İkimizin Yerine 51. Bölüm Özeti 28 Ekim Pazar Fragmanı # Sughna’nın hamile olduğu anlaşılır

İkimizin Yerine 51. Bölüm 28 Ekim Pazar Günü Neler Yaşanacak?

 

Basant ve Gehna tapınakta Niranjan ile karşılaşır. Basant annesinin yaptıklarından ötürü kendisini  mahçup hisseder ve bir şey demez. Basant annesinin misafirler rahatsız olmasın diye bu kararı aldığı yalanını söyler. Eğer annem yanlış bir şey yaptıysa onun  adına  özür dilerim der. Basant rahip ile konuşmaya giderken Gehna Niranjana Kaliyaninin yaptıklarını gördüğünü söyler. Niranjan her şeyi anladığını ve Gehnanın müzik derslerini bırakmamasını söyler. Gehna ve Niranjan konuşurlarken Basant onları uzaktan izler.

 

Kaliyani ve Badi evde konuşuyorlardır. Kaliyani Basantın Gehnayı Ingiliz doktora götürmesinden hoşlanmadığını doktorun her zaman kötü haberler verdiğini söyler. Bu arada Basant ve Gehna eve gelir. Basant doktor Gehnanın durumunu niyiye gittiğini söyedi der. KAliyani kendisine pay çıkartarak biz onun isteklerine göre davrandığımız için o iyi oldu der. Gehna bu sözlere üzülür. Kaliyani erkek torun istediğini Badiye söyler. Badi Gehnanın kızı olursa onu suçlayacak mısın diye sorar. Kaliyani evet der Badinin aksine bebeğin cinsiyetinin  kadının sorumluluğunda olduğunu söyler. Gehnanın ailesine çok para verdiğini ve buna karşılık erkek torun hakkı olduğunu söyler. Kaliyani çıktıktan sonra Gehna ve Badi birbirlerine sarılarak ağlarlar.

Çocuklar mahzende Sughna ile ders çalışırlar. Anandi Sughnaya derslerinde yardım eder. Gehna salıncakta oturup ağlayarak şarkı söylemektedir. Basnat Gehnanın ağladığını görür ve içeri giderek oturur . Bairon abisinin yanına gelerek neden üzgün olduğunu sorar. Basant Gehnayı üzgün gördüğünü ve bunun kendisini üzdüğünü söyler. Annesi ve eşi arasında kaldığını ekler. Ne iyi bir evlat ne de koca olabildim der. Bairon Gehna seni anlayacak ve sabret der. Sumitra gehnanın yanına gider ve Kaliyaninin sözlerine aldırmamasını söyler. Gehna evdeki yerini unuttuğunu müzik dersleri esnasında çok mutlu olduğunu ama asıl bu eve geliş amacının Kaliyaniye bir erkek torun vermek olduğunu söyler. Kaliyani bana yerimi hatırlattı görevimi yapacağım ve bu evden çekip gideceğim der. Kaliyani Sughna için bir sürü terlik alır ve Sughna buna çok sevinir nenesine sarılır.

 

Basant Niranjana gider ve Kaliyaniden gizli eşine ders vermesini ister. Niranjan anne kabul ederse ders verebilirim gizli şekilde olmaz der. Basant müzik dersi için Gehnayı her gün Niranjanın evine götürmeye hazırım der ancak Gehna Kaliyaniye karşı gelmek istemez ondan birşey saklamak iyi olmaz der.Onu durdurmaya çalışır ama Basant annesi ile konuşmak ister. Basant annesine Gehnayı müzik dersleri için Niranjanın evine götüreceğini söyler. Kaliyani şiddetlice hayır babası gelince derse başlasın der . Basant annesine rest çeker ben Niranjanın öğretmesine onay veriyorsam neden anne problem yaratıyorsun der. Kaliyani gelinlerinin oğullarını kendisinden kopardığını söyler. Basanat Gehnnın onu durdurmak istediğini söyler. Kaliyani devam eder ve Basant annesi ile konuşmaya çalışarak aptallık ettim der. Kaliyani kızgınlığını Gehnadan çıkarmak ister. Oğlunu ona karşı kışkırtmakla Gehnayı suçlar ve tam Gehnaya tokat atmak üzere iken Bairon gelir ve annesini durdurur. Basant gecenin bir vakti eve sarhoş şekilde gelir. Gehna onu alarak odasına götürür. Kaliyani onları izler. Gehna Basantın incinen eline pansuman yapar annesi ile neden tartıştığını sorar. Basant seni hep mutlu görmek istiyorum aynısını Chamuna için de yapmaya çalıştım ama başaramadım der.İyi bir koca olmadığı için Gehnadan özür diler. Maddiyat kadınlar için önemli değil onlar anlayış ve sevgi ister der . Annesine karşı kaybettiği için ağlar.

Sabah çocuklar okula giderken Vikrant onları durdurur ve fıstık verir. Sughna almak istemez. Bunun üzerine Vikrant yüzünü örter ve beni görmeden al der. Sughna fıstıkları alır. O sırada vahşi bir boğa meydanda koştururken herkes koşuşturmaya başlar. Sughna kaçarken düşer ve Vikrant ona doğru gelen boğadan Sughnayı üzerine atlayıp kenara çekerek kurtarır. Sughna şok olur. Sughna yerden kalkmaya çalışır ancak çok ağrısı vardır. Vikrant onun kalkmasına yardımcı olur ve onu eve götürür. Evde Kaliyani Sughnayı bu halde görünce şok olur. Vikrant boğanın şehir meydanında herkese saldırmak üzere koştuğunu ve Sughnanın ondan kaçarken düştüğünü söyler. Kaliyani torununu bırakarak bu başıboş boğanın sahibini şikayet edelim der.

Badi Sughnanın tedavi edilmesini söyler. Sughna odasında iken doktor gelir ve onu muayene eder. Doktor garip bir şekilde Sughnaya bakar.  Kaliyani ise boğanın sahibini salonda paylamaktadır. Adam af diler ancak Kaliyani olayı komiteye taşıyacağını söyler. Doktor Kaliyani ile yalnız konuşmak ister ve kulağına Sughnanın hamile olduğunu söyler. Kaliyani şok olur ve evdeki misafirleri kovar. Phuli dahil giderken Vikrant gitmek istemez. KAliyani ona bağırarak evden kovar. Kaliyani doktoru kimse bunu duymayacak diyerek uyarır.Doktor kimseye anlatmayacağını söyler. Sumitara Sughnaya gitmek isterken Kaliyani onu durdurur ve çocukları odasına gönderir. Sughnayı salona çağırır. Herkes merakla beklerken Sughna zar zor nenesinin karşısına gelir. Kaliyani herkesin içerisinde torununa tokat atar ve ona kötü sözler söyler. Sughna yere kapanır Gehna ve Sumitra Sughnanın başına gider bu arada Kaliyani çığrığından çıkmış gibi hışımla Sughnayı dövmek için üzerine yürür ancak Badi onu tutar.Kaliyani Sughnaya sen aile şerefimizi iki paralık ettin der. Sumitra açıklama beklerken Kaliyani Sughnanın hamile olduğunu söyler. Herkes şok olur. Kaliyani kimden hamilesin  bizm gururumuzu mahvettin der. Badi Sughnaya bebeğin babasını sorar. Sughna Pratapın çocuğu der. Kaliyani başını tutar ve sarşılmış bir şekilde Sughnaya bağırarak bize nasıl utanç verdin der. Sughna yerden kalkar ve güç bela odasına giderken Sumitra ve Gehna ağlıyordur. Kaliyani Sughnanın odasından çıkmamasını söyler. Anandi ise odada jagdish ile ders çalışmaktadır ve olanları duyamamıştır. Jagdishe bakmasını söyler ama Jagdish oralı olmaz. Kaliyani bunlar nasıl bir araya geldi diyerek Sughnaya olan düşkünlüğü için kendini suçlar. Sughna benim sevgimi yanlış şekilde kullandı diyerek ağlar. Badi kardeşinin durumunun farkına varır.

dizibilgi google play

İkimizin Yerine 51. Bölüm Özeti 28 Ekim Pazar Fragmanı # Sughna’nın hamile olduğu anlaşılır (293 Yorum)

  1. Evet cok komik bir vidyo beni resman gulme krizine sokdu ya 😀 😀 😀
    Sana afiyet olsun ozaman
    Bende su ruslarin hint kanali var onu seyir edyorum bas rolda hritnik oynuyor

  2. Simdi yorumlara bakmisdim Aleyna hastalandigni yazmis bende bugun Zehrala konusyordum aniden int im suratima kapandi simdi de zor cekyor neyse..
    Iyi olmussunya obana yeter sende hep iyi ol Dostum bu arada Aleyna nerde..

  3. Bende şuan mutfaktayım..Annem yiyecek hazırlıyor da benim için 😀 birazdan salona geçeceğim.. O ses Türkiye izlemek için 😀 sana iyi seyirler kraliçem ne izliyorsun? 🙂

  4. Burdayim Dostlarin krali 😀 😀 😀 yengem imo bir vidyo gosderyordu onu izleyordum hahaha

  5. Bende hoş buldum…Kraliçem hep iyi ol sevindim buna 😉 Dün ateşim vardı…Ama şimdi iyiyim şükür :))) Havalar soğudu malum hastalıklar kapıda haha 😀

  6. Dünyadan kraliçeme dünyadan kraliçeme 😀 orada mısınız? Hahaha 😀 😛 😀

  7. Hosbuldum hahaha Dostum sende hosgeldin
    Ben iyiyim Allahima sukur
    Senden sorsak..seni hasta diye duymysdum simdi iyimisin

  8. merhaba ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ ✋ 😀 hahahaha 😀 😀 hahaha 😀

  9. Kim var hhahahahs 😀 😀 el ✋ sallayayım ✋ ✋ ✋ ✋ 😀 😀

  10. Pınar Ablacım…Eline emeğine sağlık Özetler için çok teşekkürler:))

  11. Tylla kraliçem…Herzamanki gibi beni güldürdün Eline emeğine sağlık olsun:))) Fıkralar çok komik 😀 yine isterim 🙂 😀

  12. Abisinin gülü Aleykümselam…Can parçası teşekkür ederim..Rapuzel Zehra ha ha Teşekkür ederim..Güzel dileklerin için 🙂

  13. Ahhh ahh bu anonimler 😀 bende seni seviyorum Anonim hahahahaha 😀 😛

  14. Papuzel ZEHRA.. Ha ha ha Hoşgeldin sefalar getirdin…İnan seni o kadar özledik ki anlatamam…Ameliyat olmuşsun…Zehra çok geçmiş olsun…İnan bizim de haberimiz olsaydı sana bol bol dua ederdik….Her gün biz üzülmeyelim diye söylememişsin…Gerçekten şuan gözlerim doldu…Allah razı olsun…Zehra çok iyi birisin:)) Bizi düşünüyorsun…Bu arada Emin Eniştemiz ne kadar da romantik 😮 🙂 vay canına benden iyi gerçekten senin adına çok mutlu oldum…Bir ömür boyu mutluluklar dilerim…Hep mutlu mesut ol bunu isterim..Hep gülümse sana gülümsemek yakışıyor 😉 Gelirken bana Baklava da getirirsin haha 🙂 😀 Özlemişim baklavanı gözüm yollarda kaldı :))) Rapuzel 😀 özür dilerim inan sabah gelemdim…Aleyna yani kixboxcum Saolsun size haber verdi.. KİXBOXCUM TEŞEKKÜRLER 😉 😀
    Dünden beri şarj sıkıntısı çekiyorum…Sarj aletimi nereye koyduğumu hatırlamıyorum 😀 ahh bu unutkanlık var ya beni öldürdü hahaha 😀 😀 Yarın tl mağazasına gidip yeni alet alacağım…İNŞALLAH..)) Seni burada görmek çok güzel çok mutlu oldum:))) iyiki geldin:))

  15. Bengisu Hoşgeldin cnm..sağol birtanem asıl sen nasılsın??..tmm cnm anlıyorum seni..ama baya özlettin kendini:))
    Okul ders nasıl gidiyor?:))
    ..
    Anonim!..pardon..anlayamadım seni..neden bahsediyorsun?!..

    • Kixboxcum hahaha hayranlarımızdan biri hahaha Anonimcik haha 😀 😀 😛 😛

  16. Merhaba arkadaşlar nasılsınız uzun zamandır yazmadım kusura bakmayın okul ders derken yazma fırsatım olmadi ))

  17. Yaa Zehram..annem çağırdı cvp yazamadım..çok çok keçmiş olsun birtanem..yaa cnm neden söylemedim bize..evet üzüldük ama olsun..yine de söylemeliydin..canımın içi sen bizim için değerlisin:))tekrar keçmiş olsun:)

  18. Cnm pardon ya..annem çağırdı gec cvp verdim..
    İkimizin yerine 44 bölüm özetinde yazmış Gökhan..okursun
    Ben şimdi çıkıyorum..annem çagırıyor..gşrz İnşAllah..

  19. Aynurcum simdi yeniden uyandilar ve ikisini de öperek anne babasina iade etdim.
    Bu arada benden cvp gelmezse yarin konusuruz belli hazirlaniyorum.

  20. Evet ya Zehram..dün okulun bahcesinde eğitim sırasında üşütmüş..havalarda soğudu ya ondan 😐
    Ama şimdi iyi olduğunu söyledi..bide neti bitmişdi ondan yazmıyordu..bende sabahdan beri yazıyordum msjmı görmüyordu.. merak etmişdim..neyse ki demin cvp yazdı 😀

  21. Sagolsun Gökhan ya.
    Tesekkürümü ilet lütfen ona Aleyna.
    Instagram adresini nereden bula bilirim ve hangi sayfada detayli yazdi söyler misin?

  22. Arabistana gitdim Kutsal Topraklari bir dünya gözüyle görmek istedim.
    Oradan ise abimin çok iyi arkadasi var doktor. Onun yanina Amerikaya gitdim iste. Ameliyat oldum bir gün sonra zaten taburcu oldum.
    Simdi iyiyim.
    Yani tamamen gözlükten kurtulmak için bu ameliyat gerekliydi.
    Tekraren söylüyorum. Benden kirilmayin ortaligi telasa vermemek için söylemedim. Yoksa baska bir sey yok.

  23. Yaa Zehram..ben Gökhanı instadan buldum..abimin instasından..Gökhan diğer sayfada daha detaylı yazmış oku:)

  24. Arkadaşlar Gökhan şimdi bana yazdı..şarj aletini daha bulamamış 😐 arkadaşından doldurmuş..
    İdareli kullanıyormuş..şu an dışarda..ha bide
    Zehram..seni tebrik etmemi söyledi 😀

  25. ALEYNA SEN NASIL KONUSUYON GÖKHANLA?
    Ben de konusmak isterim.
    Özel bir iltibatiniz var mi?
    Üsütmüs mü?
    O zaman hiç düsünmeden buraya gelsin bir doktor var burada ne de olsa dimi?

  26. evet A.S.K sayfasinda okudum ablam ne uzmesi??
    her seyi soyleye bilirsin))
    bizde tatile gittin sandik yurt disina ama amelyat icin gitmisdim nereye gittin ablam yurt disina??

  27. Ya arkadaslar ben sizi üzmemek için söylemedim. Yoksa öyle abartilacak ta bir sey degil en fazla…
    Neyse…
    Evet Ameliyyat oldum dur tahmin edeyim nereden ögrendigini ask sayfasi tabi ki.

  28. ayyyyy abim usutmusmu??
    coooook gecmis olsun abiskommm..insallah hemen iyilesir))
    Aleyna ablam kendine dikkat etsin sole kendini fazla yormasin bu zamanlar hic kendini dusunmuyor abim..
    Aleyna ablam A.S.K sayfasinda okudum amelyat oldugunu ogrendim

  29. Aa Zehram..ameliyat mı oldun??..Aynurum sen nerden biliyorsun 😮
    Zehram çook keçmiş olsun..iyi misin??..şimdi

  30. aaa ne guzel yarin kiz isteme var))
    hadi hayirlisiyla insallah))
    arkadaslarinada surpriz olucak desene))
    insallah bir omur mutlu olursunuz)))
    ayy Zeyno la Yusuf tatli tatli uyuyordurlar simdi))
    ben yerim onlar yaa))
    benim icin op ikizlerimizi ablamm)))

  31. Geldim cnm..
    Yaa Zehra Gökhanla dün gece konuşdum..şarjını kayıbetmişdi bide üşütmüş ateşi vardı 😐 sanarım ondan yazmıyor..

  32. yaa Zehra ablam sen amelyat olmussun bize soylemiyorsun???
    çooooook gecmis olsun ablam ne guzel simdi gozluk kullanmiyorsun bneimde tanidiklarim gozune amelyat yaptirdilar simdi her sey cok iyi goruyorlar)))
    ablam sen amelyat icinmi yurt dizina gittin??

  33. Yaa Zehram..seni bekledim ama cnm..şimdi arkadaşım..Zeynep geldi..ya cnm.çok özür dilerim.akşma grşrz İnşAllah:)

  34. Buradayim canim benim.
    Zeynebimle Yusufum ikisi de aglamaga basladi. Ben onlari uyutup geliyorum. Bak bir yere ayrilma tamam mi?
    15 dk sonra geliyorum bekle. Tamam mi?

  35. EVET EVET YARIN VALLAHI ÇOK HEYECANLIYIM AMA Kimse bilmiyor.
    Hem aksam Emin de yemekte olacak. Onu da görecegim aksami varya sabirsizlanarak bekliyorum. Arkadaslarimiza da Kendi aramizda küçük söz kesdigimizi söyleyecegiz bu aksam.
    INSALLAH.

  36. SAGOL CANIM ALEYNAM BENIM.
    Tesekkür ederim.
    Duygulandin mi?
    Canim benin INSALLAH RABBIM SENI DE BIR ÖMÜR MUTLU EDICEK, SENI SEVECEK VE SENIN SEVECEGIN BIR BIR ADAM ÇIKARIR KARSINA. Emin kadar romantik, yakisikli ve beyefendi olur INSALLAH.

  37. Yaa yarın demek:))..ne güzel..yaa ben bile heyecanladım..şimdi sen ne haldesin:)..hayırlısı..
    Yaa bide cnm evlilik teklifi ettiği zaman..tüm vücudun titredi 😀
    Yaa ben senin yerimde olsam..şıp diye düşüp bayılırım..bünyem kaldırmaz..şaka şaka 😀
    MAŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN:)

  38. Yaa Zehram..inan yazdıklarını okuyunca çok duygulandım..güzelim sevdiğinin yanında olması ne güzel dugu dimi?..umarım mutluluğunuz bi ömür boyu sürer..inan senin adına çok mutluyum..hep mutlu olun:)

  39. Hep iyi ol Aynurum:))
    Tmm cnm..afiyet olsun sana..bende şimdi çıkıyorum birazdan yazarım..

  40. Evet Arkakdaslar tam bir romantik adam isteeee.
    Benin askim. Ama öncesinde çok korkmustum bu adam niye sinirlendi diye.
    Sonra iste anladim. Hele aksam Funda görülü arayip eniste ne etdin demesin mi?
    Ben de tek tasi ona gösterip evet dedim.
    ALEYNACIM yanlis benim sadece ellerim degil tüm vücudum titriyordu. Ama ona tesekkür amacli bir sarildim. O da sen her seyin en âlasina layiksin dedi ben uçtum havada o anda. EMIN TAM BIR BENIM ASKIM.
    Evet Aynurcum Helal askima. Vay canina ya.

    Çok güzel geceydi. Tabi orada bir az üsüdüm ama Emin bunu hissedince eve geldik tabi. Beni eve biraktiginda sen benim yalnizca benim hayatimsin dedi.

    Kiz istemesine gelirsek kismetse yarin.
    Ya yarin.

  41. Zehra ablam senin adina coooook sevindim heppp mutlu olursun insallah enistemizle)))
    Aynen kiz isteme ne zaman 😉

  42. Aleyna ablam hos geldin)))
    Nasilsin birtanm❤
    Ben simdi uyandim yaa zar zor uuyandim cok iyi uyudum:D 😛

  43. Vayyyyyu caninaaaaa Zehraaa ablammmmmmm 😮 😮 😮
    Ne kadar romantikkkkkk❤❤❤❤❤❤
    Enistemize helal nasilda surpriz hazirlamisss❤❤❤❤❤❤
    Duuydugum ennn guzellll evlilik teklifiiii)))

  44. Ahhhhhhh yaaaaaaa..Zehrammm..bu muhteşemmm bi evlilik teklifi ama..süper ötesi bişey bu☺☺☺☺
    İnan hayel ettimde..fazlasıyla çook romantik olmuş..yaa en esasıda DENİZ olması..en harika kısmı bu bence…yaa sen şimdi nasıl heyecanlanmışsındır 😉
    Kesin ellerin titremişdir..ama ne güzel bişey bu ya:))
    Bide kapında..taksi diye beklediğin araba..gelin arabası çıktı hahaha çok iyi ya 😀
    O zaman Emin eniştemize bende kocaman bi aferin☺☺Benim Zehramı hep mutlu etsin..İnşAllah☺☺☺evlilik teklifi konusunda çıtayı baya yükseltmiş 😀
    Ama bundan daha güzel bi evlilik teklifi olur mu??..hmm belkide olur 😉
    Zehram yaa..inan senin adına şu an çook mutluyum..hep mutlu ol cnm benim..
    Ee evlenme teklifide yapıldığına göre..kız isteme ne zaman..hayırlısıyla☺

  45. Böyle oldu Aleynacim Eminin çok sevdigi bir çay bahçesi var orada yalniz sinirli, dertli zamanlarimizda bulusup denizi seyrediyoruz.
    O gün de beni sinirli sesle aradi aksama orada bulusmamiz lazim söyledi ve telefonu kapatdi.
    Ben de aksam Eminin arabasiyla dönerim diye taksi siparis verdim. Isin bu kismi dahil her tarafi pilanlanmis. Nasil diye soracak olursan söyle ben yalniz bir taksi sirketini sürekli ariyorum Emin telefonumdan o sirketin numarasini alip o gün için özel siparis etmis.
    Tam o gün pilana dahil olan Arkadasim Funda geldi bize. Sanki her seyden habersizce aksama bir elbise giy üstüne güzelliyini göster demesi üzerine dolabimi karistirdi onca güzel elbise içinden tek birini bile begenmeyip beni avm’ye götürdü. Pilanin esas kismini yapti ve Eminin seçtigi elbiseyi almaga mecbur etdi beni. Güzel elbiseydi, sevdigim renk oldugu için çok direnmeden aldim elbiseyi.
    Eve geldim saçimi, makyajimi Funda yapti. Elbisemi falan giyerek taksiyi aradim. Bir baktim kapida gelin arabasi gibi bir taksi. Hiç bir sey düsünmeden bindim taksiye.
    Artik mekana varmistim ama isiklar kapali.
    Ben de Hemen Emini aradim askim neredesin dedim. Sinirli sesle trafikteyim 10 dakika içinde orada olurum dedi.
    Ben de isiklar kapali.
    Burasi kapali olmasin.
    Ne de olsa çay bahçesi dimi?
    O da hayir Zehra. Sanki ilk kez geliyorsun buraya. Isiklar kapali filan degil dedi. Ben de çok tutmadim telefonda onu. Telefonumun isigi ile bir az ilerledim. Yerde karsima bir çiçek ve not çikti. Tel.min isigi ile notu tam okuyup bitirdigim an bide baktim isiklar açildi. Her taraf çiçekli, güzel olmus. Sanki o çay bahçesi degil de baska bir yere gelmistim.
    Ama orada Emin yoktu.
    Kocaman yerde sadece bir masa hazirlanmisti.
    Masaya yaklastigim gibi bir de baktim koca çiçegin arkadasindan Kemancilar bir de sanatçi çikti.
    Arkadalarindan ise Emin efendi geldi.
    Ben buralar çok güzel dedim. O ise:
    sen daha güzelsin dedi.
    Sandalyemi çekti.
    Güzel yemek servis etdi.
    Ikimizde karsilikli oturup yedik o güzel yemeklerden.
    Bu sirada kemancilar basimizda müzik çaliyorlar, sanatçi ise sarki söylüyordu.
    Yemegimiz bitdigi zaman.
    Dans etdik.
    Dans ederken biz bide ne göreyim? Sahilde bir gemi vardi.
    Geminin isiklari hepsi sanki bize isaret ediyordu.
    Sonra isiklar kapandi. Geminin üzerine baska yerden isik göründü.
    Benim fotografimi gördü orada.
    Sonra orada ZEHRA BENIMLE EVLENIR MISIN?
    BIR ÖMRÜNÜ BENIMLE GEÇIRIR MISIN?
    Yazisi geçti.
    Eminde ayni yaziyi harfiyen benim için okudu.
    Ben de evet dedim. O da cebinde çikardigi tek tasi parmagima takti.
    Sonra havaya havayi fisekleri açildi. Sonra Emin güzel sarki söyledi. Azicik sohbet edip sahili izledik. Emin konustu ben dinledim. O sirada benim fotograf hala geminin üzerindeydi.
    Çok güzeldi o gece ya. Asla unutmam.

  46. Yaa Zehramm..senin adına çok mutlu oldum:)))
    Ee birtanem..Emin eniştemizin evlenme teklifi nasıl yaptı? anlat hele 😉

  47. HOS BULDUM ALEYNACIM.
    Ya bir az geç yazdim cvp kusura bakma. Ama abi tutturdu kahve diye. Bende beyefendinin kahvesini hazirliyordum. Iki saatdir sohbeti nostaljiye baglamis konusuyor ihtiyar. Ben de sanki dinliyormus gibi kafami salliyorum.
    Tesekkür ederim birtanem.
    Evet hemen hasta oluyorum.
    Ama toparladim kendimi.
    Emin çok iyi. Hâtda çok çok iyi.
    Tektasa bakip bakip onu hatirliyorum. Baska çarem yok. Çünkü çok çalisiyor.
    Ama evlenme teklifi de ayni ilani aski gibi romantikti.

  48. Tyllam ablam..yazdığın komik sözleri okudukca..çoook güldümmm 😀 😀 😀 ellerine sağlık ablam:)))şahane olmuş✌

  49. Günaydın canlar:))
    ..
    Zehrammm Hoşgeldin birtanem..nasılsın??..yaa cnm çook keçmiş olsun..sende aynı benim gibisin hemen hasta oluyorsun..tekrar keçmiş olsun cnm..
    Ee güzelim Emin eniştemiz nasıllar??..en son evlenme teklifi etmişdi dimi 😉
    Ne durumdasınız??..

  50. PINAR HANIM ÖNCELIKLE ELLERINIZE SAGLIK.
    Sonra ise bir kaç soru sormak isterim size.
    Yanlis anlamayin ben uzun zamandir burada olmadigim için konuya hakim degilim.
    Sughna Kalyaninin torunu dimi?
    Peki niye dul kaldi?
    Pratap ile nisanliydi niye evlenmedi?
    Su an kafam karisti ve müsait degilim o yüzden sizden soruyorum.
    Zamanim olursa özetleri okuyorum.
    Zahmet degilse cevap verirseniz sevinirim.

  51. Iyi günler prensesim.
    Canim benim nasilsin?
    Bende seni sizi çok özledim melegim.
    Ama malesef ben aksam burada olamayacagim kendimi daha iyi hissediyorum. Kendime yeni mevsimin gelmesi nedeniyle bir seyler alacagim.
    Aksam da Emin, Ismail, Aysun, Nalan, Nazli, Azmi ve diger arkadaslarla bir yerlerde oturup yemek yiyecegim. ASLINDA ARKADASLARIMLA UZUN ZAMANDIR görüsmüyorum.
    Bu vesileyle onlari görecegim.
    YANI YEMEK FALAN BAHANE,
    ARKADASLAR SAHANE…

  52. canlar ben simdi cikiyorum okuldan simdi geldim uyuycam dinlenicem aksama bol bol enarjili olmak icin))
    aksam siteyi patlaticaz sozzzzzzz)))
    Zehra ablam ben 6 7 gibi gelirim))

  53. hayirli gunler))
    Zehraaa ablamm canimmm hos geldin))
    ozlemez olurmuyuz?? coooooooooooooooook ozledim seni
    ayy hastamisin?? cooooooooook gecmis olsun ablammm)))
    insallah hemen iyilesirsin)))
    Tylla ablam hos geldin))
    vay beeeee ablam gulmekden oldum yaa 😀 😀 😀 allah senide guldursun)) Insallah))
    sizin hepinize hediye cay tatlilarla))
    buyrun ilk gelenlere hediyem benden))

  54. Ay canim benim Aleynam ve Gökhani çok özledim bende…
    Ben senin yeni fikrana kadar bir kaç özet okuyayim ve de arkadaslarin güzel sohbetlerine bakayim dimi?
    Bekliyor olacagim fikrani,

  55. Tyllam sen bu gün beni gülmekten öldüreceksin öyle mi?
    AHAHAHAHAH.
    Evde bir kahkaha atdim. Ahahaha.

  56. Zehram Aleyna derslerle ugrasyordur heralde benim fikrim Gokhanda oda okul is dedi…buaralar netide pek iyi cekmiyor aksam yazar heralde
    Cok gecmis olsun Zehra senin adina uzgunum bende giribi cok agir geciririm
    InsAllah iylesersin Allah acil sifaler versin sana
    Tsk ederim hepimize yakisir gulmek guldurmek
    Bende simdi biraz musayittim oyuzden fikra yazayim dedim bugun nedendir icimden geldi yazmak

  57. Koyun delisi minaraya cikmis, atlayacakmis.
    Bunu goren millet ikna etmeye calismis
    Sana ev alariz demisler olmamis
    Araba alariz demisler olmamis
    Bakmislar bu boyle olmayacakmis
    Delinin dilinden deli anlar demisler
    Ve komsu koyun delisini delisini getirmisler
    Deli elinde bicakla gelmis
    Minaradeki deliye seslenmis
    – Lan deliii elimdeki bicagi goryormusun?
    Minaradaki goryorum demis
    – Ula indin indin inmedin keserim minarayi,demis
    Deli:
    Tamam ula indim
    Sakin kesme duserim demis 😀 😀 😀

  58. Soguk alginlik. Aslinda genelde büyütülecek bir sey degil. Ama ben çocuklugumdan beri bu hastaligi çok kötü yasiyorum.
    Yurt disindan döndügümden beri hastayim. Ünversiteye bile gidemiyorum.
    CANIM BENIM SANA DA GÜLMEK, GÜLDÜRMEK YAKISIYOR.
    DEMEK EN SEVDIGin dizi THE ORIGINAL. Ne güzel.
    Ben fikralari söylemistim.
    Çok güzel MASALLAH ELLERINE SAGLIK.

  59. The Originals benim en sevdigim dizi cnm
    Hep gul Zehracim sanada gulmek yakisir 😀 😀

  60. Hosgordum Zehram..
    neden bu siteyi anlamadin Zehram..
    Iyi olmana sevindim hep iyi ol cnm
    Aaaa hastamisin peki nasil hastalik
    Ayyyy Zehracim cok gecmis olsun

  61. Hava bu fikralar benden sana hediye

    Temel doktora gitmis.
    Doktor Temel’in sirtina dinleme
    cihazi dayamis:
    ” Nefes al birak,
    nefes al birak” diye,
    Muayeneyi tamamlamis ve
    “Muayene ucreti 100 tl demis
    Temel 100 tl cikarmis
    Doktorun burnuna uzatmis:
    “Kokla birak,
    kokla birak… 😀 😀 😀

    ….

    Dursun Temeli cok sevincli gorunce
    dayanamamis:
    – Ne oldi Temel cok sevinclisun..
    – Yahu arabayi sigorta yapturtum..
    birgun sonra araba kaza yapti..
    -Eee..
    – Eve sigorta yapturdum
    birgun sonra evum yandi
    -Ula her seyun gitmis da niye
    sevineyisun..
    – He he bugun da Fadimeyi sigortali
    yapturdum.. 😀 😀 😀

    • Hahahahahaha 😀 😀 😀 😀 😀 😛 😛 😛 Eline sağlık Kraliçem çok güldüm ya..Allahta seni güldürsün 🙂 haha 😀 😀

  62. Ben bu siteyi hiç anlamadim arkadas.
    HOS BULDUM TYLLACIM.
    Iyilik, saglik. Sen ne yapiyon?
    Ben bu aralar pek hastayim.

    • Site değişti…Eskisine Alıştığımız için…Garip geliyor haha 😀 ama güzel…Aa Zehra çok çok geçmiş olsun…Kendine dikkat etmelisin :))

  63. GUNAYDINLAR CANLAR NASILSINIZ

    PINARCIM OZETLAR HARIKAAAAA EMEGINE SAGLIKK

    Ahahaha Zehra hosgeldin nasilsin neler yapyorsun 😀 😀 😀

    Nobet buraya komik fikralara baslayalim
    Gulmeye hazirmisiniz
    😀 😀 😀

    • Rapuzel Valla ben bu saate uyuyordum hahahaha 😀 nasıl bildi ama hahaha 😀 😛

  64. Ahaha GÜNAYDIN.
    Ikincide benim.
    NasilsiniZ?
    Beni özlediniz mi?
    AY GÖKHAN AHAHAHAHAHA.
    Çok güldüm. ALLAH SENI Güldürsün.
    Tamam oglum olursa GÖKHAN ISMINI ONA VERECEGIM.
    Ahahahahahaha.
    Aleynam sen nasilsin canim?
    HAVA TEBRIK EDERIM ILK SENSIN. Alkis. Sana bir madalya. Begendin mi?

    PRENSESIM SEN NASILSIN MELEGIM?

    • Tebrikler birinci olmuşsun Hava.. Sana Kış geldiği için pamuklu kabarık Turuncu eldiven ve bere :))