Parvati ise soluğu Rudranin odasında alır ve o bebeğe bulur… Bu bebek 15 yıl öncesi otobüs durağında karşılaştıklarında Parvatinin Rudra ya verdiği bebektir… Paro parçaları birleştirir ve koşa koşa Rudrasinin karargahına gider. Rudra çok güzel bir konuşma yapar ve bakan ona madalyasını takdim eder… Parvati ödül töreni ne koşarak gider …ve Parvati bu sahnede Rudra ya şöyle seslenir “BİNBAŞI” BUNDAN SONRA PARVATI RUDRAYA ISMIYLE HITAP ETMEYECEK HEP BINBASI DIYECEK Hayallerimin erkeği ben seninim artik seni bırakmam der ve bomba gibi bir evlilik teklifi eder… Oradaki bütün konuklar adeta soktadir. Parvati Rudrasina sinduuru uzatır Rudra sinduuru havaya fırlatır Parvatinin kolundan tuttuğu gibi odaya götürür… Parvatiyi duvara çarpar ve hesap sorar … Aklinimi kaybettin sen bunu nasıl yaparsın diye öfkelenir. Parvati Rudrasinin gözünün içine bakarak KALBIMIDE KAYBETTIM der.

EY AŞK SEN NELERE KADIRSIN
DAHA DÜNE KADAR CELLAT DERKEN
BUGÜN AYNI ADAMA ILAN-I AŞK ‘TA BULUNDURUYORSUN… KEŞKE HERKESIN BAŞINA BÖYLE GÜZEL AŞKLAR NASIP OLSA…

Sensiz Olmaz 5 Ekim Fragmanı

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 4 Ekim 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın


Sensiz Olmaz 5 Ekim Özeti 18. Bölümde neler olacak (45 Yorum)

  1. Arnavı çok seven ve Sultanı da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

    17.bölüme yazdığım yorumumun devamını yazıyorum:)
    DEFNOŞ ben SEVDİĞİNİZ ERKEKLERİN İĞRENÇLİKLERİNİ GÖRMEZSİNİZ derken tabi ki de Arkeyden bahsettim senin özel hayatınla ilgili değil çünkü sen kendin dedin o ne yaparsa yapsın onu seviyorum diye eee o züppe sarhoşun yaptıkları iğrençlikleri de hep beraber görüyoruz zaten:))))) Bunu söyleme sebebim de sen ve Asi Fırtına Rudrayı kötülemeniz:))))
    Ki ben sizi Arkeyi kötülerken hiç görmedim ki o kötülerin kralı:)))))))
    Dimiiiii?:)))))
    Defnoş seni öpüyorum:)

    • Sen neden sultanın pisliklerni görmüyorsun RK ve fanlarnı anmdan geç

  2. Ayy çok güzel bölümlerrr çok çektircen MAJOR SAP ama paro sabırlı bir kız tabikide seni o kazanacakk gözümde canlandı o sahnelerrrr ne cesaret ama kız paro hiç düşünmedin mi ben nerdeyim nerde evlenme teklifi yapıyorum o kadar askerin içinde benimle evlen Major sap ohh aferim kız öyle adam bulmuşsun tabiki elinden gelenin fazlasını yapcan

    Veeee sonrasında BANJARA şarkısı eşliğinde ne diledin biNbaşı dilekk kocamann bir ❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️SENİİ❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️

    • Arnavı çok seven ve Sultanı da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

      GÜNAYDIN tatliş kankilerim ve sayfanın diğer tatliş kızları:):)
      Nasılsınız bakalım bu sabah:)?:)
      Ben bomba gibiyim çok şükür:):)
      ASİ FIRTINA çocuklarını ALLAH sana bağışlasın ve hiç bir zaman başlarından ANNE ve BABASINI eksik ettmesin:)
      Veee diziye gelecek olursak ben dün akşamki bölümde göz yaşlarımı tutamadım tatlişlerim:'(
      Rudranın babasının elindeki foto ve Rudtanın baba diye ağlayışı ve annesinin o canavarın eşi olduğunu öğrendiğinde yüzündeki o acı:(:(
      Offf o acıyı sanki bende hissettim çok zor bi durumdaydı binbaşı bitarafta babası ölüm döşeğinde diğer tarafta annesi bi canavarın eşi:(
      Tatlişlerim sizi hepinizi tek tek öpüyorum ve kaçıyorum:)
      Allaha emanet olun:)
      Ba Baaayyyy:)

    • Arkyi seviyorum sonucta rolu oyle dizide fakat gercek hayyatada asiri alkol ve sgra kullaniyormus onun adina uzuldum genc yasta yzik

      • YENİ OYNUN BUMU KENDNİ REZİL EDİYORSUN (((((((
        (((((((
        VİVİAN İÇKİYİ SIGARAYI BIRAKALI YILLAR OLDU((((((((((((((
        (((((((((
        RK HERKESDE BAĞIMLILIK YAPMIŞ

  3. Günaydınlar abloşlarım nasılsınız? Umarım iyisindir inşallah ben kaçar by sizi çok seviyorum

  4. HAYIRLI GÜNLER OLSUN…
    ❤❤❤GÖZÜM❤❤❤
    ❤ZARAM GÜZELLER GÜZELİ ABLAM❤
    ❤ELOŞUM KIR ÇİÇEĞİM❤
    ❤DEFNEM PARLAYAN GÜNEŞ❤
    ❤SERPİLİM CANIM ABLAM❤
    ❤MAHRİ ABLAM HERŞEYİM❤
    ❤HÜLYACIM TATLI MI TATLI KIZ❤
    ❤NURSELCİM❤BEGÜMCÜM❤RZALİ❤DENİZCİM❤SEVDACIM❤
    VE DİĞER TATLİŞ KIZLAR:)))
    NASILSINIZ???

  5. Hülyacım diziler umrumda degil ama sert yorumlarina ve arkasindan ekledigin”siz zaten kendi sevdiklerinizin pisliklerini gormezsiniz”ibaresini eklemen cok agirdi ve tabiki sana deger verdigim icin genis bi aciklama yaptim.Kaile almamasini bende bilirdim.Ben bugune kadar hickimsenin goruslerine mudahele etmedim.Sen desenki:ben Mohini ve Tejavat hayraniyim.Bi kere bile olsun seni sorgulamam yada yargilamam.Vardir Hülyanin bi bildiği derim.Evet dunyadaki kötuluklerin kaynaği erkekler olsada,ilk cinayeti,ilk tecavuzu,terorü ilk yayan bi erkek olsada hint dizilerinde kadinlari daha cok savunmamin nedeni:bu kisisel duygularimla âlakâsi yok.Hint dizilerinde   kadinlar ezilen taraf oluyo.Ve kadin hata yaptiginda telafi etmesini biliyo ama erkek gururu yüzunden bunu yapmiyo yada yarimağiz yapiyo.Hint temasinin çoğu bu yöndeyse ben napabilirim.Elbette kadini savunucam.Ama bide bizim Turk dizilerinin sitesinde yorum yapalim bakalim kimi savunucam?Tabiki erkekleri.Bizim türk kizlari masallah erkekleri parmaginda oynatiyo.Erkeklerin basina gelmeyen kalmiyo.Istanbullu gelin,Fazilet ve kizlari ozellikle..ben nabza göre şerbet vermesini iyi bilirim Hülyacim ve hicbir zaman sınırlarimi aşmam,kimseyi de incitmek aklima gelmez.Saygimin sevgimin ölçüsünu yine koruycam..Sana hayirli bir gün dilerim♡♡

  6. HÜLYA güzel duaların için teşekkür ederim.
    Aminn
    Aminn
    Aminn

    Akşamları izleyemiyorum malesef diziyi malum eşim evde başka dizileri var onlara bakıyoz tekrarını öğlede izliyorum. Fakat daha önce izlediğim için biliyorum ve çok seviyorum bu diziyi

    ;;;;;;;;

    Binbaşı çok acılar çekmiş kin ve nefretle büyütülmş bir çocukluk geçirmiş annesini çok sevenn fakat annesi tarafından terkedildiğini zanneden çok güçlü durmaya çalışan manevi olarak eksik içinde hala bir annesini bekleyen çocuk olan fakat dış görünüşü sert kaya gibi adam gibi adam bizim binbaşı karakterinide seviyorum. Ama paronun sevgisi onu daha iyi biri yapcak görceksin ilerki bölümlerde

    ;;;;;;

    Çok acılar çekmiş bı iki karakter finalini mahvettiler mutlu olmayı hakediyorlardı bu masal

    ;;;;;;

    Hülya sende kendinden bahsedermisin istersen tabikide

    ;;;;

    Herkese hayırlı günlerrrr

  7. HÜLYACIMM konu yinemi RKi sevmemiz.Ben seni Hülya olarak kabul ettiysem ve sevdiklerine saygi duyduysam ayni seyleri sendende beklerim.Bi Defne olarak beni oldugum gibi kabul etmeni.Ya bu hayatta hem Rki hem Sultani seven ender insanlardanim ben sen bunun farkinda misin?Rk fani olan dostlarimla bi araya gelip Sultani kotüledigimi asla göremezsin.YBnin gecen yilki sayfalari halâ duruyo git incele bakalim yorumlarimi.Beni Sultan fani zannedenler bile oldu.Yada sen Rki ne bicim seviyosun neden boyle elestiriyosun diyenler de var.Ama dahada onemlisi ne var biliyo musun Hulyacim?Ben bütun karakterleri sevdim.Çunku her karakterin hem iyi hem kotu yonleri vardir.Arnav,rk,shlok,sultan,zeyn,rudra..vs hepsini ama hepsini sevdim.Kalbimdeki siralamasi farkli o ayri.Her insanin ve her karakterin sevilecek bi yani mutlaka vardir bunu unutma.onemli olan bunu gorebilmektir Hülyoş..MEVLANANINDA DEDIGI GIBI:”KUSUR Ararsan Herkeste Çok;Ama Kusurlariyla sevmeye YÜrEk yok”..ve yeni sayfada YBnin Rke olan elestirilerimi bol bol okuycak herkes tabi övgulerimi de..Vee bazi seyleri ispatlamak icin illa dilimle ortaliga dokup sacmama gerek yok.Kalptekileri Allah bilir yalniz

  8. Ooo yorumlari okumak cok vaktimi aldi.Vampirella yine is basinda.Sosyopatcim bi yorumunda benden bahsetmissin ama benim tarzimi kimseyle karistirmaman gerektini ogrenmelisn.Defne hanim sonsuz hosgörüsuyle olaylari tatliya baglamis zaten neden tekrar kalp kirma geregi duydunki??Asiye hanimda nasibini almis bundan.Sen hic uslanmaz misin vampirella?herkes saygili bi sekilde yorumunu soyleyip gecmis sen haric.Sana niye battiki?asiye ve defne hanim zaten rudrayi ne kadar cok sevdiklerini ve begendiklerini soylemisler adama hakaret etmemisler.Sen daha neyin pesindesin?Layle konusunda Reyhan hanim cok hakli.Sokak kadinlarinin yaninda dusup kalkan sarhos rudraya övgüler yagdiralim ama rke sira gelince hep birlikte linc edelim oylemi vamp???senin adaletin bumu?bak sosyopatcim sen rk ile ugrasicana gitte kendi kapinin onundeki pislikleri süpur.Kendi sevdigin karakterlerin igrencliklerini konus tamammi?Reklam yapma artik rk uzerinden yeter..ya anket yapmissin kim daha iyi kalpli diye ona bile destek vermemisler.Allahim tam komedi;’)

  9. CANLARIM BİRTANELERİM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ÜÇ GÜNLÜK DÜNYADA BİRBİRİNİZİ ÜZMEYİN
    BENDE ÇOK SEVİYORUM HİNT DİZELERİNİ HEMDE İKİ KERE YAYINLANAN DİZİLERİ BİLE İZLİYORUM
    HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AYRI AYRI HEPİNİZİN YERİ BENDE AYRI
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ❤️❤️ZARAMMM KANKAM AŞKIM ELZA SENİ ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️
    ❤️❤️REYHANIMMMMMM KANKAMMM CANISI ❤️❤️
    ❤️❤️HÜLYAMMMMM AŞKİTOŞKOM TATLİŞKOM CANIM ❤️❤️
    ❤️❤️NURSELCİM CANIM İÇİ GÜZELLER GÜZELİ ❤️❤️
    ❤️❤️TUANAM ABLASININ GÜZELLER GÜZELİ ❤️❤️
    ❤️❤️NURDANIM BALIM ZARİFİM ❤️❤️
    ❤️❤️RZALİ BİRTANEM NERDESİN NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR ❤️❤️
    ❤️❤️DENİZİMMMM ŞEKERPAREM NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR NERDESİN❤️❤️
    ❤️❤️GÜZELLİK BİRTANEM❤️❤️
    ❤️❤️SERPİLİM ORKİDEM ❤️❤️
    ❤️❤️ASİMM CANIM ARKADAŞIM❤️❤️
    ❤️❤️ASLICIM BİRTANEM ❤️❤️
    ❤️❤️SEDOŞUM KIR ÇİÇEGİM ❤️❤️
    ❤️❤️ZÜLAYCIM NERDESİN❤️❤️
    ❤️❤️OYA CANIM NERDESİN❤️❤️
    ❤️❤️MAHRİMM (,,,) ❤️❤️
    ❤️❤️BURCU CANIM❤️❤️
    ❤️❤️BEGÜMÜM CANIM❤️❤️
    ❤️❤️BÜŞRACIM CANIM ❤️❤️
    ❤️❤️NÜLİFER BİRTANEM NERDESİN❤️❤️
    ❤️❤️HELİNİM CANIM NERDESİN❤️❤️
    ❤️❤️ZEYNOM CANIM NERDESİN ❤️❤️
    ❤️❤️MEYSELİM CANIM❤️❤️
    ❤️❤️MERVEMMM BİRTANEM❤️❤️
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    UNUTTUĞUM ARKADAŞLAR VARSA KUSURUMA BAKMAYIN BEN UNUTTUMSA SİZ BENİ HATIRLAYIN
    KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN GÖRÜŞÜRÜZ
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR CANLARIM
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    MAHRİCİM ( ) NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ÇOKKKKK GEÇMİŞ OLSUN
    NEYİN VAR SOGUK MU ALDIN KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
    MAHRİCİM 26 EYLÜL FRAGMANA SANA YAZDIM OKU
    İSMİNİN YANINI BOŞ GÜZEL BİRŞEY BULUNCA SÖYLE ORAYA YAZACAM KENDİNE İYİ BAK ELİMDEN GELEN BİRŞEY YOK KEŞKE OLSA
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    ❤️DEFNEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM❤️
    RUHUMUN İKİZİ CANIM İÇİ KELEBEĞİM AHİRETLİGİM NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ❤️❤️KOMŞU KIZI ❤️❤️
    ❤️❤️SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ❤️❤️
    ❤️❤️ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK❤️❤️
    ❤️❤️SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM❤️❤️
    ❤️❤️KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
    KELEBEĞİM ❤️❤️❤️
    ❤️❤️❤️ELA❤️❤️❤️ DEFNEM ❤️❤️❤️

      • Nurdanım balım hamd olsun iyiyim yorgunluktan yazamadım her seferinde elime aldığım zaman birşey oluyor yazamıyorum
        DÜN tek yazmadım balım
        Kendine iyi bak allaha emanet ol görüşürüz

  10. Arnavı çok seven ve Sultanı da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

    ASİ FIRTINA Merhaba:)
    Ben Bursa da oturuyorum anneciğim ve abimle birlikte:)
    Babacığım rahmetli oldu ALLAH NUR İÇİNDE YATIRSIN:(
    21 yalındayım ve çalışıyorum bi özel şirkette:)
    Bu kadar:):)
    Ba Baaayyyy:)

  11. HAKLISIN AŞKİTOM KEŞKE HERKESİN BAŞINA RUDRA PARO AŞKI GİBİ AŞK GELSEE:):):)

    • arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤HULLAM KRALICEM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dedi ki:

      Amin kraliçem inşallah herkese nasip etsin

      Biliyor musun kraliçem seni çok özlüyorum… sana yorum yazmak istiyorum ama mümkün olmuyor … sabah saat 9 da evden cikiyorum aksam 10 da eve geliyorum
      Telefonu gündüz elime hiç alamıyorum.. :(((((
      Şimdi fırsat bulmuşken yazayım dedim.. Kraliçem ben sana çok alışmışım… Sana birşeyler yazmadigimda kendimi eksik hissediyorum ….
      Canımın ici seni çok çok çok seviyorum…

  12. ARNAVI çok seven ve SULTANI da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

    ELACIIIM*♡*CANIMCIIM;)
    SEDEFÇİİM*♡*TATLİŞİM;)
    BEGÜMCÜM*♡*ŞEKERPAREM;)
    BEN ÇOK İYİM KALBİ GÜZEL ARKADAŞLARIM :):)
    SİZ NASILSINIZ:)?:)

    • ❤️❤️❤️HÜLYACIMMM ❤️❤️❤️ AŞKİTOŞKOM ❤️❤️BİRTANEM CANISI İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM HEP İYİ OL GÜZEL YÜZÜN HEP GÜLSÜN SENİ ÇOK SEVİYORUM
      KENDİNE İYİ BAK ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ
      DEGERLİ ARKADAŞIM

  13. ARNAVI çok seven ve SULTANI da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

    DEFNECİİM:)Canımcıım hala bu konuyu uzattığına inanamıyorum yaaaa:))))))
    Sen başlattın ve ben konu kapandı zannederken tekrar açtın sana cevap yazdım yine hala uzatıyorsun:)))))
    Tatlişim bak sana yazdığım cevapları tekrar oku valla tekrar aynı şeyleri yazamayacağım:))))))
    Gına geldi çünkü:)))
    Seni öpüyorum:)Sana da HAYIRLI GÜNLER:)
    Ba Baaaaayyyy:)

    • Vivian dsena ickiyi birakmadi 13 eylul 2o17 tarihindeki unlulerin kadildigi bir partide gayet iciyordu hint magazinde izledim kensdisi sevdigim bir oyuncu dizlerini ilgiyle izliyorum ozel yasantisiyla ilgilenmyorm fakat magzinde izlyince yzdim

    • Allah merhametiyle muamele etsin babacığına Rahman geride kalanlara hayırlı be bereketli ömür nasip eylesin

      • Arnavı çok seven ve Sultanı da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha mok seven Hülya dedi ki:

        ASİ FIRTINA çok Teşekkür Ederim:)ALLAH RAZI OLSUN:)
        Allaha Emanet Ol:)

    • Arnavı çok seven ve Sultanı da seven amma şekercii*♡*Nurselciini*♡*daha çok seven Hülya dedi ki:

      YUUUUUUHHHH PİSLİİİK:/:/:/:/
      İĞRENÇ YARATIIIK:/:/:/

  14. Cümleten hayırlı akşamlar canım abloşlarım nasılsınız ben ççok yorgunum eve gidince yazarım size benim halimi hatırımı sorsan sormayan herkese selam olsun bayyyy sizi çok çok çok seviyorum

  15. Kizlar aamir khan geldi ve insallah kanal 7 de arnav rudra paruyu ve diyer kanal 7 hint dizileri basrol oyuncularini turkiyeye davet eder ve zaten arnav slok geldi ve diyerleri de gelir ve hafta sonu da sensiz olmazdan sonra hint filmi var saat 10:40 basliyacak kesinlikle bakin ve suan ismi aklima gelmedigi icin yazamadim siz biliyorsaniz yazin ve ondan sonra da baska hint filimleri de koyarlar ve onlari da izleriz insallah sevgilerimle hepinize

  16. Bana daha cok gina geldi Hülyos seni temin ederim:))
    ☘☘☘☘☘☘☘
    Bana bak ISIMSIZ adli terbiyesiz.Mal sensin agzini topla.Bak bi hukukcu olarak bilisim subesine gider seni buldurur sürum sürum surundururum ahlaksiz.Aynen sana iade ediyoruz sozlerini.Birisi Resul beye mail atip su yorumu kaldirtabilir mi lutfen!!
    ☘☘☘☘☘
    BURCUCUMM filmin adi Channai Express(Ask Treni)..hatirlarsaniz Shrakhun Khan YBye konuk oyuncu olmustu ve madhu ve Rk icin verdigi ozel davette filmi tanitmisti.Deepika Pudukonela cekti..mutlaka hatirlayan vardir.Vivianda davet edildi ama Shaktiye baslamisti gecen sene.Dizisi bitince gelmeyi dusundunu soyledi.Turkiyeye bayilacak eminimm:))
    ||♡◇♧☆
    NURSELCIMM o saatlere kadar calisiyo nusun?ahh kuzum ya hasta olursun.Ozet icin sagol ellerine saglik canim❤❤
    ☘☘☘☘
    ELAMMM HOSGELDIN KELEBEGIM❤NADIDEM ❣OPUYRM SENI⚘⚘

  17. AŞKİTOM KALP KALBE KARŞI DERLER DİYEN ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞ BEN DE SENİ ÇOK AMA ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM*♡**♡**♡**♡**♡*
    GÖZÜM HEP SENİN YORUMLARINI ARIYOR CANIMIM TAAAAA İÇİ:):):):)
    SANA SIMSIKI SARILIYORUM VE KOSKOCAMAAN ÖPÜYORUM:):)

  18. KIIIZ CANIMCIM BİTANEEEM:):)VALLAH BEN DE SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM*♡**♡**♡*
    GÜZEL KALPLİ ARKADAŞIM BENİİİM SENİ KOCAMAN KOCAMAN ÖPÜYORUM:):)

  19. YAHU ŞU sitenin girisinde TAKI SETI GOSTERIYOLAR.Ya bayildim hakkaten.Allahim o nasil guzel bi küpe ve yüzüktür..Dibim düştu.140 cift küpem var ama bu kupeyide mutlaka almaya caliscam.Maasimin çeyregi ama olsun deger:)))
    |||♡♡◇♧☆
    ☘☘☘Ya aksam Paroya hem cok güldum hem cok acidim:)Tejavat namluyu dayayinca akli basina geldi.Ama Tejavati nasil dövdu oyle.Bu anam icin,bu babam icin,bu teyzem icin,bu kiz kardesim icin dan dan dan☺bacaklarini kirsaydin ya salak kiz..
    Bi de yesilcamdakiler gibi girdi hastaneye:Babacim canim babam..Sezercik havasi verdi biraz 😉 binbasinin gazabindan Allah korusun seni artik Parocum:))..
    Ahh binbasi sen aglarken gozyaslarin benim icime akti sanki.Cigerim deliniyor adeta..yazikk sana

  20. NEREDESİN TATLİŞİM:)?:)
    İŞTEN EVE GELDİN Mİ:)?:)
    BEN HALA YOLDAYIM ŞUAN TRAFİKTEN YAZIYORUM:):)
    DİZİYİ SEYRETMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM:):)
    NURSELCİİMİN SAYESİNDE DİZİYİ SEYRETMEYE BAŞLADIM VE ÇOOOK SEVDİM BEN BU DİZİYİ:):)MÜZİĞİ BİLE ÇOK ETKİLEYİCİ:):):)
    ÖPÜYORUM SENİ CANIM ARKADAŞIM:):)

  21. arkadaslar pazar gunu sensiz olmaz oynuyacakmi o saate sahrukh khanin filmi gostetiliyor bilgisi olan varsa beni bilgilendireblirmi lutfn

  22. İyi geceler tatlı rüyalarrrrrrrrrr canlarım allah rahatlık versin inşallah yarın ömrümüz yeterse görüşmek üzere tatlı rüyalarrrrrrrrrr bayyyyyyyy sizi çok seviyorum ben

  23. Sen çok komiksin yaaaaa:))))
    Söyle bakalım şimdi sen neden insanları kandırıyorsuun???Yok burada değilmişsin de yorumları yeni okumuşsun da çok vaktini almıltaaaa:))))))
    Sen bunu beni külahıma anlat:))))))))
    Amma bak söylediğin doğru olsa da ben yine çok gülerim yani SEN BANA YORUM YAZABİLMEN İÇİN YORUMLATIN HEPSİNİ OKUMA ZAHMETİNE KATLANMIŞSIN:)))))))))
    SEN FARKINDA MISIN SEN BENİM TİRYAKİM OLMUŞSUN:))))))))
    Yorumumun devamı az sonraa:)))))

    • Ayy vampirellacimin cani kan istemis yine.Ortaligi kan gölune cevirmis.Tabi canim ben insanlari kandiriyorum.Kizim senin gibi 7,24burdami bekliyorum ben.Baktimki son sayfada hararetli yorumlar olmus okudum tum yorumlari.Gundemden uzak kaldim tabi biraz.Yoksa ben sana elli kere cevap yazardm simdiye kadar.Bunu beynin almiyo mu?Sosyopatcim senin sonunu iyi gormuyorum.Bi ona saldiriyosun bi buna laf atiyosun.Insanlara biseyler soruyosun sana cevap veriyolar.Sonra bu seferde karsi tarafa hicbir sey olmamis gibi davranip bide suçu karsidakine atip olayi uzattin diye azarliyosun.Cik cik cikk..bunlar priontejin depresyon belirtileri.Ilac mi kullaniyosun yoksa???boyle olmaz sosyopatcim.insanlarla gecinememek yani gecimsizlikde bir tur hastaliktir bunu unutma
      Simdi hakaret repliklerini dizmeye baslarsin yine.bi kerede kulak versen soylenilene

      • Anoimcik sen burdaki insanları fazla düşünme boş yere düşünmekte beyine zarazdır bilmiyormusun:)))))) bak burdaki insanlar samimiler birbirileriyle tartişsalarda birbirilerini çok seviyorlar sende bunu gür artık
        Ve git artık o kıymetli zamanını burda boşuna harcama inanki çok sünük ve çok çirkin görünüyurson
        Yapma akılı ol hani sen çok akiliydin bumu senin aklın yazrken hep bir bahaneler var yok bi göz atmişim sayfaya yok geçerken uramişm yok daha neler:))))))))))
        ALLAH SANA akıl vikir versin

    • Bi kere ben anket yapmadım nerenden uyduruyorsun bunu sadece Defneye ve Asi furtınaya sordum Rudra ve Paronun yaptıkları ortadaydı zaten öylesine sordum cevap almak için değil yani Rudra daha merhametli olduğunu izledik gördük manasında amma sen kuş beyinli olduğun için anlamamışsın ne demek istediğimi:)))))))
      Yorumumun devamı yarııınn:)))))))

  24. AŞKİTOOOM SENİN BİNBAŞI KAZANDI MADALYAYARII:):):):)
    HELAAALLL BENİM ŞEKER ARKADAŞIMIN BİNBAŞISINA:):):)
    YİĞİT KAHRAMAN BİNBAŞI:):) ADAM GİBİ ADAAAAM:):)

  25. Merhaba kızlar nasılsınız günğnüz nasıl geçiyor
    HülyaciM canım tatlişim ben işten çok geç geliyorum malesef diziyide internete izliyorum zaman buldukça evet rudra paroya çok iyi davranıyor ve ben biraz ilerleyen bölümlerinde izliyorum hülyacim çok romantik sahneler var rudraya aşik olmaman mümkün dildir sana söylim şimdiden bu nursel işin biliyor vallah:)))))
    Ve canım arkadaşım ben zaten seni anlıyorum bu kadın erkek konusuna yani iyi kadında tabikide çok iyi erkeklerde vardır ve rudyayada kızdığım konu onun gibi bir adam keşke lailaya hiç yakınlaşmasaydı bekarda olsa böyle konular benim erkek olsun kadın olsun şidedle kınadığım bişeydir
    DEFNECİM asıl pamukmu pamuk pamuktanda pamuk sensin benim biricik canım arkadaşım eminim senin çok Ama çok istiyenin vardır senin gibi bir kızı kim istemezki şahsen ben bir erkek olsaydim ve seni sırf bu sayfada bile bu şekil tanisaydım seni arar bulurdum ve seni asla birakmazdim:))))))çok cidiyim
    Ve diziler konusunda bende seninle hem fikirim benim için sadece bir senaryo bir masaldir ve ben daha çok iyi yönlerini görmeye çalışıyorum yoksa inanki kütü yönleriden bigirsem sayfalar siteler az gelir:)))
    Hülyacim ve defnecim ikinizde bu sitede benim için çok özelsiniz
    Sizi çok seviyorum
    ALLAH emanet olun
    İyi geceler tatli rüyalar
    ❤❤❤

  26. NURSELİM ELOŞUM sizler nasılsınız canlarim sizede iyi geceler tatli rüyalar
    ALLAH emanet olun
    ❤❤❤