Adını Sen Koy Sabah Kimdir? Hande Cömertler’in Sevgilisi Kim? Kaç Yaşında

Adını Sen Koy dizisine güzelliği ile büyüleyen bir kız daha geldi. Hande Cömertler her ne kadar dizimize başrol olarak gelmese de güzelliği ile oldukça dikkat çekecek. Hande Cömertler daha önce Ruffles reklamında oynamış ve ismini duyurmaya başlamıştı.

Haziran 1996 yılında dünyaya gelen Hande Cömertler daha 21 yaşındadır ve tiyatro ile ilgilenmektedir. Hande Cömertler Adını Sen Koy dizisi ile ilk defa bir dizide rol alacaktır. Bir çok firmada model olarak da yer alan Hande Cömertler oyunculuğa tiyatrodan alışkındır ancak uzun süreli kamera deneyimi ise Adını Sen Koy ile ilk olacaktır.

Adını Sen Koy dizisinde Gözde Gürkan’ın hayat verdiği Mehtap karakteri diziden ayrıldığını açıkladı; biz de daha önce mahalleye yeni bir kızın geleceğini öğrenmiştik bu kız ise bir emlakçıda çalışacak. Dizimizde Hande Cömertler’e Sabah diye sesleniyorlar. Hande Cömertler Adını Sen Koy’da Sabah karakterine hayat verecek.

Hande Cömertler’in Sevgilisi Kim?

Hande Cömertler instagram adresinde sevgilisi ile olan fotoğrafını paylaşmış ve altına Love You Miss You sözlerini eklemiştir.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 30 Ağustos 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Adını Sen Koy Sabah Kimdir? Hande Cömertler’in Sevgilisi Kim? Kaç Yaşında (36 Yorum)

  1. Her kese selamlar Azerbaycandan Adini Sen Koy dizisine ailelikce bakiyoruz ve cok seviyoruz her gun ne olacaq deye merakla bekliyoruz her keside cok seviyoruz Zehrani yani Hazal hanimi daha cok seviyoruz mumkunse beni de siralariniza katin

  2. Ben sabah karakterini hiç beğenmedim ilk bölümünden itibaren izleyen biri olarak söylüyorum lütfen çıksın diziden

  3. Merhaba ben de adini sen koyun yakin izkeyicisiyim melekcim sen hangi ulkelisin sora bilirmiyim acaba yani turmusun azarbeycanlimisin

  4. Selam adini sən koy aylesi sizi çok sevyorum adini sən koy bir tane baslasin artik izlyelim sabrszlkla baslamasini beklyoruz

  5. Herkese Merhaba Arefeniz Mübarek olsun arkadaşlar.

    Fazlası ile iş var yetişmesi gereken 5 dakikalığına girdim 🙂

    Merhaba Melek, sen aramıza çoktan katıldın. 🙂

    Evet uzun zamandır yorum yapmayan arkadaşlar var. Sürekli yorum yazanlarda şimdi isimlerini yazar ve unutursam alınmasın kimse,

    eskilerden girmeyen gelecek diye beklediğim, ülkercim var, sude, vefa, var.
    ara ara giren yazan, murad abi var, demet, sonra devamlı yazanlar, ır abimiz, Aylin, Lale, A.S.K. HASTASİ, hanım abla, fati, zehöm, Aslınur, Gozel, aytac azari fan, bir aytacımız daha var, selin, Asena, Zehra, Hayat, nesrin, ayşe.c, ismszgnc, Betül, Könül Azeri, tuğba, Nurbanu, Yusra, Şirin, SaHil, Pünhan,
    daha bir sürü saymakla bitmezki arkadaşlarımızı, listede adı olmayanlar kusura bakmasın.

    Aliyaa, sende hoş geldin, yeni gelen arkadaşlarımızın çekinmesine gerek yok, kapımız herkese açıktır.
    şimdi benim gitmem gerek işlerin yetişmesi için yine gelirim görüşürüz.

    • Teşekkür ederim Aslı. Benimde pek vaktim olmadığı için bakamıyorum siteye. Yakında tanışırım arkadaşlarla inşaallah. Birde beni aranıza aldığınız için teşekkürler 🙂

        • İyiyim teşekkürler sen nasılsın? Kusura bakma islerim olduğundan siteye pek giremiyorum. Yorumunu simdi gordum. Birde bana siz değil sen de olur mu? Aslı ile konuşmamda soylemistım resmiyetten hoslanmam.

  6. Ne videosu ben görmedim nerde video kaç gündür siteye girmiyorum aliyaa aramıza hoş geldin şimdiden hayırlı bayramlar herkese

  7. Merhaba ben aliyaa nasılsınız ben buraya bir kaç defa yorum yazdım okundumu bilmiyorum.benide aranıza alırsanız çok sevinirim

    • Buraya yazmissaniz mutlaka okunmusdur , davete gerek yok , herkes borada biri bieinin kardesi .aslinur hanimefendi ben simdi gordum , biz iyiyiz , sen nasilsin , tatil ozon oldugundan her kesin isi gucu cikdigindan buraya giremiye bilir ve ya girirse yorum yazmaya bilir ama gelismeleri takip ediyorlar , sende cok iyi yaparsin yeni sezonu ozetlesen , tabi aslida yazacak ama sende yazsan daha gozel olur.

  8. aslinurcum canim bend onu gordum hem ben o guleri omerin odasinda masasinin uzerindede gormushtum havuzun bashindada 2 hafta once bi fotoda gormushtum resmin uzerinde acaba konakta neler oluyo partimi acaba var diye yazmishtilar

  9. Aynen oyle janym omarym şan ve şohrata kendini kapdyrmaz tabyky bu geydigi ateş gomlegine ne kendini nede sevdiklerini yakmaz enşalla
    Gelelim Aslinuri merak etdiren konyya belki konaga omerin annesi gelmişdir Halamyzda Ayşeye Omer ile Zehraya belli etmeyejeksin dimi diyyondyr Omer sinirlenmesin diye tabyky bu benin uydurmam hoş iyi gijeler ask ayilem

    • Ay Allah iyiliğini versin 😀 😀
      “Aslınuri” beni gece gece güldürdün 😀 😀 Allah da seni güldürsün Gozel
      Aslı Aslınuri’yi hatırladın mı 😀

    • Asena o değil de İzzet Güneş bir video paylaşmış , videoda havuzu çekmiş , konağın havuzu süslenmiş gerçi sadece kolonları çiçeklerle süslemişler herhalde set bittikten sonra çekildi o video
      Acaba konakta kutlama ya da parti gibi bir şey mi var , bak bunu da çok merak ettim şimdi

  10. selam ask aylesi yeni oycumuz hos gelmis sefa getrmis cok da guzel qzmis ayrli olsun aslinurcum bende cok merak etim simdi acaba omer neyi beli etmyecek mis zehraya her gun dahada merak edyorum dizi baslamada ben merakda olcem nerdeyae hic bi sey isdemyorum bir tek adni sen koy yeni sezon cok guzel rentgle alsin dahada zirvelere kalksin insallah yeni sezon cok guzel olur

  11. Arkadaşlar, buraya da yazayım
    Bir tane video paylaşılmış konakta setten , video bir kediyi çekiyor ama çekim sırasında konuşulanlar acayip merak uyandırıyor , konuşulanlar da şunlar ;
    (Cevriye hala konuşuyor) diyor ki ; Daha ortada kesin bir şey yok , hem Ömer Zehra’ya belli etmeyecek dimi… diyor
    Acayip merak ettim, Ömer Zehra’ya neyi belli etmeyecek
    Kafamda deli sorular …

    • Ben seyrettim onu da Halamız sanki
      “daha ortada kesin bir şey yok, hem Ömer ile Zehra ya belli etmeyecektin dimi? diyor ben öyle anladım.

  12. Iyi gunler sevgili ayilem ya diziye yeni gelenlere hoş gelmiş safa gelmiş diyorum menin iki tane sevgililerim omer ve zehrama kutulikler bile yaklaşmazlyk şarty bilen gidenlere hoşçakal bay bay diyorum ya niye hep kutuler jeza almadan gityolar Alevde,Mehtapda yapdygy kutuliginin karşylygyny alsaydylar surunup surunup gitselerdi çok sevinerdim
    Aslijim bu kizi Erkan Meric bile deneme menje Erkan tek sende menin bile ayny fikirdesin umarym ERKAN dunya yuzunde bitane

    • İyi günler Gozelcim, bu dizide 1. sezonda kimse ceza almadı ki, bakalım 2. sezonda diziden çıkan isimler nasıl gidecekler ceza alıp mı? almadan mı? izlemeden bir şey söylemek istemiyorum.

      Erkan kardeşime gelince, şuan ona çok güzel bir kapı açıldı ve o bu kapıdan içeriye giriyor. Benim hissettiğim bu yolda güzel şeyler yaşayacak ve ismini daha da çok kitleye duyuracak.

      Ancak dikkatli olmalı, bu yol güzel olduğu kadar dikenlerle kaplı olacak. Canının yanmaması için, kendi çizgisinin dışına çıkmamalı, şan ve şöhret ateşten bir gömlektir. Ateşten gömlek giyilir mi? giyilir. giymesini bilirsen çok güzel giyilir. O gömleği giydiğin an hem yanmayacaksın, hem de yakmayacaksın, zor yani. Güzellikleri olduğu gibi zorlukları da olan bir yola girdi.

      Erkan kardeşimin önü çok açık, Hayırlı olsun bu yolculuk ona.

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  13. Bu güzel kızın da geleceği çok parlak. Ben ondan bu enerjiyi aldım. Tıpkı ERKAN MERİÇ gibi.

    Bakalım dizi de neler olacak?

    Beton ile mi bir geçmişi var, yoksa Betonu bu kız mı konuşturacak?
    Yoksa Ömer’i görüp ona hayran mı olacak? Yoksa Zehra ile bir tanışıklılığı var mı izleyip göreceğiz.

    kafada bir sürü senaryo yazıldı bile 🙂

    Önceki sezondan kalan konuları kapatsalardı iyi olacaktı ancak görünen o ki eski defterler çoktan rafa kalkmış, yerine yeni defterler açılıyor bakalım bu yeni defterler neler getirecek diziye.

  14. Asli hanım faceniz varmı? Sizi oradan takip etmek istiyorum. Varsa söylermisiniz lütfen. Sizi görmek istiyorum

    • İlginize teşekkür ederim Melek hanım, ben sadece burada varım. Başka bir yerde bulamazsınız beni.
      Allah izin verir Ömür verirse adını sen koy dizisi 2. sezonunda da burada olmayı istiyorum.

      • Üzüldüm sizi gormeyi çok istiyordum ama olmadı. Eğer sorun olmaz ise yaşınızı sorabilir miyim acaba? Ama söylemek istemezseniz sorun değil anlarım ne de olsa bayanların yaşı sorulmaz zaten bende yasitim var mi diye soruyorum söyler misiniz lütfen özel değilse?

        • Merhaba Melek hanım, siz yenisiniz sanırım, eski zamandan takip ediyor olsaydınız bilirdiniz ki ben yaşımı hiç söylemedim. Söylemeyi de düşünmüyorum 🙂
          Kim bilir belki sizin yaşıtınız arkadaşlar vardır aramızda, sizin yaşınızı bilmediğim için var yada yok diyemeyeceğim.
          Ama yaşın ne önemi var ki? Önemli olan karşılıklı konuşup anlaşabilmek, kırmadan, incitmeden, ayrı fikirlerde olsak bile bir konuda karşılıklı konuşabilmek.

          • Teşekkürler cevabınız için evet kısa bir süre önce geldim bu siteye ama hiç yorum yapmamıştım. Analizlerinizi severek okuyorum bir anda tanışma isteği doğmuştu bende ama olmadı yinede mutluyum sizi göremesemde konuşabiliyorum bu da yeter. Kendinize iyi bakın.

          • Teşekkür ederim Melek, umarım Melek demem de bir sakınca yoktur?
            Aramıza hoş geldiniz. Analizleri
            okuyup beğenmenize de sevindim onun içinde ayrıca teşekkür ederim.
            Bundan sonra sıkça konuşuruz inşallah iyi geceler 🙂

          • Hiçbir sakınca yok Melek demende. Zaten resmiyetten pek hoşlanmam. Sizli bizli konusmaya gerek yok yani. Bu arada bu siteye kimler yorum yapar? Uzun süredir yazmayan arkadaşlar var mi? Söyler misin Aslı? Hepsiyle tanışmak isterim. Aranıza katılmak istiyorum da izin verirseniz 🙂