İkimizin Yerine 11 Ekim Perşembe Özeti 34. Bölüm Fragmanı #(2. kısım) Kaliyani Baironun Kazanın senetlerini ödediğini anlar ve herkesin içinde Kazan ve Bago’yu küçük düşürür

Burak 03 Eki 2018 İkimizin Yerine  0

İkimizin Yerine 11 Ekim Perşembe  34. Bölüm’de Neler Yaşanacak?

Sumitra ve Anandi çalışanlara ve dua okuyanlara yemek getirir. Kaliyani evdeki her türlü hazırlığa karışmaktadır. Kaliyani oğullarından dünürlerinin neden gelmediğini sorar. İkiside yolda olduğunu söylerler. Kazan düğün için pahalı hediyeler kıyafetler almıştır. Bago bileziklere bakar ve bunlar küçük değil mi der. Kazan sen baba Baironun söylediklerini hatırlatıyordun elimizden gelenin fazlasını harcadım der. Bago hediyeleri çantaya koyar. Anandi Gehna ve Sumitra Sughnanın kıyafetlerini hazırlarken Gehnaya bir anca sancı girer. Sumitra ne oldu der. Gehna bir an kendimi kötü hissettim bu ağrılara dayanmalıyım kaynanama çocuk için söz verdim der. Sumitra bu ağrılara katlanmak için kuvvetli olmalısın yemek yemelisin der. Sumitra sen bu bebeğe karşı hiç hoş şeyler hissetmiyormusun sadece kaynanan söylediği için mi doğuruyorsun der. Gehna nasıl hissetmeyeyim o benim parçam her nefes alışında onun nefesini hissediyorum der .Sumitra kadının hayatı ne kadar zor olsa da başka bir insana hayat verme sevincini yaşıyor, bu tanrının verdiği en büyük mükafat sen bedeninde başka bir can taşıyorsun der. Anandi yiyecek bir şeyler getirir ve Gehna onları yer.

Bu arada Gehnanın anne ve babası gelir. Gehna onları karşılar ve annesine sarılır. Annesi Gehnanın nasıl olduğunu sorar. Daha sonra Anandinin anne ve babası gelir. Kazan elerinde bavullarla içeri girer. Kaliyaniyi selamlarlar. Kaliyani onların uzak yoldan geldiklerini dinlenmelerini söyler. Kaliyani Kazana sizde bizde kalacaksınız değil mi der. Kazan biz Phulilerin evinde kalalım kız evi olarak burada kalmamız uygun olmaz der. Kaliyani siz düğün  için yardıma geldiniz o yüzden bizde kalmalısınız der. Anandiye anne ve babasını odalarına görmesini söyler. Yumuşak yatakta yatamazsanız ben hizmetçiye sert yer yatağı getirtirim der. Anandi anne ve babasını odalarına götürür. Onlara bir şey göstermek istediğini söyler ve odadan koşarak çıkar. Bago Kazana biz burada kalmasak der .Kazan anne itiraz ediyor der. Bago burada kalmamız bütün günümüzü kızımızla geçireceğimiz anlamına geliyor der. Anandi nenenin verdiği altınları anne ve babasına gösterir. Bago onları iyi yerde saklamasını söyler. Bago mutfağa iner ve yemek yapımına yardım eder. Anandi yağ döker ama Bago bu fazla der. Kaliyani fazla fazla dökün bizim evde yağın yağı bol olmasa kimse onun yüzüne bakmaz der. Gelinime ne kadar yağ dökeceğini sor der. Sumitraya hızlı olmasını söyler ve herkesin içinde fırçalar.

Bir adam gelir ve Baironu sorar. Kaliyani onun düğünü var bugün der. Basant ne vereceksen bize ver der. Adamı zorlar. Adam Baironla görüşmesi gerektiğini söyler. Kaliyani onlarla konuşması için ısrar eder. Adam elindeki dekontu Kaliyaniye verir Basant dekontu alır ve Bairon Kazanın toprağını ipotekten çıkarmak için 30 000 rupi para ödemiş der. Kaliyani bunu duyunca şaşırır. Basant 50000 bundan önce şimdide 30000 toplam 80 000 rupi ödemiş bu büyük meblağlarda bize haber vermedi der. Kaliyani Bairon ile senetlere mühür vurduracağına dair konuşmasını hatırlar.

Salonda Kazan aldıklarını aileye göstermektedir. Kaliyaniye ne kadar çalışsakta size layık hediyeler değil lütfen bunları kabul edin der. Jagdish bana da düğün yapın  bana da hediyeler gelsin der. Basant ne zaman istersen biz sana tekrar düğün yaparız der. Kazan bilezikleri Kaliyaniye gösterir. Kaliyani eline alır ve bunlar hafif der. Ama olsun en azından nazardan korur der. Kaliyani gelen hediyelere bakar ve altın getirmediniz mi? sen git kuyumcuya altın al der. Kazan benim o kadar param yok özür dilerim benim gücüm yettiğince bunları alabildim der. Bairon anne daha ne istiyorsun o kadar çok hediye geitirmişler der. Dünürlein düğün vakti adetlere uyması boyunlarının borcu bunlardan bir haber olup beni cemaate karşı küçük düşürmeyin ben senin yerinde olsaydım toprağımı evimi ipotek ederdim ki kızımı boynu bükülmesin der. Ben senin yerinde olsaydım elimden geleni yapardım ki dünürlerimin evinde utanmayayım her şeyden önce vazife borcu diye bir şey var der. Kazan ve Bago yerin dibine girer. Sana bir çıkış yolu göstereyim toprağının ipotek senetlerini Basanta ver bize layıkıyla hediye al der. Kazan toprağının senetleri derken Kaliyani araya girer ve unutmuşum o senetler Baironda değil mi  der. Bairon anne der. Kaliyani annen yalan mı söylüyor der ve dekontları çıkararak Bairona gösterir.

Bairon sen ne kadar yapsan da annenden bir şey kaçıramazsın. Dünürünün toprağını çıkarmak için 80 000 rupi harcamışsın ama dünürlerin neler diyor birde getirdiklerine bak der. Kazana dönerek kızınızın kaynatasından para istemeye utanmadınız mı der. Bairon anne onun hiç bir şeyden haberi yok der. Kaliyani sen o zaman onun problemini nasıl bildin der. Bairon sen kendini akıllı mı zannediyorsun fakirlere yardım edeceksen açık bir şekilde yap der. Kaliyani ayağa kalkar ve Bago ağlayarak salonu terk eder.Arkasından Kazan ve Anandi de onun yanına gider. Bairon şimdi bunları söylemenin ne yararı var der. Kazan bunları düşünmeden toprağını ipotek ettirmiş o kızımıza hediye almak için tek kazanç yerleri olan topraklarını ipotek ettirdiler . Bizim yanımızda yüzü kara olmamaya çalışıyorla sen onlara hürmetsizlik ettin. Kazan bana bununla ilgili bir şey söylemedi, ben başkasından öğrendim ben deseydim razı olmayacaktı bende ipotek eden kişinin yanına giderek senetleri aldım der . Kaliyani bana neden söylemedin, ben nereden bileyim, annenden gizli iş yapıyorsun der. Bairon dünürüm bilseydi razı olmayacaktı der. Kaliyani olan oldu uzatmayalım, git dünüründen özür dile, annem gizli işlerden hoşlanmıyor diye söyle der. Basant gerekirse bende geleyim özür dileyelim der. Bairon dünürlerim sen gelirsen kafalarını kaldıramazlar, onlar çok düzgün insanlar der.

Bago Kazan ve Anandi odada ağlamaktadır. Bago evine gitmek ister. Biz buraya gelmekle hata ettik der. Boğazımızdan kesip onlara hediye aldık ama nene gene bizden şikayet ediyor buradan gidelim der. Anandi annesine sarılırve gitmemesini ister. Nene çabuk kızar ve çabuk sakinleşir der. Nenenin dediklerine göre keyfini kaçırma der. Kazan eşin hak verir ve sen haklısın biz burada kalmamalıydık onların gözünde hiçbir değerimiz yok der. Bairon odaya eşiyle bilikte gelir ve ben kendimi sizinle mükayese edemiyorum siz o kadar iyisiniz ki der. Sen bize söylemeden toprağını ipotek ettirdin ben sana bunları yaşatmamalıydın senden özür diliyorum der. Kazan tanrıya şükür senin gibi bir dünürü karşıma çıkardı der. Bairon biz seni çok incittik annem asıl sebebi anladıktan sonra oda pişman oldu kardeşimde sizden özür dilemek istedi, bizi bağışlayın der. Kazan ne kadar çalışsam da size layık bir dünür olamadım ben fakir bir kız babasıyım. Sizi yanınızda boynum eğik ne kadar yapsam da adetler uymak için toprağımı ipotek ettirsem de yine olmadı der.

İkimizin Yerine 554. Bölüm Özeti 14 Mart 2020 Sudha’nın Bebeği Öldü
İkimizin Yerine 553. Bölüm Özeti 13 Mart 2020 Kundan İntikam Peşinde
İkimizin Yerine 547. Bölüm Özeti 7 Mart 2020 Nandini Nişanlandı
İkimizin Yerine 546. Bölüm Özeti 6 Mart 2020 Kundan Ortaya Çıktı

“İkimizin Yerine 11 Ekim Perşembe Özeti 34. Bölüm Fragmanı #(2. kısım) Kaliyani Baironun Kazanın senetlerini ödediğini anlar ve herkesin içinde Kazan ve Bago’yu küçük düşürür” üzerine 191 yorum

  1. Anonim dedi ki:

    :D:D:D:P:P

  2. ... dedi ki:

  3. HAVA dedi ki:

    Asi yeni özet gelmiş Aleyna orda

  4. Asi dedi ki:

    Hos buldum Hava
    iyi geceler Aynur

  5. HAVA dedi ki:

    Herkese iyi akşamlar
    Hoş geldin Asi
    İyi geceler Aynur tatlı rüyalar derslerinde başarılar

  6. Asi dedi ki:

    Hos buldum Gokhan

  7. &Gökhan¤☪¤AyNuRFB⚽& dedi ki:

    Aynur abisinin gülü 4N1K dizisi yarı final oldu…Valla ben izleyemedim..O gün işlerim vardı izlemeye vakitim olmadı…Brn bi araştırır sana anlatırım 😉 🙂 Evet ben ve fenerli kixboxcu takım tutuyoruz hahaha 😀 😀 Tamam sana Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı uykular diliyorum Abisinin can parçasına sevindim yarın buradasın yarın keşke hemen olsa 🙂 yarın görüşürüz İNŞALLAH..))

    İyi Akşamlar Ada hoşgeldin…Özüre gerek yok seni anlıyoruz…Vakit bulamıyorsun hiç sorun değil yeterki derslerinde başarılı ol 🙂 😉 Biliyorsun..Hayat dersleriyle çok meşgul be vakit bulamıyor tam yazacakken arkadaşları çağırdı gitmek zorunda kaldı kendisi…Konuştum Cumartesi günü gelip yazacağını söyledi 😉

    Şakacı Asi hoşgeldin 😉 Nasılsın? Evet evet mavi renk yakıştı sitemize turuncu da güzeldi ama 😀 bu filimi izliyor musun Show TV de Adı {Mucize} ben izliyorum şimdi reklam oldu…inan çok etkileyici bir film…İzlemenizi tavsiye ediyorum 😉 😀

  8. ADA dedi ki:

    Aynurum sagol kuzum iyiyim sen nasilssin iyisin insaallah.. Derslerin nasil gidiyor. Sen 8. sinifa gectin degil mi canim?? Derslerini sakin ihmal etme. Kendine iyi bak kuzum:-)

  9. &Aynur¤☪¤Gökhan⚽& dedi ki:

    Sagol ablamm
    Yaaa benim coook uukum varrr uyuycam bennn bizde saat 12 olmaya basladi neyse iyi geceler yarin varim bennn

  10. Asi dedi ki:

    Ohh ne guzel Aynurcum hep iyi ol derslerinde basarilar

  11. &Aynur¤☪¤Gökhan⚽& dedi ki:

    Anonim benimm
    Yaa canlat nerdesiniz benim sarjimm azzz gelinnn
    Aygun ablamm ismini unuturmuyumm???
    Bende iyim)))
    Okulda derslerde iyi gidiyor cok sukur)))

  12. Asi dedi ki:

    Ooo ismimi unutmamissin Aynurcum hos buldum iyiyim sen nasilsin derslerin nasil gidiyor okul nasil gidiyor

  13. Anonim dedi ki:

    Sitemiz ne guzel olmuss mavis maviissss❤

  14. &Aynur¤☪¤Gökhan☯& dedi ki:

    Merhaba Aygun ablam hos geldin nasilsinnn))

  15. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Yaa canlarr 4n1k ilk ask dizisi finalmi yaptiiii???
    Peki finalinde ne oldu ennn merak ettigim Ali Yaprakla birlikdemii????

  16. Asi dedi ki:

    Iyi aksamlar herkesciklere:)
    Aleynacim nasilsin?

    1. ArzyGüL dedi ki:

      Selam :/ ben gözlerimi kapatayım da, rahat rahat kaynaş sen insanlarla:/ emoji görünmüyor gözümü kapattım say:(

  17. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Aaaaa siz futbol takiminimi tutuyordunuz siz gidi futbolcularr 😀
    Ada ablam hos geldin nasilsin)))
    Ablam ne ozuru seni anliyorum bbende anca geceleri yazabilirim musait oldugumda

  18. ADA dedi ki:

    Herkese iyi aksamlaaarYa ben de farkindayim bir yaziyorum bir cikiyorum. Ama kusuruma bakmayin. Hic vaktim olmuyor. Nasilsiniz iyice misiniz? Gokhan abi oncelikle hayirli akasamlar. Ve Hava Aleyna Aynur sizlere de hayirli aksamlar kizlar. Gokhan abi hayattan bir haber var mi? Belli bir gun koysak konusmak isterim acikcasi. Onun sohbetini bayagi ozledim cunku. Lutfen soylersen cok mutlu olurum

  19. &Gökhan¤☪¤BurakFB⚽& dedi ki:

    Anonim ellmi salladın yoksa bana tokat mı? Attın ✋ pat diye ha bu da olur ✊ güm diye hahahaha 😀 😀 😀 😀 ismin nedir acaba 😀 😀 merak ettim 😀

  20. &Gökhan¤☪¤BurakFB⚽& dedi ki:

    Valla seni kutluyorum kixboxcu…Yeterki hayalindeki prens olsun…bindiğin hayvan far etmez 😀 haha 😉 😉 Teşekkür ederim Allah sana da iyilik versin kixboxcum 🙂 Eşek olsa baya komik dururdunuz hahaha 😀 😀 🙂 Kuzenin düğünü yaklaştı tekrar mutluluklar diliyorum bir yastıkta kocatsın İNŞALLAH..) ha söyle yengemize benim ismimi de topuklu ayakkabısının altına yazsın altın harflerle Gökhannn diye hahahha 😀 😀 yok yazmasın yazdığında beni ayakkabısıyla ezer haha şaka bir yana…Tamam Kixboxcum iyi dersler sana 🙂 tabi ki izleyeceğim Fenerli kixboxcu Aleyna 😀 hahahaha 😀 10 da görüşürüz…Hayır Anonim meriç değil sordum çünkü hahahaha 😀 😀

  21. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Anonim???…sende kimsin..
    Yoksa Meriç sen misin?? 😉

  22. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Göker abi..tmm sorun değil..))
    Süprizlerinide heyecanla bekliyoruz…))
    ..
    Aynurum güldürdün beni hahaha 😀
    Onlar futbol takım isimleri…Gökhan söyledi zaten..hahaha 😀
    ..
    Gökhan yaa Allah iyiliğini versin…eşşekle mi?? Hhahahah 😀 😀 😀
    Olurda…şimdi prensim gelip beni aldığı zaman..eşeğin üzerine nasıl biceğim..hahahahah 😀
    Yok eşşek olmaz..at daha romantikdir..hem baktım olmuyor fille giderim..hahahaha 😀 😀
    Boş ver..gidiceğim kişi prens oldukdan sonra biniceğim hayvan farketmez…neyse ben hayel dünyasından çıkayım…
    Ha bu arada söylemişdim ya babamın kuzenin kızı evleniyor..düğünü kasımda olucakmış..bizde önümüzdeki haftalarda gidiceğiz..)))
    Neyse ben çıkıyorum..ders çalışıyordum zaten..devam edeyim..akşamda dizimi izleyeceğim..cimbomlu Gökhan sende izle..hahaha 😀
    Neyse akşam 10gibi grşrz..))))

  23. Anonim dedi ki:

    Gokhaaaan 😀 😀 😀 😉 merhabaaaa ✋✋✋

  24. &Gökhan¤☪¤BurakFB⚽& dedi ki:

    Anonim merhaba el salıyorsun bende el sallayayım hahaha ✋ ✋ ✋ 😀 😛

  25. &Gökhan¤☪¤BurakFB& dedi ki:

    Abisinin gülü futbol takımı Ben hem Fenerbahçeliyim hem Beşiktaş takımını tutuyorum….Aleyna ise Galatasaraylı anladın mı? Şimdi abisinin gülü 😀 🙂 ⚽ ⚽ ⚽ ⚽ ⚽ ⚽ ⚽ ⚽

  26. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Goker abi vallahi billahi cok meraklandimm ve heycanlandim elinize saglik abimm hadii cabuk gelsin surprizzz 😀
    Gokhan abim baslaginin yanindaki BJK nee??? Vee FB
    Aleyna abalmmm senindr baslaginin yanindaki GS neeeeeeeee?????????

  27. Anonim dedi ki:

  28. &Gökhan¤☪¤BurakFB& dedi ki:

    Kixboxcum ben şimdi çıkıyorum….Akşam 10 gibi gelirim..)) Sende gel zaten geleceksin hahahahaha 😀 😀 olmasa olmazımız Fenerbahçeli kixboxcu Aleyna 😀 hahaha

  29. &Gökhan¤☪¤Burak☯& dedi ki:

    Göker abi heyecandan öbür tarafta göç edeceğim galiba hahaha 😀 Abi her ne sürprizleriniz varsa Elinize sağlık 🙂 Ama heyecanlandırmayı iyi biliyorsunuz 😀 teşekkür ederim herşey için)) 😀 🙂

  30. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Aynen öyle hahahaha 😀 😀
    İkimizde uğraşıyoruz bu siteyle vah vah hahahahah 😀 😀 😀 Yedim bile midemdesin tekme vuruyorsun şuan hahaha 😀 😀 😉 kixboxcu at şart mı? Eşekle gelse hahaha şaka şaka hahahaha 😀 😀 fenerli Aleyna 😀
    Otobüste filmlerdeki gibi başımı cama dayayıp biraz romantiklik olsun dedim,….. saniyede 10 defa başımı cama vurdum…jahahahahahaha 😀 😀 😀 😛 😛

  31. Göker dedi ki:

    Yeni Tasarımın geçişi nedeniyle kısa süreli bir kesinti yaşadık. Sizlere güzel sürprizlerimiz var beklemede kalın 🙂

  32. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Yiyemezsin sen beni hahahahah 😀
    Bekleyiceğim tabi prensimi…valla atın rengi farketmez..üzerindeki prens oldukdan sonra kırmızı atla gelsede olur olur hahahah 😀 cimbomlu Gökhan 😉

  33. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Sitemiz renk değiştiriyor..hahaha 😀
    Aynen aynen Gökhan bende yarım saatir..uğraşıyorum..bende korkdum artık giremiyceğim diye 😐
    Anlaşılan o ki..Göker abim siteyle uğraşıyor..))

  34. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    İyi dersler abisinin gülü akşama görüşürüz İNŞALLAH..)) 😀 😀
    kolay lokma değilsin ama ben yedim gitti hahahahah 😀 😀 sen beyaz atlı prensini bekle o zaman 😀 😀 hahahahaha fenerli Aleyna 😀 😀 😉 haha

  35. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Oldu Aleyna ben yarım saattir siteye girmedi telefonum… Korktum bian bir daha giremeyeceğim diye hahah 😀 😀 😀 birde çok kasıyor.

  36. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Ya kixboxcu iki saattir buraya giremedim…Ya şimdi girdi ohhbee ..

  37. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Yaa arkadaşlar site kasıyor..girerkende biraz zorlandım..sizede oluyor mu??

  38. Anonim dedi ki:

    😀

    1. &Gökhan¤☪¤BurakFB⚽& dedi ki:

      Merhaba 😀 😛 😀 😀 hahah

  39. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Aynurum birtanem..sağol cnm iyim..))
    Tmm cnm gelince..hepsini anlatırsın..hadi sana iyi çalışmalar..))

    Gökhan oldu oldu..pek de iyi oldu hahahah 😀
    Sen bana fenerli derse..bende sana cimbomlu derim…kolay lokma değilim..Gökhan beeeeey 😉
    Evet evet..evlenmeye meraklı birisiyim..hatta hemen evlenmek istiyorum acaba kiminle????hahaha şaka şaka..ne evliliği..e tabi beyaz atlı prensim karşıma çıkmadığı sürecde evlenmem…o geldiği zaman evlenirim..

  40. ALEYNA✨⚡ dedi ki:

    Aaa sitemiz ne güzel olmuş
    Eline sağlık Göker abi..))

  41. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Merhabalar ablalarim hos buldumm)))
    Ben iyim siz nasislisniz)))
    Hepp iyi olunn)))
    Abimmm iyim)))
    Hepp iyi ollll)))
    Eveeeet piknige gittik ne eglendik yaa gelince anlatirimm hadi ben kacar derslerimi yapmaliyim byyy

  42. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Vayy vayy sitemiz nekdar guzellesmiss❤❤
    Goker abimm eline emegine saglik

  43. &Gökhan¤☪¤Burak☯& dedi ki:

    Anonim benim 😀
    Hoş budum kixboxcum sende hoşgeldin..))

  44. Anonim dedi ki:

    Aaaaa ama ÇİMBOMLU GÖKHAN olmadı ya 😀 😀 😀 😀 hahahahah hahhahs SARI KANARYALI GÖKHAN OLDU MESELA hahahaha 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    Ödeştik ödeştik..)) bir daha olmaz 😉 😉
    Aaa sen evlenmeye mi? Meraklısın ben öyle zannettim hahahaha 😀 😀 😀 senide evlendirelim ama kiminle ? Hahahahahahagagahahagsga 😀 😀 😀 eminim gelinlik sana çok yakışacak 😉 😉 ZEHRA TOPUKLU AYAKKABININ ALTINA DA GÖKHAN YAZ hahagagaga 😀 😀

  45. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Gökhan..Hoşgeldin..))
    Tamam Gökhan tamam..affetim seni..hem sende beni baya beklemişsin..ödeşdik bak 😉
    Keşke keşke yazaydım..ama ben ne bileyim..aslında anladım bi sorun olduğunu..tmm neyse..unutalım..))
    Haa öyle mi???..tesadüfe bak bende sana yakıştırıyorum.. CİMBOMLU GÖKHAN..güzel oldu bak…dur bi bakıyım sana..yok yok böyle daha hoşsun iyiysin 😉 😀 😀 😀 hahahah

    Zehramm inan çok sevindim..sınavının iyi gecmesine..)))birtanem bende senle iftihar ediyorum..))
    Akşama gel..düğünün var unutma..bak ayakkabının altına ismimi yazmayı unutma tamam mı?? Hahaha 😀 en sonda çiceğide ben kapıcağım 😀 hahahaha
    Duyanda beni evlenmeye meraklı biri sanıcak hahahah 😀 😀 😀

  46. Anonim dedi ki:

    Dizi güzel yeni özeti cabuk verin

    1. &Gökhan¤☪¤BurakFB⚽& dedi ki:

      Çabuk verin çabuk anonimizi kızdırmayım aman aman hahahaha şaka şaka 😀 😀 😛

  47. &Gökhan¤☪¤Burak☯& dedi ki:

    Zehra İNŞALLAH..)..Güzel sınav sonucu alırsın…Güveniyorum zaten 🙂 Tamam baklava işini bildi sanacağım…Bekliyorum artık diyorum bu Zehra’nı güzel lezzetli baklavası olaydı iyiydi 🙂 🙂 Teşekkürler Zehra kardeşin gibi beni sevdiğin için şanslı hissediyorum kendimi…) 🙂 inan çok sevindim çok saol var ol:)… Rica ederim Herzaman 😉 Evet evet seni kaçırdık ama camda bohçanı bi attın bana yere kapaklandım hahaha 😛 😀 Yıldırım nikahı emir enişte gelince kıyacağız..Nikah memuru benim memnun oldum hahahahah 😀 😀 şahitler hazır buradaki arkadaşlar hahahaha 😀 😀 😀 😀 😀 Akşama bekliyor olacağım seni çünkü davullu zurnalı düğünün var 😀 😀 kendine çok iyi bak kendine dikkat et görüşürüz İNŞALLAH..))
    Ha onu Aleyna’ya de Maşallah kolumu elimi başımı ısırır hahaha baklava zannedip hagahagsgs 😀 😀 😀
    ..
    Gerçekten özür dilerim kixboxcu inan gelmeye çaba gösterdim hahaha 😀 😀 tlmle oynaya oynaya pestilim çıktı hahahaha 😀 😀 bir daha olmaz gerçekten…)) Ah be kixboxcum gelip yazsaydın..Ben geldim yazdım bekledim seni baya…Sonra dedim Aleyna şimdi bana sinirli şekilde uyuyor hahahaha 😀 😀 😀 😀 Fenerli Kixboxcu 😀 😀 😀 bana kixbox mu? Yapacaksın ne yapayım…Çok yakıştırıyorum Fener bahçeli Aleyna 😀 😀 😀 hahahaha

    Özledik özlemez olur muyuz? …Abisinin gülü ay parçası 🙂 çok şükür iyiyim sen nasılsın? Aaa pikniğe mi? Gittiniz Ailecek, ne güzel abisinin gülü eğlenceli geçmiş baya hissedebiliyorum haha 😀 😀 Tamam akşama mutlaka gel bekliyor olacağım senide 😀 görüşürüz 🙂 😉

    Hava nasılsın? Hoşgeldin sende dün uyuya kalmışsın hahaha 😀 ee o kadar aksiyonlu kaçış yaptık tabi yorulacaksın…)) hahahha 😀 😛 😀 😀

  48. HAVA dedi ki:

    Zehra sınavının iyi geçmesine çok sevindim İnşallah istediğin puanı alırsın
    Tamam yolda gelirken nikah memurunuda getiririz nikahta kıyarız
    Amin Zehra hepimiz inşallah hep güleriz
    Aynur iyiyim sağol inşallah hep böyle ve daha güzel günleriniz olur

  49. Zehra dedi ki:

    AYYY KİMLER GELMİŞ KİMLER.
    BENİM PRENSESİM Mİ O GELEN?
    İyiyim meleğim sen nasılsın?
    Demek pikniğe gitdin. Ne kadar hoş.
    NEYSE CANIM AKŞAM GELİNCE KONUŞURUZ.

    ALEYNAMMM HOŞ BULDUM. Canım benim. Evet ya iyiydi sınav. Hocam sağ olsun o kadar zor sorular çözdürmüştü ki bu sınav çok kolaydı.
    Az evvel hocam da benimle iftihar etdiğini söyledi.
    TABİ AKŞAM BİR GÖREYİM EMİMİ GÖSTERECEĞİM YORUMLARINIZI.

    Neyse canım ben şimdi eve gidiyorum. Trafik kurallarına uyarak telefonu kenara bırakmalıyım. Yoksa mazallah kaza yaparım.

  50. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    AYNURUMMM CANPAREMM..HOŞGELDİN
    ..)) birtanem sen özlen misin?…))
    Tabi seni çoook özlediiik..)))
    Tmm canısı
    ..akşama mutlaka gel..seni bekliyor olucağım..grşrz İnşAllah..))

  51. ⚜Aynur⚜ dedi ki:

    Selammmm canlarymmmm
    Ayy siz benimi ozledinizzzzz????
    Bende ozledim yaaaa
    Aleyna ablammmm nasilsinnnn????
    Abimm canimin parcasi nasilsinnnnn???
    Hava ablam nasilsin???
    Zehraaa abalmmmm nasilisin???
    Guljan ablam Tylla ablam Zeynoooo ablam sizler nasislsinizz unutdugum varsa af ola 😀
    Canlarim ben yorumlarinizi okumadana yaziyorum aksam gelirim insallah
    Ve ozur dilerim dun gelemedim ailemle piknige gittik vayy cok eglenceli oldu neyseee cok konusdum 😀 gelince anlatirimmmm

  52. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Zehraaamm Hoşgeldin birtanem..))sınavının iyi gecmesine..çok sevindim..))İnşAllah iyi puan alırsın..))
    Evet evet..akşam seni eniştemiz için kaçırmaya gelmişdik…aynen ya düğüne ne gerek var..en güzeli yıldırım nikahı dimi 😉 sağol cnm Allah hepimizi güldürsün İnşAllah..))
    Aynen ya Eniştemize göster msjlarımızı 😀 😀 😀
    Cnm Aynurum…galiba..köye gidiceğim diye yazmışıdı..sanarım hala geri dönmedi..))

  53. Zehra dedi ki:

    AHAHAHAHAAHA.
    AY CANLARIM ÇOK GÜLDÜM YA.
    Arkadaşlar şimdi çıktım sınavdan beklediğimden bile basit sorularla karşılaşdım. Heyecanımı yenip doğru cevapları yazdım.
    İyi sonuç alacağıma inanıyorum. Şu an kafe de oturuyorum. Hocam gelsin konuşup kalkacağım.
    Gökhancım tabi sen benim canımın içi oldun. Kardeşim Selim gibi seviyorum. Canım benim Afferin sana. İşte böyle kumandanının sözünü dinlemek iyidir.
    Bu arada baklava işini oldu bil. Hep beraber yine toplanırız bizde. Ama kol. bacak, kafa ısırmak yasak.

    Ahahahahahaha.
    Çok teşekkür ederim duan için. Canım benim.

    Bu arada HAVA, ALEYNA VE GÖKHAN alemsiniz ya.
    Beni mi kaçırıyordunuz?
    AHAHAHAHAHA.
    bari nikah memurunu da yanımıza alaydık. İşleri yıldırım nikahı haline benzerdirdik.

    Ben çok güldüm. ALLAHIM SİZİ DE GÜLDÜRSÜN.
    Akşam Eminle buluşacağım ona da göstereceğim yorumlarınızı. Kim bilir o ne kadar güler.

    AHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA.

    HADİ BEN KAÇAR AKŞAM GELMEĞE ÇALIŞIRIM.

    Ha unutmadan AYNUR PRENSESİM NEREDE?
    HABERİNİZ VAR MI?

  54. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    İyi günler…))
    Hava cnm..afiyet olsun..tmm cnm sorun değil..))
    ..
    Gökhaaaaaaan…ahhh be Gökhan..seni ne kadar bekledim haberin var mı??…tamam ya affettim..gecerli bi sebepin var sonuçda..tl açılmadı..seninde suçunda değil..valla inan en son iyi geceler yazıp..tl kapatıp koydum..1saat uyuyamadım acaba yazmışmıdır diye aklımda kaldı…elim tl gitti bakayım diye ama..son anda vazkectim..boş ver yazmaz diye…ama yazmışsın…keşke yazsaydım diyorum şimdi..neyse olsun artık..
    Evet evet..dün kahve yaptım..bekledim ama gelmedin..gelmeyince de hepsini ben içdim 😉
    Ha bu arada..GÖKHAN BEY..BANA BİDAHA FENERLİ DERSEN…SENİ FENA YAPARIM..ELİMDEN KAÇAMAZSIN ONA GÖRE…

  55. HAVA dedi ki:

    Aleyna kahve için teşekkürler
    Kusura bakma uyuya kalmışım senide bekletmişim

  56. HAVA dedi ki:

    Günaydın hayırlı sabahlar

  57. &Gökhan¤☪¤BurakFB& dedi ki:

    Aaaaaa 😮 😮 kixboxcum sen kahve mi? Yapmışsın ver bana ben hepsini içerim ☕ ☕ 😀 😀 😀 O benim ona göre hahaha 😀 😀 {Eline sağlık Fener bahçeli Kixboxcum hahaha 😀 :D}

  58. &Gökhan¤☪¤BurakFB☢& dedi ki:

    Kixboxcu 😮 😮 bak daha uyumadım hahahha 😀 😀 😛 😀 😀

  59. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Herkese Allah rahatlık versin iyi geceler tatlı uykular diliyorum 🙂
    Gerçi sabah oldu ama olsun 😀 😀 😀
    Veeeeee şimdiden günaydın hayırlı sabahlar 😀 😀

    TYLLA KRALİÇEM BUGÜN YOKTUN.. MERAK ETTİM.. GALİBA NET SORUNUN VAR 😉

  60. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    İyi geceler Aleyna[Umarım beni affetmişsindir inan çok üzgünüm 😐 yarın görüşürüz İNŞALLAH..)
    İyi geceler Hava sende uyuya kalmışsındır kesin haha 😀 yarın görüşürüz 🙂 İNŞALLAH..)

  61. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Özür dilerim beni affet 🙁 😐 😐 bak şimdi uyuyamam…

  62. &Gökhan¤☪¤BurakBJK& dedi ki:

    Kixboxcu gerçekten özür dilerim ya…İnan telefonumu yere düşürdüm…yanlışıkla ve 3 saattir açılmadı…Deniyorum deniyorum açılmadı…Bak yemin ediyorum yeni açıldı…Uyuyamadım belki beni bekliyorsunuzdur diye…İnan telefon nasıl açıldı onu da anlamadım…Vallahi billahi özür dilerim..Annemin telesinden yazacaktım ama uyuyordu rahatsız etmek istemedim…Kaç saattir kendi telemi açmaya çalışıyordum ve yeni açıldı ya off…(((((((

  63. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Hadi cümleten..iyi geceler..))

  64. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Hava cnm..uyudun sen sanarım..iyi geceler..Allah rahatlık versin..))
    Gökhan senin gelmeyeceğinden..eminim..tanıyorum gelmezsin artık..
    Neyse boşuna beklemeye gerek yok..
    İyi geceler..Allah rahatlık versin..grşrz..)) inşAllah..))

  65. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Neyse ben biraz daha bekleyeyim..zaten hep bekleyen taraf oldum…)))

  66. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Havaaaa???
    Gökhaaaan 1 saat gecti..sen yazmasn artık..bilirim 😐

  67. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Ama yaaaaa 😐 😐 😐

  68. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Offf yaa Gökhaaan..sen şimdi kesin bişeylere..dalmışsındır..

  69. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Hava cnm..nerdessin??
    Gökhaaaannnn

  70. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Yaaa nerdesiniz???..

  71. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Kise yok galiba…ben yemeye devam edeyim..yazarım 😉

  72. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Gökhan sen hala yemek yemekle meşgülsün dimi…afiyet olsun sana 😀

  73. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Sağol Havacım..kahve yaptım hadi içelim☕☕☕

  74. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Ayy geldim geldim..yemeğe dalmışım..yazamadım..hahahah 😀
    Baya acıkmışım haa.. 😀

  75. HAVA dedi ki:

    Alena sanada afiyet olsun miden Aleyna diye bağırmadan yemek ye sp

  76. HAVA dedi ki:

    Tamam Aleyna belki hızlı ve öfkeliyi vardır tvde

  77. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Gökhan yemin ediyorumm..şimdi bende onu yazıcaktım..acıktım bennnn..acımmm acccc..ben 5dk geliyorum..))

  78. Anonim dedi ki:

    Sana afiyet olsun Gökhan
    Evet uyman lazım trafikte yoksa yine kovalamaca başlar

    1. HAVA dedi ki:

      Anonim benim

  79. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Ohhh beee..abimin maçı bitti..salona geceyim 😀
    Bakalım tv’de ne varmış..izlemeye..))

  80. &Gökhan¤☪¤BurakFB& dedi ki:

    Aleyna hahahaha hızlı ve öfkeli hahahahaha 😀 😀 😀 😀 😀 ben bi polis öğrencisiyim trafik kurallarına uymam lazım dimi hahaha 😀 😀

  81. HAVA dedi ki:

    Evet çok olur Zehra ve Eminde unutulmaz bir düğün olur

  82. &Gökhan¤☪¤BurakFB& dedi ki:

    Aynen haklısın ama gerçekten komik olurdu ya.. Keşke gerçek olsa 😛 güzel bir anımız olurdu 😀
    ARKADAŞLAR ŞUAN AÇLIKTAN MİDEM KAZINIYOR..BEN BİR ŞEYLER ATIŞTIRIP GELİYORUM HEMEN 😉 SİZE İYİ SOHBETLER 😀 BENİ UNUTMAYIN HA 😀 😀 HEMEN GELECEĞİM 😀 😀 😀

  83. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Aynen aynen..Hava oda olur..kısa film..vizyona girerse gişesi çok olur
    .hahahahahah 😀

  84. ALEYNA✨⚡GS❤ dedi ki:

    Dügün mü var..))))
    Damat halayı da yaparız..hahahah 😀

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.