Hande Cömertler Kimdir? (Hande Cömertler Adını Sen Koy Dizisinde)

Adını Sen Koy dizisine bu sezon 7 oyuncu dahil olacak demiştik. İlk iki ismi daha önce paylaşmıştık. İşte 3. isim. Hande Cömertler  Adını Sen Koy Dizisi oyuncu kadrosuna dahil olduğunu açıkladı. Bilindiği üzere sizlere  Adını Sen Koy setinde hizmetli rolünde bir kızın olduğu bilgisini paylaşmıştık; ancak bu kişinin mahallenin emlakçısında çalışan bir kız olduğunu öğrendik. Her ne kadar karakterin ismini bilmesek de o karaktere hayat verecek oyuncu Hande Cömertler’dir.

Hande Cömertler Kimdir?

27 Haziran 1996 yılında dünyaya gelen Hande Cömertler daha  21 yaşındadır. 1.67 cm boyunda olan Hande Cömertler güzelliği ve fiziği ile Adını Sen Koy setini büyülemiştir. Hande Cömertler’in dizimizde çok can yakacağa benziyor. 

 

Hem model hem oyuncu olan Hande Cömertler Çamlıca Gazoz Ruffles , Selfie reklamında yer almıştır.

Hande Cömertler Fotoğrafları

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 28 Ağustos 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Hande Cömertler Kimdir? (Hande Cömertler Adını Sen Koy Dizisinde) (17 Yorum)

  1. Güzel kız maşallah, hoş gelmiş sefalar getirmiş, demek mahallede emlakçı da çalışan biri. Mehtap dan güzel olduğu kesin. Pozitif bir enerjisi var hadi hayırlısı bakalım dizide nasıl olacak?

  2. Hanım abla, IR abi, Aslı, Aylin, Lale, Fati, A.S.K hastası, Hayat, Könül Azeri, ZehÖm, Zehra, aytac azeri fan, Azeri Aytac, Ayan, Nurbanu, Gozel, Rzali, Asena, Gunay, sulu göz, Alya, Selin, Film profesörü, ayşe .c … Hepinize Merhabaaa 🙂
    Dün işlerim vardı siteye giremedim , Aslıcım analizleri anca okuyabildim sağ ol canım 2 analiz için de
    Aylincimm hayırlı olsun , Rabbim mutlu mesut etsin, tamamına erdirsin inşallah
    Ayşe .c kusura bakma anca gördüm , sen de bizim ailemizden bir parça , canımızdan cansın , kendini dışlanmış ya da unutulmuş hissetme, çünkü öyle değilsin
    Ha bir de ayşe .c bu soruya Gülay Abla cevap verse daha uygun olur ama şunu söyleyebilirim Gülay Abla artık o sitede yok , bir daha ne yorum yazacak ne de yazılarını yayınlayacak ben de artık o siteye girmiyorum , Gülay Abla başka sitede artık
    Hani Gülay ablanın YouTubeda da yazıları yayınlanıyor ya sen oradan diğer siteyi bulmaya çalış ben de öyle yaptım , bir çoğumuz oradayız sen de bul gel olur mu

    Evet Aslı Asya’nın 1. konakta vardı gerçi ilk bölümlerde gösterildi sadece ama vardı , 2. konakta Asya’nın hiç kendi odası olmadı , annesi babası ile yatıyordu hep , halbuki ben kamera arkalarında konağı gösterdiklerinde bir sürü oda görüyordum , bir tanesi Asya’nın odası yapamadılar mı ??
    7 ismin 4’ü açıklandı , diğer 3’ünü de merakla bekliyorum
    Ha bir de kameramanımız İzzet Güneş bir video paylaşmıştı orada kırmızı bir araba vardı yol kenarında , o araba diziye yeni gelen Kerem karakterinin arabası , kırmızı bir porsche araba , fragmanda gördüğüm kadarıyla kadarıyla dizinin Starda kalitesi arttı bence , tabi kalite artıkça da ahlakdan ödüm vermesin de bozuşuruz yoksa onunla
    Ya bir de Ömer’in arabasına el ataydılar iyi olacaktı , araba demişken Ömer’in arabasının plakası değişmiş , yeni plakamız “34 TT 6319”

    Bir de Ömer’in şirketi değişmiş galiba arkadaşlar , fotoğrafları da var
    Ha Fati sen nasıl oldun , daha iyi misin
    Ya bir de sürekli dış mekanda çekimler oluyor ve fotoğraflar paylaşılıyor ve benim merakım günden güne artıyor , hadi hayırlısı
    Gel Eylül gel , çabuk gel …

  3. Oda hoshgalmish mehtap gitsin bu iyi mehtap resmen dizide sogutuyordu beni bakalim nasi olucak balkide mehtaba rakip geldi .

  4. Iyi aksamlar.
    Kiz çok güzelmis. Güzelmisde bir az korkuyorum. Çünkü güzel kizlar hep kötü karakterler canlandirir.
    Hadi hayirlisi.
    Umariz düsündüyümüz gibi olmaz. Bir kaç gündür içim içimi yiyor. Ya star diziyi kendi yönüne deyiserse. Ben bu fikire kapilmak istemiyordum ama bu Özge zaten kötü bakiyordu. Simdi de bu güzel kiz ha birde bu Kerem. Ya Özge ile Hande Ömere, Keremde Zehraya asik olursa. Onlar birlesib ZehÖmümüzü ayirarsa ne olur?
    Dizi ayni kanaldaki adini umursamadigim rakib diziye benzerse.
    ALLAHIM düsünmesi bile kötü, korkunc kabus gibi.

    • İyi akşamlar, korkma Ayancım dizimiz kendi çizgisinde adını herkese duyuracak , bunun için endişelenme
      Dizimiz çok güzel bir şekilde 25 Eylül’de başlayacak biz de ilk günkü gibi aynı heyecanla 181. bölümü ekran başında izleyeceğiz , hatta ben izleyemeyen arkadaşlar için buradan canlı canlı özet geçip size anlatmayı düşünüyorum , hem ekran başında 181. bölümü izleyip hem de size canlı olarak olan biteni anlatacağım
      Tabi Star internete verirse bölümleri YouTubedan izleyebilirsiniz yine
      181. bölümü iple çekiyoruuum

      Hadi gel Eylül gel artık , son _27_ gün !!!

  5. (6 saat önceki yorumum hâlâ çıkamamış 🙁 bir daha yollayayım bari , inşallah bu çıkar)
    Hanım abla, IR abi, Aslı, Aylin, Lale, Fati, A.S.K hastası, Hayat, Könül Azeri, ZehÖm, Zehra, aytac azeri fan, Azeri Aytac, Ayan, Nurbanu, Gozel, Rzali, Asena, Gunay, sulu göz, Alya, Selin, Film profesörü, ayşe .c … Hepinize Merhabaaa 🙂
    Dün işlerim vardı siteye giremedim , Aslıcım analizleri anca okuyabildim sağ ol canım 2 analiz için de
    Aylincimm hayırlı olsun , Rabbim mutlu mesut etsin, tamamına erdirsin inşallah
    Ayşe .c kusura bakma anca gördüm , sen de bizim ailemizden bir parça , canımızdan cansın , kendini dışlanmış ya da unutulmuş hissetme, çünkü öyle değilsin
    Ha bir de ayşe .c bu soruya Gülay Abla cevap verse daha uygun olur ama şunu söyleyebilirim Gülay Abla artık o sitede yok , bir daha ne yorum yazacak ne de yazılarını yayınlayacak ben de artık o siteye girmiyorum , Gülay Abla başka sitede artık
    Hani Gülay ablanın YouTubeda da yazıları yayınlanıyor ya sen oradan diğer siteyi bulmaya çalış ben de öyle yaptım , bir çoğumuz oradayız sen de bul gel olur mu

    Evet Aslı Asya’nın 1. konakta vardı gerçi ilk bölümlerde gösterildi sadece ama vardı , 2. konakta Asya’nın hiç kendi odası olmadı , annesi babası ile yatıyordu hep , halbuki ben kamera arkalarında konağı gösterdiklerinde bir sürü oda görüyordum , bir tanesi Asya’nın odası yapamadılar mı ??
    7 ismin 4’ü açıklandı , diğer 3’ünü de merakla bekliyorum
    Ha bir de kameramanımız İzzet Güneş bir video paylaşmıştı orada kırmızı bir araba vardı yol kenarında , o araba diziye yeni gelen Kerem karakterinin arabası , kırmızı bir porsche araba , fragmanda gördüğüm kadarıyla kadarıyla dizinin Starda kalitesi arttı bence , tabi kalite artıkça da ahlakdan ödüm vermesin de bozuşuruz yoksa onunla
    Ya bir de Ömer’in arabasına el ataydılar iyi olacaktı , araba demişken Ömer’in arabasının plakası değişmiş , yeni plakamız “34 TT 6319”

    Bir de Ömer’in şirketi değişmiş galiba arkadaşlar , fotoğrafları da var
    Ha Fati sen nasıl oldun , daha iyi misin
    Ya bir de sürekli dış mekanda çekimler oluyor ve fotoğraflar paylaşılıyor ve benim merakım günden güne artıyor , hadi hayırlısı
    Gel Eylül gel , çabuk gel …

  6. Güzel kız ama Ömer en cook sette hazal ve yaprak la cook yakın acaba bunlar la da öyle olur mu cook merak ediyorum yani bunlar birbirleriyle hep samimiler tatilde bile dayanamadı erkan beyimiz hazal ı cook çabuk özlüyor

  7. sanada merhaba aslinur cum naslsin zehom bence hazala yaprak kadar samimi olmaz kunki erkan hep hazal ve yaprakla olyor onarin arkadaslgi cok iyi eskide de dizde bi cok kiz var di oycu arkadaslari ama bugune kadar erkan hep hazal yaprak la selfi cekyor senide dedigin gibi taltilde bile beraber diler hep ozlesin hazalmizi hem de ‘cok ozlesin hic ayrlmasinar insallah bide ben bisey metak edyorum acaba erkan la hazal bu yazdklarmizi okyor mudur ki yani onar da bu sitelere giryolarmi acaba

  8. Ya ben şu zehranın abisi sinanı çok merak ediyorum.acaba kim canlandıracak. Sinan karakter ıyi mi olucak kötü mü yakışıklı mi tipsiz mi zehrayı gerçekten abisi gibi koruyup kollayacak mı?ayyy çok mu soru soruyorum ne?neyse hayırlısı bakalım

  9. merhaba aslinurcum at kizlar ben yine ortadan kaybolucam bi iki gun giremicem söylemisdinya amcamn kiziyla öbur amcamn oglu evleniyo yarin kina öbür gün kizin dügünu sabahsi gun kurban bayrami falan yani burda olamicam hepiniz Allaha emanet olun . aslicim senin analizlerinide okuyamiyorum kusuruma bakma çok az giriyorum yani girip anxak gorum yazip okuyorum analizleri okicak kadar vakit vermuyo ablacik falan ama kendi telefonumda söz okuyup gorum yazicam hadi Ben kacar hepinizi opuyorum