İki Yabancı 3 Haziran Özeti 90. Bölüm Fragmanı Anuska Kabir Atışmaları

15 yorum
445

İki Yabancı  geçen bölümünde Saras ve Kumud ev kiralamak için uğraşmışlar ancak beğendikleri ev için evli olduklarını ispat etmek zorunda kalmışlardı.

İki Yabancı 90 Bölüm Özeti

Danny Saras ve Kumud’a ait evlilik cüzdanlarına ait resmi internet üzerinden göndermiştir. Saras ve Kumud mutlu bir şekilde evlerinin yolunu tutarlar. Danny’e gönderdikleri resimleri de Vidya ailesi incelemektedir. Saras ve Kumud eve geldiklerinde evin köşelerinde örümcek ağları falan görürler. Ancak daha önce geldiklerinde böyle şeyler yoktur.

Anuska Vidya’nın anlattığı hayalet hikayelerinden sonra iyice tedirgin olmuştur. Odasında sesler duymaya başlar ancak bu sefer de elektrikler gider. Anuska çok korkar. Maskeli biri karşısına çıkınca korku tavan yapar. Meğersem Kabirmiş. Anuska bunun intikamını alacağını söyler.

Saras ve Kumud yeni evlerinde hummalı bir temizliğe girişirler. Ellerindeki bir tabloyu asmak için duvara çivi çakmak isterlerken ev sahibi gelir ve bunu yapmamalarını ister. Onun bu isteği ikilimizi şaşırtır. Bütün gün evi temizlemekle ğraşan ikilimiz bütün eksiklikleri giderirler. Aralarında geçen tatlı atışmalar ise izlenmeye değer.

Anuska Kabir’den intikamını almak için onun gömleğine kaşıntı tozu döküyor. Kabir tatlı tatlı kaşınırken Anuska gülme krizine giriyor. Daha sonra üstünü çıkaran Kabir Anuska’nın yağtığını anlıyor. Guniyal ve Dugba’da olaya şahit olurlar ve eğlenceli dakikalar yaşanır.

Anuska bir telefon görüşmesinden sonra üzgün bir vaziyettedir. Kusum onunla ilgilenir ve sebebini sorar. Anuska arkadaşının iki yıldan beri evli olduğunu ancak eşinin aldattığını ve bu durum belli olmasın diye ona sürekli hediyeler aldığından bahseder. Tam bunlar konuşulduğu gün Danny hediyelerle çıkar gelir. Kusum’un kulağına karpuz suyu kaçmıştır bir kere. Bu arada kabir kaşınmaya devam etmektedir. Başka çare bulamaz ve evlerinin ordaki kuyudaki suyla yıkanır.

READ  İki Yabancı 10 Haziran Özeti 92. Bölüm Kumud Evlerine Gidiyor

Kumud kendine araba kiralayacaktır ve bunun için büyük bir araba kiralamak ister. Ancak Saras küçük bir arabanın kendilerine yeteceğini söyler. Ayrıca Saras eve geniş ekranlı bir TV alacağını söyler. Böyle eften püften konularla tatlı atışmalar devam eder. Ancak ev sahibinin gözü hep Kumud’un üzerindedir. Kumud ev sahibi görüşmesinde kapı üstlerine kapanır. Ev sahibi ona çilingir  gelene kadar ofiste kalabileceğini söyler. Bu sayede yakınlaşmaya başlar ve ona ailesini soruyor. Adamın halleri hal değil……

İki Yabancı 3 Haziran Fragmanı

 

Related Post

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 28 Mayıs 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

İki Yabancı 3 Haziran Özeti 90. Bölüm Fragmanı Anuska Kabir Atışmaları (15 Yorum)

  1. Merhaba arkadaşlar ben ELA NIN ablasıyı onu telefonun ben kullanıyorum işim geç bittiği için sizi mesaj atamyor kusuruma bakmayın ama siz çok seviyor hep sizden bahsediyor Migreni olduğu için oruç onu çok zorluyor hayırlı ramazanlar

  2. Zaracım canım nasılsın iyimisin inşallah iyisindir canım İYİKİ DOĞMUŞ NİHAT PAŞAM ALLAH ONU BAĞIŞLASIN SANA ALLAH EMANET OL GÖRÜŞÜRÜZ SONRA

  3. HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM CANIM ARKADAŞLARIM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR SİTEYİN GÜLLERİ

    AYSELİM CANIM KANKAM
    SEDEFİN KÜÇÜK KARDEŞİM
    ELOŞUM
    ZARAM PAŞAMI ÖP
    ASİ FIRTINA
    HAYAT
    GÜZEL VANLI
    PAPATYA
    DEFNEM
    DİLEGİM
    LAVİNYA
    SEVGİ ABLA
    KUSUUM
    GAMZE
    MERVE
    ARKEY MADHUBALA
    ŞİRİNİM
    HİİR İM
    HAYATIM
    RANİ SAHİBİ
    MEYSEL
    MELEKCİM
    ROMAM
    PAPATYAM
    RACA RK
    ADINI UNUTGUM ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN HAYIRLI PAZARLAR OLSUN İNŞALLAH AİLENİZLE BİRLİKTE

  4. Ayselim babam daha iyi şimdi amma hastalık daha iyileşmedi ve Meyselim benim gerçek ismimden hiç hoşlanmıyorum sanırım bunu babamın dedesi koymuş çok yaşamış ismim Maviye amma küçükken gözlerim maviymiş her kes maviş diyor işte alışdım yani ve kumut ve saras anne ve babalarının yanına ne zaman dönücek???

  5. Rani sahiba iyiyim canim.Sen nasilsin kusum? Hic uzulme hastalik bu.Bi dahaki seneye tutarsin canim..
    Ayy demek sapik.Anlamistim zaten kenafir gozlu..Ayy demek daha once eve gelen kizlari oldurmus.Belki de evin temeline gömdu hatta tecavuz etti:(((((
    Aman Allahimm cok korkunc tuylerim diken diken oldu..
    Senarist suyunu cikarmis iyice haa..ayy evlwrden irak

  6. Evet defnem kabir anuska hakkiten çok yakisiyorlar..
    nee ev sahibi kumuda mi sırnaşıyor.. vallahi saras onu bi kaşık suya bile gerek kalmadan boğar…bu kumarı nerde ki acaba..
    Kabiri evlendirmeye çalıştıkları kadar bi de garibim yaşı da evlendirseler… kalika dan hayır gelmedi. Bari bundan sonra gün gorse.

    Rani sahibancim gelmiş nerelersin canım nasılsın..

    Racam nasılsın canım gorusmeyeli çok uzun zaman oldu…baban nasıl…bende iyiyim bi elimde kumanda bi elimde telefon uyuşuk uyuşuk oturuyom…

  7. Kızlar hepinizin ramazani serifi mübarek olsun bu sene içim öylesine buruk ki anlatamam çünkü ilaç kullandığım için oruç Tutamıyorum ve cok Üzgünüm çünkü yedi yaşımdan beri hiç oruç yemedim ben neyse Nasılsıniz kızlar oruç tutan tüm kardeslerime Rabbim güç kuvvet versin inşallah

  8. LAVINYAM..biricigim..askim..kucugum..
    Nerdesin sen???
    Seni ozluyorum…
    Don artik..Dooooon 🙁 🙁 🙁
    Seni sevyorum LAVINYAM❤❤❤❤

  9. Mahriskom eyer bu sayfada olursan lutfen Tatli bela sayfasinda senden bir sey istemistim onada bakarmisin?

  10. Merhaba kardeşlerim nasılsınız nerdesiniz gününüz nasıl geçiyor ❤
    ❤Hiir❤Roma❤Sedef❤Defne❤
    ❤Deniz kentli ❤Mersinli Ela❤Asi fırtına❤ Aysel❤dilegim ❤Şirin❤
    ❤Meyselim❤Rk madhubala❤
    nasılsınız kızlar Bence Anuska hiç güzel diyil Kumari ne zaman gelicek bilen varsa yazsın lütfen

    • Merhaba raca.rk ben iyiyim cok sukur sen nasilsinnnn sorun olmazsa acaba gercek ismini ve yasini sorabilirmiyimmmmm istemezsen soyleme tabii allaha emanet ol hoscakallll

  11. KİZLARR GELİNN GELİNN YENİ SAYFA GELDİ..
    HAVADA AŞK KOKUSU VAR..ANUSKA VE KABİR COK YAKİSİYO:))
    AHAA EV SAHİBİ YA SAPİK SİZOFREN CİKARSA..KUMUDU KACİRİYOMUS FALAN..ALLAH KORUSUN!NE KOTU İNSANLAR VAR YAA

    • Defne canım nasılsın iyi misin kız ev sahibi sapık ya bir önceki ev sahibi öğrenci bir kızmış kızı öldürmüş zaten sarasi da kaçırıp bir yere hapsedecek adam anlayacağın tam bir ruh hastası