Adını Sen Koy 2 Mart Özeti 119. Bölüm Tüyoları

Adını Sen Koy 2 Mart Özeti

Yener yeni konağın adresini bulmuştur ve sırf Zehra’yı konakta rahatsız etmek için ona  aşk mektubuyla bir çiçek yollar. Ömer hemen durumu kurtarır ve çiçeği kendisinin yolladığını söyler ancak Alev farklı bir durum olduğunu hemen anlar. Alev çiçeği Ömer’in gönderdiğine inanmaz.

Ömer Yener’in dışarıda olması ve tehlikeli hareketler yapabilecek olmasından dolayı evde işte mahallede her yerde güvenlik önlemlerini arttırma kararı alır. Ömer bu işe profesyonel bir güvenlik şirketine verir. Zehra ise ailesi için de endişelenmektedir. Yener’in yine kardeşine veya babasına zarar vermesinden korkan Zehra kendisi yüzünden ailesinin başına bir şey gelirse kendini asla affetmeyecektir.

Ömer, Zehra’yı almak için mahalleye gidecekken Alev Ömer’i arayarak yardıma ihtiyacı olduğunu söyler. Ömer hemen Alev’in yardımına koşar. Alev zor durumdadır ve Ömer, Zehra’yı mahalleden almak yerine Alev’in yanına gitmek zorunda kalır.

Zehra ise eve tek başına dönerken Alev planını devreye sokar ve bir mesajda Zehra’ya atar Gelen mesajda Ömerin hayatının tehlikede olduğu yazmaktadır. Zehre Ömer’in başına bir şey gelmiş olmasından çok korkar. Verilen adrese giden Zehra Alev ve Ömer’i bir otel odasında baş başa bulur ve şok geçirir.

Adını Sen Koy’da Bu Hafta

Adını Sen Koy dizisi  2 Mart perşembe akşamı 119. bölümü ile sevenleri karşısına çıkacak.  Adını Sen Koy  dizisi 2 mart tam özetini veremiyoruz; ancak sizlere setten getirdiğimiz tüyolardan Adını Sen Koy’da bu haftanın sonuna doğru neler olacak biraz bahsedelim.

Ömer Yener’in intihar etmediğini ve intihar süsü vererek hapisten hastahaneye kaldırıldığını sonradan ise hapisten kaçtığını öğrenince hem Yener’in yakalanması için Tayfun’u harekete geçirir hemde sevdiği kadını, karısını korumak için harekete geçer.

Konakta güvenlik önlemi alamayan Ömer Ayşe’nin durumda şüphelenmesinden ve rahatsız olmasından  korkar. Yener sadece Zehra’ya değil öfke ile ailesinden başkasına da zarar verebileceği için Ömer işe gitmez. Ömer’in tek amacı vardır sevdiklerini korumak.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Adını Sen Koy 25 Ocak Çarşamba Özeti 93. Bölüm

 

Alev ise sinsi planını devreye sokar. Alev’in tek amacı vardır Ömer ile geçmişte aralarında bir şeyler yaşandığını Zehra’ya göstermek. Bu nedenle Alev sürekli Ömer’e yapışık gezer. Yemeğe gidilen otelde Zehra odaya girdiğinde Alev ile Ömer’i çok samimi şekilde yakalar. Ömer ise Zehra’nın kendisini kıskanması için Alev’i kendisinden uzaklaştırmaz. Zehra’nın onu kıskanması hoşuna gidecektir. Ömer’in bilmediği şey ise Alev’in planıdır.

Ömer evde kalır anca önemli bir seyahate çıkmak zorundadır. Risk almayan Ömer Zehra’yı da yanında götürür. Ömer Zehra’yı yalnız bırakmak zorunda kalır döndüğünde ise Zehra yoktur.

Ömer  hemen Yener’n onu kaçırmış olabileceği aklına gelir. Sonrasında ise Ömer Zehra’nın yakınlarda ki köyde olduğunu öğrenir. Zehra ve Ömer geceyi köyde geçirir.

 

Adını Sen Koy 2 Mart Fragmanı

Adını Sen Koy 2 Mart Özeti 119. Bölüm Tüyoları (38 Yorum)

  1. İyice saçmalama Başladılar Lütfen yorumlarımızı kaleee Alirsaniz memnun olucam !! Bu kaçirilma olayı Ja yasemin kaçirilmakta/ Yada Zehra ya sabır çekmekten başka çarem kalmayacak yada Alewww cadısını elime verseniz

  2. İyice saçmalama Başladılar Lütfen yorumlarımızı kaleee Alirsaniz memnun olucam !! Bu kaçirilma olayı Ja yasemin kaçirilmakta/ Yada Zehra ya sabır çekmekten başka çarem kalmayacak yada Alewww cadısını elime verseniz

  3. BU AKŞAM SABIRSIKLA BEKLİYORU GERCİ BAŞLADI YENİ BÖNÜMÜ BAŞLADI İY SEYİLER ARKADAŞ.

  4. Resul abim lütfen senden bir ricam var..Şu Alev cadısının resmini yalnız koyarmısın siteye.Letfennn.Ömere sarıldığnı görünce başıma ağrılar giriyor.Çok fena oluyorum.Allah aşkına.Rica ederim senden

  5. Evet Resul abim fark etdim ben çoktan.Ellerine sağlık çok teşekkür ederim bunu yaptığn için.Resul abiciyim sendemi mü’minsin? Yanı namaz kılıyormusun? Sitede bir şey gözüme çarptıda o yüzden sordum.Cevaplamak xorunda deyilsin tabiki.Özel soru oldu biraz sanırım o yüzden.Ya ben Aslı ablamı çok merak etti m hiç böyle yapmazdıki.Ciddi bir şey var.Acaba hasta falanmı.Canım benim.Her ne durumdaysa dilerim Rabbim hep onu da sizide korusun.Amma inşallahki iyidir..

  6. Hatalar gencliye mahsusdur.Gencler hata yaparlar ve bu hatalari telafi etdikce kendileri olgunlasarlar.Omer de Zehra da hatali kendilerini nasil afv etdirecekler bilmiyorum belki bir az dikkat bir az safkat bir az mehebbet yardimci olur kalpleri isinir Omerin Zehrayi kiskandirmak icin olsa da yapdigi yanlis,cocukca.Zehra bundan cok kirildi. uzulur diye annesinin gercek olmadigini ona soyleyemedin Omer soyleseydin uzulicek agliycak bir sure sonra gercek annesini aramak istiyecekdi bu kadar.Ama Alevle olan sahne her sabah aksam salona geldiyinizde Zehranin gozleri onunde canlanacak ve Alevin karsisinda kendini kuculmus ezilmis gibi hiss ederek uzulecekdir he bi de “yoksa kiskandinmi” kizi ureyinden vurdun sanki. “seni neden kiskaniyim sen benim kimimsin ki para ile satin alinmis bir esin kiskanma hakki yok”diye dusundu bence Zehra. Neyse her sey duzelicek zamana birakalim.

  7. Tuyolara ve diziye bakinca madem omer ayse icin evlendi alevle evlenseydi zehrayla evlenen omer alevin evliligine inanmadigini bir acigini yakalamak icin ugrastigini bile bile hale ne diye bu kadar samimi olup oyunlarina inaniyor normal hayatta bile bu kadar saflik salaklik olamaz daha yeni dosya mevzusu vardi alevin omer kizmisti bi de baktim cok iyi olmuslar senarist artik dogru duzgun bi sey ler yazsin artik kafamiz allak bullak oldu ya artik yanlis anlasilmalar safliklar salakliklar olmasin

  8. Bencede Ömer böyle bir karaktere sahip alev in yaptıklarına nasıl sessiz kaliyor biraz Zehra yı savunsa ne güzel olur

  9. Ben yarınki konuyu okudum sinirden kuduruyorum nasıl zehranın başı belada öner efendi bunu biliyo alevin ne mal oldugunuda biliyo ama aleve koşuyor demekki biz zehra öner aşkı beklerken sayın senaristler zaten oyalayıp duruyo bizi artık çıldırdılar demekki öner alev aşkı çıkacak ortaya hiç şaşırmayın ben bekliyorum

  10. Sürekli bir birlerinden nelerse sakliyorlar böyle de olursa ask görmemiz birazcik sual altinda (?).Ama yinede bir birlerini kiskanmalari çok güzel:) Hayirlisi inşallah

  11. Bu günkü bölümü çok güzeldi sonunda Zehra konuştu Ömer’le aslında aşkları biraz daha ön pilana çıksa daha iyi olur severek bahtım bir dizi

  12. Azerbaycandan hamiya salamlar.Filmi çox sevirem,ama artiq eyni senaryodan yoruluram.Artıq 119cu bolumdu ve ne Ömer nede Zehra hec özlerine bele sevgilerin etiraf etmiyibler.Heç olmasa bu sehneni görmek isterdim.Xaiş edirik bu qeder yorumdan bir netice cixarin.

  13. Boyle giderse diziyi izlemeyi birakacagiz alevin yaftiklari hic ortaya cikmiyor zehra ise aleve hic cevaf vermiyor sadece susmus oylece yuzune bakiyor saf saf agzini acsin artik cevaf versin

  14. eger Yener kacirmadisa Zehran koyde Omerle vakit kecireceklerse bu cok guzel olur dahada yakin olurlar bir birilerine belkem Alev cadisi partlar da cartlar da ooozzzzz ne ureyimnen tikan cikarilar

  15. Diziyi epeydir takip ediyorum,hiç yazmamıştım ama dayanamadım.Zehra’yı kıskandırmak için aile ferdi değil de başka eski bir arkadaşı getirseydiniz daha iyi olmaz mıydı senarist arkadaşlar?Hele bir de Ömer’in Alev’in oyununa eşlik etmesi bana çok tiksindirici geldi. Bizlerin bu diziyi en çok sevme nedenimiz örf ve adetlerimizle çelişmemesi,romantizm ve aşkın çok naif,estetik bir biçimde işlenmesi idi.Eski DALLAS dizilerine benzetmeyin lütfen bu diziyi.Bir de Yener karakteri gibi mafyalar bu diziye yakışmıyor,kaçıran kaçırana,tehditler desen havada uçuşuyor.Ayrıca Ömer Zehra’nın Yener’den nefret ettiğini bile bile niye kıskansın artık?Bence Yener’in hükmü bitmeli,illa gerekiyorsa da eli yüzü düzgün,Zehra’nın yanına yakışan ve “aile efradı”ndan olmayan bir karakter gelmeli.

  16. Kim ne derse desin şu alev sulugu hep can sıkan biri..Amannn Zehra da iyice bu hafta sünepe gibi davraniyor

  17. Ne münasebet diyecek kıskanmadıgını söyleyecek bir hışım çıkıp yener in tuzağına düşecek

  18. Ya bu ne kardeşim açık açıl birbirlerine sormuyorlar ne saçma içlerinden konuşmakarıda şsçma reytingler düşük olur tabi sıkılıyoruz izlerken ömer alevin haddini bildirmeli artık ömer zehraya açılmalı Birde birbirlerine neden isimleri ile hitap etmiyorlar hey ordamısı n hey hey YÖK ya. Bu filmin yazarı sen çekil ben daha iyi yazarım bu ne ya sen izlemiyormusun kendine gel silkelen bu kadar saçmalık yeter ya

  19. Ben senaryoyu yazıyorum tam işler yoluna girecek bizde bir oh çekelim derken alev hamileyim diye ortaya çıkar tabii zehra haklı olarak aradan çıkmak ister ama biliyorum benim bu eleştiri mi yayınlamassınız çünki tüyoda ömer kıskandırayım derken alevin tuzagına düşer alevinde başka yapacak bişeyi kalmadı çünkü en güzel kozu yakaladı ama trt dizisi oldugu için inşlh öyle bişey olmaz diye çok büyük ümit ediyorum

  20. Vay arkadas bilmiyorum bu yener gedecekmi getmiyecekmi,ama Adam yine yapmis yapacaqini .Ama umud ediyorumki bu kacirilmsdan s onra ciftimiz bir birleriycin ne kadar onemli olduklarini anlayacaklar