Raci Şaşmaz Edho Dizisinden Neden Ayrıldı?


Raci Şaşmaz Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz’ın yapımcılığını ve senaristliğini bıraktı. 12 Şubat 2019 tarihinde yayınlanan yeni bölümünde yapımcı Raci Şaşmaz’ın adının yer almaması seyircinin dikkatini çekti.

ATV’nin aldığı karar sonucu Kanal yönetimi, dizinin yapımcılığını Raci Şaşmaz’dan alıp ATV İç Yapımlar’a devretti.
İnşaat yatırımları nedeniyle büyük bir mali kriz yaşayan Raci Şaşmaz’ın uzun süredir ekibe ödeme yapamadığı, 20 bölüm alacağı kalan dizi çalışanları olduğu biliniyordu. Bunun üzerine ATV duruma el koydu.

FATURALARIN ADRESİ DEĞİŞTİ

Medyatava’nın haberine göre kanalın, 124. bölümden itibaren her hafta düzenli ödeme alınabilmesi ve finansal sorunların çözüme kavuşabilmesi için diziyi İç Yapımlar’ın bünyesine kattığı öğrenildi. Artık diziyle ilgili faturalar Turkuvaz Medya’ya kesilecek.

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz’ın yapımcılığını ve senaristliğini bırakan Raci Şaşmaz, ayrıca hafta başı Denge Yatırım Holding’teki görevlerinden de ayrıldı.

Bay Yanlış Deniz
Bay Yanlış Deniz Kimdir? Ezgi’nin Avukat Arkadaşı
Gençliğim Eyvah Zola
Gençliğim Eyvah Zola Kimdir? Arif’in Oğlu
Gençliğim Eyvah Çavi
Gençliğim Eyvah Çavi Kimdir? Zekeriya’nın Oğlu
gençliğim eyvah leyla
Gençliğim Eyvah Leyla Kimdir? Sevgilisi İnstagram Adresi

“Raci Şaşmaz Edho Dizisinden Neden Ayrıldı?” üzerine 93 yorum

  1. Anonim dedi ki:

    Emin değilim..sen misin? 😀

  2. Anonim dedi ki:

    Seviyorum seni ben

  3. Unknown girl:( dedi ki:

    Deme öyle:((..bak benimde canım çok yandı..sana o sözleri söylemek bana kolay mı geldi sanıyorsun..çok zordu:((…ama bana aksini söyledirler annen beni öğrenmiş bu yüzden senle tartışmış:((..kabul ettiğinden haberim yoktu ki:(( geliyor muydun:((((((

  4. Unknown Boy dedi ki:

    İyi geceler

  5. Unknown Boy dedi ki:

    Tele nomu verip konum atacaktım hayallerimi yıktın aldın beni savurup gittin

  6. Unknown Boy dedi ki:

    Hatta Annem kabul etmişti… Hüsrana uğradım.. İstanbul’a geliyordum..ama olmadı..yarı yolda bıraktın…

  7. Unknown Boy dedi ki:

    Benden ayrıldın bunun kadar kötü bir şey olamaz O KADAR!!!

  8. Unknown Boy dedi ki:

    Hiç kimsenin bana yapamayacağını sen yaptın… Keşke o znm hastanede ölseydim…

  9. Unknown Boy dedi ki:

    Canımı çok yaktın…bilginize

  10. Unknown Girl:( dedi ki:

    :((((((

  11. Unknown Girl:( dedi ki:

    Bu arada..oraya giremiyorum:( “bu sayfaya ulaşılamıyor yazıyor”..Zeynoda yok gitti Mersin’e..hiç bi şekilde giremiyorum:(..Serkan’ın olduğu yere girdim..Zayn ve Gizemde var orda..

  12. Unknown Girl:( dedi ki:

    “anne” anlaya biliyor musun?…eğer kalsaydım..annenle aran benim yüzümden daha kötü olucakt:(

  13. Unknown Boyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dedi ki:

    Mecbur gitmedin savaşmaya değerdi..ama kolaya kaçıp yaralayıp gittin..:(

  14. Unknown Girl:( dedi ki:

    Eylem aktaş- hasret 🙁

  15. Unknown girl:( dedi ki:

    Sadice bunu anla..ben senden hiç gitmedim..mecbur kaldım beni affet:(

  16. Unknown girl:( dedi ki:

    Biliyordum :((

  17. Anonim dedi ki:

    :'(

  18. Anonim dedi ki:

    😐

  19. Nikos kosmas dedi ki:

    Girebilirsin yani 😀

  20. Nikos kosmas dedi ki:

    Aysel müjde açıldı gidebilirsin ama benim tele kasıyor biraz

  21. Nikos kosmas dedi ki:

    Tamam Aysel herzaman ki saatte görüşürüz. S.S <3

  22. Nikos kosmas dedi ki:

    Rica ederim. Sosyal medyadan nefret eden biriyim. Ahh neyse bakalım 😀

  23. Aysel dedi ki:

    Düzelme ki ben anlıyorum seni 😀
    Nikoscum ben şimdi çıkmalıyım duş alıcağım her zaman ki saatte grşrz <3 SS

  24. Aysel dedi ki:

    Ohh bee sağol teşekkür ederim beni yormadığın için 😀 bide uğraş dur sağol <3

  25. Nikos kosmas dedi ki:

    hmmm yanar mı hmmm da hmmm 😎 😀 😀

  26. Nikos kosmas dedi ki:

    Be değil ne yani 😐 kalacağım değil yapacağım yaniiii

  27. Nikos kosmas dedi ki:

    Be değil ne yani 😐

  28. Aysel dedi ki:

    Hmmm canı yanıyor demeki 😀 yaktığın canada dikkat etmen lazım eğer ona canım demişsen seninde canın yanar 😎

  29. Nikos kosmas dedi ki:

    Sen sosyal medyaya girme ben bulurum o işi bana bırak bakalım yarın noluyor be kalacağım. Benim bulmam çok kolay olur sen yorma kendini <3 😉

    Evet Aysel o da onlar gibiydi. Hatırlayacak olursan bana kalp atıp duruyordu sana anlatmıştım hahaa 😀 😀

  30. Aysel dedi ki:

    O kadarda değil 😀 25 yaşındasın daha sen abartma 😉
    Eevvet ben bulmalıyım onu yarından itibaren bulucağım sosyal medyada bulup sana getireceğim artık sende halledersin 😀
    Bişeyi merak ettim acaba bu nikoda mı öyleydi onlar gibiydi? 😀

  31. Nikos kosmas dedi ki:

    Ohoo düşünmek bile istemiyorum. 😀 😀 Ben küçük şeyleri içimde dert etmemde büyük şey olsun bi dert ederim ki etrafımda kim varsa canı yanıyor duşun yaniii 😎 😀

    Evet evet bekleyelim:((

  32. Nikos kosmas dedi ki:

    30/40 yaşlarındayız artık 😀 Biraz 1 gün veya 2 gün beklememiz lazım noluyor diye aaa sen mi? Nasıl olacak bu iş nasıl bulacaksın nikopolu 😀 😀 😀

  33. Aysel dedi ki:

    İşte ben böyleyim küçücük bişeyi bile içime det ediyorum. Şimdi sen büyük konuları düşün içime nasıl dert yapıyorumdur 😉
    Öyle diyprsan yarını bekleyelim o zaman :(((

  34. Aysel dedi ki:

    Bencede anlaşıdık 😀 😀 bi kaç sene öncede buraya yazmıyor muyduk? O zamanlar ben 21 yaşımdaydım şu an 23 yaşımdayım 😀
    Bende face hesabım hiç olmadı ama bi çaresini bulmalıyız olmassa ben bişeyler yaparım lan nikoyu bulmalıyım ben 😀

  35. Nikos kosmas dedi ki:

    Hatırlıyorum hayla olumsuz düşünüyorsun ya şu olumsuz şeyi kafandan at çıkar. Belki gelişime girmiştir . Uzun sürüyordur bilemeyiz. 😉

  36. Aysel dedi ki:

    Hatırlıyorsan bi gece konuşurken haber vermiştiler o zaman görmüştük. Tam yarım saat sonra açıldı. Bi kezde ben girmeye çalışırken olmamıştı yarım saat bekledim sonra girdim oldu.ama şimdi:((((

  37. Nikos kosmas dedi ki:

    Dostluk sitesi diyip durma anlaşıldık gerçi kim olduğumuz ☹ hmmm hatırladım face hesabı var ama nikonun mu bilmiyorum hem benim hiç face hesabım olmadı açmadım 😀 😀

  38. Aysel dedi ki:

    Dostluk sitesinede aynısını söylüyordu arkadaşlar ama kapandı bak ben o yüzden söylüyorum off yaa ben böyle karamsar düşünürüm hep:(((
    Aynen haklısın ama face hesabı olduğunu biliyorum ordaki bi arkadaş burayı nasıl buldunuz alanına yazmıştı faceden bulduğunu.

  39. Nikos kosmas dedi ki:

    Değildim yani

  40. Nikos kosmas dedi ki:

    Ben sitede değilim haber veriyorlardı. Olmadığımdan dolayı haberim yok. Evet o zaman da error yazıyordu aynısı hemde

  41. Aysel dedi ki:

    Geçen defa site bakıma girdiğinde bize haber vermiştiler ya o zaman yarim saat girememiştik o zamanda mı aynı şey yazıyordu error fln?

  42. Nikos kosmas dedi ki:

    Yaa kapanmadı. İçine dert etmesene açılır sabret Aysel admin nikonun ismini bile bilmiyoruz. Bulmam zor olacak sitenin instagram hesabı var mı bilmiyorum hem buldum diyelim ya bizi nerden hatırlayacaklar ki başka biri instagram hesabını işletiyordur nerden bilebiliriz 😀 😉

  43. Aysel dedi ki:

    Gülemiyorum ki nikos :(((( offf neyse

  44. Aysel dedi ki:

    Hayır sanmıyorum Z de mi engellediler? :(((

  45. A dedi ki:

    Bak ben sana söylüyorum orası gitti artık kapandı kapandı:(((( aaaa bişey aklıma geldi admin nikonun insta hesabını bulabilir miyiz acaba? 😀 yada site isminden 😀 tabi bunhda sen yapıcaksın 😛

  46. Nikos kosmos dedi ki:

    Fark etmene sevindim Afiyet olsun haha 😀 😀

  47. Nikos kosmos dedi ki:

    Bizi engellemiş olmasınlar Aysel 😀 bilmiyorum nazarı değmiş olabilirde off sinirim bozuldu ya gülümse aysellll 😛 İNŞALLAH düzelir. 😀 Ben de Nikos kosmosum 😀 😛

  48. Aysel dedi ki:

    Artık çok geç 😀 hem ne isim bulalım ki 😀 benim adım Aysel abimin eski sevgilisinin ismi 😀 😀

    Farkettikden sonra evet içtim 😀 😀

  49. A dedi ki:

    Evet herşeyimiz orda kaldı:(((( buldum buldum nazar değdi bize :((( oradakilerin nazarı :(( pisler onlar pis pis :(((
    Offffff yaaa ağlayacağım şimdi:(((

  50. G dedi ki:

    Bende çok güldüm. Hahahaha 😀 😀 İçtin mi peki suyunu 😀 😀 😀

  51. G dedi ki:

    Kendimize bir isim bulalım çünkü anlaşılıyoruz

  52. A dedi ki:

    Demin yani 10dk önce fln susadım su içmiyorum sanıyorum ki orucum hala 😀 😀 😀 halime çok güldüm 😀 😀

  53. G dedi ki:

    Anladım şebeğin küçük tatlı cadısı 😀 😀 hahah

  54. G dedi ki:

    Özleriz diğerlerini sayfamızı konularımızı şarkı paylaşmamızı en önemlisi konuşmalarımızı orada kaldı. Herşey:(((

    Bi bekleyeyim açılmasını bakalım nolacak 😐

  55. A dedi ki:

    Hayır instagram açmadım sadece ikimiz için söyledim anla işte offf şebek 😀

  56. A dedi ki:

    Ayyy ne bileyim öylesine söyledim işte 😀 😀 😀 biliyorum normal değil ayy aman neyse daha büyük sorunumuz var bizim :(((((

    Bende istemiyorum ama ordan rahat olurdu diye

  57. G dedi ki:

    Niye sen instagram mı? Açtın da benim haberim yok X( Sinir emojisi de çkkmıyor ki duygumu yansıtayım 😀 😀

  58. G dedi ki:

    Grinin tonu renksizkişilik onlar ne alaka ha bu arada sen grinin tonunu niye takip ediyorsun, o normal değil anladın tam bi şeyy yani 😀 😀 😀 hahah

    İnstagrama geri dönemem ki ben. O sayfa benim için tamamen kapandı.

  59. A dedi ki:

    Aslında bişey geldi aklıma ama nasıl karşılarsın bilemiyorum
    İnstagram?

  60. A dedi ki:

    Tek şey sitesi ahahah anladım 😀 😀 gerizekalılar insan bi haber verir dimi? 😀 grinin tonu renksizlik fln özleriz onları ama ahahahah 😀

    He he onu diyor jeton düştü sonunda 😀

  61. G dedi ki:

    Haaa sen onu diyorsun 😀 😀 Bende diyorum ne diyor da ben anlamıyorum 😀

    Bakalım artık 😛

  62. G dedi ki:

    Kapanmamıştır Türkiye’nin tek şeyy sitesi anladın sen 😀 hah

  63. A dedi ki:

    Ya sen nasıl anlamazsın? 😀 özel konuşma gibi olmaz ki

    Tmm bekleyelim ama onun gibi yer olsun 😀

  64. A dedi ki:

    İnşAllah ama bu çok uzun sürdü bi sorun mu var acaba kapattılar mı artık

  65. G dedi ki:

    Yeni bir yer hmm ya bugün bi bekleyelim olmazsa bulmaya çalışırım. Hakikaten çok güzel yerdi ☹

  66. G dedi ki:

    Birazcık açık konuş pek anlamadım. 😉

  67. A dedi ki:

    Bende de öyke kare şeklinde gözüküyor

    Offf deme öyle iyice morelim bozuldu yooo başka çaresi var sen bulacaksın yeni bi yer mesela 😉 ama orası çok güzeldi

  68. dedi ki:

    evet o ve H de giremiyor. Açılır ya şimdiden olumsuz düşünme

  69. A dedi ki:

    Hayır unutmadım tabi ama G anlıyorsun dimi benim ne söylemek istediğimi?

  70. dedi ki:

    Hayır gözükmüyor kare şeklinde gözüküyor 😀

    Bilmiyorum ki öyle olursa burada kalacağız bilemiyorum. Hiç bi fikrim yok ☹

  71. A dedi ki:

    2 saat oldu hala kapalı 🙁 açılmayacak işte biliyorum 🙁 O ve H de giremiyorlar dimi? 🙁

  72. G dedi ki:

    Bende her yere öyle yazıyorum ama kağıt hariç 😛

    Biz biriz unuttun mu? 😉

  73. A dedi ki:

    Evet öyle 🙁 sende üzgünlük emojisi gözüküyor mu?

    Ama olmaz ki ya dostluk sitesi gibi kapanırsa o zaman nolucak?

  74. G dedi ki:

    Kollarıma koştun bende kocaman açmıştım zaten 😛 😀 haha

    Açılana kadar burada kalacağız maalesef başka çaremiz yok 🙁

  75. A dedi ki:

    haa anladım alışmışım öyle yazmaya heryerde öyle yazıyorum kağıta bile yazı yazınca noktalı yazıyorum 😀
    Sende benim gibi yazıyorsun 🙂

  76. A dedi ki:

    Bende çok denedim ama olmadı çok üzgünüm çok
    Ben zaten hemen buraya koştum 😀
    Bende sana onu sorucaktım nolucak? 🙁 çareyi sen bulacaksın 😉

  77. G dedi ki:

    YANİ NOKTA NOKTA KOYMA ARALARINA İFŞA OLMAYALIM BURADA 😀 😀

  78. G dedi ki:

    Bak gerçekten deniyorum deniyorum olmadı en son burası aklıma geldi. Seni görünce bi kahkaha attım haha 😀 benim gibi bakımlıymış baksana hahah ya açılmazsa nolacak 🙁

  79. A dedi ki:

    NASIL DEĞİŞEYİM BÖYLE Mİ? ABİN BAHTİYAR NASILLAR? 😀 😀

  80. G dedi ki:

    Ah Z ah inan benimde moralim bozuldu. Yazma biçimini değiş aman anlamasınlar daaa

  81. Anonim dedi ki:

    Ama daha önce..yarim saatlik bakıma girmişti…şimdi 1buçuk saat oldu..hala çıkamadı mı? 😀 senin gibi 😉

  82. Anonim dedi ki:

    Hemen Z’yi aradım 😀 onda da aynısı olunca rahatladım 😀
    Ama morelim de bozuldu..

  83. G dedi ki:

    Belki yine bakıma girmiştir 😀

  84. A dedi ki:

    Niye öyle oldu ki? 🙁

  85. A dedi ki:

    Bende 😀

  86. G dedi ki:

    sende giremiyormuşsun, burada görünce gülmem geldi. Haha 😀 😀

  87. G dedi ki:

    Sıkıntı var galiba 😀 😀

  88. G dedi ki:

    “A” giremiyorum

  89. A dedi ki:

    Girebiliyor musun???…

  90. Anonim dedi ki:

    😛 😉

    1. G dedi ki:

      8 nisanda yapmış dil çıkarıyor ki ben anlayayım hahaha 😛 😛 😀

      1. A dedi ki:

        Şttt sakın beli etme aman 😛

        1. G dedi ki:

          Hahahahah

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.