İki Yabancı Saras Annesi İle Ne Zaman Karşılaşacak ?

Burak 14 Tem 2017 İki Yabancı  0

İki Yabancı dizisinin belkide en merak edilen konusu Saras’ın annesi ile ilgili olandı. Saras’ın annesi Saraswatichandra kocası Lakshiminandan’ın ihaneti netic Teesinde göle giderek intihar yolunu seçmişti. Saras ise bütün bu olanlara şahit olmuş, ve bütün hayatı acı çekerek geçmişti. Bütün bu yaşananların arkasındaki kişi ise Guman’dır.

Son zamanlarda Kumud’a gelen mektup üzerine Kumud akıl hastanesine giderek büyük bir sürprizle karşılaşmış, Saras’ın annesinin yaşıyor olduğunu ancak akli dengesini kaybetmiş olduğunu hem üzülerek hem sevinerek karşılamıştı. Guman ise arka planda olanlara şahit olmakla birlikte yeni hain planlarını sergilemeye başlamıştır. Kumud büyük bir sürprize hazırlanırken Saras’a , annesinin yaşadığını ve onun akıl hastanesinde kaldığını söyleyen bir mektup gelir.

Saras vakit kaybetmeden akıl hastanesine gider. Derin duygular içindedir ve annesinin ninni sesiyle irkilir. Annesiyle yaşadıkları olaylar bir film şeridi gibi gözünün önünden geçip gitmektedir. Saras annesinin yanına geldiğinde kendisinin Saras olduğunu söyler. Annesi başta kabul etmez ancak gözleri ışılamaya başlar. Saras kafasını onun kucağına koyduğunda dünyanın en mutlu insanı olduğunu hisseder. Ancak hiç bir şey sorgulamak istemez çünkü olduğu anın sevincini doya doya yaşamak ister.

Kumud ise Saraswatichandra’yı eve götürmek için hazırlıkları yapmıştır. Hemşire Saras’ a onun steresten uzak durması gerektiğini anlatmaktadır. Kumud geldiğinde  gördüğü manzara onu da çok duygulandırır. Saras Kumud’u gördüğünde sevincini onunla da paylaşır. Ancak Guman planının işlediğini ve başarıya ulaşacağını söylemektedir.

Saraswatichandra’yı eve getiren Saras ve Kumud büyük sürprizi yaptıklarında herkes adeta şoka girer. O anlar gerçekten görülmeye değer. Bütün bu olaylar İki Yabancı 29 Temmuz günü 106. bölümde karşınızda olacak. Tüm sevenlerin kavuşması dileğiyle…..

İki Yabancı Final Bölümünde Neler Olacak 111. Bölüm Fragmanı Hoşgeldin Bebek
İki Yabancı 12 Ağustos özeti 110. Bölüm Fragmanı Saras ve Kumud Kaza Geçirdi
İki Yabancı 6 ağustos Özeti 109. Bölüm Fragmanı  SaraswatI’nin Hafızası Düzeldi
İki Yabancı 5 ağustos Özeti 108. Bölüm Fragmanı Arti’nin Oyunu Ortaya Çıkıyor

“İki Yabancı Saras Annesi İle Ne Zaman Karşılaşacak ?” üzerine 125 yorum

  1. Begüm dedi ki:

    2 aydır yoksun neden seni merak ediyorum

  2. Begüm dedi ki:

    Kankam bir tanem nerdesin nasılsın seni çok özledim seniiiii çokkkk seviyorummmmmm

  3. Begüm dedi ki:

    Yine yoksun

  4. Begüm dedi ki:

    Bu günde yazmasın galiba ☹️☹️☹️☹️

  5. Begüm dedi ki:

    Bende yokum artık kendine çok iyi bak bana cvp verene kadar bekliycem biliyomusun ablamın düğününe on gün kaldı işimi bıraktım çünkü bir ay sonra bende nişanlanıyorum bu yüzdende son kez bana cvp yaz çünkü artık bende yokum seni çok seven kankan canımmmmmmmmmmmmmmm kankammmmmmmmmmmmmmmm ben seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ama sen beni sevmedin heralde o yüzden bana söylemedin gideceğini bir ay sonra iki kelime iyiyim merak etme sadece artık yazmıycaktım kankalık bu değil biz birbirimize söz vermiştik kanka olmak için ama seninde kankalığın buraya kadarmış ama bitti bende yokum sen hep biricik kankam olarak kalıcaksın aklımda gönlümün sultanı by by begüm kaçar benden bu kadar ama gerçek kankalık böyle olmaz biz nirbirimize hem kanka hem kardeş olamadık demekki

  6. Begüm dedi ki:

    Sen ne diyorsun ya hani ben gidicem diyince sinirlenmiştin kızmıştın ya aynı şimdi bende öyleyim ve sen bana tam bir aydır tek kelime birşey yazmıyosun ben her gece yatmadan önce siteye girip acaba yazdımı bir aydır yazmıyo başına bişeymi geldi diye meraktan çatlıycam ama sen diyosun ki birdaha yazmıycam neden ya bana bir tek bunu söyle nedennnnnnnnnnnnnn ben bilmeden seni kırdımmı üzdümmü seni öyleyse özür dilerim ama neden gitiğini merak ediyorum gerçekten çok sinirliyim inşallah okur ve cvp verirsin bu arada ben yanışlıkla altta seni sevmiyorum yazmışım onamı kızdın ama yanlış yazmışım bende şimdi fark ettim neyse mesajı okuyunca cvp yaz gerçekten senden bir neden bekliyorum geçerli bi neden by by seni seviyorum hemde çokkkkkkkkkkkkk belkide benim seni sevdiğim kadar sevmedin beni ondan gidiyorsundur

  7. deniz***** dedi ki:

    iyiyim merak etme sadece artik yazmiyicaktim

  8. Begüm dedi ki:

    İnşallah başına bir şey gelmemiştir ama merak ediyorum bi iki kelime birşey yazsan ne kadar mutlu olurdum ama olsun iyi olda yazmasanda olur kendine iyi bak by sen yazana kadar birdaha bende yazmıycam

  9. Begüm dedi ki:

    Neden ya neden yazmıyosun tamam öyle olsun bakalım yazma

  10. Begüm dedi ki:

    Ya bak seni gerçekten çok merak ediyorum nerdesin nasılsın bir ses ver yeter artık çatlıycam meraktan bişeyin yoktur inşallah neyse yazmanı bekliyorum lütfen yaz lütfen by by

  11. Begüm dedi ki:

    Nerdesin kankam bir şey yok demi

  12. Begüm dedi ki:

    Kankam nerdesin nasılsın birşeyin yok demi bak sen yazmasan bende yazmıycam artık seni sevmiyorum by by canımmmmmmmmmmm kankammmmmm

  13. Begüm dedi ki:

    İyi geceler canımmmmmm kankammmmmm ablamın düğününe çok az kaldı bir buçuk ay düğün işleriyle uğraşıyoruz kusura bakma senide ihmal ediyorum seni çok seviyorum by by canımmmmmmmmmmm kankammmmmm tatlı rüyalarrrrrrrrr

  14. Begüm dedi ki:

    İyi geceler canımmmmmm kankammmmmm çok geçmiş olsun kusura bakma çok vaktim yok seni merak ettim şimdi gitmem lazım seni seviyorum by by canımmmmmmmm kankammmmmm vaktim olunca yine gelmeye çalışırım

  15. deniz***** dedi ki:

    canim benim karnelerim iyiydi bu gun okula gitmedim 3 gundur cok hastayim atesler icinde yaniyorum bunu yazarken bile agliyorum cunku 9 subat biz okuldan cikarken abim arabayla bizi okuldan almaya gelmisdi bitane cocuk vardi eskiden ondan coooook hoslaniyordum kendi arabadiyla kaza yapti 2 arkadasida arabada olmus birisi olmus digerinin ayaklari kirilmis kendisi tutuklanmis olen cocuk o kadar guzeldiki mavi gozlu uzun boylu sari sacli onun olmesime buralardaki kuvuk cocuklardan tutmus buyukletedek agliyorlar onun bi sevdigi vardi kiz onu birakdi zemgin yasli yani 25 yasli birisiyle evlendi olen cocugun 18 yasi vardi kaza yapaninda 18 ayaklari kirilaninda 18 yaslari vardi simdi evde yanlizim annem babam abim yasa gitmisler abimin arkadadiydi abiminde 18 yasi var 1 aydan sonra abim asker gidicek hasret negmesi guzel insalah nisaniniz guzel gecer ben şebnem tovuzlunun boş ver gitsin muzugini dinledikce kalbim sakin oluyor dinlemeni tavsiye ederim opuyorum seni kocaman canisii ))))))

  16. Begüm❤️❤️❤️❤️❤️❤️canımmmmmmmm semoşummmmmmmmmmmmmmmmmm dedi ki:

    Aslında birdaha yazmıycaktım kendime bir söz vermiştim ama yine dayanamadım sen benim herşeyimsin ne sevdiğimden vazgeçebiliyorum ne de senden canım kankammmmmm seni çok seviyorum ve çok özledim biliyomusun iki ay 9 gün kaldı gün sayıyoruz allahım çok heyecanlıyım inşallah nişanımız çok güzel geçer kankam aşkmda sizin müzikleri seviyomuş bu konuda anlaşabiliyoruz şu nigar muharrem hasret nağmesi diye bir şarkısı var onu gönderdi bana çok güzel bende dans şarkımız yapıcamm nişanımıza nasıl güzel olurmu sence kankam benim sevgilimin ailesi çok küçük sadece bir ablası var evli annesi kansermiş allah başımıza vermesin babası varmış birde benim ailem daha kalabalık kankam sevgilim bana telefon alıcakmış iPhone biliyosun demi enişteme söylemiş askerliğimi bitiriyim gidip birlikte alırız demiş kankam bu gün yemek yapmak için mutfağa girdim parmağımı kestim baş parmağım çok derin değil bıçak yan geldi parmağıma bir saat kanadı ama çok acımıyor eeee sen ne yapıyorsun nasılsın nasıl gidiyor hayat okul nasıl birde sana sormayı unuttum karnen nasıldı iyi geceler tatlı rüyalar yine yazmaya çalışırım yarın işe gidicem o yüzden erken kalkmam lazım şimdi uyuycam en kısa zamanda yine gelirim seni çok seviyorum yazamazsam yanlış anlama belki haftaya pazar yazabilirim tamam mı canım kankammmmmmm inşallah bu mesaji görürsün rüyanda kimi seviyorsan onu gör by byyyyyyyyyyy

  17. deniz***** dedi ki:

    yine yazmassin galiba ((

  18. deniz***** dedi ki:
  19. deniz***** dedi ki:

    kalbimin sesi bu gun sana yazmami istedi inanamazsin acip senin yazdiklarini gorunce havalara ucdum ben sensiz yapamanm lutfen yine yaz kalbini kirdigim icin coooook ozur dilerim seni kocaman opuyorum cikolatali pastam insallah yine yazarsin )))))))

  20. deniz***** dedi ki:

    canim cok sinirliydim senden ayrildigim icin benimle bidaha yazismiyocaksin diye yazdim eyer seni sevmeseydim sana butun sirlarimi anlatirmiyifim ???? anonim denen aptal yine bu sayfaya yazarsan bloklarim seni

  21. Begüm dedi ki:

    Ve unutma her zaman kalbimdesin her ne kadar ben senin kalbinde olmasam da

  22. Begüm dedi ki:

    Sana gerçekten inanamıyorum biliyrmusun ben seni gerçekten çok sevmiştim halada çok seviyorum ve sana baştan beri bir yalanım olmadı ben sadece sevgilim bana üç ay sonra askerliğim bitiyo o zaman nişanlanacaz dedi bende seninle paylaştım ve sen buna yalan dedin ikincisi evet ailemden kimse bilmiyo dedim ama ben o adamla evlenicem nir yuva kurucam gizli saklı birşeyim olmasını istemedim ve ona söyledim ama o istemedi yazma dedi şimdi ne yapıyım ben sen söyle üçüncüsü ben sana sordum telefon numaramı veriyim dedim eğer sen kabul etseydin telefonumu satmıycaktım ama sen yok dedin bende çok sıkışık olduğum için telimi satmak zorunda kaldım şu an sevgilimle bile annemin telofondan konuşyorum sanada annemin teliyle yazıyorum sen şimdi bunada yalan dersin ben sana kankam dedim be ama sen bana yalancı dedin neyse ya olsun ben yalancı olıyim ama sen benim hala en sevdiğim kankamsın bunu unutma kakaolu vanilyalı dondurmamm ve artık birdaha yazmıycam ben seni özlediğim için geldim ama sen neyse boş ver konuştukça içim yanıyor yolun açık olsun isteyen istediği zaman bulsun sayfamızı umrumda değil tek bildiğim seni çok sevdiğimdi ama sen beni sevmemişsin eğer sevseydin böyle konuşmazdın artık yazmıycam çünkü yazdıkça gerçekten kalbim çok kırıyor

  23. Anonim dedi ki:

    salak gerizekali terbiyesiz kiz aptal

  24. deniz ***** dedi ki:

    aylar sonra belkide yillar sonra birisi bu sayfayi bulucak ve gercek dostluga inami 0 olacak

  25. deniz ***** dedi ki:

    bu arada bende siteye veda ediyorum artik istersen bir daha yazmadigini kizlara soyle )

  26. deniz ***** dedi ki:

    sana sadece bunu soylemek istiyorum senin zaten en basdan nasil arkadas olacagin belliydi sana arkadaslik sana kankam deyende gunah bahanelerinle beni hatirliyor musun bana soylemisdin ki bu site kapanana dek seninle olacam ondan sonrada belki telefonla konusuruz demisdin kimsenin haberi yok benim bu siteye girdi8gimden demizdin ha bu arada senin o cocuk ne cabuk dondu ya askerden daha 2 ay olmadi gideni hemen donuyormu 3 aydan sonra neyse artik yalanlarini yuzune vurmak bu kadar yeter seninde yolun acik olsun bahhtinda guzel her defa cikolatalim pasta yediyimde hazirladigimda sen geliceksin aklima

  27. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Mutlu yıllar kankammmmmmmmmmmmmmm canımmmmmm seniiiiiiiiiiii çokkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm sana çok ihtiyacım var artık yazmıycam telefonumuda satıyorum ama çok güzel bir haberim var üç ay sanra nişanlanabilirim sevdiğim adamla askerliği biticek o zaman gelecek nişanlanacaz inşallah tabi o böyle sitelere yazmamı istemiyor nasıl oldu bilmiyorum telefon numaramı almış eniştemden aradı çok mutluyum çok artık yazamıycam seniiiiiii çokkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm kendine çok iyi bak allah karşına çok iyi insanlar çıkarsın inşallah keşke yanımda olsaydın benimle bu mutluluğumu paylaşsaydın yolun açık olsun kankammmmmmmmmmmmmmm canımmmmmm benimmmm senin kadar hiç kimseyi sevmedim herşeyim iyi geceler tatlı rüyalarrrrre bir tanemmmmnnn allah yolunu bahtını açık etsin güzellik hakkını helal et canımmmmmmmm kankammmmmmmmmmmmmmm seniiiiiiii çokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm

  28. Mavi deniz ***** kankam yeni yilin kutlu olsun mutlu yillar dedi ki:

    yeni yilin kutlu olsun insallah 2018 de yazarsin ))))))))))))) sen okumasan bile bu yaziyi ben senin kalbine sesleniyorum yeni yilin kutlu olsunnnnnnnnnnnn

  29. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    ?????????????????????????

  30. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    canim bu gun cok sikkin abim sinavdan gecemedi kollejde okuyordu cikdi 1 aya asker gidicek bir birimize cok aliskiniz biz onu cooooooooook ozliyivcem sende yazmiuicaksin yine galiba

  31. deniz ***** dedi ki:

    uzeyir mehdizadenin eski muzikleri dahada guzel bi dinle bayilicaksin ))))) demek sizlerde dinliyorsunuz ne guzel

  32. deniz dedi ki:

    canim ben o siteye 1 2 kere girmisdim cok sikiciydi ya artik girmedim simdi giriyorum herkesin fotografi cicek )))))) sen arada mi giriyorsun oraya fotograf koymak mumkunmu ? nasil yapa biliriz ?

  33. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm iyi günler nasılsın dünkü sorduğun sprulara cvp veriyim çok fazla vaktim yok aceleden ben kan gurubumu bilmiyorum soy adım karatı doğum tarihim 8 haziran dizi izlemeye zamanım yok hafta sonu hint dizisi izliyorum birde sitenin adı dizi haber sitesi birde ben o siteye yaklaşık 6 aydır yorum yazıyorum bişey olmaz yani orası güzrl bi site hem burdaki abloşlarımmmm da orda bu arada brnde üzeyir mahdizade var sizin oranın şarkıcısı onun şarkısını dinliyorum çok güzel neyse kankammmmmmmmmm ben kaçar by seniiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

  34. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    canim dikkatli ol semin gotografini kotu adamlar kopyalamSin sonucda dunyada o kadar kotu insanlar var ki allah seni heppp bir omur boyu mutlu etsin islerinde bol bol igurlar yeni yilda seni tatila birakicaklarmi ?

  35. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    sitenin adi ne ki ? belki ben becere bildim su isi

  36. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    canim kankam okula gidiyorum birazdan evden cikicam keske mumkun olsa bende seni bi kerecik gorebilsem canim benim ppuyorum seni kocaman allaha emanet ol bye bye annemin telefonuyla yaziyorum suan dunde abim evde yodu bu gun aksam gelicek dun aksamda telefonla yazdim

  37. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kankam hayallerim suya düştü telefonum mail i desteklemyor yaaaaaaa foto ataıyorum yeni tel alınca sööz atıcam foto o zaman srnde bakarsın seni çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm tatlı rüyalar by by

  38. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    İyi geceler kankammmmmmm beni görme hayalin gerçek oluyor kankam şimdi yarın verdiğim siteye gir dizi haber sitesi orda tanışma ve kaynaşma diye bir sayfa var oraya mail la kendi fotoğrafımı atıcam yarın beni orda görebilirsin zara ablada keni fotosunu atmış gel oraya keşke bende seni görebilsem seni çok seviyorum tatlı rüyalar canım kankam

  39. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    iyi geceler tatli ruyalar hayatimin manasii

  40. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    bende senii coooooooooook seviyorum papatyam canim kankam allaha emanet ol seni kocaman opuyorum

  41. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️semayemmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm dedi ki:

    Canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm nasılsın canım benim sorum yok sen benim herşeyimssin kalbinin güzelliği yeter güzellik neyse kankammmmmmmmmm telefon kullanıyorum ama internet yok ablamdan bağlanıyorum işte olduğum zaman orda wifi var ordan bağlanıyorum canım kankam ben kaçar by seniiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm

  42. deniz ***** dedi ki:

    canim kankam senin dogum gunun ne zaman ?

  43. deniz ***** begum kankalarin birtanesi dedi ki:

    bende seni denizler kadar dunyalar kadar bulutun yagmuru sevdigi kadar bende seni cook seviyorummm )))))))☺☺☺

  44. deniz ***** begum kankalarin birtanesi dedi ki:

    canim benim biricik kankam abim evde yok bol bol yazarim simdi sira sende eyer istersen bol bol soru sora bilirsin canim senin internetin yokmu artik kullanmiyacakmisin telefon ? opuyorum seni allaha emanet ol bye bye

  45. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️semayemmmmmm dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm seni çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm şimdi annemle markete gidicem kankam ben hint dizi seyrediyorum zaten doğru dürüst dizi seyretmiyorum işimden dolayı kankam diyer sorularını aonra cevaplarım annem çağıyor by by deni öpüyorum

  46. deniz ***** dedi ki:

    bir gun site uye olmakla olsa ben naparim uye olamam ki seninlede belkide yazisamayizz offff

  47. deniz ***** dedi ki:

    benim kan grubum 4 +

  48. deniz ***** begum kankammm dedi ki:

    kan grupun ne ? biliyorum cok soru sordumm )))))))) senin izledigin diziler hangisi ?

  49. deniz ***** begum kankalarin birtanesi dedi ki:

    canim senin soyadin ne bende suleymanova bizde boyle azerbaycanda kim istese kisaca mesela semaye suleyman yapa bilir hangi dizileri izliyorsun ? hintlerden nefret ederim sadecve kizlar icin senin icin giriyorum siteye turk dizilerinden kizlarim icin bayilirim kanatsiz kuslar kirgin cicekler bu kadar ben fazla dizi beyenmem azerbaycanda guzel diziler yok buradakilar turk dizilerin izliyorlar

  50. deniz ***** begumm kankalarin birtanesi dedi ki:

    uzeyir var onuda dinliyorum cok guzel okuyor gencler hep onu dinliyor papatyamm ))))))))))

  51. deniz ***** kankalarin birtanesi begumummm dedi ki:

    ben sennden hic kusurmuyum gulum benim hayatdaki herseyimsin canim sadece dun cook isim vardi siseleri sildim evdeki o yuzden yazamadim sen nassin gulum ? papatyam ben iyyim allaha sukurler olsun ben seni hic birakirmiyim gece yatarken hep seni dusunuyorum muzik dinlemegi coook severim damla var azerbaycanli cooook guzel okuyor arada dinlemeni isterim allah seni hep bu hayatda mutlu etsin insallah canim kankam benim ben seni omur boyu unutmam yuzunu gormesem bile kalbinigoruyorum sende beni unutma olurmu gonlumun ince sazi allaha emanet ol seni kocamnnnn opuyorum bye bye

  52. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm nasılsın nerelerdesin semayemmmmmm canımmmmmmmmmm seniiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk merak ettim nerdesin lütfen bana küsme ben seniiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm belki bu mesajımı okuyup cevap vermiyorsun ama lütfen cevap ver bennnnnnnnnnn seniiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm canım kankam herşeyimssin sen benim aşkımmmmm yaz artık bak gidicem çok yorgunum yatıcam ama sen yazmayınca içim hiç rahat değil seni seviyorum bayyy bay

  53. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm bugün xedicemmmmmmmm canımmmmmmm ablammmmmmın doğum günü ordayım evet o çocuk askarde facebook ta askerlik fotosunu bile paylaşmış altınada çok güzel sözler yazmış benim facebook um yok ama kardeşiminkinden baktım kankammmmmmmmmm herşeyim seni çokkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm şimdi lavabodayım çıkmasam kızıcaklar ben bugünde çalışıyorum lütfen beni bırakma seniiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm canım kankam

  54. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    bu nasil arkadaslik bi cie diyip kaciyorsun bu sefer bende girmem artik siteye

  55. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    hangi adam o askere gitmedimi canim ? ne kadar mutlu oldum bi bilsen allah senin yuzunu bu hayatda hep guldursun inallah mutlu olsursunuz ))))))))))))))) ☺☺☺☺☺☺☺☺☺

  56. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    canim aknkam nasilsin bu gun ? canim benim aslinda dun okudum mesaji sadece cok yorgundum yatdim cevap yazmadim annemin whatsapi var amma abim arada girip bakiyor hem o telefonu annem kullaniyor bu mumkun degil sadece buyuyup okulu bitirdikden sonra calisip kendime telefon alicam n olursa olsun esas o ki seni yuz yuze gore biliyim )))

  57. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ yakışıklı vivini ve semoşunu çok seviyor tabi birde aşkımı dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm bak şimdi şöyle yazıyım beni görmek istiosun bende seni görmek istiyorum sana telefon numaramı yazıyımı buraya konuşalım annenin telefonunda whatsapp varmı bende var müsait olduğunda buraya yazarız ararız birbirimizi ne dersin ben de seni du dünyadaki bütün herşeyden çok seviyorum bi sevdiğim adam birde sen bu arada öğrendim ki o beni seviyormuş bende seviyorum ama henüz duygularımı pna açamadım allahım sen bana yardım et be onu çok seviyorum ama en çok seni kankaların bir tanesi canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm neuse kankam artık gitmem lazım seni çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm bay

  58. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    ☺☺☺☺☺☺☺☺ dunyala guzeli arkadasimmm ☺☺☺☺ ☺☺☺1 begum ☺☺☺☺ ☺☺☺b+s☺☺☺1 ayrilmaz arkadaslar ☺☺☺☺ canim kankam ☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺ bir gun okuyup kendime telefon alicam insallah seninle o zaman yuz yuze konusuruz ))))))))) ailemm bana telefon almaz cunku buralarda cok az birileri kizlarina telefon aliyor kiz dedigin telefon kullanmaz belki okulu bitirdikden sonra okuyup calisicam ve kendime telefon alicam o zaman arzum gerceklesir opuyorum seni allaha emanet ol seni cok seviyorum bunu unutma senin bendeb baska yakin arkadasin varmi ? bende yok olamazda senden baskasi olmazzz ☺☺☺☺☺☺☺☺ gonlumun ince sazi

  59. deniz ***** begum seni coooooooooooooooooooooook seviyorum dedi ki:

    canim cikolatali pastam seni unutmak mumkunmu ? sen bu sitedeki bu dunyadaki azerbaycandaki turkiyedeki herseyden cok yakinsin belki sen beni oyle hiss etmiyorsun amma en buyuk arzum bir hun seni yuz yuze gormek o kadar cooooooooooooooooooooooooooooooook isterim ki tek arzum bu su anda goz yaslarina boguldu gozlerim beliide bir gun allah bizi yuz yuze gorusmei nasip etdi opuyorum seni beni unutma senin soyadin ne ? opuyorum seni kocaman kocam dunyalar kadar bye bye )))))))))

  60. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm nerdesin nerde ben seni çok özledimmmmmmmmmmm sen gelmesen bende bir daha yazmıycam seni çokkkkkkkkkk sevdiğimi bil istedim seniiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm canım kankam byyyy

  61. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️semayemmmmmm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm nasılsın nerelerdesin semayemmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm seni çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm ba bayyyyyyy I LOVE YOU hayatımın anlamı aşkımmmmmmm sen benim herşeyimssin gönlümün sultanısın seni çok seviyorum

  62. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    BU GUN ANNEMLE BABAM SABAH ERKEBN KALKIP ABIMI OTOBUSE GOTURDULER HER YAN KARANLIK EVDE YANLIZIM ANNEM BEN UYYUYORUM ZANNEDIYORLARDI AMMA KALKDIM ABIM FUTBOLCU YA HER HAFDA 1 KERE OLSUN BASAK ASEHIRE GIDIYOR FUTOL OYNAMAYA BENDE BIRAZDABN YANI 2 SAATE FALAN OKULA GIDICEM SANADA ISLERINDE UGURLAR BU GUN SANA BOL BOL SANSLAR CANIM

  63. Mavi deniz ***** begum canim kankam dedi ki:

    gunaydinnnnnnn cicegim canim guzeller guzeli ozurdilemene gerek yok ki canim ben zaten sana kusmedim ki sakaydi o soyledigim ben bu hayatda birtanecik kankammm begumum canim ona kusermiyim hic kalbimin ince sazi bende seni coooook seviyorum biliyomusun bazen sana olan sevgimi sayfada bile yazmakla bile anlatamiyorum opuyorum seni cicegim cikolatali pastam allaha emanet ol bye bye bundan sonra oyle habersiz yazmamak yok yazmayacaksan bir sure soyle bende merak etmeyim olurmu canimmm

  64. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm kankammmmmmmmmm seni kırmışım özürdilerim ben iyiyim sen nasılsın telefonum var ama internet yok ablamdan bağlanıyorum arada bir bebişim ben seniiiiiii çok seviyorum seni hiç bırakmayacağım sen benim herşeyimssin gönlümün sultanısın seni çok çok çok seviyorum görüşürüz sonra byy byyyyyy öptüm bu arada ismini değiştirmişsin yakışmış kankamaaaaaaaaaaaaaa mavi denizimmmmmmmmmm

  65. Mavi deniz ***** dedi ki:

    merhaba canimm gulum herseyim sirdasim gulum gozlerimin nuru kankam nasilsin ? insallah iysinidr kac gundur bende yazmiyorum biliyomusun sen yazmayinca benim bu siteye girmeme bir bana bulamiyorum sana cooook kizginim nasil yani ben senin aklina ne zaman gelirsem o zaman mi bana yazicaksin ? senin telefonun yokmuydu ? sana ne kadar kizginda olsan seni kocaannn opuyor ve bagrima basiyorum gulum allha emanet ol bye bye

  66. Begüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ dedi ki:

    Kankammmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm seniiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm ben iyiyim sen nasılsın evden işe işten eve bı bu gün evdeyim pazar sen aklıma gelince ablamdan bağlandım neyse şimdi kapatmam lazım seni çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm bay bayyy

  67. Mavi deniz ***** dedi ki:

    yaaaa gel artikkkkk cikolatali pastam nereye kayb olduuuu kim yedi benim cikolatali pastamiiiiiiiiiiiiiiii ))))) 1 aydir yazmiyorsun neden ? galiba sen beni benim seni sevdigim kadar sevemmeissin kusum ben sannnaaa

  68. mavi deniz ❤❤ dedi ki:

    neden yazmiyon ?? yine cooook merak ettim senii

  69. Mavi deniz ***** dedi ki:

    hadi gel bekliyorum canim cicim balimm ☺☺☺☺☺☺☺☺

  70. Anonim dedi ki:

    Aslında zor sevda final olduğuna göre iki yabancı devam etse sonra final olsa sonra başka dizi seyretsek olmaz mı

  71. GÜNEL kumuta dedi ki:

    benim kumuda yazıkım geliyor kumud saras

  72. Anonim dedi ki:

    Huhuuhuuhuuhu

  73. Gunel dedi ki:

    Merhaba kizlar nasilsiniz size kotu haberim varb shlok ve esi bu gun resmen bosandilar olan cocuklarina oldu avinash sacdev bunu kendi aciklamis zaten ayri yasiyormuslar cok kotu yakisiyorlardi

  74. Yusra dedi ki:

    Resul abi yeni özet nerde eskiden çok hızlıydınız şindi çok yavaşkadınız …

    1. Anonim dedi ki:

      Kızlar burada tel çekmıyor.2 ay yazamayabılırım.Benı unutmayın.Burada hıçbır şebeke çekmıyor.

  75. Begüm dedi ki:

    Benim zoruma gidende en büyük darbeleride ailemden yemek oluyo allah kimseye yaşatmasın yaşadıklarımı siz hep mutlu olun inşallah canlarım

  76. Begüm dedi ki:

    Teşekkür ederim papatya abla gerçekten çok zor ama allah izin verirse bütün sorunlarımla yüzleşicem ve bıarada büyümüşüm gerçekten böyle sorunlar yaşayarak bu ilk değilki kaç defa oldu yaşıtorum bunları ben

  77. Melek dedi ki:

    Selam canlarım güzellikleri nasılsınız iyisinizdir inşallah
    Biraz geç oldu ama hepinize tünaydın tünaydın tünaydın
    Sizleri çoooooook özledim gerçekten hiç fırsat bulamıyorum bu aralar çok yogunum malum bil diginiz gibi
    Eee neyapıyorsun bak
    Ya kusuruma bakmayın tek tek adınızı yazamadım cumku maşallah okadar çogaldıkki hepinizi çoooooook öpüyorum Allah emanet olun

  78. burcu dedi ki:

    Tum sehitlerimizin mekani cennet olsun allah ailelerine sabir versin ve 15 temmuz sehitlerin de mekanlari cennet olsun allah sevdiklerine sabir versin ve gazilerimize de allah sifa kolaylik ve sevdiklerine sabir versin ve allahim vatanimizi ve milletimizi her zaman korusun amin

  79. Anonim dedi ki:

    Geri zekalilar napiyonuz ya sizin iwiniz gucunuz yokmu hep burdasiniz aptal gibi bir birinize canim cicim yaziyonuz aciyom ben sizlere

    1. Gulsat dedi ki:

      Haklisin Anonim bu gerizekalilar basga laf bilmiyorlargaliba ya Resul bey lutfen bu canim cijim yorumlari kaldirirmisiniz

  80. ***SEDEF***GÖZÜMMMM*** dedi ki:

    ☺BEEENİMMMMM☺CAAANIMMMM☺GÖZÜMMMMM☺
    ☺☺BİRİCİĞİMMMM☺GÖZÜMMM☺BENİMMMM☺☺
    NASILSINNNNN ASİMMM FIRTINAMMM GÖÖÖZÜÜÜÜMMMM…
    NE EDİYONNNNN HAYAT NASILLLLLL….
    ESİİİİ TEYSEMMMM☺☺☺NASILSIN GEZİYONMU…
    EEEEEE GÖZÜÜMMM NE EDİYON…
    HAKIMDA NE HAYIRLIYSA O OLSUN GÖZÜM RABBİM BÜYÜKTÜR BEN VE BÜTÜN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM HAKKINDA NE HAYIRLIYSA O OLSUN…

    BEEENNİİMMMM BİRİCİKKK GÖÖÖZÜMMMM
    SENİ ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM…
    KENDİNEEE DİKKAT ETTT…

  81. ***SEDEF*** dedi ki:

    GÜNAYDIIINNNN…
    HAYIRLI SABAHLAR OLSUN…
    ROMA☺GÖZÜM☺AYSEL☺DENİZ☺ELA☺ZARA☺
    SERPİL☺DEFNE☺GÜZELİM☺ŞİRİNEM☺
    SEVGİ☺MİRA☺KATRİNA☺KUUSUM☺AYTEN☺
    RANİ SAHİBA☺CEYHUNE☺MELEK☺HİİR☺
    PAPATYA☺RACA☺BURCU☺YEŞİM☺GAMZE☺
    unutuğum varsa kusruma bakmayın…
    NASILSINIZZZZZ☺☺☺BENİMMMMM☺☺☺
    CAAAANIIMMMM☺☺☺☺ABLALALRIMMM☺☺☺
    NE EDİYONUZZZZZZZZ☺☺☺☺☺

    ☺ÇİKOLATALI☺PASTAM☺LAVİNYAM☺
    ☺MEYSOSSS☺KANKİMMM☺BİRİCOGUM☺
    ☺MERİİİ☺BİRTANEMMM☺
    ☺DİLEĞİM☺GÜNEŞİM☺ZÜLAYIM☺MERYEMİM☺
    NASILSIIINIIIZZ☺KIIZLLARR☺☺☺
    NE EDİYONUZZZZ☺☺☺
    ☺☺☺ASİİMMMM☺☺☺CAAAANIMMM☺☺☺
    NASILSIN NE EDİYON☺☺☺

    1. papatya dedi ki:

      Günaydın sedef canım ben iyiyim sen nasılsın Allah’a emanet ol görüşürüz

  82. sevgi dedi ki:

    Canlar gunaydin nasilsiniz isimlerinizi ttek tek yazamiyorum bazilarini unuturum diye hepiniz ALLAHA emanet olun.

  83. Begüm dedi ki:

    Günaydınn canlarım nasılsınız iyimisiniz iyisıniz inşallah beni soran sormayan herkes ben iyiyim sizler nasılsınız neler yapıyosunuz ben size zor sevdeyada yazdım ama olsun ya bu aralar baya sorunla uğraşıyorum çok zor durumdayım burda anlatamama ama beni unutmadığınız için teşekkür ederim sizi seviyorum siteyede fazşa giremiyorum

    1. papatya dedi ki:

      Günaydın Begüm inşaAllah sorunların dan en kısa zamanda kurtulursun canım Allah’a emanet ol görüşürüz

  84. Yusra dedi ki:

    Herkese günaydın canlarım
    Denizcim bu kadar erken neden kalkıyosun yat uyu benim çocuklar bırakmıyor yatayım

  85. Zara dedi ki:

    Günaydın hayırlı sabahlar Defnem, Ayselim, Serpilim, Şirinim Güzelim Asim,Denizim Elam Ayşenur um, Aygül üm Sedefim Meleğim Rani Sahibacım Racam Papatyam Gizem Merveler Sevgi ablacım Dilek Begüm Burcum Laviniya Romacım Meryem Sahil Katarina ablacım Tuba Asi fırtınam Layçın Oya Meyselim Hiir unuttuğum varsa afola nasılsınız benim geniş ailem? Sizi çok seviyirorum. Gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden gülümseme eksik olmasın allah’a emanet olun görüşürüz inşallah ❤❤❤❤❤❤

    1. papatya dedi ki:

      Günaydın zara ablam ben iyiyim sen nasılsın seninde yüzünden gülümseme hic eksik olmasın Allah’a emanet ol görüşürüz

  86. DEFNEMİ OZLEDİM(ŞİRİN) dedi ki:

    DEFNEM NERDESİN GUZEL GOZLUM.DON ARTİK

    1. Arkey Madhubala dedi ki:

      Gunaydın Denız ım.Gunaydın Şirın ım.

  87. Deniz kentli dedi ki:

    CANIM

    ARKADAŞLARIM
    GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN
    NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR CANIM ARKADAŞLARIM ADLARI

    ❤️AYSELİMMMM ❤️SEDEFİMMMM
    ❤️ELOŞUMMMM ❤️ZARAMMM
    ❤️DEFNEMMM ❤️MELEKCİMMM
    ❤️ROMAMMM ❤️MADUŞUMMMM
    ❤️ASİ FIRTINAM ❤️RANİ SAHİBACIM
    ❤️HİİR İM ❤️PAPATYAM
    ❤️RACA DANY ❤️ŞİRİNİMMM
    ❤️SEVGİ ABLAMM ❤️GÜZEL VANLI
    ❤️AZERİ CEYHUNE❤️ MEYSELİM
    ❤️BEGÜM ❤️HELİN
    ❤️ASLI ❤️KATRİNA 22
    ❤️LEYLA ❤️GAMZE
    ❤️YORUMCU ❤️KIZ MİRA KUSUMCUM
    ❤️ZÜLAY ❤️ASİCİM
    ❤️ZOR AŞKKK ❤️BUKETİM
    ❤️MADU BUŞRA ❤️ YUSRAM
    ❤️MERVEMM ❤️AYTAÇ

    ADINI UNUTGUM ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN HEPİNİZ BENİM İÇİN ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK DEGERLİSİNİZ SİZİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM ARKADAŞLARIM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

    1. aslı dedi ki:

      sanada günaydın deniz ablacım sende benim cok degerlisin kendine iyi bak

    2. Zara dedi ki:

      Asi fırtınam hep iyi mutlu huzurlu ol esma nuru ve tatlı abisini öp benim için

    3. papatya dedi ki:

      Günaydın deniz ablam ben çok şükür iyiyim sen nasılsın bende seni çok seviyorum Allah’a emanet ol görüşürüz

    4. GÜNEL dedi ki:

      Bu sözün bura daklı yok bildin

  88. Asi fırtına dedi ki:

    Senden çok büyük değilim Aysel bacım ama şunu söyleyebilirim sadece Aileni dinle özellikle de BABANI çünkü bazan duygusal bakınca gerçekleri göremiyoruz gözümüze soksalarda Rabbim hakkına hayırsız sevgileri ve DUA ları dahil sokmasın yüreğine ne diyeyimm

    Evet ERZURUM luyum DADAŞ KIZIYIM havalar çok hoş eşim yanıyoruz diyorr diyorum ki yayla burası nasıl gıcık oluyor bana anlatamam beni yelekli görünce 🙂 🙂 🙂

    Aysel seni kız kardeşime anlattım oda seni çok sevdi çok merak etti inşaAllah görüşürüz birgün

    Allah kızımı yanlız koymasın hakkıma hayırlısıyla bir kızım daha olsun istiyorum kız kardeş dünyadaki en ama en tatlı şey biz maŞaAllah çok iyi anlaşırız evli iki çocuk annesidir bacım ama benim gözümde minnaktır hele 😉 😉

    Ayy ne çok yazdım kızlar hepinizden teker teker bahsettim kardeşime Denizden Eladan Rani sahibadan Defneden Sedeften Sevgi abladan Serpil hocadan hepinizden çok selamı size interneti çok değil çabuk bitiyo yoksa tanışmak istiyor sizle bakalım nasipp

    1. Asi fırtına dedi ki:

      Hatun kişilerim Allah rahatlık versin

      1. Arkey Madhubala dedi ki:

        Kızlar yoldayım.Duzce

        1. Deniz kentli dedi ki:

          AYSELİM

          CANIM KANKAMMM GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR KIZ evet sana sitem ettim seninle ne zaman dertleşmek istesem yoksun sevindiğim de yoksun üzüldüğüm de yoksun ben hayata kimseye güvenme ama sana güveniyorum bende kuzen çok ama hiçbiriyle detleşmiyorum benim hakkımda birşey bilmezler ama seninle herşeyi konuşmak istiyorum seni çok ayrı seviyorum bide kızzz eniştem bizde kıskanma o bizim dünya ahiret eniştemiz ama sen rakip var beni yengenin 6 yaşında tam dedesi yaşında şimdi kankammm bana kızıcak kankammm sabah akşam eniştemin kılıplerini izliyor talete indirdim kız hele bir kılıbini var çok komik CANIM KANKAMMM SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM CANIM AYSELİM ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

        2. Deniz kentli dedi ki:

          MADUŞUM

          CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM YOL AÇIK OLSUN İNŞALLAH KAZASIZ BELASİZ gidib gelirsin inşallah canım Allah’a emanet ol görüşürüz sonra iyi tatiller

      2. Deniz kentli dedi ki:

        ASİ FIRTINAM

        CANIM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR CANIM Esma Sultan nasıl inşallah iyidir canım kardeşine çok çok çok selam söyle oda bize yazsın eniştem mersini görsün Erzurum cennet der havasıyla insanlarıyla birde burası bazen yaşamak istemiyorum nasıl Müslümanlarız diyorum bukadar nasıl açık olduk bilmiyorum canım Allah’a emanet ol görüşürüz sonra Not seni çok seviyorum

  89. ☆☆MEYSEL☆☆ dedi ki:

    Selamun aleykum abloslarimm kankisyoularim ve arkidescikslerim nasilsiniz bakem nasil gidiyor sizi cook ozledim yaa dogru durust giremiyorum beni soran canlarim idare ediyoz napak masallah sayfalar cogalmis hangisine yazacagimi sasirdim yani sanirim en son sayfa burasi neyse ben kacar heppinize musmutlu geceler ve gul kokulu opucuklerr (sitedeki herkes icin gecerlidir isim yazamiyorum masallah cok kisiyiz unuttuklarimin bana kirilmasini istemiyorum) byee 🙂 🙂

  90. Yusra dedi ki:

    Daha iki hafta var nasıl bekleyecez o kadar

  91. aysel ¿ dedi ki:

    Asi fırtınam bacimmmm hosgeldin… adını gorunce bu kadar musmutlu olacam mi hiç dusunmemistim… 😀 😀
    Nasıl canım benim.. memlekette havalar nasıl…senin memleket erzurum du dimi… yaramazlık kraliçesi esma didar ve onun prens abisi nasillar acaba .
    Sikintim vardı da şimdilik içime atim…nereye kadar ne zamana kadar içime atarim orasını bilmem..
    İNŞAALLAH canım o günlerde gelir belki..diz dize oturup muhabbet ederiz…koca bi demlik çay yaparız.. karşılıklı hem içer hem dertlesiriz…bende sana çok güveniyorum…saçma değişik bir şey ama öyle sen yazınca istemesem de inanmam gerektiğini düşünüyorum….bu duyguyu tarif edemiyorum bile..bende hiç istemiyorum senle olan bi güzel bağımin kopmasını…
    Seviyom seni gizzz valla…
    ALLAH a emanet ol inşallah Bitanem bacimm

  92. Asi fırtına dedi ki:

    Benim datlı guzum hakkına hayırlısı ne ise öyle olsun geleceğinn hakkında senden iyi düşünebilen tek kişiler AİLENDİR onların sözünü dinle derim şuan duygusal bakıyorsun balımm inşaAllah pişman olmazsın

  93. Asi fırtına dedi ki:

    İyim Zaramm Elhamdülillah memleketteyim hâlâ uğraşıp duruyorum çocuklarda iyiler tatilin keyfini çıkarıyorlar

    Öp paşamı yerime Allaha emanetsin

  94. Asi fırtına dedi ki:

    Hatun kişilerim kayın validemler de burda ya çok yoğunum gerçekten fırsatım olmuyor

    Aysel bacım fırsat buldukça özel olarak soruyorum seni anladım seni gerçekten bir sıkıntın olduğunu ama ulaşamadım keşke senin numarana ulaşabilsem gerçekten güveniyorum sana seninle irtibatım kopsun istemem

    Hayırlı akşamlar herkese

    1. Hasene dedi ki:

      Kayınvalideye hizmet çok önemlidir cennet anaların ayağının altındadır kayınvalide çok önemli çok çok

  95. Lavinya Leyla (Lavri). dedi ki:

    Aaaaaaaa… kız kusum seni çok severim amma bu yağlı boya aile tablosunda kız seni görmiyeli basenlerin mi çıkmış aaa denny seni yaramaz yoksa yine tatlıları kaçıriym derken kusuma mı yakalandın kusum neyse yersen löp löp tatlıları alırsın kiloları
    Teşekkürler teşekkürler (Zoya faruki tarzı 😉 )

  96. Lavinya Leyla (Lavri) dedi ki:

    Aaaaaaaa… kız kusum seni çok severim amma bu yağlı boya aile tablosunda kız seni görmiyeli basenlerin mi çıkmış aaa denny seni yaramaz yoksa yine tatlıları kaçıriym derken kusuma mı yakalandın kusum neyse yersen löp löp tatlıları alırsın kiloları
    Teşekkürler teşekkürler (Zoya faruki tarzı 😉 )

  97. Lavinya dedi ki:

    Ayyyy canım yaaa aynı karakaş kara gözler aynı sırmasaçlar bence Sarasa bu kadından daha iyi daha çok benzeyen bir anne bulunamazdı

  98. bukett dedi ki:

    Laximinandan gumanin bütün pisliklerini ogrenmesinden sonra bütün ilişiğini kestide bu kadim bu kirli oyunlari oynamak için parayi nerden buluyor yavv

  99. bukett dedi ki:

    Ya çok acikli uzun bir aradan sonra tekrardan saraswati hayatta ve bu sefer ailesinin çocuklarının yaninda ne kadar güzel bir şey

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.