İki Yabancı 10 Şubat Fragmanı 2. Bölüm Özeti

Kanal 7 yeni bir dizi ile karşımıza çıkıyor.Hindistan’ın dünyaca ünlü iki yıldızı Jennifer Winget ve Gautam Rode’nun başrollerinde oynadığı Hint Dizisi İki Yabancı 10 Şubattan itibaren her gün 16.00’da Kanal 7 ekranlarında yayınlanacak.Dizide Saras ve Kumud’un aşk öyküsü anlatılıyor.

İki Yabancı 10 Şubat 2. Bölüm Özeti

Saras babasının tüm ısrarlarına rağmen evlenmeyi kabul etmemektedir.Ancak annesinin vasiyeti Saras’a zor anlar yaşatmaktadır.Çünkü ölen annesi ,babasına her ne olursa olsun itaat etmesini vasiyet etmiştir.Ancak buna rağmen Saras babasının Kumud ile evlenme teklifini kabul etmemektedir.Bu kararını babasına bir türlü anlatamamaktadır.

Ancak ne olursa olsun bu durumu Kumud’a bildirmek gerekmektedir.Bunun için bir mektup yazar ve bu mektubu en yakın arkadaşı Sunny’e verir.Mektubu kimsenin eline geçmeden Kumud’a ulaştırmasını ister.Teklifi kabul eden arkadaşı mektubu gönderir.Ancak beklenmedik bir aksilik yaşanır ve mektup  Saras’ın üvey annesi Guman’ın eline geçer.Guman mektubu Saras’ın babası Laxminandan gizleyerek Saras’ın güvenini kazanmaya çalışır.Mektubuda Saras’a geri teslim eder.

Kumud büyük bir heyecanla evlilik hayalleri kurmaya başlamıştır.Çünkü rüyalarında sürekli Saras’ı görmektedir.Rüyalarının gerçek olacağı anı heyecanla beklemektedir.Ancak bir gün Saras tarafından gelen mektup Kumud’un bütün hayallerini yıkmıştır.Mektubunda Saras evlenemeyeceğini yazmaktadır.Mektup Kumud’da derin yaralar açmıştır.

Kumud’un ailesi olaylardan habersiz çok mutludurlar ve damat adayı Saras’la görüşme telaşına kapılmışlardır.Dugba teyze bu evliliğe karşıdır.Kumud’un mutlu olamayacağını düşünen tek kişidir.Kumud babasına bir türlü gelen mektuptan bahsedememiştir.Çünkü babası çok daha fazla heyecanlıdır.Kumud için artık herşey bitmiştir.Ama bunu babasına nasıl izah edecektir.Aynı şekilde Saras’ta babasına bir türlü mektuptan bahsedememiş ve pişmanlıkla üzüntü arasında kalmıştır.

Ancak bu durumu düzeltmek için bir şeyler yapması gerektiğini düşünerek Hindistan’da bulunan Kumud’un ailesinin yanına gitmeye karar verir.Bu ani hareket yakın arkadaşı Sunny’i şaşırtır.Artık Saras Kumud’un ailesinin yanındadır.Saras’ı karşılarında gören Kumud’un babası Vidyachatur ve annesi Guniyal isimlerinin Saras tarafından bilinmesini şaşkınlıkla karşılarlar.Ancak Kumud ,Saras’ın karşısına çıkmama kararı alır.Bu kararından onu kimse vazgeçiremez.Ancak Kumud gece yarısı Saras’ı görmek için onun odasına gider ve orada uyuyakalır.Uyandığında ise Saras ile karşılaşır.Saras’a babasıyla konuşup sabah hemen gitmesini söyler.

Bunun üzerine Saras’ta sabahı bile beklemeden ayrılabileceğini söyler.Sabah olduğunda Saras yatağında yoktur.Başta Kumud olmak üzere herkes Saras’ı aramaya koyulur ancak Saras tapınağa gitmiştir ve tapınakta boğulmakta olan bir çocuğu kurtarır.Fakat orada bulunan bazı kişilerin sözlü sataşmalarına maruz kalır.Sonra tekrar eve gei döner.Özellikle Vidya bu duruma çok sevinir.Kızı ile Damat adayı Saras’ı elele birleştirir.

Kumud kararını değiştirecek mi?Saras niçin geldiğini anlatabilecek mi?Bütün bu soruların cevaplarını 3.bölümde sizlere tekrar paylaşağız.Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim…

İki Yabancı 10 Şubat Fragmanı

Fragman şuanda yayınlanmadı

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 1 Şubat 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

İki Yabancı 10 Şubat Fragmanı 2. Bölüm Özeti (32 Yorum)

  1. AYKA !!!
    ALLAHİM benim kalbim kuccucuk kirilmayida beceremiyo ..şimdi şöyle oldu sen ve ESMA 27 RK de yazdiniz ben öğün uzunn uzunnn giremedim size hemen ertesi gün herkese yazdim …kimseden cvp yok tiik yokk ..bende sirvivora gittim orda herkesciikler vardi (ben hariç )sonra siz ESMAYA tlfon şifre falan konuşma heyecani ben ESMAYLA konuştum birazcikta şaaptim pabucum dama atildi falan sonra onunla güzeldi …birden sen girmedin yazmadin oysaki sana çok yazdim …sonra sen geldin slm yok naber yok ESMADA öyle ayni şekil …bende dedim kenara cekileyim ..ben onlari sevebilirim deli gibi merakta edebilirim ama onlar beni takmiyolarsada onlarii suclayamamki tripte atamam …dedim enn iyisi rahatsizlik vermemem …senn benim için cokk garipsin …bambaşka duygular besliyorum ….bilmiyorum cokk değişik sana bişey olca diyede cokk korkuyorum ..bilmiyorum ki çözemedim cozemicemde …senin yaninda olmayi seni görmeyi cokk istiyorum …hele senle yalnış anlasilmali gün varya heralde olcem sandim ogun inanki çok kötü geçti günüm ….hani bana yazmayip sahte olan kişiye yazmistinya …ama şimdi geçti CICIAGIM demende ennn büyük etken …yani kimseye demiyorumki burda benim isimi illa geçir beni anmadigin yazi olmasin diye sana diyorum …neden ??? Belkide seni kaybetmekten korkuyorum ..seni öyle cam kutusunda avuc icimde saklamak istiyorum …seni sebdigimi sende biliyosun …konusmaniz nasildi ne konuştunuz ..keşke bende konuusabilseydim …bide bişey sorcam benim turkcem nasil yani ben soylemesem benim türk olmadigimi anlarmiydiniz ???BÜTÜN ARKADASLARIMDAN RICAM biraz tuhafimya durup dururken aklima geldi …neyseyyy NEŞE KAYNAGIM !!! BENIIM PITIRCIGIM kendine cokkkk iyi bakkk ….

  2. ESMOŞ!!!
    ay cok mutluyum !hemide cokmu cokmu cok yaa !!!
    Suan aglayabilirim resmen ayol !!!
    Ben senin sesini duydum dimi ?ve sende benimkini ?
    Ah cok mutluyum resmen kendimi isirasim felan var……
    Yuppi yaşasin oley bugun en cok sevindigim olaylardan biri .
    Birincisi senlen konusmam
    İkincisi YB’nin tekrar baslamasi !!!
    Ayh cok mutluyum ….
    Sesimin cok aptalca ciktiginin farkindayim ve oylede cikti dimi ?ama senin sesin cok minnoştu yaaaa !!!
    Ve bak sanirim annatamadim ben dayiminkinden onceden aramistim duz olaraktan sonra dayim izin vermedi ama ben annemi ikna edicem sana söz…
    ZATEN KARAR ALDIM HERKEZ DAHİL 5veya6 KİŞİ DIŞINDA KİMSE İLE MUHATTAP OLMİCAM ZATEN O KİSLER KENDİLERİNİ BİLİR BENİM EN BASİNDAN BERİ YANIMDA OLAN İNSANLARDIR….banada yazik…
    Kiz ben direk dedi kodu felan yaptim ama !!!
    Suan dahi ellerim titriyor.derken ben konusurken dislerim titriyordu fark ettinmi ? mutfaktaydimda ondan …
    Ama bak ilerliyen gunlerde sen YETER KAİNAT Bİ SUS BEE !!!
    felan dicen hakkatten ….
    Suan odadayim sarki dinliyorum (malang malang)
    Bana neler oluyor yaa !!!
    tamam bak ben hazirladim…
    YALANCI BAHAR
    LANET OLASICA OKUL
    ARKADAŞLAR
    VE KENDİMİZ
    hakkinda felan konusalim tamammi ???
    neyse oyle iste..
    Ve sanirim sen konusacagimizi hic dusunmemistin dimi ?
    Ayh bak sacmaladim yine hadi kendine iyi bak iyi geceler..
    KOMACAN ÖPTÜM…

    • Olur aşkımda bence en önemli en güzel konu vivimiz degil mi ¿¿¿¿
      yani o konular hakkında da konusuruz
      başta konuştuklarını anlamadim sesin çok çok çok çok cok tatlı ama sonrada şey ettim
      ben çok aptalca konustum değil mi!
      Sen heyecanı bide bana sor resmen kalbimin atışlarını kulaklarımda hissettim bu duyguyu ilk defa hissettim AMA SEN ÇOK TATLİSİN YHAAAA BÖYLE TELEFONUN İÇİNE GİRİP SENİ MİNCİKLAYASİM GELDİİİİİİİ 🙂 🙂 🙂
      Yarın tekrar konusucak miyiz? Yani bidaha konusacaksak ben bahanemi hazirlim çünkü annem suphelenecek gibi
      bebeğmmmmmm anneni bi şekilde ikn et şöyle ışte biseyler ona bakarsan benim annemin hiç haberi yok
      Hadi bb bebegm iyi geceler yarın gorusuruz

  3. B g a tan sonra y bahar Shaktiyi
    Yayinlayin önce ybahari sonra
    Shaktiyi Yayinlayin
    Supersitar
    Geliyor

  4. Neeeeeeee
    Neeeeeeee
    Neeeeee
    Bu dorumu rabis cimcikle beni kafam durdu resul abimnmmm
    Sen nediyon ay güzel haberlerin çok olsun
    Ben yeni gördüm
    Kızlar bu dorumuuuuu
    Çok mutluyummm
    Allahım nolur bu doru olsun nloruuuy
    Bga bbitikten sonra bizim diximizi versinler arkeyimi kurban oldumu versinler bana şuan gozelerim dolduya sağolun
    Abicim bu gerçek olsun nolur
    Kızlar siz niye bana diyer siteden haber vermediniz girmeseydim bu siteye haberin bile olmucskti
    Ayyyy işallah hemen çıkar rakibem işallah dörte çıkar nolur akşama verilmesin nolurya aksam bizim dizimiz çıkmasın dörte iyiya
    Rakibem kankim zara aycacim
    Esma güneş aysenurrrr elmascim
    Cokkkk mutluyummm
    Ay sonunda o günler geldi sonunda yüzünü güldüren adam geliyor hadi ben kaçar diyer sitedeki kizlara haber verim yupiiiiiiiii
    Bayyyyyy

  5. Izleyip goruceyiz nasıl bir dizi
    Ama deli divaneden daha iyi görünüyor
    Ama ama benim dizim gibi olamaz ve vivim gibi karizma deyil adam
    Dimi bizim tayfa on şubattan çıkıcak
    Ay keşke bizim dizi veresydiler ne güzel olurduya
    Hadi kızlar ben kacar
    Ay bide
    Sevda hanım size cevabını kankim çok güzel vermiş
    Hint dizilerde türk dizilerden daha ahlakçı ve güzel boş yorumumuzu kendinize saklayın
    Oldumu……

  6. ayh RESUL ABİ ….
    birden bi haller oldu bana cok sevindim…
    Sag olun var olun…
    Ayy bide cevap verdiginiz icin tesekkurler….

  7. Ayy bir saniye farkla yorumumun yayinlanmasini kacirdim !
    Of beee !!!
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    NUR
    bak belki okursun diye yaziyorum ..
    Simdi ben sana SURVİVOR sayfasinda bi yorum yapmistim ve sanki sana biraz cikismisim gibi oldu yaa bak niyetim oyle degildi sakin beni yanlis annama tamammi ?
    Hepinizin benim icin ayri yeri var sende elbette buna dahilsin bak lutfen alinma tamammi ?
    sana bisi diyimmi gercekten niyetim iyilikti fakat oyle oldu umarim bana alinmamissindir..bak boyle deyince aklima kuzenim geldi biz onlan birbirimizi gomuyoz gomuyoz sonra ‘amaan bosver zaten sen alinmassin sende o duygu yok’felan diyoz birbirimize…hadi neyse bay …
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    AYÇA selam 🙂
    Nasilsin iyimisin ?
    Hayat nasil gidiyor ?bende ebeveyin gibi napiyorsam ayol.
    suan isim var ama sana daha sonra yazicam taammi ?
    De haydi kendinize iyi bakin gari…

    • KAINAT evet yorumunu okudum ben sana o yorumu yazdığıma pişman oldum…..velakin kötü bir amaçla yazmadım…..yorumunu okuyunca sinirlendigini düşündüm yani biran senin gazabina uğramış gibi oldum…
      Birdahada yorum yazmayacağım….

  8. Güzel diziye benzyor konusunda hoşma getti izleyecem inşallah diyer diziler gibi sonua doğru sacmalamazlar Sevda arkadaş kimsenin dinini yargalamak bizlere düşmez RESUL BEY dizi başladıktan sonra özetleri verseniz iyi olmazmı?

  9. Bu hint dizilerinde ya anne babasi olmuyo ya da uvey anne baba oluyo bir kerede gercek anne ve babalari olsun

  10. İyi de resul bey benim deli divanede okudugum kadariyla deli divane dizisinin ardindan tatli bela dizisi baslayacakti yanlismiyim acaba

  11. Gunaydin Resul abicim kore dizileri yayinlanmasin kore dizilerinde her sey var terbiyeizlik son nokta bana kalirsa hint dizileri yayinlayin hint dizisi izleyenleein ben kore izleyeceginivpek dusunmuyorum ama size kalmis bisey ben sadece fikrimi anlattim

  12. Özeti çok güzel yazmışsınız çok akıcı olmuş 3. bolum özetini de çok merak ediyorum….çok teşekkürler….dizi ilgimi çekti izleyeceğim…..

  13. Saraswatichandra bu ne biçim bi isim yazilisini ezberleyene kadar onrum geçti VİVİMMMMMMM GERİ DONUYO HEMDE COK YAKINDA

  14. Çok güzele benziyor konusu da güzel de NE YANİ RESUL ABİ YALANCI BAHAR B.G.A BİTİNCE YAYINLANACAK Mİ????? OLLEYYYYYYYY VAR Mİ BENDEN MUTLUSU VİVİMİZZZZ GERİ DÖNÜYOR!!!!! HEMDE GALİBA MART AYİNDAAAAAA AY BENİM ÖZEL DERSE GİRMEM LAZIM HERKEZEE SELAMLARRRRR AYY ÇOK MUTLUYUM

  15. Benim anlamadigim bu ki, kanal saati dolsun diye konusu mavzusu ayni, nerdeyse muzikleri de ayni olan basarili oyuncu gibi tanitilan ama gercekte aglamaktan, bagirmaktan baska bir sey yapmayip insanlarin siniri ile oynayan bu hint dizileri neden yayimlanyor? Bizim kulturumuze uymayan, kalitesiz diziler neden bu kadar reklam edilir?
    Ineyi fareleri kendisine Allah bilen, zulme haksizliga dozum asilayan, nezafetten esla bir sey anlamayan, tanrilari olan ineklerin pislikleri ile bir evde yasayan, heta hemin pisliyi ortadan kaldirmaya, kendi anlamsiz kulturlerinden baska hic bir kulturu sevmeyen kabullenmeyen cahil dusuncelerle yasayan bir kultur neden reklam olunur?

    • Sevda hanimli bayan ..sizce türk dizileri daha ahlaklimi …cirkin sahneler uygunsuz sahneler …yani benim tuketemicegim kelimlerde görüntüler varr ..sizce onlar cokmu uygun iyi ,biz valla ailece izleyemiyorus ….ha orda onu yapcaklar ha burda sarilcaklar diye kumanda elimizde pusuda oturuyorus …evet hintlerinin bazilarinin dini başka ama MUSLUMANLARIDA var ..onlarin hakkini yemeyin ..ayip …ama orda hiç uygunsuz yerler yok denilecek kadar …. ha cokk para verilip oynatilan oyuncular rami KALITELI deniliyo dizilerine ..bravooo iyimis …bence sacmalamayi kesin …

      • Uyandiginiza sevindim ..OLEYYYY bee yessss yani martta dizimiz baslicak INSALLAHH …
        Yaa abim gene benim yorumum yok AYSENURA geçen dekide yazmıştım yok …göndere bastigimdan eminim hatta okadar çok bastimki ..yavaş çok hizli gönderiyorsunuz ..ve daha önce gonderdiniz diyo ..ama yorum yok ….herşey için teşekkürler abicim …ohh be rahatladim ..YANI KIZLAARRRRR MARTI BEKLEYIN GÜMBÜR GÜMBÜR GÜMBÜR GÜMBÜR GÜMBÜR!!!!!!!GEEELIIIYOOOO
        EFSOOOMMMM
        herkese hayirli günler

        • Aa aaa aaaaaa !!!
          Amaaan amaaaan ohh ohh nasil tepki vercem ben bilmiyom ?
          Geliyormu ? Geliyormu ?vallahide geliyorrr !!!
          Yani gelsinde ne zaman gelsin onemli degil yaaa !!!
          Ve insallah saat 4’te olur aammaaaaan neyse bundan boyle en sevdigim ay MART’tir ona gore….
          Ayh cok sevindim aaay cokmu sevindim acaba ?kesinlikle basima bisi gelicek bende oturup aglicam ben biliyom…
          Off yaa sanko cokta tin tin…
          Dur sonra sevinc cigliklarimi aticam simdilik ve temenni bir ÇİÇAĞIMA sarilayim…
          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………gul bahcemde olan ama koklamaya kiyamadigim ÇİÇAĞIM…
          ozür dilerim:(
          ama sende beni unuttun o neden oldu soyle bakam ?
          Sen hic survivor sitesine yazmiyorsun ?ve sen bunuda gayet iyi biliyorsunki ben BGA’ya yazmiyorum !!!
          ve ben dunden beri RK sayfasina giremiyorum o nolcak ?
          tamam ben seni sormayinca cildiriyon onu biliyorum ama sende benim ayni duygulari yasadigimi bilmiyormusun acaba ?
          Asil sen beni hep bahcenin disinda biraktin !
          Sabah kalakar kalkmaz acaba cevap verdimi yoksa esmi gecti diye siteye girdim !!!
          zaten dun klip izledim kiz beni kanser etti bide boyle bir duruma girince artik kendi kendime GEBER dedim ayol !!!
          benim seni cok sevdigimi sen gayet iyi biliyorsun !
          Ve bak gercekten sen beni cok ihmal ettin !o HÜLYA’ya ayirdigin vaktin yuzde eksi birini bile bana ayirmamissindir!
          Bak biliyorsun ben ANNEM’den uzagim onun yoklugunu cekmiyim diye buraya giriyorum oda fayda etmiyor ki zaten !!!
          neyse yaa neye atar yapiyorsam ben !!!
          Ve bu ustte yazan kainat ben degilim….

        • AYGÜL benim kalbim dün akşamdan beri sevinçten güm güm atıyor….
          Bu kanalyedi bizi bir daha hüsrana ugratmaz herhalde…..Aygül bende sana birkaç gün önce yorum yazdım baya uzundu ama verilmemiş çok hızlı yorum gonderiyorsunuz biraz yavaslayin diyor bir daha bir daha basiyorum valla canım çıkıyor bir yorum göndereceğim diye…..Aygül sana katılıyor hemde yüzde yüz Türk dizileri çok ahlaksız ailece izlenmiyor
          Utanıyorum valla açık saçık bir sahne olur diye…diken üstünde oturuyorum.
          Hicbir turk dizisi izlemiyorum bir kanalyedi birde tv sekizi izliyorum diger kanallara bakmiyorum bile….Neyse artık evde daha çok kanalyedi izleniyor…….sevmeyen izlemesin gitsin Türk dizisi izlesin……Aygül sana survivor sayfasında yorum yazdım eğer verildiyse…..neyse bye