Menü Aç/Kapat
Ah Kalbim 174. Bölüm Özeti 10 Nisan Fragmanı Pragya Abhi nin Kucağında Ah Kalbim 21.01.2018
Ah Kalbim 174. Bölüm Özeti 10 Nisan Fragmanı Pragya Abhi nin Kucağında

Ah Kalbim geçen bölümünde Pragya Abhi ye çok fazla yaklaştığını ve bunun da ona zarar vereceğini düşünerek işten ayrılmayı düşünmektedir. Purab ise Aliya nın daha fazla Abhi ye zarar vermesini engellemek için Abhi ile konuşup her şeyi anlatacağını söyler. Aliya Abhi nin bu işten zarar göreceğini ve sorumlunun da Purab olacağını söyleyerek ona kızar. Purab sessiz kalıyor.

Biji Pragya nın halinden kötü olduğunu hisseder. Ona Abhi ile karşılaştın değil mi diye sorar. Yılların tecrubesi Pragya nın onunla karşılaştığını anlamıştır. Pragya bunu nasıl anladın diye sorar. Biji yüzünün parlaklığı seni ele veriyor. Uzun zamandan beri böylesine mutlu değildin diye konuşuyor. Pragya Biji ye her şeyi anlatır. Ayrıca işten çıkmak istediğini söyler.

Biji Pragya ya tepki gösterir. Abhi nin yanından ayrılmamasını ve ona zarar vermek isteyenlere karşı uyanık olmasını ister. Ayrıca sık sık karşılaşırlarsa Abhi nin hafızasının normal bir şekilde yerine gelebileceğini düşünüyor. Pragya Aliya nın Abhi yi kullandığını söylüyor. Biji karanlığın ışığa kavuştuğu gibi siz de birbirinize kavuşacaksınız der. Pragya bundan çok etkilenir ve Biji ye sarılır. Abhi uyurken Fugy diye uyanıyor. Ayağa kalktığında neden Fugy dediğini düşünüyor ve bir şeylerin ters gittiğini düşünüyor.

Abhi Fugy kelimesini diline dolar ve yapacağı bestede onu kullanacağını söyler. Bu kelimenin çok akıcı olduğunu söyler ve şarkı mırıldanır. Oh my fuggi meri cookie …Saira Abhi nin sinirli olduğunu söyler. Pragya onu düzeltecek formül bende der. Saira sihirli değneğin mi var diye takılır. Pragya bir kahve yaparak onu vermesini ister. Abhi bu sırada şarkı söylemeye çalışıyor. Saira kahveyi ona veriyor. Abhi bir yudum alınca kahveyi kimin yaptığını soruyor. Saira resepsiyonist kızın yaptığını söyler. Abhi resepsiyona gider.

Pragya onu görünce bir emriniz var mı diye sorar. Abhi kimsin sen diye sorar. Pragya burda çalışan bir resepsiyonist olduğunu söyler. Abhi onu casuslukla suçlar. Kensinin sevdiği şeyleri bu kadar nasıl bildiğini ve bu kahveyi sevdiğimi nerden bildiğini soruyor. Pragya bu kahveyi eskiden beri yaptığını ve kendisinin iyi bir hayranı söylüyor. Tanu daha fazla dayanamayarak Abhi nin evine kadar gider. Onu Aliya karşılar ve oradan götürür. Onu Abhi ile tanıştıracağını söyler ve ondan güzel elbiseler giymesini ister.

Tanu Abhi beni gördükten sonra başka hiç bir kıza bakmayacak diye övünür. Bu arada Pragya Abhi ye bu tip kahveyi sevdiğinizi bir dergide okumuştum der. Abhi onun hayranı olduğunu ve yalan söylemeyeceğini düşünür. Bu sırada birbirlerine bakıyorlar ve arka fonda Allah Wariyan şarkısı çalıyor. Pragya iş yerinde düşerek ayağını incitir. Abhi onu kucağına alarak evine kadar götürür. Pragya nın bütün müdahalesine rağmen Abhi onu kucağında evine bırakır. Sarla ve Biji onları görünce şoka girerler. 

Sarla ve Biji hortlak görmüş gibi onun yüzünde donarlar. Abhi de şaşırmıştır. Neden bana öyle bakıyorsunuz diye konuşur. Abhi Pragya nın yanında çalışan bir resepsiyonist olduğunu ve adının da Nikita olduğunu söyler. Sarla ve Biji birbirlerine bakıyorlar. Abhi onu kendisinin getirdiğini söylerken ona kızmayın diye tembihte bulunur. Bu sırada Aliya defalarca Abhi yi aramasına rağmen Abhi cevapsız bırakır. Tanu çok güzel giyinmiş ve Abhi yi beklemektedir.

Ah Kalbim 174. Bölüm Fragmanı

 




Yorumunuz yönetici tarafından onaylandığında yayınlanır. Lütfen küfür ve argo içeren yorumlar yapmayınız. Aksi halde yorumunuz onaylanmaz.

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Selincim sen sonu olan dizileri izle canım Ah kalbimin sonu yok bitanem sen gel Ah kalbim sevdasından vaz geç
Abhi dansöz karı gibi kiviriyor dizide erkek değilde dansöz mübarek
Öykü sen bize neden kizginsin sana böyle konuşmak hiç yakismadi

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Herkese günaydın
Canım arkadaşlarım nasılsınız
İsabellam gülüm bu gün nasılsın iyisindir in se Allah

Cevapla

Anonim

Gdhdfh

Cevapla

öykü

Selinözlim canim haldicim

Cevapla

naghan

Benden seni çok seviyorum öykücüm kedin iyi bak canım iyi geceler

Cevapla

öykü

Kızlar ece nurm seni çok seviyorum ve cerenm seni çok seviyorum ve naghanm seni çok seviyorum iyi geceler

Cevapla

Anonim

İyi geceler canım öykücüm seni çok çok seviyorum

Cevapla

selin

Ah kalbim benim canim bu diziyi yayinladiyiniz icin cok tesekur ederim kanal7 calisanari ve lutfen sizden rica ederim onu yayindan kaldirmayin her gece onu cok buyuk bir heyecanla izliyorum ve sonunu cok merak ediyorum lutfen onu yayindan kaldirmayin rica ediyorum

Cevapla

ecenur

İyi geceler canım öykücüm

Cevapla

Ceren

İyi yaptan canım öykücüm seni çok seviyorum ben yerim azan bayan verdin teşekkür ederim canım iyi geceler tatlı rüyalar öykücüm sen i çok seviyorum

Cevapla

öykü

Kahbeyi isbella

Cevapla

öykü

İsabella seni dili kersim sen kimsin bir polis hakaret etini sen bir orsbis bütün millet duysun bütün Türkiye’de duydun böyle kahbeyi see verini

Cevapla

öykü

Heyi nihan senden ve isabbella çok oyuncu çıkarsın ve siz gibi allah siz belasını versin ben Türkiye siz için vantanım canınm için millet ve her sandık olcam ve siz kızlar çok kötüsüz

Cevapla

ISABELLA

oyku ben yoktum cosmussun polis misin deilsin bence bu halimle senle orasiyorum ne kizlara ne de nihanima laf soyleyemessin yalanci

Cevapla

öykü

Deniz sen ikibenkürüsün

Cevapla

öykü

Baklam siz çok boş bıraktım siz var menkür kızlar

Cevapla

ecenur

Gizem ben o ses Türkiye izliyorum gizem nasılsın

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Denizim ben artık uyuyom canım sen tvmi izliyor hala
RK severler tatlislerim RK her gün gormek istiyorsanız o zaman napiyoruz biliyorsunuz Ah kalbimin yayından kalkması için her şeyi yapalım Türkiye’de olan RK sevdalıları kanal7 falan basın ben Azerbaycandan gelemiyorum nasıl olsa siz gidin gidin kanal7 basın Yalancı baharı öne alsınlar Ah kalbimide çöpe atsinlar:))))))

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Ben uyuyorum kızlar size iyi geceler
Sinirlerim bozuldu bu akşam sahrukun dizisini izlicem diye 1 hafta bekledim 1 neden böyle yaptılar anlamadım. Gerizekalı pragyanin saçmalıklarıni insanlara gösterip insanların. Sınırını bozmak için olmalı her halde ki komedi dizisini vermediler
Hadi iyi akşamlar
İsabellam seni özellikle çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok öpüyorum ve simsiki sarılıyorum
Esas biz deyil ama İremsumu bitanemi çok ama çok korkuttun çünkü bu yaşananlar hepsi onun gözleri önünde oldu hadi iyi geceler tatlı rüyalar ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤bu gün az kalp koydum çünkü yorgunum uyuyicam

Cevapla

ecenur

Merhaba kızlar nasınız iyiniz işllha siz iyi geceler tatlı rüyalar

Cevapla

Gizem

Ben o ses türkiye izliyorum deniz araz kizlar napiyonuz???

Cevapla

Deniz araz

Kizlar ben savasciyi izliyorum sizler ne izliyosunuz bakiyim

elam nihanim helin ablosum esnam gulciceyim gizemim gizemim sevdam kizlar nerdesiniz ve almira ablam sende nerdesin hadi gelin

Cevapla

Deniz araz

Esnam kiz uyudunmu ne

Cevapla

Deniz araz

Ay sukurler olsun kizlar isabellamiz artik burda seni seviyorum isabellammmmmmmmmmmmmmmm

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

İsabellammmm nasılsın canım iyi olmana coook sevindim
Almirammmmm tıpkı benim gibi annemde bana öyle söylüyor seni hindistana vericem rkde boşandı git evlen diyor
Evet evet evet RK hayranları hadi tabana kuvvet Ah kalbimi yayından kalkmasi için tempo elimizden geleni yapalım
Yalancı baharı ah kalbimin yerine verin Azerbaycanda Yalancı bahar 00 15 başlıyor ve 1 45 de bitiyor sadece Turkiyeyi dusunuyorlar başka ulkeleride düşünmeleri gerekiyor
RK RK RK RK RK Ah kalbim yayından kalksın
Zaten bu gün yoktu Hint filmi vericeklerdi neden Ah kalbimi verdiler neden neden neden
Bitsin artık şu saçma dizi
Pragya gerizekalı gerizekalı konuşuyor hiç bir şey anlamadım zaten defolup bitmiyor artık
RK hayranları bıktı bıktı biktiiiiii
Lütfen Rk hayranlarina aciyin ya
Ah kalbim yayından kalkincaya kadar bu diziyi kotulemeye devam edicem nefret ediyorum bu diziden asla pes etmicem Ah kalbim yayından kalkincaya kadar vaz gecmicem asla asla asla

Cevapla

NİHANCAN

Bellam kelebeyim how geldin Cok cok gecmiw olsun sana canm seni cok ozleedim kocaman opuyorum…❤❤❤❤ohh uyandinya bende uyurum artik ..iki gundur gozume uyku girmiyo barbim yaa

Cevapla

HELÌN

Nihanim 🙂
Deniz arazcimm 🙂
Gizemim 🙂 t

Tesekkur ederim ama o ben deilim ya nasil insanlar var ablamiyorum ya

Neyse takmiyalim bunlari

********* 😀 😀 😀 😀 😀 😀 ****************
ITI GECELER BENIM TATLI MI TATLI AILEM
********* 😀 😀 😀 😀 😀 😀 ****************

Cevapla

HELÌN

BIRI BENIM ISMIMI KULLANIYOR AMA BENI TANIYOR BURDAKI KIZLAR BURDA KIMLERIN KIMLERIN ISIMLERINI CALDILAR AMA KIMSE INANMADI YANI ISMI DEGISTIRDINIZ ELINIZE NE GECIYOR ANLAMIYORUM KI

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Ya noldu hani SRK yin dizisini vericeklerdi yine su aptal diziyi verdiler anlamadim

Cevapla

Gizem

Isabella geçmiş olsunn canım benim iyi olmana çok sevindim tabi korktuk sana bir şey olacak diye ama şu an çok iyisin inşallah çabucak iyi olursun

Cevapla

İSABELLA

aaa ononim olmus benim

Cevapla

Anonim

ooo ben ne cok uyumusum okadar uyumusum cok sancim var ay ben kiyamam cokmu korktunuz ben asla gitmem aaa nefesim gidiyor sonra devam ederiz

Cevapla

Almira

Bızde seni çoooooooook özledik sensiz buralar bomboştu isabellam kelebeğimmnm

Cevapla

ISABELLA

eee naptiniz bensiz ben yazamiyorum siz sizi cok ozledim

Cevapla

Deniz araz

Sena kiz gelsene yardima geleyimmi bavuluna

Cevapla

Deniz arazdan melek yuzlu isabellama

Isabellam uyanmis canim seni o kadar cok ozledim ki canim arkadasim sensiz burasi bos cabucak iylesde gel seni coooooooooooooooooooooook seviyorum opuyorum ve sim siki sariliyorum melek yuzlu arkadasim

Cevapla

Deniz araz

Isim hirsizi helin ablamin ismiyle ne istersen yaz biz helinimizi cok iyi taniyoruz o iyi kalpli ve arkadaslarini seviyor
simi isim hirsizi defol kendi copluyune

Cevapla

Gizem

Aynen nihancan sana katılıyorum helin asla böyle konuşmaz

Cevapla

NİHANCAN

Sen helin olamassin mutlaka isim hirsizisin.Cunki helin asla boyle cumleler kurmaz

Cevapla

anonim

Abini çook seviyoruz

Cevapla

Helin

siz çook kötü kızlarsızzzz

Cevapla

HELÌN

Iremsucum saol insallah 🙂 Isabella 🙂 taz zamands konusur ona selamimi soyle onu cok seviyoruz ve ozluyoruz hadi byy

Cevapla

esna

oooo yenı ozetı gelmıs ıy aksamlar kızlar herkese mer habalar bavulum cok ar yardım edınde gelıyım aaa eee sımdı harıkayım dızı ozetın okudukdan sonra

Cevapla

HELÌN

Tuanacim 🙂

Ben 16 yasindayim lise 2 ye gidiyoum Batmanliyim 4 kardesiz 2 kiz 2 erkek annem ve babam gozlerim ela saclarim uzun ve kumral baska bisey sormak istersen soyleyebilirimm 😉

Cevapla

Gizem

Zaten takmicam Nihancan sizi çok seviyorum canım arkadaşlarım benim

Cevapla

NİHANCAN

Az cok anladim kimden bahs ettiyini Gizem.bow ver kafana takma bow insan iwte

Cevapla

Gizem

Nihancan bende iyiyim bir kişiye sende sınır oldun adını söylemek istemiyorum

Cevapla

Anonim

yumsak yemek yiye biliyorum amma kuru et yeyemiyorum ta vuk falan insallah kotu hastalik olmaz

Cevapla

NİHANCAN

Bu arada Gizem sen bu sitede kime sinir olmuwtunda yazmama karari almiwtin ???

Cevapla

sevda

Isabellaciiim hosgaldiiin caniiiim iyilesmene cok sevindiim hep iyi olll:)seni cok ozledik
Helinciiim sagol bitanem iyiyim cok yazamiyorum arada yaziyordum 🙂
Asliciiii sagol canim iyiyim:)

Cevapla

NİHANCAN

İyiyim Gizem sen nasilsin ???

Cevapla

Gizem

Nihacan nasılsın??

Cevapla

NİHANCAN

Evet Almira Benim bitanecik favori aktorum Shahrukh khan oynuyo o filimde….ben onun tum filimlerini izledim hatta cdleri bile var tam 14 yildi faniyim ben onun…king of Bollivod iwte adam

Cevapla

Almira

İSABELLAMMMMM SENİ YENİDEN BURDA GÖRMEK NE GÜZELLLLL SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM MELEĞİMMMMMM

Cevapla

Almira

Kızlar bu akşam chennai ekxpress var ben o filme bayılmıstım ya resmen gülmekten gözlerımden yaşlar geliyordu yine izleyebilecem sabırsızlıkla bekliyorum

Cevapla

Almira

Aynen ya yalancı bahar saat 9.30 olsun ah kalbimi ondan sonra verin bari lütfeeeeen

Cevapla

NİHANCAN

Bizde seni ozledik kelebeyim ❤❤❤❤

Cevapla

Gizem

Bende rk ve maduya bayılıyorum onlara çok seviyorum ve hayranım sultanı seviyorum madu ve rk ayırmaya kalmıştı yalancı bahar saat 09.00 alın lütfen!!!

Cevapla

NİHANCAN

Helinim bende aynen annemle ve kardewimle beraber izliyoduk wimdide internetten izliyoruz…BQA BENİMDE FAVORİM !!!!!BİDE İKİ YABANCİ İZLİYODUM SARAS VE KUMUD

Cevapla

Gizem

Kızlar nasılsınız ben bu siteye yazmama kararı almıştım bu sitede bir kişiye sınır oldum ama size yazmadan edemedim sizleri çok çok ama çok seviyorum ısabella iyi olduğuna çok mutluyum inşallah bir an önce iylesir bize yazarsin bakalım kızlar napiyonuz??

Cevapla

İSABELLA

bende sizi cok ozledim cok seviyorum

Cevapla

Almira RK arkey hayranı❤❤❤

Helinim malesef bende hiç sevmiyirum sultanı biricik RK le kavga etmişti maduyla onu ayırmaya çalışıyordu

Cevapla

Almira RK arkey hayranı❤❤❤

Gülçiceğım hergün anneme vivian dan bahsediyorum ona vivianın resimlerini gösteriyorum annemde diyo tmm yeter artık seni hindistane gönderim git evlen onunla o kadarr ki onu çoooooooooooooooook seviyorum

Cevapla

NİHANCANDAN KELEBEYİME

KELEBEYİM ABLASİNİN BARBİSİ SENİ COK COK COK SEVİYORUM CANM…CABUK İYİLEW PRENSESİM CANİMSİN….OPUYORUM SENİ

Cevapla

NİHANCAN BELLAM CABUK İYİLEW CANM

SELAM İREMSU KELEBEYİN NASİL KKENDİNİ NASİL HİSS EDİYOO COK WUKUR DURUMUBİYİYE GİDİYOR QALİBA…İNU COK SEVİYORUM COK OPUYORUM

Cevapla

Almira

İremsucum söyle isabellama onu çok özledik en kısa zamanda onu tekrar aramızda görmek istiyoruz tekrardan vüyük geçmiş olsun bitanelerim sizi çoooooooooooook seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Beni soran canım arkadaşlarım ben iyiyim umarım sizde iyisiniz
İremsum çok çok çok mutlu oldum İsabellami op benim yerime Allah büyük yaşatan Rabbime hamd olsun
Denizim
Almirammmmm
Ve Tuanam siz benden de beter vivi hayranisiniz ya:))))
Evet Denizim ikisi aynı dizide oynuyor ben en son 4 Ocak bölümünü izledim Vivi yani Harman sanırım Mohiniyle hiç anlaşamıyor yani sadnayla onu gördüğünde Dipalini görmüş oluyor:))))
Evet Tuanam ben de Rk bayılıyorum
Helinim ya ben hicmi hiç sevmem Sultanı. Nefret ederim ondan Rkyle Madhuyu ayirmaya çalıştı Rkyim onun yüzünden hapise girdi
O zaman RK sevenler hep birlikte Ah kalbimin yayından kalkması için bir şeyler yapalım ki Yalancı baharı yani Rkyimizi ah kalbimin yerine gecirsinler ve her gün Rkyimizi görelim ha Rkyimizi görmek için illa abinin pis suratinimi görmek zorundamiyizki o yayından kalksın bizde Rkyimizi doya doya her gün bakalım lütfen Rk severler sesime ses verin lutfeeen
AH KALBİM YAYİNDAN KALKSİN

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Napiyonuz ben sıkıldım ya

Cevapla

İSABELLA İREMSU

Kizlar bellayi söylüyor ben yazıyorum. Kizlar sizi çok özledim çok seviyorum uyandım benim bitanelerim .kizlar şuan konuşamıyor sonra inşallah daha iyi olunca yazacak ben sizi söyleyince yaz dedi allaha emanet olun

Cevapla

TUANA

Deniz araz ben 15 yasindayim. Oyle iste bu arada iyiyim tsk edrm bende seni cok seviyorum canim
❤❤❤❤❤
Almiraaacimm canim valla napim bende evdeyim bilgisayarimdan film filmm izliyorum
❤❤❤❤❤
Aslicimm bebegim saol iyiyim canim valla yazamadim 1-2 gundur ama yani yeni vakit buldum.
❤❤❤❤❤
Helincim canim iyiyim saol . Ben daha once yaziyordum aslinda neyse kendimi tanitim ben 15 yasindayim. Bir ikizim var annem ogretmen babamda iste bizim restaurantlarimizi ve magazalarimizi yonetiyor . Helincim sorun olmazsa sende kendini tanitirmisin tatlim
❤❤❤❤❤
Gulcicekcimm canim benim bende iyiyim saol valla be de film izliyorum. Ay gulcicek aynen bende sana katiliyorum yalanci bahari 100 kere verseler yine izlerim arkeyee bayiliyorumm
❤❤❤❤❤
Sevda ablacimm hosbuldumm bende seni cokk ozlemisimmm
❤❤❤❤❤

Cevapla

HELÌN

Nihancan 🙂 annem de oyle bir garip ask favorisi yetmiyor internetten tekrar tekrar izliyor diyebilirimm

Cevapla

HELÌN

Gulcicegim 🙂 ben iyim sen nasilsin ben yalanci bahari tek kisi icin izlerim o da SULTANN icin yoksa pek izlemem MAVI GOZLU SULTANIMM

Sevda ablosumm 😉 iyim sen nasilsin cok tandir seni gormuyordum nerelerdeydin yoksa yaziyordun ben mi gormuyordum

Elos ablosum ve defnos ablosum nerelerde ya 🙂

Deniz arazim bende ragini ve ranviri seviyorum o kadar…

Cevapla

aslı

Deniz Araz nasılsın canım sadna yani sara khan shtaki dizisinde kötü roldeymis ben öyle biliyorum

Cevapla

aslı

Sevda ablacim iyiyim sen nasılsın ❤❤❤❤
Abhinin hafızası ne zaman gelicek ya bu çifti artık mutlu görmek istiyorum yönetmen sana yönetmen demek için bin tane şahit lazım sarhoşken diziyi yönetmiş galiba bunların kavuşması ölme Eşşeğim yaz gelsin misali

Cevapla

Deniz araz

Sara khanim ve vivanim
gulcicek ablam cok sevindim ya o diziyi 4 gozle bekliycem

Cevapla

Almira

Valla ben arkeye bayılıyorum bitiyorum ölüyorum resmen

Cevapla

Deniz araz

Kizlar herkes burdayken soyluyim ben sabah yazamiycam kolum icin hastaneye gidicem konturol amacli ve terapim var merak etmeyin diye dedim ama aksama yazica altidan sonra

Cevapla

Deniz araz

Oh ya herkes geliyor

Cevapla

Deniz araz

Sevda ablam ablalarin bir tanesi ben iyi sen nasilsin neler yapiyorsun ablam

Cevapla

NİHANCAN

Benim en cok sevdiyim diz bir qarip aşk o diziye bayiliyorum….bin defa verseler yine bakarim…

Cevapla

sevda

Elaciiiim sagol canim hosbuldum:) iyiyim san nasilsin bitanemm defne yazamiyacani soylemiş mi ban gormemisim ozaman:)
Tuanaciiiim hosgaldiiim canim nerelardeydin san cok ozlemisdim seni:)
Asliciiim Denizciim Gulcicekciiim Helinciiim ve tum kizlar nasilsiniz?

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Benim en en en en çok sevdiğim dizi YALANCİ BAHAR 100 KERE VERSELER YİNE SİKİLMADAN BAKARİM CUNKU HARİKA BİR DİZİ VE RK KENDİNİ SEVDİRMEYİ BİLİYOR

Cevapla

Gülçiçek❤❤❤❤

Deniz arazim canım Sadna Viviyle aynı dizide Shakti dizisinde ismide Mohini sanırım biraz araları karıştıran bir rolde in se Allah Shaktiyi verirlerde sen Sadnana bende Vivime doya doya bakarım Allahım in se Allah hemen verirler Shaktiyi hemen hemen hemen
Hem Ah kalbimin suyu çıktı hemen kaldirsalar in se Allah kaldırırlar
Elam bende iyiyim hamd olsun canım
Tuanam nasılsın canım
Ben oturuyorum öyle sen napiyorsun
Bizde seni seviyoruz,sende kendine iyi bak
Helinim nasılsın neler yapıyorsun
İremsum İsabellam nasıl canım durumunda deyisiklik falan varmi

Cevapla

Deniz araz

Iyim ablam sen nasilsin neler yapiyosun canim ablam ben hind dizilerinin arasinda en sevdiyim dizi deli divane alekim onuuuuu cooook seviyorum sadna banbaska bir guzelliye sahib of ya ceske hemen yayinlasalar

Cevapla

HELÌN

Tabiki de deniz arazcimm 🙂 sevmezmiyim izliyorum ama hintce turkce bolunleri yok nasilsin birtanem iyimisin 😉

Cevapla

HELÌN

Almiramm 🙂 iyim canim sen nasilsin sekarparemm

Tuana 😉 iyim sen nasilsin daha once var miydin ama yine de kendini bana tanitabilir misin rica etsemm 😉

Cevapla

Deniz araz

Kizlar noldu hadi gelin sikildim

Cevapla

Deniz araz

Aaaa helin ablam sendemi deli divaneyi seviyosun

Cevapla

Deniz araz

Evet ya aslicim bir olay binlerkez tekrarlaniyor bu dizinin suyu cikdi ya

Cevapla

Deniz araz

Esnam kiz nerdesin seni cooooooooooooooooooooook ozledim gel bu sayfalari doldurb tasiralim kiz eyer bavulun agirsa yardima geleyim cankus

Cevapla

aslı

Tuana canım nerelerdesin böyle iyiyim tatlım sen nasılsin

Sanki abhı Pragya yeni tanışıyor gibi dizi yeniden başladı sanki allahım ne zaman bitecek bunların çilesi

Cevapla

Deniz araz

Bende iyim tuanacim sen nasilsin neler yapiyosun hayatin tadini cikariyomusun kizzz seniiii cooooook seviyorum :-*

Cevapla

Deniz araz

Evet almira ablacim 14 yasim var diyolarya yasindan buyuk konusuyosun ben tam o tarzdayim aslinda ben buraya yazdigim gibi konusmam daha cok cocuksu gibi konusurum evde o kadar cok guluyor oynuyorum ki buyuk annem bana bebekmisin buyu biraz der

Cevapla

Almira

Bizler iyiyiz tuanacım sen napıyosun cnm bnm ben şuan müzik dinliyorum kelebeğim

Cevapla

Deniz araz

Kizlar buraya gelin canlarim

Cevapla

Deniz araz

Kiz tuana senin kac yasin var canim

Cevapla

TUANA

AK ailesinasılsınız neler yapiyorsunuz

Elaaa ablosumm
❤❤❤❤
Hulya ablacimm
❤❤❤❤
Reyhan ablacim
❤❤❤❤
Defne ablacimm
❤❤❤❤
Aslicimmm
❤❤❤❤
Gülcicekcimm
❤❤❤❤
Nihancan ablacimm
❤❤❤❤
Isabella ablacimm
❤❤❤❤
Iremsu ablacimm
❤❤❤❤
Helincimm
❤❤❤❤
Cansellcimmmm
❤❤❤❤
Gizemcimmm
❤❤❤❤
Deniz araz ablacimm
❤❤❤❤
Almiraaa
❤❤❤❤
Esnaa
❤❤❤❤
Sevdaa ablacimm
❤❤❤❤
Yusracim
❤❤❤❤
Semaacim
❤❤❤❤
Mervecim
❤❤❤❤
Umarimm unuttugum kimsee yokturrr . Her zaman soyledigim gibi sizleri cok seviyorum . Kendinize iyi bakin bye bye .

Cevapla

Almira

Helincim nasılsın meleğim

Cevapla

Almira

Maşallah özetler bugün çok çabuk geliyor

Cevapla

HELÌN

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
N A S I L S I N I Z
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
A H K A L B I M
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
A I L E S I
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

KESKE DELI DIVANE BASLASA YA……

Popüler Haberler