Ah Kalbim 154. Bölüm Özeti 21 Mart Fragmanı Bebek Ölecek mi

263 yorum
1.722

Ah Kalbim 20 Mart Özetinde Abhi tüm gerçekleri öğrenmişti. Abhi Sarla gibi masum birisine atılan iftirayı kabul etmeyerek Tanu nun evden gitmesini istemişti. Tanu ne kadar da bebeğim için bunu yaptım dese de Abhi kulaklarını sağır ederek bunlara karnının tok olduğunu söylemişti. Dadi Sarla yı arar. Telefonu Janki açar. Dadi hoparlörü açmasını ister. Dadi Tanu nun çaldığı paralarla yakalandığını söyler. Ayrıca evden Abhi tarafından kovulduğunu söyler. Sarla Dadi ye kızını desteklediği için teşekkür eder.

Tanu ise eşyalarını toplamaktadır. Pragya onun yanına gelir ve yadım etmeye geldiğini söyler. Pragya tüm gerçekleri Abhi ye anlatması için Tanu yu ikna etmeye çalışır. Mitali ve Taji onları dinlemektedir. Aralarında Tanu ve Pragya dan hangisi Abhi ye dönecek diye bahse tutuşurlar. Pragya artık gittiğine göre yalana gerek kalmadı. Gel Abhi ye her şeyi anlat derken Tanu evden ayrıldığını ancak geri döndüğünde hayatımdan sonsuza dek gideceksin diyor. Pragya Tanu nun bir plan yapacağını bu yüzden yalanların bir an önce ortaya çıkarması gerektiğini düşünüyor.

Tanu Abhi’nin odasına gidiyor. Abhi ona yanına yaklaşmamasını söyler. Tanu evinizden ve hayatımdan ayrılacağımı söyler. Seni her zaman seveceğim ..Bebeğin oğlu olmasını istediğini hatırlıyorum der. Ona, doğduğu zaman gelip bebeği görmesini ister. Anlayacağınız duygusal şantaj yapmayı sürdürür. Sarla kızını arayarak bugün çok mutlu olduğunu söylüyor. Pragya da asıl ben mutluyum senin üzerindeki hırsız yaftasının silinmesinden dolayı der. Sarla kızının tapınağa giderek dua etmesini ister. Pragya gideceğini söyler.

Tanu artık yavaş yavaş evi terkederken Aliya yı özlediğini düşünüyor. Ancak Tanu dengesini kaybederek merdivenlerden düşüyor. Pragya, Raj’dan ambulans aramasını ister. Abhi Tanu’dan gözlerini açmasını ister ve su verir. Dadi, Abhi’ye endişelenmemesini istiyor. Bu sırada Nikhil de Pragya yı kaçırıp öldürme planları yapmaktadır. Pragaya bebeğin babası olarak Nikhil i arıyor. Pragya, Tanu’nun indiği sırada merdivenlerden düştüğünü bildirir. Nikhil, biri onu itmiş olabileceğini söylüyor. Pragya, kimsenin bir şey yapmadığını ve bebeğe karşı sorumluluğunu düşünmesini ister. Bebeğin babası olduğunu söylüyor ve bu yüzden sizi bilgilendiriyorum diyor. Nikhil, bebeğe bir şey olursa, Tanu’nun Abhi ile evlenemeyeceğini ve CEO olma hayalimin başarısız olacağını düşünüyor.

READ  Ah Kalbim 145. Bölüm Özeti 12 Mart Fragmanı Aliya Gerçekleri İtiraf Eder

Tanu hastaneye kaldırılır. Doktor çocuğun erken doğma riskinin olduğunu söyler. Nikhil ise Pragya çocuğun babasını ortaya çıkarmak için numara yaptığını düşünerek temkinli olmasını ister. Tanu Pragaya ya Abhi nin şimdi daha duygusal olacağını ve kendisini evden atamayacağını söyler. Prgaya böyle bir durumda bile çıkarlarını düşünüyorsun diyerek Tanu yu azarlar ve senden tiksiniyorum der. Abhi ise Tanu ya karşı kendisini suçlamaktadır. Bebeğe bir şey olursa kendimi affedemem diyor. Pragya da Tanu nun kazandığını kendisinin kaybettiğini söylüyor.

Abhi ile Prgaya birlikte otururken konuşuyorlar. Abhi nerde yatacağını soruyor. Pragaya omzunda yatabileceğini söyler. Abhi onun omzunda yatmaktan mutludur. Tanu ve Nikhil kendi aralarında konuşurken Tanu Prgaya ya karşı yaptığı oyundan bahsetmektedir. Pragya bunu duyar ve alkışlamaya başlar.

Ah Kalbim 154. Bölüm Fragmanı

Related Post

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 8 Ocak 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 154. Bölüm Özeti 21 Mart Fragmanı Bebek Ölecek mi (263 Yorum)

  1. SELAM tatliş arkadaşlarım:)
    Nabersiniz:)?:)
    REYHANCIIM:)
    ELACIIM:)
    DEFNOŞUM:)
    NEREDESİNİZZ:)?:)
    İSABELLA takma kız Sihirli kızı falan kendince eğleniyor bizde dalgamızı geçtik oldu bitti artık kalya almayın onu:)

  2. Herkese iyi akşamlar kizlar
    ❤❤❤❤
    Nasılsıniz bakalım
    Isabella ❤❤ iremsu
    Defne ablacim❤❤
    Aytaç abla❤❤
    Luba abla❤❤
    Gülcicek ❤❤
    Deniz❤❤
    Mavi deniz ❤❤
    Helin ❤❤
    Bulbul purap❤❤
    Almira rk hayrani❤❤
    Abhinin hayranı aramıza hosgeldin❤❤
    Burcu ❤❤
    Unuturum varsa af ola kendinize iyi bakin
    Defne ablacim nerdesin yazmamissin hiç ❤❤❤

  3. İyi akwamlar kizlar nasilsiniz ??? Neler yapiyonuz ??? Ayyy bitmedimi yaa şu sihirli kiz muhabetti…sabahdan beri ayni wey.Yaa canim arkadawlarim uymayin buna ya..bu nasil biwey boyle..

  4. aytac men astaraliyam anam atam 2 dene qardasm var bu qeder opdum senin yanaqlarindan sirin qiZ

  5. Teşekkür ederim cnm kendini tanittığın için ben kendimi tanıtım 20 yaşındayım 1.67 boyundayım mersinde yaşıyorum gezmeyi çok sevmiyorum daha çok evdeyim yeni arkadaşlıklar kurmayı çok seviyorum başka sorun olursa cevaplayabilirim

  6. ben bunu anladim autaccim kordugum cok yavas ozetler veriliyor ah kalbim 81. bolumde olmasina ragmen cok hizlo ozetler veriyor bence bunu soylemis

  7. hic sevmediyim soru
    ismimi hic sevmiyorum ailem bana luba diyor
    ismim farkli ve uzun
    soyliyim ” Hatiyana “

  8. evet defnecim iyice civindan cikti bende artik girince eskisi kadar heyecai deilim ne bilim icimden siz olmayinca yazmak gelmiyor sihirli kiz sihir falan bende sikildim hadi gelin artikta duzgun konusalim biraz hadi gelin size cok guzel bi mutlulumu soylemek istiyorum hadi gelin

  9. Arkasından. Kovalayan. Var.budizinin.biraz.amgirilerlyinin. korduyumu.kaplumbağa. hızında. Ak.tavşan. lütfen. Dengelerin. Daha.81.bölüm. yavaş.

  10. Arkasından. Kovalayan. Var.budizinin.biraz.amirlerinin. korduyumu.kaplumbağa. hızında. Ak.tavşan. lütfen. Dengelerin. Daha.81.bölüm. yavaş.

  11. almiracim istersen tabikide tanitirim ben ve isabella ikiziz uzun boyluyum acigim 17 yasindayim tasarim.okuyorum cocuklari severim ama genelde ikizimle alisveris yaparim ve tango kursuna gidiyorum baska bilmek istedigin varsa sor cnm sorun yok benim icin sende kendini bana tanitirmisin

  12. Ben kendimi tanitayim sihirli kizz ben Aytac 19 yasindayim nisanliyim ailemle yasiyorum bir ablam birde erkek kardeşim var

  13. neyse tm kucuyum yasca amma koca kizim arrik cnim adet olan her kiz buyumus

  14. sihirli kiz ben salyanda yasiyorum aslen Şamaxıliyim
    canım 14 yaşın yokmuydu senin hala kucuksun canım

  15. ay sihirli kiz cok.uzattin.ama bunlari dusunan sacma yazan.biri cocuksudur bence sabah yazmissin sihirli guclerim var parmaklarimi yormuyorum buna ne demeli.tatlim cik artik cocukluktan gercekten bizi cok guldurdun ya

  16. aytac ben sadece bi kere oda sabah sihirli kiz olarak yazdim kimse dalga gecip yine yaz,mis kusura bakma en buyuk arzum bu )))

  17. Aaa kizlar bugun.hic yazmadiniz defnecim elacim hulyacim nihanim reyhancim nerdesiniz sizi cok ozledim hadi gelin artik.cokmu yorgunsunuz yoksa 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 :-(:-( 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

  18. luba peki sen azerbaycanin neresindensin ?? ayrica aytac 9 da okuyorum hala kucukmuyum bunu baska yerde soyleme gulurler sana )))))))))))) 9 da okuyan bi kiz hala kucuk kizmi ??

  19. sihirli kiz mesajları gozuyle yaziyormus :)):)):):) demek ki gozleri bozuk :):):):):)
    o yuzden de doğru yazamamis :):):):):))
    Ayy sihirli kiz güldürdün beni yaaa Allahda seni güldürsün :):):):):):):)

  20. Canim arkadasim dun dugun cok guzel oldu ve saat anca 12 gibi eve gelebildik ve oynamayi severim ama cocuklara baktigim icin cok az oynuyabiliyorum sevgilerimle sana

  21. aytacda denizde burda hatirladiniz mi beni sabah yazmisdim aytac astaraliyim ben sen nereden ???

  22. aha sihirli kizimiz gelmis hos gelmis kiiz nasilsin??? sihirli kizz demek azerisin bende azeriyim hangi bolgesinden??? anlamistim zaten çocuk olduğunu

  23. herkese iyi aksamlarr nasilsiniz ??? ((((((( benim hic morelim yok cunku nurdan ablam gitiiiii ((((( sihirli kiz hic kusura bakma senin sihirlerinle ugrasicak halda deyilim (((

  24. gulcicek tatlim yazsan tesekkur ederim
    o koreli unlu aktor SEO IN GUK
    ben o aktoru cooook severim

  25. Luba canım yazarim hiç zahmet değil sen istediyin aktörün ismini yazarsan sevinirim

  26. Abhi hayranı arkadaşım nasılsın canım hoş geldin ben sana yaziyim dedim kimmiş seni takmayan:))))

  27. devami : bana inanmayan sadece sen bizi cocuk sanma falan derdi simdi anladinizmi guzel tatli kizlar bu arada sizi cooooook sevdim opuyorum butun kizlari esas da deniz*** hulya aytac

  28. bakiyorumda sihire inaniyorsunuz ))))) bunu nerden anladim biliyomusunuz ??? herkes bir dilek istiyor demekki inanip dilek istiyorsunux boynunuza alin icinizde birazcik da olsa inam hisdi vardir el et bana inanmayan

  29. ben sadece 1 kere sihirli kiz adiyla yazdim deniz hulya aytac onlarda ordaydi ben yazarken

  30. aslinda 14 yasim var en buyuk hayalim sihirli olmak adim sema azeriyim bir daha sihire inanmam sizide cok sevdim cok tatli seker kizlarsiniz

  31. Nazlicik hoş geldin bitosum nasılsın ben bilmiyom valla abhiyle pragyanin askindanda bir halt anlamadım dogrusu

  32. Her kese iyi akşamlar canlarım nasılsınız bakalım
    Lubacim Koreli aktörmu arıyorsun o zaman yorum yerine admine yorum yaza bilirsin tatlım
    Benim Defnem Elam Hulyam Burcum
    Reyhanim Serpilim ve ismini unuttuğum arkadaşlarım nerede bakem neden yazmıyorsunuz canlarimmmmmmmm❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  33. Merhaba arkadaslar ben nazli hani bir aralar yaziyordum ama sonra biraktim bir sey soracam abhi tanunun yalan soyledigini ne zaman ogreniyor ve ogrenin ce ne yapiyor bilen varsa lutfen yazsin cok merak ediyorum

  34. İremsucum meraba nasılsın iyi misin cnm bana biraz kendini tanıtabilir misin tabi istersen

  35. Vallahi şuan yanimda olsaydin seni boğardım salak kız anladin sen kendini dimi beynini sihirle yemiş kız

  36. merhaba sehirli kiz sen dumek sehirlisin o zaman sen iyimiboyle sahifasina cikararak benim istediyim aktor haqqinda bilgi vermesini Admin den iste

  37. ay ononim inaniyomusun herhalde sihii.kiz bi kisi inansin diye kendi anonim olarak yazdi bencede alniracim beyni bozulmus

  38. Merhaba deniz araz yenisin sanirim isabella anlatti zaten sormama gerek yok ben iyiyim cnm bende seni.opuyorum tatlim

  39. Ooooffff inanmassaniz inanmayin ben sihirliyim diyorum ay sihirlerimin adabini bozdunuz adim periler prensesi alasidiya

  40. denizcim sihirli kizimiza ne soracaktin cok merak ettim ne diyecek acaba sorsana sihirlerinin torpusu incilmesse yapar

  41. Sihirli kiz eyer adam gibi yazacaksan yaz sihri falan bos ver bunu baska yerde soyleme rezil oluraun kiz sihri fan bos ver hadi gercek ismini soylede arkadas olalim canim

  42. Böyle diziyi hayatımda hiç görmedim bayılıyorum ya bitince tekrarı çıksın

  43. Sihirli kiz 214 yasindamisin ya delirme kiz ozaman bende 1000 yasindayim ve cadiyim hadi gel arkadas olalim hahaha geri zekali almir dogru soluyor gitde su ic hemde 214 bardak ic belki anca buyursu yuru kizim sinirimi bozdun ya deminden beri guluyorum

  44. yasi 214 mus pardon kizlar masallah saa kizim bizle dalga gecme gi allahim nasil birisinya git biraz parka selana sihirli dizileri izlemeyi birak tamammi gi

  45. Kızlar hepinize slmlar nasılsıniz iyimisiniz iyisinizdir umarım hepinizi çok çooooook öpüyorum görüsmek üzere❤❤❤❤

  46. Haaaaaaaaa sihirli kiz gelmis 204 mu olumsuzmusun allah seni islah etsin kiz bu dunyada bir olumsuz allahtir carpilican vallaha hani benim dileyim hani olmadi hala seni bekliyorum sihirlerinin torpulerimi kirilir kiz kiymetli benimde 100 tane yardimcim var ozaman bizde sihirliyiz ya dalga gecmeyi birak gulmekten gozlerimden damlalar akti kiz sen nediyonya gezegenmi ay sen ucuyonmu ucan ayakkabimi nasil tabani kuvvetlimi ayagini aritiyomu bende alim.ozaman alemsinya sihirli kizmis

  47. Heyy sihirli kız sen bizi salak mı sandın senin bu saçmalıgina inanacagımızi mı sandın tatlım git süt iç biraz büyü tamam mı canısı

  48. Aman tanrim siz nasil inanmiyorsunuz benim 7 tanede yagardimcim var melekletim biri sacimi biri makyajimi pedikurumu biri kiyafetlerimi biri armaganlarimi biri sirlerimin kiymetini ve neler neler ben sizin gibi delim ev kadinlari ozelim sihitliyim alasidosido lemiya

    • Heyy sihirli kızz hadi benim istediklerimi yap söz sana inanıcam zengin olmak istiyorum hadi zengin et beni bak söz veriyorum sana inanıcam buyur bekliyorum

  49. soyle tatlim sihirli guclerimin keyfi isterse yapariz biz olumsuzuz 214 yasindayim sihrli kiz ah belki sohrim yorulmassa yaparim sihirlerim kiymetli bekliyorum soyle

  50. kizlar merhaba nasilsiniz iyimisiniz sizi cok ozledim isallah iyisinizdir kendinize iyi bakin sizi cok seviyotum cok.optum sihirli kiz gelmis siteye cok guldum efer sihirliysen kraliceysen gekde benim tasarimimi tamamla ozaman inanirim hadi bekliyirum cnm

  51. Sihirli kiz senin kac yasin varya bak sen benim dediymi iki dakikada yaparsan inanirim hatta senden cok ozur dilerim hatta hidiler gibi kulaklarimi tutarim soz

  52. Hhhh aynen sihirbassin kizim sen bizi cocukmu sandin sen qaliba bebeksin a dogru bebekler bile boyle seylere inanmaz

  53. kizlar sihirli kelimeleri kullandigim icin belki anlamassiniz sihirli.kiz konusuyor ben olumsuzum tum hepiniz avcumum icindesiniz bi sihirle ezerim sizi ha ha ha ha ha dileklerinizi yapmiyatiyorum siginiz kadara beenciil gormedimmi innaanmaayiin

  54. Sihorli koziniz geldi tain ettigim gini kimse beni kale almamis inanmayin dalga gectiniz icin dileklerinizi getceklestirmicem cunku sizi guvercin deil bi canavar kocaman boceye donusturmek isterdim ama acidim bugun gucletimle cok sihor yspyim iyilik yaptim ay ben olmassam dunya ortadan ikiye ayrilacak dua edin kozciskolar hahaha simdi gezegenden geldim gununu kazanani oldum tum dunya beni tanicak ben sihirliyim inanmassaniz inanmayin cokta fifi kizlar simdi sihitli koyafetlerimi deniyorum cok isim var sihirli ucan ayakkabilarimi almaya gidicem sihirce alikadosio