Bir Garip Aşk 6 Şubat Pazartesi Özeti 76. Bölüm Fragmanı Khushi’nin Doğum Günü

Bir Garip Aşk 76.Bölüm Özeti

Bir Garip Aşk 6 Şubat Pazartesi  76. Bölüm ile izleyiciyi ekrana kilitlemeye devam edecek. Bir Garip Aşk 6 Şubat Pazartesi  günü yayınlanacak olan 76. Bölümünde Arnav eve döner. Khushi evden ayrılmak istediğini söyler çünkü Arnav’ın söyledikleri haklıdır. O da kendini suçlu hissediyordur. Ancak Arnav gitmesini engellemek için yaptıkları anlaşmayı hatırlatınca Khushi bunca şeye rağmen hala anlaşmadan bahsetmesine alınır. Ve gitmeyeceğini söyler.

Arnav ise bu süreç içerisinde Khushi’yi kazanmak için çabalayacaktır. Ancak Khushi sabah halasına gidince Arnav önce panikler sonra sinirlenir. Sonrasında işin aslını öğrenince anlayışla karşılar Arnav. Ancak Khushi’nin doğum günüdür ve Arnav bilmediği için hediye almayınca Arnav’a hala fırça çeker. Arnav önce halanın gönlünü sonra ise hediyesiyle Khushi’nin gönlünü alır. Hediye Khushi’yi sevindirmiştir. Arnav gitmek ister ancak Khushi onunla gelmez. Arnav daha önce kimsenin doğum gününü kutlamamıştır. Khushi’ye bir sürpriz yapmak isteyen Arnav plan yapar. Bu sırada Khushi gelir ve çantayı pazardan aldığı domateslerle doldurmuştur. Domatesler de ezilince çanta berbat olmuştur. Arnav çantanın fiyatını söyleyince Khushi şok olur.

Büyükanne ise ona doğum günü olmasından dolayı dua ile karşılar. Duadan sonra çantayı temizleyen Khushi Payal’den sonrasında ise Enkey’den hediyesini alır. Arnav ise kırmızı güller istetmiştir. Kapıyı Anjeli açınca Anjeli gülleri kendisine zanneder ikili kucaklaşıp barışırlar. Khushi ise bu duruma mutlu olur. Arnav odada Khushi için çok romantik bir sürpriz hazırlar. Ancak mutlu yıllar demeyi bir türlü beceremez sadece pastayı kesmesini ve mumu üflemesini söyler. Anjeli ise Arnav’ın yanına geldiğinde onları pasta keserken görür ve ağlar. Çünkü Arnav’ın kendisini unutup Khushi ile ilgilenmesi zoruna gider. Arnav Khushi’ye yakınlaşmaya çalışsa da Khushi geri durur ve mutluluk dilemesinin bu pahalı çantadan, pastadan önemli olduğunu söyler. Anjeli ise odasında ağlar ve Arnav’ın verdiği gülleri atar. Arnav’ın her şeyi unuttuğunu düşünüp ağlar.

Bir Garip Aşk 76.Bölüm Fotoğrafları

Bir Garip Aşk 76.Bölüm Fragmanı

 

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 2 Şubat 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Bir Garip Aşk 6 Şubat Pazartesi Özeti 76. Bölüm Fragmanı Khushi’nin Doğum Günü (91 Yorum)

  1. Ekizler menim boyum 1.71 sm- dir. Size 74 cü bolumde birşeyler yazdim okudunuzmu? Okumadinizsa okuyun. Tamammi. Optum sizi. İyi gecelerr

  2. Bizim 16 yaşımız var,1.63 boyumuz var,saçımız kahveyi,evde 4ikiziz,aysu peki senin kaç yaşın var?

  3. Ayy Resul bey çok özür dilerim bu sitede sadece kızlar var sandim. Ama neyse size de gunaydiin.
    İkizler siz de sık sık yorum yazin. Birazda kendinizi tanitin. Gamzeliçem hani sen fotonu koyucakdin neden koymadin? Bekliyorum.

  4. Günaydın kızlar Gamzeliçem, Nursel, Hulya, diyer arşi fanları, ve vivian fanları. Nasılsınız? Gamzeliçem ben daha üyelik hesabimi onaylayamadığım için fotoğraf koyamiyorum. Sen koy tamammi ben seni çok merak ediyorum. Moralim bozuk çünkü rüyamda sizi gorucem diye uyudum ama hiç birşey göremedim. Nurselcim senin boyun 1.63 mü. Kısa sayılmazsin çünkü 1.60 1.59 dan kısa olanlar kısa sayılıyor. Hulya senin boyunda maşallah çok uzunmuş. Ben topuklu giymeyi sevmiyorum aslında. Düz ayakkabılar ve sandaletleri daha çok severim. Evet Nurselle gozlerimiz biraz benziyor. Saçlar hepimizin ayni hepimizin ki uzun. Gamzeliçem ben yazar okur a yazdım ama silmişler. Nuray anlamın misafirleri varmış.

    • Aysum foto koydum bakarsın Hayır cnm ben de tam üye olmadım foto koyabilirim cnm seni foto yerine dosya yok sende oraya bas foto seç kendin kini koy seni çok merak ediyorum cnm lütfen böyle yap olur sonra fotoyu koydun ya altta resmi güncelle bas oraya oldu bitti

  5. Nasılsınız.bga.hayranlari.biz iyiyiz hülya sen nasilsin.iki yabancinin fragmanin gördünüz mü süper dizi bence.ahh isyan edicem çünki intikam ateşi dızisi çok güzel ama saat 7.00.yayınlaniyor.hem 6və7 günler oluyor.bugun izledim çok güzel oldu durga ve dev evlendi.

  6. Anaammmmmmmmmmm Aygul kiz ben sana cok guzel bi yazi yazmistim silinmis elmasa yazdim silinmis.
    Kiz kotu biseyde yazmadim.
    Sevgili admin Aygulu ozledigimi yazmistim neyse

  7. İKİZKEEER:)GÜZEL KIZLAR:)
    GÜNAY VE GÜLAY NEREDESİNİZ
    HADİ AMA YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ,HEM BEN SİZİ DE ÇOK MERAK EDİYORUM ARNAVCIMIN TATLİŞ İKİZ FANLARI:):)AYYYY BEN İKİZ KİŞİLERE HAYRANIMDIR:)
    ALLAHIN MUCİZESİ OLARAK GÖRÜRÜM:)GERÇE HEPİMİZ VE HERŞEY ALLAHIN MUCİZESİ AMA:)İNSAN KENDİSİNDEN BİR KİŞİ DAHA VAR OLDUĞUNU BİLMEK HERHALDE ÇOK DEĞİŞİK BİR DUYGUDUR:)KIZLAR SİZ TIPATIP AYNI MISINIZ? TATLİŞLER SİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM:)
    GÖRÜŞÜRÜZZZZ:)

  8. Aysum bende seni çok seviyorum canimin içi evet bizim aile genetik eylenmeyi severler kızlar ben gözleme yapmadım bizimkiler yaptılar biz kızlarla un savaşı yaptık canlarim aysum yanlış yazdım Nursel deyil Nuray abla yazacaktım nurselim Sen nasılsın cnm Hülyam bizi hiç sormuyor zaten vay be aysuma bak maşallah siyah saçlı uzun boylu açık tenli kız sende fotonu koy yarın lütfen bak bende kovacam sen de koy seni çok merak ettim bekliyorum nurselim Hülyam aysumm öptüm byyy

  9. Gamzeliçem eğer sarun love senin arkadaşınsa eminim iyi biridir. Ama bilmiyorum biri benim ismimi kullanarak onunla tartışmış. Şimdi ben onunla karşilaşirsam bana on yargili yaklaşacak. Gamzeliçem Nursel yazarokura yaziyor demişsin ben baktım hiç birşey yok belki de sildiler. Ay sen gözleme mi yapdin kız sen cok hamaratsin. Bide un savaşı filan… Kız senin cevren çok eğlenceli. Burada bana kim izin verir un savaşı yapmama… Gamze kendimle ilgili birşeyler yazdım okudunmu? Bu sitede yazdim diğerlerine değil.
    Nursel ve Hulya nasılsınız? Nurselcim 75 ci bölümde yazdığını gördüm saol söylediğin için artik bende öyle yapıcam son siteyi takip edicem. Neyse kızlar benim çok uykum var şimdi uyucam inşallah uykumda sizi görürüm. Arşi severler yada sevmeyenler sitede kim varsa hepinize iyi uykular…

  10. Merhaba cihan bey yorumlarin silindigini soylemissiniz sizlere tek soyleyecegim benim nurselle aramda tartisma gecmedi hatta nursekin son yorumunu ojudum hamilekigimle ilgili ve benle ilgili guzek seyler yazmis zaten aygullede arkadasiz ancak sizden tek ricam benim hulya ile yazdiklarimda hakaret iceren sozcuk varmiydi sorarim sadece ogrenmek isterim egerki var ise resul beyden bga admini olarak seher hanimdan ve sizlerden ozur dilerim ancak karsi sahsida (hulyayi) uayrmanizi rica ediyorum lutfen saygilar tekrrdan ozur dilerim

    • Merhaba Elmas yorumunda kavgaya sebebiyet verecek içerik olduğu için yayından kaldırılmıştır. Arnavı Seven Hülya’nın da bu nedenden dolayı pekçok yorumu kaldırılmıştır. Saygılarımla. Seher&Cihan

    • Elmaaas..Bak ben çok dobra bi kızım,ne görüyorsam ne biliyorsam,ne hissediyorsan söylerim hiç kimseden korkmam çekinmem..
      Aygül bana gelecek emir verir gibi Vivim hakkında kötü konuşmayacaksın diyecek ben de onun dediğini yapacağım öyle mi?
      Oldu başka emri var mı acaba???Peki Vivian fanları b.g.a sayfasında Arkeyi neden ovüyorlar,b.g.a ile rk ne alaka?Ha onlar kendi fikirlerini duygularını yazıyorlar dimi?Peki ben neden kendi fikirkerimi ve duygularımı yazamıyorum?
      Sebep söyler misiniz bana..Rk fanları Rk seviyorlar ben sevmiyorum,
      zorla sevecek halim yok….
      Şimdi gelelim sana,BANA SATAŞAN SEN, BANA HAKARET EDEN SEN, VE BENİ ŞİKAYET EDEN YİNE SEN….SEN BENİM HAKKIMDA YAZDIKLARINI BİDAHA OKU,KENDİN NE YAZDIĞINI UNUTMUŞSUN…
      HAMİLELİĞİNE GELİNCE..Bİ ANNE ADAYINA SENİN KULLANDIĞIN SÖZLERİ HİÇ YAKIŞTIRAMADIM,ÖĞRETMENE DE YAKIŞTIRAMADIM AMA ANNELİK DAHA Bİ FARKLI,
      BEN MESELA SENİN GİBİ Bİ ANNEM OLSUN İSTEMEZDİM,
      SEN NASIL BİR ANNE ADAYISIN Kİ Bİ ANNE EVLADINA YANİ BANA AKIL HASTASISIN DİYORSUN???
      SEN DAHA BENİ TANIMIYORSUN TARTIŞTIĞIMIZ KONULARI BİLMİYORSUN VE GELİYORSUN BANA HAKARET EDİYORSUN…
      SENİN DERDİN NE BENİMLE?
      ONU SÖYLE BİLEYİM,
      BEN DAHA ONCE DE SÖYLEDİM ŞİMDİ DE SÖYLEMEKTE BİR SAKINCA GORMÜYORUM,
      BEN SENİN ÖĞRETMEN OLDUĞUNA İLK BAŞTA İNANMIŞTIM AMA ARTIK SÖYLEDİĞİN HİÇ BİR ŞEYE İNANMIYORUM,SENİN BİR RK FANI OLDUĞUNA İNANIYORUM,
      HAKKINDA DAHA BAŞKA DÜŞÜNCELERİM DE VAR AMA BU AKŞAMLIK BU KADAR YETER SANA…HA BU ARADA EĞER ÖĞRETMENSEN HANGİ MİLL EĞİTİNDESİN??HANGİ ŞEHİRDE ÖĞRETMENSİN ÇOK MERAK ETTİM

      • Hulya aygul ve digerlerinin senle olan konusu beni ilgilendirmez onlar benim arkadasim sadece onlari seviyorum ama tartismalari beni baglamaz senle benim konuma gelince bak allah rizasi icin dogruyu soyle benim bu sayfadaki ilk yorumum hakaret iceriyormuydu dogruyu soyle bn sadece aramizda gecenleri anlattim ama sen sirf onlari hakaret diye saydin sen sinirlenince karsinfakine kizmiyormusun bende sana kizdim hadi tamam ben butun bunlari gectim yahu sen kim oluyosunki benim anneligime laf ediyosun sen su ana kadar burada bir cok tartismaya girdin benim seninle oyle cok buyuk tartismamiz olmadi ben sana bisey demedim sen de bisey demedin ama benim duzgunce olan ifadelerimi abarttin peki sen hangi hakla benim anneligime laf ediyorsun ben sadece senle tartisiyorum diyemi iyi bir anne degilim hulya peki hic dusundunmu ben burada kimseyle tartismiyorum nurselle de aramizdaki halloldu neden sadece senin gibi bir insanla tartisyorum ya da sunu dusun neden herkes senle tartisyo benim ogretmen arkafasim soyle der eger herkes senden dertleniyorsa demekki sende bir sorun vardir sen bir kerecik kendine bakiyormusun yaa sen kimsinki annelihime laf ediyorsun sanane benim nerede ogretmenlik yaptigimdan sen kimsin ki soyleyecegim ayrica ben vivian dsena fani ddegilim avinesh rekhi s faniyim ama senin gibi “suktani” degil avineshi seviyorum sen benim hicbirseyime inanmayabilirsin ama anneligime asla laf edemezsin cihan bey goruyorsunuz bu benim ozel hayatima karismak laf etmek insanlarin hayatina laf etmek segilde nedir artik geregini yaparsaniz sevinirim cevabinizi ve yapacaginiz seyi bekliyorum egerki yapilmasi gereken yapilmazsa ben geregini yapacagim tesekkurler

  11. Aygul gerçekten bu yorumun beni çok etkiledi. Eğer seni kirdiysam duygularinla oynadiysam lutfen beni affet. Benim basıma boyle birşey ilk defa geliyor. İlk defa biri benim ismimi kullanıp başkasıyla konuşdu. Daha önce hiç boyle birşey yaşamadim. Seninde duygularinla oynandığı için şu an kendimi sorumlu tutuyorum. Keşke daha önce o siteye girib müdahale etseydim ama benim haberim yoktu. Beni yorumlarimdan taniyib sevdiysen sana çok teşekkür ederim. Bildiğim kadarıyla Nurselin arkadaşısın ve eskiden Hulya ile de arkadaşmişsiniz. Aygül eğer istersen seninle de arada bir konuşa biliriz. Ama senden ricam lütfen Hulya ile çok tartişma. Gül ablam benim için değerlidir. O seni sevmiş galiba. Beni nasıl kardeşi gibi kabullendiyse seni de öyle kabul etmiş. Sen haklisin herkes herkesi sevdiği gibi sende viviyi sevmişsin. Bunu saygıyla karsiliyorum. Ama BGA sitesinde hep vivian diyorsun ve bu yüzden de tepki aliyorsun. Ve bazen çok ağır sözler kullaniyorsun. Bence artik Hulya ile tartışmayı birakib arkadaş olmalısın. Böylece bizde adminlerde rahatlar.
    Lütfen beni yanlış anlama…

  12. Yazılan yorumlarda kavgaya sebebiyet veren cümleler hakaret içeren sözler olduğu için kimi yorumlar silinmiştir. Lütfen yazdığımız yorumlarda daha dikkatli olalım. Yayınlanmayan yorumlarınızın nedeni ise bahsettiğimiz nedenlerden ötürü silinmiş olmasıdır. Saygılarımla. Seher&Cihan

  13. GAMZE..GAMZe ilk once nasilsin?..hatirliyomusun bi sayfaya kadar gelip bizle kavga ettigin..Niye bilmiyorum ama yinede seni kendime yakin hissedyorum..neyse konu o degil..
    1.den YB a yazaris..yazarisda..orda yorumsuz bi sayfa yok..cok yorum var..
    2.den herkesin ozgur iradesi..kim nereye yazmak isterse yazabilir..sende Baruna olan ashkini yaz..kimi ilgilendirir..
    Ve bana dushmez ama yinede icimde kalcak onlari duzeltmek isterim..
    1..den kadersz diye biri vardi..sen onun ismine kader diye tuttun..oysaki o kendi hayatiyla ilgili boyle yazmishti..DD anlatti..
    2..den..shyama ashkini bildiren bi arkadashimiz vardi..sen ona MEHTA diye tuttun..ondada MEHTA shyamin gercek iismiydi yaani ABHAAS MEHTA..
    Alınma ve yalnısh anlama sadece soylemek istedim..kendine iyi bak saol..

  14. TUANACHKA..kak dela?..padrushka..
    Valla ben varken sen yoktun…sen varkende ben yoktum..bunu okumadan gecme..cok uzulurum..eee arkadashim..YB tekrarlari verilecekmish..ben cok mutluyum..SEEEN?..buraya en azindan yazip dur..yoksa sen beni unuttunmu?..Neyse neyse..canm arkadashim burda ol kaybolma..CELUYU tebya..))PAKA

  15. Admin ben kac tane yorum yazdim. Hiç biri yok. Lutfen yazdıklarımı yayınlayın.

    • Aysum yorumlar geç yayınlanıyor baksana ben kaç kere aynı yazmışım cnm nasılsın nurselim Hülyam kayiplarda kız aysum Nursel abla yazar okura yazıyor haberin Olsun cnm hadi kocaman öptüm byyy

    • Aysum dediğin kişi o benim cnm sarunlovem evin cnm onu ben tanırım biliyorum tartışmaları o çok tatlı kız barunun sayfasını diyorsan onu diyorum cnm

  16. Kızlar bugün gözleme yaptık un savaşı yaptık en çokta zeynoya un döküldü çok eğlendik kızlar ben arkadaş ortamında eylenmeyi çok seviyorum keşke sizde burda olsaydınız beraber eylenirdik un
    savaşı en güzel oyun bi güzel de
    fırça yedik bakın annem yengelerim
    ne diyor biz kızlara yaşınız kaç
    oyun oynuyorsunuz
    cocukmusunuz’ yaşınız 20 18 lerde
    hala oyun oynuyorsunuz güneş
    yengem bizi korudu iyi ki o var neyse
    kızlar hadi sizi kocaman öpüyorum
    byyy site cihan abi seher abla resul abi lütfen yorumumu yayinlayin sizden ricam

  17. AYSU arshi hayrani arkadaşım yani o sen degilmiydin ???? Genemi sahtekarlar offyaa biktim ama oysaki ordaki senin yorumlarindan seni cokk benimseyip sevmiştim ..ordaki kişi VIVIAN hayraniyim demedi bana (sen VIVIAN hayranimisin )dedi …yani oda bana kötü değil GÜL PINAR abla ikimize güzel şeyler yazdi yok..suan okadar uzgunumki aglicam heralde ..sadce buda değil hepsini biriktirip genel kotuyum ..ofya biktim ama benim buraya girme nedenim VIVIM ve başıma gelmeyen kalmadi …kacc tane duygularimla oynayanlarla karşılaştım oysaki benim kimseye kotulugum olmadi sadce VIVIMI sevdim hemde cokk sevdim ..biri alilenizden herangibi birine hakaret ederse kötü bi laf ederse uzulmezmisiniz …yani siz arnavi seviyosunuz bende VIVIMI seviyorum hemde aşırı derecede onunla ilgili herseyy beni hem uzuyo hemde sevindiriyo ..o benim hayatimin her aninda ..sadce onunla ilgi kötü kelimeler benim kalbimi kiriyo …burda başıma nelerr nelerr geldi sahte isimlerle yazanlar sahtee isimlerle yazip benimle arkadaş olanlar başka isimlerin arkasina siginip bana yazanlar (bayan olup erkek ismine siginan )ve benim sahtem isim benimkiyle ayni konuşma tarzi tipki benimki noktalarima kadar yaa bukadari olmaz ..bide benim sevdiğim bi kiza kötü yazdi ..yeni yilimi mahfetti …tuumm bunlara sadce VIVIM için katlaniyorum …herkes VIVIMI sevecek değil bende sevmiyorum bazilarini ama asla ozeline yada tipine kisiligine laff etmiyorum …neyse uzun yazmicam suan cokk kotuyum kendimi hicc iyi hissetmiyorum …yalnış anlama son DUYGULARIMLA oynan kişi isminle yazıldığı için …ben kalpten severim sevmediklerimle asla muattap olmam senide orda cokk sevmiştim ….yani sen degilmisin ama olsun genede seni sevdim ….biktim artik kimse öyle yapmasin …bizi birleştiren zaten hint dizileri farkli isimler olabilir ama hepimiz hint dizileri ve ERKEKLERINI seviyorus …bende biktim bu sacmaliklardan ..zaten konularimiz tartışma nedenimiz sevdiklerimiz olan aktörler olsa neysede ….neyse uzun yazdim kusuruma bakma gerçektende cokkkk üzüldüm yani üzgün lük az kalir insanlara güvenim kalmadi …ben 100 le başlarım yeni tanidiklarima sevgimi ….haketmeyenler gider sevgimin degerini bilenlerde kalir ….ama sevipte kaybetmek insani yikar ….bu kaçıncı sahtekar bu kaçıncı kalp kirikligim bu kaçıncı hayal kirikligim sayamadim ..yaşım biraz küçük olabilir ..hatalarda yapabilirim ..ama asla insanlarin duygulariyla oynamam yalan soylemem.iftira atmam beddua etmem ..hatam varsada farkina varirim öyle cokk bilmisligim yokkk ..burda az hatami fark etmedim ki…ve burdeki buyuklerimi hepp dinledim dur dediklerinde de durdum ….ama kimse bana iftira atamaz .beduua edemez duygularimla oynayamaz HÜLYA (ilk defa ismini kullaniyorum )okadar üzgünüm çünki …VIVIME laff atamassin attirmam tamammi …her kötü yazdiginda kalbime bicak sapliyosun haberin yokk …gözüm doldu daha fazla.yazamicam ….herkese iyi günler ..iyi seyirler AYSU kardeş kafani sisirdiyem kusuruma bakma ….ben uycam …BENIM AILEM VIVIAN !!AILEM arkadaslarim erken uycam gece uyanirsam bakarim …hepnizi öpüyorum …

  18. B g.a .sayfasi hepside Vivian dsena
    Guzel yüzüne Guzel gozlerine
    Hayran vivi tam karizma
    Arkey nazar Deymesin
    Guzel yüzüne

  19. Gamzeliçem (artık sana Gamzeliçem diyecem) sen Gürcistan a gelsen ben seni bulurum. Kızlar siz kendinizi anlattiniz şu an benim kafamda nasıl biri olduğunuz canlanıyor. Siz kesin benim gece uykuma girceksiniz. Çünkü sizi çok düşünüyorum nasil birisiniz diye. O yüzden de uykuma girebilirsiniz. Gamzeliçem evet sıra bende şimdi. Ben kendimi anlatim: benim boyum 1.71 cm kilom 50 kg göz rengim ela, saçlarım siyah ve uzun, ten rengim açık. Sakin biriyim, kavgayı sevmem yeri geldiğinde eğlenciliyimdir. Bu arada Gamzeliçem BGA sitesinde şifre konusuna takılmışsın canım onu bende bilmiyorum bende o konuyu aşamiyorum. Bir sorun var orda. Burda havalar iyi. Orda nasıl iyimi havalar? Fotomu koyucam demişsin çabucak koy tamammı canım.

    Hulya nasılsın canım çılgın olduğun belli zaten. Bu arada boyunu çok merak ettim o zaman tam anliycam nasıl göründüğünü.
    Nurselcim nasılsın? Renkli gozlerin varmış ben renkli gözlüleri de severim. Senin boyunu da merak ediyorum yazar misin.
    Gamzeliçem sen Arnav ji yi bizden daha çokmu seviyorsun. Aşk olsun. Ama ben seni Arnavdan daha çok seviyorum. Kız resmen sana bağlandım, dizi sitelerinde işi olmayan Aysu senin için sitelerden asılı kaldı. Sanki 18 yıldır arkadaşımsın mış. Hulya ve Nurseli daha tam tanımıyorum ama eminim zaman geçtikçe sizi de çok seviceğim.

    • Selam Aysu canim benim evet beyaz tenli yesil gozlu koyu kahverengi sac haa birde boyumu sormussun 1.63 cok uzun boylu degilim :)))))
      Ama cok kisa da degilim yani oyle dusunuyorun.
      Ama masallah sen selvi boyluymussun.
      Canim ben bi insani sevdimmi kuralsiz ve amacsiz severim. Kendi dogrularim vardir.
      Hem arshicileri cok seviyorum hemde rk fanlarinida
      Nefret duygusunu sevmiyorum.
      Birini sevmek daha cok hosuma gidiyor.
      Bu arada hayal kirikligina ugradim diyen sana uzuntusunu yazan AYGUL varya benim kankimle surekli catisirlar… :)))
      Ama ben yinede onu cok cok seviyorum :)))))
      Kendine iyi bak.gorusuruz.

    • Merhaba Aysucum:)Ben iyim sen?Dizi az önce bitti hemen siteye girdim:):)
      Evet Aysucum ben çok çılgın bir kızım ve çılgınca Arnavcığıma aşığım*♡*Ama öyle böyle değil deli gibi seviyorum onu,ilk gördüğüm andan beri:):)Benim boyum 1.73 ve
      topuklu ayakkabıyı da çok seviyorum:):):)ve de giyiyorum:)Seninle boylarımız aynı gibi ama Nurselcimle de göz renkleriniz aynı sanki:)
      Saç rengimizde dordümüzünde aynı gibi galiba dimi,doğru söyledim dimi:):):)
      Hadi ben kaçtım,öpüyorum seni:)Baaaayyyyyy
      Ha bir şey aklına takıldı konuyu tam olarak anlayamadım ama hani o AYSU başka biri olamaz mı?
      Neden sen olduğun düşünüldü,sonuçta bu ismi kullanan başka kişiler de var,seninle ne ilgisi varmışta bu Aygül öyle söyledi anlayamadım:)))
      İyi geceleeeer

  20. Ayy gamzee anladik çok yazmana gerek yok …gamze evet senle tartışmış olabiliris ama nedeninide unutmamak gerek ..evet sen gercektende arnavi seviyosun bunu herr yazdiginda fazlasiyla hissediyorum senle başta yildizimiz barismamis olabilir sonra medenice ikimizde kendi yolumuza baktik ..ve ayrica teşekkür etmek istiyorum benimle KALITELI tartistigin için …
    Ve elbette y.b.ya gelin hepiniz bütün b.g.a. ailesini gormek senide görmek bizi memnun mutlu eder …ama şuna değinmek istiyorum biz burda hatta şöyle sana soruyum benim arnava b.g.a.ka onun arbavi seven dışında herangibi bi b.g.a. fanina yok yere tartisgimi gordunmu ??? Arnava enn ufak olumsuz lafimi sizin kalbinizi kiracak sozlermi gordunmu ???? Bende arnavida b.g.a da seviyorum diziylede ılgili yaziyorum hatta shami geberticem ….senin RK YIMINyi sevmiyorum ..s mi RK Ymi denildiginde s yi tercih ederim dediginde enn ufak bişey yazmadim yazmadik çünki bu senin görüşün saygi duyarim …birinin RK yimi sevmemesi kadar doğal bişey olamaz ….herkesin VIVIMI sevecek diyede kural yok ….yani y.b.ya gelip yazarsan seni orda gormekten mutlu olurus ….bizz b.g.a.la arnavla ılgili kötü bişey yazmadik ….iyi günler ….

  21. Selam
    ELmAS cim beni muhattap alip konusmak istemiyorusun ama duydugum kadariyla yani Aygulumdem duydum hAmİLE missin tebrik ederim.
    Soyledigim sozler yanlis anlasildiysa seni uzduysem ozur dilerim.
    Umarim bebegini mutlu saglikli bir sekilde buyutursun.
    Hullama gelince biri birini kovunca sinir oluyorum.
    Onun icin sana tepki gosterdim.
    Sen hullaya degilde aygule boyle deseydin yine ayni tepkiyi verirdim.
    Sevdigim insanlara hic dayanamam.
    Sana cikismamin sebebi de bunun icin.
    Beni yanlis anlama bide siirlerle ilgili olarak cook uzun yaziyon dedim sen siirleri kestin.
    Daha kisa siirler paylasabilirdin
    Ben duygusal bir insanim ve siirleri cok severim.

  22. Aygül bugünde 75. ci bolumde de yazmişdim, bende Elizadeyim o sitede seninle konuşan ben değilim, benim ismimi kullanarak birisi seninle konuşmuş.

  23. Nigdeden Turkmenistana
    Nigdeden Turkmenistana Aygul sesim geliyormu?
    Kizzzzz hayirsiz dun bana dedinki sana yeni sayfa acilinca birseyler soracam dedin ilk fotonun altina yazarim dedin … Bekle bekle agac oldum. :))))
    Ama tik yohhhhhhhhhh…
    Diger kizlara cifter cifter yaz bana gelince hicbirsey yok..
    Hanfendi ayri ictik ayri mi dustuk.
    Tavuguna kisssss mi dedim de beni gormuyon.
    Meraktan dokuz dogurdum sorunu merak ediyom.

    Haa bide Elmasin bana ilk yzdigini gordunmu canisi
    Allah askina anladiysan banada anlat hakaret mi etmis iltifat mi etmis bilemedim

    Aygulcum canim seni sevdigimi biliyorsun Elmasla hicbir sikintim yok hatta ondan daha kisa siirler istedim ama simdi hic yazmiyor.
    Tatlisim cvp bekliyorum.
    :)))))))))) opuldun kocaman.
    Beni gormezsen gelirim oraya :)))))))

    Bu arada rk ne zaman baslayacak tarihi bellimi?

  24. Gamze ilk önce hülya yalançı bahar sayfasında yazdı hem dizimize hem Rka hem fanlarına saygısıslık etti ama biz ne dizinize ne Arnavınza bir şey demyoruz ben zaten iki gündür yazyorum merak etmeyin zaten yazmayacaktım bu arada bende bga yı izliyorum ve Anjeliyi çok seyorum çok güzel bir kadın hiç haketmediyi halde çok acılar çekdi)) Rişabala ailesi duyduğma görə yalançı bahar yeniden verecekler hadi arkadaşlar hoşca kalın allaha emanet olun

  25. GAMZE öncelikle merhaba…..şahsen ben b.g.a izliyorum güzel dizi….ancak arnav kacirildigindan beri fazla bakmıyorum çünkü sürekli siyami gösteriyor o yılan gibi sinsi gülüşü adamı sinir ediyor…..arnavin eve tekrar döndüğü bölümü bekliyorum……canım şimdi ben evet bazen vivden bahsediyorum çünkü onu gerçekten çok seviyorum hasret ağır basıyor buraya yazıyorum ama kötü bir amaçla değil asla böyle bir şey yapmam…..kalp bu söz dinlemiyor işte…..viv ile ilgili yazdığım yorumlar seni rahatsız etti ise özür dilerim canım…..şahsen benim yorumlarım seni rahatsız etti ise bana söyle……
    Ah be anne taşa oturma karnın ağrır diyeceğine aşık olma kalbin acır deseydin keşke……böyle acı çekeceğimi bilseydim yinede aşık olurmuydum evet olurdum hemde hiç düşünmeden….

  26. Selam tatlisim benimmmmmmmmmmmmmm guzeller guzeli arkadasim allah allaahhhh gecen gun kek yaptin simdide gozleme
    Oohhhhhhhhhhh hayat sana guzel valla benim icinde ye GAMZEcim afiyet olsun.
    Barunun sayfasina yazariz devam ederiz.

  27. Nurselim ben seni çok çok çok seviyorum canım arkadaşım seni unuturmuyum♡ nurselim keşke seni gorseydim yanaklarını sımsıkı çekerim kızlar ben biraz deli dolu birisiyim hulyacimin dediği gibi çılgın gamze nurselim seni asla unutmam dizimiz bitse bile biz varız barunun sayfasına yazariz siz oraya hiç yazmamissiniz’ ben ilk orda yazıyordum sonra yazar okur sonra burası anlaştık mı kızlar bga bitse bile biz barunun sayfasına yazalım okey canlar sizleri çok seviyorum
    kızlar yazar okura bir ara fotomu
    koyarım görürsünüz artık nasıl biri
    olduğumu kızlar bil bakalım şuan ne
    yapıyoruz damdayiz gözleme
    yapıyoruz bugün hava çok güzel
    bahar gibi keşke siz de olsaydınız
    beraber yeseydik sizi cok öptüm
    aysum Hülyam nurselim ikizler
    gülüm Meryem byyy öptüm benim yorumum nerde silinmiş lütfen yayinlayin hepsini

  28. ♥Vivim♥……..
    Yine sensiz birgün, yine hüzün
    Ve yine içimde sen
    Ve yine biliyor musun?
    İçimde sen olunca
    Hüzün de güzel……

  29. Nurselim sen renkli gozlusun Ayy ne güzel maşallah nurselim beyaz tenli gözleri renkli saç kahve tonu canım arkadaşım seni ilk burda yazılarınla gördüm çok tatlı iyi kıza benziyon benim koca yürekli arkadaşım seni çok seviyorum kız Hülyam sen ne ciciş kizsın öyle saçlar hersey olay ben kendimi size soylim ben 1,65 boyundayim saçlar uzun kahve tonu saçlar yüz olarak beyaz tenli kilo 54 kilodayim kızlar annem asla izin vermez saç kesmemize dört kardesiz hiç birimize izin vermiyor ve ben üçüncüsüyüm’ bide gözler kahverengi aysum sıra Sende sen anlat kendini kesin aysum derslerde kız valla tatil ben artık yarın çalışırım cnm okulu hiç sevmiyorum zaten ama derslerim iyi nurselimmmmm dedim ikizler deyil bunlar başka ikizler bizim ikizler bir aydır yoklar onları çok özledim nurselim Hülyam gülüm aysum hadi sizi kocaman öpüyorum byyy

    • Gamzecim selam:)reklam girdi hemen yazayım dedim:)
      Kııız biz seninle birbirimize benziyoruz galiba:):)gözler ve saçlar aynı,sadece az boy farkımız var ben 1.73
      Ve 3 kız kardeşin mi var senin:)
      Ne güzel,çok eğleniyorsunuzdur beraber:)
      Sen kekten sonra şimdi birde gözleme mi yaptın:)ama hep sevdiğim şeyleri yapıyorsun:)ben gözleme yemeyi severim ama yapmasını pek beceremem:)
      Eveet reklamlar bitmek üzere:)Ayy Arnavcım canikom o halde bile o atletle ne yakışıklı duruyor ve çok güçlü ve cesur,canımmmmmm
      Ha Ganzecim:):)birde dün akşam bize rüyanızda beni görün ben de Arnavı göreceğim demişsin:):):)
      Kız akıllım biz seni uyandırırız:):):)rüyanı bozarız:)Ben bir yanağından Nurselcim diğer yanağından ısırırız seni:):)Yinede bizsiz Arnavı görmene izin vermeyiz:):) Dimi kız Nurseeel:)
      Hadi öptüm kocaman:)
      Baaaayyyyy

  30. Hülya senin sultanın arkey i alt etiği dediğin dizi hangisi acaba
    Çünkü benim seyrettigim dizide sultanın sonu arkeyin elinden olmustuda…kesin sen başka bir diziden bahsediyosun

    • Rk fanı,Rk ve Madhuya ne olmuştu yani sonları nasıl olmuştu:)))))
      Anlatmamı ister misin:))))
      Sultanın ölümüne gelince,
      Rk Sultanı başka türlü alt edemeyeceğini anladı ve hiçte adil olmayan bir şekilde alçakça vurdu Sultanı,Sultanın Arkeye söylediklerini hatırlatmamı ister misin???
      Söylediklerinin hepsi gerçek oldu o rk ve Madhu cezalarını çektiler,başlarına gelmeyen kötülük kalmadı ve sonunda da alev alev yandılar,oldu mu rk fanı aldın mı cevabını,bu cevap senin için yeterli mi???
      Daha anlata bilirim istersen,hemde zevkle:)))))

  31. AYSU
    KARDEŞ
    öncelikle nasilsin ???size bisey sorcam benimde AYSU diye arkadaşım vardi elizade olan acaba onunla siz aynı kisimisiniz ??? Iletisimimiz koptuda …siklilka girmedigim yerden taniyorum …eğer oysaniz uccam havalara ..degilsenizde tanistigima memnun oldum …iyi günler …..

  32. Hülya yanlyorsun bee S Rkı deyil Rk snı alt etti ee kim rkın karsna göz koyarsa sonu belli vay arkadaş ne Rk mış sevenlerni anlıyorumda ama sevmyorum diyenlerde Rk adnı dilinden döşürmyor

  33. Tuanaaa:)Canım arkadaşım gelmedin mi?Bi yorum yazıp kaçtın mı,:)Tabi ben Sultan partisinde Arnavı isteyince korktun kaçtın
    dimi?:)sanki ben seni büroda yakalayamayacağım dimi?Görürsün sen:)
    Sultanın çılgın Tuanası,
    ben eğer Sultandan önce Arnavcımı tanımasaydım Sultanı sana bırakmazdım ama canikom kalbimi öyle doldurdu ki kimseye yer kalmadı*♡*Arnav*♡*
    Ama y.b yayınlanırsa yine Sultanı seve seve izlerim hem o sarhoş Rk nasıl alt ettiğini görürüz tekrar:)
    Tuanacıım görüşürüz,öpüyorum seni kocaman Baaayyyyyy:)

    • Günaydın Hülyammm,
      Kuşum aslında ben sana cevap yazmıştım ama burada görünmüyor acaba diğer sitelere mi yazdım hihiii
      Valla bilmiyorum,bende kafa kalmadı ki Avimi aşkımı düşünmekten,kalbim artık Avi Avi diye atıyor,demek Arnavı ilk önce tanımasaydın Sultanımı benden alacaktın ha seni gidi seni ama bak o zaman beni karşında bulurdun ikimiz kılıç kalkan yapardık ve tüm Bursa bizi izlerdi.
      Hülyamm…tamam tamam gel Sultan partisine..Arnav ile ilgili bir şeyler ayarladık senin güzel hatırın için hatta istesen Arnav fan arkadaşlarını da davet edebilirsin,ama çok sevildiğini bil,çünkü normalde Sultan partisinde Arnav asla olamazz.
      Hoşçakal kuşum…

      • Tuanaaaa çok teşekkür ederim arkadaşım sana ve Sultan fanları ekibine:):)
        Beni çok ama çok mutlu ettiniz:)Birde Arnav fanı arkadaşlarımı da davet ettiniz:) onlar adına da teşekkür ediyorum:):)
        Hepinizi çok seviyorum:)
        Sultan güzel kalpli fanları,Avinesh çok şanslı sizin gibi fanları olduğu için amma Arnav da çok şanslı bizim gibi fanları olduğu için:):):)araya Arnavcımı sıkıştırmadan yapamıyorum napim:):)
        Kılıç kalkana gelince:):)
        Vallahi yapardın sen Sultan için beni bile harcardın:):)hadi ben kaçtım yarın akşam partide görüşürüz artık:):):)
        Öpüyorum seni kocaman:)
        Baaaayyyyy

  34. Ayse nur bende aşkla iligili birşey okusam dimlesemm aklıma prensin vivim geliyor…….

    Bu gönül senden sonra hic kimseyi de sevmesin..
    Dermansız dertlerim gizli sensin.(MASAL DİYARİMİN KARİZMATİK PRENSİ)VİVİM

  35. Gülüm merhaba:)Ben iyim
    asıl sen nasılsın:)kaç gündür yoksun:)Seni özledik birde Meryemi,Meryem sen nasılsın:)Kızlaar kendinize iyi bakın öpüyorum:)Baaaayyyyy

  36. Vivime
    Bir gün çıkıp gel uzak yollardan..
    Benim can yarami sarmak için… Çünkü bir nefes ki aşk sana benzer..
    Benim can yarami sar gulum
    Çünkü bir nefes ki aşk sana benzer…
    Gökte parlayan ay…
    Kalpte incinen söz….
    Colde ışıldayan su… SANA(VİVİAN)BENZER…
    Hoyrat bir aşk içinde yandım çok zaman…
    Şöyle koca bir hayat nasıl geçer
    SENLE…gecen her omur SANA benzer
    Şimdi şöyle bu hayat nasıl geçer
    SENSİZ ..geçen her omur KULE benzer….

    Dinledikçe sen geliyorsun aklıma
    Geldigin birşey değil.
    sonra bir türlü gitmek bilmiyorsun
    İşte o zaman canim çok acitiyorsun ….
    Senin acını çekmekte güzel nasıl olsa onun içinde de sen varsın(MASAL DİYARİMİN KARİZMATİK PRENSİ)

  37. Enesecim merhaba:)
    Beni iyi bi kız olarak gördüğün için teşekkür ederim:)
    Ben iyilere karşı iyim:)
    Kötülere karşı azcık kötüyüm ama azcık:):)
    İşte ben böyle biriyim:)
    Ama sen iyi bir kız olduğun
    kesin:):)Öpüyorum seni:)
    Baaaaaayyyyyy

  38. Ay ben bu adamı yerim allahım ne tatlı biri bugün ki bölüm de az Bile olsa arnavımi gördüm Ayy çok tatlı o saçları önünde ıslak ıslak allahım sana geliyorum ya Şiyam alcak pislik kurban ol narnava ben onu çok özledim onsuz dizi olmuyor arnav ben seni hulyamdan nurselim den aysum dan ikizlerimden’daha çok çok çok seviyorum kızlar Byy 🙂 öptüm

  39. ♥VIVIAN;♥
    SEN
    BENDE
    HEVES
    DEĞİLSİN
    HEVES
    OLSAN
    ÇOKTAN
    BİTERDİN
    SEN
    BENDE
    NEFESSİN
    ANCAK
    BEN
    ÖLÜNCE
    BİTERSİN……..

  40. Askım vivianim benim….
    Yakışıklı starim…
    Gönlümün neşesi…
    Gözünün nuru….
    Masal diyarimin karizmatik prensi…
    Gamzesine hayran olduğum..
    Gülüşüne olduğum…
    Omurumu dusenmeden önüne serdigim…
    Seviyorum seni çok çok çok çok seviyorum…
    VİVİAN DSENA AHHHHH AHHH

  41. Slm millet durumlar nasıl aysum nasılsın bitanem evet hayatımda ilk defa kek yaptım ama Güzel oldu keşke sen nurselim Hülyam ikizlerim nasıl eylenirdik cnm kız aysum demişsin tatil ben oralara gelemem gelsem de seni nasıl bulurum ki ha böyle mi aysu aysu kankimi arıyorum kız öyle mi deyim minnoşum nurselim sendemi aslan burcusun bende aslan Burcuyum cnm aysum mersinliyim kız Ayy cnm bende korktum sen o aysusun diye benim tanıdım aysum kankam böyle olmaz o da değilmiş Ohh be Hülyam kayiplarda bizi bıraktı nereye gittin seni çok özledim Hülyam aysum arnavı seven aysu böyle yaz cnm Nurselim kız Nursel nereye yazdın ki görmedim u anonim sen aysu musun cnm Hülyam nurselim aysum sizi cok seviyorum byyy

    • GAMZECİİİM CANIM BEN BURADAYIM YAAA:)SANA CEVAP YAZDIM KAÇ DEFA GÖRMEDİN Mİ:):)EEE BEN BOŞUNA DEMİYORUM BÖCEKLER BASTI BURAYI BİZ YORUMLARIMIZI GÖREMİYORUZ:)))))))
      AYSU CANIM SANA DA CEVAP YAZMIŞTIM GÖRDÜN MÜ?:)
      AYYYY İKİZLERDE GELMİİŞ:)
      BEN ÇOK SEVİNDİM GÜLAY VE GÜNAY:)HOŞGELDİNİZ:)
      YALNIZ BANA SİTEM ETMİŞSİNİZ CEVAP VERMİYORSUN DİYE:)İKİZLER OLARAK YORUMUNUZU GÖRMEDİM AMA GÜNAY YORUMUNA CEVAP YAZDIM YANİ O GÜNAY BAŞKA GÜNAY MI ACABA?AYYY HATLAR KARIŞTI GALİBA:)AMA ARTIK BURADASINIZ BOL BOL CEVAP YAZARIM SİZE:):)
      HADİ HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPÜYORUM:)REKLAM ARASINDA YAZDIM,DİZİ BAŞLIYOR,
      GÖRÜŞÜRÜZ:)BAAAAYYYYY

      • Hülyam burda da ikizler var Ayy ne Güzel Hülyam cvp nerde yazdın cnm ve dizi bitti şuan çok güzel narnavim seni çok özledim yarın geliyor sonunda ballı petegim onu yerim minnoşum yanaklari saçları Ayy çok tatlı Hülyam nurselim aysum byy iyi geceler ruyaniz da beni görün bende arnavımi görüm Hihihi

      • Selam HULLAMMMMMM:(((
        Ya sen beni niye arayip sormuyon :(((
        Yoksa artik beni sevmiyon mu? Ben senin icin mecnun gibi geziyorum nerde mi?
        Tabikide bir anda verilen 74 75 76 ozetlerinde.
        Senin yuzunden mecnun oldum bana cvp yazacan mi diye bekliyorum. :((
        Sen bana 73 te birseyler yazmistin bende sana dis gorunusumle ilgili birseyler yazmistim ama beni goren duyan yok!!!!!
        Canimin ici neden cvp yazmiyon :(((

        Gamzem sana ne demeli mersinde yiyon kekleri borekleri, aysu ikizler gunay gulay gelmis, beni artik gormuyon.
        Ayyyy isyanlardayim
        Ama size kusemem
        Cunki ikinizde benim canimin icisiniz sizi cok cok cok cok cok cok cok cok seviyorum.

        Selam Aysu canim tekrardan hosgeldin
        Bu arada sen isim bulun demissinya
        “Arnav asigi Aysu” super olur. Hullam da boyle demisti.

        İkizler gunay gulay hosgeldiniz kizlar bu sitede yorumlar silinmez ve adminler cok iyi
        Kizlar gamzem sizden cok bahsetti surekli burda yazin. Hem Gamze hem de biz cok mutlu oluruz.

        Arnavin Tatlis fanlari sizleri seviyorum.kocaman opuldunuz.:)))))))))))

        • Ayyy canım arkadaşım benim:)şeker arkadaşım benim:)yerim ben seni yerim:):):)Ben seni unutur muyum,ben kendimi unuturum seni unutmam güzel arkadaşım :):):):) seni kocaman ama kocamaaaan öpüyorum:):):)
          Ben aslında yazmıştım sana ama yorumlar çok geç veriliyor:):)Seni çook
          ama çooook seviyorum,bunu samimi söylüyorum,içten söylüyorum:):)yapmacık değil,bizim kalplerimiz birbirini sevdi onlar yapmacık olamaz,yapmacık olanların ” ben seni çok sevdim ” demesi bile çok sırıtır çünkü yürekten gelmez o zorla sadece dil söyler,yada söylemeye çalışır ama nafile,:):)Şimdi çıkmak zorundayım kendine çok iyi bak:) Allaha emanet ol:):)

  42. Merhabalar millet BGA hayranları Rişabala ailesi naslsınız görüşmeyeli ben çok iyim arkadaşlar şu anda instegramın fezbookun tiwittirin en büyük fan sayfası ayrıca türkiyede açlan ilk vivian dsena sayfasıdır ilk gönlermizin tarihi 26 mayıs, 2016 arkadaşlar vivian dsena hakında çok güzel yeni habaerler fotolarda var MFT BAKIN RESİMLERİ DE tıklıyın güzel haberler var hele fotoları of of dondurma misali erdim arkadaşlar sizi kocaman öpyorum hoşca kalın allaha emanet olun hayrlı geceler tatlı rüyalar rüyanızda viviyi görmeyin

    • Good morning günaydınlar arkadaşlar ÜLKER canım çok şükür iyim ne zamanıdır buralarda yoksun her yerde varsın da bu sitede yoksun evet Facebook daki fotolar çok yakşıklı super o bakışlar ölürüm onun çin gözüm ondan başkasnı görmez oldu kalbimin tek sahibi dünyayı çıldırtan adam Rk yüzden evde kalacam hihi işe getmem gerekyor öpdüm bye bye

  43. Merhabalar millet BGA hayranları Rişabala ailesi naslsınız görüşmeyeli ben çok iyim arkadaşlar şu anda instegramın fezbookun tiwittirin en büyük fan sayfası ayrıca türkiyede açlan ilk vivian dsena sayfasıdır ilk gönlermizin tarihi 26 mayıs, 2016 arkadaşlar vivian dsena hakında çok güzel yeni habaerler fotolarda var MFT BAKIN RESİMLERİ DE tıklıyın güzel haberler var hele fotoları of of dondurma misali erdim arkadaşlar hoşca kalın allaha emanet olun hayrlı geceler tatlı rüyalar

  44. Aşk;
    yaInızIık
    sensizIik
    çaresizIik
    yetersizIik
    acizIik
    tutkuya tutsak oImak
    ve
    bir de acı çekmek ise eğer
    ben sana aşık oImaktan da öte aşığım o zaman!

    Sevda;
    çekmek
    taşımak
    aramak
    buIamamak
    uIaşamamak
    ve
    bir de karanIıkta gezmek ise eğer
    sevdadan da öte, ben sana KARA SEVDALIYIM o zaman…
    Okuyunca aklıma vivianim geldi
    Of offf imkansız bir aşkın bedeli bu kadar çok hasret çekmek mis…
    İçim yanar içim kanar da
    İSYAAAAAAAAN
    geriye kalan yalan yalan
    Beni bu derde sen atinda
    GİTTİN YA KAFAM HEP DUMANNNNNN

    • Vivian arkadaş çok güzel bir şiir bende okuyunca vivimi ne denli büyük bir tutku ve özlemle sevdiğim aklıma geldi seni çok seviyorum vivim hayatımın en büyük anlamı senin o güzel ruhun benim kalbimin derinliğinde büyük bir aşka tutsak oldu…..

    • Sevgili Vivian cok begendim :))))
      Guzel yazmissin bu hint adamlari neler yaptiriyor boyle

  45. Arnav kushiye dogum gunu hediyesi aldirir.yardimcisi Aman hediyeyi alir.
    Kushi ve Arnavin hediye diyalogu;
    Arnav:bu sana hediyem
    Kushi:oyle mi sen mi sectin?
    Arnav:hayir ben secmedim.
    Kushi:peki senmi gidip aldin?
    Arnav:hayir hayir..
    Kushi:tamaaaam. Onun satin almasi icin magazaya sen soylemis olmalisin ?
    Arnav:hayir
    Kushi:o zaman sen paketledin?
    Arnav:hayir kushi ben paketlemedim.
    Kushi: o zaman nasil senin hediyen oluyor.
    Arnav:senin icindi.
    Kushi: ( kushinin yuz ifadesini anlatmam mumkun degil ) 😉
    Cok guzeller ya. Cok yAkisiyorlar.

    • NK:)Ben bu diyaloğa bayıldım:):)
      Evet onlar birbirilerine çok yakışıyorlar ama benim gönlüm yaralı:'(Ben kıskançlıktan çıldırıyorum
      Arnavcıım*♡*Canikoom

      • Bocek sensin..hulya anladinmi..ilk once konushma sheklini duzelt..benden sana kucucuk ama cok onemli bi tavsiye..ve bana ne dedin..ben aviyi hakketmiyormuyum..bana bak..sen kimsinki bana oyle sheyler yaziyosun..sen kimsin?..haa..cesaretin varsa soyle..ben sana ne kadar hich bi shey yazmamaya calishyorum..ama sen yinede benim ismimi agzina alyosun..haaa ismim derken..sen beni matrushka diye tutyodun..ama o da kotu degil bide sendede bishey duzeltmek isterimki..ne ukrayinlarda..ne ruslarda veya ona benzer devletlerin harflerinin icinde Ü yok anladinmi..matrüshkemush..hahay..
        diyyorumya..ilk once yazmayi ogren diye..ve yine ben sana ne hakaret ettim acaba..bana parmak basarak sayarmisin..eger hakaret icerici yorum yazmishsam (yazmadigimdan emin..kuru iftira) SANA ozur dilemesini bilerim..insanlik olmedi..neyse tavsiyelerimi kendine al..hayatta sana yariycak..

  46. 3 özet verdiğini için çok sağolun ama lütfen 3 özet verdiğiniz için 2,3 gün özet vermemezlik yapmayın

    • Aysum minnoşum biliyorum senin olduğunu cnm anonim sensin ki şuan reklam oldu arshi nk öğrendi siyamin kuşiyi sevdiğini ve reklam oldu hadi kızlar kocaman öptüm bide aysum almanya güzeli gelmiş misafirden dolayi yazmıyor Muş

  47. Aygül bugün okadar ozet veriliyorki doğru dürüst bir sohbet edemedik sana survayvir sayfasindan yazmıştım ay bu güzel bolumleri gecen sene ne zevkle izliyordum bu senede aynı sekilde

    • Yaaa AYSUCUM sana sabah yazdim yokkk off çok sinirim bozuldu şimdi
      Benim GAMZELI SARSOŞUM RK yimin biricik birtanecik mükemmel hayrani olan AYSUMM benim nasilsin …offyaa fotomu bakmammi yikiliyooo resmennn ….bide bugün heralde arnavin kurtulduğu gün …dün bakamadim bugün izlicem kendine iyi bakk canikomm

  48. Ayy Kuşimizin doğum günümü? Bakalım Arnav ne yapacak. Anjeli bin boyle düşündüğüne çok üzüldüm. Kuşiyi kıskanmaya başladı. Artik arnavin onu sevmediğini düşünüyor. Nurselcim 74.cü bölümde birşeyler yazdım sonra okursun. Badi bay

  49. Ayyy yaaa kushinin doğum günü ama arnav iki arada bir derede kalıyor….
    Anjeliyede yazık acıyorum ama siyam yüzünden ne anjeli ne kushi nede arnav mutlu olamıyor……
    Anjeli arnavin kendisini unuttugunu sanıyor arnav ne yapsın bir yandan ablası bir yandan sevdiği kadın….siyam çıktı gittimi yani şimdi ahhh inşallah o yılanın suratini dahi görmek istemiyorum…..

  50. Selam Hullam 73. Bolum en asagida, kendimle ilgili birkac biseyler yazdim.
    Gamzeye de soyledim.
    Sizden de boyle bilgiler istiyorum.
    Ben kendi ozelliklerimi yazdim.
    Sira sizde.
    Opuldunuz hemde kocaman 😉 :))))))))))

    • Nurselciiim şeker arkadaşım benim:)İşte ben öyle biriyim derkeen:)sanki basit bir şeyden bahsedermişsin gibi:)
      Canım arkadaşım sen ne diyorsun:):)Ben zaten tahmin etmiştim kalbi güzel olunca yüzü de güzel olur diye:)Vayy bee güzel kankim benim:):)Yeşil gözlü,beyaz tenli,kahve saçlı ayy çok güzelsin sen,
      Benn dee kahve rengi gözlü,koyu kestane dalgalı ve uzuun saçlı,buğday tenli
      çılgın bir kızım:):)
      İşte bu da benim:):)
      Ve şimdi seni öpüyorum ve kaçıyorum:)Kendine iyi bak:)Görüşürüz:)Bayyyyyy

      • Selam hullam :)))))))
        Vaaaaaaaaaaaaaaaaaavvv
        Kahverengi gozler kestane kahvesi saclar seni gozumde canlandirdim.
        Ama insallah seninle yuzyuze de gorusuruz guzel arkadasim.

        Tatlisim Gamzem sen nasilsin senin kankiler sayfamiza gelmis insallah beni unutmazsin
        Canlar kocamannnnnn opuldunuz. :)))))))))))

  51. Sevgili adminler ben 74. Ozet yok diye uzulurken siz 3 unu birden vermissiniz tesekkur ederim.