Dolunay Yeni Sezonda Devam Edecek mi?

Dolunay dizisi 2017 yaz sezonuna damga vurmaya devam ediyor. Star Tv ekranlarında salı günlerinin en çok izlenen dizisi olmayı başaran ve rakiplerine fark atan Dolunay dizisi kalpleri ısıtmaya yüzleri güldürmeye devam ediyor. Salı akşamları yaz sezonun en zorlu günü.  aynı normal sezon gibi aynı anda 3 dizi birden yayınlanıyor. Zaten ekranları başında az izleyici varken Dolunay dizisi 5.5’e yakın aldığı reytingler hem yapımcısını hem kanalını hem de seyircilerin yüzünü güldürdü.

Kiralık Aşk’a benzerliği ile eleştirileri üzerine çeken Dolunay dizisinde Can Yaman ve Özge Gürel’in uyumu; Özge Gürel’in hayat verdiği Nazmiye karakterinin cana yakın tavırları izleyici tarafından çok beğenildi.  Dolunay dizisi ilk bölümlerde aldığı başarılı reytingleri devam ettirse 2017 2018 yeni sezonunda sezon dizileri ile birlikte izleyic si karşısına çıkmayı başarabilir. 

Dolunay dizisi ilk bölümünde 5.5 reyting aldı. Dolunay dizisinin devam edip etmeyeceğine eylül ayında aldığı reytinglere bakılarak karar verilecek. Dolunay dizisi 10. bölümü ile 5 eylül salı günü yine 5.5 ve üzeri reyting alırsa kesin olarak yeni sezonda devam eder; ancak eylül ayına kadar iyi reytingler alır ve eylül ayında da reytingler düşerse ne yazık ki final yaparak ekranlara veda eder.

Eğer Dolunay dizisi için Mf Yapım eylül ayında devam kararı verirse sözleşmesini ocak 2017’ye kadar uzatır. Dolunay dizisi eğer sezon dizileri başladığında da başarılı reytingler alırsa 2018 yaz sezonuna kadar ara vermeden devam eder. bu başarıyı daha önce Kırgın Çiçekler ve Star Tv’de yayınlanan Kiralık Aşk yakalamıştı.

Dolunay dizisinin devam edip etmeyeceği ile ilgili kesin karar eylül ayında verilecektir. Star TV Dolunay dizisi ile ilgili kesin kararını verdiğinde bu sayfalardan sizlere duyuracağız. Biz Dolunay dizisinin Star Tv ile yayın hakları sözleşmesinin eylül ayına kadar yani 10 bölüm olduğunu tahmin ediyoruz. 

Dolunay Yeni Sezon Fragmanı

Fragman yayınlanmadı

f

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 5 Temmuz 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın


Dolunay Yeni Sezonda Devam Edecek mi? (119 Yorum)

  1. Dogrusu sevımlı bır dızıydı.Bana Çılek Kokusu ve Kıraz Mevsımı nı hatırlattı.

  2. Her kese Mereba arkadawlar. bende ilk bolumu cok sevdm bi arkadawin soylediyi gibi kiraz mefsimini hatirlatdi cok guzel bi dizi hemde o kivircik varya o cok tatli coxuk:) Ben sevdm.inwallah cabuk final olmaaaaz

    • Selam… Evet dizinin en tatlisi kesinlikle kivircik cok tatli cocuk ya yerim onu… En gicik oldugum ise asu oldu hic sevmedim bi insan baskasinin evini oyle kurcalarmi ya

      • Ben dizinin sonuna kadar bakamamadm bi aksilik oldu o yuzden ama ama azcik baktim Asu? yine her dizide oldu gibi kotu karakter oluyo kendisi tam olarak bakmadm ama Bence:)

      • Yuppiii Asi ablam burdaymış evet kıvırcıklar çook tatlı canım boys over flowers’ ın go jun pyo’su canım Lee min ho cuğum seni çook özledim senin kıvırcık marul hallerine bayılıyorum neyse Allah sahibine bağışlasın bizde nerde o şans

  3. Hepsındən daha cok Kiralık aşkı hatırlatıyo bana evde yemek hazırlaması hər an karşılaşlaşmaları filan

  4. Aynen Asi hem Ferit karekteri Ömere benziyo hemde Nazmiye karekteri aynı kiralık aşkdakı gibi hem saf hem salak gibi 🙂 neyse ama harika bi dizi bənce 2017yaz dizilerinin damgasını vurucak

  5. Guzel dizi ben cok sevdim ama ferit le nazmiye hic yakismiyolar bide nazmiye adinin yerine daha daha guzel bi isim bulabilirlerdi nazmiye babanne falan ismine benziyo, mesela kiraz mevsiminde ismi oyku idi kisa ve guzel ama bu ismi ona yakistiramadim..

  6. Guzel dizi ben cok sevdim ama ferit le nazmiye hic yakismiyolar bide nazmiye adinin yerine daha daha guzel bi isim bulabilirlerdi nazmiye babanne falan ismine benziyo, mesela kiraz mevsiminde ismi oyku idi kisa ve guzel ama bu ismi ona yakistiramadim.

  7. Bi wey sorucam arkadawlar. ama kotu niyetle dil.Neden her kesi azerli olub almamgi bu kadar ilgilendirlyo acikcasi merak etdm. bawka sayfalarda da boyle sorular olyo neden?:)

    • Bu sitede azeri ve turkmen cok. Ben azeri oldugum icin merak edib sordum bunda kotu bi sey yok ki. Bide ben Lavinyadan buyuk oldugum icin bana abla diyor

      • Evet annladm cevabladin icin tesekur ederim. kotu nietle demedim zaten merak etdim o yuzden. yawinida orendim 21 yawindaymwsin abla diyodu sana daha buyuk oldunu duwunyodum o yuzden:)

  8. Sizden bir suru surucam arkadaşlar siz bu dizilerden hangi diziyi seviyorsunuz çok merak ediyorum ben beni affete daha çok seviyorum

    • Tam olarak oyle olyo bilmyiorum ama bende tipa tip ayni olyo ama ismimi tazmayinca. melekde benn nie anonim olyorum dedi o yuzden dedm ama sende de olurmu olmazim bilmyiorum. ama bunu da belirtiyim ilk zamanda adinizi ne yazarsaniz olye oluyo yani ben ilk zamanlar bi keresinde anonim yazmwdm adimi ama sonra kendi adimla yazdm ayka Azeri duwundumde ilk anonim yazmwtim ondan da ola bilr

  9. Anladım canım teşekkür ederim azeri ayka iyi geceler sana canım hepinize tatlı rüyalar canım ablalarim benim

  10. azeri ayka canım benim adim Aslında Alina ama ben Alina adımdan nifret ediyorum ya of keşke benim adim Ayla yada zehra olsaydı bende bu yüzden ayla,ve zehra yazdım yani ayla benim zehrayim bilmiyorum anlata bildimi

    • Evet annaldim. aslinda guzel isim Alina ama senn duwuncen nasil istersen oyle itab ede bilirm:)

    • Evet Azeri Aytac Dolunay dizisi bizi samimi yaptı Inşallah öyle kalır neden kıskanıyosunki Canımm

      • Evet canim insallah hep oyle kalir ben kotu anlamda kiskanmadim iyi anlamda samimiyetinizi cok sevdim cok tatlisiniz 😀 benide araniza alrsnz dimi:)

      • Evet canim insallah hep oyle kalir ben kotu anlamda kiskanmadim iyi anlamda samimiyetinizi cok sevdim cok tatlisiniz 😀 benide araniza alrsnz dimi?:)

  11. selam,Evvet ya kimse dizi hakkında yazmiyor vefacim birinci salam vererler benimde bir çok arkadaşlarım var

  12. Aytaccım tabikide alırız aramızada seni ama bi sorun var Dolunay dizisini sevmelisin aramiza katılmakçın dimi kızlaarrr 🙂

  13. Aytac tabikide dizini seviyosan sorun yok canım zaten bende cok sevimyorum feriti ama dizini sevmem yeterli )

  14. Ayla yorum yazmanalırın sebebi bence artık her kes izlemiş yazmış şimdi salı gününü bekliyoruz izliyib yazıcaz inşallah..)

  15. Evvet aslında doru söyliyorsunuz ben salı gününe kadarda yazicam neyse boş boş kunuşuyorum iyi geceler arkadaşlar tatlı rüyalar her kese bence siz hepiniz oyumaliniz ben tatlı belaya bakiyorumda ona göre oyumadim neyse bay bay

  16. GUNAYDINNNN nasilsiniz bakalim evvet bende yazicam yazmak icin illaki sali gununu beklemek zorunda dilizki bi konu bulup konuwuruz iste vakit gecer:Ddimi kizlar ;):D

  17. Ya kızlar bu gün kimse yazmiyor ki bir suru surun bir şey yazın Aytacim Melekcim yazın Aykacim ve diğer arkadaşlar

    • Mereba AylaCim nasilsin? iysindir inwallah. ya evet kimse yazmyo neden acaba ama dizimiz hafta ici her gun olsaydi her kes burda olub yorum yazardi ama hafta ici bi gun veriyolar die yazmiyo kimse bence. ofya

  18. Merhaba arkadawlar size bi wey soylicem Azeri aytac varya o benim kardewim oluyo bilyodunuzmu? blmyorum ama kardewim. her neyse o bi daha bu sayfaya yorum yazamicak soyliyim dedm teli kirlidi o yuzden benden size soylememi istedi o yuzden bende yazdm.

  19. Aylacım bende yazmak istiyorum ama dizi hakkinda her seyi yazdigimza gore bisey bulamiyoruza biz buluruz Ayla sen nerelisin ?

  20. İyi akşamlar arkadaşlar evvet canım ben iyim sen nasılsın Aykacim AA ne iyi siz ikiz kardeş siniz, size bir suru surucam siz Azerbaycanlı misiniz ben azeriyimde bence siz iki kardeş de azerisiniz

    • AylaCim evek biz kardewiz ama ikiz diyliz Ben 17 yawindayim aytac 16 bi yaw kucuk benden. evet azerliyiz canim

  21. Aykacim ben aslında orda ( siz ikiniz yazmak istedim caşib ikiz yazmişam canım sende ikiz misiniz başa düş müsen canım bilmirem anlata bildimi

  22. Gönaydin arkadaşlar nasılsınız.?? Melekcim ben azeriyim peki sen nerelisin???? canım ben azerbaycanin Qusar rayununda yasayiram canim

  23. Saol Aylacım iyiyim sen nasılsın benim 17yaşım var beli Azeriyim neresinden olduğumda Bakılıym bakıda yaşıyorum canım

  24. İyi aksamlar.
    Evvet düz deyirsen canım bazı insanlar var tanimiyorlar canım neyse Aykacim sen nerdesin ya neden yazmiyorsun ki canım

  25. Evet yaa az kaldi bawlamasina Dolunayin diziden sonra burdayiz dimi kizlar yorumlarnizi cok merak ediyorum. Aa Ben wok Ayla yok nerdeki ?

  26. Gonaydin kızlar Nasılsınız canlarim.
    ay ne kadarda güzel di ya nütfen rica ediyorum final yapmayın çok güzel bir dizi.ferit kıskanmaya başlıyor lazliylan denizi

  27. Ohha Ayka canım sen duru diyordun adımı yazmayinca adim anonim oluyor şu en son yazan yurum var ya onu ben yazdım amma anonim cikdi adim neyse

  28. Selam arkadawlar nasilsiniz ? iysinizdir inwallah. evet Aylacim isim yazmayinca oyle oluyo anonim cikyo… ya of Ben dun bakamadim diziye bi aksilik oldu bakamadim ama arkadawim kivircikin Anne babasinin öldunu soyledi cok uzuldumyaa. arkadawlar dolunay dizinin tekrar bolumu ne zaman olucak bilen varmi? ama dunku bolumu

  29. selam kizlar nasilsiniz? Ben geldim dün diziyi izliyemesim o yüzden dizi hakkinda bisey yazamaicam izleyince yazarim:)

  30. Ayka canım ben iyim sen nasılsın canım evet ya bende bakamadim yarısına bakdim yarısında yakamadim bilen varsa söyleyin tekrarı ne yazam

  31. Iyiyim Ayla sen nassin ya canim ben yorum yazdim kiviricka uzuldum deye ama cevap yazan olmadi bende okuyorum ama yazmiyodum

  32. AYKA CANİM YA KİMSE YURUM YAZMİYOR OF YA NEYSE AYKACİM SEN AZERBAYCANLİYDİN DEYİLMİ?? PEKİ SEN HANSİ SEHERDE YASİYORSUN CANİM BEN QUSAR R, YASİYORUM PEKİ SEN????

    • Evet ya Ayla cim kimse yazmyo ofya neden? bilgin varmi? ama yeni sayfada yazmiw olamazmi arkadawlarmiz Bence olur oyle wey yoksa neden kmse yazmasin hem zaten 100 kadar yorum olmuw yeni saufa aclmw olamazmi? ha bide Ayla cim Ben malesefki malesefkiii Hokmelli kendinde yawiyorummm:(

  33. Ayka haklisin yeni sayfa acilmasi lazim artik burada 105yorum olmuş bide
    Ayla canım sen nasssin napiyosun

  34. Aykacim canım sen orda 2 kere madesef madesef yazmişsin neden öyle yazdin anlamadım ya Aykacim ben seni çok çok ama çok seviyorum nedense bilemiyorum seni çok sevdim neyse iyi geceler arkadaşlar

  35. Melekcim ben iyim sen nasılsın canım hiç bir şey yapmıyorum ben sen napiyorsun.Ya arkadaşlar biz başka bir sayfayami geçsen bilemiyorumki simdi ben

  36. Merhaba arkadawlar. Aylacim bana nerde yawadini soylemwdin bende malesefki Hokmeliide yawiyorum orani tanyomusun blmyorum ama Ben memnun dilim o yuzden malesef yazdm. Bide aylacim beni cok sevdini soyluyosun guzel bi wey bu amma NE blym tewekur ederim

  37. Aykacim canım ben oranı tanımıyorum canım neyse. Aykacim sen bana kizdinmi ben sadece seni dost olarak çok sevdiyini soyledim sen rahatsız olduysan çok özr dilerim ben henüz büyük biri deyilim yani ben 13 yaşındayım da ona göre ben tam türkçede bilemiyorum neyse Aykacim senden çok çok özr dilerim canım iyi geceler

  38. Yok Aylacim ozure hic gerek yok canim hem zaten sen benden nie ozur dlyosunki?hem Ben zaten kotu niyetke demedimki sadece bana qarip geldi seni cok seviyorum diyen cok az insan var o yuzden wawirdim ozur dilemene gerek yok canim cok opuyorum seniiii:)

  39. selam kizlar Melekcim Aylacim nasilsiniz? yaa Ben bulutun Anne babasinin ölmesine çok üzüldüm yaa kewke ölmezlerdi

  40. Kızlar iyiyim aytac sen nasilsin ayla bende hic bisey yapmiyiyorum tatile hazirlasiyorum ) Off bizim 4umuzden baska hic kimse yazmiyo neden acaba

  41. İyi akşamlar kızlar nasılsınız Aykacim ben iyim teşekkür ederim sen nasılsın canım. çok teşekkür ederim ederim canım ben seni sadece bir arkadaş olarak çok sevdim neyse ya evvet ya keşke ölmeseydi bolut çok ozuldu bence Lazli ona Anne ve Babasının yokluğunu his etirmiyecek dır neyse iyi geceler

  42. Aykacim canım ben kecen haftanın salı günü bakamamisdim o yüzdende bu gün bakdim çok çok ama çok güzeldi inşallah final yapmazlar