İkimizin Yerine 120. Bölüm Özeti 5 Ocak Cumartesi Fragmanı # Kaliyani Jagdishi evlenmezse Anandiyi evden atmakla tehdit eder

İkimizin Yerine 120. Bölüm 5 Ocak Cumartesi Günü Neler Yaşanacak?

 

Anandi Jagdish‘in hediyesini açar ve Jagdishin ona aldığı sariyi görünce çok sevinir. Jagdish Anandiye bir de not yazmıştır. Daha sonra Jagdish  Anandinin yanına gelerek evlilik yıl dönümlerini kutlar. Jagdish ve Anandi  ilk evlendikleri zaman yaşananları hatırlayarak birbirlerine gülümserler.Evlilik yıl dönümü töreni başlamıştır. Anandi ve Jagdish aşagıya inerler herkes onları kutlar  ve büyüklerin ayaklarına değerek kendilerini kutsatırlar. Herkes çok mutludur. Sughna ve Vikrant aldıkları Anandi ve Jagdishe aldıkları hediyeleri verirler. Pandit ritüel için gerekli hazırlıkları yapar ve dualarını okumaya başlar. Kaliyani her şeyi üst kattan izler ve daha sonra aşağıya iner. Tüm aile pujaya katılır. Basant Kaliyani‘dan izin alarak ayrılır.

Kaliyani, yakındaki bir köye bir Azizin geldiğini söyleyerek Jagdish‘i oraya götüreceğini ve dua dinleyeceklerini söyler. Sumitra Anandi‘yi de götürmesini ister ama Kaliyani kesinlikle bu fikri reddeder. Sadece Jagdish‘i götüreceğini söyler. Anandinin durumunu ortaya sürerek onu götürmek istemez. Kaliyani  Bairon‘u da ikna eder ancak Jagdish sorun çıkarır ve tek başına Anandi olmadan gitmek istemez.

Anandi herkese Jagdish‘i ikna edeceğini söyler ve odaya giderek Jagdish‘i gitmesi için ikna eder. Kazan Anandi ve Jagdish için aldığı tüm hediyeleri arabaya yükletir. Bago kızının düğününde yapamadığı her şeyi yapacağını söyler ve sevinir. Bago Kazan‘ın da gelmesini ister ama Kazan gitmek istemez. Daha sonra Govind Kazan‘a, bazı misafirlerin kızlarına damat bakmak için geldiklerini ve Jodhpur‘a gitmek için istediklerini söyler. Kazanın, onları otobüs durağa bırakmasını ister ve Kazan kabul eder. Misafirler gelir ve Govind misafirleri Kazana tanıtır.  Bago Krishnaya , Anandi‘nin evlilik yıl dönümü için Jetsar‘a gideceğini söyler. Misafir kızın (Meera‘nın) babası, bir kaç gün önce kızımına talip çıktığını ve Jetsar‘a gittiklerini ama teklifi reddettiklerini söyler. Kazan sebebini sorar ve  Meera‘nın annesi damadın evli olduğunu ve Kaliyaninin torununun kızına  talip çıktığını söyler. Bunu duyan Kazan, Bago, Govind ve Krishna şok olur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  İkimizin Yerine 08 Ekim Pazartesi Özeti 31. Bölüm Fragmanı #(1. kısım) Basant Gehna'yı doğum yapması konusunda zorlar

Kazan, Jagdish‘in damadı olduğunu söyler ve Kaliyaninin kızını üzerse onu affetmeyeceğini söyleyerek Meera ve ailesini  alarak Jetsar‘a doğru yola çıkar. Kaliyaninin Jagdishe bulduğu kız evinde, kızın babası Kaliyani‘nin para getirmesini bekliyordur.Ancak kız da evlenmek istemediğini, okumak istediğini söyleyerek ailesine yalvarır. Annesi, kızı tokatmakla tehdit eder. Bahambari kızın annesini sakinleştirir ve anne kızını içeri götürür. Kaliyani, Teepri ve Jagdish kız evine giderlerken  Kazan ve misafirleri Kaliyani‘lara gidiyordur.Hatta arabaları aynı yolda kesisir ama birbirlerini fark etmezler. Madan, Tauji ve Trisha da kutlamaya gelirler. Bairon onları karşılar ve Madan Anandi‘ye hediyesini sunar. Madan Kaliyani‘yinin nerede olduğunu sorar. Bairon, Jagdish ile komşu köye gelen azizi ziyarete gittiklerini söyler. Öğretmen ve müdürde kutlamadadır ve Anandi‘yi kutlayarak ona kitap hediye ederler. Sumitra ve Bairon Kaliyaninin olmayışından endişe duyarlar. Kaliyani, Jagdish ve Teepri kız evine ulaşırlar.

Jagdish gittikleri yerin mabede benzemediğini söylese de Kaliyani onu kolundan tutarak zorla içeri götürür ve onu bir odaya götürerek ona söylediği her şeyi yapmaya söz verdiğini hatırlatır.Kaliyani ağzındaki baklayı çıkararır ve Jagdishe Anandi‘yle sonsuza dek yaşayamayacağını bu sebeple bugün burada bulduğu kızla  evlenmesini istediğini söyler. Jagdish şok olur ve Anandinin iyileşeceğini ve onunla mutlu olduğunu söyler. Kaliyani kararlıdır. Jagdish kaçmaya çalışır ama Kaliyani ona tokat atar. Eğer dediklerini yapmazsa Anandi‘yi evden atacağını söyleyerek  onu tehdit eder.

İkimizin Yerine 120. Bölüm Özeti 5 Ocak Cumartesi Fragmanı # Kaliyani Jagdishi evlenmezse Anandiyi evden atmakla tehdit eder (192 Yorum)

  1. Bak sen busun işte Benim güler yüzlümsün ikizimsin:))
    O cadaloz maymun suratlı kılıksız kızı unut haha 😀 😀 😀
    Oyy ablan sana kurban olsun ❤

  2. artik oyle bir kah kaha atasim geliyor ki 😀 😀 😀
    ya ben nasil bir farkli kizim az once agliyordum simdiyse suratim siritiyor 😀

  3. aynen ablam bugun olmazsa bir gun hesaplaiscam
    ablammmm beni mutluu etttinnnn bende seni heeer zaman mutlu gormek istiyorumm
    ablam yaa helal sana yuzumu guldure bilmek icin her sey yaptinn 😀 😀 😀 sonundaaaa 😛

  4. Aynur’um ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ seni böyle mutlu görmek istiyorum.❤❤ güçlü ol❤❤

  5. Yuzsuz bir kız diyorsun, bir de keyifli konuşuyordu. Ahh be Aynur’um o benim karşımda olsaydı var ya neye benzetirdim maymuna 😀 😀 Sen boşver onu ne hali varsa görsün. Bunları Allaha havale etmek lazım. Bir gün hesaplaşıcaksın onunla bunu düşün mutlu ol:))

  6. ahh ablam erkek arkadas bulsamda raziyim artik
    aa ablam bende iyiki tanimisim seniii sende benim heer seyimmsin canimsin balimsin can tanemmsinnnn ablammm iyiki varsinnn

  7. Erkenden de çok iyi arkadaşlık kuruluyor. Caner diye arkadaşım var. Öyle adam gibi adam çok iyi biri merveden çok ona güveniyorum.

    Aynur’um bak şuan bende duygusal oldum kuzum asıl ben çok şanslıyım senin gibi temiz kalpli kardeşim olduğu için senin gibi kardeşler zor bulunuyor iyikide tanımışım seni:)) sen benim her şeyimsin ❤ sende iyiki varsın ❤

  8. o mu ozur dileyecek yok ablam ondan ozur beklemem ozur dilemez o bugunde keyifli hic bir sey olmamis gibi benimle konusuyordu

  9. Oh oh onun canıma da değsin. Aynur’um hakikaten çok iyi söylemişsin ve yapmışsın onun yaptığı şeyle yüzüne vurmuşsun ohh iyi olsun pişman olsun. Bir kaç gün geçsin gelecek özür dileyecek özür dilerse kabul et büyüklük sende kalsın. ❤

  10. ablam su an duygulandirdin beni agliyorum ya mutlulukdan sizin gibi ablaya sahip oldugum icin))
    iyiki varsin ablamm

  11. Aynen artik nerdeyse gelsinnn o kiz ya da erkek ahh ablam o erkek olupda guvenli bir arkads olursada raziyim arttikkkkk

  12. Bak annen bile anlamış. Kuzum ne olursa olsun susma sakın ha susma Herşeyini her duygunu Annene anlat annenin de bilmeye hakkı var. İnan anlatırsan mutlu olacaksın içindee yaşama bunları Aleynaya da dedim susma içine atma bağır çağır kır dök ama sakın içinde yaşama kalben ve ruhen hiç iyi değil güzel yüreklim:)) seni çok seviyoruz. Seni böyle üzgün keyifsiz sesiz olarak görmek istemiyoruz❤❤

  13. ablam ben 1 gunluk digil her zaman onunla oturururmusun dedim oda oyle yapti iste ha birde bir 1 2 gun once yanima gedli Aynur sen Adyl la otururmusun ben onunla oturmak istemiyorum bende Baburla otururum dedi benda aa ben sana soyledigim zaman sen red ettin ben kabul ediyimmi simdi dedim o da yya aynur lutfen dedi hmm zamanla baacaz dedim ablam oyle bir yuzune yapistirdim ki kendi soyledi seyleri pisman oldu red ettigi icin

  14. Rica ederim. Aynur’um:-)) O gerçek arkadaş seni bulacak sen değil sabretmek lazım. Hayatına pozitif bakan kızsın aynı benim gibi 😉 Sen yeterki temiz kalbimle saf kalbinle kal herkes seninle arkadaşlık kurmak için sıraya geçecek emin olabilirsin birtanem yeterki bu gerksis insanlar için canını sıkma:))

  15. boyle uzgun halimde annemde kiz noluyo sana sen eski sen digilsin hic bir sey paylasmiyorsun benimle der bende susuyorum ablam napiyim yaa

  16. Bu seni kıskanmış Aynur’um ne olmuş küçük bir şey rica etmişsin bu kadar dert edecek bi durum yok Senin adaşın neden bu kadar abartı ki küçük bir şey istedin. Baburla oturmak istememişsin Adylala oturmak istemişsin bir günlüğüne otursaydı ne olacaktı kıyamet mi? Kopacaktı. İyi yapıyorsun kuzum yalandan da olsa gülümse o Aynur arkadaş kendisini yesin bitisrsin.

  17. saol abl;am sende iyiki varsin
    aynen basima bela acmak istemedim sonra polis fln gelirdi ah neyse egcen gecdi

  18. Aynen kuzum kim biliyor ki o kim nasıl insan. Gerçek yüzünü çok acıdan öğreniyorsun. Sırtına hançer saplamış, Allah görüyor herşeyi herşeyden uzak Allaha yakın ol. Allahtan başka hiç bir şeyimiz güvencimiz yok. Kuzum:))

  19. ablam ben o arkadasa soyledim kendisinin ismide Aynur atdasim yani Aynur dedim ben Baburla oturmak istemiyorum sen otururmusun lutfen ben de Adyl la oturucam dedim o da aaa niye ben oturacakmisim nerde cikardin diye oyle bir kizdiki ben gidip dovesim geldi sonrada arkadasiyla yuzume bakarak vadur vadur benim hakkinda konusuyordular cok pis bakiyordu yaa o an gulumseyerek derse devam eettim

  20. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum..ama artık içime atsam daha iyi:( neyse…Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:)

  21. Aynur’um okulda iyiki vurmamışsın dediğin gibi başına dert bela alacaktın. Ben o tür insanları çok iyi biliyorum. Başını belaya sokmak için elimden gelenini ardına koymazlar. Sen boşver o gerizekalı arkadaşını. Senin gibi arkadaş bulmak çok zor Aynur’um sen çok iyi ve merhametli bır kızsın:-)) iyiki varsın canımın içi ❤

  22. tm ablam zaten ben icimdekileri hic kimseye anlatmiyordum onlarada bazi seyleri anlatiyordum
    ablam onlar pismanlik cekmez kesin cunku onun gibi bir arkadsi daah var yani bana ihtiyaci yok

  23. Seni kıskanıyorlar. Aynur’um hemde çok kıskanıyorlar. Çatlıyorlar ölüyorlar. Kıskançlıktan 😀 patlasınlar çatlasınlar 😀

  24. ahh ablam napiyim o an cook zor tutdum kendimi gidipde bir agzini payini veresim gedli sonra hacanin yanina gidip ben aynur hakkinda konusmuyordum beni yanlis anldi fln derdi basima dert acmiyiyim dedima blam gozunun yasini akizip gelerdiler hocanin yania aahhh ablam o kadar vodur vodur konusuyorlardii gidip dovmek istedim vallahi

  25. Ah be Aynur’um birde güvendiğin arkadaşın. Arkadaş seçerken Aynur’um çok dikkatli olman gerekiyor. Gerçek arkadaşlıklar zor bulunuyor. Bi daha kendinle ilgili hiç kimseye anlatma. O arkadaşınla arana bi mesafe koy. Uzun süre hiç konuşma yüz verme öyle bir yanlışlık çeksinki pişmanlık duygusu iliklerine kadar çeksin sakın acıma arkadaşlığını kes.

  26. Hmm Aynur’um hem yüzüne bakarak hem senin arkandan konuşmuş. Arkadaş değil bu arkadaş denilecek kadar değeri yok Aynur’um onlarla arkadaşlık falan kurma geri zekâlılar bunlar. Anca işleri çıkınca Aynur diyorlar. Bunların hiç biri senin arkadaşlığına sevgine temiz kalbini hakketmiyorlar. Nasıl cesaret edipte konuşuyorlar anlamıyorum. Hakkları yok kendilerini ne zannediyorlar. Aynur’um inan senin yerinde olsaydım. Dalardım vallahi billahi dalardım. Sen nasıl dayandın bu mal insanlara Aynur’um canımın içi onlar fesatlık yapıyorlar. Kalpleri pislikle dolu bunlar şeytana uyuyorlar. Bak kuzum üzülmeye değmez hele bu tür insanlar için. Sen onlardan uzak dur boşver çar çar çar konuşur sonra susarlar. Bende bu tür olayla karşılaştım. Daldım onlara ağzının payını verdim. Çok pis dövmüşlerdim onları bu olay orta okulda karşılaşmıştım. Ve bu güne kadar hayat hayat diye peşimde dolanıyorlar. Sen takma boşver kuzum ablan sana kurban olsun üzülme ya lütfen. Onlarla bir daha konuşma yuzlerne bile bakma

  27. onada oh diyelim aablam arkamdan konusan arkadasimda guvendigim her seyimi soyledigim arkadasim valla kendimi zor tuttum o an

  28. ablam artik gulumseyerek gulumseyerek biktim
    bir arkadasim benim yuzume bakarak arkadasiyla benim hakkinda konusuyordu o an kalkip yanina gitmek istedim ama zor tuttum kendimi isleri varsa Aynuur Aynur baska zamansa yook ben hic kimseyim onlar icin en nefret etdigim sey benim arkamdan konusulani duyarsam iste o zaman kendimi zor tutuyorum
    her gun gulumsiyorum onlara biktim artik yalandan gulumseyerek yaa gercekleri soyleyemiyorum onlara kendim 3 aydan gidicem burdan arkadaslarimi uzmeyeyim diye hep susuyorum ama fazla oluyor artik

  29. Yok Aynur’um ya üzülecek bir durum yok birtanem yorumu çıkmıyor. Akşama çıkar herhalde üzülme bir tanem ❤

    Aleyna kardeşim tamam kuzum canını sıkma elinde sonunda bu yorumun çıkar. 😀 😀 Akşama görüşürüz.:-)

  30. Arkadaşların niye senin üstüne geliyorlar. Kimmiş bunlar onları döverim ha ağzını burnunu kırarım. Ağzının burnunun yerini değiştiririm. 😀 kolunu çıkarıp bacağına takarım bacağını çıkarıp koluna takarım. Şeklini değiştiririm. 😀 Üzülme kuzum boşver onları anca boşa konuşurlar takma kafana onlar ne halleri varsa görsünler. Yeterki onların değersiz sözleri yüzünden kendini bu kadar üzme değmez. Gülümse ki onlar kendilerini yesinler. 😀 Anlatmak ister misin? Belki bi nebze olsun için rahatlar canımın içi ❤❤❤

  31. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum..ama artık içime atsam daha iyi:( neyse Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:)

  32. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum…ama artık içime atsam daha iyi:( neyse Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:).

  33. Kızlar deliriceğim..yorumum çıkmıyor..neyse ben çıkıyorum..akşam gelirim…İnsAllah yorumum çıkar ya:(( sinir oldum:(

  34. ablam uzulme iste yok ablma soyliyorum ya gulecek halde digilim su an
    arkadaslarimda fazla ustume geliyorlar ah neysee bos ver

  35. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum..ama artık içime atsam daha iyi:( neyse Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:)))

  36. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum..ama artık içime atsam daha iyi:( neyse Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:)…

  37. Nasıl üzülmeyeyim. Seni üzgün görünce bende üzülüyorum.:( Birtanem güzel yüzlüm. Nur yüzlüm hadi gülümse zorla aynen şöyle emoji gibi yüzün olsun 😀 ahada böyle 😀 😀

  38. Aaa Aynurum 😮 öyle deme birtanem 😐 inan şu an çok üzüldüm..bak sana kırılmadım asla..ama böyle düşünmene üzüldüm:(( canımın içi..bazı şeyler var söylenmiyor..söyleyemiyorum işte:(( bak Hayata bile söylemiyorum..o bile tam olarak bilmiyor ki..neyin ne olduğunu..sen benim canımsın❤küçük kardeşimizin❤herşeyimizsin..bir daha bu kelimeleri senden duymayayım..tamam mı prensesim❤…ben sadece sizler benim kardeşim gibi olduğunuz icin..içimdeki şeyleri sizlerle paylaşıyorum..ama artık içime atsam daha iyi:( neyse Küçüğüm ablan olarak böyle konuşmayı yasaklıyorum artık..hadi gülümse:)

  39. Ayy kardeşim şuan beni çok güldürdün ya haha
    (hiç bıkmadan sabahdan akşama kadar seni izliyor..sen kapıdan çıkdığı an..ahada deyip hemen çıkıp..nabeeeer Hayat ) HAHAHAHA 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    Çağrı yakışıklıymış ayo hahaha 😀 😀 onunkini diğer kızlarınkinide yollarım. Bakarsınız. 😀 😀

    Yok ya Açelya’yla arkadaşlık mı? Kurulur. Muhatap bile olmuyorum. Kendisini çok güzel sanıyor. Allah aşkına git bi aynaya bak ayna seni görünce parça pinçik olur haha 😀 😀 😀

    Tamam kardeşim akşam anlatırsın bana merak ettim.
    Ya kardeşim Abim işte boşver kırıyor arada bi olsun. Neyse 😀
    Hayır olmadı abime gösterdim. İşim var sonra bakarım dedi:(

  40. Aynur’um o nasıl söz kuzum sen en güzel şeylere değersin, şuan üzgün olduğunu biliyorum. Üzülme sakın kız sen bizim şakacı kardeşimizsin. 😀 hadi bakalım gül ayoo 😀 😀 Bi espri patlat bakayım:-))

  41. Evet evet kardeşim kapı deliğinden..hiç bıkmadan sabahdan akşama kadar seni izliyor..sen kapıdan çıkdığı an..ahada deyip hemen çıkıp..nabeeeer Hayat 😎
    Komik ya 😀
    Hayat ya hala insta işi hall olmadı mı ya:(((..bir an önce hallet de at fotosunu merak ettim 😉 diğerlerini de atarsın hem..
    Açelya şımarık mı?..hmmo zaman sende arkadaşlık kurma..uzak dur fazla samimi olma 😉
    Ya şimarık gıcık dedin de…aklıma bişey geldi..akşam anlatırım..
    Bu arada abin neden senin kalbini kırıyor ki anlamadım?..

    Tmm Aynurum güzel çıkarsa atarım 😉

  42. Yok kuzum ne ozuru canımın içi tabi ki söyleyeceksin bize biz koskocaman bir aileyiz. Sorunlarımızı bilmek zorundayız. Ben üzülmedim hiç bir tanem ❤

    Aynen kuzum kendisini özledi. Baya))

  43. Aynur’um ya neden böyle hissediyorsun, şuan üzüldüm bak canımın içi bir daha öyle düşünme bak biz ne zamandır buralardayız. Bir birimizi çok iyi tanıyoruz. Biliyoruz ne demek istediklerimizi şıp diye anlıyoruz. Aleyna son zamanlarda çok üzgün ama bana da tam olarak anlatmıyor. Bilmiyorum neden bu kadar üzgün kim onu bu kadar üzdüğünü bile bilmiyorum. Konuyu bilmediğim halde kardeşimimi yalnız bırakmıyorum. Destek olmaya çalışıyorum. Özel bir konu o yüzden ikimizde bilmiyoruz. Nedenini bir daha yanacı gibi hissediyorum. Demek yok tamam mı? Birtanem sen bizim küçük kardeşimizsin seni çok çok seviyoruz.:-) gülümse bakayım))

  44. kizlar ozur dilerim size bunlari soyledigim icin nedense icimden geldi simdi uzleceksiniz benim yuzunden uzulmeyin

  45. ben kendimi yabanci gibi his ediyorum burda neden bilmiyorum sizden bir sey sorsam bu ozel soyleyemem diyorsunuz ya kizlar noluyor size? Aleyna ablam sana bir sey sorsam hep ozel bu cnm soyleyeyem diyorsun ablam ama HAyat ablama soyliuorsun benim kucuk oldugum icin benimle paylasamiyorsun hic bir seyi soylemiyorsan boyle de ablam
    ama fazla oluyor artik gercekten yabanciyim su an aglayacak hale geldim

  46. Ha anladım. Aynur’um bende söyledim. Gelecekleri belli değil. Yazmaya devam et. Dedim de boşa valla Aynur’um son günlerde benimde kalbimi kırıyor. 😀 ama olsun sorun değil. Abimdir.

  47. yok ablam is icin digil oylesine saol
    ama guljan ablamin ne zaman gelecegi belli digil ki!!! su an kalbim cok kirildi bide bu neyse abim nasil isterse oyle olsun guljan ablam ne zaman gelirse o gun gelsin

  48. Kapı deliğinden beni mi? İzliyor ne yapıyor haha 😀 😀 Kardeşim Akşam anlatırım çağrı nasıl biri olduğunu Aslında inst işi hallolsa fotoğrafını yollayacaktım guruba 😀 😀

    Hiç güzel değil ya kardeşim aslında ben dolaşmak istemiyorum ki 😀 😀 umarım güzel gün geçer ya Şu Açelya gıcık ya aşırı 😀 şımarığın teki ya neyse evet yarın canım benim çok teşekkürler :-))
    Aaa İyiki doğmuş kuzenin bi tanem uzun bir ömür diliyorum. Aylin’imize ❤

    Aynur’um küçük kızını değil Abimle yaşıt olan Mısra’yı yakıştırıyor. Kararlı baksana 😀 😀
    Abim dedi ya Guljan ablamın ve tyllanın geleceği gün gelecem dedi:-( bu konuda baya kararlı

    Aaa Almanya niye kuzum iş için mi? Şimdiden hayırlı yolculuklar kazasız belasız atlatsınlar inşAllah))

  49. Aynurum Hayat söyledi ya abin Guljan ve Tylla ablam dönene kadar yazmıyacakmış..protesto ediyormuş 😀
    Ama muhtemelen yarın ya bi kac gün sonra yazar..benim düşüncem bu..neyse.

    Tmm birtanem atarım..ama güzel çıkarsam atarım 😀 😀 çirkin çıkarsam atmam valla 😀
    Ne güzel cnm..o zaman annenle babana iyi yolculuklar:) gitmeleri için özel bi sebebi mi var?..yoksa öylesine mi?

  50. hayat ablam anladim sorun digil))
    hmm komsunuz baya kararli kizini verip kiz alacak oylemi? yani abime kucuk kizini yakistiriyor senide ogluna allah allah
    hmm iyi ablam o zaman size iyi eglenceler
    abim niye yazmiyor siteye Aleyna ablamla konusmaya zaman buluyorda bize yazmiyor

  51. Kızlar yarın küçük kuzenim..Aylin’in doğum günüm..bi kafede küçük bi kutlama yapacaklar..yarında ben okul çıkışı oraya gidiceğim 😉 Aylinle fotograf çekdirerim muhtemelen güzel çıkarsam grupa ataram bakarsınız 😉

  52. Sen yazmadım evet ama..Gökhan söylemişdi bana ondan biliyorum..evet ne güzel dimi..dışarıda çıkmışlar dolaşmışlar bunu da biliyorum mesela..

    Ahh Çağrı demek..hmm belli senden hoşlanıyor 😀 hahah kardeşim ya..kapı deliğinden seni izliyor ola bilir mi acaba? 😉 nasıl biri tarif etsene? 😉

    Haa öyle mi?..ne güzel çok çok çok sevindim şimdi…hep birlikde alışverişe gidin tabi..şu an çok mutlu oldum..oh oh iyi hep birlikde güzel şirin zaman geçirin..yarın dedin dimi?..o zaman yarın size çok güzel bi gün geçirmeyi kalbden diliyorum❤❤❤❤

  53. Kardeşim vallahi de pes 😀 Ama ben mısraya yakıştırdığını yazmadım. Bunu nereden biliyorsun kız 😀 Evet Abimi Mısra’ya yakıştırdı. Abimin onu dolaştırmasını istedi her ikimizin annesi de Abimde mecbur kabul etti. Kızı dolaştırdı.
    Sonra galiba sıra bana geldi haha 😀 😀 oğlunun adı Çağrı 😀 ya kapılarımız karşı karşıya şuan dışarı çıkamıyorum. Haha şimdi kapıyı açtım. Annem çöpü dışarıya at dedi. Bende ayakkabımı giymeye gittim. Çağrı da çıktı ayakkabısını giymeye başladı. Naber hayat nereye gidiyorsun diye sordu. Ben cevap vermeden ayakkabımı çıkarıp içeri girdim. 😀 gitmesini bekliyorum gitsin çöpü. Atacam. Ya kardeşim uzak duruyorum ben Ama annem konuşuyor onlarla annemin eski arkadaşı 😀 Anneme diyorum gülüp duruyor . 😀 😀 Mısra çok iyi bir kız, yarın ben abim mısra ve Açelya dışarı çıkacaz Alışverişe arabamız olduğu için Annem mısra ve Açelya da gelecek onlarında alacakları var dedi. Abim hayır dedi. Sonra zar zor kabul etti. Ahhh neyse 😀 😀 😀

    Aynur’um ya eline sağlık kuzum okudukçe kahkaha atadım geldi. Üzgünüm ya haber vermeden çıktım annem çağırdı da.

  54. Aaaa Kardeşim 😮 bu kadına pes doğrusu..önce Gökhanı kızı Mısar’ya.. şimdide oğlunu sana mı yakışdırdı..Allah Allah ya noluyor acilen damat ve gelin mi arayışında mı bu kadın ne?..en iyisi mi gazeteye ilan versin…kadına bak..valla kardeşim siz iyi mi ailecek uzak durun onlardan..yok yok en iyisi uzak durun 😉

    Aynurum hoşgeldin canımın içi..ben ahh iyim işte..sen nasılsın?..
    Bu arada yazdığın..şiirler muhteşem…ellerine sağlık..

  55. Bir gün balık satan adamın yanına 100 yaşlarında bir teyze gelmiş.

    Demiş ki:

    – “Oğlum balıklar taze mi?”

    Balıkçı:

    – “Teyzeciğim canlı balık demiş.”

    Teyze tekrar sormuş:

    – “Oğlum balıklar taze mi?”

    Balıkçı:

    – “Teyzeciğim canlı balık” demiş.

    Teyze:

    – “Oğlum, ben sana canlı mı diye sormuyorum, taze mi diye soruyorum?” demiş.

    Balıkçı:

    – “Eee teyzeciğim canlı balık dedim ya…”

    Teyze:

    – “A be çocuğum bende canlıyım ama taze miyim?”

  56. Kadın uyanır ve kocasına:

    – Kocacığım, gece rüyamda ne gördüm biliyor musun?

    Adam sorar:

    – ne gördün hayatım?

    Kadın başlatır anlatmaya:

    – Akşam olunca elinde çok güzel bir paketle geliyorsun.

    Adam:

    – eeee

    Kadın devam eder:

    – Ben de paketi heyecanla açıyorum ve içinden bir inci kolye çıkıyor.

    Sence bunun anlamı ne olabilir?

    Adam cevaplar:

    – Bu akşam anlamını öğrenirsin aşkım.

    Akşam olur, adam elinde güzel bir paketle eve gelir.

    Kadın gözlerine inanamaz ve çok heyecanlanır.

    Paketi heyecanla açar.

    Kutunun içinde bir kitap vardır ve üzerinde;

    ” Rüya tabirleri ” yazmaktadır…

  57. Bir avcı, evine gelen misafirlerine eski bir ayı postunu göstererek der ki:

    – “Bu ayıyı Bolu ormanlarında vurmuştum.”

    Misafirlerden biri bunun bir palavra olduğunu düşünür.

    İnanmayıp sorar:

    – “Nasıl olur?

    Bu kutup ayısıdır.

    Bolu’da bulunmaz.”

    Avcı gülümseyerek cevap verir:

    – “Kardeşim ayı bu…

    Buranın kutup olmadığını, Bolu ormanları olduğunu nereden bilsin?”

  58. Nasıl etmeli de ağlayabilmeli
    Farkına bile varmadan?
    Nasıl etmeli de ağlayabilmeli
    Ayıpsız,
    Aşikare,
    Yağmur misali?

    Neylersin alışkanlık
    İçin kan ağlarken yüzün güler
    Dikilitaş gibi dinelirsin yine.
    Yavrum, erişmek ne müşkülmüş meğer,
    Anneler gibi ağlamanın yiğitliğine?

  59. Unutalım mı şimdi kente indiğimiz o ilk günü
    Sabahlara kadar okuduğumuz o kitapları
    Sabahlara kadar düşüncelerimizde yaşattığımız hayallerimizi
    Kar aydınlığında yürüdüğümüz o yolları
    Sen dostumdun benim gülünce güneşler açan
    Bulutlara rüzgara asarım suretini her akşam
    Her akşam mektup yazarım dağlar kadar
    Kayıp bir adresten geliyor sesin şimdi, üşüyorsun
    Unutma dostumsun sen, neredeysen orda ölmek isterim!

  60. Hep iyi ol Aynur’um))

    İlk başta hani bize misafirliğe geldiler ya mutfakta oturuyorduk. Kızını abime yakıştırdı. Sonra dün onlara gittik ya şimdi de oğlunu bana yakıştırdı. Salonda oturuyorduk. Oğlunu yanıma oturturdu. Başladı övgülere sonra bende şaka yaparcasına o benim abimdir. Dedim konu kapandı sandım. Oğlunu bizim eve yolluyor ya. Komşumuzu annem çok eskiden tanıyormuş. Arkadaşlarmış, abim sinirlendi zaten kızıyla yakıştırmasına bir de oğluyla beni yakıştırmasına ahh annemde bir şey demiyor gülüp geçiyor.

  61. Ağlаmаk için gözdеn yаş mı аkmаlı? Dudаklаr gülеrkеn, insаn аğlаyаmаz mı? Sеvmеk için güzеlе mi bаkmаlı? Çirkin bir tеndе güzеl bir ruh, kаlbi bаğlаyаmаz mı? Hаsrеt; özlеnеndеn uzаk mı kаlmаktır? Özlеnеn yаkındаykеn hicrаn duyulаmаz mı? Hırsızlık; pаrа, mаl mı çаlmаktır? Sааdеt çаlmаk, hırsızlık olаmаz mı? Solmаsı için gülü dаlındаn mı kopаrmаlı? Pеmbе bir goncа ikеn gül dаlındа solmаz mı? Öldürmеk için silаh, hаnçеr mı olmаlı? Sаçlаr bаğ, gözlеr silаh, gülüş, kurşun olаmаz mı? Victor HUGO

  62. Ahh Aynur’um yazdığın şiir inan kalbime işledi. Şuan duygulandım. Ya eline sağlık kuzum ihtiyacım vardı. Ya teşekkür ederim. Birtanem:-)❤

  63. aman yaa o da ne boyle ogluyla yakistirdimi? allah allah
    ablam sen uzak dur ondan bence
    abimede soyle bunlari

  64. Bir adam bir kadın var içimde iyice anladım
    Bana bunu sessizce anlatıyorlardı
    Bir yerde onların yönlerinden
    alımlı bir zarf katlanmıştı uzaktaki
    bulvarların geceye vurdukları
    çağırmasız kır günlerini zararsız akrepleri
    uzunlamasına yaşayıp yatay bir çocukla kalkan
    bir sürü alışkanlıklar taşıyan
    insanlığımızı gülüşü yalnızlar çarşısında
    çağrılmış gümüş seslerini aynadaki yüzlerin
    başkası sevsin diye en seçkin yerine
    bir şal gezdirirdi
    İnsanlığımıza bir şey getirirdi yalnızlarla

    Bir sen varsın hep saçların ağzın
    Bir merdiven hücresinde
    uzak çağrışımlarla koşardın ya bensem
    seni sonsuz gelişinle
    saçından tanıyor gülüşünden kaçıyor
    eğilip başını içlerimden geçtiğin zaman
    uzağa bir yolcuya karşı çıkar gibi
    Artık gecikmiş alışıldığım gidişinle
    davranılmaz üstünde durulmaz
    hiçbir tüfeğe gelmez bir kekliksem

    Yüzün soygundan geçmiş öyle bir yerde
    durmuş ki bakışın boynun bozgun
    üstünden bir nehir geçer gibi
    ya gecedir ondan ya bulanık sudan
    bir hasta gibi ağrımaktasın

    Gelişini aldım onu nasıl harcadım
    Denizden bunalıp okyanusa
    Selâm çakan vapurun
    Sevindik adımına birden parka çekildik
    Ve birden nasıl bayram bıyıklı
    Bir yaylım herkesin yaydığı bir merhabayla
    Eğip başını içlerimden gittiğin zaman
    Uzağa bir yolcuya çıkar gibi

  65. Aynur’um canım benim hoşgeldin, ahh ya galiba sitemiz yenilendi ya o zaman girememeye başladılar. Site belki eski haline dönse girebilirler. Bilmiyorum ki:-(( Ahh ya çok özledik.

    İyiyim şükür sen nasılsın? Aynur’um:-)

  66. Saol kardeşim.:-))
    Valla hiç sorma ya dün gece oğluyla beni yakıştırdı. Bu yetmezmiş gibi oğlu bizim eve geldi. Oturmak için, ahh neyse zor tutum kendimi ağzının payını vermemek için, inadına abim diyorum ona,

    Hmm anladım kardeşim sıkma canını, dediğin gibi zaman:-)Dizimizi izledikten sonra bol bol konuşuruz yine. 😀

  67. merhabalar
    nasilsiniz
    Pinar ablam çook geçmis olsun ablacim simdi iyi ya hep iyi olsun))
    ablam GUljan TYlla ablamlar siteye giremiyor neden? bu sorunu hala cozmedinizmi ablam inanin her gun sorup duruyorlar hatda bana kusmuslikleride oldu(( ah neyse
    kizlar siz nasilsiniz

    • aynurcum saol ablacım tesekkür ederim guljanı bende cok özledim çok selam söyle ben göker beye ilettim durumu ancak ülkeler arası girişlerde sıkıntı oluyor çözemediler orada internet bağlantısı zayıf dedi bana belli kotalar varmış sitenin yeni hali buna neden oldu sen cok slm söyle hiç giremiyorlar mı ara sıra başka yerleren gsm den denesinler söyleyebilirsen tylaya guljana çok slm çok özledim

      • ablam illetirim tabi hayir hic giremiyorlarmis her seyi denemisler ama yok olmuyo diyor ablam o da olabilir cunku burda net cok zayif ablam saol her sey icin))

  68. Hep iyi ol kardeşim:)
    Komşunuza mı?..noldu? 😮
    Ahhh yok Hayat..daha değil 😐 dün gece saat 4’e kadar uyumadım..bekledim belki yazar diye ama..yok yazmadı 😐 😐 😐 ahh neysee..zaman sadece:(

    Evet ya bugün söz dizisi var..valla bende heyecanlıyım..mutlaka izleyelim 😉
    Evet kardeşim akşam..dizi bittikten sonra burdayım İnşAllah knşrz:)

  69. Ben iyiyim şükür kardeşim sadece komşumuza canım sıkkın.
    Daha aranız düzelmedi mi? Arkadaşının kardeşim,:(

  70. İyi günler..
    ..
    Pınar ablam..çok çok geçmiş olsun:(..kayın pederine Allahdan acil şifalar diliyorum..tekrar cok geçmiş olsun..sen nasılsın ablam?..seni çok merak ettik..

    Hayat kardeşim..iyi sayılırım cnm..sen nasılsın?..

  71. Merhaba Pınar ablam çok çok geçmiş olsun, ya şimdi çok üzüldüm. Allah acil şifalar versin,Şimdi iyi olmasına çok sevindim. Hoşgeldin Pınar ablam herkes çok şükür iyiler. Bizde seni çok merak etmiştik.:-))

  72. Merhaba arkadaşlar kusruma bakmayın bir haftadır evde değildim kayın pederim rahatsızlandı apar topar memlekete gittik yazmaya fırsatım olmadı şimdi iyi allaha şükür.Eve geldik sizler nasılsınız yorumlara bakamadım herkes iyidir inş…