Deli Divane 19 Aralık Pazartesi Özeti 146. Bölüm Fragmanı

Deli Divane dizisi 19 aralık pazartesi günü 146. bölümü ile rekorları yenilemeye geliyor. Deli Divane dizisi Kanal 7 ekranlarının en çok izlenen dizisi oldu. Hem Deli Divane izleyicisi hemde Yalancı Bahar izleyicisi birleşince Kanal 7 izlenme rekorları kırdı. Deli Divane’nin yeni bölümünde Vasundhara Alekh ve Sadhana’yı ayırmaya çalışırken Ranvir’de birleştirmeye çalışır.

Deli Divane 19 Aralık Özetideli-divane-19-aralik-fotograf-galerisi-3

Alekh ve Sadhana baş başa odada iken arkalarında odaya gelen Malika ve Vasundhara Alekh’i arar; ancak Alekh ve Sadhana dolaba saklanınca onları bulamazlar. Dolapta ise Alekh ve Sadhana romantik anlar yaşar.

Parti de ise Ranvir karısı Ragini’yi dansa kaldırır. Alekh ise Vasundhara’dan çekindiği için Sadhana ile değil Malika ile dans eder. Malika ve Vasundhara arası çok iyidir. Malika’nın Alekh ile ilgilendiğini ve Vasundhara’nın da yardım ettiğini gören Ranvir ise açık açık Vasundhara’ya Alekh ve Sadhana’yı ayırmaya güçlerinin yetmeyeceğini söyler.

Sadhana ise Alekh ile dans ettiklerini hayal eder ve Alekh’i Malika ile görünce partiyi terk eder.

Vino ise Kaşalya’nın doktor raporunu görünce şok olur zira annesinin hastalığının bu kadar ileri ve tehlikeli olduğunu bilmeyen Vino şok olur. deli-divane-19-aralik-fotograf-galerisi-8

Doktorlar göreşen Prakash ise durumun ciddiyetinin farkındadır. Doktor Kaşalya’yı strese sokmasının ömrünü kısaltacağını söyler.

Vasundhara Alekh ve Sadhana’nın boşanma kağıtlarını hazırlamıştır; bunu gören Alekh şok olur. Vino ise Vasundhara’nın bu hastalığının kendisi yüzünden  olduğunu düşünür ve kendini suçlar.

Kaşalya’nın ameliyatı ise çok acildir. Doktor Vasundhara’dan ameliyat için bağış ister. Vasundhara ise Kaşalya’nın durumunu duyunca şok olur.

Deli Divane 19 Aralık Fotoğraf Galerisi

Deli Divane 19 Aralık Fragmanı

 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Deli Divane 15 Aralık Perşembe Özeti 142. Bölüm Fragmanı Rakesh İyileşir

Deli Divane 19 Aralık Pazartesi Özeti 146. Bölüm Fragmanı (57 Yorum)

  1. Evet final in son sahnesinde ranvir ve sadna yok başkaları var ben daha izlemem onlar çıkarsa güzelim dizi ye yazık etmişler sadna son bölüm de oluyorsa peki ama alek hemen nasıl başkası ile evleniyor bu dizi yi izleyenler lütfen bilgi verin yoksa Boşaniyor lar mi iki çift te

  2. Ragini nasil bir insan olmuş ya kendisi bebeği düşürdü herşeyi sadnayin üstüne atıyor ben ranvirin yerinde olsam derim sen ne kadar nankör bir insansin kendinden başka kimseyi düşünmüyorsun. Ama suç satnada herkese bu kadar iyilik yapmayacak özellikle vasu ve ragini gibi beş para etmezlere alekte ancak hayal kursun başka faaliyet yok

  3. Malesef gittikce kötülesecek hatta sacmalasacak biri diyor alek le ragini evlenecek kimi diyor biri başka si ile biri başka si ile aman be çok saçma aşk bu kadar mı yani 24 yaşındayım bu kadar saçmalık gormedm

  4. alek unutmasınki onun aklıllanmasını sadna sağladı, sadnayı bir kalemde silmemeli , vasuya uymamalı, hele hele Malikaya aşık olmamalı

  5. Azeri kizi mən baxmışam ordada çox haqsızlıqlar olur mən istəyərdim o serialı yenidən vermələrini çox gözəl idi.axırı necə oldu bilmədim ama mənə deyə bilərsən zəhmət olmasa.Amacinin gəlini Sia və oğlu rakaf ölür ekiz qızların biri amacidə qalır birinidə rakafın bacısı anba baxır.amacidə qalan qorxaq olur.ama o biri bibisi kimi cəsur olur.

  6. Həqiqətən Alekh nankor çıxdı.Yazıq Sadna onun üçün öz xoşbəxtliyindən əl çəkdi.Alekhdə qarşılığında Sadnayı deyildə Anasını seçdı.allah cəzanızı versin 3 nüzündə Alekh.Vasundhara.Ragini.Ragini bacısı olaraq bağışlamadl sadnayı.ragini unutmamılıdıki onun xoşbəxt olması Sadna sayəsində oldu yoxsa heç kim almazdı onu evdə qalardı.vasundarada raginin ranvirlə evlənməsini istəmirdi sadnanı günahkar görürdü nə oldu indi o istəmədiyin gəlinindən ötrü yazıq qızı evdən qovdun birdə boşuyusuz bircə orda ranvir sadna təmiz qəlblidi.elə nə gəlirsə onların başına gəlir.gələcək bölümlərdədə öləcəklər.sadna saldırıda öləcək.ranvirin üstünə qaya parçası düşəcək.ondan sonra qədrini biləcəklər.həyatda elədi heç yaxşı insanların qədrini bilmir.axırda pis insanlar günahlarını biləcəklər ama ondada gec olacaq.

  7. Sadna ve aleki vasu para karşılığında basatiyo sonra alek ortağıyla nisan lanacagi gece herşeyi öğrenip sadnaya koşuyor ise artık dayısının evinde kalıp iş aramaya başlıyor iş bulunca ayrı bir eve çıkıyorlar ranvir ve raginiyle birlikte

  8. Salam Gunelcim,sen yasimi sorusmamisdin diye yazmamisdim,menim 20yasim var.ALLAH uzun omur,xosbetlik,can sagligi ile boyutsun ovladlarini.Nece yasi var ovladlarinin?Mende Ranvir ve Sadnayi sevirem.

  9. xais eleyirem bu zalim dunyada dogulma serialini verin men gurcustanliyam burdada cox sevilirdi bu serial

  10. Herkese iyi günler ANGELCIM nassin pek giremiyorum diziyide izleyemiyorum oyuzden dizi hakkinda yorum yazamicam …ROMACIM sen nassin ..demek 30 yasindasin hmm tanistigima memnun oldum sendemi azerisin …
    Bide LACINCIM MARSICIGIMIN sana selami var …bana iletirsen sevinirim dedi …haydee şimdilik benden bukadar hayirli CUMALAR …..alex sanada şimdi saydirirdimda neysee …

  11. Dikkat ettinizmi su dis kapini dis mandali mailika ne kadarda vasu seytanina benziyo kizi sanki al birini vur otekine

    • Çok yerinde bir tespit. Bence de tam ona göre bir gelin. Ragini ve Sadhna hiç Vasu’ya uygun değiller. Maillika bir de Ranveer’in önceden nişanlandığı dolandırıcı Sonya tam Vasuluk kızlardı. Zaten Vasu da dikkat ederseniz oğullarına onları uygun görüyor. Herkes kendine benzeyeni nasıl da biliyor değil mi?

  12. Anlamadigim bisi var ragininin ve ranvirin annesinin hastaligindan haberi olmayacakmi sadna emeliyat parasi karsiliginda alekten boşanacak tabi vasunun sarti al ameliyat parasini alekhi bosa.iste bencil nankor vasu daha dundu shlok ve sadna arasnda bisi var sanmistida her seyin alekh icin oldugunu ogrenince nasil aglayip pisman olmustu.hep sadnaya eslik gorevlerini hatrlatip durdu simdi alekhin bakicisi idi hic bisisi degil. Oo arti anbikanin yaptigi kotulukleri kimse yapmadi o zaman onuda kayinbiraderinden ayrsa idi navinnin nankorluklerini bildigi halde o alekh sadnaya inanmadi o donek satilmis sapiga inandi arastrdimi yook valla sinr bozucu

  13. Angelcim teşəkür ederim mən hic ranviri öldürümüyüm ona öyle geri dönüş yazarım ki sadnanınkıdanda güzel olur benim bu dizde en çok sevdiyim ranvir ve ragini hatda sıf onlara aid bir dizi yazarım ama sən yaşını yazmadın

  14. Salam canım Aysel madu evet qaliba en büyük biziz sitede bir qız bana abla dedi çok hoşuma gitdi allah çoçuklarnı korusun salıklı ve mutlu büyüsünler inşallah angelcim mənim iki oğlum var

  15. Kesin vasu devreye girip boşanma kağıtlarını imzalatmak için sadnaya para verecek sadna da kasalya nin ameliyat parası için kabul edecek

  16. Denizcim uzulme hayatda her aci biz insanlar için benim de teyzem öldü 3 kizi vardi ama kuçük kizi babasi istemedi anna annem büyütdu 2 kizi alib baska şehre qitdi baba 18 sene sonra kardesler bir birini buldu küçuk kardeş en çok babasina benziyordu baba hastalandi ve mektub yazdi kizina son nefesimde sen bana bak ama kiz barismadi baba da allahin rahmetine kavusdu indi kardesler bir biri ile cokk mutludular

  17. Benim typki arkadaşim gibi Sadnada benim bir lyz arkadaşym var onunda annesi ve babasi bir gunde trafik kazasynda öldüler onada annesinin abisi buyutdi bizim okulda okatdy ama dayisiniñ bir kyzy var Ragini gibi ama o kyz arkadaşymy hiç sevmedi hep babasini kyskandy ama Ragini õyle dildi Sadnany severdi ama şimdi sevmiyor Allahym bu bölümlerini görmek istemiyorym benim o arkadaş diýanim evlendi ama kocasi Alek gibi dil o hep arkadaşima destek veriyo Alekde öyle yapsa olmuyordumy Vasundranyñ kuzusy Alekden nefret ediyoum Sadna gibi guzel kyzdan vaz gecdi yani ondan nefret ediyoum ha bu arada Lacyn kardeş meraba ben evet turkmenistanliyim sen nerelisiñ

  18. Ay kyzlar siz dogry söleýorsuñyz ama burada büyük halayi getimeli bence en azindan Sadnanin Vasu gibi olmadigini anlar dimi kyzlar

  19. Hayrlı akşamalar arkadaşlar vansundara sen ne nankör vişdandan sız kadınsın allah dan kork sandnanın kalbni kırmakdan vaz geç bi gün sen çok acı çekeçeksin

  20. Salam qizlar gunelcim deyesen biz ikimiz hamidan böyüküz ayni yaslardayiz bende evliyim 3 çocuğum var yene de dizini izliyib yorum yapa biliyorum

  21. sadnam senin icin o kadar uzuluyorum cunki bende senin gibi boyle bir aci cekdim benim annem ben daha 5 aylikken oldu babamda beni sevmiyo annemin benim yuzumden olduyunu dusunuyor ve benimde yalnizca amcam ve babaannem seviyor biraz da olsa acilarimiz birbirlerine azda olsa benziyolar ve beni babaannemnen ve amcamdan baska hic kimse beni sevmiyor bu gercekden benim canimi cok yakiyo her neyse sizinde caninizi cok sikdim

    • Ah Canim benim,cok uzuldum Vallahi,su an yorumun icin agliyorum.Canim ya basin sag olsun,ALLAH sabrlar versin,biz seni severiz tamam mi sikma o guzel canini,biliyorum cok zor durum bu bir yandan annenin yoklugu,bir yandan baban varken senden uzakligi,su an bu yorumu aglayaraq yaziyorum icim yaniyor.Canim sen kac yasindasin.Canim sen hep bu siteye yaz tamam mi?

    • Selam deniz kardeşim bende 5 yaşımda annemle babamı kayb etdim beni amcamla yengem böyütdü bana hiç annemle babamın yokluğnu his etirmdi beni okudu bu yaşma getirdler Ben amcama baba yengeme anne amcanın kızı benim kardeşim oğlu abim bana güzel bi aile verdiler canım benim sen kaç ysşındsın Ben 24 yaşındayım canım amcan babaannen seni sevyor sana sahib çıkmış bi baba nasıl kızını sevmez canım kendni özme allah Daim yardımçın olsun

    • Deniz kardeşim her karanlıg kecenin bi sabahı vardır baban bi gün hatasnı anlayacak canım allah daima yardımçın olsun allah senen her şeyin hayrlsnı versin kardeşim sen kaç ysşındsın Ben 23 yaşındayım)) Aygul sen nerelerdesin daha iymisin

  22. Oh oh alekh sende yani hic kimseyi dansa cikarmayacaksin. Aptal herif. . Vino sende bu kotu durumlarda anliyorsun annenin kiymetini. Cogu seyin cok ustu acilmiyor. Navinin kotuluklerinin ustu acilmiyor iyi insanlar birazcik hata yapaarsalar hemen ogreniliyo

  23. İlk.defedi.ki.bir.adamn.xesdelyne.pis.olmadm.kaw.vasuda.sadnaya.mohtac.olsun yalvarsn.nankor.vasu.sadnani.aleki.herzaman.romantk.anlari.yawasn.isdyrem.cox.
    Sevndm.ya.kaw.hemewe.bele.
    Olaydlar

  24. gerzekali alek…onceleri sadnaya layik degilim diye agliyodun bencede lagik degilsin sadna karsina cikmadan once seni odaya kitliyodu zincire vuruyodu koca gzlu nankor anan simdi adammi oldun karaktersiz mahallika senin itina ile alinmis kaslarina o igrenc tipine vuruldu herhade deli iken daha cok adama benziyodun

  25. Güzel bölümlere azkaldı çokhecanlı olmaya başladı artık sadnanın yüzü gülsün artık ne olur bu kadarda iyi olmak iyi değil sadna çok saf bikarakter herkese iyilik yapıyorum sadna gibi her eve lazım hade kendinize iyi bakın

  26. Ayyyyy çanların benim yasa çok tatlılar yalancı bahardan sonra en sevdiğim dizi arkey ve madhubala dan sonra en sevdiğim çift sadhna ve alek

  27. Madubala ve arkeyin hayran madubala ve arkey birbirleri icin yaratlmslar ❤❤❤❤❤ ela dedi ki:

    Sadhna bence biraz gec afedsin ragini ve alekhi sadhna birak biraz onlar acı çeksin ama sadhna yufka yurekli kasalya ve ragini sadhnadan ozur dileyince sadhna hemen afeder

  28. ya helal olsun ranvire çocuk menfaatçi deyil yani sadnanın iyliğini unutmamışki sadnayla alaki tekrar birleştirmek istiyo bi ranvir bide dayı tek sadnanın iyliğini unutmamış…SENİ ÇOOOK ÖZLEDİM BAY RİŞAP KUNDRA

    • Axshaminiz xeyir kanal7 xahish edirem “BU ZALIM DUNYADA DOQULMA” (NA AANA IS DES LAADO) serialini verin. Azerbaycanda cox sevilirdi.
      aranizda bu seriala baxan var? Her kese meslehet gorurem