Yalancı Bahar Sultan(Avinesh Rekhi) Kimdir? Fotoğrafları Sevgilisi

Yalancı Bahar Sultan Kimdir? 

544 Kanal 7 ekranlarının yeni dizisi Yalancı Bahar’ın oyuncu kadrosuna bir dünya yıldızı daha ekleniyor. Yalancı Bahar dizisi 52. bölümden sonra diziye dahil olacak Sultan karakterini Avinesh RekhiAvinesh Rekhi canlandıracak.

Avinesh Rekhi Kimdir?

1984 yılında Hindistan’da dünyaya gelen yakışıklı oyuncu Avinesh RekhiAvinesh Rekhi 32 yaşındadır. 2008 yılında 23 yaşında iken ilk defa sinem sektörüne giren Avinesh RekhiAvinesh Rekhi daha sonra Chhal — Sheh Aur Maat, Madhubala – Ek Ishq Ek Junoon, Main Naa Bhoolungi, Bharat Ka Veer Putra, Darr Sabko Lagta Hai gibi dizilerde rol alarak dünya yıldızı olmayı başarmıştır.

Yalancı Bahar dizisi tam liste oyuncu kadrosu ve karakter açıklamaları için TIKLAYINIZ2

Avinesh Rekhi Sevgilisi

Raisa ile 29 Aralık 2010 tarihinde evlendi ve 1 çocuğu var.


Yalancı Bahar Sultan Fotoğrafları Avinesh Rekhi Resimleri

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 7 Ağustos 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar Sultan(Avinesh Rekhi) Kimdir? Fotoğrafları Sevgilisi (254 Yorum)

  1. Arkey hayranları bi gidin ya Allah aşkına gözünüz mü kör sizin hala Arkey Sultandan daha yakışıklı diyorsunuz..
    Bence sizin aklınız varsa Arkeyin fotoğrafını Sultanın fotoğrafıyla yan yana koymayın çok üzülürsünz
    Sultan karizmasıyla o keskin bakışıyla onu yerle bir eder…
    Sultan çok çok daha yakışıklı tartışmasız…

  2. Ümran seni tebrik ediyorum tam benimde yazmak istediklerimi yazmışsın nasıl oluyor da Arkey Sultandan daha yakışıklı diyebiliyorlar göz var izan var bence Arkey hayranlarının akılara varsa Sultanla Arkey fotoğrafını bir araya koymasınlar çok üzülürler Arkey yerlerde ya,
    Sultandaki karizma o gözler
    Varya yakıyo….

  3. Sultan diziden çıkda Rk ile madhubala hayatlarını yaşasınlar ben senin kadar kötü karakter görmedim

  4. Heyyy sultan diyenlere sesleniyorum!sacmalamayı kesin ve sultanla arkeyin fotosunu yan yana koyun dikkatice bakn o zaman beyniniz calisir belki karsidakinin VİVİAN oldugunu anlarsniz umarmm canlar

    • Yanyana koydum baktim.. Sonuc tabiki SULRAN..
      Ya anlayamiyorum. Bu Sultandan neden nefeet ediyorsnuz. Adam kizi begendi sevdi evet ee napti kacirdimi zorladimi zamaninda. Hayir.! Bu arkey denen 8 koseli suratli rol yetenegi sadece basini yana yatirmak olan kisi napiyor. Maduya diznin basnda beri eziyet ediyor bilmem kac kez intikam aliyor. 5 cumle konusrsa bunun 3ü alay icerikli oluyor. Kendini begenmis. Sultan konusuna gelirsek adami polise goturten adamin hasta anasiyla bile utanmadan dalga gecen. Ya arkadas hele otur anlat derdini demeden habire kovan ukala biri. Bubsekiz kose arkeyin anasida yillar once sultanin anasini bildigi halde isine geldigi icin susan, bilmiyor gibi davranan kadinla oglunun hakkini vermeye cekinen yalanci kocasini savunan bir anadan boyle cocuk olur. Dipali acik acik kotuluk yapiyor. Başrol oyuncuları gizliden yapiyor. Helede madunun bu kadar aptal olmasi inanilmaz.

  5. Rk sultana bin basar sultan diziyi batırdı sultan diziden çıksın dizi sultansız çooook güzel keşke güzel bir karakteri canlandırsaydın
    SULTAN HİÇ İYİ KARAKTER DEYİLSİN

  6. Men sultani secerdim o cox yarasigli dir ve havali allah qorusun:):)

  7. ben rk secerdim sultan salak ya madu onun cocounu bulmasaydi bir birlerini tanimiyocaqlardi hem rk daha yakisiqli

  8. Ben bu dizide sultan rolunu canlandiran aktoru. Hindistanin cuneyt arkini olarak goruyorum bence diziyi cekenler bu delikanliya daha cok rol vermelidir.

  9. Madubala ve rke birbirlerine cokyakisiyor insallah final olana kadar devam eder asklarini ikisi icin izliyorum diziyi

  10. ben olsam sultan ı seçerim çok yakışıklı rk çok kibirli hem sultan rk den daha yakışıklı madhu da salak rk ona neler yaptı o yine peşinden koşuyor ve onu affediyor arnav ve rudra yı hala unutmadım:)

  11. bence 1 ci harsad arora[ zein]soonra gelir rk ama rudramin yerini hec bi kes vermiyior aylavi yuu madu rk yarasmir rudranin karisi sansli biri bence sizi seviyorum

  12. sultan daha kibirli rk kibirlinin teki men olsam rk secerdim ama onu kiskandirmakdan otru sultanla ola bilerdim sizi sevirem….

    • Ben ikisini de sevmiyorum esmerler birkere tarzim değil ben Kore fanıyım Hint diziside neymiş bikere konu kopukluğu var bu Hint dizilerinde

  13. Arkey bence sultanla ayni dizide oynsmasin cunku cok arka planda kaliyor … Favorim♡♡♡♡SULTANNN tabiki de

    • Cook salaksn bundan hic şüpem yok aynı şekilde sultan diyelerede gecerli..lutfen birkere sultanla arkeyin fotosunu yan yana koy ve dikkatlice bak anlarsn.sacmalamayı kesersin umarım.unutma vivian dan bahsediyoruz canısı

  14. sultan cok yakışıklı ama, yakışıklılıktan da onemlisi delikanlı, rk goruntu var karakter yok. Maduya sorsan sultan der ama senarist ne derse o bu dizinin yıldızı rk ama benim yıldızım sultan <3

  15. bir dızı ıcın konustuklarınıza bak cok malsınız hayat fılmden olusmuyo kendınızı heder etmeyin bosu bosuna

  16. Arkadaslar niye kavqa ediyorsunuz zaten orjinal bolumlerinə bakmadınızmı madu arkeyi seciyor , cocuklari bilə oluyor

  17. Bu nədi yazırsız salak madu.Madu niyə salak olurki RK yi sevirdə.Sizlərdən kimsə ürəyinə söz keçirə bilər madununda ürəyin rk var

  18. Sultandan daha yakışıklısını ve adam gibi adamını bulamaz madhubala boşuna RK ye dönmemeli sultanı seçmeli hem sultan onu seviyo gibi

  19. Bu hint dizilerine bayılıyorum gercekten cok güzeller Arvı hic sevmedim ama öbürlerine hastaym RUDRA ZEYN ARKEY SULTAN masalah analar ne evlatlar doguriler kırkbirkere masalah

  20. amedlı gülbahar sen cok aptalsın sulatana hem askm diyon hemde keske babam olsaydi diyon ne büyük askmıs arkadas

  21. sanırım sultan bu saaten sonra bir sans hak ediyor kusura bakma super star arkey ama sultan sultandır iste

  22. Ben rudradan bașka kimseyi beyenmezdim ama sultanda tıpkı rudra gibi karizma boy pos yakıșıklı sert görünümlü kusursuz kardeșim bu hintli erkeklerde bașka çekicilik var

  23. sultan madhu seni seçmedi diye hayatının en büyük yanlışını yaptı salak madhu

    • size sesleniyorum RUDRA ZEYN ARKEY VE SULTAN yemin ederimki sizi izlemekten hergün anemden laf yiyiyorum ama olsun deger buna iyki tanamısim sizleri ez jıwe pır heskena ALAVYOU

  24. Sultan eşin çok şanslı ve çocuğun böyle bir eş ve babayı nerden bulabilirsiniz keşke Sultan benim babam olsaydı olmasada komşum olsaydı aşkım Sultan sana bayılıyorum seni çok seviyorum sana resmen aşığım sen sakallıyken ne kadar yakışıklısın Allah sahibine bağışlasın AMİN banada böyle bir evlat verir AMİN inşallah AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ne kadar yakışıklı birisinya Madhubala salağı RK ye varacak aptal Madhubala geri zekalı madhu Sultan gibi birisi varken aptal RK ye vardı hayatının en büyük yanlışını yaptın

    • gülbahar aynı memleketteniz ve zevkimizde aynı kesinlikle sultan cok yakısiklı ne dersin bız bi hindistana mı gitsek ahaa

    • Caanım bnm ağzından şeker bal damlıyo doğru ya bis rkyi yakisikliymismis sultanin ayak izine halı yıkasın o ya bos kendi kendine kabaryo zaten sinir pis kararıpta patlamıs mısır madhuda aptal gerizekalı olduğu icin esya gibi kullandırıyor kendini salak askmis pas pas olmussun aptal neyin aski istedigi gibi kullaniyor zaten rol icinde secmem rkyi zaten iyi olmus olmus o patlamis misir oh olsun SULTAN BITANEDIR ””’

  25. sultan seni çok seviyorum sana aşığım arkeyi de seviyor dum seni gördüm sana vuruldum arkeyi bıraktım sana vuruldum sen arkey gibi yalancı senin gibi kendini beğenmiş ve sen ondan daha mertsin aşkım sultan eşin ve çocuğun çok şanslı aşkım sultan

    • hicte bikere rk i seçecek canım sultan da kim ya rk varken .. fena degil ama bir rishabh da degil seni seviyorum viü

  26. Tamam basda bende RK ciydim ama artik karizmanin dibi geldi.SULTAN siir gibi adam canim yani.onu secmesinde ne yapsin.

  27. ben olsam sultanı secerdim hem dürüst hem de cesur ayrıca rk gibi cok bilmiş de değil. rk yalancı birisi. suktan cok yakışıklı…

  28. Madhubala Allah belanı versin sen tam salaksın neden sultanın yanına gitsin ben senin kadar kötü oyuncu görmedim kusura bakma tatlım

  29. Tabikide sultan onun gibi yakışıklıyı nerden bulacak RK ikinci sansi hak etmiyor çünkü hakını kulandı

  30. Bence arkey cooooook yakisikli
    ve maduyu artik seviyo sultan sayesinde RK SENİ COOOOOK SEVİYORUM BİR HAYRANİN OLARAK SENİ COK SEVİYORUM GERCEKTEN

  31. Men olsam rk yuzune bile bakmardym kendini begenmis ukala sultani secerdim ama sultan sevyorsa bidahada rk janavaryna donmezdim ony seviyor olsamda cunki o madhubalany cok uzdi

    • EYLÜL,ASIL SEN NEDEN BİZ SULTAN FANLARI VE AVİ İLE UĞRAŞTIĞINI BEN HİÇ ANLAYAMIYORUM,SEN VİVİ FANI DEĞİLSİN,BİZ GEREKTİĞİNDE SENİ SAVUNDUĞUMUZ DA OLDU VE ANGELİNA’YI HER FIRSATA SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN KENDİSİYLE GÜZEL BİR DİYALOĞUNUZ VAR BİLDİĞİM KADARIYLA, PEKİ ONUN DELİLER GİBİ SEVDİĞİ AVİNESHE NASIL HAKARET EDEBİLİYORSUN?ANGELİNA DÖNÜNCE SENİN AVİYE YAPTIĞIN HAKARETLERİ GÖRÜNCE İNAN ÇOK AMA ÇOK ÜZÜLECEKTİR,PEKİ SENİN ANACIN NE? NEDEN AVİYE HAKARET EDİYORSUN???
      BİZİM AMACIMIZ VİVİ FANLARININ AVİYE YAPTIKLARI HAKARETLERİ KENDİLERİNE İADE ETMEK,BİZ DURUP DURURKEN KİMSEYE SATAŞMIYORUZ,BİZ SADECE VİVİ FANLARININ HAKARETLERİNE CEVAP VERİYORUZ,YA ONLAR DEFALARCA AVİYE SOSYAL MEDYA HESABINDAN DİREKT KENDİSİNE HAKARET ETTİLER,AVİ KENDİLERİNE NAZİKÇE SADECE SULTAN ROLÜNÜ OYNADIĞINI,KENDİSİ İLE GERÇEKTE Bİ İLGİSİ OLMADIĞINI SÖYLENESİNE RAĞMEN HALA HAKARETLERİNE DEVAM EDİYORLAR,DAHA YENİ YİNE GERİZEKALI VİVİ FANI YİNE AYNI ŞEYİ YAPTI,
      PEKİ EYLÜL SENİN BUNLARDAN HABERİN VAR MI?SEN OLSAYDIN BİZİM YERİMİZDE NE YAPARDIN?GERİZEKALI GİBİ SUSUP OTURUR MUYDUN?
      BAK BİZ SANA HİÇ BİR ŞEY DEMEMEMİZE RAĞMEN SEN AVİYE VE FANLARINA AĞIZA ALINMAYACAK SÖZLER SÖYLÜYORSUN,BİR DAHA O GERİZEKALI VİVİ FANLARINI KORUMADAN ÖNCE VE AVİ FANLARINA HAKARET ETMEDEN ÖNCE LÜTFEN AMA LÜTFEN KONULARI İYİCE…
      İYİCE Bİ ARAŞTIR!

      • Tuana oncelikle spyle baslayayayim koruduk degil sadece sen korudun i da ailem hakkinda kotu soz eden anonim pisligine karsi tesekkutler korudun ama sen bunu sirf boyle bi zaman gelince yuzume vurmak icin yaptiysan pes diyorum baska hic bisey demmiyorum! Ben su ana kadar diger y.b. Sayfalarinin hicbirinde aviye karsi kotu soz kullabmadim hatta kullananlarada kizdim ve uyardim! Egerki sen dikkatlice takip ediyisan goruceksindir! Ama dizibilgi sitelerinin saufalarinda farkli farkli sayfalarada avinesh fanlarinin bazi aptal olanlari vivi fanlarina sirf vivi fani olduklari icin durduk yere hakaret etmislerdi! Ve onlar benim arkadaslarim onlari korurken dahi aviye hakaret etmedim ve edipmemesi konusunda uyarida bulundum! Ama eger yine sen dikkatlice bakttiysan goreceksindir dahada azdilar! Aviye hakaret ettim cunky cizgi asilirsa bende asarim! Ben hemen hemen butun yorumlarimda soyluyorum tahammulsuz biriyim ama bu durumda bile o kadar cok tahammul gozterdimki!
        Peki ben sana soruyorum sinirlari yeterince zirlandiktan sonra asilince bardak tasinca sabrin kalmayince sen ne yaparsin! Aviye laf ettikleri zaman sende dayanamiyorsun iste bende sinir asilsidiginda dayanamiyorum ayrica ben sirf bu yapilanlara karsi avineshe laf ettim ve goedugun gibi siniri asanlar suclu olanlar hem suclu hem guclu lafina tam uygun olarak benm avi.ashima avinash sachdeve laf ettiler! Peki sen bunlari dusuniyou musun! Ayrica ben angelinayi gercekten cok seviyorum evet guzel bi diyalogumuz var ve benim esas niyetimi nedem boyle yaprigimi esasinda dusunduklerimi angelina cok ama cok iyi biliyor allahin yarattigina ve milletin zevkine laf etmedigimi ve asla etmek gibi bi dusuncem ve arzum olmadigini mecbur kaldigimdan ettigimi cok iyi biliypr! Cunku o jasmin pisligi tugsem seyma maliyana damla pisligi gibi degil ve beni de biliyo!
        Simdide esas sen bu yazdiklarimi dusun sonrada empati ne ogren ve oyle bana yorum yap! Ve bu arada bu yazdiklarimin hicbirinde kotu tavir takinmadim! Hepsi insanxa sozlerdi! Ve ben sen avi fani olmana ragmen benim arkadaslarimin viv fani olmasindan dolayi onalra kotu soylemen ve vive kotu soylemene ragmen senin kotu biri oldugunu asla dusunmiyorum!
        By!

        • EYLÜL SÖYLEDİKLERİMDEN HİÇ BİR ŞEY ANLAMAMIŞSIN,BEN NE DİYORUM SEN NE ANLIYORSUN,BEN Bİ KERE SENİ ANONİME KARŞI KORUDUĞUMU UNUTMUŞTUM BİLE SEN SÖYLEYİNCE HATIRLADIM,BEN DİĞER SULTAN FANLARINDAN VE ANGELİNA’DAN BAHSETMİŞTİM,
          VE BEN ŞUANA KADAR HİÇ BİR SULTAN FANININ HİÇ KİMSEYE DURUP DURURKEN SATAŞTIĞINI GÖRMEDİM,SENİN AVİNASHINA DA KARA KEÇİ DEDİLER DOĞRU AMA NE ZAMAN DEDİLER SEN AVİYE HAKARET ETTİKTEN SONRA VE SEN KUSURA BAKMA AMA HAKKETTİN BUNU,DAHA ONCE SANA HİÇ BİR SULTAN FANI HİÇ BİR ŞEY DEMEDİ SEN DURDUK YERE HAKARETE BAŞLADIN,VİVİ FANLARIDA AVİYE VE BİZE HAKARET ETTİKÇE CEVAPLARINI ALDILAR,
          BAK İŞTE YİNE AŞAĞIDA ANONİM PİSLİĞİ VİVİ FANIN YAZDIĞI PİS YORUMU OKU,BU KAÇINCI KÜFÜR OLDU ARTIK,ÇIKIŞ YOLU BULAMAYINCA,AVİDE DE KUSUR BULAMAYINCA GÜÇLERİ KÜFRE YETİYOR ZAVALLILAR..
          AVİ KIZLARI LÜTFEN O ŞEREFSİZ ANONİMİ TAKMAYIN,ANONİM İSMİNİ ARKASINA SAKLANIP YORUM YAZAN BİR KİŞİNİN SÖYLEDİKLERİ BİZİM İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL,ANONİM DEMEK BİLİNMEYEN VE ÖNEMSİZ DEMEK,DEMEK Kİ ÖYLE KİŞİNİN
          YORUMU DA ÖNEMSİZ..
          SULTAN*IN MELEKLERİ HEPİNİZİ TEK TEK ÖPÜYORUM,
          İYİ GECELER,AVİLİ RÜYALAR
          DİYECEKTİM AMA BİZİM DAMLA KISKANIR MI YİNE ACABA?:)))

    • EYLÜL SEN BANA VE ŞEYMAYA
      ERKEK Mİ DEDİN HİHİİİİİİ
      LEN GERİZEKALI BİZİ ÇOK MU BEĞENDİN ERKEK OLARAK HAYAL
      ETTİN? SANA ASILALIM FALAN FANTAZİ Mİ KURDUN LEEEN?
      HİİİHİHİİİİİ
      SEN HARBİDEN KEÇİLERİ KAÇIRMIŞSIN,YAZDIĞIN PİS KELİMELERE BAK İĞRENÇSİN KIZIM SEN,MİDEMİ BULANDIRDIN,YÜRÜ GİT PİSLİK
      EEE AVİNİN ÇİÇEKLERİ SİZ NAPIYORSUNUZ?BEN SUREKLİ AVİ İZLİYORUM OTOMATİĞE BALADIM HAHAAAA ONU İZLEMEDEN YAPAMIYORUM AVİ KRİZİNE GİRİYORUM,YA ADAM ÇOK YAKIŞIKLIII YAAA OFFF
      KUZLAR HADİ BAAAY BEN GİDİYORUM,HİNDİSTANA HAHAAA

      • Noooldu jasmin efendi goyan ortaya cikinca gururuna yediremedinmi sajtekarligini bir yenisi daha eklendi bakiyorunda bunu bile yalanliyosun ben insan sarrafiyim bak bu seymadan bahsetmiyorum bi tane seyma deniz vardi rk fani rk fani olsa bile sen gibi pislihin tekiydi oda y.b. Sayfalarindan bikirsin belki onunda foyasibi cok guzel ortaya cikardim b.g.a. Sayfalarinada gelmisti ama simdi ortadan toz oldu niye cunku foyasinnj apacik ortaya cikardim soyledigi yalanin mumunu ikindide sondurdum ama bakiyorumda sen yalancilgi meslek edinmissin halada yalan soyluyosun ben iste sizin gibilerin yalanlarini ortaya cikarmak icinde insanlari kandirmalarini inlemek icinde bdurdayim! Sense pis bi yalancisin! Ben mi seni begemisim hahahhahahaaahhhhayy gulmekten karnima agrilar girdi jasmin ever sen asiliyosun bana degilse bule bu sitedeki baska kizlara adiliyosun by kadar basit
        Demek senin ismin gercekten jasmin oylemi bende bunu yuttum gerizekali ben insan sarrafiyim sende yurek olsa gercek adini soylerdin apatl gerizekali sultaninda bi boka benzwmiyo seviyosan da erkek oldugunu acikla erkekler sevemez diye bi kural yoj tabikide sevebilir ben bir bayanim ama kendim gibi bi bayan olan aynur aydibin en buyik hayraniyim bunfan utanilmaz esas yalan soylemekten utanilir ama sende haya diye edep diye bisey yok ha bunu bilesin herkes bile!
        Neden angelinaya bisey demiyoruz cunku insan gibi seviyo adam gibi dogruca seviyo avineshi seviyosada mahri de avi.esh fani ama ben onunla o kadar yakin arkadasim ku birbirimizi cok seviyoruz neden ona bisey demiyoruz bak ben kavagci biri deyilin ama gahammulsuz biriyim bunu her zaman siyluyorum tahammulsuzum ben kimseyle sizlede kavga etmek isgemiyorum bak bu cumleleri sakjnce insanca soyluyorum eger sende unsan oldugunu kanitlamak istiyosan insansan namuslu serefliysen dogrulari soylede ozur dile ben bunlari sakince soyluyorum!
        Ama yok ozurde dilemessende (sadece benden degil ben dahil arkadaslarimdanda) dogru neyse anlatmassanda allah affetsin seni!
        Eden mutlaka bulur isledigin zerre kadar kotuluk varsada akki mutlaka cimar in ol bu kimsenin allahin kudretone gic yetiremeyciginden degistiremeyecgi bisey!
        Ben seni dw maliyanayida tugsemife seymayida hirayida damlayida leylayida hepinizi allaha havale ediyorum!
        Allahinizan bulun! Allah hepinizi bildugi gibi yapsin! Allah elbet herkesin cezasini payini verir!

        • BAK HALA KONUŞUYOR:/
          EYLÜL LAAN, ERKEK
          DEĞİLİM DİYORUM,BIRAK PEŞİMİ HAHAHİİİİİ
          KIZ KUDURDUN MU?
          TUTTURDUN ERKEK ERKEK DİYE
          HAHAAAAAAHAAA
          BAK BENDE SANA ŞİMDİ GÜZELCE KONUŞACAĞIM,
          ERKEK OLSAM NEDEN GİZLEYEYİM,AVİNİN BİR SÜRÜ ERKEK HAYRANI VAR,ONUN GİBİ OLMAK İSTEYEN,ONA BENZEMEK İSTEYEN,ONUN YERİNDE OLMAK İSTEYEN BU KÖTÜ BİR ŞEY DEĞİL Kİ,BEN ERKEK OLSAM BEN DE ONUN YERİNDE OLMAK İSTERDİM AMA ANNEM BENİ KIZ DOĞURMUŞ,
          İSMİM HERKESE DEĞİŞİK GELİYOR ÇOK SIK RASTLANAN BİR İSİM DEĞİL AMA ÖZEL BİR İSİM,ANNECİĞİM SEÇMİŞ,İNTERNETTEN ANLAMINA BAKABİLİRSİN,DAHA ÖNCE DE VİVİ FANLARI İSMİME MARJİNAL VE SAHTE DEMİŞLERDİ AMA SONRA BENDEN VE ANNECİĞİMDEN ÖZÜR DİLEMİŞLERDİ AMA SEN ÖZÜR DİLEMEYİ DE BİLMEZSİN SENDEN BEKLEMİYORUM DA ZATEN:/
          AVİ KUŞLARI,GÜNAYDIN…
          DIŞARIDA ÇOK GÜZEL KAR YAĞIYOR VE KUŞLAR KARLAR ARASINDA UÇUŞUYORLAR,KAR YAĞIŞI ONLARIN UÇMALARINI ENGELLEYEMİYOR,BİZ AVİ KUŞLARINI DA AVİYİ DE VİVİCİLERİN HAKARETLERİ UÇMAMIZI ENGELLEYEMİYOR,
          ŞİMDİ DİĞER SİTEYE GİDİYORUM YORUM YAZMAYA,VİVİCİLERİN SAÇMALIKLARINA CEVAP VERMEYE,AVİMİ VE FANLARINI SAVUNMAYA..
          AVİCİLER GÖRÜŞÜRÜZ;)

          • Kız Jasmin…hahahaaaaa
            Kurtulamıyor musun Eylül delisinden?hahaaaaha
            Diğer sitede diğer Vivi delilerine haddlerini bildirmişsin,teşekkür ediyorum sana arkadaşım,
            Aviciler asla Vivicilere Avinesh hakkında kötü konuşmalarına izin vermeyecekler,konuşurlarsa da cevaplarını alırlar..
            GÖNLÜMÜZÜN SULTAN’I AVİNESH
            ONU ÇOOOOOK SEVİYORUUUZ

          • Tam ustunr bastin ayagini kaldir senin gibi bi pisliken asla ozur dilemem emin pl su hayatta yapacagim en son sey bu!
            Ben soyluyprum sen benden ozur dile!
            Bu arda annene gelirse iyi olsun kotu olsun annelrein bendeki yeri apayridie oyle normal bi anne sevgisi degildir ben tym dunya annelerine asigimdir!
            Ben y.b. Sayfasundan bilirsin belki ailem hakkinda cok agir lafalr eden anonumi bile sirf annesi icin affetmistim!
            Her ne kadr senle ilgili dusuncelerim ve bu dusuncelerimin arkasinda sonuna kadar dursamda annenin ellerinden operim! Eger habeei varsa soyle selamimi ilet!
            Sana gelince dedigim gibi senle ilgili dusuncelerimin sonuna kaar arkasindayin tamam belki erkek degilsin isminde jasmin olabilir bunlara kabu(gercekten kabul ediyorum ve sakince konusuyorum) ama. Biseyi anlayamiyorum neden boyle yapiyosunuz yani neden viviye yada benim fanima ya neden vivi fanlarina yada arkadaslarina kaesi boyle kinusup boyle davraniyosunuz kimse avinesh sevmenize kariamiyo zevkler ve renkler tartisilmaz her zaman soyluyorum bunu bende aviye su ana kadar hic laf etmedim etmezdimde ama sirf bu tavirlar uzerine ettim ben kufur yanlisi degilim ama ben onceki tartismalarimdada sizlerle olan yada baskalariyla olan tartismalarumda da bana karsu olan tavirlara karsin boyle soLwr kullaniyorum! Ama yapilan seylere kullanilan sozlere karsi!
            Ya insanca soyluyorum NEDEN NEDEN NEDEN!
            AMAC NE YAAA AMAC NE????

        • EYLÜL MOOOORS,SANA NE KADAR ÇOK CEVAP YAZDIK DİMİ?DAHA ONCE SENİ DİKKATE ALIP BU KADAR ÇOK CEVAP VEREN OLMAMIŞTIR KESİN,E BİZE Bİ TEŞEKKÜR EDERSİN ARTIK HA HA HAAA
          AMA BU SANA SON CEVABIM OLACAK SANA BİRAZ BİLGİ VERECEĞİM.
          DEVA DEVA DEVA DEVA
          OOOOOOOOOOOOOOOOOOO
          DAGİDİ DAGİDİ DAAAA
          BU SULTAN MÜZİĞİDİR
          SULTANIN DİZİYE GİRİŞİ
          O SUDAN EFSANEVİ ŞEKİLDE
          ÇIKIŞI VE DAHA SONRADA HER EKRANA GELDİĞİNDE VERİLEN MÜZİK,SULTANDAN SONRA YİNE VERİLMEYE BAŞLADI ÇÜNKÜ SULTANIN MÜZİĞİ İLE DİZİYE SULTAN HAVASI KATMAK İSTEDİLER ÇÜNKÜ SULTANDAN SONRA DİZİNİN HAVASI SÖNDÜ AMA BAŞARAMADILAR,
          MÜZİK VERİLİ SULTAN ÇIKACAKMIŞ GİBİ BEKLERKEN
          AAA Bİ BAKTIK KÖY AYISI RAJA ÇIKTI..VE IIII OLMADI.
          ANLADIN MI MOSMOR EYLÜL???
          SULTAN KIZLARI SİZDEN NABER?BEN YİNE AVİNİN GÖZLERİNDE KAYBOLDUM,ÇOK GÜZEL Bİ FOTOĞRAFINI YAKALADIM,YEMİN EDİYORUM CANLI GİBİ BAKIYOR,
          YEŞİL,YEŞİL ONUN YEŞİL GÖZLERİİİ,YEŞİL DENİZ GİBİ
          GİRDİM ÇIKAMIYORUUUUM
          SULTAN KIZLARI HEPİNİZİ TEK TEK ÖPÜYORUM,
          EYLÜL MOOORS SENİ ÖPMÜYORUM
          ŞİMDİ MİKROP FALAN BULAŞTIRIRSIN BANA HAHAAAAA

          • Vivanin en buyuk hayrani aynen katiliyorum kiskanc yalanci s fanlari maliyanaaa insanlarin arkasina saklandigin gibi gereksiz seylerin arkasina saklanmaya baslamissin bakiyorum reytinglere bakilirsa s fiziden ciknca yukseldi o muzik s nin falan degil rkin muzigi bi s ve madhuyu yanyana koy bide rk ve madgu yalanci b. Ye encoj yakisan rk haaa bu arada seyatn gozlu aviniz barya en iyi kotu karakter rolune aday gosterilmis gercek hayatta da en rezil insan rolune senle berabeer aday gosterilmeli hatta ne adayi direkt olaek o odul size verilmeli odul ilarakta sizi bu dunyadan defetmeli senin bana bundan sonra cevap yaxmatacagini soylemenin tek sebebi korkman artik rezilligini sahtekarligini ortaya doktugumden bu laflarimin altinda kaldigindan dolayi boyle yapiyorsun! Odleksib iste odlek!
            Senin yuzunden hayatta agzima almadigim kelineleri kullaniyorum! İyi bari senin gibi bi …. tan kurtuluyorum! Bu cok guzel!
            Hatta varya bence sen ve jasmin serefsizi ajlaksizi terboyesizi kiz degil erkeksiniz resmen sarkintilik ediyosunuz bu yontemle kizlara! Ben sizin gibileri cok gordum! Sapiksiniz bu kadar!
            Jasmin efendi bak efendi diyorum maliyanin olmayan aklina matkapla delip tiksakta nasil en basit seyleri bile sokamiyosak buda girmez onun aklina ama sen serefsiz!
            Sende maliyanada tugsemde hirada damlada narinde hepiniz hangi …….. Saniz artik o …..u seytan gozlu avineshinizde bulup istediginiz gibi kendi gotunuze layik olani secip yalayon

          • Eylül Aynur sen nasıl bir hayvansın aviye laf söylüyorsun senin avi ile derdin ne?vivi fanı değilim diyorsun o zaman ne aranıyorsun burda,dayak mı canın çekti? Sultan halleder diyecektim ama o da bayanlara el kaldırmaz,
            Ama ben senin o aviye ve fanlarına kötü söz söyleyen ağızını kulaklarına kadar yırtarım
            Caaaaaaaaart diye,anladın mı beni pis kokarca..
            AVİ DÜNYANIN SULTANI
            ÇEKEMEYENLER ÇATLASINLARRRR

          • Bana bak sensin hayvan tamammi kom kimin agizni cart diye ayiromus goruruz kiyamete tas sana ates diye doner kapis!
            Ugrasmayin benimle yakarim teker teker
            Senin gibilerede …… yemek duser
            Avinesh yogurt getirelim zaten baslica hiyar
            Seyma kendi gotunu koamakla mezgulken …..u altindan kayar
            Ablalarini gorunce aferim bu sevdadan cayar
            Sen dunun gotu boklusi spa gelmis meyfan okuyosun
            Bence maliyana ve jasmin gibi sende erkeksin sapiksiniz yaaa sapik
            esas hayvan sensin pis rezil igrenc sapik sen bence kesin erkeksin niye jasmine erkeksin deyince kaybpldu ortadan cunku foyasi ortada senin kide oyle

  32. ben olsam rk kiskandirmak için sultani secerim ama gene sultan da ayrılıp rk ye dönerim çünkü o cok yakışıklı ve artık maduyu seviyo

          • Dünyada en yakışıklı erkek ünvanı kazanan erkekler İtalyan erkekleri dir,esmer pürüzsüz ten ve renkli gözlere sahipler ve ben onları bile beğenmiyordum ama aynı özeliklere sahip Hindistan erkeyi AVŞNESH REKHİ benim aklımı başımdan aldı,o nasıl bir insan ben anlayamadım ama kendimi ilk görüşte deli gibi aşık buldum,onu anlatacak söz kelime bulamıyorum ona bayılıyorum,ölüyorum bitiyorum,videolarını tekrar tekrar seyrediyorum doyamıyorum seyretmeye,
            ALLAHIM SEN NELERE KADİRSİN
            NASIL BİR KUSURSUZ MÜKEMMEL BİR ADAM YARATMIŞSIN YARABBİM,
            AVİNESH REKHİ ESMER TENLİ, YEŞİL GÖZLÜ, BOYLU POSLU
            YAKIŞIKLI ADAM,ONA AŞIĞIM
            HEM DE DELİLER GİBİ AŞIĞIM

    • AYNEN SEMRA’NIN DEDİ GİBİ YAPTI SALAK MADHU,SULTANI KULLANDI AMMA CEZASINI FAZLASIYLA ÇEKTİ VE SONU DA BUUUUUM OLDU, ARKEY İLE BİRLİKTE HAKKETTİKLERİ YERE GİTTİLER,CEHENNEMME

      • Şeymacım Sultanı üzmekle çok büyük hata yaptılar Madu ve Arkey onu kızdırmayacaklardı,onunla adam gibi konuşsalardı daha iyi olacaktı ama onlar onu tahrik ettiler ama Sultanı öldürünce bile ondan kurtulamadılar onun ahı öyle bi yakaladı ki onları..Sultan yanardağ gibi patladı ve onları yaktı kül etti..

        • AVİ’NİN ÇİÇEKLERİ SELAM
          AVİ’NİN YENİ VİDEOSUNU SEYRETTİNİZ Mİ?EŞİ İLE MÜTHİŞ DANSINI?AHHH VALLA BEN KISKANÇLIKTAN ÇATLADIM
          YA BU AVİN’İN EŞİ RAİSA NE NE KADAR DA ŞANSLI BİR KADINMIŞ.YERİNDE OLMAK İÇİN NELER VERMEZDİM
          KIZLAAAR KENDİNİZE İYİ BAKIN BAY BAAYYYY

          • Sacmalamayin lan kesin zirvalamayi br gerizekalilar zevsizler tipsizligin hayvanligin seytanlogin simgesi avinesh sizde malligin

        • TUĞSEM HAHAAAAA
          EYLÜL MORS KARA TEKEYİ Mİ ARIYORMUŞ BURADA HAAAAHAAAA
          KIZ TUĞSEM VALLA NE KADAR DA YAKIŞAN Bİ LAKAP BULMUŞSUN( KARA KEÇİLİ SANDVİÇ )SABAH SABAH GÜLME KRİZİNE GİRDİM YEMİN EDİYORUM HAHAAAAAAHAAA
          ARNAVA DA BULSANA Bİ LAKAP
          ANGELİNA CANIIIIM:)
          NERELERDESİN?YİNE YURTDIŞINDA MISIN YOKSA?
          YA AVİNİN UÇAN TEKME FOTOSU PAYLAŞILDI,GÖRMEN LAZIM,DAHA ÖNCE TEK KARE YAYINLANMIŞTI ŞİMDİ BOL POZ VAR,ALLAHIIM KALP ATIŞLARIM HIZ REKORU KIRDI,
          BU NASIL BİR FİT BEDEN,SADECE TEKMESİ DEĞİL KENDİSİ DE HAVA DA UÇUYOR,
          AVİİİİİ SEN BENİ ÖLDÜRECEK MİSİN,NİYE YAPIYORSUN BUNU BANA? BEN KALP TAŞIYORUM KALP OFF OFFFFFFFF
          AVİCİLER..ANGELİNA SENİN BİR SÖZÜN VARDI HA BULDUM
          { AVİ KAZAZEDELER }KENDİNİZE İYİ BAKIN
          İYİ PAZARLAR;-)

          • İsstediginiz seyi soyleyin umursamiyorum sizin gibi mallar boyle lakaplar talarlar siz devam edin boyle seyler yaxmaya ama su gercegi kimse degistiremez avinash avineshe bin basar avinesh benim avinashimin …….i olamaz iste bu kadar yani bu yuzden sizi serbest birakiyorum sizin zirvaliklariniz hicbirsekilde bu gercegi degistitremez!
            Hem sizde yurek olda o dedigim sayfaya gelirdiniz sen maliyana hira tugsem jasmin ve bana bulasan birileri birileri!
            Ama iste tanimsizsiniz o nedenle sizi hic takimiyorum carpik bacakli dediginiz vivi de kara keci dediginiz avinash da dizin avinesh rekhinie bin basar!
            Seytan gozlu avinesh!
            Adamin ne gulusunde ne bakisinde meymenet var!
            Adam gulerken bile agiznin ortasini kapatiyo kenardan dislerini cikariyo! Salyasi akmis gibi! Belkide akmistir ben vivi fani degilim aa viv yakisikli vivin yakisikliligini ve avinash sachdevin yakisikliligini gorunce!
            Haaaa bide neymis avinesh dunya biribcisymis hahahahahahahahahahaaaaa valla varya su sitede en cok guldugum sey oydu! Ya siz kimi kanditmaya calisiyosunuz allah askina aviye kim kalmista dunya birincisi olcak!
            O sondan birinci bile olamaz! Ha hadi sizi azcik teselli ediyim hindiatan icin belki listelerin su yedek kisimlarina girmeyi basarmistir ama etmeyin su dunyada seytan gozlu kimselere kim kalmsis! Siz benim avinashima kara keci diyosunuz ya hani o bi kere esmer ve esmerlik gercektende yakisikliliga yakisiklilik katiyo! Viviye gelince ben fani olmasam bile su dunyanon cok buyuk bi kismi viv diye kosuyo! Cunku evet ercekten cok yakisikli! Avinasha gelince ben onu hickimse tanimadigi halde seviyorum taniyani olmadigi halde asiim ona! Ama sizin avinesh rekhiniz varya seytan gozlu hani onu taniyanlar asigi olanlar varya yani sizin gibu tanimsizlardan bahsedigorum ayol siz bu sizlerin bu sevgi tiyatrosunu hep kiskancliginizfan catladiginizdan yapiyosunuz! Ben angelinay laf etmiyorum cunku insan gibi seven bi o var!
            Eee uste sizin gibi tanimizlara ilac care bulunmuyo! Tekrarliyorum sizler burda diger avi fanlarinan cesaret aliyosunuz yoksaa o sayfaya gelirdiniz!
            Hadi bakalim sizin gibu kafadan catlak tanimsizlar vr seytan gozlu avineshinizle birulerinin yandasligiyla ayakta dyran sizleri basbasa birakiyorum!
            Cesaret hapi yutun bence ! Cesaret edip helin o sayfaya ! Birileri yandaslim yapmasin size!
            A maliyana sende ayzaymir baslamisti dimi yaa unutursun simdi iki yabanci dizisi kumud(jennefer …) bilmem bisey sayfasi!
            Hadi bakalim!

        • DAMLA SEN DE ANGELİNA GİBİ YOKSUN ORTLARDA,NEREDESİN?
          KIZ AVİNİN RAİSA İLE YAPTIĞI O HARİKA DANSI SEYREDİP YİNE KISKANÇLIK KRİZİNE Mİ GİRDİN:):)
          DAMLACIM BAK AVİNİN RAİSA SIZ BİR DANSI DAHA PAYLAŞILDI SEN ONU SEYRET
          O KADAR YAKIŞIKLI Kİ O KADAR MUHTEŞEM DANS EDİYOR Kİ UFFF BAKMAYA DOYAMIYORUM
          DAMLACIM KENDİNE
          DİKKAT ET:):)BAYYYYYYY

          • EYLÜL YÜRÜ GİT LAN İYİCE SAÇMALADIN..HARBİDEN KEÇİLERİ KAÇIRMIŞSIN SEN,
            GİT KAÇIRDIĞIN KEÇİLERİ YAKALA,HEPSİNİ YAKALAYAMAZSIN AMA EN AZINDAN SENİN KARA TEKEYİ YAKALARSIN HAHAHUUUU
            BİZİM KİMSEDEN KORKTUĞUMUZ YOK KİMSENİN DESTEĞİNE DE İHTİYACIMIZ YOK AMA SENİN VAR GALİBA HADİ KOŞ APTAL ARKADAŞLARININ YANINA GİT,
            ŞUNU DA O KUŞ BEYNİNE SOK ÖYLE SAÇMA SÖZLERLE AVİYİ KARALAYAMAZSIN O BİR DÜNYA YILDIZI BİLGİLERİNE GİR ÖĞREN BURADA KENDİNİ REZİL ETME VE ONUN GÖZLERİNE,GÜLÜŞÜNE,ENDAMINA
            VE HER YERİNE BAYILIYORUZ BİZ O ALLAHIN BİZE GÖNDERDİĞİ BİR HEDİYE,OKEY
            Mİ?YETER DAHA FAZLA KENDİNİ REZİL ETME,
            HAYDİ ŞİMDİ TIPIŞ TIPIŞ NAŞ
            BAK SULTAN GELİYOR KAYBOL
            DEVA DEVA DEVA DEVA
            OOOOOOOOOOOOOOOOOO
            DAGİDİ DAGİDİ DAAA

          • Hay allahim hay soyle tnimsizlari yalvaririm def et bakin sizin icin bi dua edecem allah sizi o seytan gozlu avineshinizin yanina yolladin insallah yarabbim sonra sizde ida seytan gpzlu sevgilinizde cehennemde kalirsinizfa bi daha basimizi agritmazsiniz uarabbim!
            Ya siz vallahi kendinizi kandiriyosunuz peki ala kimseye ihtiyaciniz ypk neden hala oraya gitmeye cesaret edemiyosunuzda burda avi fanlaronun icinde yaziyosunuz cunku korkakskniz!
            Ha bide siz aptalsiniz tanimsizsiniz tanimsizlar bu sarki mademki avini. Sarkisi niye o seyatn gozlu avinix diziden degolup gittikten sonra bile caldi bu satki sultan fasli gectikten sonra bile caldi simdi avinin sarkisimi by!
            Haaa bide siz benim beyaz atli esmer prensime her istediginizi soyleyib niye biliyomusunuz cunkuuu
            Sizin gibi tanimsizlarin laflari artik bu devirde gecmiyo para etmiyo ve sizin gibi tanimsizlarin laflari abi.eshon seytam gozunude benim avinashimin ve arkafaslarim kardedlerimin asik olduklari adam vivin de sultana bi.bascagini sultanin viv ve avinashin site afedersiniz tuvalette yaptiklari…… Bile olamayagi gercegini degistirmiyor! Yani istediginiz seyi soyleyin kendinizi kandirmis oluyorsunuz hem boyle tanimsizlardan bakin sizden bahsediyorum kafasini bu gereksiz laflara kafa yorarken bizde rahatlamis olucaz!
            Odlekler cesaret olsa burda diger avi fanlarina siginmaz teke tek oraya gelirdiniz!
            Seytan gpzlu avineshle kalin burda!
            Yasli bunaklar!

    • Bakın burdan vivimi kotulüyen dengesizler için yazıyorum sakın bida vivimi ağzınıza almayın derlerki kimi çok kötüleyen ismini hep soyleyenlerinin gizli hayranlikları vardır bakın bizim vivimiz dünya starı sizin gibi sultanı burdan kötülemicem sizin gibi vivimin sayfalarına gelip polemik yapmam sultanın zaten tüm kusurlarını saysam roman olur bakın size diyorum burda sultaninızı sevdiğinizi söyleyin vivime hakaret etmeyi bırakın ya siz söyleseniz neyazar vivim sizin gibilerin sozleriylemi kotulenicek diyer sitelere gelip hep bir kavga peşindediniz bakın burda hiç vivian hayranı gelipde size birşey söylüyorum işte biz böyleyiz siz kavgayı çok seviyorsunuz bay risab kundra gelde gör seni çekemeyenler çokya kıskançlar dünyayı çıldırtan adam olurüz biz sana bu söylediklerimi kulağinıza kupe olsun sultanın yalancı fanları…

      • Sen var ya Vivianın hayvanısın,vivianı bu sayfada kötülememiştim ama şimdi kötülüyorum bak dinle..
        Vivian çarpık bacaklı,bakımsız dişli,bakımsız saçlı iğrenç bi adam,eşi tarafından bile istenmeyen bi aile kuramayan işinde de çok başarılı sayılmaz bizim avimiz her rolü kabul etmezken seçici davranırken{bulunmaz Hint kumaşım avim}Vivian başkalarının kabul etmediği rolleri alıp her taşın altından çıkıyor ya adam geri zekalı aynı dizide 3 tane karakter oynadı ya hihiiiii
        Ayrıca vivi fanlarının %90
        çoluk çocuk olduğu tespit edilmiş,yani tabi vivi çizgi karakterlerine benzediği için,çocukların kendisini beğenmeleri normaldir,hahaaaaaaaaha
        Gülmekten bayılacağım şimdi
        Ayyyy hahaaaaahaaaa
        Vivianın hayvanı duydun mu söylediklerimi hadi git şimdi arkadaşlarına da söyle onlar da bilsinler,
        ÇİZGİ FİLMİ KARAKTERİ VİVİ
        Ha hahaaaaaha

        • ŞEYMACIIIM AĞIZINA SAĞLIK GÜZEL ARKADAŞIM:)
          İKİ MİKROBUNDA AĞIZININ PAYINI VERMİŞSİN,HELAL SANA..
          MARİANA GELDİM GÜZEL ARKADAŞIM,İŞLERİM BİRAZ YOĞUNDU O YÜZDEN BURAYI BİRAZ İHMAL ETTİM AMA BENİ AFFEDİN:):)
          EVET MARİANA KISKANÇLIKTAN DELİRİYORUM ÖMRÜM AVİYİ KISKANMAKLA GEÇECEK ANLAŞILAN BENİM:):):):)
          ŞİMDİ DE NİTİ TAYLOR ÇIKTI BAŞIMA ŞUAN HİNDŞSTANDA AVİMİN DİZİSİNDE OYNUYOR,FISTIK GİBİ KIZ:):)
          YANDIM BEN VALLA YANDIM Kİ NE YANDIM:):):):)
          ANGELİNA ARKADAŞIMA İHTİYACIM VAR Bİ DÖNEMEDİ ŞU YURTDIŞINDAN Bİ DAHA GİTMESİNE İZİN VERMEYELİM:):)KIIIZ MARİANA
          ANGELİNA HİNDİSTAN’A GİTMİŞ OLMASIN AVİNİN YANINA? VALLA O ZAMAN HİÇ DÖNMEZ;););)
          HAYDİ AVİ’NİN MELEKLERİ
          SİZE İYİ GECELER,SAKIN RÜYANIZDA YEŞİL GÖZLÜMÜ GÖRMEYİN,GEBERTİRİM VALLA SİZİ:):) GELİP ÜZERİNİZE SU DÖKERİM BOZARIM RÜYANIZI
          ;););););)

          • DAMLA HOŞGELDİN KIZ:)
            ALLAH SENİN İYİLİNİ VERSİN BİZDEN DE Mİ KISKANIYORSUN AVİYİ RÜYAMIZDA BİLE GÖRMEMİZİ YASAKLAMIŞSIN
            HAHAASHAAA,KISKANÇ ARKADSŞIM BENİM:):) AMA HİİİÇ KUSURA BAKMA RÜYAMDA ONU GÖRMEK İSTİYORUM HAHAAA
            BEN ZATEN YEŞİL DENİZ GÖZLÜMÜ RÜYAMDA GÖRMEK İÇİN UYUYORUM YOKSA UYKU FİLAN GÖZÜME GİRMEZ HAHAAAAAA
            YA EVET YA ANGELİNA NEREDE KALDI DEDİĞİN GİBİ AVİNİN YANINA GİTMİŞ OLMASIN;)
            KIIIIZ BİZ BURADA ŞAKA YAPARKEN O GERÇEKTEN GİTMİŞ OLMASIN,HİÇ ŞAŞIRMAM VALLA BİZİM ANGELİNA YAPAR MI YAPAR:):)
            DAMLA VE AVİ KIZLARI SİZİ ÖPÜYORUM YEŞİL GÖZLÜMÜN YENİ Bİ VİDEOSUNU BULDUM ONU SEYREDECEĞİM:)

        • Bak dengesiz şeyma burda son yorumum olucak sizin gibilerle muatap olursam mazaalah sizin gibi olurum kıskanç şey ya bizim dünya starımış dizide üç karakterlerle bizi büyüledi sen o boş beynine bunu sok vivainın hayranı büyüklerde var küçüklerde büyükler daha çok var bikere bunu senin gibi gerizekalılarmı tesbih etmiş haaaahaa çok komik sen kimsin vivime grizekalı diyorsun bak bende sultana birşey demicektim ama tüm gerçekleri söyleyeyim artik doldum vala ilk ve sonkez bak dinle şeyma asıl sultaninızdır gerizekali kardèşinin karısina bakan gagnster katil tipsiz allah sadece boy vermiş gerisinide azimı açtırmayın allahimya ay onun gözlerine bakınca zombi gibi mubarek tipsizin teki olusuna bile dizide sevgisini vermemiş gangsterin teki tipsiz bide yakışiklık desen oda yok vala meymenetsizin teki hihhi nededin vivimin karısımı kapıya koymus asıl vivim evi terk etmiş zaten vivime yakışmıyordu o en iyilerine laik oldumu bos kafalı şeyma ve yandaslaŕı sultandan en çok fanı olan vivain dseandır maşallah yine yalanalrinızı saydirmışsın bakın eylül aynurr sizin cevabınızı çok güzel veriyor eylül aynur arkadaş bu dengesizlrle uğraşma kafaları boş bişey anlamıyorlar VE TEKRAR SÖYLÜYORUM SİZİN GİBİ DENGESİXLERİN AZIYLAMI VİVİM KÖTÜLENİCEK HAHAHA SİZ BAKİN YİNE VIVİME KÖTÜ BİRŞEY SÖYLEYİN ÇÜNKÜ ONA SİZİN GİZLİ BİR HAYRANLİLİNİZ VAR dünya starı dünyanın en yakışıklı erkeyi sadece vivian dseandır sizin sultanınız vivim sayesinde ünlü oldu sonrada bir başka bir dizi yapmadı zaten diyerleride kesin tutmamıştır hihihahaha oldumu boş kafalı şeyma ay ben gidimde vivimin yeni dizisini izliyim adama bak ya hiç boş durmuyor yeni dizisinde bile karizmaaa sadece ve siz kendini beğenmiş sultan fanları sizide ozombi gözlüğü sevmeye devam edin bu son yorumumudu asla burda bida yazmamam bu sitede yalanların söylendi yer ve rabimdende sizin kalbinize iyilik vermesini dilerim siz gercekten çok kalp kırmayı seviyorsunuz hic karşıdakinin ne düşündünü onemsemiyorsunuz ben sultana demicektim ama artık doldum ve içimi bosaltmak istedim siz hicmi karşınızdakinin uzuleceğini düşünmüyorsunuz bukadarmı kötü kalplisiniz elinize ne geçiyor vivimi kötülüyünce size abla nasiyatı sakın kalp kırmayın sonra artık hep alıştığınız bu böyle sürüp gider siz bize en baştan beli yapıcı gelseydiniz biz sizinle belki arkadaş bile olabilirdik ama nerde haydi benden bukadar isalah son söylediklerimi dinlersiniz bidaki seferinde belki bu siteye girdimde güzel yorumlar yaptınızı görürüm…

          • VİVİAN EN BÜYÜK HAYVANI
            YÜRÜÜ ANCA GİDERSİN,SAKIN Bİ DAHA BURALARA UĞRAMA,
            ARANMA TAMAM MI?ARANIRSAN BÖYLE ARADIĞIN CEVAPLARI ALIRSIN VE OTURURSUN AŞAĞIYA,APTAL ŞEY,
            SULTANI KÖTÜLEME! ASIL SEN O AHLAKSIZ SULTANA KUYRUK SALLAYAN MADUYA BAK,O RK VE RAJA HAYVANLARIN ONLARIN YAPTIKLARINA BAK ONLARIN YAPTIKLARINI MİDENİZ HAZMETTİ YA İŞTE SİZDE ONLAR KADAR İĞRENÇSİNİZ,
            SULTAN NE YAPTIYSA O MADU VE RK PİSLİĞİ YÜZÜNDEN YAPTI ONU TAHRİK ETTİLER İŞTE SİZ ONLARIN FANLARI DA BİZ SULTAN FANLARINI TAHRİK EDİYORSUNUZ VE CEVAPLARINIZI ALIYORSUNUZ NASIL Kİ O İKİ PİSLİK SULTANIN AHI İLE YANIP KÜL OLUP GİTTİLERSE İŞTE ÖYLE,DİĞER SAYFADA TUĞSEM DİDEM ÇOK GÜZEL VE DOĞRU BİR YORUM YAZMIŞTI BU KONU İLE İLGİLİ HATIRLA VE ŞİMDİ GİT O ÇİZGİ KARAKTERİ VİVİNİN ÇİZGİ FİLMİNİ SEYRET BİZDE AVİNİN YENİ DİZİSİNİ SEYREDECEĞİZ,DAMLANIN BAHSETTİĞİ NİTİ TAYLOR İLE OYNADIĞI DİYAR AUR BATİ HUM 2 SEASON,TAMAM MI GERİZEKALI,GÖRDÜN MÜ AVİ BOŞ OTURMUYORMUŞ VE O DİZİ DIŞINDA BİR SÜRÜ REKLAM DİZİ ÇEKİYOR HEMDE FİLM DİZİ REKLAM ÖYLE VİVİ GİBİ BASİT ATLET REKLAMI DEĞİL
            ANLADIN MI BOŞ BEYİNLİ
            VİVİNİN EN BÜYÜK HAYVANI,