Menü Aç/Kapat
Yalancı Bahar ve Deli Divane Dizisi Özetleri Neden Yayınlanmıyor? Deli Divane(Bidaai), Yalancı Bahar 06.11.2016
Yalancı Bahar ve Deli Divane Dizisi Özetleri Neden Yayınlanmıyor?

1 Kanal 7 ekranlarının sevilen dizileri Yalancı Bahar ve Deli Divane’nin özetlerini düzenli olarak ilk günden itibaren sayfamızda bulan ziyaretçilerimiz sitemizin başına gelen vahim durum ardından neden özetlerin yayınlanmadı ile ilgili açıklama bekliyorlar. Tarafımıza ulaşarak Yalancı Bahar dizisi özetlerinin artık neden yayınlanmadığını ile ilgili gelen binlerce soru üzerine bu açıklamayı yapıyorum

Bu yazıyı ağlayarak yazıyorum; ancak Google politikalarını ihlal ettiğimiz ve kopya içerik kullandığımız gerekçesi ile sitemiz Google tarafından yok sayılma cezası aldı.

Bu cezayı biraz daha açacak olursak Google tarafından ceza almamızda temel sebep sitemizin başka sitelerden özet ve diğer içerikleri kopyalaması ve içeriklerimizin yetersiz olduğu olarak tarafımıza ulaştırıldı. 2

Sizler kullanıcı olarak sitemizde hiç kopya içerik gördünüz mü? Özellikle takip ettiğiniz diziler ile ilgili şu siteden kopyalıyorsunuz diyebilen var mı? Hintçe ve İngilizceyi sırf sizlere hizmet verebilmek için öğrenmeye çalışıyorum ve içerikleri tamamen dizileri izleyip anlayabildiğim kadarı ile sizlere aktararak oluşturuyorum.

Ayrıca içerik olarak yetersiz bir konumuzu gördünüz mü? Bizden daha fazla takip ettiğiniz dizi ile ilgili içerik giren site var mı?

Google’nin bu cezayı en kısa zamanda kaldırarak sitemizin eski değerine kavuşması için gerekli çalışmaları yürütmeye çalışıyoruz. Umarım kısa zamanda bu cezadan destekleriniz ile kurtuluruz. Bizi takip ettiğiniz ve sabrınız için teşekkür ederim. Tekrar görüşemezsek haklarınızı helal edin

 




Yorumunuz yönetici tarafından onaylandığında yayınlanır. Lütfen küfür ve argo içeren yorumlar yapmayınız. Aksi halde yorumunuz onaylanmaz.

Cevapla

derya inalhan

Yalanci baharin zor sevdadan sonra baslamasini talep ediyorum.

Cevapla

Gül

Ya arkadaslaradu raja ne zaman aşik oluyolar finalede az kaldi bolen var mi?

Cevapla

Gül

Yaa google kaldir su cezayi ya ne kadar suruecek bu boyle bi site yok zaten diger sifeler sacma ne digolar anlasilmiyo be YEEEETEEERRR AMA kaldir şu cezayiii artik üüüüfff site sahibi nasil olacak bu ya

Cevapla

Berdes

Madubalanin gercek anesive babası gercekmi öldümü

Cevapla

hint dizisine bayilan kiz

allahim sonunda buldum gunlerdir pislik google ye yazmadigim sey kalmadi dizbilgi yazariyorum ama bi turlu hicbir sey cikmiyo. buldum ama bulmamala yikildim ne sacma bi bahane bulmus bu google ya sinir oldum oysa o kadar alismistim ya yapmayin ben burda cok guzel arkadasliklar edindim cevremde bi tane bile yalanci bahar izleyen yokken burda birsuru buldum ya yapmayin dizibilgi nin ne sucu var ya offff ya ama yaaaa gunler sonra siteyi bulmusken neden neden neden . butun rishbalacilar ve rajbala cilar ; kainat enise sizleri cok ozlicem hepiniz kendinizr iyi bakin bilmiyorum benim bu yorumumu gorurmusunuz ama.

Cevapla

MERT

SAYIN HEŞAP HOHANDURAH KUNDRAH ARKEY KOHANDURAH VE MADUHUBALA BUGÜN ISRAR OLMA ÇÜNKÜ SENİ SEVİYOR AMA SEN BUNA ONA SERT VE KABASIN SANA DESTEK VERİYOR İSİM DEGİŞMEK GERCEK ARKEY İSTİYORSAN LÜTFEN KUNDJİANDAN ONUN OGLUNA İKİSİDE BUGÜN MECBUR ÖLECEK MİRASA SANA LAJADA HAKKINDAN HABERLER KÖTÜ MADUHUBLA SEN DÜNYAYA GELDİN DİYE BUNA GÖGÜS EGER VE SAYIN HEŞAP HOHANDURA KOHANDURAH ŞEHŞAP ARKEY ARTIK OYUNDE BEN GERCEK İSTİYORUM BİLİYORUM AİLEN ÖLDÜ AMA SEN BUNA GERCEK İSTİYORUM BEN MERT AYTEK SENİN ROLÜLÜM BEN DESTEKLİYORUM

Cevapla

madhu❤RK âşkı elif

Ya ne cazasi bu özetlere kopya diyen Allah cezasini vrsin İnşallah en yakin zamanda kaldirilir cunku bn bir tek sizin ozetlerinizi okuyom digerleri cok karisik ve sacma veriyo

Cevapla

hatice

Hayir ya bizler çok seviyoruz siteyi lütfen kapatmasinlar

Cevapla

ranrag

I LOVE YOU?

Cevapla

elif

yaaa kim bu siteyi kapatmak istiyor bence bu sitenin çok iyi olmasını kıskananlar kapattırmak istiyor inşallah allahın izni ile bu site tekardan açılacak çünkü biz sizleri destekliyoruz

Cevapla

delikızz

Yaaa lutfen kalksın cezaaa dort gozle kalkmasını beklıyoruzz..

Cevapla

Anonim

Ya bu ne saçma bişey ,ne kopyası… Umarım hemen site eski işlevine döner.

Cevapla

gamze

Lütfen dizibilgi tv kapatmayın rica ediyorum lütfen lütfen

Cevapla

Ülkü İrem

Eğer yardım edilecek bir konu olursa, çekinmeyin. Madhubala takipçileri olarak, her zaman yardıma hazırız. Bu arada, hakkım helal olsun. Asıl hakkı geçen sizsiniz, estağfirullah.

Cevapla

Hatice

Hadi ama acilsin siteniz harikaydi.

Cevapla

Merve

Yalancı bahar ilk bölümleri güzeldi ama sonradan abartılar ben sultanın diziye geri dönsün özledik onu

Cevapla

Rk madu

yaaa google ne kopyasi kaldir su cezayi diger siteler hic bi ise yaramiyo bu site mukemmel yaa digerleri gibimi

    Cevapla

    RK ❤❤❤❤❤❤

    Arkadaslar sakin olun onlar yani RK (❤) sultan madu hepsi dizide yazılan senaryoları oynuyolar dizideki rolleriyle BendCr onların karakerleri hakkında yorum yapmanız bence yanlış he tabi suda var mesela ben rk yi seviyorum bi başkasi sultanı sever yani bence boş yere polemiğe girmeyin derim

      Cevapla

      Aygul

      Bende öyle dusunuyorum ama sultan fanlari RKyi kotulemekten hic bikmicaklar galiba

    Cevapla

    RK ❤❤❤❤❤❤

    Aynen ya ceza kalksın nolur biz bu siteden çok mutluyDuk

Cevapla

Dilek

Lutfen biran once bu cezadan kurtulun amin

Cevapla

Gül

Nolur ya cezayi kaldirin en guzel site bu ya ne cezasi lutfen kaldirin

Cevapla

bir hayran

Cezaaaaayııı kaldırıııınnnnnn lütfen

Cevapla

Anonim

Ya kaç gündür neden özet yok diye merak ediyordum hiç bir yerde okuyamıyorum biz menmunuz yorumlardan neden engel oluyorlarki özetleri istiyorum lütvennnnn

Cevapla

bella

Ben sizin sitenizde alıntı falan görmedim inşallah ceza kalkar da yine dizi özetlerini yaparsınız Allah yardımcınız olsun

Cevapla

Canseli

Ben bu siteyi seviyorum,
lütfen sitenin cezası
kaldırılsın lütfen,
Vivian hayranları Aviyi
kötülemek için yine konuşup
duruyorlar yok Avi bir
defilede ayağı takılmış düşmüş de yüzü kızarmış da
mış mış mışda mış mış mış
Ya çok komikler yemin ediyorum söyledikleri
doğru olabilir de Avinin
yüzü neden kızarsın,
ve Vivian fanları
neden gülme krizine girmişler acaba?Yemin
ediyorum bunlarda akıl fikir yok,ya Avineshi
tanıyanlar sporu sevdiğini
biliyorlar zaten sosyal medyada finess center de çekilmiş video ve fotoları
yaygın o eğer podyumda düşdüyse defileye renk katmıştır herkes onu
zevkle izlemiştir
Avi podyuma çıkması normalde o çarpık bacaklı Vivianın ne işi var acaba orada:-)

    Cevapla

    Bahar

    Canseli sultanın ayın takıldı düşdü senin nazarın demişdir o hanı hatırladıkça gölyurum ne dedin vivanın çarpı bsçaklı mı asıl çarpı paçka s bunu kanıtladı

      Cevapla

      Canseli

      A pis Bahar yine ortaya çıktı ıyyyy kokuşmuş…..
      Sen Vivianın çarpık bacaklı
      olduğunu kabul etmeyince
      bacakları düzelecek forma mı girecek????Sen onu en iyisi Avinin gittiği fitness centere gönder belki o zaman düzelir:):):)
      AVİM HER ZAMAN VİVİANDAN
      DAHA KARİZMATİK,DÜŞSE DE KALKSA DA BİR ŞEY DEĞİŞMİYOR

        Cevapla

        Bahar

        Hs ha bende kortuldğnu mu zan edin been kolay kolay kortulamasın all sultanı tepe tepe kolan onu kim ne yapsın ancak senin kipi ahmak lar dışında o korbağa gözünü al çal başna sevksiz aptal

Cevapla

Asi güzel

Bu site bu cezayı haketmedi haksızlık

Cevapla

Meryem

Lütfen artık kaldırın şu saçma cezayı özetlerimizi istiyoruz

Cevapla

Aygul

Yaaaa bugün biseyde yolunda gitsinya …..bütün ugursuzluklar bugün benimi bulduya

Cevapla

Anonim

lutfen cezayi qaldirin ya.

Cevapla

Merve drashti dhami

Sizin özetleriniz daha iyi

Cevapla

RAJBALAMMMMM ♡♡

Neden yaaa benim yazdigim yorumlar cikmiyor yaaa cok uzgunim bide hersey yetmazmis gibi ceza cikdiya morelim cok bozuk CEZANIN kalkmasini istiyorum

Cevapla

Vivi

Helal hoş olsun hiç bir kopya yok el basarım vivian fanı

Cevapla

RAJBALAMMMMM ♡♡

Buradan GOOGLE soyliyorum yaaa lutfeeeeeeeeeeeeeeeeeen
CEZAYI kaldirin lutfeeeeeeeeeeeeen :'( :'( :'(

Cevapla

Anonim

Bu ne sacmalik peki biz takip edenleri neden dusunmuyorlar seviyoruz bu siteyi ve kapatilmasina karsiyiz 🙁

Cevapla

...KÂİNAT GÜL SAYER...

Suan sadece kendi adima konusucam…
Bize verdiginiz tum emekler icin tesekkur ederim…
Her zaman ozet verdiniz…
Hic yilmadan cok guzel anlattiniz , ozet verdiniz…
Bilmiyorum ben bu siteyi 20. Bolumden sonra buldum . hep yorum yaptim ( adimi bildirmeden ) sonra bu siteye guvencim artinca adimi soyledim yorum yaptim.
Benimde hem guzel yorumlarim hemde kotu yorumlarim vardi hepsi icin cok ozur dilerim…
Ve hergun bu siteye giricem…
Bu sitede ayni kafadan olanlarda vardi …
RİSHBALA nin iyiy kotu gununde hep birlikte bu sitede yan yanaydik..
Benden bu kadar. Sağ olun var olun …
Dua edicem en kisa surede sorun hallolur…
Ve son olarak :
Hicbir sekilde bu sayfada CALİNTİ bir kelime dahi gormedim hep kendinize ozgu bir tarzla anlattiniz . yazdiginiz kelimeler dahi bir farkliydi…
Sitede her yazdiginiz ozette kendi fikirlerinizide bizimle paylastiniz TÜM KALBİMLE TEŞEKKÜRLER…..
Bu sitede kendime cok yakin arkadaslar buldum abla buldum ozellikle ENİSE,ESMA,DEFNE ABLAM,
ZARA – ZİNET ABLALARİM… herkeze tesekkur ederim…
Benim kardes hasretimi bana tamamladiniz…
Site sag olsun umarim yeniden bulusuruz….
Ve son biri daha ANGELİNA ABLACİM cok surtusmelerimiz oldu ama olsun senide cok seviyorum. Ve diger tum RİSHBALA ailesini cok seviyorum senide benim sevgili sitemmmmm…

    Cevapla

    mertcan

    Nasilsin KAINAT iyimisin

      Cevapla

      ...KÂİNAT GÜL SAYER...

      Sananae lan özürlü…
      Pis sapik adi angut naşşş…
      Gerizakali salak git lan git hoşt kopek…
      Terbiyesiz musmula…
      Allahim sen kimsin boyle asil sen benim sana yapacaklarimdan sonra nasil olucaksin.
      Dag hayvani aptal..
      Okuz essek adimi agzina almaya sakin curret etme..
      Suratina tukuruyorum..
      Terbiyesiz hayvaaaaaan gidi hayvan..
      Kışt kışt

Cevapla

Mehmet

Bence bir instegram sayfası açıp oradan özet paylaşın da ha mantıklı bence

Cevapla

RAJBALAMMMMM ♡♡

Varya bu siteye nazar degdi yaaaaa gozu olanin gozu ciksin insallah nazara galdik yaaaa su anda aglamak istiyorum ha bide unutmadan GOOGLE cezayi kaldirin LUTFEN LUTFEN LUTFEN size YAL-VA-RI-YO-RUM LUTFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Cevapla

Anonim

Ya lütfen artık kaldırın şu saçma cezayı özetlerimizi istiyoruz bu sitede bulduğumuz özetleri hiç bi sitede bulamıyorum

Cevapla

RISHBALA☆☆

Bu google sesleniyorum lutfen lutfen lutfennnnnnnn CEZAYI kaldirin busitenin sahibine cok uzuldum umarim tez zamanda ceza kalkar :-):-):-):-);-):-):-):-):-);-);-);-)

Cevapla

İzleyici

Sanırım google sitenin takip sayısının fazla olmasını kaldiramadi siz üzülmeyin lütfen hersey yoluna girecek. Kolay gelsin size.

Cevapla

yesim

lutfen rica ediyoruz bu cezayi kaldirin lutfen

Cevapla

Aygul

Ya bikac gündür ne oluyo diyen arkadaslar nerdesiniz hadi kizlar tepki bekliyorum …………ben şahsen o kadar uzgunumki bu gün icimden hiçbirşey yapmak gelmiyo *:* *:*!!!!!!!!!!

Cevapla

Yıldız

Sultan fanları hepsi zi demeyecem bazarının sevyevi iyi ce düşdü insan deyilsiniz kötülyün dostu omarım her şey yoluna girer allah yardımçımız olsun amin inşallah

Cevapla

Yıldız rkın böyük hayranı

Omarım her şey yoluna girer allah yardımçımız olsun amin inşallah sultan fanları yorum yapdığın yere bakın ve otanın ee işte sultan fanları da sultan kadar duyarsız düşüncesiz kötü kalbli insan lar Rk Madu fanları bu gün bir daha kanıtladınız ki biz iyi insanlarık sizinle gorur doyorum ve sizi çok sevyorum allah daima bizi korusun Allahın selamı özerinize olsun hoşça kalın slıçakla kalın

Cevapla

Sıla

Bu sultan fanları kötlüğle bestelenyorlar o bir dizi ama bu gerçek bu Kadar da duyarsız olmayın hayır inanamyorum böyle insanlar gerçekden de varmış Ben sadece kötü insanlar dizide var salnmışdım ama gerçək hayatda da varmış birde ne deyorlar sultan mələkləri asıl sultan şeytanları bu gün gördük kimin ne oldğnu gördük rk Madu fanları sizlere gorur doyurum ne kadar iyi insanlar oldğnu kanıtlsdınız bis asla onların seviyesine döşmryelim inşallah her şey yoluna girer ve site özet yazmağa davam eder hadi inşallah

Cevapla

İzleyici tavsiyesi.

Sayın site sahipleri öncelikle bize açıklama yaptığınız için teşekkür ederim. Sizin adınıza çok üzüldüm. Çünkü siz emek verip bu site için çalışmalar yapmış sınız.Özetleriniz çok doğru ve düzgün. Öyle olmasa bu kadar olumlu yorum lar ve takibciniz olmazdı! Umarim tez zamanda Allah’in izniyle
bu sorunlardan ve cezadan kurtululursunuz. Eğer hakkımız varsa da helal olsun. Inşallah yeni özetlerinizle görüşmek üzere.

Cevapla

Rana

Hayır olamaz of ya Allahın Yardımıyla her sey yoluna girer merak etmyin dualarımız sizlere

Cevapla

Zinet

Of hayır ya neden böyle döşnyorlar omarım her şey yoluna girer allah yardımçımız olsun amin inşallah

Cevapla

Zara

Allah yardımcınız olsun her sey yoluna girer ya sultan fanları siz nasıl insanlar sınız sizin içiniz kötülükle dolu yorum yapdğnız yere bakın biz neyin derdindeyiz siz neyin derdindrdiniz sinn akılnızdan şöphe edyorum desdek olmayacsksanız köstek de olmayın

    Cevapla

    Anonim

    Yani sana katiliyorum bukadarda olunmaz dimi

    Cevapla

    Jasmin

    Zara sen şuan Sultan
    fanlarını kötüleyerek mi
    siteye destek oluyorsun
    bizi eleştiriyorsun ama
    kendinde aynı şeyi yapıyorsun,nasıl oluyor
    bu iş?Ne yaptığının farkında değilsin saçmalıyorsun ve diğer Arkey ve Madu fanları
    hepiniz Zaranın yaptığı
    hatanın aynısını yapıyorsunuz,eleştirdiğiniz
    şeyin aynısını yapmayın
    biraz akıllı olun akıllı
    Siteyi bende çok seviyorum
    ve hemen cezanın kalkması
    için dua ediyorum,ALLAH
    kabul etsin İNŞALLAH

      Cevapla

      Zara

      Jasmin Ben ilk önce siteye destek yorumu yapdım ve dua etdim ama bazı s fanları destek olacak bir kelme BİLE yapmadan hemen aynı saçmalıklara başladı o gün rk ve MADUYU ve fanları eleştreceyne destek bekletdim eyer destek olmayacaksa köstek de olmsın

Cevapla

Cezayi kaldirin...........

Ya nolur bu cezayi kaldirin. Ben anlamadim bu neyin cezasi bizi hersey anlatiqlari icin tesekkur etmek yerine ceza veryorlar. Asil size ceza vermek lazimdi gozelim siteyi baluyosunuz hemde gereksiz bi sey icin bu haqsizliq yani anladinizmi. En kisa zamanda kaldirin cezayi…… Uffffffffffff yaaa bikdim sizin bu gereksiz islerinizden bikdim. Siteyi acin lutfeeennnnnn. Ben ve diger arkadaslar diziyi burdan izliyoruz bizi anlayin lutfeeennnnnn………….

Cevapla

Anonim

Herkez dizibilgi tv den okuyor boyle sacmaliga son verin lutfen.Saygilarimlan arz ederim.

Cevapla

Anonim

ÖNCELİKLE SELAM YAAA BU NE BÖYLE BƏN SİZDE ÖZETLERE BAKIYORDUM AYRICA BƏN DİYİL SİZİ SEVEN HER KES NEDEN SİZ DİYİL. DE OBİRİ SİTDELERE KOPYACI DEMİYORLAR RİCA EDİYORUZ GOOGLE TEKRAR İZİN VERİN BİZ HƏR ZAMAN DİZİ BİLGİNİN YANINDAYIZ

Cevapla

dizi hayranı

Ne söylüyorsunuz ben her gün buadan bakıyordum hemen kaldırsınlar cezayı n’olur ya n’olur

Cevapla

Aygul

Şu ozetlerde abhayin suratini gormekden gına geldi yaaaa şu sorun bian önce çözülsün

    Cevapla

    ........

    bu yalnis olmus boyle bir cazami olur insallah cazaniz biter ve bizleri bilgilendirmeye davam edersiniz

Cevapla

ALARA(*_*)SULTAN

Sultan(*_*)gözlerini
avuçlarımda saklasam
sadece ben baksam
öpsem koklasam
göğsümde saklasam
ve sen kalbimin
içinde sakladığım
sana olan büyük
aşkımı görsen*♡*
Rk ve Madhu fanları
yeterin artık Sultanı
kötülemekten vazgeçin
o kötü biri değil
ve siz kötü diyorsunuz
diye biz onu kötü bilecek
değiliz,asıl kötü karakter
bu dizide Rk ve Raja dır
gidin bi soğuk duş alın ve kendinize gelin artık!!!!!
Sultan Maduya asla Rk ve Raja kadar kötü davranmadı
evet Madu Sultanın yüzünü çizdi,eline tükürdü, ihanet etti,onu kullandı,
ümit verdi yüz verdi onun
kalbini kırdı daha bir sürü şey yaptı ama Sultan onu TOKAT ATMADI,TECAVÜZ ETMEDİ,SENİ ASARIM DİYE TEHDİT ETTMEDİ,ama bunların
hepsini ve daha çok fazlasını Rk ve Raju yaptılar ikiside iğrenç
yaratıklar,zola tehditle
kızları yanlarında tututuyorlar pis sapıklar
Tabi artık Madu ve Rk
Sultanı iyice çıldırttılar
ve o da en sonunda artık Maduyu kaçırmak istedi
bunu ben de onaylamıyorum tabi ki de ama
onu o duruma getiren
Rk ve Madudur eee zaten
cezalarını da fazlasıyla
çektiler bir şey daha
hatırlatayım size eğer
o manyak Rk Maduyu tehditle zorla zorba gibi
kaçırmasaydı Madu Sultanla
aşk yaşayacaktı adamın
peşinden ayrılmıyordu
eee o zaman ne oluyor
demek ki Rk kara çalı gibi
onların arasına girmiş oluyor değil mi?

    Cevapla

    Aygul

    Hayret biseyya hala neyin pesindesin biri bişey soyliyosa oda sizsiniz….. bak yaziyi yazan parmaklarina yazik azicik dinlensin derdini anlatmak icin hikaye gibi laf kalabigi yapmana gerek yok

      Cevapla

      ALARA(*_*)SULTAN

      Gerizekalı Aygül
      herşeye maydanoz olma
      bakıyorum Sultan fanlarının
      hepsine cevap yazmışsın
      sen benim parmaklarımı
      düşüneceğine kendi parmaklarına bak:/:/:/
      Ben sitenin durumu için
      üzüldüm ama senin karamsar
      değilim iyi düşünmeye çalışıyorum iyi olsun diye
      İyi olacağına da inanıyorum
      anladın mı gerizekalı?

        Cevapla

        Aygul

        O çirkin kelimeni aynen sana geri ıade ediyorum öyle biri varsa oda sensin tamammı ….siteye uzulmusmus hani onca yazinin icinde ben( geçmiş olsun yada cok üzgünüm) kelimelerini goremedim girer girmez baslamissin VIVANA saldirmaya ….ayrica eleştiriye açığım ama kelimelerine dikkat et ben senin gibi kolay kolay öyle kelimeler kullanmam …..aslinda yazinin başını nede güzel yazmissin sultana olan güzel kelimelerinle yazini sonlandirsaydin sana yorum dahi yapmazdim …senin sultan fani olmana bişey demiyorumki benin VIVIyi begendigim gibi sende sultanı begeniyosun bu çok normal bişey …yani VIVIyi begenmiyorum antipatim var desen eyvallah ama sen çukur açıp gömme gereği duyuyosun neden hemde ortada hiçbirşey yokken? ???????

Cevapla

[email protected]

olamaz neden böyle düşünüyorlarki? kopyasa peki neden özetleri başka sayfalarda bulamıyoruz ? hepsi saçmalıq googlu şikayet etmeli

Cevapla

elifdsena

Başlarım ben bu google ye yaa bu nedir arkadaş bunların yüzünden en sevdiğim siteye yasak gelmiş çooook saçmaa inşallah kısa zamanda bu yasak kalkar

Cevapla

Hatice

Yapma yaa olmaz ben cok seviyorum sizi

Cevapla

azı

olamaz neden böyle düşünüyorlarki? kopyasa peki neden özetleri başka sayfalarda bulamıyoruz?hepsi saçmalıq googlu şikayet etmeli

Cevapla

sema

Hint dizileri karisti

Cevapla

Aygul

Alahim yaaaaa cildirmamak elde degil şu saçmalık biyan önce bitsin yaaaaaa SAYİN SORUMLULAR LÜTFEN ÖZET ISTIYORUS!!!!!!!!!!!!

Cevapla

Zara

Site sahibi alah yardmçınız olsun omarım kısa zaman da ceza kalkar ve özetlemye davam edrrsiniz hadi inşallah

Cevapla

Nisa

Boş tenekeler yine iş
işbaşındalar:D Çıkardıkları
ses çevre kirliliği yapıyor
Böyle bu kadar ahmak insan
olabilir?Sultanı kötülemek
için kullandıkları iki konu var çocuğunu yem etti
Maduya namussuzluk etti,
Bu konuların cevabını vermekten biz yorulduk
onlar anlayamıyorlar
bi geri zekalılık var,
Şunu hatırlatacağım ilk
önce Rk da Sultanı yakalamak için Maduyu YEM
olarak kullanmıştı,
sonra Sultan Arieni ormana
bıraktı ama kendiside oradaydı ve ona zarar gelmesine asla izin vermezdi o kendi çocuğunu
bile UYUŞTURUCU MAFYASINI
yok etmek için kullanacak
kadar mert yiğit bir kişidir,başkalarının çocukları o zehiri kullanmalarını engellemek için kendi çocuğunu tehlikeye atacak kadar cesur bir adam dır
SULTAN ,anladınız
mı ahmaklar?Bir daha bu
konu ile ilgili Sultanı
kötülemeye çalışan olursa
ben artık hakikaten onun
akıl sağlığından şüphe edeceğim ve siz Rajunun
yaptıklarını göre göre
hâlâ SULTANA namussuz
diye biliyorsunuz vallahi
pes adaletsizliğinde
bu kadarına pes,birazcık
utanın ve ALLAHTAN korkun!

    Cevapla

    Aygul

    ALLAHIMYA şu durumda bile sultan diyp beni iyice cildirtma zaten canim burnumda bide senlemi ugrasicagim

      Cevapla

      Angelina

      İlk önce siteye geçmiş olsun dileklerimi
      sunuyorum, inşallah sorun
      en kısa zamanda çözülür
      Aygül Sultan fanları herzaman heryerde ne olursa
      olsun SULTAN dan bahsedeceklerdir,bundan
      sana ne?Senin madem bu kadar canın burnunda
      SULTAN fanına cevap verme ihtiyacı neden duydun?
      Sen kendi yorumuna bak
      başkalarının yorumuna
      karışma,tamam mı Aygülcük?

        Cevapla

        Aygul

        Angelina öncelikle kelimelerine dikkat edersen çok sevinirim ben sana hiç angelinacikk diyomuyum ..ve bana dediğin gibi sende kendi yorumuna bak tamammi ….ben hicbirzaman sultan fanlari burdan çıkın yada burda yorum yapmayın diye bişey soylemedim soylememde bana yakismazda ama gercektende burda ne olursa olsun site kapanabiliriz demiş. .ve burda bitane bile VIVI fani cikipta sultana laf atmazken kendi kendine sanki biri bişey demiş gibi hala RKye saydirmasi sence normalmi. .???? sen olsan napardin çok merak ediyorum yani biri cikipta geçmiş olsun demek yerine sultan öyle sultan böyle deseydi tepki vermezmiydin

        Cevapla

        Sultan♡.♡ Damla

        Ya lütfen sitenin cezası
        kaldırılsın bu siteye çok bağlandım ben sitede yanlış hiç bir şey görmedim
        lütfen lütfen ceza bitsiiin
        Angelinacığım sen uçan tekme atarım derken ciddiymişsin valla,tekvando
        ha;)Supersin:)Avide tekvando yapıyor dimi?
        internette havada uçan tekme fotoğrafı var süper bir poz:)Bayıldım:)

    Cevapla

    RK and MADHU

    Hayir sizi anlayamiyorum siz gercek hayatla film dunyasini birbirinden ayiramiyor musunuz senaristler ne yazarsa oyuncular o rolu oynuyo gercek hayatta filmdeki gibi olmayabilirler gercekten biraz bunu dusunmenizi isterim

Cevapla

shr

Inanamiyorum ya hem size hem bize haksizlik ben ce diger siteler burdan kopyala yapistir yapiyolar di burada bi emek vardi nasil bunu görmezler saywlerinde özet te yok cok üzgünüm

Cevapla

Edarkemel

Ben sitenizde hiçbir alıntı bilgi görmedim hatta başka sitelerden bulamadığım için sizin sitenizden özetlerini okuyordum

Cevapla

Asi melek

Bu resmen haksızlık sizin sayenizde hiç özetlerden mahrum kalmıyorduk.

Cevapla

Aygul

Yaaaa isyaaaaan bu neyaaaa resmen saçmalık kiskanclaaaarrrr biz sitemizden coooooook memnunuz ve geri istiyorus ALLAHIM bu sorun biyan önce çözülsün ……yaaaaaa sinirden aglicam şimdi

Cevapla

A.F.Orhan

Gerçekten çok üzüldüm böyle olmasına, sizden başkada türkçe özet anlatan diğer sitelerde hic yok, inş biran önce tekrar dönüp özetlerinizi okumak heyecanla bekliyorum. Sizi destekliyorum.

Cevapla

A$k ve sewgi

Herzaman siziñleyim

Cevapla

Anonim

Herzaman siziñleyim

Cevapla

Sultan*♡*Narin

SULTAN’IN MELEKLERİ
GÜNAYDIN:):):):)
Kızlar ya bu Rk ve Madu
fanlarını hali ne olacak
böyle ben çok üzülüyorum
onlar için,durumları çok
vahim beyin devreleri
yanmış,ben en iyisi onlara
ceviz göndereyim bol bol
yesinler,,, ne demek istediğimi anlamamışlardır
şimdi yine onlar:):):)
Ya Maduya sahip çıkın size
ihtiyacı var diyoruz,dizi
iki yıl önce çekildi nasıl
yardım edelim diyorlar,
şimdi çekilse yardım edebilecekler sanki:):):)
Mecazi anlamda söylediğimizi anlamıyorlar
yorumlarınızla Maduya
destek çıkın demek istediğinizi anlayamıyorlar
Madu Rajadan nefret ediyor çünkü o tam anlamıyla bir gangster ama buradakiler
Rk ve Madu fanları onun o deli adamın yaptıklarını onaylıyorlar,inanamıyorum
vallahi akıl problemleri var onlara ceviz falan
yeteli olmaz sağlam ciddi bir tedavi gerekiyor:):):)
Hadi Sultan’ın melekleri ben kaçtım,kendinize
iyi bakın,
Öpüldünüz;)
Jendini

    Cevapla

    Aygul

    Bence sen bolca ceviz ye site elden gidiyo bu hala neyin derdinde aptal aptal konuşup sinirimi ziplatma hadi canim ikilede cevizini yee ha bide bidahakine VIVANIMLA ilgili konusurken dikkat et tamammi

      Cevapla

      Sultan*♡*Narin

      Böyle kaliteli bi site
      elden gitmez sen hiç merak
      etme ALLAHIN izniyle
      her şey yoluna girer,
      Ha Vivian hakkında istediğim gibi konuşurum
      sonuçta yalan söylemiyorum
      doğru neyse onu söylüyorum
      ve söylemeye devam edeceğim
      hem Vivian,Raja,Arkey hakkında hep de aptal
      fanların hakkında.Okey?

        Cevapla

        Aygul

        Senin o boş yorumlarina harcicak vaktim yok ve suanda morelimde yok üfffffff hayir anlamiyorum siz sultana laf attirmak için elinizden gelenini yapiyosuniz mesela ben senin şu yorumuna karşılık sultana bisuri şey soyleyebilirdim ama yapmiyorum ve bunun temel kaynağı nerden geliyo tabikide sizden …site aciklama yapmış ama siz hala kasiniyosunuz sultana karşı kötü yorum yapalim diye ………neden acaba koskoca bi soru işareti ????????????????????

        Cevapla

        ...KÂİNAT GÜL SAYER...

        Aptalll olan sensin …
        Siz kendinizi hangi nimetten saniyorsunuz…
        Alin s nizide bizim pesimizi birakin..
        Laf giriyormu o mada kafana…
        Site hepp senin gibilerinin boyle laflari yuzunden belki boyle oldu. Sikayet edildi…
        Birakin pesimizi…
        Al s nide tepee tepee kullan

          Cevapla

          Sultan*♡*Narin

          Gamzeli sarhoş belki de
          senin yüzünden şikayet
          edilmiştir site bize
          neden suç atıyorsun
          belki SARHOŞ ismi rahatsız
          etmiştir insanları,
          ne dersen?Belki senin çirkin yalan dolan yorumlarından dolayıdır
          ha ne dersin olabilir dimi?

        Cevapla

        Yıldız

        Sultane narin asıl aptal sensin ve senin sultanın doğru dürüst yüryemyor BİLE budmyda döşmüş yazık çok acdım savlı avişeh ilahi edalet işde siz RKA ne diyordunuz çarpı baçakmı ha ha vivan kosursuz biri biz Rk Madu fanları onu her haliyle sevyoruz ama sizin aviniz yerler de söründü ve ve siz böyle yapmağa davam etsez benim ahım avyi daha beter hale düşücek

    Cevapla

    RAJBALA

    ALLAAAAAHIM BU SULTAN FANLARINA DIYEJEGIM COK SEY VAR AMA BURADA SOYLEMIYORUM AMA SU CEZA BI KALKSIN ONDAN SONRA BANDE SIZE ZEVKLE JEVABINIZI VERIRIM TAMAM MI CANIM KAPIS AHAAAAAAAAA ;-);-);-)

Cevapla

AYCA

Su google da kafasina gore is yapiyo insallah kaldirirlar bu cezayi sizin yazinizda ne bi kopya nede bir eksiklik gorduk siz hakkinizi helal edin ben hakkimi helal etmeyecegim google size saygim ve sevgim sonsuz benden yana hakkiniz ise helal olsun

Cevapla

madhuballa

hey tabikide sizkopya icerik sunmuyorsunuz ayrıca yazılarınız eksik degil tam ne bu sorunu haledin sonra nerden takib ederiz biz bu siteyi seviyoruz ve hemen durumun halledilmesi için dua adecegimki özetlerime kavusayım

Cevapla

fatma

Hakkimiz helal olsun tabiki severek okuduk özetleri ve hiçbir yerde de alıntı gormedik.bence diger siteler sizden çalıyordu ozeti

Cevapla

Ayan

dizi bilgi.tv bu güne kadar paylaştığınız özetler için çook teşekkürler umarım her şey yoluna girer.bi hakkımız varsa da helel olsun sizi seviyoruz.

Cevapla

Anonim

dizi bilgi.tv bu güne kadar paylaştığınız özetler için çook teşekkürler umarım her şey yoluna girer.bi hakkımız varsa da helel olsun sizi seviyoruz.

Cevapla

ayka

Cok yanliw bir ceza olmuw sizler elinizden geldiyi kadar bizleri bilgiledryoduz cokda iyi olyodu bence bu cezani kaldirmalari gerekyo.

Cevapla

Anonim

Nolur ya cezayi kaldirin ben burdaki ozetleri hic bir sitede gormedimki hepsi ingilice ama burda turkce o yuzden burdayim

Cevapla

Anonim

Allahym ensalla senin yardymynla bu cezadan kurturullar Allahym onlara yardym et merek etmeyin Allahyn izniyle kurturursunyz ceza almakdan ve eskisi gibi yene dizilerin ozetlerini yayynlarsyn Allah yardymjynyz olsun Amin

Anketler

Sizce Beni Affet Bu Sezon Final Yapmalı mı ?

Sonuçları Göster

Yükleniyor ... Yükleniyor ...
Site İçi Arama
Popüler Haberler