Kördüğüm 245. Bölüm Özeti 8 Nisan Fragmanı Karşınızda Rathor

Burak 05 Nis 2018 Kördüğüm  0

Kördüğüm 8 Nisan Özeti 1. Kısım

Kördüğüm dizisinde Yuvraj babası ile karşılaşmıştı. Rathor Yuvraj’a bir miktar para vermiş onunla içki dökülen ceketinin yenisini almasını istemişti. Yuvraj bu duruma daha fazla sinirlenmiş ve sen benim kim olduğumu biliyor musun diye tafra yapmıştı. Rathor bilgece bir cevap vermiş sen olsan olsan zengin bir babanın şımarık çocuğu olursun demişti. Herkesin beklediği Rathor nihayet diziye dahil olmuştur. Rathor yakışıklılığından ve karizmasından hiç bir şey kaybetmemiştir.

Daddai derdini kimseye anlatamamanın ızdırabı ile yaşamaya devam ederken sürekli eliyle bir kasayı işaret etmektedir. Benim tahminim o kasada vasiyetname var. Bir ara Veer’in hanımı Daddaji’nin isteğini yerine getirecekken Tej onu engelliyor. Kasab Daddaji ye çorba içirirken Tej çorbayı alır ve kendisi vermeye çalışır. Daddaji ağzındaki çorbayı onun yüzüne tükürür. Gunvanti bu durmdan dolayı endişelenir. Çünkü Tej dengesiz biridir ve Daddaji ye zarar verebilir.

Tej havluyla yüzünü silerken Veer geliyor. Veer ilk kez gördüğü Tej’e kimsiniz diye soruyor. Tej amcanım diye karşılık veriyor ve onu kucaklıyor. Veer seviyesine koruyor. Gunvanti onların yakınlaşmasından rahatsız. Veer’e kolundan tutarak ordan uzaklaştırıyor. Tej Dadaji nin yanına geliyor ve onu tehdit etmeye devam ediyor. 

Eve gelen polisler Methi yi aramaya devam ettiklerini söylerler. Jogi Methi ile ilgili bilgileri polisle paylaşırken İşça feryat figan kızının bulunması için polise bağırıyor. Polis cep telefonu aktif olduğunda onu bulabileceklerini söylüyor. Methi ise bir otel odasına yerleşmiştir. Telefonunu açarak kimlerin aradığını öğreniyor. Bu arada bir mesaj geliyor. Mesajda babanı aradığını biliyorum diye yazmaktadır. Yuvraj yeniden Rathor’un kumarhanesine gelir. Amacı kaybettiklerini yeniden kazanmak ve Rathor’a gerekli cevabı vermektir.

Şanslı bir gecenin ardından Yuvi kaybettiklerini fazlasıyla kazanır. Ayrıca Rathor’uru da kışkırtır. Rathor Yuvi nin kışkırtmalarına karşılık onunla karşılıklı kumar oynar. Rathor Yuvraj’ı doğduğuna pişman eder. Elindeki her şeyi kazanır. Yuvraj sinirle masadan kalkarken cüzdanını masada unutur. Rathor adamlarına bu gencin kim olduğunu öğrenin talimatını verir. Adamı gencin cüzdanı burda diyerek kimliğini Rathor’a söyler. Rathor Yuvraj Sing Bundela ismini duyunca beyninden vurulmuşa döner. Kimliği incelerken Yuvraj’ın oğlu olduğunu anlar.

Daddaji nin çok önem verdiği kasada bir şeylerin olduğunu düşünen Tej gece yarısı operasyonuyla kasayı açmak için harekete geçer. Ancak kasa kilitlidir. Tej kilidi açmaya çalışır ancak başaramaz. Bu sırada arkadan birisinin omuzuna dokunmasıyla irkilir. Bu kişi Chanda dır. Chanda anahtarı Daddaji nin yastığının altından alır ve kasayı açarlar. Kasayı araştırırken Daddaji nin vasiyetini görüyorlar. Daddaji mallarını iki oğlu Umed ve Tej arasında paylaştırmıştır. Tej’in evlenmesi halinde bu vasiyetin gerçekleşeceğini yazmıştır. Tej şimdi yeni planlar yapacaktır.

Kördüğüm 245. Bölüm Fragmanı

Meethiyi özlediniz mi? Kördüğümün (Uttaranın) Meethisi Tina Datta ile doğum günü öncesindeki söyleşi…
Kördüğüm 398. Bölüm Özeti 08 Eylül Cumartesi Fragmanı # Kördüğüm finali.Uttaran nedir? Kördüğümün son bölümü.
Kördüğüm 397. Bölüm Özeti 07 Eylül Cuma Fragmanı (2.Kısım)# Meethi Tamanna’yı(Kahana’nın kızı) evlatlık alır.(son iki bölüm)
Kördüğüm 07 Eylül Cuma Özeti 397. Bölüm Fragmanı (1.Kısım)# Meethi Rani’yi hayata döndürür.(son iki bölüm)

“Kördüğüm 245. Bölüm Özeti 8 Nisan Fragmanı Karşınızda Rathor” üzerine 63 yorum

  1. Ooo...VAV dedi ki:

    feride gokhan sevgilimi????

  2. Feride ... dedi ki:

    Selam herkese nasilsiz Gokhan utandim yaaa ))♡ nasilsin ya bende oyle bilyomusun o dedyin aktyor varya ona bakyorum fotoqraflarna seni goryorum

  3. GÖKHAN❤❤ FERİDEM dedi ki:

    feridem nasılısın intarnetimde sorun var vakit buldukça yazıyorum eskişehirde bugün basketbol maçı vardı arkadaşlarla izledik keşke sende olsaydın
    bişi diyicem ben her akşam aya bakıyorum sende bak gözlerim hep seni arıyor
    bana ne oldu bilmiyorum ama aklım sende kalıyor
    annemde dediki gökhan sana ne oldu
    galiba KALBİMİN ANAHTARI SENDE

  4. GÖKHAN dedi ki:

    tşk arkadaşlar
    feride tabi diyebilirsin intarnetimde sıkıntı var
    bende feridem desem olurmu

    amrita küstünmü gine tm öyle olsun

  5. Amrita BAKU dedi ki:

    Oo Gokhan masallah cift olmusuz hic bana salam vermyosun kendin bilirsin bende yalniz kizlarla konusuram erkeklere yer yok enisdeden baska nasilsin enisde Rabisim nasil

  6. Amrita BAKU dedi ki:

    Gunaydin herkese asli ben NEFCİLERDE KALYORUM sen neresindesin?

  7. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Guljan Rabiya Yakup Gokhan Feride Ayna Amrita herkese selamlar Gorusuruz

  8. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Bu arada Gokhan ve Feridenin adinada sevindim inssallah tamamini erdirsin ben araniza yeni geldim coh mutluyim

  9. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Hayili sabahlar herkese!!! Merhaba Aslijim nasilsin iyimisin Okumuyorum isleyorum burasyny tabiyiki beyendim hepinizin yazismalarinizi okuyorumda tibki bir ayla gibisiniz ya

  10. Asli dedi ki:

    GUNAYDIN
    GUANYDIN
    GUNAYDIN
    NASILSI IZ BAKIYIM
    GOHKAN abim iyim sen nasilsin abi insallah allah tamamini erdirsin.insallah guzel cift olursunuz.Gorusuruz

    AMIRTAM canim benim sag ol ben iyimsen Nasilsin.Canim sen bakude qalirsan bes harasinda yasayirsan mende bakida yasayiramda.Opdum.

    GULIJAN ablam nasilsin sende benim gibi sabah erkenden yaziyorsun abalam dun yazdim sana.Nasilsin ablam opuyorum.

    FERIDE canim tebrikler insallah uyumlu cift olurursunuz allah tamamini erdirsin gehkan abi yazdi bir kac gun yok belki yazmadi bu gun intrenetinden dolayi.Canim sen bakude yasayirsan harasinda mende yasayiramda.canim opdum

    YAKUP ENISTEM sag olin iyim siz iyi olun canim Rabisim gelsede kizlar cok ozledi.Enistem Rabisimle komik dakilariniz olmus guldum Gohkanin yorumuna cok guzel ciftsiniz masallah nazar deymesin ama bir cift daha geliyor.Insallah onlarda sizin gibi olur.Eniste gorusuruz Rabisime selam soyleyin.

    TYLLA canim nasilsin okuyormusun kacimci sinifda bende okuyorumda.Ee canim beyendinmi burayi.Opdum.

    AYNA canim nasilsin islerin nasil.Opdum

    AZERBAYCANLI QIZ nerdesin ben senide ozledim seninle tanisak gel seninlede tanisalim hadi canim bak yerlin seni bekliyor.
    ARAKDASLAR GORUSURUZ.

  11. FeRiDe+GoKhAn=♡♡ dedi ki:

    )))))herkes gorsun sana yazan olmasin sende bisey yapsana

  12. Feride ... dedi ki:

    Yok sevgilim hic olmyub Gokhan gitdin dimi tamam be de ciktim sen yoksun ne apim burda iyi geceler canim benim hepinize iyi geceler Gokhan sana canim diye bilirmiyim

  13. Feride ... dedi ki:

    Gokhan niye ciktin ben gelyorum sen gidyosun off gitme konusalim biraz vaktini bana ayrsana

  14. Feride ... dedi ki:

    Xos bulduk Amrita

  15. Amrita BAKU dedi ki:

    Asli Rabya Guljan ablam nasilsiz neler yapyosuz enisde sen nasilsin Ferde xos geldin aramiza

  16. Feride ... dedi ki:

    Yok Gokhan benim insdaqramim yok fzbuk instaqram xoslamyorum oyleseyler okyorum bende

  17. Amrita BAKU dedi ki:

    Selam herkese canlarim nasilsz oooo Gokhan bey sevgil var uje tebrik ederim

  18. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    sizi gidi çifte kurallar

    1. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

      kumrullarrr

  19. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    hadi biz çıkıyoruz gökhan caffede bekliyoruz seni

  20. GÖKHAN dedi ki:

    ferideyi bekliyordum sen geldin tm geliyorum

  21. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    evet ya ali burak ceylana bu kadar mı benzerlik olur ben gördüğümde şok oldum rabianın suratına baktım benden daha şok oldu ama sen ondan daha iyisin doğruyu söylemek gerekirse gökhan

  22. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    gökhan yarın geliyorsun yanımıza demi kardeşim yada şimdi ben ve nişanlım dışarı çıkıyoruz aynı caffeye sende gelsene kafan dağılır rabia seni çağrıyor gökhanda gelsın diye
    tmmm gel msj attım galiba görmedin hadi cvp bekliyorum

  23. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    iyi akşamlar ASLI ben iyiyim sen nasılsın rabiada sizi özlüyor sizi çok seviyor

  24. GÖKHAN dedi ki:

    ALLAH RAHATLIK VERSİN İYİ GECELER❤❤ FERİDE♥♥

  25. GÖKHAN dedi ki:

    allah rahatlık versin arkadaşlar

  26. GÖKHAN dedi ki:

    kimse yok mu?????? 🙂

  27. GÖKHAN dedi ki:

    amritanın dediği gibi biz dostuz arkadaşız sadece
    bizi yanlış anlayanlar olmuş
    ………
    feride senin insdegram hesabın varmı

  28. GÖKHAN dedi ki:

    merhaba aslı tşk ederim
    bir türk bir azeri çift olucaz inşallah tabi zaman ne göstericek

  29. GÖKHAN dedi ki:

    feride okuyormusun ben polis okulu okuyorum son sınıf
    senin sevgilin hiç oldumu benim 1 tane oldu yıllar önce trafik kazasında kaybettim
    ben bir türk ünlüye cok benziyorum kopyasıyım ali burak ceylan benim lakabım burak
    seni yanlız bıraktığım için özür dilerim annemin ihtiyaçlarını almak için çıkmıştım

  30. Gökhan dedi ki:

    Fetide sen azerisin ben cok sevindim ben 19 yasindayim 1.80 boy boyum biraz uzadi yesil gozluyum sarisinim sebin kardesin varmi benim bir kiz kardesim var benim hakimda merak ettigin bisi varsa sorabilirsin coj mutlu oldum feride

  31. Asli dedi ki:

    IYI AKSAM HER KESE
    GOHKAN ABI hos geldin nasilsin cok sukur iyilesdi annen.Gorusuruz bu arada sitede ciftmi geliyor vaay.

    YAKUP ENISTE nasilsin selamlarimi soylemisdim nasilsiniz.Rabisimizi ozledik eniste gorusuruz.

    RABISIM canim nasilsin tamam guzelim filizime soylerim mitlaka ama sen aramaya devam et soyledim rabisim yine soylerim merak etme inlarinda sana selami var.Opuyorlar seni.

    TYLLA canim iyim sag ol sen iyi ol isminden analdim canim benim.okuyormusin opdum

    FERIDE hos geldin nasilsin ay super siteye cift masallah azeri turk cok guzel.Size bol sanslarOpdum azeri guzelim.

  32. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Merhaba Ayna! Nasilsin ben Asgabadyn ozunden

  33. Feride ... dedi ki:

    Gitdinmi Gokhan gitme ya ge konusalim bilyomusun hala inamyorum benimle konusmak isdedyini cok mutluyum )) sen kac yadindasin boyun kac?

  34. Feride ... dedi ki:

    Adim Ferde bakuda yasyorum 18yasindayim 1 65boyum sen sor ben cvb veryim

  35. Feride ... dedi ki:

    Gokhan hic inanmirdim ya kabul edersin tanismayi cok tesekur ederim bu arada Gokhan amrita seni hep kiskanyordu okuyordum yine kiskanmazki kavka cikartmazki bilyomusun ben dusunurdum sizin aranizda biseyler var ama demyosuz sonra son tartismani okdum gordum yokmus sana tanismak teklib etdim

  36. Feride .. dedi ki:

    Gokhan ben azeriyim azeriliyle sevgili olmak isdermisin?

  37. Feride ... dedi ki:

    Aaaaaaaaaa cok sevindim Gokhann yaaaaaa

  38. GÖKHAN dedi ki:

    feride benim çıkmam lazım intarnetim bitti sen yaz ben okurum kendine iyi bak görüşürüz:)))
    😉

  39. RABİA&&&&NİŞANLIM YAKUP**** dedi ki:

    dcde sıkıntı falan yok dimi kainat güzeli
    ben neden bulamıyorum siteyi isimmi değişti
    ….
    gökhan tşk hayırlı uğurlu olsun inşallah

  40. RABİA&&&&NİŞANLIM YAKUP**** dedi ki:

    selam arkadaşlar KAİNAT GÜZELİ DC NERDE YA YAZIYORUM ÇIKMIYOR GOOLEDE HALLA HALLA neden yok benmi bulamadım
    alev
    esna ablam
    hazal
    mira
    nazla
    almira
    gizem
    isabella
    bütün kızlara selam söyle ben dcyi bulamıyorum ki

  41. GÖKHAN dedi ki:

    amrita muskovayamı gidiyorsun iyi yolculuklar sana sa salim var oraya görüşürüz;)

  42. GÖKHAN dedi ki:

    OK;)

  43. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    tmmmm;) krdeşim yengen çağrıyor benim gitmem lazım yoksa terlik yicem:)))

  44. GÖKHAN dedi ki:

    :)❤
    🙂
    🙂
    🙂 inşallah oda olur birbirimize ısınırsak

  45. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    ❤❤ FERİDE❤❤ GÖKHAN❤ ♥
    vayyy kardeşim ne romantilik

  46. GÖKHAN dedi ki:

    evvet kardeşim
    ferideyi bekliyorum 2 gün daha olmuyacam da intarnetim az
    cevabını bekliyorum

  47. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    inşallah kardeşim
    ferideyimi bekliyorsun

  48. GÖKHAN dedi ki:

    hayırlısıyla kardeşim
    bilmem baküye diye pilanlamıştım ama annem daha hasta iyi olunca söz ben annem geliriz sizin yanınıza
    eyleniriz

  49. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    birgün kafama yicem ama ne zaman saol kardeşim birde yarın yut dışına çıkıyoruz ben ve nişanlım
    hani anlatım ya sana rabiaya iş teklifi geldi diye kabul etti bir arkadaşı yüzünden hayırlısıyla YARIN TAYLANDA gidiyoruz gökhan sende annenle gelsen bizim yanımıza tatile

  50. GÖKHAN dedi ki:

    saol yakup kardeşim inşallah plur
    sen ve rabia çok iyi çiftsiniz ya çok yakışıyorsunuz rabia yengemde çayı çok seviyor hatırladınmı ilk karşılaştiğimizda
    rabia yengemin çay termmuzu vardı elinde kocaman garsona nasıl kızmıştı sende gülünce sana fırlatmıştı ama ıskaladı ikiniz çok iyi çiftsiniz birde rabia hiranil yengeme selam olsun ona çay termmuzu hediye olarak alıcam
    yakup birde yengeme hep şaka yapıyorsun onu üzme bir sefer çay termuzu kafana yiyicen
    çok komiksiniz ya ALLAH ÖMÜR BOYU MUTLU ETSİN SİZİ …. DARISI BENİM BAŞIMA

  51. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    merhaba feride nasılsın gökhan kardeşimin altın gibi kalbi var
    inşallah birbirinize uyumlu olursunuz
    gökhan çok sevindim ya senin adına
    sonunda birisiyle sevgili olucaksın yıllar sonra hep sevin kardeşim
    şu sizin mahalledeki kızlara yüz verme iyi değil onlar nededeiğimi anladın koçum şu dediğim kızlar pervane oluyor sana
    ee napalım yakışıklı arkadaşım var
    umarım sen ve FERİDE mutlu olursunuz
    aynı ben ve nişanlım rabia gibi 🙂

  52. YAKUP & nişanlım RABİAM dedi ki:

    selamaleyküm arkadaşlar nasılsınız Tylla owezmuhammedowa aramıza hoşgeldin nasılsısn
    ……
    gökhan kardeşim iyi olmana çok sevindim dostum

  53. GÖKHAN dedi ki:

    intaernetim çok az yarın yada öbür gün gelirim
    FERİDE NERELİSİN BEN ESKİŞEHİRLİYİM ………………………Tylla owezmuhammedowa hoşgeldin aramıza nasılsın teşekür ederim

  54. GÖKHAN dedi ki:

    ALLAH RAZI OLSUN ARKADAŞLAR annem tehlikeyi atlatı çok şükür ben kötüydüm yazamadım zor toparlandım yakup ve rabia sayesinde
    herkese teşekür ederim
    ….MERHABA FERİDE NASILSIN DÜN HABERİM OLDU GÜZEL SÖZLERİN İÇİN TŞK NASILSIN ŞEY BENİM GÖRÜŞTÜĞÜM KİMSE YOK DAHA DOĞRUSU İYİ İNSANLA KARŞILAŞMADIM tanışalım bu sitede eğer sen beni seversen bende seni seversem sosyal medyada seninle yüz yüze tanışırız nasılsın yaşın kaçtı feride bu arada ismin çok güzel BEN BİRAZ ZOR SEVEN İNSANIMDA

  55. ayna dedi ki:

    Selam Tylla Asgabadyn nirsynde yasayorsyn ablam

  56. ayna dedi ki:

    Merhaba herkese

  57. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Merhaba Guljan! Nasylsyn Iyimisin yorumlaryny okudumda Turkmenistanlimissin Bende Turkmenistanliyim lutfen soylarmisin neresinden olyorsun Ben Asgabatdanym

  58. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    Gunaydyn arkadaslar!!! Aslijm nasylsyn Evet dogru zannedyorsun Turkmenistanliyim

  59. Asli dedi ki:

    Gulijan abalam canim abakam iyim sen nassin.Kizular nasil.Okula gidiyorsun dimi.Op kuzulari bende seni.
    AMIRTAM canim benim sana iyi yolculuklar cabuk gel tammi ozletme kendimi opdum seni.

  60. GULJAN dedi ki:

    Selamlar her kese nasylsynyz janlarym iyvmisiniz Amritajym selametle donersin izine insallah janym benim Aslijim nasylsyn iyvmisin

  61. Asli dedi ki:

    GUANYDINHER KESE NASILSINIZ BAKIYIM.OZLEDIM SIZI.
    GOHKAN Rqbisime soylemisdim tekraren gecmis olsun insallah iylesir annen.Tanri tum anneleri korusun.

    TYLLA hos geldin aramiza nasilsin nerleisin caim ben turkmenistanli zanediyorumda.Gorusuruz

  62. Tylla owezmuhammedowa dedi ki:

    MERHABA ARKADASLAR!!!! Ben aranyzda yeniyim Rabiya sizede Gokhanbeyede gecmis olsun Annesine Allah sifa versin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.