Ah Kalbim 151. Bölüm Özeti 18 Mart Fragmanı Sarla Paraları Çaldım Diyor

Ah Kalbim 18 Mart Özeti

Ah Kalbim son bölümünde Tanu paraları çalmayı başarmıştı. Pragya herkes önünde dolabı açtığında paraların olmadığını görünce şok olmuşlardı. Şimdi Tanu iftiralarına başlıyor. Paraları Pragya nın çaldığını iddia ediyor. Tanu Pragya nın Abhi nin her şeyini çaldığını parasını da çalabileceğini söyler. Akash saçmalıklarını durdurmasını ister. Pragya Akash tan dolabını kontrol etmesini ister. Akash Pragya kendi parasını niçin çalsın diye tepki gösterirken Tanu onun paraları başka bir hesaba aktardığını söyler.

Tanu odasına gelir ve Aliya ya bakarak bir şarkı söylemeye başlar. Aliya dan daha akıllı olduğunu, anne ve kızı aynı anda tuzağa düşürdüğünü söyler. Onları evden attığımda seni de eve çağıracağım derken Nikhil i bilgilendirmesi gerektiğini düşünür. Pragya parayı kimin çaldığını bilmektedir. Tanu nun çaresiz bir şekilde Abhi den nasıl para istediğini hatırlar. Purab’a Tanu nun odasında arama yapmasını ister. Herkes Tanu nun odasına gider.

Tanu nun odasına gittiklerinde Tanu buna tepki gösterir. Pragya paraları aldığını ve sonra anahtarları yerine koyduğunu söyler. Nikhil in hastane masrafları için bu parayı çalman gerekiyordu diye Tanu ya kızar. Dolabı açtıklarından ise şoktadır Pragya.. Şimdi başı beladadır. Tanu nun odası iyice aranır ancak para bulunamaz. Prafgya bi ara Robin i gönderip odanda temizlik yaptıracağım der. Odadan çıkarlar.

Tanu benim odam arandı şimdi de Sarla nın odası aransın der. Abhi, Akash ve Purab onun odasını da aramaya başlarlar. Arama sırasında düğün salonunun kağıtlarını gören Tanu bir şeytanlık düşünür. Abhi aramaların sonunda bir şey bulamayınca Sarla dan özür diler. Dışarı çıkarlarken Tanu 1 dakşka diyerek ordakileri durdurur. Çantadaki paraları görüyor ve onları dökmeye başlar. Herkes şoktadır. Taji Pragaya ya annenden bir şeyler öğren diye azarlar. Sonra da polisi arar. Dadi Sarla nın para çalamayacağını söylerken Abhi gözlerimizle gördük der. 

Dadi her şeyin yanlış olabileceğini söylerken Sarla parayı ben çalmadım diye ağlamaktadır. Tanu elindeki düğün salonunun borç kağıtlarını Abhi ye gösterir. İşta para çalmanın kanıtı der. Pragya Abhi nin bir şeyler söylemesini isterken Mitali denen ….. odalarımızı kontrol edelim. Daha başka nelerimiz çalındı kim bilir diye hakaretlerde bulunur. Yeterki iftiraya uğrama. Vuran vurana. Asıl dostların ortaya çıktığı bir zaman. Sarla Abhi ye ben seni oğlum olarak görüyorum. Böyle bir durumda para çalmak yerine senden yardım isterdim diyor. Abhi bu meselenin kapatılmasını ister. Tanu eğer bu meseleyi kapatırsak yine çalmaya devam edecek diye ortalık karıştırmaya devam ediyor.

Taji bunun ortaya çıkmasını istediğini söyler. Polisler de eve gelmiştir. Herkes şoktadır. Abhi polislerin eve girmesine müsade etmeyeceğini söyler. Tanu polislerin içeri girmemesi hırsızı aklamaz der. Purab ise içeri girmeye çalışan polisi engellemeye çalışmaktadır. Polis beni engellerseniz sizi tutuklamak zorunda kalırım der. Purab bunun bir aile meselesi olduğunu söyler. Polis içeri girer. Tanu şimdi başka bir planı devreye sokar. Tanu aslında suçlunun Pragya olduğunu bunun için de masum annesini kullandığını söyler. 

Sarla Tanu nun kendisini bırakıp Pragya nın üstüne gitmesinden şüphelenir. Sarla kızının hapse gireceğini ve bu süreçte de Abhi nin Tanu ile evleneceğini düşünerek hırsı benim diye bağırır. Müfettiş rapor tutar. Dadi neden böyle yaptın diye Sarla ya bakar. Sarla Pragya ve Abhi yi düşünüyorum der.

Ah Kalbim 151. Bölüm Fragmanı

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 7 Ocak 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Ah Kalbim 151. Bölüm Özeti 18 Mart Fragmanı Sarla Paraları Çaldım Diyor (230 Yorum)

    • LUBA CANIM ÇOK SEVİNDİK ARKADAŞ OLMAMIZA BU ARADA MEN TERTER RAYONUNANIM YASEN CANIM AZERBAYCANIN HARASININANSAN

  1. DEFNOŞ seni bilmezmiyim sen kimseyi nefret etmesin
    Benimde erkeklere bir nefretin yok hiç olmadı
    Ama DEFNOŞ sen beni hep güldürüyorsun senin yorumlarını gördüğüm anda yüzüm gülüyor
    Bide dün senin yüzünden başima çok kütü birşey geldi
    DEFNOŞ dün babaaneme gitik çok hasta ALLAH yardım etsin babaaneme
    Bütün akrabalar gelmiş herkes kuranlar yasinler okuyor bana dediler sende oku bende yok bana tesbih verin ben tehsbih çekiçem dedmim ve sonra DEFNECİM çaktırmadan sayfaya bi girim dedim baktımkı şu abhi pıragyanın elini öptü diye sayfa gelmiş ve sende o sayfada yazmişsin abhi sen ancak pragyanın elini öpersin diye ayyy defnoş bir kahkayla güldüm yeminle hekes bana o kemal sunalın bir filimi varya adam diyor ki neden bana öyle manalı manalı baktıın herkes bana bir manali baktılar:)))))))
    yerin dibine girdim sonra abimin eşi geldi bana kızdı sen ne yapıyorsun diye telefonumu aldı bende sonra halamlar benimle hiç konuşmadılar:))
    Kendi kendime dedim olan defne yine yaptın yapacanı halen akılam geliyor gülüyorum o halime
    İyiki varsın DEFENM 😉

  2. yuh!!! yaaaa ben yalnişmi anladim?80 kadinmi?
    Aferin cerencim kadindar
    cerencim senin 23 yasin var yani nasin.
    Ben sok !!!!!!!!!! qaliba

  3. İYİ AKŞAMLAR CANLARIM BENİM NASILSIZ BAKIYORUM HER KES KENDİNİ TANITIYOR BENDE TANITIYIM DEDİM ÇÜNKİ BENDE AZERİYİM 21 BUÇUK YAŞINDAYIM BEKARIM AYLEMLE YAŞIYORUM 1,75BOYUM VARİNCE BİRİYİM UP UZUN SAÇLARIM VAR MÜZİK DİNLEMEYİ FİLİM SEYRETMEYİ YENİ ARKADAŞLIKLAR KURMAYI ÇOK SEVİREM SİZLERLEDE ARKADAŞ OLMAYI ÇOK İSTERİM•♥•♥

  4. REYHANCIIM bende merak ettim açıkçası amma yinede mesajı açmaya cesaret edemedim çünkü çok dikkatli davranmaya çalışıyorum daha önce Başıma gelen kötü olaylardan dolayı amma yinede beni virüs bulduuu:):):):)

  5. HAYIRLI AKŞAMLAR KIZLAR NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    YENİ GELEN ARKADAŞLAR ARAMIZA HOŞGELDİN
    SEFALAR GETİRDİN
    ..
    KIZLARRR BUGÜN YEGENLERİMİ BOVLİNG OYNAMAYA GÖTÜRDÜM
    ŞİMDİ GELDİM
    KENDİME ÇAY GETİRİM BOL BOL YAZARIM

  6. Herkes tanıdım menu oldun işallah siden bir gün aşk olrsuz herkes dua ederim siz ler ço sevdim all

  7. Ceyda şimdi daha dikkatli okudum senin yorumunu … Ben senin tam aksinim hic sevmem bar havuz eylencesi falan filan hic bi zamanda yapmadim.ama tabi her kes kendine yani..ama bence iyi deyil yaa boyle weyler

  8. Meslek olrak kızlar ve kadın doktorum ve şirket var arkadaş lar ve tam 80 kadın doğrdum

  9. Hulyacim ayni sorun bendede var canm .aynen bende hic istemeden biweyler geliyo ekrana cikmak istiyorum ama ne yapsamda nafile cikamiyorum…ne yapsam bilmemki

  10. Kolay gelsin Kelebeyim bitanem İremsuyada selamlarimi ilet seni cokkk seviyorum Ablasinin bitanesi prenses İsabellam..biliyomusun seni barbilere benzetiyorum ben

  11. uzgunum ceyda … sen kalp cerrahisin nesin bilmiyorum amma burda yazisanlarin hepsi benim ablalarim ve abilelerim yani kardeslerim sende aynen

  12. cerencim bende kendimi tanitiyorum adim xanim azeriyim 19 Yasindayim bekarim KURANI KERIM okuyorum 10 yasindan Namaz kiliyorum seni tanidigim icin cok mutlu oldum ALLAH ESIN VE COCUKLARINI KORUSUN SENI COOOK SEVIYORUM KENDINE COK IYI BAK ALLAHA EMANET OL

  13. How geldin aramiza Ceydacim Ak aylesi geniş ve sicak ayle sende iyiki geldin ben Nihan can 25 yaşindayim bekarim Azeriyim !!!

  14. Evet luba canım 18 yaşınıda evildim teşekkür ederiz canım ısabellam evet canım sizle çok sevdim

  15. HÜLYACİM virüs nalsıl giriyor bende anlamıyorum çok başima geldi ama ben olsam mj bakardım:))

  16. HÜLYACİM evet aynen öyle oldu
    Ee bende bukadrıda olsun zaten kendimi pek şanslı gürmem bu konuda şanslıyım ama 😉
    HÜLYACİM İNŞALLAH sende birgün ruh ikzini bulursun
    Canım arkadaşım

  17. Yaaaa tatliş arkadaşlarım benim hattıma virüs bulaşmış 4 ad. virüs varmıış:(:(
    Ben o kadar dikkat ederken her yere girmezken bu nasıl geldi başıma yaaa offf bu internet ne kadar da tuzaklarla doluu:/:/:/

    • Şimdi internet üzerinden bana MESAJINIZ VAR geldi tabi ben bakmadım ve öyle duruyordu sonra ben farkına varmadan elim değdi herhalde biranda mesaj açıldı:/:/
      Ve mesajı göndereni öğrenmek için tıklayın yazıyordu:/
      Ve ben tıklamadım ve çıkmak istedim..

      • Amma ne mümkün bir türlü çıkamadım tıkladım defalarca çıkamadım ve sonunda hattı kapattım açtım yine aynı şey duruyor ve sonra tekrar tekrar açtım kapadım hattı ve o mesajdan çıktım amma sonraaaa…..

        • Sonra virüsünüz var temizlemek içim tıklayın yazdı tıkladım başka bir şey açıldı oraya tıkladım başka bir şey daha tıklaya tıklaya en sonunda bi site adı çıktı ve siteye üye olun çıktı çıldırdım resmen sinirden üye olmak istemiyorum çıkmak istiyorum yine çıkamıyorum sonra yine aynı işlemi yaptım defalarca hattı açıp kapattım ve çıktım sonunda amma eğer virüsler temizlenmezse hattınız çöker iletisi geldiii ufff bu neee yaaaa:(:(:(:(

          • CANIM BENİMDE BAŞIMA GELMİŞDİ ÖYLE BİŞEY EVET TELEFONU DONDURUYOR ÖNEM ALMAK GERKİR TATLIM PLAY STORAYA GİR ANTİ VİRUS YAZ GELİNCE TELOFONUNA UYGUN VE ÇOK BEYENİLMİŞ BİRİNİ YÜKLE VİRUSLARI TEMİZLESİN BEN YÜKLEDİM ŞİMDİ ÇOK RAHATLADIM VİRUS DÜŞEN KİMİ HEMEN TEMİZLİYORUM•••

  18. Uff ya su tanu denen cadinin yaptiklari ne zaman ortaya cikacak…vay arkadas hep kotuler mi kazanir…nasil sinir bozucu bi kadin

  19. merhaba cerencim bende tip.okuyorum cnm b.c. 17yasindayim beyaz tenliyim sari pembe saclarim ikizim var baska karxesim yok annemde doktor kendisi b.h. istanbulda oturuyorum karadenizliyiz lazuz oyle baska bir sey sormak istersen sorun yok cnm tekrar hosgeldin kendine iyi bak tatlim .
    esrincim bu aralar biraz yogunum oyuzden cnm .

  20. cerenci has geldin ALLAH seni senin kocani ve cocuklari korusun
    sen 18 yasinda evlendin oylemi?

  21. isabella hanim seni cok merak ediyorum neden fotagraf paylasmiyorsun seni cok ozledik hadi gel seni cok seviyorum.iyiki.varsin.seni cok seviyorum iyiki varsin bella hanim.

  22. iyi aksamlar arkadaslar nasilsiniz cerencim pragyam hos geldiniz aramiza reyhanim tatlim ben cok iyim sen nasilsin hayat nasil gidiyor seni cooooook seviyorum kendine cok iyi bak ALLAHA EMANET OL

  23. Merhaba pragya hoşgeldin bize kendini tanıtır mısın tabi istersen

  24. salam kizlar salam ben edirneden. ceyda cok yeni kisi geldi bende tam zamani dedim1 yil sizi takip ediyorum 28 yasindayim kalp cerrahiyim yani ask crrahiyim asik olmak isteyenlere bi nester yeter bende ben uzun boyluyum esmerimm saclarim yesil gozlerim lensli acik geyinmeyi severim kiz arkadsim fazla yok genelde erkek arkadslarim cok var hobilerim bara giderim kitap okumam alisveris favorun en cok ta yazin havuzda arkadaslarla eglenmeyi severim.cunku eglenceli yaparlar dostlar hadi sizde tanitin kizlarrr

  25. Merhaba kızlar hayırlı akşamlar ben kendimi tanıtım 23 yaşınım ve evlim ve iki çocuk annesim m ve kızları bende siz gibialbim çok seviyorum onu herkün izliyorum ve Meslek işim de doktor um kızlar ve eşim beraber ilzyorm ve burcum arkadaş lar balık siz yorumları larnızın Beydimi ve kızlar ben türkm ama eşi m Hayır ve eşlim almyan da taşıdık ve birbirimizi aşk olduk sonra evldik evilğim tam 5yıdı r oldu ve beden almaya otryurm

  26. Helincim sen nerelerdesin gözük müyorsun nasılsın iyi misin iyisindir inşallah hadi gel

  27. aaaaa masallah kizlar 2 gundur ne cok yenikisi geldi aramiza meehaba pragya hosgeldin gercek adinne tatlim

  28. geldim nihanim burdayim cok iyiyim ineleri kumaslari kesiyorum ineleri sabitliyorum iremsunun tasarimini yapiyoruz iste cnm nihanimmmmm.
    almiracim saol cnm biz iyiz sen nasilsin bende seni cok seviyorum tatlim.
    cerencim merhaba hos geldin aramiza demek doktorsun ne doktorusun peki tatlim.

  29. İsabellam DENIZ ARAZ NIHAN CAN ARNAV SULTAN HAYRANI HÜLYA İREMSU DEFNE,LUBA ABLAM kızlar hepinize iyi akşamlar mutlu akşamlar diliyorum her birinize isimlerini unuttuğum diğer arkadaşlarım hepinize iyi aksamlar❤❤❤

  30. ELAM WEKERPAREM BİTANEM NERELERDESİN NASİLSİN YOKSA KİRQİNMİSİN BANA..AY BEN SENİ KİRMAYİ HİC İSDEMEM BEBEYİM…CANİM 1 OCAKTAN BUYANA BURAYA YAZAN BEN DİYİLDİM CANM BEN DUNDEN İTİBAREN GELDİM…SENİ COKK SEVİYOR KİRMAYİ HİC İSTEMEM OPUYORUM SENİ SULTANİM❤❤❤❤❤

  31. NURDANIM ben her halükarda sevmiyorum Haliti. Yani yolda saati saati sorsa sapık diye polise veririm iyyy 😎
    Kenanla Bergüzar yakışırdı evet
    ☘☘☘☘
    Reyhanim ben dost canlısı biriyim zaten 😀 öyle erkeklere karşı bi tavrım yada nefretim yok. Sadece fıtratlarını ve iç dünyalarını öğrendim üniversite sayesinde 😉 şimdi profesyonelim artik.
    Ee iyi olmuş seninde arkadas kalamadigin canim Allah Allah 😀

  32. Merhaba ceren aramıza hoşgeldin demek doktorsun seni aramizda gördüğüme sevindim cnm istersen bende kendimi tanıtim ben almira 20 yaşındayım mersinde oturuyorum sormak istediğin bişey varsa cevaplayabilirim

  33. BURCU ABLACIIM sana İYİ EĞLENCELER diliyorum:):):)
    Erik dalı çalarlar şimdi düğünde:)Oynanayı sever misin:)?:)
    Ben bayalırımmm:):):):)

  34. REYHANCIIM:)
    Zeynocuum kaynanası ile didişiyordur belki yine o yüzden yazamıyordur :):):):):)

  35. Sevgili arkadasim hulya ben ve ailem cok iyi ve cocuklari senin adina optum ve bugun amcamin kizinin dugunu var saat alti da ve oraya gideceyiz kismet olursa sevgilerimle sana canim arkadasim

  36. Evet babami 3 ay once kaybetdik canim abim 18 yasinda annemde ben daha bebekken beni birakip gitmis baska kardesim yok ama 3 tane kuzenim var kardesim gibi ama erkekler canim

  37. Arkadşlarim napıyosunuz nasilsıniz umarım iyisinizdir isabellacim luba ablam sizi cok seviyorum canparelerim siz diger kızlar hepinizi öpüyorumm

  38. REYHANCIIM tatlişim sen şanslıymışsın kıız tek erkekle arkadaşlık etmilsin zaten onun niyetini anlayınca zaten sende ona aşık olmuşun:):):)
    Bende öyle olmadı ben niyetlerini anladığım anda bana itici geldiler ve kaçtım:):):):):):)

  39. Merhaba kızlar hayırlı akşamlar ben kendimi tanıtım 23 yaşınım ve evlim ve iki çocuk annesim ve kızları bende siz gibi ah kalbim çok seviyorum onu herkün izliyorum ve Meslek işim de doktor um kızlar ve eşim beraber ilzyorm ve burcum arkadaş lar balık siz yorumları larnızın Beydimi ve kızlar ben türkm ama eşi m Hayır ve eşlim almyan da taşıdık ve birbirimizi aşk olduk sonra evldik evilğim tam 5yıdı r oldu ve beden almaya otryurm

  40. DENİZCİM kuzum iyim hamd olsun hayat işte gidiyor bişekilde
    Sen nasilsin sende hayat nasıl
    Bende seni kocaman ÖPÜYORUM
    ALLAH EMANET OL ❤

  41. Annem bilmiyorum yani ben bildiyim uzere bakuli ama neresinden oldugunu bilmiyorum denizcim

  42. Evet okumuyorum canim buyudukden sonra birseyler yapmaya calisicam 18 yasimi doldurup annemi bulmasamda burdan gitmeyi dusunuyorum canim

  43. kizlar mehaba nasilsiniz beni sorwn ariadslarim ben iyiyim saolun hepinizi vlcok seviyorum simdi bellayla tasarimimi tamqmliyoruz ama size yazmaya devwm edicem bugun isallah eee kizlar gununuz nasildi nasil gecti.15tqtilde neler yapacwksiniz bakalim yeni gelen arkadaslarim hosgeldiniz kendinizi bana tanitirmisiniz isterseniz bende tanitirim.
    kizlar sizi cok seviyorum

  44. DEFNOOŞUUM yok kız yeğenim değil:):)
    DÜNYAYI GEZİYORUM programından YAKUP CAN:) Kanal 7 Pazar günleri saat 15:yayınlanıyor:)Çok güzel bi gezi programı seyretmeni tavsiye ediyorum tatlişim tüm dünyada çok güzel yerleri geziyorlar ve adeta insan seyrederken sanki orada onlarla birlikteymiş gibi hissetiriyırlar:):)
    Sunucu Yakup Canın annesi ve 3 yaşındaki Yakup Can kamera önünde ve kamera arkasında da Yakup Canın babası:):)

  45. DEFNOŞ hülyacim şu erkek kadın arkadaş olamaz dediğiniz ama hepinizde yaşamişsiniz:))))
    Keşke daha önce bana deseydiniz bende dikat ederdim ben bilmiyordum gerçekten tabi şimdiye kadar hiç erkeklerle herhangi bir arkadaşlığım olmamıştı ilk ve son oldu:))))
    Oda olan oldu zaten 😉

    DEFNECİM halit ergenç karisinimi altatı ayyy ALLAHım ben haliti seviyordum şimdi gözümde düştü ya keşke doymasaydım gözü kör olsun INŞALLAH
    HÜLYACİMcanım Sen nasilsin neler yapiyorsun
    ELOŞUM KANKİM YİLDİZİM nerlerdesin iyisin İNŞALLAH
    NURDANCIM nasılsın ben yoken yazmişsin bol bol:))

  46. canim ablam guzeller guzeli nurdan ablamm nasilsin canim ablam ???))))) seni coooooooooooook seviyorum ve kocamannnnn opuyorum papatyam allaha emanet ol )))

  47. Annem azeri babam turk ben simdi bakudeyim amma kisa sureliyne babami kaybetdikdwn sonra buraya geldik aslinda ben turkiyeye gitmek istemiyorum annemi bulmak icin geldim buraya yani simdi bakudeyim canim

  48. az once elim deydi yorum gitti )))))))))) evet nerde kalmisdik denizciiim 2 tane abim var benden buyukler annem babam ailede 5 kisiyiz canim

  49. Bergüzarı Kenana yakıştırdım nedense boyu boyuna uygun güzelliği güzelliğine ❤️❤️❤️

  50. Ooo iyi gezmeler Reyhann ☺️☺️☺️☺️ Hülyaa maşaAllahın var bugün çok aktifsinn ☺️☺️☺️☺️ Gamzelimm ayrıca banada itici geliyor Halit beyzade

  51. *♡*REYHANCIIM*♡*Tatlişim Hoşgekdiiin:):)
    Tatlişim çabuk oku yorumları ve çabuk gel seni çoook özledim canparem:):):)

  52. canim deniz araz simdi okula gitmiyormusun ??? turk musun ? yoksa azeri ? ben deniz 17 yasim var senden 3 yas buyuyum

  53. reyhancim ben iyiyim sen nasilsin tatlim bende seni cok opuyorum.denizcim cok iyim ben cnm bizde seni cok seviyoruz.nihanim hosgeldin tatli cileyim ben iyim sen nasilsim seker tatli arkadasim seni co opuyorumm

  54. Canlarım nasılsınız benim gezmelirim şimdi biti sizleri çok özledim baya sayfalr açılmış size bir selam verim ondan sonra yorumlarınızı okucam sizler neler yaptınız hafta sonu
    Yani benide gezme derken ayle ziyartleri yaptım
    HÜLYACİM DEFNEM ELOŞUM NURDANCIM SEVDACIM HELİNCİM İSABELLACİM SEMACIM TUNACİM BEGÜMCÜM XANIMCIM AYTAÇCİM GÜLÇİÇEK BUSECİM İREMSU AIDECİM
    Hepiniz kocaman selamliyorum ve öpüyorum

  55. Ha Berguzari bende çok seviyorum binbir gecede tanistilar. Orada da sapikti adam. Bi gece Karsiliginda bi milyon dolar verdi kadina. Ama Bergüzar Halitin ilk evliligini yıktı o kadincagiz da çok agladi tedavi gördü. Herkes layığını bulacak bi sekilde..
    YAKUP CAN kim Hülyoşum yegenin falan mi 😉

  56. Tam olarak ismim deniz araz 14 yasim var haziranin 2 si dogum gunum benden buyuk abim var 3 sinifa kadar okudum ailem izin vermediyi icin okuyamadim bos vakdimde kitap okuyuyorum bide kuzenimle vakit geciriyorum kuzenim erkek 2 bucuk yasi var

  57. Adasim deniz diyer sayfada bana istersen kendini tanit demissin tamam kendimi tanitiyim canim

  58. Selamm isabellam ben hic seni unuturmuyum sabah yazarken sordum seni ama yoktun canim…sen canimsin benim hic olurmu oyle wey bitanem seni coooook seviyorum kelebeyim

  59. Merhaba tatli arkadaslarim isabella canim arkadasin nasilsin ya ben hepinizi cok sevdim ya tatli arkadaslari luba ablam yine yoksun

  60. Tatliş arkadaşlarım biri bana sorsa KİMİN YERİNDE OLMAK İSTERSİN?diye ben
    YAKUP CANın derdiiimm:):):)
    Yaaa ne şanslı çocuk MAŞALLAH SUPHANALLAH:):)
    Anne ve Babası ile birlikte bu yaşta DÜNYAYI GEZİYOR:):):):)

  61. kizlar simdi hepinizin adini tatli kalpli kagitlara yazdim ve altina sizinle ilgili guzel seyler yazdim simdi aynamin kenarlarina asiyorum bunu sizi cok srvdigim icin nasisiniz diye sordumda adlarinizi yazmayi unutmamak icin ve sizin yanimda oldunuzu arkadaslarimin benimle oldunu hisetmrk icin asiyorum 🙂 🙂 SIZI COK SEVIYORUM 🙂 🙂 🙂

  62. Ayyyy DEFNOŞUM güldürdün beni sapık tipli ama kaptı güzel Bengüzarı:):):):):)
    O kadını çok beğeniyorum çok hoş bi bayan:):)
    Defnoşum seyirci bence gerekeni yaptı BEDDUA ETTİ o onlara yetti zaten:)
    Ve bazı din adamları dediler ki ALLAHIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞ KİŞİLERE İFTİRA ATMAK YAŞAYAN KİŞİLERE YAPILMIŞ İFTİRALARDAN DAHA KÖTÜDÜR VE CEZASI DAHA AĞIRDIR ÇÜNKÜ ONLAR KENDİLERİNİ SAVUNAMIYORLAR BU DÜNYADA OLMADIKLARI İÇİN…
    Amma bence onların da ahları tutar…

  63. defne ablam bu sefer de sana yaziyim dedim ))))) nasilsin canim ablam ne zamandir seninle yazisamiyoruz hayat nasil gidiyor opuyorum seni kocaman allaha emanet ol ablaciimm ))))))))))

  64. Selam kac yerde mesajlasiyorsunuz her yerde sisziniz bn her kezle tanismak istiyorum kendinizi tanistirirmisiniz Bn merve yas 14 a siz

  65. Çok iyi yeni sayfa gelmiiş bi önceki sayfa dolmuş taşmıştı zaten:)Ben de az önce oraya yazmıştım:):)

  66. REYHOŞ nerdesin gezmelere mi gittin??
    Hülyoşum o diziyi izlemek bile vebal ya. Kanuni zaten hayatini at üstünde savaşarak gecirmis. Maşaallah Halit Ergenc haremden çıkmıyordu kadin düşkünü pis sapik manyak. Zaten halit de sapık tipi var. Vatanim sensini o pis adam yüzünden izlemiyorum tansiyonum çıkıyor onu görünce
    Tüm dünyaya da rezil ettiler bizi o diziyi cekerek hayret yaa. RTUK VE SIYASETCILER DE HICBIR SEY YAPMADILAR SAGOLSUNLAR YAA 😡

  67. Çok iyyi yeni sayfa gelmiş bi önceki sayfa dolmuş taşmıştı ben de az önce oraya yorum yazmıştımm:):):)

  68. kizlar nasilsiniz canlarim ?? nurdan Ablamm papatyam ben iyiyim allaha sukurler olsun sen nasilsin ablam ?? senin kirmizi elma yanaklarindan kocaman opuyorum guzel ablam )))))

  69. nihanim canim nerdesin unuttunmu beni hadi gel seni cok ozledim ve diger tatli kizlar nerdesiniz sizi cok ozledim hadi gelin……..

  70. bizde seni cooook seviyoruz melek yuzlu isabellam seni kocamAn opuyorum allah a emanet ol gulum ))))

  71. kizlar gecen syf.yorum yadim isterseniz dilerseniz okuyun tekrar soyluyorum SIZI COK AMA COK SEVIYORUM TATLI GUZEL SEKER PRENSES GAMZELI GUZEL YUZLU ARKADASLARIM. TATLI ELNA ELMA YANAKLARINIZDAN OPUYORUM 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂