Adını Sen Koy 273. Bölüm Özeti 31 Ocak Çarşamba Tüyoları Fragmanı

25 yorum
323

Adını Sen Koy 273. Bölüm Özeti ve Tüyoları 31 Ocak 2018 Çarşamba Yaşanacaklar

Adını Sen Koy’da heyecan kaldığı yerden devam ediyor. Ömer Zehra ile buluşmanın kolay yolunu bulmuştur. Ömer ve Zehra’nın sahte evlilik yaptığını öğrenen Bahşende hemen harekete geçmiştir. Güzel bir kız ile Ömer’i tanıştırarak aklını çelmeyi amaçlar. Fakat hesaplayamadığı bir şey vardır. Ömer’i güzel bir kızla tanıştırması Zehra’nın da kıskançlık damarının kabarmasına neden olacaktır.

Yaşanan olayların ardından Ayşe için  boşanma kararını rafa kaldıran Zehra yaşadığı kıskançlıkla boşanmayı tamamen unutacak. Kocasını kaptırmamak için elinden geleni yapmaya başlayacaktır. Zehra’nın bu durumunu farkeden Ömer hemen bu kıskançlık krizini kendisi için kullanmaya başlayacak.

Bahşen’denin planı tam tersi bir sonuç verecek ve Ömer ve Zehra tekrar yakınlaşmaya başlayacak. Zehra ve Ömer yeniden bir araya gelecek. Önümüzdeki 2 hafta boyunca çok keyifli sahneler yaşancağı tüyoları setten gelmiş durumda. Özellikle 295. Bölüm çekimlerinin büyük sürprizlerle dolu olduğu bilgisi geldi.

Kerem ve Sabah cephesinde de işler yoluna giriyor. Kerem gitmekten vazgeçer ve Sabah’a ilan-ı aşk etmeye karar verir. Kerm’in bu anında en büyük destekçisi Koray olurken Canan da Sabah’ın yanında olacak.

Çok istekli olmasalar da Ömer ve Zehra evlilik terapisti ile görüşmek durumunda kalcaklar. Ömer düğün sonrası yaşananlaı Ayşe’e söylemek isteyecek fakat Zehra buna karşı çıkacak. Bu arada Cevriye konağa dönmüştür fakat aklı halen Salim’de dir Salim Cevriye’nin hayatının geri kalanını geçirmek istediği insan olmuştur. Koray ve Özge arasında ile kıvılcımlar çakmaya başlamıştır.

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 29 Ocak 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Adını Sen Koy 273. Bölüm Özeti 31 Ocak Çarşamba Tüyoları Fragmanı (25 Yorum)

  1. Hayatımda bukadar ruhsuz saçma çocukça senaryo görmedim bir bölüm bakışma ve ne söylesem diye düşünmekle geçiyor.okadar sıktıki artık sevgi sahneleri bile etkileyici değil.geçen yıl alev zehrayı araştırıken yetiştirme yurdunda kaydı çıkmıştı.ama babaanne araştırdı çıkmadı.sanırım artık bu diziyi izlemeyi bırakacağım..yordu beni..

  2. Zehra hamile felan olmasını istemiyoruz tazan kardeşimiz ben bunları ayıracam dedi ayırsın bakalim bizde istiyoruz ayrılmalarını ölü ömer suratsız zehra buz gibi bi kadın bukadar dön tag gibi ni kadın görmedik konuşmaları bile buz gibi bizim içimiz üşüdü kadın sıfatıyım kadın mı kadın ayşe ve nihatın haraketleri daha canlı jari koca olarak buz artik bunaldim sıkıldık yeter artık bahsendede gelince fevri ediyoruz ayıracak defi kadın ayırıp gidecek lufen ayırsın gitsin biz artik ara ara bakıyoruz tamimi izlemiyoruz bi konu yok bahsende ayırmaya uğraşıyor yazan hanımda aynı uğraşıyor uğraşılar biz onlara ugrasin siz bay bay diyediler artı biz diyeceğiz bi konu yok elle tutulur bi şey yok tat yok konu yok 1 sezon dada konu yoktu 2 sezendada yok hep ayni trajedi ayırmak ayırmak ebe ni kadın getirdiği şurasız zehra bizi baydı boşanacak boşanacak nisansız bulunmadık bursa kumadiya cehennemin dibine kadar yolu var suratsız don dön ataşenin eline su dökemez buz zehranin bu halinden bıktık artık diziden bıktık aynı aynı canlılık yok ölü bir ömer ahi gitmiş vahi kalmis dönük ömer bi karısını öpmekten aciz sarılmaktan aciz zavallı bi adam dünüm starsız kokonusurken zehra hanımın dudakları bile oynamıyor diliyle düşünün arasında konuyor ay yeter artı diziyi karı-kocayı bir araya getirin tada diziyi bitirin inanıyorum ki boyle çok düşünen var

  3. Doğum günü editörü arkadaş bugün 30 01 2018 gecen yılın doğum gününü kutluyorsun bilginize bu arada arkadaşın doğum günü kutlu olsun bir ömür sağlıklı günler dilerim.

    • Tolga arkadaşım yoğun geçen iş gününün ardından içeriği anca gece saat üçte yaza bildim. Yorgunluk, uykusuzluk olunca böyle küçük hataların olması normal. Hem önemli olan düşünmek…

        • Önemli değil. Siteyi ziyaret eden birisi olarak hataları görüp söylemek sizin en doğal hakkınız. Bende bundan sonra daha dikatli olurum.

  4. Ne üçüncü sezonu kiz ülker hâlâ anlamadin mi nazmos diyor ki siz kavuşmayı ancak ruyaniz da görürsünüz :):)öyle bir şey olmayacak sabah la kerem le idare edin diyor

  5. HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ..
    PERİ CANIM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    .
    ELÇİN CANIM HAMD OLSUN İYİYİM SEN NASILSIN İYİ MİSİN İNŞALLAH İYİSİNDİR
    ..

  6. Arkadaşlar bu elçini tam tanıyan varmı bana bir acayip geldi 18 yaşındaki bir bayandan hafız olurmu erkeklere mahsustur tutarsız cümleler var bana kalırsa elcin o ali denen adam hiç şüphem yok ben genelde tüm yazılanları okuduğum için bu kanıya vardım sizlerde bir araştırın.

  7. Ulker kavusmayi 3sezonda bekliyorsun. Bense umudu kestim. Nazmos yasadigi surede bu mumkun olasi diyil.

  8. Peri ben o kavuşmayı 3 sezonda bekliyorum. 🙁
    Kavuşma sahnesini bu sene görmemiz için Nazmiyenin kafayı yemiş olması gerek. 🙂

  9. Peri ben o kavuşmayı 3 sezonda bekliyorum. 🙁
    Kavuşma sahnesini bu sene görmemiz için Nazmiyenin kafayı yemiş olması gerek:-)

  10. Merhaba arkadaşlar,nasılsınız?sitenin açilmasına sevindim,işallah bu tiolar gerçekdır yani zehra tavır yapmak yerine biraz kıskanir kocasına sahib çikar,şu 295.bolum sanirim yalnış olmuş çekimler 2 ya3 hafta önde,arkadaşin dedigı gibi 285 ola bilir,aslinda man 220 dugundan sonra tahmin etmişdim senarist yapdıgı bu donuşle anca bizimkilary 280 de falan kavuşdurur.

  11. yukarıdaki tüyoda 295 nci bölüm 185 olmasın.bir yanlışlık var herhalde.Çünkü bildiğim kadarıyla çekimler hep on bölüm önden oluyor.

  12. nihayet site acildi ya merhabalar canim arkadaslarim nasilsiniz aylinim ir abim elcincim sizler nasilsiniz insallah iyisinizdir hepinizin gunu hayirli ugurlu mutlu gecer insallah

  13. Goker bey. Onceden haber etseydin , ya kac gundur giremiyoruz?yazamiyoruz ,yazib yollayamiyoruz ,maile de cevap vermiyorsunuz,neyse ,kolay Gelsin

  14. Yeni sunucuya taşınma işlemlerinden dolayı bir süre siteye erişim gerçekleşmedi. Aksaklıktan dolayı özür dileriz.