İsimsizler Neden Final Yapıyor? Neden Final Kararı Aldı? İşte Gerçek Nedeni

38 yorum
271

Güncelleme 9 haziran: Aşağıda sizlere belirttiğimiz üzere İsimsizler dizisi reytinglerini biraz olsun arttırdı. Bu nedenle Kanal D daha önce yeni sezon onayını vermeyeceğini ve final yapması gerektiğini söylediği İsimsizler Dizi yeni sezon onayını verdi. İsimsizler Dizisi son gelen kesin bilgilere göre 13. bölümü ile 19 haziran pazartesi günü sezon finali yaparak ekranlara veda edecek. Bu durumda İsimsizler dizisi 2017 2018 yeni sezonun da yeni gününde 14. bölümü ile izleyicisi karşısına çıkmaya devam edecek. 

Kanal D ekranların da ilk bölümü ile 27 mart pazartesi günü ekranlara gelmeye başlayan İsimsizler dizisi için yolun sonu geldi İsimsizler dizisi sezon sonuna kadar çok iyi dayanmıştı. Hatta İsimsizler dizisinin ilk 9 bölümünde aldığı reytingler ile dizi Kanal D tarafından tebrik edilmiş ve D yeni sezon da devam edebileceği sinyalleri gelmiş ajanslara İsimsizler dizisi yeni sezon da devam edecek haberleri çıkmıştı.

Gelen son haber ise İsimsizler dizisi hayranlarını çok şaşırttı ve şoka soktu. Kanal D tarafından İsimsizler dizisi yapımcısı Es Filme haber verildiği ve düşen reytingler nedeniyle yeni sezon için anlaşma imzalanmayacağı bu nedenle senaryonun değiştirilerek finale hazırlık yapılması istendiği belirtildi.

 

Bu haber yüksek ihtimalle doğrudur Kanal D düşen reytingler de gün değiştirmek yerine direk final istemiş olabilir; ancak bence İsimsizler dizisi sezon finaline kadar reytinglerini yükselebilirse İsimsizler dizisi için Kanal D karar değiştirip yeni sezon anlaşmasına imza atabilir.

İsimsizler dizisi ile ilgili gelişmeler sayfamıza eklenecektir; lütfen takipte kalın.; ancak İsimsizler dizisi muhtemelen 13. bölümü ile 19 haziran pazartesi günü veya bir hafta sonra final yaparak ekranlara veda edecektir. Buna hazırlıklı olmak lazım

İsimsizler Final Fragmanı 19 haziran

Related Post

READ  İsimsizler Ne Zaman Final Yapacak
Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 30 Mayıs 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

İsimsizler Neden Final Yapıyor? Neden Final Kararı Aldı? İşte Gerçek Nedeni (38 Yorum)

  1. Ulan final bölümü bile yok internette pensilvanya baskı yapmış felan hikaye baskıyı kimin yaptığı belli dizinin senaryosuyla ilgili baskı olduğu aşikar ama bu baskinin kimden geldiğini yakında dizi yönetimi aldığı kararlarla belli edecek reyting düşük oda ayrı hikaye ben yemem bunları şimdiden birileri vatandaşın önüne algı yazıları atmaya başlamış anlayana hela anlamayıp yiyene afiyet olsun şimdiden

  2. Zaten böyle bir dizinin kanal dde olması yanlıştı zaten çok bile sürdü kanal d izlemicem artık bir bu diziyi izliyorum kanaldde zaten hayret ediyorum böyle bir diziyi kanalda nasıl yayınlar zaten trt alsın ve bu dizi bitmesin reyrinkmiş hahaha çok komik siz bizi salakmı sandınız

  3. İşte klasik bir yalan daha ( YOK EFENDİM NEYMİŞ REYTİNG YAPMIYORMUŞ ) hahah böyle yalanmı olur arkadaş yaw SOKAKTA / KAFEDE / YOLDA YÜRÜYEN İNSANLARA BİLE SORUYORUM HERKES AYNİ ŞEYİ SÖYLÜYOR . İSİMSİZLER İSİMSİZLER İSİMSİZLER kusura bakmayın ama kimse APTAL !!! Değildir bunun başka bir açıklaması vardır elbet ve Kanal D bunun açıklamasını yapmalı bir an önce

  4. Kesinlikle final yapılmamalı!! Final kararı son derece yanlış bunun arkasında fetö mü var ? Son işlenen konuşar dahilinde seneryo yeni sezonda değişmişti ama son bi kaç bölüm hiç fetö denmezken yeniden işlenmeye başlandı bazı çevreleri rahatsız etmiş olmalı. Son derece kaliteli bi diziydi

  5. Beni duyan yetkililere sesleniyorum gerçekten çok önemli bu dizi benim psikolojimi olumlu yönde etkiliyor allah için final olmasin..

  6. Isimsizleri çok sevmiyorum lütfen final olmasin lütfen
    Tek dileğim bu ..
    Eğer final olursa gerçekten çok üzülürüm bir şans daha verın onlara
    Haftada izlediğim 3 diziden birisi final olmazsa çok minnettar kalırım

  7. Anca ask dizileri cikartsınlar böyle vatan sevdasıyla cekilen diziyi bitirsinler. Belden asagı yapılan esprilerle cekilen insanlari kufurle sacmaliklarla guldurmeye calisan yapmacik insanlar programlar filmler sezonlar boyu suruyo boyle dizileride 27. Bolumde bitirsinler helal olsun valla

  8. Vicik vicik ask filmlerini tepemize cikardiniz! Vatan millet kahramanlik mesaji veren duzgun filmleri bitirin bravo!

  9. Yani anlayamadım. Şimdi İsimsizler gibi bir dizi final yapıyor. Yerine başı sonu belli Siyah Beyaz Aşk diye bir sıradan dizi konuyor. Arkadaşlar İsimsizler güzel bir dizi lütfen devam etsin

  10. Bu Kanal kimin? Bitis nedeni bellidir.. pensylvania dan mesaj gelmistir ne de olsa hainlerin kanalinda kahramanlarimizin hikayesi anlatiliyor

  11. Ya arkadaş nerede türkiyenin gerçeklerini anlatan dizi varsa bitiriyorlar . Anca aşk olsun kadın olsun saçma sapan gayri ahlaki dizileri yayınladılar… pek doğrusu…

  12. Isimsizler final olmamalı kesinlikle final olmasın çok seviyoruz ve lütfen olcay yüzbaşıyı filimden çıkarmayın çok renkli bir karakter dayı ve olcay mutlaka yer almalı

  13. Söz dizisi ile aynı saatte olması sıkıntı yarattı.Çünkü söz daha çok Reyting alıyor.Dizide Elif’in ölmeside sıkıntı oldu.Bayan başrol oyuncusu olmayınca dizi fazla izlenmez.Bence dizi devam eder seneye tekrar Yen’i bölümleriyle karşımıza çıkar.

  14. Yaaa yalanınız batsın. Adamların işi gücü yok size haber verecekler . Bu dizi kolay kolay bitmez . Sizin tek amacınız haber yapıp ilgi çekmek. Ne olur yaa yalan haber yapmayın

  15. Yaaa.Lütfen bitmesin.Ben bu dizideki herkese bayiliyorum.Dayı,Murat,Fatih,Derman,Olcay,Ahmet,Kürsat,Seher
    Yalvarıyorum BİTMESİN

  16. Ya hayir ya olmsn hepsini cok seviyom favorilerim Ugur gunes(fatih)
    Sedat mert(olcay)
    İlayda çevik(yıldız)
    Bide afrani seviyom

    Ya lutfn bitmesin bitse bile yildiz ve olcayi bir dizide beraber oynasin Olcay♥♥♥Yıldız askkk

  17. imza atın yeni sezon başlasın lütfen rica ediyorum sizlerden bizi kırmayın sezon final yapılsın devam etsin

  18. yeter yeter izledim dizileri final yapamazsınız sizi şikayet edecem Genel Müdüre kafanıza göre final yapamazsınız perşembe günü siz göreceksiniz İsimsizler diziyi izliyorum hele bi final yapın şikayet etmezsem adam değilim