Adını Sen Koy 285 Bölüm Analizi (ASLI) Star Tv 16 Şubat 2018 Cuma

132 yorum
304
Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+


Eklenme Tarihi: 18 Şubat 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Adını Sen Koy 285 Bölüm Analizi (ASLI) Star Tv 16 Şubat 2018 Cuma (132 Yorum)

  1. İyi akşamlar Betül nasılsın evet o adamı diyorum inşallah dediyin gibi olur şimdiye kadar biz sinir olduk birazda bahşende olsun artık 🙂 bu arada o anonim de benim arkadaşlar aytacım

  2. Aytacım o mavi elbiseyle yeni resim paylaşmışlar altına da zehradan hamilelik pozu geldi yazmışlar

  3. O uzaktan jülide yi izleyen çocuğu söylüyorsun değil mi aysel inşallah kardestir şöyle uçuk gırgır biridir de bahsende yi sinirden bir güzel ayar eder 🙂

  4. Benim bugüne kadar izlediğim en kötü bölümdü zehranın saçını ve özgenın saçını beğendim odalarınh ayrmalarnı saçma buldum ama en çok şu gcık idile sinirlendim kerem de “idil”dedi tanıyomus demek bu arada hani zehöm cuma günü brısacaklardı pazrtesi oldu hala brısmadılar…

  5. Xanım azəri ayselim hos gəldiniz kiz lar ben de siki ti dan patlyorum benim zehom de baska gözüm bir sey gormyor ki onarin da odalarin ayrdilar bugun ki bolumu hiç semedim omeri anesine de isnmadim bir turlu ben siz dedim hamilelik haberi henuz yalan o mavi elbse de zəhra ni karni sisman di elmise de dolayi oyle ydi bence ya da omeri ya da baska birini hayali de ola bilir

  6. İyi akşamlar herkese nasılsınız arkadaşlar bahşendeye bende sinir oldum cadı neyseki sayılı günleri kaldı kurtulucaz bence ömerin annesi görünmese de çocuklarının yanındaymış yanlarında olmasa da haberlerini hediye abladan alıyomuş zehraya ne anlatacağını merak ediyorum birde jülideyi takip eden kimdi onu merak ettim bakarsınız Betülün dediyi gibi Ömere kardeş gelir

  7. aytacim betulum iyiki geldiniz yoksa gelmesiydiniz az kala sikintidan patliycaktim hemde sinirliyim uzun yorum yazdim cikmadi yahu bu sefer yazib bakalim cikacikmi nazmise baksen odalarini ayirdi birde bebek haberini atdi ortaya bunlar boyle olursa nasil olucak kadin resmen cildirmis bu gun bahsendenin elinden sinirliyim cadi kadin sana ne neden bosanmamislar her seye burnunu sokmasana sanki kendi bosaniyor yeter artik yeter

  8. Xanım azəri gozell siz de hayirli aksamlar arkdaslar nasilsiniz ben iyim tesekkur ederim siz de iyisnizdir inşallah aysel kusum siz nerdesniz yok sunuz kayip ilani mi versem aceba dun akşam site de sorun cikdi yazmadım oyuz de cikdim kusura bakmayin

  9. Salam iyi aksamlar metul nasilsin sen ne cabuk untun nazmisin supriz lerin zaten bugune kadar her seyi kursagimiza diz di biz zehom basanmadi diye sevinir ken kadin giti odalarini ayrdi sinrlerim bozul du yine yok arkdas nazmiye de bize hayir yok bugun bir kez daha sahit oldum vallah biz de nazmiye gibi bir senarist var ken hazal erkan evlerin ustune bir de cokuk yapar cokuk birak torun larin bile olur ama zəhra omer hala bir kari koca olmayi bile basrmdilar pes bu gidis le bu sezonu da boyle bitrcez malesef

  10. Iyi aksamlar arkdaslar nasilsiniz ben de bugun hiç siteye girmedim kim bilir nekadar yorum cikmsdir dedim ama bir kaç yorum yazlmis siniz nerdesniz arkdaslar ben siteye girmyeyin ce siz de girmek isdmyor sunuz qaliba saka bir yana hercek de nerdesniz hadı toplanin bakyim kiz drmayin beni zaten su cadi bahsendeni ve nazmis elin de sinir de patlyorum onarin yerine size patlmyayim uf ya biz zehom barsin diyoruz nazmiye odalarin ayryor çok merak edyorum yakin da bebek gelyor kesin bilgi diye haber cikmis di e bunar ayrı oda da kalark mi bebek yapcak lar tobe yarbbim tobe ayni oda da kalir ken yapmadklarin bebeyin ayrı oda da kalarak yapcak lar ansilan 😀

  11. Tam bu bölümün başında bahsende ıhlamur icecegine boşanma nin üzerine bir bardak soğuk su icsin diyecektim ki bölüm sonunda malesef her zaman oldugu gibi hevesim kursağımda kaldı

  12. iyi aksamlar arkadaslar nasilsiniz aslim canim benim sen nasilsin ya canim sen iyiki varsin benim kiymetli canim arkadasim islerin cokmus allah butun islerinde yar ve yardimcin olsun

  13. *Hayirli gunler canlarim Nasilsiniz iyisiz insallah. Ya ben buraya cok yazamiyorum . Ama dun uzun uzadi yorum yazdim cikmadi uzuldum yaa .arada boyle seyler oluyor tikanip kaliyor sonrada heves olmadi . Napyonuz canlarim bitanelerim. ASLICIM ya sen bir tanesin harikalar yaratiyorsun iyki varsin ♥ canim
    Aytacim Ayselim Xanimim Tatlicim benim tum tanidiklarim sizi çok seviyorum. Saka kusu seni tanimak istiyorum. Xedice xatun yok isleri var herhalde opuyorum seni xatuncum. Ayselcim nisanlin geldimi soyluyordun bi kac gune gelicek nasil oldu bitanem. Aytaccim sen goruse biliyormusun canlarim ya kuzularim opuyorum hepinizi iyki varsiniz*

    • İyi akşamlar guzelll
      teşekkür ederim sende iyi varsın arada oluyor bazı kelimeleri sistem kabul etmiyor.

  14. Merhaba Aslım iyi haftalar nasılsın canım? İşlerin nasıl? Ben senin dediyini yapıp yaş farkını unutarak izliyicem diziyi tafsiyen için teşekkür ederim senin fikirlerin benim için çok değerli sene çok deyerlisin seni çok seviyorum kendine iyi bak Allaha emanet ol canım 🙂

    • Merhaba Ayselcim,
      Sana da iyi haftalar. idare ediyorum işler çok yoğun yetişemiyorum olduğu kadar artık.
      Canım benim sağolasın bana verdiğin değer için çok teşekkür ederim.
      Bazen dizi olduğunu unutuyoruz. Ancak bu sadece bir dizi. Karakterler hayal ürünü ama onların yaşadıklarını yaşayanlar var o ayrı konu.
      bende seni seviyorum sende kendine iyi bak görüşürüz.

  15. Eline sağlık asli aslında analizi çoktan görmüştüm bu ikinci okuyusum rada nin beşinci mevsimi de eklenmiş cuk oturmuş yani

    • İyi akşamlar Betülcüm,
      teşekkür ederim. Rada sağolsun o haberdar etti bu şarkıyı ben bilmiyordum

  16. Hayyrly akşamlar Aslicim ellerine guzel gonlune saglyk cooook guzel olmuş harykalar yaratmyşsyn teşekkur ederim birtanem zaman konusunda gundizlerne ev.işleri ile ugraşyram akşamlarna pek cok iş yapmyyorum.bu dizinin cd aldygym gun acyl olmasa işlerimin hepsini birakyp izlerim buyuk hevesle
    Tekrar minnetdarym dizini izleyip bazen anlamadyk yerlerimi senin analizini okap anlyyorum ben sana cok şey borclyym birtanem hakkyny helal et

    • Merhaba Gözelcim,
      rica ederim ben teşekkür ederim. anladım canım, bu dizi başka bütün işleri güçleri unutturuyor insana.

  17. aytacim canim haber verdiyin icin sag ol bitanem sen nasil istersen oyle olsun ayrica yagmurlu hava yarinda olucaqmis

  18. Kiz lar ben bir an da kayip olur sa yanı yazmaz sam merak etmeyin burda yağmur yagyor her an elkdirik le gide bilir ben de elkdirik olmaynca yazmyorum kunki vayfay la yazyorum elkdirik olmaynca vayfay da olmyor vayfay da bizim deyil komsumuz onarin vayfayin kulnyorum sagolsun bizim komsumuz bir tane dir

  19. aytacim bende bibim gilde internetde hazal erkanin videolarini izledim biraz kliplerede baktim aslima yorumu orda yazdim guzel sohbet etdik gulduk

  20. Aytacım abartma o kadar da değıl diziyi sabahla kerem için izledığim falan yok sadce bi tık fazla seviyorum onları bunun dışında ben zehrayla ömeri en az sızın kadar sevyoqum

  21. Xanım azerim ben çok iyiyim seninde iyi olmana sevindim canım sende hep iyi mutlu ol bugün bizdede yağmur var bende birşey yapamadım sadece yemek yaptım ve temizlik yapdım okadar

  22. Tekrar hos geldin ayselim ne kusuru bitanem canın sagolun iyisi olun ça cik sonra tekrar doner sin inşallah zehom de hazer de hep çok mutlu olur inşallah amin evet xanım azəri ben de çok siklyorum dizi miz olmynca yarin gelsin izlyelim ben çok ozledim onari bugun bütün günü zehom kilip leri izledim çok guzel yeni kilip ler var di yutube de

  23. İyi olmana sevindim xanimim. Ayselım oh bee geldin sonunda. Sizi cok sevyorum cıkmadığıniz icin tesekkürler

  24. ayselim kiz hos geldin ben cok iyim sen nasilsin neler yapdin bu gun canim benim insallah hep mutlu olurlar amin saka kusum ben burdayim

  25. Aaa kusum sen bu dizi yi sabah la kerem için mi izlyorsun ben bilmyordum biz ilik basda kerem le sabahın hiç ama hiç sevmyor duk hata kerme bir ışim takmsdik kelem diyor duk bizim ayan var di o kelem isimi vermsdi kerme ama sonra biz de çok sevdik onarin zehom kadar olmsa da onarin da sevyoruz demek bu yüz de idilin gelmsine bu kadar sinir oldun sen

  26. Kızlar kusura bakmayın geldim dedim ama yine gitmek zorunda kaldım bu sefer gerçekten geldim ve gitmiyicem 🙂 iyi olmanıza sevindim hep iyi mutlu olun canlarım evet kızlar dediyiniz resimleri bende gördüm çok beyendim bencede onlar çok önceden sevgiliydiler kimseye söylemiyolardı inşallah hem dizide hem hayatda hep mutlu olurlar

  27. aytacim ben burdayim bende sikiliyorum dizimize o kadar alismisim ki yarin bi an once olsun izleyelim insallah barissinlar neyse bende uzanib sizinle yazisiyorum saka kusum iyi olmana cok sevindim hep iyi ol birtanem

  28. Evet xanım azəri yağmur hala yagyor ben de bugun fazla bir sey yapmadim seni gibi ev isleri yapdim siteye girip bakdim diger siteye yazdım kaynanm geldin onu la konsduk sonra bakdim çok uykum var gitm 1 saat gibi uydum boyle iste yağmur yagdi diye çok sey yapmadim hazal la erkani ben de çok sevyorum inşallah hep de sevicem canım onar benim ya gercek heyat da da evlen siner cocuk larin alsun ne guzel olur harika olur inşallah hiç ayrilmasin sonsuza kadar mutlu mesut yaşasın lar amin amin inşallah o mavi elbise yle gordymuz resim de hamile dolur benim deyil seni dahmin doğru ciksin

  29. Ben de cok hyecnlıyım yarın dizimiz var ohh be ne rahat bend e her ne kadar sabkerı sevsem dekimsenin hakkını yemem zehöm çok tatlılar çok yakışhwgyorlar barısmalarını en az şzin kadar çok istyoqum gerçekte de cok tatlılar

  30. Merhaba aslı bak yalan sylemiyorum sen coooooooook güzel analiz yasıyosun byılıyorum kusursvz muhteşem harika misss

  31. Nerye kayip oldunuz kiz lar ne yapyorsun evde tvi de ne izlyorsunuz ben asla aylme dizi sin izlyorum siz de izlyormsun guzel dizi evet hafta sonu da bıtı yarin dizi miz var çok merak edyorum yeni bölüm leri zehomu biran once barsmasini isdyorum artik sabrim kalamdin

  32. aytacim ben iyim hava soyuq yagmur hala da yagiyor ben evde temizliy yaptim sonra atamnan bibim gile getdim geldim xalxin evine baktim simdi oturub sizinle yazisiyorum sen neler yapdin bu gun aytacim insallah resimleri gelir ben onlari boyle gorunce mutlu oluyor benim en sevdiyim oyunculardan erkan ve hazal hep oyle olucaklar benim icin hep birlikte olsunlar mutlu mesut yasasinlar kariyerlerlerinde onlara coklu basarilar dilerim erkanin paylastigi resmide gormusdum cok guzeller bide bu hazalin mavi elbisesi senin dediyinde ola bilir benim tahminim belki bebekde ola bilir bakalim izleyib gorucez

  33. Ohh ben yanlıs anlamısım demek aytacım. Xanımim cok sağol ben bu gün kız kardeşımle voleybol oynadım biraz başka bir şey yok sıkintidan patladım yine ama sona erdi sımdi sizinle mesajlaşmak yii geliyo bna

  34. Resmi bula bilmen sevindim kusum sana bir sey sorucam nede xanıma beni af et diyor sun iki gün dur ayni yorum yazı yorsun xanım sana kusmdi ki seni le konsyor yanı ben oyle bilyorum nede konsmyor ki seni le

  35. saka kusum hos geldin kiz ne kusmesi yahu ben hic bir zaman kusmedim ya oyle konusma ben seni cok seviyorum neler yapdin bu gun

  36. Evet canım ben de farik etim yorum larimiz ayni saat cikmis resim gördüyüm de ben de çok sevindim o deyil de kim bilir boyle resim ler de daha çok var dir bir kaç gün bunda öncə de bir eski resim palsmsdi onu erkan atmsdi sayfasina o da çok guzel din oun da yordunmu hazali kafasin erkanin omunuz daydin inşallah yine boyle guzel resim ler bylasir lar ben ce de bunar çok uzun zaman dir sevgili ama gizli yorlar di hakli lar emin olmak isdmisler aslin da erkan dunde razydi soylmeye ama hazal biraz ceknyor du sanki trt programina da sevgili misniz diye soru ça erkan hazal bakar sevgilm miyiz dedin hazal da hayir deyiliz dedin onar uzun zaman dir sevgili biz bundan bilyor duk zaten ama kendi lerin itraf edince emin olduk o seni dedyin mutvak dakı resmi ben de gördüm mavi elbise geymsdi hazal karni biraz simis gibi ydi ama elmise de dolayı da oyle gozuke bilir

  37. Saka kuşu xanimim senı tanıdığım icin cnk şanslyım lütfn benle barış ya n'olur dedi ki:

    Xanimim cnım senı cok sviyorum bitanem benimle konusmaman beni cok üzüyor(…)

  38. Aytacım zehömün o fotoğrafini ben de az önce gördüm çok beğendim ya bayıldım muhteşemdi

  39. Aytacım bktım geldim ben de gördüm şaşdım kaldım bu kadının çocuğu olsa olsa 10 yaşında olur…

  40. aytacim kiz ne guzel yorumlarimiz ayni anda cikmis evet ben gunorta baktim hazalnan erkani el ele gordumya mutlu oluyorum allah bilir bunlar ne zamandan beri sevgili olublar bide bende gordum omerin annesinin resmini nazmis delirmis yahu bir az yasli getirseydin ne olurdu su kadin yasliynan genci ayiramiyor neyse bi de zehranin mutfakda resmini gordunmu sanki karni boyuk idi deyesen hamile ola bilir

  41. Prensesim iyi olmana sevindim bitanem hep iyi ol çok şükür biz de iyiz ben de seni çok sevyorum çok opdum kocman da sarldim kendine iyi bak ALLHA emanet ol canım arkdasim

  42. Burdayim kusum geldim hayirli aksamlar sana ayselim sen de hos geldin canım e nasilsiniz kizlar çok ozledim siz bugun bir kaç defa siteye girdim bakdim kimse yok yazmadan cikdim ayselim evet omeri anesin çok genc ben de bugun bir fotarfin gördüm gozlerime inanamadim kiz bir mini etek giymis azim acik kaldin omer kendi sin de bir kaç yaş büyük birne naşı ane diycek neyse kiz lar onu boş verin de bugun hazalin erkan la el ele payladığı fotarfi gordunuz mu çok guzel deyil mydi nezman dir oyle el ele bir resim isdyordum gorun ce çok mutlu oldum ayrca resim eski çok uzun zaman bunda once cekdrmis ler ama paylmamslar ki sevgili olduk lari anslmasin bu demek dir ki bir ylda fazla zaman dir ki berber ler simdi sevgili olduk larin ackladilar ya herkez bilyor eski cekdklerin resim lerin paylsyor la çok guzel ler din ya bayldim o fotarfa

  43. xedice xatunum iyi olmana cok sevindim bende iyim cok sukur hep mutlu ol cesur abimle canim sana butun islerinde yar ve yardimcin olsun bende seni cok seviyorum opdum seni mis kokulum gorusuruz allaha emanet ol

  44. Ayselim ciddi misin yani ömerle annesı arasında 7 yaş farki olması çok büyük bir hata saçmalığın en büyüğü

    • Ömer ile annesi arasında değil, Erkan Meriç ile Tuğçe Ersoy arasında 7 yaş farkı var. o ince çizgiyi ayırt edersek iyi olur.

  45. İyiyim ayselim ya ben de bu gün kız kardsımle voleybol oynadım yemek yedim şimdi de sizinle yazişıyorum bi şey sorucam sakincsı yok sa sen nerde doğdun nerede yaşıyorsun ben mersinin tarsus ilçesinde doğdum yine orda yasıyorum

  46. Ayselim birtanem iyim cok sukur gecmis olsun iylesdin sukur dikkat et kendine guzellik benden sana opucuk sende allaha emanet ol

  47. İyi akşamlar Aidecim nasılsın canım ben şimdi kendimi tanıtıyorum ben azeriyim 21 yaşım var 1 temmuz doğum günüm nişanlıyım 2 yıldır yazın düğün olacak Evin tek kızıyım başka bilmek istediğin bir şey olursa söylersin canım

  48. Xedicem ben çok iyiyim canım iyleştim sen nasılsın bende seni çok özledim oh mis gibi bende seni öpüp sarılıyorum seni çok seviyorum sende kendine iyi bak Allaha emanet ol canım

  49. İyi akşamlar arkadaşlar ben geldim nasılsınız bakalım inşallah iyisinizdir Xedicem sende hoş geldin canım nasılsın seni çok özledim çok seviyorum canım sana işlerinde kolay gelsin Allaha emanet ol bitanem. Kızlar ben bugün bir haberde okudum ömerin annesiyle aralarında sadece 7 yaş farkı varmış böyle bir hatayı nasıl yapıyorlar anlamıyorum

    • Ayselcim, bu bir dizi gerçek hayatta ki yaşını düşünme oyunculuk performansına bak. Ayrıca bazı insanlar ne kadar yaş alırsa alsın genç görünürler minyon tipliler mesela. o sebeple gerçek hayattaki yaşlarını düşünmeden diziyi seyret

  50. Ayselim birtanem nasilsin hayirli aksamlar senle son konusdugumuzda hasta olmusdun iylesdinmi ozledim kiz seni iyi bak kendine opdum sarildim sana

  51. İyi akşamlar Aslım nasılsın canım iyimisin? İki analiz içinde çok teşekkür ederim çok güzel olmuş eline sağlık

  52. Hayirli aksamlar aytacim ve xanim azeri iyim kizlar siz nasilsiniz? Evet bi az isler var hall edelim bakalim saglik olsun gorusuruz ozledim bende sizler hos bulduk canlarim benim merak etme vakit oldu yaziyorum dualariniz icin cok tesekkur ederim bende sizleri cok seviyorum iyi ki varsiniz hep de kalbimdesiz aytacim sana vakit bulup yazacam xanim azeri tesekkur cesur da iyi merak etme iletirim selaminizi hadi ben sizleri cok seviyorum gorusuruz opdum sarildim ikinizide hayirli aksamlar

  53. Hayirli aksamlar aytacim ve xanim azeri iyim kizlar siz nasilsiniz? Evet bi az isler var hall edelim bakalim saglik olsun gorusuruz ozledim bende sizler hos bulduk canlarim benim merak etme ya

  54. Hayirli aksamlar her kese nasilsiniz arkdaslar sana da iyi aksamlar aidə arkdasim hos geldin nasilsin evet ben de azeriyim bende kendimi tanitmami isdmesdi diger sayfa da ben untmsum kusura bakma kisaca tantyim kemdimi ozman isimim aytac kendi ismimle yazyorum 30 ocak doğumluyum 19 yaşım var calsmyorum ev kizyim anem ben bir de ben de 2 yaş küçük kardesim baku de yasyoruz babami 2 yıldir kayip etik ablam yok evin tek kizyim amcamin oğlu ile 4 yıldir nisanliyiz inşallah bu yaz da dugunumuz var ALLAHIN da iziniyle bu yaz evlenmeyin dusnyoruz boyle isde baska ne bilmek isde sen sora bilir sin sen de kendin kisaca tanrti san sevinirm tabi bir sakcasin yok sa aslin da site de kendim hakim da yazmak isdmyorum artik insanlarin gosuna gitmyor bura sin dizi site si diyor bazi arkdaslar ama sen sorunca bir kez daha yazdım daha once de çok yazdım hakim da ama onar diger sayfa lar da kaldin

  55. aidem canim benim adim xanim 19 Yasim var bakude yasiyorum kurani kerim okuyorum 5 Yildir bilirem 10 Yasindan namaz qiliram burcum kiz ilim tavsan boyle benim hakkimda ne baska sey bilmek istersen cekinme sor opdum seni

    • Xedicem canım prensesim sana da iyi aksamlar hos geldin bitanem nasilsin iyisndir inşallah isilerin nasil gidyor kolay gelsin islerin de RABBIM her zaman yar ve yardmci olsun inşallah seni çok ozlyorum ama isinin yoğun olduğun da bilyorum sen iyi ol geri sin onemlin deyil seni çok sevyorum canım arkdasim kendine iyi bak çok opdum ha bu arda vakit bulur san diger siteye de yaz bir ara ozgur teyzem seni soryordu ben de isinin yoğun olduğunu oyuz den yazmadığını soyledim vatik bulunca da yazcak dir dedim hoca kal ALLHA emanet ol gorusuruz canım prensesim 🙂

  56. Canim bildim Xanim kendinden bir az genis yazarmisin.Seni yaxi dan tanimak istwyirem.Wger problem yoxdursa

  57. hayirli aksamlar aidem canim nasilsin evet ben azeriyimde ben seninle diger safayada tanismisdim ben cok iyim sen nasilsin birtanem neler yapiyorsun seni cok seviyorum

  58. Yorumda Şarkıda çok güzel Aslı hanım teşekkürler elinize yüreğinize sağlık

  59. Merhabalar Aslicim harika olmus ellerine saglik.Brvo.Kutluyorum seni.Opdum.
    .
    Ulkerim nasilsin.Hayatimsiiri beyendinim.Canim opuyorum seni.
    .
    Xanim.Aytac.Aysel nasilsiniz.Bu arada sizin ucunuzde azerimisiniz.Ben azeriyimde.Opdum sizi
    .
    Toga abim nasilsin.Kusira bakma abim kac gunfur yazmiyorum.Basim karisik ben iki sitede varim.Orda hepsi kiz.Abicim yegem nasil hediyen vok guzel.Cok beyendim imarim yenge beyendi.Eee yansli bu kadar centlmen.Yakisikli.nazik.terbiyeli.guzel esi var.Bende sansliuim.Cunki boyle abim var.Abicim islerin yogunmu oluyor.Haa demek iki civugun var Allah bagislasin.Yerim onlari.Onlar san en buyuk hediyye zaten.Op onlari benim adimdadn.Peki isimleri ne.Abicimsenin dogum gunun ne zaman.Bilmek istiyorum.Eyer istimiyorsan soyleme.Iui seni tanimisim iyi benim abimsin.Abi gorusmek uzere.Kendine iyi bak.Gorusuruz.Yengemi opuyorum.Kuzularida.
    .
    GOKER BEY NASILSINIZ.COK TESEKKUR EDERIM.BENI KIRMADIGINIZ IVIN.COK TESEKKURLER DOGUM GUNU SAYFADI ICIN.

    • Merhabalar aide nasılsın cevap yazmışsın teşekkürler.güzel iltifatlar da bulunmussun sağol hak etmeye çalışacağım. Vay be bu anı bir kez daha yaşamıştım bir arkadaşım vardı o kadar degerliydiki anlatamam halada öyle sorduğun soruyu gorunce içimdeki alevi canlandırdın neyse seninde kafan karışık başın ağrımasın benim yüzümden.sende aynı ona benziyorsun sözlerin bana yaklaşımın cümlelerindeki anlam kısaca ruh diyim sanki aynı her şey değişir ama ruh aynı kalır. Yengene selamını ilettim teşekkür ediyor onunda selamı var sana. hep sen sordun birazda ben sorim.yasini biliyorum ama yinede sorum boyun kilon ne iş yapıyorsun hangi şehirde yaşıyorsun ama biraz erken yaz çok geç yazıyorsun bu günlük bu kadar senle ilerde daha açık konuşacağım şimdilik iyi akşamlar.

  60. yene ZEHRA gorurem gozlerin ağlir
    Sevilen şarkini her kes çalabilmir ÕMERIN kalbi dayandi dura bilmir

  61. xedice xatunum gelmis hos geldin kiz cok ozledim seni birtanem isler nasil gidiyor cesur abimede selamlar canim arkadasim

  62. Iyi ak$amlar Asli hanim.sonsuz te$ekkürler canim.haqqinizi helal edin. zahmet çekiyorsunuz.sayenizde diziyi izliyorum.tekrar te$ekkür canim.

    • İyi akşamlar K.Azeri, zahmetsiz iş var mı ki? zahmetsiz lokma bile yutulmazmış. severek yazıyorum ben.

  63. merhaba aslim nasilsin birtanem insallah iyisindir analiz cok guzel olmus bayildim sarkiyida bayildim en sevdiyim oh mis gibi☺☺☺

    • İyi akşamlar xanim, ne mutlu bana böyle sizlerin sevdiği şarkıları bilmeden ekleyince mutlu oluyorum.

  64. hocam hergun harika bir analiz
    analizder bir birinden harika . ihtişamli .
    siz yazan şiir olsun şarki olsun her
    birisi ayni guller gibi ozune ozel
    Kokusu var.. ellerin ağrimasin. bulari
    Yazma benim gorevim . sana başarilar
    Dilerim. cevap yazmanada luzum yok

    • Merhaba aslicim nasilsin canım yine harikalar yaratmsin çok guzel olmus çok tesekkur ederim eline yureyine saglik bitanem zehrayi ben de anymyorum omer bosancam diynce aglyor bosanmycam deynce yine aglyor zehomu oyle gorumeye de biz daynmyoruz aglyoruz ne olcak bizim halimiz bilmyorum

    • İyi akşamlar Tolga Hoş geldin. diğer bir kaç mesajını okudum da evliymişsin vede çocuğunda varmış maşallah sana.

      Ayrıca yazım için kusursuz demişsin de bence daha iyi olabilirdi. kendime öz eleştirim.

      • İyi akşamlar aslı şükür yazımı gördün cevap yazmışsın sağol analize gelince benim okumak için bol bol zamanım var sen nasıl analiz yapıyorsan ben veya bizler de senin yazinin analizini yapıyoruz vede çok beğeniyorum diğer arkadaşlar da beğeniyor gördüğüm kadariyla ellerine sağlık sana iyi akşamlar görüşürüz.

        • Merhaba Tolga,
          arkadaşlarla sohbetini gördüm ama aranıza girmek istemediğim için yazmamıştım.
          Teşekkür ederim beğendiğin için evet diğer arkadaşlarda beğeniyorlar sağolsunlar.
          sana kolay gelsin görüşürüz.

          • Hiç öyle şey olurmu araya girmeyım demişsin sen baş tacısın öyle düşünme buradaki tüm arkadaşlar değerli senin bizlere ve bana yazman benim için onurdur.sana kolay gelsin görüşmek dileğiyle iyi günler.

  65. Benim mucizem harikalar yaratiyor demisdim eee mucize bu kadar olur
    Cok tesekkur ederim mucizem cok da guzel olmus eline saglik rada gibi bende bu sarkiyi seviyorum bunun icin de kalben tesekkur iyi ki varsin .

    • ilk sen yazmıştın buraya bende şarkıyı beğendiğimi yeri gelince kullanacağımı söylemiştim şimdi tamda yeriydi kullandım ben sana teşekkür ederim canım.