İkimizin Yerine 120. Bölüm Özeti 5 Ocak Cumartesi Fragmanı # Kaliyani Jagdishi evlenmezse Anandiyi evden atmakla tehdit eder

Burak 17 Ara 2018 İkimizin Yerine  0

İkimizin Yerine 120. Bölüm 5 Ocak Cumartesi Günü Neler Yaşanacak?

 

Anandi Jagdish‘in hediyesini açar ve Jagdishin ona aldığı sariyi görünce çok sevinir. Jagdish Anandiye bir de not yazmıştır. Daha sonra Jagdish  Anandinin yanına gelerek evlilik yıl dönümlerini kutlar. Jagdish ve Anandi  ilk evlendikleri zaman yaşananları hatırlayarak birbirlerine gülümserler.Evlilik yıl dönümü töreni başlamıştır. Anandi ve Jagdish aşagıya inerler herkes onları kutlar  ve büyüklerin ayaklarına değerek kendilerini kutsatırlar. Herkes çok mutludur. Sughna ve Vikrant aldıkları Anandi ve Jagdishe aldıkları hediyeleri verirler. Pandit ritüel için gerekli hazırlıkları yapar ve dualarını okumaya başlar. Kaliyani her şeyi üst kattan izler ve daha sonra aşağıya iner. Tüm aile pujaya katılır. Basant Kaliyani‘dan izin alarak ayrılır.

Kaliyani, yakındaki bir köye bir Azizin geldiğini söyleyerek Jagdish‘i oraya götüreceğini ve dua dinleyeceklerini söyler. Sumitra Anandi‘yi de götürmesini ister ama Kaliyani kesinlikle bu fikri reddeder. Sadece Jagdish‘i götüreceğini söyler. Anandinin durumunu ortaya sürerek onu götürmek istemez. Kaliyani  Bairon‘u da ikna eder ancak Jagdish sorun çıkarır ve tek başına Anandi olmadan gitmek istemez.

Anandi herkese Jagdish‘i ikna edeceğini söyler ve odaya giderek Jagdish‘i gitmesi için ikna eder. Kazan Anandi ve Jagdish için aldığı tüm hediyeleri arabaya yükletir. Bago kızının düğününde yapamadığı her şeyi yapacağını söyler ve sevinir. Bago Kazan‘ın da gelmesini ister ama Kazan gitmek istemez. Daha sonra Govind Kazan‘a, bazı misafirlerin kızlarına damat bakmak için geldiklerini ve Jodhpur‘a gitmek için istediklerini söyler. Kazanın, onları otobüs durağa bırakmasını ister ve Kazan kabul eder. Misafirler gelir ve Govind misafirleri Kazana tanıtır.  Bago Krishnaya , Anandi‘nin evlilik yıl dönümü için Jetsar‘a gideceğini söyler. Misafir kızın (Meera‘nın) babası, bir kaç gün önce kızımına talip çıktığını ve Jetsar‘a gittiklerini ama teklifi reddettiklerini söyler. Kazan sebebini sorar ve  Meera‘nın annesi damadın evli olduğunu ve Kaliyaninin torununun kızına  talip çıktığını söyler. Bunu duyan Kazan, Bago, Govind ve Krishna şok olur.

Kazan, Jagdish‘in damadı olduğunu söyler ve Kaliyaninin kızını üzerse onu affetmeyeceğini söyleyerek Meera ve ailesini  alarak Jetsar‘a doğru yola çıkar. Kaliyaninin Jagdishe bulduğu kız evinde, kızın babası Kaliyani‘nin para getirmesini bekliyordur.Ancak kız da evlenmek istemediğini, okumak istediğini söyleyerek ailesine yalvarır. Annesi, kızı tokatmakla tehdit eder. Bahambari kızın annesini sakinleştirir ve anne kızını içeri götürür. Kaliyani, Teepri ve Jagdish kız evine giderlerken  Kazan ve misafirleri Kaliyani‘lara gidiyordur.Hatta arabaları aynı yolda kesisir ama birbirlerini fark etmezler. Madan, Tauji ve Trisha da kutlamaya gelirler. Bairon onları karşılar ve Madan Anandi‘ye hediyesini sunar. Madan Kaliyani‘yinin nerede olduğunu sorar. Bairon, Jagdish ile komşu köye gelen azizi ziyarete gittiklerini söyler. Öğretmen ve müdürde kutlamadadır ve Anandi‘yi kutlayarak ona kitap hediye ederler. Sumitra ve Bairon Kaliyaninin olmayışından endişe duyarlar. Kaliyani, Jagdish ve Teepri kız evine ulaşırlar.

Jagdish gittikleri yerin mabede benzemediğini söylese de Kaliyani onu kolundan tutarak zorla içeri götürür ve onu bir odaya götürerek ona söylediği her şeyi yapmaya söz verdiğini hatırlatır.Kaliyani ağzındaki baklayı çıkararır ve Jagdishe Anandi‘yle sonsuza dek yaşayamayacağını bu sebeple bugün burada bulduğu kızla  evlenmesini istediğini söyler. Jagdish şok olur ve Anandinin iyileşeceğini ve onunla mutlu olduğunu söyler. Kaliyani kararlıdır. Jagdish kaçmaya çalışır ama Kaliyani ona tokat atar. Eğer dediklerini yapmazsa Anandi‘yi evden atacağını söyleyerek  onu tehdit eder.

İkimizin Yerine 554. Bölüm Özeti 14 Mart 2020 Sudha’nın Bebeği Öldü
İkimizin Yerine 553. Bölüm Özeti 13 Mart 2020 Kundan İntikam Peşinde
İkimizin Yerine 547. Bölüm Özeti 7 Mart 2020 Nandini Nişanlandı
İkimizin Yerine 546. Bölüm Özeti 6 Mart 2020 Kundan Ortaya Çıktı

“İkimizin Yerine 120. Bölüm Özeti 5 Ocak Cumartesi Fragmanı # Kaliyani Jagdishi evlenmezse Anandiyi evden atmakla tehdit eder” üzerine 192 yorum

  1. anonim dedi ki:

    ustelik bolum kendisi de yanliw bu olay 114bolumde gerceklesti

  2. anonim dedi ki:

    bolumlerin tarihi cok yanliw. bu bolumu 30 aralikta izledik ama siz 5 ocak olarak yazmissiniz. milleti kandirmayin…

  3. ⍲łℰყ Ɲ⍲ ⛄❄ dedi ki:

    Hayat yeni özetdeyim oraya gel..

  4. ⍲łℰყ Ɲ⍲ ⛄❄ dedi ki:

    Oyy deminki çıkmayan yorumum 50 defa çıkmış 😀 😀 😀
    Hadi yeni özete 😉

  5. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Kardeşim daha yoksun, tmm dizi bitsin gelirim yine.:)

  6. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Şimdi çıkıyorum , sonra gelirim. :-((( kim bilir kimlere ne yazıyorlar.

  7. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Off ya offf
    Saat kaç gibi aktif görünüyorum.? Bakar mısın??

  8. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    KIZLAR İNSTAGRAM HESABIM ÇALINMIŞ, ŞİFREYİ DEĞİŞTİRMİŞLER. ALEYNA KARDEŞİM Bİ BAKAR MISIN? AKTİF MİYİM? 😐 😐 😐 😐

  9. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Saol canım benim sana da gülmek çok yakışıyor.❤ çok öptüm iyi geceler ❤ :))

  10. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aynur’um ya Allah iyiliğini versin yemin ediyorum gülmekten öldüm hahahaha iki kız çıldırmış ayoo hahahaha 😀 😀 izleriz izleriz hahaha fenomen oluruz haha 😀 😀 vış vış Onur evlen Aynur’umla nikah şahidiniz ben olurum artık hahaha 😀 😀

    Aynen ya ne güzel konuşuyorduk. Ama uyuman lazım iyi geceler:-))
    Kaldığımız yerden devam edersiniz yarın vıışş diye haha 😀 😀 😀
    Bende çok öptüm sende öyle favorimsin❤❤ ❤ ❤ ❤ ❤ görüşürüz:-))

  11. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Hepp ul ablammm sana gulmek yakisir birtanem❤
    Iui geceler abalm cok optum❤

  12. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Gitmeden güldürdün beni ya Allahta seni güldürsün.❤❤ 😀 😀 😀 iyi geceler:-))

  13. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam yaa ne guzel konusuyorduk ama uyumak sorundayim ahh neyse kaldigim yerden devam ederiz yarin viiiss viss 😀 😀
    Saol ablam cooook optum favorimmmm❤❤❤❤❤

  14. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Hahhahhaha ablam yaaa helal olsun birde unlu oluruz reklamlara fln cikariz onur seyityaranin instagram hesabinda bir kiz dwliye donusmus diye haberlerde izleriz artik kendimizi 😀 hahahhaha
    Sonra enes demirkapininda insta hesabinda bir kzi daha delirmis diye cikariz ikimiz haberlere kamerada ikimizde viiiis viiiis enessss hayatla evlennn diye hahahhahahhhahhahhhahahahahah

  15. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Rica ederim. Aynur’um canım kardeşim güzel yüzlüm ne demek Allah hepimizden razı olsun. Hep böyle mutlu ol canımın içi:)) Sizde çok geç oldu İyi geceler Allah rahatlık versin
    Bende seni çok öpüyorum ve çok seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Görüşürüz:-))

  16. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Allah razi olsun ablam sende hep iyi ol))
    Bende soyledigim gibi yataktayim uyuycam birazdan enes beye yazayimda isimi hal edeyim 😀 hahaha
    Iyi geceler abalm))

  17. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hahaha vallahi ciddiyim haha böyle olacak
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077
    Okyanus0077

    Hahaha adam deli sanmasında ayy Aynur’um ya hakikaten çok eğlenceli komik olur. Bir de sen ve ben haber oluyormuşuz instagram da hahaha vışşş hahaha. 😀 😀

    Aynen kuzum helal olsun ikimize ne kadar da çenemiz düştü hahaha 😀 😀

  18. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam ben cikiyim artik ablam coooooook tesekkurler ablacim inan icimi dokmus oldum sana soylemeseydim icimde cururdu 😀
    Allah razi olsun 😉
    iyi geceler ablam allah raahtlik versin)))
    Coook optum cantanem❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  19. xanim dedi ki:

    aynurum iyi olmana sevindim hep iyi mutlu ol tatlim yuzun hep gulsun bende iyim uzanip dinleniyorum bir azdan uyucam sen neler yapiyon :))

  20. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hep iyi ol xanım birtanem:-) Çok sevindim. Saol kuzum sende hep mutlu huzurlu ol cnm bnm:) Söz dizisi çok güzel izlemeyi fırsat bulursan izle:) Ahh olsun canım ama babanda bir bölümünü izlerse çok sevecektir.
    Günüm biraz can sıkıntılı geçti. Komşumuz canımı sıkıyor, oğluyla görüşmemi istiyor. Ben kabul etmedim. Sonra bir kaç ev işi vardı. Onları hallettim. Bir kaç yazı yazma işlerim de vardı. Onları da hallettim. Tekrar anneme yardım ettim. Şimdi salondayım. Ailecek çay içiyoruz öyle canım peki senin günün nasıl geçti.:))

  21. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam ya helal bize 2 3 saatdir konusuyoruz 😀 😛 😀 hahhaha

  22. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Hahaha ablam ya 😀 😀 hahah

  23. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablamm yaaa kh kaha atasim var su an 😀 hahahhahhhahaha ne eglenceli yaaa hahhahaha yaz yaz ablam o fotonu actigin zaman sadece senin yorumun olsun her yerde okyanus0077 okyanus oo hshejjsqohdlwdn boyle iste hahahahha helal ablam helal

  24. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hemde nasıl yere kapaklandım. Yüz üstü yerde hiç kalkamadım. Haha 😀 😀 😀

  25. xanim dedi ki:

    hayatcim canim benim hos buldum ne guzel iyi olmana cok sevindim hep iyi mutlu ol bende iyim cok sukur sana keyfli seyrler dilerim bende soz dizisni izlemeyi cok isterdim ya babam pek turk dizilerini cok bakmiyor :)) gunun nasil gecti

  26. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hahahaha 😀 😀 😀 çok güzel olur ya 😀 😀

  27. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Aynen kaciricaz artik 😀 😀
    Rica ederim ablammmm❤❤❤❤❤❤
    Yooo ablam hic korkmuyorum hatta keyif aliyorum ilk basta korkmusdum tabi sonra alisdim 😀 😀
    Hahhah ablam yere dustunmu? 😀 kiyamam yaa 😀

  28. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Helal olsun sana ya helel Aynur’ummmmm 😀 😀 hahah Sen. ONURU bana bırak 😀 😀 Gevezeliğim tutarsa benden kurtulamaz. 😀 😀 tamam yarın yapacam yorum hemde 20 defa yazayım ki fark etsin haha 😀 😀

  29. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Hahhahahahah ablam yaaa ne eglenceli olur hahahhaha 😀 😀 😀 😀

  30. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Gel Aynur’um beraber kaçıralım sana onuru haha 😀 😀

    Haha saol Aynur’um 😀 😀 😛

    Çok teşekkür ederim canımın içi ❤ ❤ ❤ ❤

    2.ci katında oyy Aynur’um hiç korkmuyormusun? Uyurken ya düşersem diye haha 😀 😀 Benim de vardı. En üste uyuyordum. Artık nasıl yatakta döndüysem yere çakıldım. Kafamı yere vurdum kendime gelemedim o an haha 😀

  31. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam duur hele duur ben ona yazip yazip kafasinin etini yiyicem 😀 😀 😀 hahha sende onurun fotosuna yorum yap aynur seninle evlenme istiyor kabul edermisin diye 😀 😀

  32. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Kabul eder ablam yoksa ben turkiyeye kadar gelirim 😀 😀 hhaha
    Tmm ablam ben instasini buliyim yazicam 😀 😀
    Xanim ablacim saol ablam simdi iyim Hayat ablamin sayesinde)))
    Allah razi olsun ablam))
    Sen nasilsin
    Hayat ablam ben odamdayim 2 katli yatak var simdi 2 katinda uyuyorum)))

  33. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Enese söyle niye cevap vermiyor. İnstayken çok yazdım ama hiç bakmadı ya hıyar kafa 😀

  34. xanim dedi ki:

    hayirli aksamlar arkadaslar nasilsiniz pinar hanim cok ozledik seni merak etdik yoktun ozet muhtesem olmus eline saglik aleynam hayatcim nasilsiniz ve yorumunuzu okudum tesekkur ederim aynurum nasilsin kendinizi bos yere asla uzmeyin yuzunuz hep gulsun ALLAH hep iyi insanlarnan karlisastirsin hakkinizda hayirlisi olsun :)) aleynam arkadasinin dogum gunu kutlu olsun sevdikleriynen nice mutlu yaslara iNSALLAH aynurum annene babanada hayirli yolculuklar dilerim

    1. Pınar dedi ki:

      saol xanım sen nslsn sorma kayın peder bizi korkuttu şimdi iyi tansiyonu yükselmiş bayılmış …

  35. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hayırlı Akşamlar xanım hoşgeldin canım nasılsın? Rica ederim. Canım benim ne demek herzaman:) hamdolsun iyiyim kuzum:-)

  36. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Salondayım canım söz dizisini izliyorum.:-)

  37. xanim dedi ki:

    hayirli aksamlar arkadaslar nasilsiniz pinar hanim cok ozledik seni merak etdik yoktun ozet muhtesem olmus eline saglik aleynam hayatcim nasilsiniz ve yorumunuzu okudum tesekkur ederim aynurum nasilsin kendinizi bos yere asla uzmeyin yuzunuz hep gulsun ALLAH hep iyi insanlarnan karlisastirsin hakkinizda hayirlisi olsun :))

  38. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hahaha Aynur’um yaz kız belki kabul eder hahaha ayy ne eğlenceli ya Aynur’um ya haha

    ENES Demirkapı’nın resmine yorum yapsana Okyanus0077 sana evlilik teklifi ediyor kabul ediyor musun?? Diye hahaha

  39. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam su an napiyorsun sen?

  40. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam ben onurun fotosuna yorum yapacagim benimle evlenirmisin diye bakalim ne diyecek 😀 😀 adam 2 gundur yorumumu begeniyor hele bana asik oldu yaa 😀 hahahhahahahahh

  41. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Hahhahahahahahhahahahah ablam yaa helal olsun sana adam turkce anlamiyo ya hahha
    Ayyy benim onirumdur ooo cok yakisikli yaa

  42. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Bir de iranlı ünlü erkek vardı. Adı bi değişik tam olarak aklıma gelmiyor. Gözleri yeşil neyse canlı yayın yapıyordu. Bi sürü kişide onu izliyordu. Ben varya yemin ediyorum gerizekalı gerizekalı maall saallakk diye yazıp gönderiyordum haha nasıl olsa anlamıyor keyfini çıkarıyordum. 😀 😀 😀 eşek eşek eşek diyordum. Allahtan Türkçe bilmiyor hahahaha yoksa mahkemelik oluyordum. Tipsiz diyordum çirkin gıcık diye laflar sokuyordum hahaha çok eğlenceliydi ya anlamaması 😀 😀

  43. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aynen Aynur’um ben öğrenirim o iş bende 😀 😀

    Yaaa öyle mi? Ne güzel kuzum bizim sarı çiyan onur haha 😀

    Bak yemin ediyorum. İnsta bi tane yabancı ünlü vardı adını unuttum erkekti kendini beğenmiş pozlar veriyordu fotoğraflarının altına yorum yaptım. Baya gömdüm küfür ettim hahaha bi baktım beğenmiş hahaha ya ben sana küfür ettim ne beğeniyorsun galiba iltifat olarak anladı hahaha 😀 😀 😀 😀

  44. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Yaa adam cok yakisikli ya helal olsun onur seyityaraan I Love You❤❤❤❤❤❤❤❤

  45. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Ablam kesin bir sryi var o yuzden susuyor
    Ablammmm yaaaa onur sryityaran yorumumuuuu begenndiiiiiiii yaaa cookmutluyummmm 😀

  46. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aynur’um sen gelene kadar bi arkadaş arıyor. Onunla konuşayım gelecem hemen.:-)

  47. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Tamam kuzum bekliyorum seni.:-)

  48. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Valla Aynur’um abim hiç bir şey bana da anlatmıyor. İçine kapanmış, bana dedi. Beni bir kaç gün yalnız bırak iyi olacam diyor.
    Yine de abime derim. Şuan işte çalışıyor.

  49. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Rica ediyorum. Aynur’ummm)))

  50. &Aynur& dedi ki:

    bilmem ablam bana sadece keyifsizdi uzgundu dedi insallah iyidir dedi abime soyle ablam tylla ablam icin yazsin anlatsin her seyi tylla ablaim ici rahatlasin

  51. &Aynur& dedi ki:

    ablam 5 dk geliyorum bekle

  52. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aaa Hayırdır inşAllah Aynur’um ne yalan söyleyeyim. Abim son zamanlar çok üzgün keyifsiz moralsiz. Bazen gözlerinin kızardığını görüyorum.
    Tylla ablam nasıl bir rüya görmüş. Gerçekten iyi olmadığını hissetmiş.

  53. &Aynur& dedi ki:

    saol ablammm)))

  54. &Aynur& dedi ki:

    ablam tylla ablam ruyasinda abimi goormus cok uzgun gorunuyordu diye hayatdan sor nasil iyimi dedi

  55. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Hmm Aynur’um 5 ve 4 değerlendirmelerin iyi baya gayet iyisin. ❤❤❤❤ Helal oldun kuzum sana bu yakışıyor. Derslerini ihmal etmediğini biliyorum. Ama yine de söyleyeyim. Derslerini ihmal etme. :-))Allah zihin açıklığı versin, herşey istediğin gibi olsun inşAllah Aynur’um ❤

  56. &Aynur& dedi ki:

    yoo ablam hic dinlemedim indiririm bir gun))
    ablam resimde digil boyle ____
    ____ boyle seyler istee 😀 nasilda anlatamiyorum 😀 😀

  57. &Aynur& dedi ki:

    ablam bizde nasil desem bizde 5 en iyi puan da digil degerlendirme diye sey var enn iyile 5 alir normaller 4 kotulerse 3 2 alirlar yani ben 5 4 arasindayim ama 5 sinifda en iyisiyim

  58. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aaa acaba ne çiziyorsun? 😀 😀 tmm yarın atasın çok merak ettim. 😀 😀 saol Aynur’um))

  59. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    (Ersay üner-Tatlım tatlım) şarkısını dinlendin mi? Hiç çok güzel ya Her gece uyumadan dinliyorum. 😀

  60. &Aynur& dedi ki:

    ve alekumselam ablam illetirim tabi

  61. &Aynur& dedi ki:

    yoo ablam karismiyor aslinda bir seyler ciziyorum su an yarion fotosunu atarim 😀 resim digil ama baska turlu sey

  62. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Ve Aleykümselam canım benim benimde selamlarımı ilet. Bizde çok çok özledik yaa:(

  63. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Tamam Aynur’um uykun gelirse söyle 😉

    Ödevini yaparken benimle konuşuyorsun ya kafan karışmıyormu 😀 😀 Aynur’um senin sınıf ortalaman kaç ve sınavlardan kaç not alıyorsun?

    Asker dizisine biz bayılıyoruz ailecek 😀 Bazen bende acaba asker olsam mı? Kız asker diye haha 😀

  64. &Aynur& dedi ki:

    ablam Tylla ablamin selami var size))
    sizi ozlemis bayaa

    1. Pınar dedi ki:

      benden çok slm söyle aynurum

  65. &Aynur& dedi ki:

    ablam nobet diziside ayni soz gibi asker diziymis merak ettim

  66. &Aynur& dedi ki:

    yoo ablam uyumak istemiyorum sidmi bunu bitiriyim kalaninida yarin yaparim
    ablkam hem senle konusuyorum hem odev yapiyorum 😀

  67. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Sana kolay gelsin. Canımın içi iyi yapıyorsun, şimdiden bitir ki yarın doya doya gününü güzel geçir.

    Ayy öyle deme maymun suratlı kız izlemesin aman aman 😀 😀 😀

    Nöbet dizisi hmm ben hiç kadrolarına bakmadım. Birazdan bakarım senin için de o çıkacağı zaman izlerim.:-))

    Aynur’um kuzum istersen sen ödevlerini yap ve uyu kuzum:-) bugün zor gün geçirmişsin,))

  68. &Aynur& dedi ki:

    ben NOBET dizisini heycanla bekliyorum sevdigim unluler rol almis ya))

  69. &Aynur& dedi ki:

    ablam simdi yarinki odevimi yapiyorum yarin biraz olsada odevim azalsin diye 😀
    yo ablam hic izlemedim ama o tavuk yuzlu kiz izliyor sz dizisini 😀 😀 haha

  70. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Şimdi ne yapıyorsun? Aynur’um:-)) Söz dizisi var. Hiç izler misin? Veya hiç bir bölüm izledin mi? Çok güzel duygusal bir dizi. İnsanı çok etkiliyor. En sevdiğim dizilerden biri

  71. &Aynur& dedi ki:

    pinar ablam bazen bendede oluor yaa yorum cikmiyor dun olmusdu((

  72. &Aynur& dedi ki:

    ahahah ablam tmm atarimm 😀 😀

  73. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Pınar ablam hoşgeldin ❤❤❤❤

    1. Pınar dedi ki:

      hoşbulduk canım

  74. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aynur’um bende seni çokkkk seviyorummmm ya birtanemsin❤❤

  75. &Aynur& dedi ki:

    ablammm yaa çook seýiyorum seniiii

  76. Pınar dedi ki:

    aleyna yorumlarını girdim ablam bazen neden oluyor bilmiyorum yorumlar onaya düşüyor

  77. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    O maymun suratlı kızın mı? At at merak ettim. Yüzü tavuğa benzeyen kızı hahahaha 😀 😀 😀
    Çok saol Aynur’um kıymetli sözlerin için :))

  78. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    Aynur’um kıza daha neler derdim de şimis burada olmaz inst sonurnım çözülse sana söylerim gülme krizine girersin burada şimdi ayıp olur hahahaha 😀 😀 😀

  79. &Aynur& dedi ki:

    ablam gercekten ikizimsinn ayni benn 😀 😀 😀 ahhaha
    ablams ende coook iyibir ablasinnn

  80. &Aynur& dedi ki:

    ablam ben onun resmini sana aticam bir gun gor sende 😀

  81. ߷ℋ_Okyanus߷࿊♫♬ dedi ki:

    At at yeri göğü oynat. 😀 O cadaloz kızda duysun hahaha 😀 😀

    Valla aynı benim gibisin ben ağladığım zaman 5dk geçmeden. Gülme krizine giriyorum. Hahaha 😀 😀 😀 Senin kalbin temiz kuzum çok iyi bir insansın:))

  82. &Aynur& dedi ki:

    hahaha ablam helal olsun sana cadalos maymun suratlimi 😀 😀 😀 ahhahahah ablam yaa helal

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.