Menü Aç/Kapat
Adını Sen Koy 16. bölüm Özeti ve Analizi (180 Bölümde Devri Alem) Adını Sen Koy 29.06.2017
Adını Sen Koy 16. bölüm Özeti ve Analizi (180 Bölümde Devri Alem)

Adını Sen Koy da 180. Bölüme Kadar Ömer ve Zehra Neler Yaşadılar? Neler Neler Yaşamadılar ki
16. Bölüm
Kaçırılma 3 diyebiliriz
Çünkü; Zehra Yener Tarafından Esir Alınır.

Yener, Yasemini kaçırarak, Zehra yı ayağına kadar getirmeyi başarmıştı.
Zehra kardeşinin Yener tarafından kaçırıldığını bilmeden, eve geri götürmek için geldiği evde Yener’in esiri olmuştu. Bunda da Sevim’in payı çok büyük. Yener konuşacağız diye Zehra yı bir odaya kapattı.

Günlerdir nerede olduğunu sordu? Zehra da ne hakla bana hesap soruyorsun? Dediğinde ben senin kaderinim dedi Yener.
Zehra, Yener’i kaderi olarak değil, belası olarak görüyor. Haklı Zehra hep Yener onun başına iş açtı. Baş sebep de Sevim. Hep Sevim Yener’e Zehra seni seviyor, sana naz yapıyor dedi. Sonra da gümüş gümüş parasını yedi.

Yener de Zehra yı sevdiği için onunla evlenme hayalleri kurduğu için Sevim’e hep inandı. Oysa Zehra’nın ona yüz vermemesinden, konuşmasından anlaması gerekirdi Yener’in Zehra’nın onu sevmediğini ama anlamadı. Yener’in gözü Zehra ya olan aşkından kör olmuş, gerçekleri göremiyordu.
Zehra direndikçe, Yener sevmesen de benimle evleneceksin dediğinde, Zehra bu olmayacak, ölsem de olmayacak diye diretti. Kaçmak kurtulmak istedi ama olmadı. Yener den kaçamadı Zehra.

Alev de şirkette Ömer ile akşam ki sürpriz doğum günü için teyzesine hediyeyi Ömer ile almak istediğini söylediğinde, Ömer biz Zehra ile hediye alacağız deyip Alev’i kendinden uzaklaştırdı Ömer.

Ömer hiç Alev’e yakınlık göstermiyorken Alev kendince çok büyük hayaller kuruyor. Biz diyor bundan sonra böylemi olacağız.
Alev ağzından çıkanı kulağın duysun. Ömer ile sen diye bir şey hiç olmadı ki, biz diyebiliyorsun.

Ömer de, Alev’e şirkete geri döndüğünü, her şeye sıfırdan başlayacağını, kendisinin evlendiğini ve bundan sonra artık kendisi ile değil, Demir ile çalışacağını, istemiyorsa şirkette başka bir iş ayarlayabileceğini söyledi.

Alev’in de hiç hoşuna gitmedi bunlar, daha fazla uzatmadan ağlayarak odadan çıktı. Ömer Zehra yı düşünüyor, Ayşe için. Ona verdiği süre dolmak üzere ama Zehra Yener’in elinde esir ve Ömer bunu bilmiyor.  Nasıl yetişsin ki Zehra zamanında?

Yener Zehra yı odaya kapattı üzerine de kilitledi kapıyı çıkması imkansız.

Betonda Yasemini evine bıraktı. Yaşadıklarını polise anlatacağını söyleyince Sevim engel oldu Yasemine. Nede olsa işin ucunda para vardı. Para da Yener de. Yener hapse girerse su gibi akan para musluğu kesilecekti. Sevim bunu istemediği içinde Yaseminin polise gitmesine engel oldu.

Ne polise gideceksin, nede babana olanları anlatacaksın, yoksa ablanı unut, geri dönemez diye annesi Yasemini tehdit etti. Zehra’nın hayatı Yaseminin elinde, el insaf nasıl annesin sen Sevim? evlerden ırak.

Salim amcanın da olanlardan haberi yok. Yasemine sorular sorup bir şeyler öğrenmek istedikçe Sevim hep engel oldu. Yasemini korudu. Zehra evden giderken hiç hesap sormadın, kız bir gece dışarıda kaldı diye sorguluyorsun diye Salim amcaya kızdı Yasemini de daha fazla konuşmasın diye odasına gönderdi.

Zehra hiç umurun da değil Sevimin nede olsa kendi öz kızı değil. Yasemin evine döndüğü ya gerisi önemli değil Sevim için.

Ömer de Zehra yı telefonla aradı ama açan olmadı nasıl açsın ki? bir odada kilitli Zehra. Ömer de bunu bilmediği için yine kafasında kurdukça kuruyor, kaç bakalım diyor.

Kızın kaçacak yeri yok ki kaçsın nereye gitse hüzün karşısına çıkıyor. Hiç yüzü gülmedi ki Zehra’nın.

 

Ne yana baksam hüzün var, önüm – arkam, sağım – solum, aşağısı – yukarısı etrafımı sarmış dört bir yandan hüzün. Kaçışım yok, kaçacak yerim yok, kurtaran da yok. Kala kaldım bu dört duvarın arasında anlayanım da, ağlayanım da yok.  

Zehra pencerenin önünde duran fırçayı aldı ve odanın kapısının camını kırdı, anahtar belki kapının üzerindedir diye düşündü ama anahtar Yenerdeydi ve Yener bana evet dersen buradan çıkacaksın dedi.

Zehra ölse sana evet demez başka kapıya Yener hadi.

Birde benle evlenecek, deftere imzayı atacaksın diyor. Zehra zaten evli senle evlenemez ki.

Demir de Kıbrıs dosyasını Alev’e veriyor. Ömer almıştı o dosyayı Demir’e vermişti. Yaptığı hatanın bedelini ödesin istiyor Ömer. Teyzesi yüzünden verdiği cezadan kurtulan Alev’in ceza almasını isterken, herkes Alev den yana. Bu kadar da olmaz ki. suçu işleyen cezasını çekmeli.

Ömer, Nihat’ın o dosyayı Alevden almasını istiyor. Ömer doğru olanı yapıyor ama işi bozan çok.

Alev de dosyayı incelemeye çoktan başladı. Kürşat hocası bu dosyada görevliymiş. Bunu öğrenince hep Alev’in bu dosya da olmasını isteyecek. Ömer’ de Alev’i cezalandıramamış olacak.

Bazı insanlar her nedense böyle şanslı oluyorlar. Ceza alması gerekirken ödüllendiriliyor.

Alev Nazan dan Zehra’nın odasını aramasını ve bir zarf gördüğünü onu bulup kendisine getirmesini istedi.

Asya da anneannesi için pasta yapıyor annesi ile çok heyecanlı bir an önce akşam olmasını istiyor Asya.

Nihat Alevden dosyayı aldı almasına da, alırken de çok güzel Alev’in yaptıklarını bildiğini söyledi. merdivenden düşüşü, yürüyemeyen birisinin ortalıktan kaybolması, intihar olayı derken yeniden şirkettesin Alev dedi. Nihat her şeyin farkında.

Zehra, Yener den kendisini bırakmasını istedi. Bırakmayacağını söyleyince Yener, Zehra da bende kendimi öldürürüm diyerek, oda da duran aynayı kırdı. Yener de Zehra ya bir şey oldu diye kapıyı açıp içeri girince, Zehra sopa ile Yener’e vurup kaçmayı başardı.

Zehra koşarak, düşe kalka oradan uzaklaştı. Dizini yaraladı yürümekte zorlansa da, kaybolsa da Yener’in elinden kurtulmuştu.

Ömer de şirketten çıktı Zehra yı nerede bulurum diye düşünüyor, aklına ya onunla gittiyse düşüncesi geliyor.

Yasemin de Koray ile Betonun evine gidiyor. Belki ablası ordadır diye ama yok.

Ayşe annesi ile salonda konuşuyorlar, konu Zehra ya hediye edilen broş. Ah o broş ne işler açacak Zehra’nın başına. Sebebi de Nazan bu konuşmayı duyup da broşun çok kıymetli olduğunu öğrenince, Zehra’nın eşyalarının arasından broşu alıp saklayacak ilerleyen bölümlerde.

Ömer de Zehra yı mahallede bulurum diye evinin oraya gitti. Koray ile Yasemin evin önünde motorsiklet ile durunca Ömer Yasemin’i Zehra zannetti. Kaskı çıkarınca Yasemin, Zehra olmadığını anladı Ömer.

Koray ile Yaseminde iyiden iyiye arkadaş oldular, numaralarını alıp verdiler birbirlerine.

 

Zehra da üstü başı çok kötü olunca bu kıyafetle konağa gidemeyeceğini düşünüp eve gidip üzerini değişmek istedi ama Beton kapıda nöbetteydi. Ona yakalanmamak için yolunu değiştirince Ömer gördü ve araba ile arkasından gitti. Zehra yı köşede durdurdu Ömer.




Yorumunuz yönetici tarafından onaylandığında yayınlanır. Lütfen küfür ve argo içeren yorumlar yapmayınız. Aksi halde yorumunuz onaylanmaz.

Cevapla

Aslınur

Çok doğru tespit Hanım Abla , biz bi AİLE olduk
Zehra bi bölümde Alev onu kıstırınca iyi cevap vermişti , demişti ki
Bizim aramızda güçlü bir bağ var , biz istesek de bu bağ kopamaz
Zehra’nın da dediği gibi bizim aramızda çok güzel bi arkadaşlık bağı oluştu:)
[Gerçi onlarınki aşk bağı:)]

Cevapla

ayka azeri

Yaa Burcu yeter ama Ben oyle yazmiyorum. qayet guzel benim yazim zaten sen kendin gibi yazsaydin bilceklerdin benm yazima benzetmene gerek yoktu Ben qayet guzel yaziyorum tamammi?

    Cevapla

    Burcu

    Ayka azeri kızma bana lütfen! Ben senin yazın kötü demiyorum ki. Sadece yazım seninkine benzesin diye oyle yazdım o kadar.

      Cevapla

      ayka azeri

      Tamam sorun yok.Kizmadm zaten

Cevapla

Aslınur

Çok doğru tespit Hanım Abla , biz bi AİLE olduk
Zehra bi bölümde Alev onu kıstırınca iyi cevap vermişti , demişti ki
Bizim aramızda güçlü bir bağ var , biz istesek de bu bağ kopamaz

Zehra’nın da dediği gibi bizim aramızda çok güzel bi arkadaşlık bağı oluştu:)
[Gerçirınki aşk bağı:)]

Cevapla

Hanim abla

Merhaba. Nurbanu canım kızım,ne iyi oldu beni hatırlaman,çok teşekkürler.Aslınur kızım da diyor ki türkcem iyileşmiş.Ama benim için yazmak hala zor.Sizin 10 dakikada yazdıgınızı ben bir saatda yazıb bitiremiyorum.Hem de kaç defa sesliyorlar Hanım nine,anne…Kalkıb gidiyorum.Bu benim borcum.Bizim hayatda birinci vezifemiz borcumuzu yerine yetitmektir,kızım.Bi de yazılar bazen çıkmıyor,bazen geri gelir.Ben de Aslıya ve ya sizlerden birine cevap ulaşmayanda kötü oluyorum.Cevap yazmamışam ya da çıkmamışdır nerden bile bilrsiniz.Ama bakdım her sayfada varım.Biz artık bir aile olduk,ayrılamayız.Sizi çok seviyorum.Mutluluklar.

    Cevapla

    Nurbanu

    Bizde seni çok seviyoruz ablacim. Senin yerin bizde apayri. Kendine iyi bak ablacim.

Cevapla

Aslınur

Burcu biliyorum o meseleyi de…burda bi şeyler dönüyor yani aklımda bi şeyler var ama neyse hadi
Bu arada hakikaten sizin yazılarınıza ne oldu !?

    Cevapla

    Burcu

    Hangi yazılar Aslınur’cum?

Cevapla

Aslınur

Azeri ayka hakkım varsa tabi ki de helal olsun da , sen bayadır bu sitede misin yani hiç yazdın mı , ilk defa yazıyorsan niye başkasının ismini yazıyorsun benim için falan geç bunları , niye yazdığını hâlâ anlamış değilim
Neyse , faticim sen yazıymış falan geç bunları önemli değil biz anlıyoruz , ben bazen arkadaşlarımla yazışırken ben bi an heyecanlanıyom ne yazdığım anlaşılmıyor ardı ardına atıyorum mesajları , arkadaşım diyo aslınur sakin , yavaş yavaş yaz , bi an gaza geliyom işte
Zaten Hanım Abla da başta türkçeyi tam bilmediğinden yazamıyorum diyordu ama şimdi kendini geliştirdi çok güzel bi Türkçesi var
Sen takılma yazıya falan yani:)

    Cevapla

    Burcu

    Aslınur’cum sana neden böyle bisey yaptığımı soliyim: bir ara Demet sana bir sorunum var mesajımı gorunce cvp ver dmirti.sen olmadıgın için ayka azeri ismini Aslınur olarak yazip cvp vrmisti. Ve sonrada sen ona birazcık kızmıştın. Zaten oda itiraf etmisti ama ben yaptığının nasıl birsey ogduğunu kavramasını istedim canım. Ve bende onun adıyla yazdım ve bak anladı yanlışını ama sunu solemek irtiyoruw kotu niydtle wapmadım tamamem iyi niwetle yani tekrardan ozur diliynrum bir daha yapmicam. Ama bence bunu yapmam gerekirdi baskalarının halini duwgusunu anlasın diYe ama bir daha yapmicam

      Cevapla

      ayka azeri

      AAA Burcu o senmydin benm ismimle yazaaan ama nasil olur benm ismimle yazdin ve kendi isminle yazdin cok fakrli yani yazma weklin hariflerde falan cok farkli nasil olryaa.. ama yinede tewekkur ederm ismini soyledin icin… ama bi wey son bi wey daha sorucam benim ismimle yazdinya benm tepki vercemi nerden duwundun?

        Cevapla

        Burcu

        Aslında ayka azeri böyle bi duruma herkes tepki verir. Aslınur’da vermisti hatırlarsan. Bôyle dùşùndüm ve yazdım hatta tepki vereceğinden emindim hani boyle biraz atarlı bi yapın varya o yuzden. Birde yazımı seninkine benzetmek icin harfleri karışık yazıyordum canım

          Cevapla

          ayka azeri

          Yaaa Ben kariwik yazmiyorum sadece herkes bana tepkili oldu icin laf yetiwdirmekten cabuk cabuk yazinca azicik oyle oluyo…

          Cevapla

          Burcu

          Anladim ayka azeri bende yazım sana benzesin diye oyle yazdim normalde oyle yazmam

Cevapla

ayka azeri

Ha bide Azeri ayka bi daha benim ismile yazmassan sevnrim zaten kavqa etmeye yer ariyorum sana bulawmiyim iyi birine benziyosun o yuzden tamam mi:) Sen asili nin anelizlerini cok sevmwtin ama ben hiiiiic semedm cok kotu dorusu hic birini okimadim ama olsun yinede kotu…:)

Cevapla

ayka azeri

Azeri ayka)) oooooo isimimi kullanarak qarip bi wey yaptin… yani nasil soylesem dorusu iyi bi wey yapmw olyosun yani bende bi keresinde oyle yaptim birisinin yerine yazdm ama sonrasinda piwman oldum ve sende cok guzel bi wey yaptin… ama ozur dilemene gerek yok asilnda Ben ozur dilerm ama ozur dilemeyi semem:)ama bi weyi merak etdim Adawim senn asil ismin NE?

    Cevapla

    Burcu

    Benim asıl adım Burcu ayka azeri. Rahat ol bir daha ismini kullanmayacağım. Birde bence Aslı’nın analizleri gayet güzel neden beğenmiyorsun ki! Bence sen bi oku hoşuna gider.

Cevapla

fati

Aslicim mutlaka telefonumda temizlik yapicam silicem o sarkilari soz dinleyen uslu cocuk olucam soz:)kiz lar siz cok guzel yaziyorsunuz noktasi virgulu ile ama benim telefonum donuyor bide acele ile yazdigim icin oyle yazmiyorum insAllah okuyabiliyorsunuzdur bazen harfler bile yanlis oluyor.Lalecim aslinda ailemde cok mutluyum sorunsuz deyil her evlilikde sorunlar olur ama asilmicak sorunlar deyil.benim sıkıntim baska insAllah gecer.sen ne zaman istersen anlat biz dinleriz canim derd paylasdikca azalir helede tanimadigin biri ile derdlesmek iyi gelir bazen cunki bilirsin seni yargilamicak senin uzuntune sevinmicek.Asli bi sey sorucam ozel diyilse sadece merakdan soruyorum sen Alevimisin?cunki yazdiklarindan oyle hissetdimde.din dil irq onemli deyil muslumaniz kardesiz benimki sadece merak eger ozele girdiysem hic cevap yazmasanda olur alinmam.Aylin nerelerde ozledik.

    Cevapla

    aslı

    Hayır canım ben alevi değilim.
    Yazdıklarım nasıl ki böyle bir sonuca ulaştın?

Cevapla

Azeri Aytac

Yaa ben bu bolumu izlememisdim kacirmisdim iyi oldu yazdigin aslicim cok tewekkur ederim canim:):)

    Cevapla

    aslı

    Rica ederim:)

Cevapla

Lale turkmen

Yine cok guzel analiz okumakdan keyif aldigim siyah yazilar Aslicim ellerine saglik. Bu bolum benim 180 bolum icinde en aklima kalani nedenini bilmiyorum ama bu bolumdeki her sahneyi ayrintisina kadar hatirliyorum:) 3.kacirilmada bu bolum ile gelmiş oldu devamini bekliyorum kacirilmalarin ve onceki analizde yazdigin kahve icme merasiminin:).
Aslicim dizinin tekrarlarini izliyorumda dogru soyliyorsun yasemin ilk bolumlerde iyi giyinyormuş sonradan kiş geldi korayda yaseminde ustune yapişmiş olan o meşhur giysilerini hec cikarmadilar. Oyuncularinda hepsinin oyunculuk yetenegi cok guzel. Zehraninda ilk dizisi oldugu hec anlaşilmiyor sonradan hep eli sacinda, birilerine bakarak konuşurken aniden kamera bakip yine karşisindakine bakmalar başladi neden oyle oldu acaba.

    Cevapla

    aslı

    Bende 19. bölümü her ayrıntısını hatırlıyorum bende o bölümü hiç unutamadım.
    İlk bölümlerde her şey çok güzeldi tadındaydı. Sonra gide gide bozuldu.
    Oyuncular iyi iş çıkarıyorlar. Dizinin konusu da çok güzel, birde senaryoyu devamlılığını getirerek çekseler hatasızca 10 numara 5 yıldız olacak oskarlık olacak dizi ama gel gör ki çekim hataları ah o çekim hataları.

    Zehra’nın saçı ile oynamasına gelecek olursam, ben youtube de bir video seyretmiştim, yönetmendi sanırım Zehra ya söylüyordu saçına dokun kameraya bak diye yani özel istekle yapıyor Zehra bu hareketleri.

      Cevapla

      Lale turkmen

      Neeee yonetmenin ne kadar professional oluşuna bakin ya insanlari bezdiren o hareketler yonetmenin ozel istegiymidi 1.2 kez tamamda her bolumde hemde10 defa oyle yapmak Hazalin oyunculuk kalitesini duşuriyor benim gozumde. Birde” şey” var Zehranin en cok soyledigi soz onunda altindan senatistler cikiverir belki kim bilir:) Bunlarin ikisi kizcagazin oyunculugunu alt seviylere cekicek hareketler yapdirip yinede oyunculardan memnun olmayşina bakin

Cevapla

Nurbanu

Herkese merhabalar. Nasılsınız? Bir analizinin daha gelmiş . Yine adıma yazmışsın aslı ablacim. Eline ve emeğine sağlık. Kendinize iyi bakın. Allah a emanet olun.❤❤

    Cevapla

    Nurbanu

    Adıma diye yazılan her aslında harika olması lazım yine klavyenin husranina ugradim

      Cevapla

      aslı

      Olur canım arada öyle, bende sürekli elektriğin gitmesinden müzdaribim bu aralar. siteye giriyorum hop elektrik gidiyor.

        Cevapla

        Nurbanu

        Bu arada hanım abla iki analizidir yazmıyor. İşletme kendini ablacim. Bir abla kardeslerini yalnız bırakır mı?

          Cevapla

          Nurbanu

          Allah’ım yine klavye yanlış yazmış. Hanım ablam ne olursun yanlis anlama.

Cevapla

Azeri ayka

Aslı sew kac yashındasın?

    Cevapla

    aslı

    Neden sormuştunuz? Yazdıklarım size çok çocukça geldiği için mi? yoksa çok büyük biri gibi düşündüğünüz için mi?
    neden bu soru? Azeri ayka

      Cevapla

      ayka azeri

      O Azeri ayka benim isimimle yazmw benm adimnan olmaya bilr ama olsun benim adimla yazmsin! her neyse asli Azeri ayka zevaplamadi sorununu ama Ben zevablyim onun Adina ha once hangi azeri aykayim onu belirtiyim.beni her siteden tanrsiniz hani her gelene satawiyorumya adini sen koyu semiyorumya ha oyum Ben nie dedm sorarsan kariwiklik olmasn die. ha ne diyodum Ben uf unutdummmmm

      Cevapla

      Azeri ayka

      Neden bu sitem? Sadece anawızlerni çokk begemiyrum o yüzdn sordum,birdee merktan yani tmamem ıyi niwetten. Eğer wyashını sylemek istmıyrsan soyhleme ama kabada ollma lutfen!

        Cevapla

        ayka azeri

        eeeeeee yeter ama benim isimle yazmaaaaa. hem kapaysa kaba sana neeeee. bi da son olsun benm ismimle yadin!!!

        Cevapla

        aslı

        Teşekkür ederim ben sana kaba davranmadım.

          Cevapla

          Azeri ayka

          Nedn bu kaddar sorhun ettin yashını sormamı? Söylemek istemiyrsan soleme. Ben sadecee buu güwel yawıları kac yawında bırınin yazdıgını meqak etim,tmamen iyi nyetle yani. Gsana kaba davrandıwsam ozur dilerım. Yashınıda solemdk istemıyosn snylemeyebilirsin. Hakkını helal et. Saçma birşhey içın tartştık. Bdn 28 yashındayım. Sadecd kendı yashıtlarım vaq mı dhye merad ettim. Senden ve ayka azeriden özur dhiliyorum.

          Cevapla

          Azeri ayka

          Nedn bu kaddar sorhun ettin yashını sormamı? Söylemek istemiyrsan soleme. Ben sadecee buu güwel yawıları kac yawında bırınin yazdıgını meqak etim,tmamen iyi nyetle yani. Gsana kaba davrandıwsam ozur dilerım. Yashınıda solemdk istemıyosn snylemeyebilirsin. Hakkını helal et. Saçma birşhey içın tartştık. Bdn 28 yashındayım. Sadecd kendı yashıtlarım vaq mı dhye merad ettim. Senden ve ayka azeriden özur dhiliyorum. Ve nedn ayka azerınhn ısmini kullandığımı soleyeyim: o bir kere Aslınur’un yerne yawmıştı. Aslınur’un nsıl hisetiğini anlamasını hstedim. Bana çok kıxmıs biliyorum ama ne yapyım yaptıkı hatayı anlasım isthedim. Hakkınıyı helal edin Asli ve ayka azeri. Sizden cok cok ozur dilerimh.

Cevapla

Azeri ayka

Aslı sew kac yashndasın?

    Cevapla

    ayka azeri

    Azeri aykaa kimsin nesin blmem ama benm ismimle yazmaaaaa kendiniz saygidan durustlkden bahs edyosunuz bawka issimi bulamadiniz yazmayn benm ismimlee

Cevapla

fati

Sen ne kadar temiz kalpli birisin Asli.herkesin derdine derman olmak icin ugrasiyorsun.Allah yaptigin iyilikleri karsina cokarsin insAllah.bana yazdigini yapicam eminim ise yatiyacakdir cok saol canim.analizde guzel ellerine saglik.

    Cevapla

    aslı

    Teşekkür ederim faticim:)
    Amin inşallah. güzel sonuçlar alacağına eminim inşallah bugünden itibaren yeni bir sayfa açılmış olur hayatında. Telefonundaki o şarkıları da değiştirmeyi unutma canım:)

Cevapla

Anonim

Thank you for analizi..

    Cevapla

    aslı

    Thank you for taking the time to read.

Popüler Haberler