İkimizin Yerine 19. Bölüm Özeti 26 Eylül Çarşamba Fragmanı # Basant annesinin yüzüne kapıyı kapatan Genha’nın boynuna yapışır.

İkimizin Yerine 19. Bölüm 26 Eylül Çarşamba Günü Neler Yaşanacak?

Basant Gehnaya beni işitmiyor musun ben senin kocanım odana git der ancak Gehna gitmek istemediğini söyler. Basant çok kızar ve sehpayı tekmeler. Çıkan sese ev Bairon ve Sumitra uyanır ve salona gelirler. Basant Gehnanın odasına gitmesi konusunda ısrar eder. Kaliyani Gehnaya yaklaşır ve odasına gitmesini söyler. Gehna sinirlenir ve sen benim sözümü saymıyor musun diyerek Gehnayı kolundan tutarak kaldırır. Sen kaynananın sözünü dinlemiyor musun çabuk git diyerek onu uyarır. Gehna ben o odada yatmayacağım der. Kaliyani onu elinden tutar ve şimdi sana yerini gösteririm diyerek onu  itekler. Kaliyani tam Gehnaya vuracakken Sumitra onun elini tutar. Kaliyani sen ne curetle benim elimden tutuyorsun, yolundan çekil, elimi bırak der. Sumitra onu durdurmak ister. Kaliyani Sumitraya tokat atcak şekilde elini gerer. Bairon Sumitraya çekikmesini söyler. Kaliyani Gehnayı bileğinden tutarak çekerken balkonda çocukları (Anandi Sughna ve Jagdish) görür  ve elini bırakır. Herkes odasına gitsin der.

Sumitra Gehnaya yaklaşır ve asırlardır devam eden bu şeyi değiştiremezsin boş yere kendini üzme der. Ona odasına gitmesini böylesinin herkes için en iyisi olacağını söyler. Gehna ben kararımı verdim bir daha o odaya gitmeyeceğim der. Sumitraya uygun  bir şekilde onu engellememesini ve gidip yatmasını söyler. Kaliyani o aç kızı evime getirdim sana iyi bir eş bana da akıllı bir gelin olsun diye ancak hayasızın birimiymiş der. Onun bu davranışları Sumitrayı da etkiliyor, benim elimi tuttuğunu görmedin mi der. Bana karşı ilk defa böyle bir hareket ediyor. Bütün bunlar Jagdish’in eşi eve geldikten sonra olmaya başladı. O kız bana cevap vermeye başladığından beri bunların boynuzları çıktı der. Basant ben o kızla yaşayamayacağım, onunla evlenmekle hata ettim der. O kızla evlenerek özümü bedbaht ettim der. Kaliyani öyle değil der. Bir elbise kirlenince biz onu alıp tekrar temizliyoruz, kirli diye atmıyoruz der. Basant onu idare etmek kolay değil der. Kaliyani bu kızı yola getirmek için ona hediyeler al gezmeye götür , ilgi göster der bu şekilde yola gelir der. Basant Kaliyaniye anne seni hep dinledim ama bu sefer fayda yok şimdi çaresizim, ne yapacağımı bilmiyorum der. Kaliyani ona yumuşak davranmamasını söyler. Sert olmasını söyler eğer yapamayacaksan ben yaparım, onu yola getiririm der. Bairon eşiyle görüşür. Ve sıkıntısını abisiyle konuşarak gidermesini söyler. Böyle giderse durum daha kötü olacak der. Sumitra kızın günahı yok der. Bairon hatasının olduğunu söylemedim ki der ancak o değişmezse annemin ne yapacağını ikimizde biliyoruz, ben o kızın dövülmesini istemiyorum der. Keşke bugün bu evde yaşananlar olmasaydı çocuklar büyüyor der. Sumitra onunla tekrar konuşacağını söyler.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  İkimizin Yerine 214. Bölüm Özeti 9 Nisan Salı Fragmanı

Basant yatata yatarken Gehna gelir ve çay getirdiğini söyler. Basant hani bu odaya gelmeyecektin ne oldu seni görünce sinirleniyorum der ve Gehnayı odadan kovar. Sumitra mutfağa çay ile gelen Gehnayı görür.Çayı tazeler ve Anandiye amcasına çay götürmesini ister. Anandi amcasına çay getirir. Amca senin başın mı ağrıyor der ona masaj yapar. Basant evet der. Senin başın sıcaktan ağrıyor der. Basant sıcaktan baş mı ağrır der.Anandi yengemin odanız sıcak olduğu için salonda yattığını düşünüyorum der. Basant boş konuşma der. Anandi bende sıcaktan yatamıyorum der.Çayı alır ve amcasına içmesini söyler. Gehnanın bileziklerine bakar ve Basant artık gitmesini söyler. Anandi bileziklere baktığımı baba anneye söylme der. Kaliyani salona Basant’ı çağırır. Bairon ve Sumitra da oradadır. Kısa konuşacağını söyler. Bairona eşin gelinle konuşmasın, sadece ev işleri ile konuşabilir başka hiçbir şey konuşmayacak der. Bairon aynı evdekiler nasıl konuşmaz anne der itiraz eder. Kaliyani ben ne diyorsam onu yapmalısınız der. Eşine söyle bana karşı bir sıkıntısı varsa yüzüme söylesin, arkamdan iş çevirmesin der. Taze gelini bana karşı kışkırtmasına izin veremem der. Bairon böyle bir şeyin olmadığını söyler. Basant araya girer ve Gehna taze gelinken kafasını kaldırmazdı bir haftada ne oldu der. Bairon Sumitra böyle yapmaz der. Kaliyani senin eşin sütten çıkmış ak kaşıkta ben ona suç mu atıyorum ben gelinlerin konuştuklarını duydum der. Onların hiç bir şeyini eksik etmiyorum. Eşine nezaret et artık oğlumun hayatına karışmasın der. Sumitra susar cevap vermez.  Kaliyani bir kızı hanım da yapabilir dilencide akıllı olun bunu aklınızdan çıkarmayın der. Jagdish ev ödevi olarak aile ağacı hatırlıyordur. Anandiden yengesinin fotoğrafını getirmesini ister.

Kaliyani Gehnanın yanına gider. Gehnaya seni buraya zorla getirmedik. Nikah senin isteğin ile olmadı mı? Ben senden zor bir şey istemiyorum eşine karşı görevini yerine getir  der. Gehna garip bir aileden geldiğim için bana hayvanmışım gibi davranmanız gerekmiyor der. Benimle evin keçisi ineği arasında fark yok der. Kaliyani sözlerini düşün bu ne münasibet, babanın evinde yemeğe aşda yoktu. Babanın borçtan boynu büküktü, ben onların hepsini ödedim. Garip bir aileden kız alarak sevap işledim. Evinde giyinmeye elbiselerin yoktu başka kim sana bunları alabilir. Babanın evinde açından ölüyordun şimdi gelip bana böyle terbiyesizlik etme der. O esnada Anandi odaya gelir ve Kaliyani ona bakarak çıkar. Anandi yengesine ne olduğunu nenenin neden onu azarladığını sorar. Gehnaya neden ağladığını sorar. Gehna sen bunları boşver neden geldin buraya der. Anandi Jagdish’in yengesinin fotoğrafını istediğini söyler. Gehna fotoğraflara bakar ve Anandiye benim fotom yok der.  Kaliyani ara bulucu kadını fırçalar. Böyle giderse o kız bu evde çok kalmayacak der. Bu senin günahın der. Gehnayı da Anandiyi de getirmen hataydı der. Ben bu kızın nikahtan önce böyle olduğunu bilseydim onu Basant’a almazdım der. Basant  kızın ailesiyle kendisinin konuşacağını ve onları buraya çağırmasını ister.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  İkimizin Yerine 282. Bölüm Özeti 16 Haziran Pazar Fragmanı

Gehna geçen gece olanları düşünmektedir ve odaya Anandi gelerek Gehnanın anne ve babasının geldiğini söyler. Ailen de senin gibi çok iyi der. Kaliyani dünürlerine kızınzın ne yaptığından haberiniz var mı der. Onun ne kadar kabiliyetsiz olduğunu biliyor musunuz der. Onu gelin getirdim şeref verdim senin borçlarını ödedim der. Gehnanın babası kızımın hatasından dolayı özür dilerim der. Kaliyani sözünü bitirmediğini söyler. Terbiyesiz ve kabiliyetsiz kızınızı bize verdiniz der. Adam kızının bağışlanmasını ister. Kaliyani hiç bir şey olmamış gibi onu af mı edeyim der. Bairon araya girmek ister ama Kaliyani sözüm bitmedi diyerek onu susturur. Sughnayı çağırarak dünürleri kızlarıyla görüştür der. Gehnanın ailesi Gehnanın yanına gelir. Sughna Anandiyi odadan çıkartır. Gehnanın annesi ağlar ve birbirlerine sarılırlar. Babası biz sağız daha ölmedik sen neden ağlıyorsun. Kaynanan bizi seni şikayet etmek için çağırdı. Sen yedi gün oruç tutsaydın böyle bir kısmeti bulamazdın der. Gehnayı azarlar. Biz seni evlendirdik. Senin her şeyin artık onlar, sen bize ait değilsin der. Sen kaynananla arayı hoş tutmak zorundasın der. Eğer onlar seni evden kovarlarsa eve sakın gelme kendini çaya at der. Annesi de ona tavsiye verir ve ağlayarak gider. Gehnanın ailesi Kaliyani’nin yanına gider ve kızlarını affetmesi ve ona bir şans daha vermesi için yalvarırlar. Kaliyani bu sefer kızlarını bağışladıklarını söyler. Bir dahaki sefere onu evden göndereceğim der. Dünürler evden ayrılırlar. Kaliyani Gehnanın yanına gider ve bir daha böyle hata edersen seni bağışlamayacağım der. Onu babsının evine göndermekle tehdit eder. Kaliyani tam evden çıkacakken Gehna onu durdurur ve Kaliyaniye annesinin dediği gibi koca evinde kalacağını baba evine gitmeyeceğini, burada görevleri olduğunu ancak kocasının onu zorlamasına izin vermeyeceğini söyler. Kaliyani şaşırır ve Gehna kapıyı Kaliyani bakarken yüzüne kapatır. Sumitra ise olanlara şahit olmuştur. Kaliyani çok sinirlenmiştir. Utanmaz diyerek salona gelir ve bu kız ne kadar dik başlıymış evinde aç dolaşan bu kız karnı doyunca bana cevap verimeye başladı der. Biraz önce ailesi boyunlarını büküp özür diledi o bana hala cevap veriyor der. Benim yüzüme kapıyı kapattı der. Basant ona cezasını vereceğim diyerek hışımla odasına gider ve kapıyı sertçe vurarak açmasını yoksa onun için kötü olacağını söyler. Gehna kapıyı açmak istemez. Basant kapıyı aç diyerek bağırır. Bairon annesine Basant’ın kızı dövmesine mani olmasını ister. Kaliyani sen ve eşin karışmayın der. Anandi mutfaktan amca kime bağırıyor diyerek gitmek ister ancak Sughna onu durdurur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  İkimizin Yerine 01 Mart Cuma Özeti 175. Bölüm Fragmanı # (2. kısım) Tüm Aile Jagdishin Yaptıklarını Öğrenir.

Bairon annesini ikna edemez ve kendisi abisini durdurmak üzere odaya gider. Basant sen nasıl benim anneme cevap verirsin diyerek kapıyı tekmelemek üzere geri çekilir ve o sırada Gehna kapıyı açar beni dövecek misin sövecek misin ne yapacaksın der. Basant onun canını alacağını söyler ve boğazına yapışır. Bairon bu kız  ölseydi ne yapacaktın der. Ben bu evin büyük oğluyum ama bu kız annemin üzerine kapıyı kapatmış ona cevap vermiş der. Git annemden özür dile ve affını al yoksa bu evde sana rahat yok der. Basant Gehnayı elinden tutup zorla annesinden özür diletmek ister. Bairon ona engel olur ve abisini sakinleştirmek ister. Onu götürürken Gehna onları durdurur. Kaynanasına hakaret etmesinin onu da mutlu etmediğini onun babaannesi yaşında olduğunu ve e kadar garip bir ailede büyümüşse de büyüklere saygılı davranmayı bildiğini söyler. Size tek bir soru soracağım eğer ona düzgün cevap verirseniz ne isterseniz yapacağım der. Onun ayaklarına kapanıp özür dileyeceğim der. Gehna Basant’a senin ilk evliliğin  20 yıl önceydi değil mi der. Basant evet der. Eşin zamanında hamile kalsaydı çocuğun benden bir yaş büyük olacaktı değil mi der. Kızın yaşında olan birisiyle evlenmeye utanmadın mı der. Basant dönerek annesine bakar ve sessizce hiç bir şey söyleyemeden kapıdan çıkar ve gider. Kaliyani hışımla odaya girer. Aklını mı yitirdin kocana ders vermeye çalışıyorsun der. Ben sana dersini veririm diyerek ona vurmak üzere iken Bairon onun elini tutar. Kaliyani bu kız ne kadar utanmazki bu kız her kesin önünde kocasını küçük düşürüyor der. Bairon annesini sakinleştirmeye çalışır. Kaliyani kapıdan çıkarken Sumitraya imalı şekilde bakar. Anandi Gehna yengesinin ailesi için helva yapmıştır ve tamonu götürecekken Kayın validesi ile babasını görür. Gehnanın ailesinin gittiğini söylerler. Anandi yengesine götürmek ister ancak Sumitra bir şeyler  uydurur ve onu engeller.

İkimizin Yerine 19. Bölüm Özeti 26 Eylül Çarşamba Fragmanı # Basant annesinin yüzüne kapıyı kapatan Genha’nın boynuna yapışır. (99 Yorum)

  1. Aygün şu an siteye girdim..açıkcası biraz karışık..pek anlamadım..daha önce başka sitelere yazmadığım için anlayamadım…o zaman sen yarın bana anlatırsın olur mu??
    Sen maille mi üye oldun??

  2. Anladım..isterim aslındaa..hangi sayfaya yazayım peki..bide ben mail adresimi yazmadan üye olmak istiyorum))
    Açımcası daha önce bi siteye üyr olamdım hic

  3. Uye olmak cok kolay ad soyadla da uye ola bilirsin dizilere yorum yapman lazim 7 gunde onaylanir hesabin maille uye olsan iki uc gun icinde onaylanir istersen gel daha cok konusmus oluruk

  4. Ayy Aygün saat baya gec olmuş..
    Yarın devam etsek..
    İyi geceler..Allah rahatlık versin..yarın ben 9-10gibi burda olurum insAllah..knşrz..))hadi cnm ben kaçdım..))grşrz..))

  5. Anladım cnm..sıkma canını..düzelir İnşAllah aranız..aa öyle mi acaba bende mi üye olsam..))

  6. O beni cok iyi taniyor ve cok iyi biliyorki sevmediyim birine asla seni seviyorum demem eyer birine seni seviyorum diyorsam onu gercekten seviyorumdur ve sevgim bitmez ve kendisi kiskanc biri yazarda birine profil yapinca bana soguk davranir trip atardi

  7. Haa anladım..sen sevgime fln inanmadı derken bende biriyle fln tanıştın zanettim..
    Sen başka sitelere de yazıyordun anladığım kadarıyla..sitenin ismi yazar okur mu??

  8. Yok erkek degil kiz yazar okur diye bir site var orda tanisdik boyle dizi yorum sitesinde konusmaga devam ediyorduk

  9. Dur dur Aygüncüm..durumlar karışık..
    Bi dakika şimdi sen tam olarak nerde tanıstın??insta ve face gibi yerlerde mi??ve sanarım erkek??

  10. Onu cok sevmeme ragmen onu sevmediyimi yani sevgime inanmadigini soyledi baskasinin uzerinden direk yuzume soylemedi

  11. Ayn boş veriyorum zaten..ıyyy bide bakışları var yaa resmen miğdemi bulandırıyor..bide benim salak bi kız arkadaşım var..bana ayyy Aleynaaa keşke benden hoşlansa diye söylüyor
    ..kız neyin kafasını yaşıyorsa artık hahaha)))
    Noldu cnm niye canın sıkkın??

  12. Sağol cnm beklediğin için..okuldan arkadaşım.dersle ilgili whp yazdı..ona cvp verdim..
    Ayn ya..bende 1.66 boyundayım
    Benden kısa bi erkele komik gözükürüm:))

  13. Yok ben başka sitelere yazmadım hiç..zaten bilmiyordumda..
    Murat…okulun çapkın,egolu,5ayrı kıza aynı gün rendevu veren.. gereksiz bi öğrencisi işte..keçen senden beri guya bende hoşlandığını söylüyor..kim inanır..benide takıldığı kız listesine dahil etmek istiyor ama..ben kanar mıyım?asla!!..bugünde okulda beni rahat bırakmadı..kantinde fln yanıma gelib durdu..işte sinir bozucu insan..

  14. Okulun ilk günü…iyi güzel keçti..ama Murat gereksizi hariç..
    Evet ayn bencede..erkek kızdan uzun olmalı..en normalide böyle..erkekde en önemli şeydir benim için boy..

  15. Ayyy evet yaa..bu Yavuz aşk konusunda lanetlenmiş sanki..kimi sevse ölüyor..yeni gelen kıza bi şey olmasa bari..ama bn yakıştırdım Yavuzla Deryanı;)
    Ayn Aygün bende uykumu alamasam..ders fln çalışamam valla..

  16. Ayn Bahar iyi kızdı..ama ne yalan söyleyeyim..Ben Derya’yı yani (Deniz baysal)çok seviyorum..kadroya dahil olunca..sevindim..))

  17. Anladim canim bende hep okuldan gelende uyuyordum iki saat uyumasam basim agrirdi ve cok sinirli olurdum herkese patlardim

  18. Yok cnm daha burdayım..okuldan geldikden sonra..2saat fln uyudum..ondan uykum yok hala..
    zaten gec uyusam bile..erken kalkmam zor olmuyor..yüzümü yıkayınca hemen uykum gidiyor..

  19. Ya sen yarin okula gideceksin o yuzden istersen cikalim Aleynacim yani erken kalkman zor olmasin senin icin

  20. Yok ya..keçen sezonda gayet başarılı keçdi..))
    Yok yok..beğenmez olur muyum??buyur Hoşgeldin..))

  21. Bende severim sozu gecen sene baya sacmalamisdilar ama ve simdi izliyorum cok sukur amcam uyudu tv bana kaldi

  22. Anladım Aygüncüm..))
    Ben seviyorum..söz dizisini..))
    Egenin hamsisi..haa trt 1 deki dizi dimi??ilk bölümünü bende izlemişdim..
    ..
    İyi akşalar Hava..)

  23. Söz dizisini izliyor musun??
    Ya bu Yavuza acıdım ..önce nişanlısını kayıbetti..sonra da Karısını..babasınıda kayıbetti((

  24. İnşAllah cnm..bakalım.Abim nasıl söylesem kinci biri..kolay kolay barışmaz..uzun sürer yani..neyse yaa ben onun bir tanecik kardeşiyimm..affeder..))
    Tmm Zehram..iyi geceler..Allah rahatlık versin..grşrz İnşAllah..))

  25. Olsun ALEYNACIM BEN BABAMDAN izini koparirim.
    Ara sira ugrarim o zaman konusuruz. Hem o zaman belki abinin siniri de geçer Benim abim su an bana gülüyo ya.
    Sinir etdi beni.
    Evlilik çagina geldin hala babam sana çocuk muamelesi yapiyor dedi.
    Neyse cnm.
    BEN KAÇTIM.
    Iyi geceler tatli rüyalar sana.
    GÖRÜSMEK ÜZERE…

  26. Yok cnm çıkmadım..
    Yaa Zehra bi kaç nedenlerden dolayı..mail atamıyorum..aslında abimden dolayı(((..neyse yaa..ama bi süreliğine..

  27. Sanirim çiktin sen ALEYNACIM.
    Ben de çikiyom. Ama bana ulasmak istersen göker beye mail atarsin ben zaten ona mail adresimi veririm.
    Konusuruz.
    Yarin siteye ugrayip cevabini ögrenirim öptüm.

  28. Haklısın Zehramm..önceleğimiz okul,ders tabi..tmm birtanem..ama ara sıra yaz..
    Zaten bende akşamları bi kaç saat yazıp çıkıcağım..instamı sildim..sınav haftalarında bile whp da siliyorum..derslere odaklanmam için..))

  29. Evet iste ama Ferhat komik çocuk bana hep abla der. Acil durum olunca da bana kosar ama iste hep saka yapar güleriz iste. Ben o çocuga bayiliyom.
    En az Selim kadar severim kendisini.

  30. Sağol Aygüncüm..))
    ..
    Evet Aynur ya..Hayat kardeşimin..takdığı lakap o kara Murat..gereksiz beni her dafasında sinirlendirmeyi başarıyor..gerizekalı işte..
    Tmm cnm iyi geceler..))

    Hoşgeldin Zehrammmm..ayyy Zehra yaa..valla çok güldüm..seninde ilk günün baya komik keçmiş..
    Valla her okulda gereksiz..gerizekalı insanlar oluyor napalım..

  31. IYI AKSAMLAR ARKADASLAR.
    Ben geldim ama bu gece de gidiyom.
    OKULLAR açildi malum. Ben derslerime adapte olmaliymisim. Tüm yazi gezip tozmusum. Artik bu mezun olmagimi da görmek istiyomus babam.

    Sizden ayrilmak zor ama yapmaliyim. Merak etmeyin en kisa zamanda dönmege çalisirim.
    Su an buralardayim ÖPTÜM HEPINIZI.

  32. IYI AKSAMLAR.
    Ay ALEYNACIM SENDE IYI OLMUS YA. Benim bir gerizekalilikta sinir tanimayan arkadas var. Ben içeri girdigim anda alkis dünyalar güzeli, egolarin efendisi zehra geldi dedi ve okulun bahcesinde pesinden kosturdu beni.
    Sorada diger arkadaslara bu kiz benim pesimden kosuyo ya. Ben seni sevmiyom kizim dedi. Bende lanet herif elime geçme dedim. Hoca odaya girince gördü çok yorgun oldugumuzu ikimizi de kapi disari etdi. Gidin soluklanin dedi. Bende koridorda onu bi güzel dövdüm. Sakalasip baristik.

  33. Hep iyi oll)))) 😉
    Haa oo kara Murat miii???hahhahahahahaha
    Ayy cok guldum yaaa hos geldin prensesde ne yaaa allah askina hhahahah
    Ilk okul gununun iyi gecmesine sevindim))) 😉

  34. Hoşbuldum Aynurumm..))iyim cnm sağol..))şükür iyi keçti..arkadaşlarla okuldan sonra..bi yerlere fln gittik…
    Haa bide gereksiz Murat vardıya..biliyorsun..sabah erkenden okulun kapısında benim gelmemi beklemiş..gerizekalı yanından keçerken bana Hoşgeldin prenses..diye laf attı..ben hiç kala bile almadım..
    ..
    Merhaba Aygün..sağol cnm bende iyim..))
    Canlar benim şu an müsait değilm..20dk fln yazarım..))

  35. Neysee canlar ben cikiyorum)))
    Bu gun cok yoruldum yaa kosdura kosdura kursuma gitdim sinra eve geldim yemek yedim kendime elbise yaptirmaya gittim yolda markete ugradimm eve geldimm ayyy cok yorucuydu bu gun cok yoruldum ben satki dinleyip uyuycam)))
    Dun aksam Aleyna ablam bizim sarkimizi dinleyip uyuya kalmisim simdi dinliycem buu arda Bilal Sinsesin Gel hayalim sarkisida coook guzell dinlemeniz gerekiyir coo duygusal sarki hadii cok konudum kacdim ben

  36. Ayy Rojin yorumunu simdi fark ettim cok ozur dilerim canimm…
    Iyim canim sen nasilsin)))
    Simdi seninde okulun acilmisdir hadi iyi dersler sana…kolay gelsin canimm)))

  37. Merhaba Nuranaay ablam iyim sukur
    Cok gecmis olsun…evet dis agrisi kotudur senbir doktora git en iyisi budur

  38. Aleyna ablammm canimmm hos geldin
    iyim sen nasilsin ablacim❤❤❤❤
    Ilk okul gunun nasil gecdi ablammm))))

  39. Iyi aksamlar Aleyna ablammm..Aygun ablamm…Hava ablamm…
    Guljann ablammmm canim his geldin)))
    Nasilsin canim ablammm))))
    Iyisindir insallah)))
    Sana ne hediye etsem ne hediye etsemmm hmmmmmmmm dunyalar guzeli ablama kirmizii ciceklerr hediye ediyorummm bir buket digil coooookkk buyukkkk❤❤❤❤❤

  40. İyi akşamlar..
    ..
    Merhaba Nuranaay..sağol cnm iyim..sen nasılsın?..çok keçmiş olsun..cnm dişin ağrıyorsa sürekli… mutlaka doktora gitmelisin..ilacla keçmez ağrı sadece hafifler..sonra ağrı yeninden başlar..sen en iyisi doktora git..tekrar keçmiş olsun..
    ..
    Hoşgeldin Guljan ablamm..nasılsın??
    ..
    Merhaba Aygün..nasılsın??
    ..
    Merhaba Hava..nasılsın??

  41. Nuranaay disin cok kotu agriyorsa agrikesici kullan baktin fayda etmiyor o zaman doktora git gecmis olsun

  42. Gunaydin herkese Mereba canlarim nasil iymisiniz
    Pinar ablajim cok tesekkurlar saol eline saglik cnm.♡♡♡
    Guljanim mereba nasil cocuklarinda iymi cnm sana hediyam guzal araba kazasiz belasiz kullanmak nesip etsin cnm.
    Ya kizlar ben bu gun disim aciyor aksamda uyumadim ne yapacagimi anlamadim ya dislerim sag temiz ve hepside var ama anlamadimki coook aciyor kafamda agiryor bende kayinvaldemden sorusamda ol bana dediki akil dis cykyordur dedi oylemi yoksa ama cook aciyor bilyormusunuz ben 25 yasimdayim ama akil disim simdi cikmak uzari offf hic anlimiyorum ilaclarinda feydasi yook cook aciyoooooorrrrr kizlar canlarim

  43. Gökhan herşeyi zamana bırak düğününe odaklan evet yaşadıkların çok üzücü şeyler ama artık geçmişte kaldı bir daha böyle üzücü şeyler inşallah yaşamazsın