Çoban Yıldızı’nın Neden Final Yaptığı Belli Oldu 22 Haziran

Fox Tv ekranlarının sevilen dizisi Çoban Yıldızı’ndan yeni bir karar açıklandı. Çoban Yıldızı dizisi için daha önce sezon finali kararı aldığını sizlere duyurmuştuk. Bu bilgiyi Çoban Yıldız setinde çalışan bir kameramana dayandırmıştık. Aslında bu bilgimizde hiç bir yanlışlık yoktu zira Çoban Yıldız dizisi için final kararı son bölüm reytinginin görülmesi sonrasında alınmış olmalı.

Çoban Yıldızı dizisinin 15 haziran perşembe günü  izleyicisi karşısına çıkan 16. bölümünde ne yazık ki dizi çok fazla izleyici kaybetti. Bu kayıp sonrası acil bir karar alındı ve sezon finali olarak çekilen bölüm final olarak değiştirildi. Çoban Yıldızı dizisinin son beş bölümde reytingleri sürekli düştü. İşte o reyting tablosu

Çoban Yıldızı Reytingleri

Çoban Yıldızı 16. Bölüm Reytingi 15 Haziran 2017 Perşembe 3.50 reyting ile 7. sırada
Çoban Yıldızı 15. Bölüm Reytingi 8 Haziran 2017 Perşembe 4.36 reyting ile 4. sırada
Çoban Yıldızı 15. Bölüm Reytingi 1 Haziran 2017 Perşembe 4.87 reyting ile 5. sırada

Çoban Yıldızı 15. Bölüm Reytingi 25 Mayıs 2017 Perşembe 4.36 reyting ile 3. sırada
Çoban Yıldızı 15. Bölüm Reytingi 18 Mayıs 2017 Perşembe Perşembe 4.36 reyting ile 3. sırada

Çoban Yıldızı’nın Neden Final Yaptı?

Çoban Yıldızı dizisi için düşen reytinglere daha önce bir önlem alınmış ve Çoban Yıldızı dizisinin yeni sezonda devam etmesi karşılığında dizinin setinin tekrardan Anadolu’ya yani Ürgüp’e alınması kararlaştırılmıştı. Benim tahminime göre ya Çoban Yıldızı dizisi başrol oyuncuları Ürgüp işine karşı çıktı. Yada düşen reytingler Fox Tv yönetimini çok korkuttu.

Çoban Yıldızı 22 Haziran Final 17. Bölüm

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 21 Haziran 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Çoban Yıldızı’nın Neden Final Yaptığı Belli Oldu 22 Haziran (71 Yorum)

  1. neden bitiyor ki böyle güzel dizileri reyting kurbani yapmayin. Dizinin kendine özgü güzel bir yapisi vardi.

  2. sacma sapan diziler temcit pilavi gibi gunde bes kez izlettiriliyor. Böylesine güzel bir dizi final yapiyor. Anlamak gercekten mümkün degil. günü degistirilsin, baska bir cözüm aransin.

    • final kararı çok yanlış tam konuya yeni girilmişken. umarım yeni sezonda kaldığı yerden devam eder.

  3. Hiçbir halta benzemen diziler yillarca kalıyor coban yıldızı gibi harika bır diziye final yaptırıyorlar. Keşke devam etse.

  4. YAzık ya böyle mi final yapıkır hem çok güzel bir diziydi heyecanla bekliyorduk ama finale bak. fox tv senin dizilerini asla ve asla izlemeyeceğim. yeter be bu kaçıncı dizi leri katlettiniz sadece fox tv nin dizilerini izliyordum. bari ne olacak ne bitecekti zühreyi kim kapattı vahide yaşıyormu Aliyle rüveyda ne olacaktı. yuh yuh yuhhh

  5. Lütfen fox tv siz ne yapıyorsunuz kardeşim neden final yaptınız bu diziyi çok güzel dizi savaşçı nedir no 309 nedir hep aynı şeyler ya ayıp ya benim için fox öldü silecem mk

  6. No 309 veya Şevkat Yerimdar gibi saçma sapan dizileri aylarca devam ettiriyorsunuz. Çoban Yıldızı gibi konusu ağır ve anlamlı filmleri hemen bitiriyorsunuz. Bu acaba izleyicilerin anlama kapasitesine göre mi ayarlanıyor???

    • Eveett cok haklisinn amaa no 309 gercekten guzel ona laf ettirmemm. Ve sevkat yerimdar filmdi . Onuda diziye cevirdiler gercektenn cok sacmaladilarr. Coban yildizi bitmesini haketmeyen dizilerden biriydi..

  7. Yalnız no 309 güzel bi dizii. Ona.laf ettirmemm. Ama çoban yıldızı da gerçekten bitmesini haketmeyen dizilerden birii. Yarım bıraktılar böyle güzel bi diziyi. Zühre ve Seyit barıştı mı zühreyi oraya kapatan kimdi . Insanı böyle meraklandırıp sonrada bitiriyolarr. Yazııkkk olduu..

  8. Yalnız no 309 güzel bi dizii. Ona.laf ettirmemm. Ama çoban yıldızı da gerçekten bitmesini haketmeyen dizilerden birii. Yarım bıraktılar böyle güzel bi diziyi. Zühre ve Seyit barıştı mı zühreyi oraya kapatan kimdi . Insanı böyle meraklandırıp sonrada bitiriyolarr. Yazııkkk olduu..

  9. neguzel.o.coban.yildizinin.final.yapmasi.tv.sacma.sapan.dizilerden.gecilmiyor.birde.evllik programlari.sacmaliklari.birde.su.cesur.ve.guzel.defolsa.iyiya.dizi.deyince.ekip dedi ki:

    cesur.yurek.dizisini.kosa.kosa.bitirl

    senin.sesis

  10. coban yildizinin müzikleri de cok iyiydi.Oyuncularina zaten diyecek yok, mükemmeldi.Oyunculara yazik, izleyiciye saygisizlik

  11. En azindan güzel bir final yapilsaydi bir bölüm daha cekilseydi. Heyecanla fragmanlari beklerken persembeyi iple cekerken, cok yazik!!!

  12. Fox bunu cok yapiyor. bana sevmeyi anlat, Rüzgarin Kalbi dizileri de cok güzeldi. Onlarin da akibeti ayni olmustu.

  13. Simdi günde on bes kere Sevkat Yerimdar gibi sacma bir diziyi izlettiriyorlar, sacmalik. Artik Fox a bakmak yok

  14. Günde on bes kere Sevkat Yerimdar gibi sacma bir diziyi izlettiriyorlar, sacmalik. Artik Fox a bakmak yok

  15. Iyiki bitti hic semiyorum zaten fox kanalini bile silmeyi duwunmuwdum bu dizi yuzunden bunun yerine guzel diziler verirler insallah:D

    • seyretmiyor ama yoruma gelince yazıyorsun ukala kes sesini canımı sıkma ahmakça dizilere bakıp çoban yıldızına laf atamazsın öküz

      • Pardonda saa ne hangi diziyi sevecegime senmi kararvereceksin? Hem bu nebicim laflar be ukala kes sesini okuz bana baaaaak benim sinirimi ziplatma sen kavqa mi ariyosun be ? Ben bu diziyi sadece sevmediyimi vede iyiki bitti yazdim ne hakaret ettim nede biwey baska insanlarda sevmediyini yazmis illada banami satascaksin ezerim seni haaaa yuru git iwine asabimi bozma

      • Pardonda saa ne hangi diziyi sevecegime senmi kararvereceksin? Hem bu nebicim laflar be ukala kes sesini okuz bana baaaaak benim sinirimi ziplatma sen kavqa mi ariyosun be ? Ben bu diziyi sadece sevmediyimi vede iyiki bitti yazdim ne hakaret ettim nede biwey baska insanlarda sevmediyini yazmis illada banami satascaksin ezerim seni haaaa yuru git iwine asabimi bozma ben burda yeni acilmiw sayfalarda dolawiyorum yazmyorum ama dolawyorum nezamandrda bu dizinin bitmesini bekliyodum hemm bu dizinin neresi guzel dizide sapiklar dolu taarbiyesiz dizi semem ben boyle diziler.!!

          • Ay vallaha bayram bayram hec kavga havasinda digilim bayraminiz mubarek nice guzel bayramlara . Turkceyi bildigim kadar biliyorum yani azeriyim ben turkce dilini ana dilim gibi bilemicem tabikide simdi sana azeri dilde konuw desem kekeler durursun oyuzden hic tatimizi bozmaya gerek yok bu diziyide semiyorum cunku benim sevdigim bi diziyle ayni gunde bawliyodu babamda bu diziye baktigi icin bende bu diziye bi qiciklik oldu ben semiyorum siz seviyosunuz sagi duyarim sadece ben bu sitede final olacagini gordugum icin bi kereligine dizi hakkindaki duwuncemi soyledim soylemektede bi sorun oldugunu duwunmuyorum sonucta bu siteler insanlari dizi hakkinda duwuncelerini ogrenemek icin bi siteler bende duwuncemi sogledim dahada fazla tatsizlik ciksinistemem bidahada yorum yazmam insallah bitmez sizin icin diyorum zaten benim dizi sezona cikti bu diziylede bi problemim yok artik hadi ben kacar tekrardan bayraminizi tebrik ediyorum tum site:)

  16. Coban yildizi konusu ile müzikleri ve oyunculari ile mükemmel bir diziydi. Oyunculara da yazik. sezon finali diye cekiyorlar. Sonradan finale ceviriyorlar. Böyle sacmalik olur mu. Bu diziyi sevenler lütfen gereken tepokinizi gösterin. Belki hayal ama inasallah devam eder.

  17. Cok sacma boyle final mi olur, seyirciye hic sayginiz yok , ,cok guzel bir diziydi, en azindan dogru durust bitirin hikayede bunca soru isareti varken….

  18. Aynen en azindan bir bölüm daha cekim adamakilli bir final yapilsaydi. Tam da en heyecanli yerinde kestiler. Hem oyuncularin emegine yazik hem de seyirciye saygisizlik. onca sacma dizi sürerken bu kadar kaliteli bir yapim nasil bitirilir anlamakta cok zorlaniyorum. Bundan sonra Fox izlemeyi düsünmüyorum.

  19. bu diziye kiyilmaz. Bitirilecek o kadar sacma sapan dizi varken. Lütfen devam etsin. Müziklrri ve oyuncu kadrosu mükemmeldi

  20. Lütfen bu diziyi devam ettirin çoban yıldızı kadar güzel kaliteli bir dizi izlememiştim yapıma sesleniyorum lütfen çoban yıldızı başka kanalda yeniden yayınlansın

  21. Ya neden ya neden gercekten cok agladim bu dizi bitti diye bu kadar guzel bir dizi nasil bitirisiniz ya su sacma sapan diziler oynuyo bizim diziye gelince final ne kadar sacma ya

  22. Slm ben aslinda bu dizi hakinds genel olarak yazmak istiyorum yorumu her dizi icin kecerli neden dizilerde hep asiri sengin oluyorlat hep diziler birbirine bensiyor hep ayni konu sengin fakir cok üzücü bir olay bubeiziler birgisimi hep yasiyor ne olur dogru bir dizi cikarin sengin fakire asik yada fakir senhone aski ben saheyed dizilerden hepsinden ayri bir fark görmüyorum tsk

  23. Bence çok güzel bir dizi çok güçlü bir kadrosu vardı,inşallah karar değiştirip devam ederler hiç de saçma bir dizi değildi.

  24. amk insan yapar bir final bishey anashulmadu yazik bi dizi yaptuniz finali bali guzel bitseydi ….

  25. “iyi ki bitti”?!!!kim sin sen Zekar gibi biri?lol by the way very sexy dizi ,thank you and pls bring back another seson

  26. Bitmesine üzüldüm, severek izlediğim bir diziydi kavuşmaları güzeldi ama esrarengiz bir şekilde bitirdiler. Ayrıca sevgili oyuncular daha iyi bir finali hakediyorlardı.

  27. bu dizi bir hayatdir sadece benmicin degil bizim ailemizcinde boyledir turk filimlerini cok severiz amma ki boyle yarim yapalaq bitmesi hepimizi incitti bu bi sayqisizliq bence seyircilere ve oyunculara qarsi sizce yarimciq final olurmu butun turk dizilerine karsi nefret ederiz bakin rica edyoruz yapmayin bari son bolum yapin anlami olsun azerbaycandan sesleniyoruz lutfen sesimizi duyormusunuz turk qardeslerimiz filimin devami gelsin lutfen seviyoruz sizleri son olaraq bari bir bolum daha fikret beyi cok sevdik gercekdenmi turkiyede boyle insanliq varmi qardeslerimiz sesimize ses verin———

    • Azerbaycan incisi Zeynep bòyle söylemek içimden geldi ve benim çook büyük bir Türkmen kardeşliği mi desem adına yoksa soydaşlarımız mı desem hepsini çook seviyorum özellikle de Türkmenistan eşittir azerbaycan hepsini çook seviyorum seninle konuşmak istiyorum yine gelicem istersen beni Zor sevda’da ve iki yabancı sayfalarında bulabilirsin 🙂

  28. Bu dizi erken finali hic mi hic haketmedi. Yarim yamalak sonu acik esrarengiz bir final yakismadi.Oyunculari müziklri harikaydi. Sacma dizileri uzattikca uzatiyorlar. Hem oyunculara hem seyirciye büyük saygisizlik. Azeri kardeslerime katiliyorum. En azindan bir bölüm daha ceksinler. Ama en iyisi baska bir kanalda devam etsin.

  29. Ulan bu milet mal ya saçma sapan asker dizleri çikti canım filmi bitirdiler bu filim bitmeso lazimdi

  30. Bu kadar güzel bir dizi devam etmeli ve güzel bir final ile bitirilmeli. Yapimci sirket diger Tv kanallari ile görüsüp devam etstirsin.

  31. Gercekten de sacma sapan dizileri temcit pilavi gibi seyircinin önüne koyuyorlar. Bu kadar güzel heyecanla bekledigimiz bir dizi nasil bitirilir anlamak mümkün degil. Lütfen oyuncunun emegine ve seyirciye biraz saygi.

  32. Yapimci firma baska bir kanalla anlasip devam edebilir. Her sey para her sey reyting olmus.Cok yazik. Dizi izlemekten soguyor insan

  33. Bitmesi doğru olmuş. İnsanin psikolojisino bozan ve sacma sapan kurgusuyla sinirlendiren bir yapısı vardı. Tebrikler.

  34. Film çok güzeldi heyecanla izliyordum fakat final çok saçmaydı final değilde daha çok sezon finaline benzedi devam etsin lütfen

  35. Lütfen şu diziyi devam ettirin gercekten Fox tan tiksindim artık sezon finali gibi bir son yapıldı çok saçma

  36. Çok saçmaladın Fox sezon finali gibi dizi bitirilirmi yeter artık genelde yaptığınız bu buda sonuncu olsun çünki siliniyorsun bayyyyyyyyyy️️

  37. reyting sıralaması yapılıp dizinin bitmesi çok saçma netice de yaz sezonuna geliniyor ve insanlarda tatile kapiya komşuya daha sık çıkıyor bu yüzden tv izleme şansı azalıyor int izleyen benim gibi çok vardır severek izlediğim akici konusu kadrosu bu kadar saglam dizinin bu şekilde final yapmasına işin vermeyin