Ah Kalbim 168. Bölüm Özeti 4 Nisan Fragmanı Abhi Herşeyi Öğrendi

137 yorum
12.689

Ah Kalbim son bölümünde Pragya Abhi için çırpınıyordu adeta. Abhi için yeni bir çay yapan Pragya onu Abhi ye getirirken yerdeki cam kırıklarına basar. basar. Abhi hemen müdahale ederken Pragya neden benle ilgileniyorsun ki der. Abhi yine klasik cevaplarından birini verir. Sarla bana kızmasın diye ilgilendiğini söyler. Prgaya biraz daha cesaretle Abhi ye bir şey göstereceğini söyler. Sonra da telefonunu gösterir. Ancak telefon parçalanmıştır. Pragya her şeyin bu telefonda kayıtlı olduğunu söyler.

Abhi Pragya’yı alkışlamaya başlar. İyi bir oyuncu olacağını söyler. Pragya bu zamana kadar ne yaşanmışsa anlatmaya kararlıdır. Dadi nin de her şeyi bildiğini söyler. Nikhil Pragya’nın ölmesi gerektiğini düşünür. Pragya DNA raporunda doktor Shela’nın çocuğunu kaçırdıklarını o yüzden doğruları çarpıttığını, doktorun çocuğunu nasıl kurtardığını detayları ile anlatır. Ancak Abhi’nin aklında Pragya’nın boşanma kağıtlarına attığı imza vardır.

Pragya o belgeleri imzalamasaydım Doktor Shela’nın çocuğunu öldüreceklerdi o yüzden imzalamak zorunda kaldım der. Prgaya telefonum kırık olmasaydı şimdi beni daha iyi anlayacaktın der. Purab şer ekibinin Pragya için ne düşündüklerini öğrenmek için Tanu’yu takip eder. Tanu bir otele girer. Aliya ile aralarında yaptıkları konuşmayı dinlemeye çalışır. Aliya Nikhil ‘in Pragya’nın arabasına bir şeyler yapacağını duyar. Aliya ve Tanu Purab’ı karşılarında görürler.

Purab Aliya’yı tokatlar. Değiştiğini düşünüyordum ama yanılmışım der. Önce Bülbül’ü öldürdünüz şimdi de Pragya’yı öldürmeye çalışıyorsunuz ancak buna müsade etmeyeceğim der. Prgaya’nın çabaları Abhi’yi ikna etmaya yetmiştir. Abhi Tanu nun sürekli numara yapmasını ve Nikhil’in sık sık evlerine neden geldiğini daha iyi anladığını söyler. Pragya da şaşkındır. Abhi ye bana inanıyor musun diye sorar. Yani Dadi ye bile sormadan bana inanıyor musun ? Abhi Pragya’ya bütün samimiyetiyle inandığını söyler. 

Pragya ilerde Tanu karşına sahte delillerle çıksa bile bana inanmayı sürdüreceksin değil mi diye sorar. Pragya aslında çok büyük bir üzüntü yaşadığı için Abhi’nin değiştiğine inanamıyor. Abhi tüm kalbimle senin yanında olacağım ve seni ölene kadar terketmeyeceğim diyor. İkili birbirine sarılır. Nikhil ise bir araba tamircisine planından bahsetmektedir. Tamirciye yüklü miktarda para taklif eder. Nikhil Pragya’nın arabasının frenlerini gevşetmesini ister. Tamirci frenleri gevşeteceğini ve 5-10 dakika içinde arabanın frenlerinin tutmayacağını söyler. 

Ayrıca bunun bir kaza olduğuna herkesin inanacağını söyler. Nikhil Pragya’nın ölmesi için dışarı çıkması gerektiğini söyler. Abhi le Pragya fırtınalı bir gecenin sabahında berrak bir güneşle uyanmışlardır. İkili adeta aşklarını yenilemişlerdir. Abhi balayını bu evde geçirme planını Pragya ile paylaşır. Pragya ise bu sırada duş almaktadır. Çıkınca konuşacaklarını söyler. 

Abhi Pragya’ya bir sürpriz yapmak ister. Ona güzel bir kahvaltı getirecektir. Gitmeden şehre gideceğini ve kahvaltı getireceğini bildiren bir not bırakır ve dışarı çıkar. Dışarda siyah bir kedi önünden geçer. Dadi’nin siyah kedi uğursuzluk getirir sözünü hatırlar. Ancak Pragya’nın arabasına biner. 

Ah Kalbim 168. Bölüm Fragmanı

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 18 Ocak 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 168. Bölüm Özeti 4 Nisan Fragmanı Abhi Herşeyi Öğrendi (137 Yorum)

  1. nihanim biz ilk okuldayken arkadaslarinin aklina uymustu tekelimi parcalamislardi bende ayana atmistim biraz zedelendi ama ilerde bunu cok kotu ozur dileyerek odeyeceksindemistim
    lisede bi tekel elinde benimkinin aynisi verdi o gunu hatirlattim bindim gidiyordum tuttu arkama bindi belini yasladi kafasini basima koydu onu evine birakmistim ayy ne guzeldi ogunler benle ayni unuversiteye gelmek ixin gece gunduz calisti simdi ikimizde b.c. okuyoruz nihanimmmm

  2. aa ne kusuru nihanim simdi yazdimda hata varsa sen kusuruma bakma nihanim ayyy simdi bi heves yazdim tatli cileyim isallah affedersin bitanem

  3. isalah affettirir bi seyler yapsin efe beni uzdu affettirmek icin neler yapti olumu.goze aldi
    nihanim biz nasil asik olduk sevgili olduk bilmiyorum yani biz kucuklumuzden beri kavgaliyiz hep bir birimizde nefret ederiz okulda ayni siraya otururduk hep ben kazanicam hevesi lisede ayni okula dustuk hep nefret ederdik birbirimizden sonra onda degisiklikler oldu hep benim kazanmama izin veriyordu ondaki nefret gitti bendeki nefret hala vardi ondaki nefretin gitmesi bana asik olmasiymis erkekler yanima yaklasinca hep yanimda bi kere cocuk bana cikma teklifi yolladi kabul etmedim cikista cocugu dovmus benimle cikmak istedigi icin beni hep eve birakma havasi sonra yeter deyince eve kadar gizliden takip etti dovus kursuna basladik hep rakibim cikti bi sey yapmadi ama ben onu oldurdum sonra ben bikere ayagim kaydi yere kafami carpmisim arkadaslarim anlatti cok korkmus eli ayagi bir birine dolasmis hocanin arabasina beni kucana alip hemen goturmus ben ayilana kadar elimi birakmamis zaten ben uyaninca elimi tutuyor diye elini isirdim ben ozaman anlamaya basladim sonra bi kere babasiyla babam cok iyi dostlar kardes gibi bi keresinde bi kasabaya tatile gittik 16 yasima yeni girmistim ozaman ailecek gezdik herkez uyumustu kendi odasinda odalarimiz yanyana ikimiz balkona cikmistik uykumuz gelmeyince gezmeye ciktik gezdik guzel gecti sonra otele donduk odalarimiza gittik sabah annemler kahvaltiya indi biz coktan etmistik sonra denize gittik yuzmedik ayaklarimizla oyun oynadik bir birimize su attik bi kiz vardi calisan bize aski anlatti kayalarin uzerine ciktik sahilu izledik kuslari bir cok sey yaptik sonra aksam uykumuz gelmedi sahile inmistik sinra sikilinca bir oyun oynatalim dedik yazi tura attik kim once baslicak diye o cikti soruya dogru cevabi vermeliydi sonra sordum kalbinin derinliklerinde gizledigin sey terledi boncuk boncukkizardi ve sen dedi bunca zaman beni sevdini her seyi anlatti sonra sende beni seviyomusun dedi bende eveti basinca deli oldu kucana alip donderdi denizin icinde ayaklarimiz kostuk tum gece birbirimizi dusunduk nefretimiz siril siklam aska dondu anlamadik bizde ne oldunu o tatilde hayatimiz degisti bu anlattiklarim kadar deil ama bunlarda guzel di ay basinizi sisirdim eee sende anlat nihanim..

  4. Tuana tatlım hosgedin çok şükür iyiyim sen nasılsın iyisindir inşallah Özletin kendini
    ❤❤❤❤❤❤❤
    Cansel cim tanımana sevindim canım yazmaya devam et özlerme kendini ❤❤❤❤❤❤❤

    Almira iyiyim sen nasılsın
    Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakin ❤❤❤❤❤
    Bu ne soğukya beynim soklandi resmen

  5. Ayyy kelebeyim 17 yawindasin deyilmi ?? Bu yawta evlilik niwan falan cok erken yaa…Tabiki hep mutlu olun bi arada olun zamani gelincede evlilik yapin kelebeyim…..wimdilik ayriyiz canim kendini affetirirse belki effederim

  6. zaten nihosumla ablasinin evi denizin karsisinda market var onun ust katinda asiri yakiniz bu nerden geldi anlamadik arabalar tikaniyor yuksek olanlar geciyor bi araba cok dusuk tu icene su girmisti ama az cok deil

  7. evet nihanim hemen hemen gosterilen yerlerdeyiz yukari kat fazla bi sey olmuyor ama disari cikinca markete giderken mah voluyoruz az evvel nihosumun ablasi ekmege gitti yere dusmus gidderken mahvolmus .
    aaa nihanim napti seni bu kadar uzecek bitanem.
    isallah hep mutlu olursun bitanem saol nisan hazirligi icin geldik nihosumla ablasinin evine oturuyoruz simdi gitar caliyorum.
    ay nihanim mutlu olalim kavga etmeyelim ama simdi soz nisan felan asla dusunmuyiruz beklicek ne yapalim yanimda zaten hep bitanem isallah sizde barisirsiniz mutlu haberleri.izi aliriz nihanim

  8. İSABELLAM BEN İYİYİM WİMDİ HAMD OLSUN.BİLİYOSUN ERKEK ARKADAWİM KİRDİ BENİ O YUZDEN KAC GUNDUR MORALİM BOZUK KELEBEYİM YAAA…AYYY NE GUZEL NİHANİN ABLASİNİDA ALLAH MUTLU ETSİN….BİTANEM SANADA NASİB OLSUN OYLE MUTLULUK…WU TELEVİZYONDA GOSDERİLEN YERLERE COKMU YAKİNSİNİZ ???

  9. TUANACİM YOK CANM NEDEN YANLİW ANLAYAYİMKİ ??? TANİTİYİM SANA KENDİMİ BENDE AZERİYİM 25 YAWİNDAYİM BEKARİM CANİM ..BENİMDE Bİ KUCUK KİZ KARDEWİM VAT SENLE Bİ YAWTA..

  10. kiz tuana senin. ikizinmi var ayni bizim gibi nie once soylemedin kiz tek yumurtami cift yumurtami cnm

  11. denizcim tesekkurler sende cok iyi kalplisin cnm.
    tuanacim hos geldin nerelerdeydin ozlettin kendini ben iyiyim sen nasilsin cnm.

    Nihanim bitanem kralicem hosgeldin gecmis olsun evet izmiri sular goturuyor ama iyiyiz sabah birax islandik sansada yayladan geldik kotu oldu evet nihosumun ablasini istemeye geldiler pazar gunu yaylada nisani var .ayyy cok uzuldum niye kendine dikkat etmiyosun bitanem ne yapiyosun iyimisin nihanim

  12. Nihancan ablacim biliyosun okula gidip geliyorum yazamiyordum ama ins artik yazicam bende seni cok ozledim ❤❤❤❤❤
    Mrb deniz araz abla aslinda ben yaziyorum ama arada sirada yaziyordum artik yazicam ins ben 15 yasindayim diyarbakirliyim ama ankarada yasiyorum bir ikizim var yani 2 kardesiz yanlis anlamazsan sende kendini tanitirmisin

  13. Tuanacim nasilsin ben seni ilk kez gordum bana kendini tanita bilirmisin eyer istersen canim

  14. Tuanacim canim how geldin ozlettin kendini iyimisin ??? Ben iyiyim hamd olsun..nereleredeydin kac zamandir??????

  15. Selam denizim iyiyim ben sen nasilsin?? Cok hastaydim canim yaa atewim dun cok yuksekdi ama wimdilik iyiyim .. Ayy bende seni ozledim..burda guzel hava gunewli…Sanki yaz gelmiw…sen neler yapiyosun ??? DENİZİM FOX TV YAYİNDANMİ KALKTİ NEDEN ???

  16. Merhaba ablalarim nasilsiniz neler yapiyorsunuz
    ❤❤❤❤❤
    Ela ablosumm
    Hulyaa ablacimm
    Reyhan ablacim
    Defne ablacim
    Aslicimmm
    Gulcicekcimm
    Helin
    nihancan ablam
    Isabella ablam
    Cansell hosgeldin
    Almira abla
    Gizem
    Guzel abla
    Sevda ablam
    Aytac abla
    Iremsu abla
    Deniz araz
    ❤❤❤❤❤
    Umarimm hepiniz iyisinizdir sizleri kocaman opuyorumm unuttugum varsa kusura bakmayin. Uzun zamandir yazamiyordum ama artik yazabilecegimm bu yuzden cok mutluyum. Sizleri cokkk seviyorum kendinize iyi bakin

  17. İSABELLAM KELEBEYİM NASİLSİN DUN COK KOTUYDUM ATEWDİM Hİ DUWMEDİ WİMDİ İYİYİM CANİM..DEMİN TELEVİZYONDA GORDUM İZMİRİ SU BASMİŞ SİZ İYİMİSİNİZ CANM…NİHANİN ABLASİ NİWANLANDİMİ YOKSA DUYUNUMU VARDİ HER İKİ HALDE ALLAH MUTLU ETSİN TEBRİLERİMİ SEN İLETİRSİN KELEBEYİM .BU ARADA DİYER ADİN HAYATMİŞ ODA GUZEL BE KUZUM..TAM SANA GORE….SENİ COK SEVİYORUM PRENSESİM OPUYORUM

  18. Nihan canim hos geldin kendini ozletdin ya canim benim bende seni opuyorummmmmmm nasilsin neler yapiyorsun cankus

  19. Geçmiş olsun Canselim. Iyiki annelerimiz var❤❤❤
    Benim aynı iste sıkıntılarım çok ama anlatamıyorum akışına bıraktım 🙁 🙁
    Yok Yb izlemiyorum dizi izlemek güzel gibi gözükse de zamanin katili 😎
    Buraya belirli yerlere kâr yağdı bekliyorum 4 gözle. Kar yağarsa çıkıp altına oturucam ve izliycem⛄⛄⛄⛈⛆
    Evet ELAMM geceleri yaziyor bende çok az görüyorum çok çalışıyor 🙁

  20. Almira ablam canim ablam bendede isde iyi gidiyor ablacim oralarda hava nasil buras cok ruzgarli canim ablam seni coooooooook seviyorummmmm

  21. SELAMM AK AYLESİ CANİM ARKADAWLARİM NASİLSİNİZ İYİMİSİNİZ….HEPİNİZİ SEVİYOR VE OPUYORUM ❤❤❤❤HEPİNİZ CANSİNİZZ..İSABELAM ELLAM İREMSU HULYACİM DEFNE DENİZ ARAZ XANİM BUSE ESRA HELİNCİM SEVDA SEMA SİMAY VE DİYER GUZELLİKLER HEPİNİZE PEMBİW PEMBİW OPUCUKLER❤❤❤❤❤❤❤❤

  22. Isabellam ismin kadar guzel ve tatlisin canim arkadasim iyi kalpli guzel yuzlu canim arkadasim

  23. almiracim ben iyiyim cnm sen nasilsin iyimisin bitanem
    simaycim iyiyim canim disari cikamiyoruz arkadaslar yemek yapiyor ben gitar caliyorum iremsu sarki soyluyor oyle cnm sen be yapiyosun
    canselcim benim ismim turk ismi deil zaten canim yabanci bitanem ne yapiyosun

  24. Kizlar biliyomusunuz Fox tv varya onu artik yayindan kaldirdilar morelim cok bozuldu ya bizim hikaye ve kalbimdeki denizi izliyemiycem ya offfff

  25. evet bende adimi cok begeniyorum degisik bir duygu herkesin tasimadigi bi isim cok seviyorum

  26. Iyim gizemim ve seninde iyi olmana sevindim bende beyaz tv zengin kiz fakir oglani izliyorum sarki dinlemeyi seviyorsun qaliba gizemcim bende cok severim kulaklikla cok daha iyi oluyor

  27. Canselcim baydar ve tiflisde akrabalarimiz var canim a aramiz 2 gun fark var cok sevindim ilk senin dogum gunun ikinci benim cok guzel

  28. Deniz araz sağ ol ben iyiyim sen nasılsın neler yapıyorum müzik dinliyorum sen napiyon seni öptüm

  29. Deniz evett Gurcustanda yaşiyorum:)) aslen azeriyim ama yablis anlasilmasin gurcu değilim yani:)) aa Gurcustanin neresinde yasiyorlar akrabalarin? Tiflisde mi? Yoksa Batum:) bende ikizler burcuyum dogum günüm 31 mayıs:)

  30. DEFNE SİSTERİM iyi değilim aslinda hastayim çunku:(( ama keyfim yerinde cunku annişim bana çok iyi bakiyor, kardeslerimde etrafimda pervane olmuş sanirim ölecegimi saniyorum haha:)))))
    Dersler iyi gidiyordu ama bir haftadir okula gitmedim. Akrabalarimiz fln vefat etti koydeydik. Yaa YB izlenmez mi Tabi ki izliyorum. Sende izliyorsundur. İşin gucun nasil gidiyor? Burada kar yagiyor cook eglencelii:))
    Ela ablam aksam giricek galiba

    • Neeeeeeee Canselim nasılsın neredeydin sen canım benim seni çok özlemişim Tatlı bela sayfasına yazan Cansel Rk Gurcuatanli ve Azeri tamam osun işte seni çok özledim nasılsın neden hastalandin sen ve neden yazmiyordun

  31. İyi gidiyor denizim senin ki nasıl gidiyor bitanem seviyorum seni çooooook❤❤❤❤❤❤

  32. İsabellam❤aytaçım❤helinim❤reyhancım❤nihanım❤defnecim❤lubam❤Eloşum❤aslicım❤iremsumm❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Sizler napıyosunuz iyisinizdir umarım kendinize iyi bakın hepinizi kocaman öpüyorum

  33. Bende iyiyim gizemcim müzik dinlemeyi bende çoook severim burasıda yağmurlu yani mersin yağmurlu kahvemi içip yağmuru seyrediyorum

  34. CANSELIM HOŞGELDİN SAĞOL SEN NASILSIN KELEBEĞİM Supergirlim 😉 🙂
    Bu ne güzel sürpriz böyle..Ee derslerin nasıl herşey yolunda mi ? Benim herşey ayni.
    Türkiye tıpkı kalbim gibi yağmurlu ve soğuk ☔☔☔
    Seni çok özlemişim fırsat bulduğunda buraya yaz. Elamla hep buradayiz 🙂
    YB izliyo musun hâlâ 😀
    Öpüyorum seni❤❤❤❤

  35. Almira ben iyiyim sen nasılsın neler yapıyorum müzik dinledim şimdi oturuyorum sen nasılsın

  36. MERHABA CNM ARKADAŞLARIM NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ SİZLERİ ÇOOOK ÖZLEDİM NAPIYOSUNUZ ÖPÜYORUM SİZLERI

  37. Bence isabella ismini ilk duyduğumda çok beğenmiştim daha önceden bir kişiden duydum ama ismin çok güzel isabella

  38. Cansel hosgeldin senle ben tanışıyoruz yani eskiden Cansel rk olarak yazıyordun hatirlamadinmi neyse kendimi tanıtayim 15 yaşındayım şanlıurfa liyim tekrar hosgeldin

  39. evet iyiyiz sukur az evvelde arkadaslarim soyledi atv de sabah kahvaltisi haberindede cikmis hic fafrk etmedik siz souleyince ciktini ogrendik cnm bende seni opuyorum bugun site biraz daha hareketli dune gore

  40. Oooof ya niye tum hayatta herkez sadece burda deil herkez senin gercek adin isabellami diyor kizlar soylim yanlis anlamayin ama bunda ne varki isabrlla neden oe soyledin canselcim
    NOT: İSABELLANİN diger adi HAYAT kizlat o soylemek istemesede ben soyluyorum ama isabella olarak koyduk kendisi hayat dolu oldugu icin annecimiz hayat isminide koymus

  41. A candel gurcustandanmisin cok sevindim seni tanidigima benim gercek ismimDeniz soy adim araz yasim 14 burcum ikizler dogum gunum 2haziran ve canselcim bizim gurcustanda bir suru akrabalarimiz var seninde ordan olduguna cok devindim

  42. Evet isabella trt haberde yayinladilar bakar bakmaz aklima ilk sen geldin iyi olmana sevindim canim benim opuyirum

  43. evet tesekur ederim saolun izmiri sular basti goturuyor kizlar ama az kaldi bitecek isallah ruzgardan dolayi deniz uctu.
    evet benim adim İSABELLA CNM. NEDEN SORDUN
    HOSGELDİN CANSEL BENDE 17 YASİNDAYİM CNM

  44. Gizemm bende 15 yaşindayim, 9.cu sinif ogrencisiyim. Aslen azeriyim ve Gurcustanda yasiyorum. Karakterimi de zamanla anlarsin

  45. Canselim♥
    Hosgeldin bizim eski kizlardan eser yok zaten
    Guzellik
    Songul
    Gamzem
    Su
    Sahil
    Vs ozledik onlari♥

  46. Canselcim ben 15 yaşındaydım dokuzuncu sinfa gidiyorum izmitte oturuyorum cansel sende benim için tanitirmisin çünkü

  47. İSABELLA ben buraya yaziyordum eskiden sonra derslerden dolayi giremedim:) senin gercek adin İsabella mi? Bu arada yasim 15

  48. Ela ablam bu siteye giriyor musun? Gireboliyorsan yaz nolur diger siteye giremiyorum ben.
    Cok ozledim seni

  49. MERHABA CANSELCİM 17 YASİNDAYİM CNM SEN SENİ İLK DEFA GORUYORUM

  50. saol denizcim ve aslicim televizyonadami cikmis kiz deniz huc gormedim ama baya su var telikeli laam kapaklari acik disari cikamiyoruz bugune kadar tadini cikariyodukda bugun hic tadi yok evde oturuyoruz iste

  51. Günaydın:))
    Sonunda vakit bulup girdim buraya.
    DEFNE ABLAMM SİSTERİM CANİMM BEN SENİ ÇOK OZLEDİM. dogrusu siteye senin icin girdim. Nasilsin? Ozlemişim seni. Yaa sonsuza kadar gitme konusunu açma nolur:(
    Seni cok seviyorum.

    Gulcicek, İsabella Nihancan Asli Deniz Aytac Gizem tunaydinlar.
    Sizi tanimak istiyorum. Kendinizden bahs eder misiniz? Yasiniz kac mesela

  52. Abhi öyle pırakya tekrar evlendiklerinde böşançaklarmı tanu yine aralarına girçekmi bilen varsa yasın lütven

  53. iseBella canım çok geçmiş olsun izmir Su basmış umarım iyisinedir ❤❤❤❤

    Herkes iyidir umarım şanlıurfa çok soguk ya kızlar sizin memleketlerde hava nasıl burda yağmur yağıyor kara hasret kaldık gerçi urfa da kar pek yagmiyorda geçen sene ve evvel sene yapmıştı kendinize iyi bakin canım arkadaşlarım ❤❤❤❤❤❤

  54. GÜLÇİÇEK bitanem Hülyanın işleri vardir gelir elbet kuzum
    Ben de bi yere gitmiyorum ama sonsuza kadar burada olamayiz elbet birgün gidicez kendini hazırla bunu..
    ÖPÜYORUM kuzum 🙂

  55. Anonim nasilsin canim arkadasim dun senin icin internetde arasdirdim ama ah kalbim hindisdan yayinlandigi icin hen uz final sahnesi cekilmemis yani kesin final konusu falan yok uzgunum okadarda soz verdim hindisdanda 1011 ci bolum ya dusune biliyormusun biz ah kalbimi sonuna kadar izlersek yaslanirik ya

    • sana cok cok tesekurler denız araz kendımı ıy hısetmedıyım ıcın sıteye gıremedım hıc halım yok ama yınede gırıyorum hastayım cok halım yok ya ama yınede burdayım nese sen nasılsın bu konuda haklısın denız araz bende bunu soylıyorum ya bu kadar bolumunu ızlemek ınsana zor gelıyor kendı hayatıma bakıyım yoksa dızıye yaslana kadar ızleyıyımı aa kafam sısdıya senden once bende fınalını arasdırdım sonuc 0 buluncada belke sız bulursunuz dedım olmadı neıse elerın salık olsun ılerıde ısallah gercek fınalını buluruz yınede arasdırdın ıcın tesekurler kendıne ıy bak

  56. Isabella tatlim gecmis olsun bende simdi haberlerde bakdim cok gecmis olsun nasilsin canim izmirin tadini cikara biliyormusun opuyorum:-*

  57. Her kese merhaba nasılsınız canlarım sizi coooooooook seviyorum
    Defnosum çok mutluyum gitmediyne gidiyor olmanız hep şaka olsun
    Ya bende Hulyamin evlendiğini sandım mutluluk falanda diledim
    Alemsiniz valla
    Peki Hulyam nerede

  58. helincim saol cnm .
    gizemcim bende oturuyorum tombala oynuyoruz disari cikamiyoruz mum sular seller

  59. yok nihanim oturuyoruz izmire denizin sulari vurdu dun yaylada nihosumun ablasini verdik nihosumun evine geldik sabak denizler cildirdi asktan her yeri su basti dizimize kadar su geliyor efeyle ekmek almaya gittik mahvolduk botlarimin ici suyla doldu ama ustanbula donmeye hic niyetimiz yok cumartesi annem ve babam gelecekler 1 hafta daha burda kalip nihosumda bizle gelecek karadenize ordanda 1 haftalik katak yapmaya gidecegiz ama annecim kayak yapamicak isallah guzel olur bi yerimi kirmassam iyi olur.
    nihanim bitanem dun neden yazmadin seni cok ozledim dun sana 6 kere bi sey yazdim ama cikmadi site bakti zararina cikmadi

  60. DEFNOŞ ben şimdi hasta ziyaretine gidiyorum
    Ve hava çok kütü yağmur
    dua et bana canım DEFNOŞUM

  61. GÜZEL sen Reyhani yanlış anladın Pragyanin buyukannesini kastetti Reyhan. Pragyanin büyükannesinin öksürük surubunu içince Abhi romantik bi insan oluyordu ya ondan dedi
    Reyhan espri yaptı yani sana anlamadın 😎

  62. Sevgili GÜZEL ben senin büyük annene demedim ben pragyanın büyük anasını dedim ve sen yanlış anlamişsin galiba

  63. HAYIRLI GÜNLER AH KALBİM AILESI ❤❤❤❤
    GÜLÇİÇEK hayatım espri yaptik Hülyanın evlendiği yok,benim de bir yere gittiğim yok nerden çıkardın bunları bebeğim öpüyorum seni çok 🙂 ❣❣
    ☘☘☘☘
    REYHANIM hayırlı günler öpüyorum seni çok ❤❤
    HÜLYOŞUM seni de çok öpüyorum❤

  64. 😀 😀 😀 GUNAYDINN 😀 😀 😀
    😀 😀 AK AILESII 😀 😀

    Isabellam gecmis olsun Izmiri su basmis tekrardan gecmis olsun

    Neyse bby

  65. Günaydın kızlar nasılsınız ısabella ben de bugün okula gitmedim şimdi oturuyorum sen napiyonuzz

  66. GUNAYDİN CANLARİM NASİLSİNİZ UMARİM HER KES İYİ.BENİ SORANLAR BEN İYİYİMM HAMD OLSUN

    İSABELAAM KELEBEYİM NAASİLSİN İYİMİSİN SENİİ. COK SEVİYORUM BENDE SENİ OZLEDİM BARBİM ❤❤❤❤EE NAPTİBLN DONDUNUZMU İSTANBULA ?????!

    ELAM WEKERPAREM NASİLSİN CNM İYİMİSİN UMARİM İYSİN HEP İYİ OL HEP MUTLU OL GULUM SSENİ COK SEVİYORUM OPTUM❤❤❤

    Not : AK aylesi iyiki varsiniz

  67. Arnav❤reyhan cicim benim büyük annem olmadığı için icemezler galiba senin büyük annenin ictiklerinden iciyorlar oksuruk surubumu bilmem artik

  68. kizlar gunaydin hepinize izmiri su basti nihosumun evinde tikandik dizimize kadar su var yamur suyuda deil deniz suyu oturuyorum siz ne yapiyorsunuz kizlar.

  69. Gunaydin bütün ah kalbim aylesine
    DEFNECİM HÜLYACIM ELOŞUM
    Sizede kocaman günaydın
    Öpüyorum sizi ❤❤❤❤

  70. çok uzadı bu dizi ya mihlama gibi uzattikca uzatmislar bu senaristler ne iciyorsa aynisindan istiyorum iyi kafa yapiyor herhal