İkimizin Yerine 15 Şubat Cuma Özeti 161. Bölüm Fragmanı # (2. kısım) Anandi Jagdishe Doğum Günü Sürprizi Yapar ve Mumbaiye Gider

Burak 03 Şub 2019 İkimizin Yerine  0

Anandi  ve Gehna, Jagdish’ın doğum günü hediyesini düşünüyordur. Gehna, herkese bu sefer Jagdish için en iyi hediyeyi düşündüklerini söyler. Kaliyani çok heyecanlıdır ve ona para hakkında düşünmemesini söyler. Basanth ona beklemesini söyler, bu sefer Anandi’yi Jagdishin yanına göndermeye karar verdiklerini söyler ve Jagdish çok mutlu olacak der. Kaliyani hariç herkes çok mutludur. Kaliyani hiçbir şey söylemeden ayrılır. Bhairon, bu kez BAsanth’ın önerisini olduğu için annesinin kabul edeceğini belirtir. Anandi’yi  ertes gün Mankhan ile göndermeyi planlarlar çünkü yarın Jagdishin doğum günüdür. Jagdish yalnız başına basket topu oynuyordur . Gauri’nin itirafını hatırlar ve üzülür. Bir yalanının onun üzerinde çok yük bindirdiğini söyler ve evliliğini hatırlar. Artık yalan söylemeyeceğini ama gerçeği bildirmek için cesaretinin olmadığını söyler.

Gauri üzgündür ve odasında ağlıyordur. Gauri gözyaşları içinde amcasını arar. Amcası ne olduğunu sorar. Onu aradığı çünkü kendisini yalnız hissettiğini söyler. Amcası Jagat’la kavga etmiş olup olmadığını sorar. Amcası ‘’Tamam bir şey anlatmak istemiyorsan anlatma sana güveniyorum’’ der. Ona sorunu için bir çözüm bulmasını ve amacının ne olduğunu hatırlamasını söyler. Bu durumun başarısız olmasına izin vermemesini ister.  Gauri tamam der ve ona teşekkür eder.Jagdishe sormaya karar verir evet ya da hayır….

Gauri, Jagdish ile konuşmaya ve onu sevip sevmese de bir kereliğine cevabını almaya karar verir. Sabah Jagdish bir çağrı alır. Nandu ona mutlu yıllar dilemek için aramıştır. Jagdish mutlu olur. Ailenin diğer üyeleri de onu diler. Gehna, belki Anandi’nin henüz onu aramadığını, yoğunluğunun içinde belkide  unuttuğunu söyler. Jagdish Gauri’nin sözlerini hatırlar ve üzülür. Anandinin doğum gününü unutmasına üzülür. Gehna ve Sumitra, Anandi’nin Jagdish’yı şaşırtmak için Mumbai’de olmasından çok heyecan duyarlar.  Jagdish, Gaurinin bir kız olmasına rağmen, duygularını açığa vurabildiğini söyler. Jagdish, sonuçları ne olursa olsun duygularını da açığa vurmaya karar verir.

Anandi ve Gauri’yi hatırlayarak, hazırlanır ve kampüsten dışarı çıkar. Kapıya yaklaşır ve uzaktan Gauri’nin de pansiyon kapısına doğru yürüdüğünü görür. Gauri’nin ona her zamanki  gülümsemeye yaklaşmasını sabırsızlıkla bekliyordur. Tam o sırada Anandi mutlu yıllar diye bağırır. Jagdish şok olur ve Anandi’nin orada durup ona el salladığını görür. Anandi ve Gauri birbirlerini görmeyecek şekilde Jagdishe yaklaşmaya devam ediyordur. Anandi, çiçeklerle Jagdish’ya doğru koşarken, Jagdish, Gauri’nin yaklaşmasıyla çok gerilmiştir. Anandi mutlu bir şekilde onu şaşırtmaya geldiğini söyler. Jagdish hızla Anandi’yi kapar ve taksiye oturmasını sağlar.Kendiside yanına oturur. Jagdish, sürücüye acele etmesini ve ayrılmasını söyler. Anandi, Basant ve Baironun otelde kalmaları için düzenleme yaptıklarını söyler.

Jagdish gergindir ve Gauri yaklaşır,Jagdish Gauri’nin kendisini görmemesi için penceresini kapar ve yüzünü gizler.Gauri onu göremez. Taksi hareket eder ve  Jagdish ile Anandi otel odalaına gelir. Anandi, Mumbai’ye nasıl ulaştığını mutlu bir şekilde anlatıyordur. Anandi, Jagdish’ın doğum gününü unutulmaz kılmak istiyor ve ne yapmak istediğini sorar. Jagdish kitaplarını atar ve habersiz geldiği için Anandi’ye bağırır. Kolejde uyması gereken kuralları olduğunu söyleyip duruyordur. Anandi, şok olur. Sessizce göz yaşlarını siler ve Jagdish’den kendisi için çok fazla sorun yarattığı için özür diler. Jagdish’dan kendisine biraz zaman ayırmasını ister ancak Jagdish okulda tam bir gününün dolu olduğunu söyler Anandiyi reddeder.

Gauri kantinde Jagdish’i arıyordur ve Lal Singhe sorar. Lal doğum günü olduğundan tapınağa gitmiş olabileceğini söyler. Lal Jagdish’ın Jetsar’lı olduğunu söylemek üzereyken kendisini düzeltir. Gauri, doğum gününde onu boğmamaya karar verir. Anandi, Jagdish’e aile üyelerinin aldığı tüm hediyeleri verir. Jagdish ayrılmak istiyordur. Tam o sırada Gauri arar. Jagdish köşeye gider ve onunla konuşuyor. Gauri koleje gelip gelmeyeceğini sorar. Jagdish erkek arkadaşıymış gibi konuşur ve telefonu kapatır. Anandi, onu kimin aradığını sorar ve Jagdish, onun Lal Sing olduğunu söyler. Kabaca Anandi ile konuşur ve akşam tekrar döneceğini söyleyerek ayrılır. Anandi çok  üzülür.

İkimizin Yerine 554. Bölüm Özeti 14 Mart 2020 Sudha’nın Bebeği Öldü
İkimizin Yerine 553. Bölüm Özeti 13 Mart 2020 Kundan İntikam Peşinde
İkimizin Yerine 547. Bölüm Özeti 7 Mart 2020 Nandini Nişanlandı
İkimizin Yerine 546. Bölüm Özeti 6 Mart 2020 Kundan Ortaya Çıktı

“İkimizin Yerine 15 Şubat Cuma Özeti 161. Bölüm Fragmanı # (2. kısım) Anandi Jagdishe Doğum Günü Sürprizi Yapar ve Mumbaiye Gider” üzerine 40 yorum

  1. Aynur dedi ki:

    Tek Yurek ablam TRT 1 de yayinlandi galiba çok iyi bir dizi izle tavsiye ederim))

  2. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Aynurum o hangi dizi ya 😀 😀 😀 valla haberim yok…Kardeşim haklı valla Survivor başladıktan sonra dizi fln fazla izleyemiyorum 😛 😛 bu arada pavorim Atakan 😀 😀

  3. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Hayırlı günler canlar 😉

  4. Aynur dedi ki:

    ya benim bu aptal tel yine bozuldu yaa telsiz sikiliyorum ya 2 haftadan bu telimden kurtulucam hahah 😀 😀
    ohhhh hayat sikici ya

  5. Aynur dedi ki:

    hos bulduk kizlar hehhehe
    aynen ya bende heycan yaptim bir anda hahah ahahah ablam evet evet senin survivorun var ya unutmusum hahaha

  6. Hayat Okyanus♫♬♪✎ dedi ki:

    Hayırlı Akşamlar arkadaşlar 😀

    Aynur’um ve kardeşim Aleyna asıl siz hoşgeldiniz. Ayo 😀 😀

    Sorun değil kardeşim şükür şimdi çekti ya 😛

    Uyy Aynur’um hoş buldum. Kız 😀 Evet evet”Tek Yürek” dizisi başlıyor. Bende merak ediyorum. Ama maalesef izleyemiyecem ya survivorum var benim. 😀 😀 Survivor çıktığından beri sevdiğim dizileri unuttum ayo hahaha 😀 😀

  7. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Hoşbulduk Aynurum 😀 😀 😀 😀

  8. Aynur dedi ki:

    uyyy kizlar Tek Yurek dizisi basliyor ya cok merak ediyorum

  9. Aynur dedi ki:

    Pinar ablam ozetler harika ya..ellerine saglik ablam)))

    1. Pınar dedi ki:

      Aynurcum mrb nasılsın

      1. Aynur dedi ki:

        Hayirli gunler Pinar ablam…sukur iyim..siz nasilsiniz..Zeynomuz nasil ablam)))

  10. Aynur dedi ki:

    uyyy uyyy kimler varmis burda ayooo kizlar hos geldiniz)))

  11. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Hayırlı akşamlar Canlar❤..
    ..
    Pınar ablam ellerine emeğine sağlık..özet için teşekkürler❤..nasılsın ablam?..
    ..
    Amrita cnm nasılsın?..
    ..
    Kardeşim ya inan demin netim çekmedi..bide şarjım çok azdı yazamadım..
    ..
    Guljan ablam nasılsın?..

    1. Pınar dedi ki:

      Mrb aleynacim teşekkür ederim bn iyiyim sen nasılsın

      1. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

        Hep iyi ol ablam:))..şükür bende iyim:))

  12. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Hayırlı günler Canlar❤..
    ..
    Pınar ablam nasılsın?..
    ..
    Kardeşim ya evet netim çekmiyor..bide şarjım 2% tel kapandı kapanacak…şarjım dolsun grşrz..şu an hızlı hızlı yazıyorum 😀

  13. Hayat Okyanus dedi ki:

    Kardeşim netin çekmiyor galiba yarım saat sonra görüşürüz.❤

  14. Hayat Okyanus dedi ki:

    Hayırlı günler dilerim. Arkadaşlar:-)

    Aleyna kardeşim ilk ben geldim. Hahag

  15. Hayat Okyanus dedi ki:

    İyi akşamlar amirtacım iyim sen nasılsın? Evet biliyordum. Bende üzülüyorum anandiyi gördükçe intihar etmek ne kadar kötü bir şey ya vallahi aklım almıyor bir insan kendi canına nasıl kıyar.

  16. Andi dedi ki:

    Artık bu dizi bitti

  17. GULJAN dedi ki:

    Goker abi iy aksamlar gercekden can feda sinamasini izledikden sonra sizede tsk iyletmesem hic gonlime cay bilmedim asada soyledigim gibi sinama gercekden 4 4lik cikmis gercekden tsk Goker abi boyle sinamalari biz izleyicilere iyleten insanlara sizede abi elinize emeginize saglik Goker abi…GERCEKDEN VATAN SAG OLSUN GERISI KOLAY Goker abi….

  18. GULJAN dedi ki:

    Merhaba Amrita evet ben bilyordim anandinin yokduguni intar etdigini dizi ilk basladiginda Pinar hanim soylemisdi sonrada izleycilerin dikkatina vermisdi o zamanlar sen yokdun

  19. GULJAN dedi ki:

    Merhaba hayat hayr izlemiyorim

    1. Hayat Okyanus dedi ki:

      Bana da mı? Soğuk davranıyorsun guljan abla iyi tamam anladım.

  20. GULJAN dedi ki:

    Pinarcim afferin size bilyormun su an cojuklarimla aylece atv yayinlanan yani tv ilk kez can feda sinamasini izledik cok sevdik gercekden teblik ederim o sinama icin calisganlari ellerine emeklerine saglik gercekden muhtesem yani soylenicek kelime bulamiyorim ya gercekden cojuklarda vatananimiza olan sevgiyi vermekde biz anne babalara cok yardamci oluyor masallah size calisganlar ….SEHITLERINDE ARTIK RUHLARI HUZUR ICINDE YATAR…..

    1. Pınar dedi ki:

      Bende çok beğendim vatan sevgisi çok başka bir sey

  21. Amrita Baku dedi ki:

    Iyi aksamlar kizlar nasilsiz kizlar yaaa ben bugun oyrendim anandinin gercek heyatda olduyunu inthar etmis cok kotu oldum diziyu izlemyorum anandiyi gordukde kotu olyurom siz biliyomuyduz olduyunu?

    1. Aynur dedi ki:

      iyi gunler Amrita ablam iyim çok sukur sen nasilsin ablam)))

  22. Hayat Okyanus dedi ki:

    Şimdi çıkıyorum. Akşama buradayım inşAllah herkes burada olur. Sonra yine kendi kendime konuşurum ha hahaga

  23. Hayat Okyanus dedi ki:

    Ecem yani nergisim yazını gördüm. Şimdi ya canım benim sen buraya gelmişsin kuzum ya o zamanlar tatildeydik. Net sıkıntım vardı. Ama şimdi buradayım sana yetişemedim ya inşAllah yazımı görüp yazarsın ya ruh ikizimi özlemişim çok.:((

  24. Hayat Okyanus dedi ki:

    İkimizin yerine dizisini izleyemiyorum ya Yetişemiyorum 😀 o saatlerde işlerim çıkıp duruyor 😐 Jagdish Jagdish seni gebertirim 😐 Senden nefret etmeye başladım. Anandiye kurban ol inşAllah 😛 Uzaylı elimde olsa seni tekme tokatla döverdim 😀 tabi gucum yeterde hah

  25. Hayat Okyanus dedi ki:

    Sorvavırı nasılda özlemişim ya Deli hikmet seni seviyoruz ya adamın dibisin sen Sonsuz destekçin varsa o da benim Bir de Bora müthişsin ya hızın mükemmel on numara Sorvivor izliyor musun? Guljan abla

  26. Hayat Okyanus dedi ki:

    Merhaba guljan abla

  27. Hayat Okyanus dedi ki:

    Pınar ablacım eline emeğine sağlık nasılsın? Ablacım tatildeydik yazamadım hiç:(( Ama buradayız artık:-))

    1. Pınar dedi ki:

      Merhaba cnm hoş geldin nslsn

      1. Hayat Okyanus♠ dedi ki:

        Hoş buldum. Pınar ablacım İyiyim şükür canım benim sen nasılsın? Zeynep’imiz nasıl? Herkes iyidir inşAllah.:-)

        1. Pınar dedi ki:

          Saol cnm hepimiz cok iyiyiz gökhan napiyor Aleyna ile gorusuyormusn iyiler mi

          1. Hayat Okyanus dedi ki:

            Hep iyi olun ablacım. Abim bursada düğün vardı Arkadaşının ona davetliydi.Düğün bitti Bugün yola çıktı dönüyor. Evet evet Aleyna’yla görüşüyorum. Şükür iyiler ablacım çok selamları var.;-)

  28. GULJAN dedi ki:

    Pinarcim senden yine bisey sorcakdim atv hafta ici yayinlandigi beni birakma dizisi varya niye onun ozetleri onceden cikmiyor kusura bakma canim?

  29. GULJAN dedi ki:

    Ozetler harika gercekden Pinarcim eline emegine saglik canim

    Ahmak Jagdis Anandinin ne sucu var bagiryorsunki…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.