İkimizin Yerine 114. Bölüm Özeti 30 Aralık Pazar Fragmanı # Teepri sütlaça tuz koyarak Kaliyani ile Sumitanın arasını açar.

İkimizin Yerine 114. Bölüm  30 Aralık Pazar Günü Neler Yaşanacak?

 

 

Hazırlanan yemekler misafirlere servis edilir. Gelen dindarlar Kaliyani’yi, sütlaç tatlısına tuz kattırarak onlara hakaret etmekle suçlayarak evi terk ederler. Kaliyani Sumitra’ya kızar ve ona mutfağa girmeyi yasaklar.  Gelinler mutfakta olanları konuşurlar. Gehna, Teepri‘den şüphelenmiştir. Sumitra buna  şaşırır ve  Teepri bu konuşmaları duyar. Kazanın patronu Bago’nun yemeklerini överek  öğlen yemeği için de geleceğini söyler. Kazan kabul eder. Jagdish ve Phuli okuldan dönerlerken, bazı çocuklar Anandi’nin delirdiğini söyleyerek onunla  alay ederler. Jagdish bu çocuklarla kavga eder. Bairon ve Basant yoldan geçtiği sırada  Phuli onları görür ve Jagdishin kavga ettiğini söyler.

Bairon ve Basant çocukları okul müdürüne götürür ve  çocuklar özür dilerler. Kliyani evden giden dindarlar için yemek paketletir. Jagdish, dindarların neden evde olmadığını sorar. Kaliyani annesine  sormasını söyleyerek laf çarpıtır. Teepri gidecek şekilde hazırlanmıştır ve Kaliyani‘nin yanına giderek  ve mutfakta gelinlerin kendi hakkındaki konuşmalarından bahseder. Kaliyani gelinlerini çağırır ve onları sorgular. Kaliyani ısrar  Gehna Teepri‘den şüphelendiğini söyler. Teepri ise yine suçu Anandi’ye atarak sıyrılmaya çalışır. Gehna Anandi’yi savunur ancak Kaliyani Gehna’ya kızar. Bago evde içki şişesi bulur ve Kazan‘la tartışarak şişeyi kırar. Kazan Bagoya el kaldırır ancak vurmaz.Kazan patronu geleceği için başka bir şişe alır. Sumitra, Kaliyani’ya süt getirir ancak  Kaliyani reddeder. Teepri, Kaliyani’ya geliniymiş gibi sempati gösterir ancak ondan nefret ediyordur.

Kazan ve patronu Kazanın evinde içki içiyordur. Bago bu duruma  çok endişelinir ve üzülür. Kazan sarhoş olur ve eşi ile flört etmek ister ve artık şanşlarının döndüğünü söyler. Bago ona yüz vermez ve şansımız değişti evde ne huzur ne mutluluk var der. Anandi  Jagdishe Teepri‘yi sevmediğini söyler ancak Jagdishe te onu onaylar ve Anandiye bilezik alacağını söyler. Anandi  buna çok sevinir. Kaliyani ve Teepri tapınaktan eve geri  dönerlerken  bazı kadınlar Kaliyani’ye, Anandiyi kast ederek deli gelinini bırakmadın mı diye dalga geçerek sorarlar. Kaliyani  buna sinirlenir ve gitmelerini söyler. Teepri, Phuli’nin Anandinin durumunu bildiğini ve bunu onun yaydığını söyler.

Jagdish, Anandi, Phuli ve Bairon pazardadır. Bairon Jagdishle okul için bir şeyler almaya gider ve Anandi ile Puhuliyi yalnız bırakır. Kaliyani evde Anandiyi hedef alır. Anandi Bairon ve Jagdishle birlikte olduğunu söyler. Kaliyani Phuli hakkında kötü konuşur. Onun Anandinin deli olduğunu elaleme söylediğini anlatır. Anandi duyduklarına kırılır ve Gehna onu odasına götürür.

 

 

İkimizin Yerine 114. Bölüm Özeti 30 Aralık Pazar Fragmanı # Teepri sütlaça tuz koyarak Kaliyani ile Sumitanın arasını açar. (141 Yorum)

  1. Dayım uyumaya gitti. Açtım dövüşü ooo beyaz adam kalıplıymış vışş 😀 😀 yürü be zenci kim tutar seni 😀

  2. Kızı bayıltmışsın sende ne maharetler varmış da benim haberim yokmuş. 😀 kız kaşınmış 😛
    Bence de kardeşim spor salonuna yazıl. Eğitim al. Çok iyi olur. 😉

  3. Aynen bahtımıza kim çıkarsa 😀 😀 zenci çinli beyaz farketmez 😀 😀

    Aldım kardeşim surat astı. Ama artık alışması lazım. Tamam dedi. Al ama yırtma dedi. İnanmadım üzerini fln aradım. 2 tane daha buldum. Aldım benim bi kutum var. Kilitli ona koydum kilitledim. Yatağımın altına koydum. Bana diyor ona söyle resmimi sildi mi? Onu yok etsin dedi. Sonra uyumaya gitti zaten. Yarın döneceği için.

    Saol kardeşim sizede iyi seyirler:-))

  4. Hmm sen biliyorsun..çok iyi..
    Valla ben hiç bilmiyorum…bilmiyorum ama zamanında bi kıza öyle bi vurmuşdum ki..tabi kızın kendisi kaşınmışdı..hadi bana vur diye..bi vurdum kız devredışı kaldı..valla o an tırstım..
    Yok yok..ben en iyisi bi spor salonuna yazılayım nasıl olur? 😉

  5. Valla kardeşim süper olur..hatta ringe dalarız..artık bahtımıza ne çıkarsa siyahi mi beyaz mı..dalarız bi güzel döveriz 😀
    Hmm savaşçı..ben hic izlemedim o diziyi..size iyi seyirler:))

    Kardeşim dün söylediğim şeyi halletin mi?..aldın mı fotoyu..inan bu konuyu burda konuşmak istemiyorum..özelden konuşmak istiyorum ama..seninde durumun malum giremiyorsun:(..

  6. Aynen kardeşim öğren çok lazım oluyor. Bu devirde 😉 Ben biraz biliyorum. Abim öğretmişti. 😀

  7. Yamultsunlar kardeşim hemde en alasını yapsınlar. 😀 😀 😀 olmasa ikimiz seyircilere dalarız. Hıncımızı çıkarırız. 😀 😀 ay ne komik olurdu. 😀 hmm anladım kardeşim yakışırda hadi neyse 😉
    Valla dayımın dizisini izliyoruz. “Savaşçı” 😀 kuzenimle uğraşıyorum. Koluna vuruyorum. Özlemişim 😀

  8. Ha bu arada..çok haklısın bi kızın dövüş bilmesi öğrenmesi..bana göre gerekli..hele şimdiki zamanda..bende mi ögrensem diyorum..

  9. Kardeşim ya 😀 bak bak..benim yerimede söyle dövsünler..ağzını burnunu yamutsun..ben olsaydım..ahh ben olsaydım neysee 😀
    Yok ya..artık yakışdığını düşünmüyorum..ve duymak bile istemiyorum…
    Neyse..napıyorsun..ben ağlama anne..dizisini izliyorum..

  10. Evet kardeşim dövüş box maçına bakıyorum ya 😀 ne yapayım. Bakıyoruz ağız burun girişiyorlar bende bi ohh diyorum. Vur vur kır benim yerimede vur ayo diyorum. 😀 😀 ee dövüşmeyi öğreniyorum. Lazım oluyor son zamanlarda 😀 😀 hem hoşuma gidiyor. Birinin dövülme anı Hayır kardeşim kixboxcu senin lakabın 😉 bana olmaz 😉 sana alıştık sana çok yakışıyor. Kixboxcu Aleyna 😀

  11. Yok inat etti..bu yorumum çıkmayacak..peki şimdiki yorumlarım nasıl çıkıyor..orasını hiç anlamadım 😮 galiba o yorumum takılı kalmış bi yerlerde..çıkarılmasını bekliyordur..
    Tekrar olmuyor fln..ahh neyse kafam karışdı..çıktığı zaman bakarsın..

    Her neyse..sen dövüş maçına mı bakyorsun? İyice fanatik olmuşsun sen.. 😀 artık tahtımı sana veriyorum ve kixboxcu lakapını sana hediye ediyorum..kixboxcu Hayat..

  12. Dene kardeşim inşAllah bu sefer çıkar ya. 😛 Aynen pınar abla daha görmemiş. :-))

  13. Ahh be dayım çok sinsi 😀 salona geldi. 😀 bana piskopat yeğenim diyor. 😀 sen ne yapacan dövüş maçını diyor. Şimdi sırıtıyor ya 😀 😀 😀

  14. İyi aksamlar kardeşim..aynen ya..hala yorumum çıkmamış..Pınar ablam henüz görmedi galiba..
    Zaten kopyalamışdım 😀 dur bikez daha deneyeyim 😀 belki bu sefer çıkar..

  15. Neyse kardeşim daha yoksun ben 5dk sonra gelirim. Dayım gelmeden bi dövüş maçına bakayım. 😀

  16. Ben şimdi çıkıyorum. Dersler var. Kalın kalın kitaplar beni bekliyor. Onlarla kafa dağıtayım. 11 gibi görüşürüz. 😉

  17. Bugün dövüş maçım var ya. İzleyemiyecem. Dayım kumandayı almış veresi yok. 😛
    Acaba zenci mi? Kazanacak yoksa beyaz adam mı? Off ben zenciyi tutuyorum. İnşAllah o kazanır. 😀

  18. Dayıma da söylesem mi? İdris’i 😀 valla desem benim kafamı kırar. 😀 dayım çok sert biridir. Ama öyle bir yüreği var ki kimsede olmayan. Eğer dayım bir gün öğrendi diyelim. Ya beni onunla zorla evlendirir. 😀 yada kafamı kırar. Ben ilkini kabul ediyorum. 😀 çok istiyorum ya 😀 ah be benim kara dayım. 😛

  19. 7 günü kalmış ya inanamıyorum. 7 gün sonra görebilecek miyim? Benn 😮 😀 ya ama bana 300lerde fln kaldığını demişti. Acaba başka bir şey mi? Dedi of kafam karıştı yine 😀

  20. O ses Türkiye izliyorum. Adam güzel söylüyor adı Ömer. Ama kimse dönmedi çok şaşırdım gerçekten ben olsam dönerdim.:-))

  21. Kardeşim inan onca şey yazmışdım çıkmadı offf:((..neyse yorumlarım çıktığı zaman okursun verdiğim taktikleri 😉

  22. PINAR ABLA ALEYNA’NI YORUMU ÇIKMADI. TAKILI KALMIŞ OLABİLİR. YARDIMCI OLUR MUSUN?

  23. Hah iyi yaptın kardeşim..ona yazmayarak..son 7 gün kalmış hmm acaba neye?..belkide izine geliyordur?..hele dur 7 gün geçsinde anlarız..

    Ya kardeşim burdan nasıl anlatırım..tmm ya anlatayım..ama hepsini değil..
    Şimdi….
    Bak ilk önce kendini asla belli etmiyeceksin bu ana kuralımız ilk önce……..öyle normal arkadaş gibi konuşacaksın 😉 bazen umursamamış gibi hareket ediceksin bazende ona karşı hislerin var gibi..öyle davranacaksın ki kafası karışsın emin olamasın hiç bir şeyde…bu kız beni seviyor mu?..yoksa sevmiyor mu? Diye kafasına soru işaret oluşduracksın ki iyice merak etsin seni 😉 ….tabi onunla her zaman konuşmak isteyeceksin..her an her saat her dakika her saniye..hatta her salise.. buda ki çok normal..ama katiyen asla bunu ona belli etmiyeceksin..atıyorum uzun uzun konusuyorsunuz ya sana aniden uykum geldi uyusam sorun olur mu?..diye sorsa..yoo sorun değil uyu istersen diyeceksin..hemen öyle ayyy ne güzel konuşuyorduk ya nereye demiyeceksin mesela.. …bazen şifreli konuş..konuş ki anlamasın seni..sorup dursun ne demek istiyorsun diye?..ama napıcağız asla istediği cvpı vermiyeceğiz..yani kardeşim benim bildiklerim bu kadar..istersen bi dene derim 😉
    Gerisi varda..şimdi burda yazmayayım instada konuşduğumuz zaman..anlatırım 😉

  24. Bende iyiyim kardeşim benim hep iyi ol çok sevindim buna.:-))Yok kardeşim dediğini yaptım. İnsdan paylaştım. Ona yazmak nasıl diyeyim. Elim gitmedi. 😀 hikayesine baktım. Son 7 gün yazmış. Acaba izine mi? Geliyor. Yoksa askerliği mi? Bitiyor. Kafam karıştı. Birde Eskişehire geliyormuş 😮 😀 😀 ayyy gelsin gelsin gelmesini istiyorum zaten ayyy onu gorecem galibaaaaaaa 😀 😀 😀 aslında kardeşim taktik dedin de bir kaç şey aklıma geldi. Akşama gelirsen anlatırım. Ya kardeşim sen buraya yaz. Ben insda girmiyorum. Hem dayımlarda kalıyorum. O insda kıl oluyor. 😀 nedense 😀 😀 sen buraya yaz kardeşim tecrübelerine ihtiyacım var çok 😀

  25. Şu an iyim kardeşim..merak etme..evet dün duygusallaşdım ama şimdi iyim..sen nasılsın?..

    İnan yazdıklarını okuyunca bende duygusallaşdım 😐
    Bilmem ki kardeşim..ona direk böyle şey yazsan..açık açık sevdiğini ilan etmiş olursun..onunda hisslerinden tam emin olmadan..ne bileyim ben olsam hisslerinden tam emin olmadan yazmam böyle şeyler..en iyisi instadan paylaş..anlar umarım..eğer onunda sana karşı hisleri varsa açılır sana..
    Aslında bi kaç taktik veririmde sana şimdi burdan yazmayayım..instadan konuşduğumuz zaman söylerim 😉
    ÖĞRENİRSİN seni seviyor mu?..sevmiyor mu diye?..tecrübeliyiz nede olsa 😀 😉

  26. Aleyna kardeşim hep iyi ol. Dün gece aklım sende kalmıştı. Daha iyimisin kuzum.:-))
    Kardeşim bir şey diyeceğim. Bir yerde bu sözleri okudum. Tam beni ve onu anlatıyor. Acaba bu sözleri ona yazsam mı? Veya insda paylaşsam mı? Çok duygulu aynen şöyle zaten yazarken gözlerim doldu:-((
    ..
    Aslında hiç kimse sevmedi.Bir ben sevdim seni severmiş gibi değil! Kana kana..”sevdim seni” tıka basa sevdim.Aklımdan zorun var gibi aklıma silah dayanmışçasına mecburmuşum gibi, ve başka çarem yokmuşçasına bir ben, “sevdim seni” dolu dolu sevindim, Aslında kimse sevmedi seni,sevmekten çekindi, oysa ben yana yana sevdim seni! Bile bile sevdim..!!
    Aslında bir sen sevmedin beni, herkesi sevdiğin gibi. İdooo 😀 😐

  27. Hayırlı günler kızlar.:-)
    Merhaba xanım hoşgeldin bir tanem şükür iyiyim canım sen nasılsın? İşin nasıl gidiyor? Özledik seni:-))

  28. Merhaba Xanımcım:))..Hoşgeldin cnm..sağol birtanem iyim..sen nasılsın?..işlerin nasıl gidiyor?..
    Yok birtanem bişey olmadı..boş ver ya..sınavlarım şükür iyi gecti 1.sınavım iyi geçti de..2.sınavım baya zorlandım..
    Ee neler yapıyorsun?..yoktun ne zamandır..özlettin kendini..

  29. merhaba arkadaslar ben geldim nasilsiniz pinar hanim nasilsin ozetler muhtesem olmus eline yureyine saglik zehram aleynacim hayatcim tylacim gokhan nasilsiniz aleynam neden iyi diyilsin bi seymi oldu sinavlar nasil oldu :))

  30. Tmm kardeşim seni anlıyorum. Tüm kalbimle:-(( iyi geceler Allah rahatlık versin. Özür dilemene gerek yok cnm bnm.

  31. Hayat izininle ben çıksam mı?..şu an hiç iyi değilim..gözlerim doldu..özür dilerim kardeşim..gerçekden özür dilerim..ama zor yani..neyse kardeşim..iyi geceler Allah rahatlık versin..yarın grşrz..

  32. Ben bu şarkıyı biliyorum. {Onur can özcan-dip} benim sık dinlediğim şarkı Onur can Özcan’ın bütün şarkılarını dinlerim.:-(( Ahhh bee kardeşim gerçekten çok kötü hissediyorum kendimi:((*

  33. İndir indir kardeşim dinle..bende bilmiyordum şarkıyı ama o bana söyledi mutlaka dinle unutma diye..hissettikleriymiş 😐
    Bide bu şarkı..Onur can özcan-dip..bu şarkıyıda dinleyinceeeeeee 😐

    İndirirm kardeşim..
    Tmm birazdan çıkarsın..

  34. Şu anda bende acayip kötü oldum:(( 😐 😐
    Tabi sen kardeşisin..onu en iyi tanıyan bilen sensin..he hissettiklerini en iyi anlayan hisseden sensin:((

  35. Yaa ben o şarkıyı bilmiyorum. Bende indirir dinlerim. 😉
    İndir kardeşim güzel bir şarkı insanda bi etki bırakıyor 😐
    Benim uykum yok da Annem bağırıyor uyu kız diyor ya.:-(( biraz sonra çıkarım.

  36. “hem bir gün yalandan dersin fotoyu kaybettim diye..bunlada unutur gider fotoyu” bende bunu düşünüyorum kardeşim. O herkese bir his bırakıyor. Farklı biri. Derin hisler besler ve o kişiye değişik bir duygu bırakır:-(( kimseye benzemiyor. Şuan çok kötü oldum.

  37. Evet dinliyorum..
    Akın-anlayamıyorum..şarkısını 😐 😐 baya etkisi var bu şarkının bende..sebebi neysee…

    Hmm anladım..bende indirip dinlerin o şarkıyı..

    Yoo kardeşim uyumuycağım..senin uykun varsa uyu istersen..

  38. İnan kardeşim..bu konuyu açtığımda öyle şeyler dedi ki..inan kendime gelemedim..bunu ona belli etmedim ama..inanılmaz derecede kendimi tuhaf hissettim:(((
    “ne zaman görmek isterse ucundan gosterirm sonra geri saklarım anca ikna olur.:-((”
    😐 😐 😐
    Tmm kardeşim..iyi yapıcaksın..hem bir gün yalandan dersin fotoyu kaybettim diye..bunlada unutur gider fotoyu:((

  39. Kardeşim müzik dinliyor musun? Ben dinliyorum. Arkadaşın attığı müzik 😀 (Bahadır sağlam-kır papatyası) o attı diye dinlemiyorum. Şarkı hoşuma gitti 😀

  40. Kardeşim ya vermese ben alırım. Çok zor olsa almaya çalışırım.:-(( Almak çok zor olacak biliyorum onu. Yırtmasın bende kalacak ne zaman görmek isterse ucundan gosterirm sonra geri saklarım anca ikna olur.:-((

  41. Hayat inanır mısın?…kendisine söyledim ama..öyle şeyler dedi ki..korkarım sana vermez onu:((( ama neden ya?..unutmak istiyorsa bunu da yapmalı..yırtıp atsın..hatta yaksın..
    Yanında mı taşıyor??..ama yaa 😐 😐

    Tmm kardeşim..sana özelden atarım bakarsın..

  42. Tamam kardeşim ne yapıp edip ondan alacam. O onda kaldıkça unutması zor olacak bu duruma üzülüyorum ben.:-(( o bende kalacak onda değil.

    Evet kardeşim keremden bahsediyorum. Guruba atma bana at ben göremedim ya 😀

  43. Keremden mi bahsediyorsun..evet ya bugün ben sildim galiba..Aynurum gördü ama..istersen yine atarım..

  44. Hayat ne yap et..bul onu..istemiyorum artık onda kalmasını..kendisine de söyledim ama..yapmıyor kopyalamış bide…
    Anlamıyorum yanında mı taşıyor:((
    Evet yarın iste artık ondan..valla kardeşim sen sakla ne yaparsan yap ama..onda kalmasın artık 😐

  45. İnan kardeşim ben bulamıyorum o şeyleri. Bulabilsem yapacam da yok etrafı aradım bulamadım. Herhalde onun yanında yarın gidiyorum ya ondan isteyecem ve yok etmek değilde bende kaldın 😉

  46. Yok berkay-bana sen gel klibini izlemedim. Ama şarkısı var bende. Ben şimdi bakarım Youtubeden 😉

    Amin inşAllah kardeşim:-))
    Valla ben her türlü tarz dinliyorum. Hangisi bana uygunsa indiriyorum. 😀
    Evet dimi yahuu 😀 😀

  47. Ya bide..Berkay-bana sen gel..klibini izledin mi 😐 ne zaman izlesem duygulanıyorum ya 😐 kilbde Gizem karaca oynuyor..ölüyor fln duygulu ya 😐

  48. Allah hepimiz de razı olsun kardeşim:)

    Bengü-kuzum..evet o şarkıyı biliyorum..
    Evet kilbinide gördüm zaten..ben hep kral pop izliyorum her zaman..kilbleride takip ediyorum..aynen aynen o ne biçim kıyafetler yahuu 😀 😀

  49. Allah razı olsun benim güzel kardeşim ❤ senin kadar olamasam da:-))

    Evet o şarkıyı biliyorum bende çok gülüyorum ya bir de Bengü -kuzum diye bir şarkısı var biliyorsundur. Ya valla çok gülüyorum bu şarkıya ne biçim şarkı bu be bir de klipinde giydiği kostüm mu? desem kıyafet mi? desem pembe bir şey aynı Maymuna benzemiş phahah 😀

  50. Benim gülen suratlı kardeşim..o güzel gülüşünle herkesi kendine çekiyorsun:))
    Hmm anladım kardeşim..duruma göre diyorsun 😀

    Bu arada Simgenin öpücem şarkısını dinledin mi?..yaa Rabbim ya o ne biçim şarkı sözleri hahah 😀 ne zaman şarkıya denk gelsem gülüyorum..

  51. “Tabii kaderin her zaman son bir gülüşü var deyip konuyu kapatalım artık..” Aynen öyle haklısın kardeşim. 😉

    Evet kardeşim yurtda kalacağım. Aslında dayım kuzenim hayat bende kalacak diyorlarda. Bi yarın gideyim. Eskişehire duruma göre bakacam haha 😀
    Valla kardeşim ben çık farklıyım anlamadım gitti 😀 bir gülücük atıyorum. Arkadaşım olmak istiyorlar. Haha şaka bir yana valla kardeşim ne bileyim. Arkadaşlarım çoğalıyor. Bende şaşırıyorum gıı haha 😀 😀

  52. “YAZIK DEĞİLMİ BİZİM KALBİMİZİ PARÇALAMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPMIYORSUNUZ”…bırak yapsınlar..güzel bi şarkı sözü var…
    Arkasına bakmadan çekip giden birisi var
    Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
    O şimdi Kafdağı’nda ve kendinden çok emin
    Tabii kaderin her zaman son bir gülüşü var 😀 deyip konuyu kapatalım artık..

    Haa öyle mi?..belki nerde kalacaksın?..yurtta mı?..valla sana helal olsun gittiğin yerde insanları kendine kendine çekiyorsun 😀

  53. Unutmak zor be kardeşim çok zor. Neyse kardeşim ya ben bi tuhaf oldum. Bir garip hissettim. Gözlerim dolmaya başladı. :-((
    Ha kardeşim ben yarın dönüyorum. Eskişehir’e 😀 bir yandan sevindim. Bir yandan da üzüldüm. Burada bi sürü arkadaş çevrem oldu. 😐 Baya eğlenceli kişiler. Saolsunlar sürekli güldürüyorlar. Bugün bizim eve geldiler. Hayırlı olsuns 12 kişilerdi kız erkek 😀 annemde şaşırdı. Kız ne ara arkadaşların oldu diye tepki gösterdi. Dedim anne ben hayat tanıştığıma memnun oldum 😀 😀

  54. Alışırsın kardeşim..bi zamandan sonra alışıyorsun..diyorsun kendi kendine belkide bu hayrılsıdır diye hayatına devam ediyorsun..tabi sadece alışıyorsun..unutmak apayrı şey…..
    Hani instadan alışmakla ilgili resmi paylaşdım ya..tıpkı onun gibi..
    Valla bende eski Aleyna olmak için gayret gösteriyorum işte…
    Bide geçenlerde otobüsdeydim..bi şarkı çaldı inan kötü oldum..otobüsden indim hemen..yani böyle..

  55. Ha evet evet kız erkek birlikte parkur vardı. Bir birlerine bağlı vaaoww hah 😀 😀 😛

  56. “Kesin kararım…ERKEKLERİN KALBİ YOK..OLDUKLARINI SÖYLÜYORLAR AMA YOK BENCE!!.. beyinleriyle hareket ediyorlar anca..eğer kalpleri olsaydı bizleri anlardılar bi nebze bile olsa” ARTIK GERÇEKTEN SANA ÇOK KATILIYORUM. YAZIK DEĞİLMİ BİZİM KALBİMİZİ PARÇALAMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPMIYORSUNUZ.

    BİZİ BİR YERDE BEKLİYORLAR. KARDEŞİM bir gün kavuşacağız. Bizi gerçekten seven kişiye.:-)) İdris beni seviyormu onu bile hiç sormadım. Neyse ya:-((

  57. Kesin kararım…ERKEKLERİN KALBİ YOK..OLDUKLARINI SÖYLÜYORLAR AMA YOK BENCE!!.. beyinleriyle hareket ediyorlar anca..eğer kalpleri olsaydı bizleri anlardılar bi nebze bile olsa 😐 😐

    Yooooo ben sarı civcivimle rakip olamam..aynı takımda oluruz 😀 hani ikili olarak yarışıyorlar ya kız erkek olarak bizde öyle yarışırız 😀

  58. Zordur kesin kardeşim. Aleyna bende senin gibi alışmak istiyorum. Gerçekten istiyorum onsuz bir hayat eski hayat olmak istiyorum aşktan nefret eden kız Hayat Olmak istiyorum. Bakalım artık hayırlısı 😉
    Sana yaktı yaktı abayı hahaha 😀

  59. “Biri benim karşıma çıksında onu bana unutursun”… Eğer gercekden seviyorsan..o biraz zor..imkansız gibi gelir ama..inan bana..bak yemin ediyorum bi zamandan sonra alışıyorsun..valla Hayat ben açık açık söylüyorum neden bahsettiyimide biliyorsun..ben alıştım artık..yemin ediyorum alıştım..alışmamada o beni mecbur etti…neyse..

    Valla haklısın yakışıklı erkeklerin %90’ı çapkın olurlar en doğru örnek gereksiz Murat..ama tabi istisna olanlarıda var..
    Hahah galiba bana abayı yaktı 😀

  60. Erkekleri anlamak çok zor. Ne demek ne anlatmak istediklerini duyguları var mı kalbi varmı? Onu bile anlamakta zorluk çekiyorum. Kusuruma bakmasınlar. Kalpleri var mı acaba erkeklerin????:-(((

    Sarı civciv Aleyna yıldıza karşı hahaha 😀 😀 ayyyyy neeee ruuuummanntikkk olur hahahahahah 😀

  61. Aynen aynen tamda öyle..”“Kadınları anlamak istiyorsanız. 1saat açık havada durun.NE ALAKA DİYORSANIZ.Zaten anlayamayacaksınız. En azından beyninize OKSİJEN GİTSİN”…
    Bi o kadar da erkekleri de anlamak zor…mesela ben artık anlayamıyor..artık anlamayıda bırakdım..

    Ha evet geçen sene 12 şubatta çıkmışdı..önceki senede galiba Ocak ayında çıkmışdı..bu sende Ocak-şubat ayı gibi çıkar herhalde..aynen ya valla kafamız dağılır..parkurları yakıp gecerim..ayyyyy bide Muratta olsa var yaa..Murata bakmakdan parkurda yarışamazdım 😀 😀 ayyy ay nerde..neyse yaa yine konu dönüp dolaşıp Murata geldi 😀

  62. Kardeşim ya hahaha 😀 😀 Aynen çocuklarımızda burada tanışıp arkadaş olurlar. 😀 😀

    Evet kardeşim unutmak istiyorum. Ama elim engelle yazısına gitmiyor. Ne bileyim kendi resmini fln paylaşıyor. Görünce bir nebze olsun mutlu oluyorum. Valla kardeşim kafam çorba gibi. Biri benim karşıma çıksında onu bana unutursun. 😐 😐

    Oyyy maşAllah kız bu büyünce yüzde yüz çapkın biri olur. Ya hem sen diyorsun çok belli yakışıklı olacağı. Yakışıklı olan erkekler aşırı çapkın ya 😀 😀 hahaha ooo kardeşim sana abayı yakmışta haberimiz yok hahaha 😀 😀 😀 Gülmekten öldüm bugün 😛

  63. Olur kardeşim..hatta çocuklarımız da burda arkadaş olurlar yazarlar 😀 😀

    Kızım sende unutmak istiyorsan…engellesene bana artık yazma fln de..tersle fln..ne bileyim unutmak istiyorsun ya..ama istersen bi şans ver..kız kafam karışdı..off 😀 😀

    Bende öyle sanıcağını tahmin etmişdim zaten 😀 evet 4bucuk yaşında ama büyüyünce artist gibi çocuk olucak o belli şimdiden..bide çocuk ama öyle davarnıyor ki sanki 20 yaşında ağır abi 😀 bankta oturduk kuçağımda oturuyor saçlarımla oynuyor bana hayran hayran bakıyor..bide o şirin sesiyle Aleyna bize gelsene deyişi var Zeynoyla ben gülmekden bittik hahah 😀 😀

  64. Valla başvuralım ya bu survivora hahah 😀 kafa dağıtmış oluruz. Hahaha 😀 😀

  65. Bir söz var. Çok doğru dur yazayım.
    “Kadınları anlamak istiyorsanız. 1saat açık havada durun.NE ALAKA DİYORSANIZ.Zaten anlayamayacaksınız. En azından beyninize OKSİJEN GİTSİN. 😀 😀 ” hahaha 😀 😀 😀
    Aynen kardeşim düşünmeleri lazım. Ama beyin yok hahaha 😀 😀

    Aaa geçen sene 12 şubatta çıktı. Survivor bu senede aynı tarihte çıkar mı? Sor sor kardeşim banada haber veririsin. 😀 😉

  66. Yok yok senin suçun 😀 😀 şaka şaka tabi senin suçun değil 😛
    Valla kardeşim o kadar haklısın ki anlatamam..bide öyle bakıyorlar ki yiyecek gibi gerizekalı salaklar işte..hele laf atmaları yok mu..anlamıyorum kendilerinin analarına kardeşlerine laf atsalar hoşlarına gider mi ilk önce bunları düşünmeleri lazım..ama beyin yok ki düşünsünler..
    Aynen birtanem..beyaz atlı prensimizi gelecek..nerde acaba?..şu an napıyor?..merak ediyorum hahah komik oldu dimi 😀

    Valla bende uzun saçları seviyorum ama..bazen tv’de kısa saçları kızları görünce düşünmüyorda değilim 😀

    Ayyyyy kız valla lafı ağzından aldın..SURVİVOR ne zaman başlayacak ya..kız dur ben bi acuna instadan yazayım ne zaman başlayacak diye? 😀 😀 sanada haber veririm…
    Kız acaba bizde mi baş vursak yarışmaya ne dersin? 😛

  67. Kız 4 bucuk yaşında mı? Hahah Allah iyiliğini versin. Okumaya başlayınca 22 yaşlarında sandım. Sonunu okuyunca bi güldüm hahaha 😀 “kendisi 4 buçuk yaşında” çok güldüm ya kardeşim yeseydin. Yasini oyy küçük küçük elleri fln köfte gibi hamm yapsaydın ya:-)))

  68. Aleyna kardeşim istersen ikimiz yaşlanana kadar burada oluruz. 😀 tabi site kapanmasa 😀 hahaha

    İdris bey iyi 😀 bugün baktım. 8 kere nasılsın? Hayat diye 😀 😀 cevap vermedim. 😀 Unutmak istiyorum onu. 😀 yalnızlık iyidir be kardeşim diyorumda vazgeçip duruyorum. Ne zaman yazdığını görsem kalbim elimde kalıyor sanki.
    Bugün insda hikayemde bunu yazıp paylaştım.( Aşk çoh hojdır. Ama banena) 😀 😀 😀 İdris hikayeme gülme krizine girmiş. 😀 😀 😀

  69. Bu arada kardeşim bugün biriyle tanışdım..acayip yakışıklı birisi..hemde çookkkk tatlı..Zeynonun kuzeni..ismi Yasin..hani bugün sahile gittim ya..Zeynoyu aradım sende gel diye..kuzeni de misafir gelmiş Zeynolara..Kuzeniyle geldiler..yaa bi görsen nasılsa tatlı tatlı konuşuyor…bide bana bakıp gülüyor tatlı tatlı 😀 kendisi 4 buçuk yaşında..yerim onu ben yaa 😀 😀

  70. Kız güzel olmak benim suçum değil ki 😀 😀 😀 Bak gerçekten bakıp duruyorlar. Allah senin o iki gözünü çıkarsın diye beddua ediyorum. 😀 😀 😀 Bekliyorum kardeşim o insan kimse onu bekliyorum. Kardeşim çok iyi yapıyorsun zamana bırak ikimizde zamana bırakalım beyaz atlı prensimiz. Masalardaki gibi bizi alıp gidecek. 😀 😀

    Saçlarını kesmeyi düşünüyorsun hmmm kardeşim sana herşey yakışıyor. Ne yaparsan yap sana çok yakışacak. Aslında benim saçlarımda uzun hiç kestirmeyi düşünmüyorum. Uzun saçı çok seviyorum. Gece gündüz oynuyorum. Haha 😀 😀 😀

    Memo Can dizisini hiç izlemedim. Ben şuan O ses Türkiye izliyorum. Yaaas bir an önce sorvivor çıksın ya çok özledim. Parkurda yarışmayı çok isterdim. 😀 😀 😀 aman bir yerlerimi kırmayayımda 😀

  71. Valla kardeşim bende hiç bir yere gitmiyceğim..gidemem de zaten..gitmeye de hiç niyetin yok..

  72. Hoşbuldum kardeşim:))
    Aynen valla..zaman bırak..kız sende bu kadar güzel olmuyacakdın erkekleri üstüne mıktanıs gibi çekiyorsun 😀 valla hepsini sal gitsin..doğru kişi gelene kadar bekle..zaten o kişi geldiği zaman hemen kendini belli eder..ben artık zamana bıraktım..yemin ediyorum çabalamakdan bıkdım usandım..yoruldum..

    Hmmm gökkurşağı bencede..en iyisi budur 😉 bide omuzlarından kestirmek istiyorum ya..herkes kestiriyor bu aralar..hani erkenci kuş..dizisindeki Sanem gibi saçlarımı yapsam diye düşünüyorum 😛

    Ben Memo can dizisini izliyorum..komik dizi ya 😀 Osmana acayıp gülüyorum hahah 😀

  73. Aynen kardeşim herkes birer birer terkedip gitti. Ben ve sen kaldık. Ama ben hiç gitmeyecm buradan.:-)) burayı seviyorum.

  74. Hoşbuldum. Kardeşim sende hoşgeldin.:-))
    Aynen kardeşim zamana bi bırakacağım. Zaten kokusu ortaya çıkar. 😐

    Ha buldum buldum sen en iyisi saçlarını gökkuşağına boya hem her istediğin rengler var. Hahah 😀 😀 en iyisi sen yine de düşün karar verdiğin zaman bana söylersin. 😉

    Kız öyle deme eski sensin❤
    Ne izliyorsun? Kardeşim.:-))

  75. Pınar ablam özet için teşekkürler:))
    ..
    Hoşgeldin kardeşim:))
    Valla kardeşim ne diyeceğimi bilemedim 😮 benim düşüncem kesin hoşlanıyordur..bide kaçıp gitmiş demek..kaçıp gitmek korkakların işi 😉 😉 😉 anca……neysee..
    Kardeşim sen tatlı canını üzme..zamana bırak..arkadaşlarından şaşırmışdılar sana yazmaları normaldir..

    Kız ne bileyim..olmazsa rengarenk yapıcağım saçlarımı 😀 ama galiba haklısınız kumrallık daha iyi..her neyse ya düşünüceğim:))

    Yok yok kız ben eski ben değilim ki..herşeyi yanlış anlayıp duruyorum 😀