Deli Divane 29 ocak Fragmanı 187. Bölüm Özeti Sakshi Hamileliği Ortaya Çıkar

Deli Divane dizisi 29 ocak pazar günü 185. bölümü ile Kanal 7 ekranlarında izleyicisi karşısına çıkacak. Deli Divane dizisinin 185. bölümünde Malti hastahanede karşılaştığı Sakshi’nin hamile olduğunu öğrenir. İşte detaylar.

Deli Divane 29 ocak Özeti

Sakshi evden kaçar ve hastahaneye gider. Bu sırada Malti’de kendisinin hamile olduğu şüphesi ile hastahaneye gider. Bu sırada  Sakshi’nişn hamile olduğu ile ilgili sonucu görür.  Sakshi Malti’den hamileliğini saklamak istese de doktor açık açık Sakshi’nin hamile olduğunu belirtir. Malti duydukları ile büyük şok yaşar.

Diğer taraftan Vino ise müdürlükten yönetim kuruluğu üyeliğine yükselir. Yönetim kurulu üyesi olduğunu öğrenen Vino çok heyecanlanır ve şaşırır. Vino için bir de parti düzenlenir.

Ragini ise üzülen Khuşi’yi neşelendirmek için kukla oyunu yapar. Ragini babalar günü etkinliği için Alekh’i Khushi’nin okulan gitmeye ikna etmeye çalışır.

Vino ise yağmurlu bir akşamda araba kullanırken telefonu çalar ve dikkati dağılır. Bu sırada önüne çıkan arabayı göremeyen Vino kaza yapar ve olay yerini terk ederek kaçar.

Malti ise  Sakshi’nin hamileliğini açıkamak için Rajbansh konağına gider.  Sakshi ise Malti’nin gelmesi ile büyük telaş yapar. Bu sırada Ragini Malti ve  Sakshi’nin durumlarından şüphelenir ve Malti’nin bir şeyler sakladığını düşünür.

Tam Malti geçrekleri açıklayacakken Vino’nun kaza yaptığı haberi gelir.  Sakshi bu sefer kolay kurtulmuştur. Vino ise kazadan sonra kaçtığı için kendini kötü hisseder.

Alekh ise okula gider. Alekh’in babalar gününe okula gelmesi önce Khushi’yi sevindirse de Alekh verilen etkinliği yapamaz. Anmol ve Vino’nun güzel yaptığını gören Alekh  kendinin beceriksiz olduğunu düşünerek sinirlenir ve okulu terk eder. Khushi ise çok üzülür yaşananlara.

Alekh ise kendisini iyi bir baba olamamakla suçlar. Bu sırada Alekh ve Ragini tartışır bunu fırsat bilen  Sakshi ortalığı daha da kızıştırmaya çalışrken Alekh ona bağırır.

Malti kazayı herkesten gizlemeye çalışır. Malti Vino’nun çarptığı adamın hastahane masraflarını karşılayacaklarını söyler ancak  Sakshi Malti’yi hamileliğini gizleme konusunda şantaj yapar.

Deli Divane 29 ocak Fragmanı

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 27 Ocak 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Deli Divane 29 ocak Fragmanı 187. Bölüm Özeti Sakshi Hamileliği Ortaya Çıkar (45 Yorum)

  1. Kanal 7 izterim çok çok yeni Hidi dizi “Bay Khudi” çok gözel Sara Khan baş rolünde oynuyor.Deli divane sonu çok olmamış Sahdna ve Ranvir cykmasaydilar yylyn iyi dizisi olup bilirdi hep basy çok iyi hindi diziler sony sacma uzatmagyn gerek yok “Garip bir aşk” oda ayni Maduballa-da hepsi.
    Iztedigim yeni hidi dizi -yada filim “Bay Khudi”ni izlenek.teşekkürler kanal7 ricam olacak.

  2. Film artık burda sonaa geliyor demi *-* wşskdj bu film çok gzl Bazı aptallar iğrenç buluo aq

  3. Kizlar angel coxdandir yazmir dikatimi cekdi yazmir aklima geldi belke bunu nisanlisi kacirdi duyun hazirligindadi

  4. Kanal 7rica ediyorum artik bu hindilerden vaz gecin kore dizileri dururken bu sacma sapan seyleri bizlere seyrettirmekten usanmadinizmi boyle giderse kardesim kanalinizi silecek otekileri sildi sira korkarim size gelecek

    • O zaman sende izleme o kadar basit koreymiş biz bu filmeri seviyoruz git özetleere bakcağına kore filmi izle -.-

  5. Güzelliğe bakmıycaksın arkadaş sakhsi de dışı çok güzel ama içi kurtlu elma gibi .
    Vasudan da şeytan biri varmış gerçi onun gibi birine de böyle gelin yaraşır. Olan hep sadnaya oldu . Kicik kaynana kiza çektirdi çektirdi sakhsiyede maşallah canciğer kuzu sarmasi gibi davraniyor finalde sakshiye alekh evlenecek deniyo ama bu çok saçma hem kiz hamile yapmiş yapacagini alekle evkenmesin

  6. Resul bey ben yorumumu göremiyorum niye çıkmadı
    Offf yoksa düz gönderemedimmi
    Resul beyyyyyy nerdeseiniz cavab verin yaaaaa rica bende bu sitede görünmek istym

  7. Resul bey ben yorumumu göremiyorum niye çıkmadı
    Offf yoksa düz gönderemedimmi
    Resul beyyyyyy nerdeseiniz cavab verin yaaaaa rica bende bu sitede görünmek istym

  8. Saksi nerden melek yüzlü olmuş Sadnaa
    Hiç güzelliyi de yok
    Ayrıcı da ragini daha güzel
    O kadar koyu yapmışlar yinede çook güzel
    Bi de bir garib ask dakı anjeliyi çok beyendim hem güzel hem hoş biri

    • zaten güzel deyil sakşi ragini daha güzel zarif bi kız ayrıca ragini saf da deyil raginiyi çok beyeniyorum zaten

  9. Boş verin kızlarBakıyom da her kes cok sinirli bu saksi yuzunden real diyl ki senaryo böyle
    Senaryo 2 sezon hiç hoş deyil hatda berbad ya

  10. Bakıyom da her kes cok sinirli bu saksi yuzunden real diyl ki senaryo böyle
    Senaryo 2 sezon hiç hoş deyil hatda berbad ya
    Bi tek Alek çok iyi sadnayı unutamıyo vasu cadısının oyununa geldi hetda kusiyi de alet etdi oyunna.bence hiiç kabullenmesin şu saksi

  11. Arkadaslar lütfen yalanci bahar in başlamasını isteyenler kanal 7 ısrar etsin
    MADUBALA VE ARKEY İÇİN LUTF EN ☺☺☺☺

  12. Kotu olmak cok kolay ya bakin nasil bi masum kiz kötüye dönüştü… Ne yaparsan kendine yaparsın Sakshicim…

  13. sakşiyi hiç sevmiyorum tambi melek yüzlü şeytan…BAY RİŞAP KUNDRA ARTIK GERİ GEEEEL…

      • evet güzel deyil zaten ben orda şeytan kelimesini vurgulamak istedim şeeeeytaaaaan küçücük kıza eziyet ediyo vijdansız

  14. Kizlar baska zaman vasu her 1 seyi her kesten once biliyordu simdi sakshinin hamile oldugunu neden bilmiyor yani sakshi vasudan daha zekali alekhe bak tam kadin duskunu bizde azerilerde 1 soz var 2ci kadin daha sirin ozel oluyor gercekten oyleymis zeherli sozler sadnanin tatli balli sut sakshinin yalanmi?

  15. Sakshi tam bir pislik nasıl khuşiye kötü davranır sadnaya kaşalya kötü davranıyordu khuşhide annesinin kaderini yaşıyor

  16. Demek pazar gūnū final olmuyor oley bittikten sonra alekle ve sadnanın yeni filmini versinler ne olur

    • Tatlım KANAL 7 mesaj artık ve onlarla irtibattaydim ama dediler ki bu satın aldıkları diziler ilk etapta yayinlayacaklarmis daha sonra bir ihtimal olabilir ben de diyorum ki bu iyi olmadi ama bunun iyi yönünü düşünün o zamana kadar biz de Sara Khan ve Angad Hasija yi özlemiş oluruz.Değil mi?ben e istedim ama ışte daha onları ikna etme çabasındaki bana yardım ederseniz olabilir.

  17. Olaylar olaylar hiç bitmek bilmiyor….
    Saksi şantaj yapmayı da biliyor haa diyecek birşey bulamıyorum……bu kızda ne ararsan var….birde çok gıcık birşey yaa tahammül edemiyorum…
    Bir tek kushiye çok üzülüyorum….alekh saksinin hamile olduğunu öğrense ne tepki verir ne yapar acaba…..yaaa ben yalancı bahari çok özledim…….Madhubala bir aşk bir tutku…..

    • Ayşenur aynen saksı de ne ararsan var mübarek şans insanı ne saçma şey ya saksinin hamileliği hemen çıkmasın diye bir de ortaya kaza koymuşlar.sadhana da o şans ne arar kızında da öyle üzüldüm küçük düşmüş okulda ve bende rishbalamı özledim…..
      Keşke deli divanede sonra çıksa
      Vivian dsena ❤ drashti dhami….

  18. “Benim caresizligimden faydalanmak istese, ben neden onların zenginliğinden faydalanicam” çok yalnish fikir, çaresizsen o kendi problemin, bu demek olmuyorki sen onlardan para çalıpda mutlu olucaksın. Her kötülüğün bir bedeli vardır. Ah Sakshi o tavuk kafana bunu taksan…

  19. Hahaahahahah ilk yorumu ben yaptım ya sakshiyi oynayan kızın yerine sara khan sakshi olarak çıksa daha iyi olurdu ama olsun saubhagyalakshmi dizisinde yine angad ve sara oynuyor kuhu ve shrenik olarak anmol da var

  20. Sonunda saksinin hamile oldğu oraya çıkacak Saksi ne şeytan bir kız çıkdı maltiye şantaj yapyor Alek ne zaman iyleşecek kızna sahib çıkacak

    • Oooo ZARA hanim sizdemi beni gormezden geln gruplara dahil oldunuz sana geçen ozetlerin birinde yazmistim tik yok. .olsun zaten buaralar herkes beni kötü bellemis. ..ben okadarmi kötü kalpli gozukuyorum. .valla bu gidişle ben girmem buralara. ..ben buraya böyle şeyler için girmiyorum. .zaten ozelimdeki. .canavar insnlar bana yeter …neyse fazla dusunuyorum galiba…kendine iyi bakk

      Bu arada YESIMCIM seni gordugume çok sevindim nasilsin …ben biraz seyimde neyse bybyyy

      • Aygul ay parçası ben seni görmezden gelirmyim hiç yormnu görmedim yoksa cevab yazmazmyım insan kardeşni arkadaşnı görmezden gelirmi hiç ben sana yazar okura yazdım görmdinmi bitanem ben çok şanslıyım senin gibi iyi kalpli arkadaşım olduğu çin seni bilmeden üzdüysem affet Aygul Ayşenur sana bizim sayfamızda yazdı gördünmü canım benim seni kocaman öpyorum

      • İyiyim canim çok teşekkürler malum 15 tatil girdi diye pek buraya uğrayamiyorum sizleri ve buraya yorum yazmayi çok özledim.Hepinize selamlar

  21. Bayanlar bay la KANAL 7 den mesaj geldi şu an ilk etapta satın aldıkları dizileri yayinlayacaklarmis neyse belki daha sonra yayinlayabikirler hem iyi tarfından bakın Angad Hasija ve Sara Khan i özlemiş oluruz. KEŞKE HEMEN rayından verseler di ama neyse….