Yalancı Bahar 8 Kasım Salı Özeti 145. Bölüm Fragmanı

3 Google’ye sitemize verdiği destek ile sözlerime başlamak istiyorum. Google sitemize yaptığınız yorumlara kulak verdi ve sayfamıza tekrar kullanıma açtı. İlginize ve yorumlarınıza sonsuz teşekkür ediyorum.

 

Yalancı Bahar 8 Kasım Özeti

Köy yerinde yaşanan sıkıntılardan ve adetlerden sonra Madhu Raja’ya kendisinini Dida’sına yani babannesine götürmesini söyler. Raju ve Dida Mambai’ye doğru yola çıkarlar.

Dida’da köyden gelmiş ve Bittu’ji’nin yanında kalmaktadır. Zor günler geçiren Dida asla torunu Madhu’yu affetmeyi düşünmemektedir. Zira Madhu onu bırakmış ve sevdasının peşinden koşmayı tercih etmiştir. Madhu ise Dida’ya kendini nasıl affettireceğini bilemez.

Madu ve Raju Bittu Ji’nin evine gelirler. Bittu ji Raju ile ilk karş2 ılaşmasında büyük bir şok geçirir ve o beklendik tepkiyi verir. “Şefff”

Bittu ji karşısındaki insanın Şef’i Rishabh Kundra olduğunu yemin edebilir; Şefini kendi elleri ile mezara koymasa karşısında ki kişinin Raju olduğuna inanmayacaktır. bittu Ji çok şaşkındır.1111

Dida ise Raju’yu gördüğünde kalp krizi geçirecek gibi olur; zira oğlu 22 yıl önceki hali ile karşısındadır. Dida’nın da ilk tepkisi “Rishu” olur.

Madhubala ise Raju’nun babası Rishabh Kundra’ya kendisinin ise Madhubala’ya çok benzediğini öğrenebilecek midir?1

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: ,
Eklenme Tarihi: 8 Kasım 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar 8 Kasım Salı Özeti 145. Bölüm Fragmanı (52 Yorum)

  1. Yaaa gozlerime inanamiyorum ve cooookkkkkkkk mutluyum zaten olması gerekende buydu sorunun cozulmesine çok sevindim hahahaaaay ayyyyy çığlık atip bagirmak istiyorum çok sevindim ve herkesin gözü aydin iyi günler

    • Merhaba arkadaslar.evet kacgundur siteye giremiyorduk…ve yorum yapamiyorduk…site sahibi ve google tesekkurler..bu siteyi tekrar verdikleri icin…..yorumlarimiza kaldigimiz yerden devam edecegiz….

      • Biz vardikda sen yoktun ..neyse hoş geldin tekrardan ..valla iyiki geldin ..eee ozetler ne zaman ..tikandik burda

      • Selm arkadaslar ozetlerimin devami.150.bolum sitesinden paylastim ordan okuya bilirsiniz…….hoscakalin.,,,,,

    • Aynen öyle devam hepimizin gözü aydın en kötü günümüz büyle olsun Rk Madu fanları sizi ÇOOOOK SEVYORUM ama en cox sevdiyim VİVANA DESENA ONU YERİNİ HİÇ KİMSE ALAMAZ

  2. Oncelikle merhaba allahım sənə şükürlər olsun çok mutluyum çok artıq ozetler cikiyor gogole sonsuz tesekurler bizi kirmadiqlari için sistemi hər zaman var olursunuz inşalah

  3. Çok şükür allahım dualarımzı kabul etdin çok mutlu oldum arkadaşlar gözümüz aydın sonunda dualarımız KABUL oldu

  4. Oley YAŞASIN bu çok güzel bir Haber arkadaşlar gözümüz aydın dualarımız Kabul oldu çok mutluyum ya

  5. Ya oleyyyyyy çok şükür inanılmaz mutlu oldum sizin adınıza çok sevindim bir günde beş defa girib bakıyorum sizi seviyorum emeğimize salık………

  6. Yuppiiii… Yaşasın yaa bugün çok şanslıyım yaa sabah güne kötü uyandım ama okulda süper bir sürprizle karşılaştım ve şimdi de bu. İnanır mısınız yemin ederim dün gece rüyamda dizi bilgi tvnin yeni bölüm özetini yayınladığını ve benim okuduğumu gördüm. Ee ne diyelim sizin ve bizim gözümüz aydın. Zaten birkaç gündür ceza verdiği için google’a girmiyordum ama artık ceza kalktığına göre girebilirim. Çok şükür.

  7. Selam sıla kardeş evet doğru vivan la Avişehin arkadaş lar bu diziden daha önce başlamış arkadaşlıkları 6 yıldır arkadaşlar canım ya bütün gön hind tve yin izleyemem ki çalışyorum Ben ancak akşamaları izlyorum Cuma ertesi ve bazar da magazini izlyorum kod bay frend

  8. Selam , Yorumcu kız lütfen özet yapı qaliba bu bölümde sonra Raja Maduya tezavez yapcaq ..Yorumcu kız rica edirem özet yapı canım

  9. Ilk yorum benden sayin site sahibi tebrik ederim kurtldunuz beladan mumkunse deli divane dizisi hakda da yazin

  10. Ooooooooooo…
    Holleyyy . ne diyeyim bilemedim heles sukur…
    Eee ne diyelim gazamiz mubarek olsun AMİİİN…
    OHH hele sukur neyse birdaha boyle seylerin olmamasi dilegiyle…
    Tesekkurler…

  11. Ohh yaa icim rahatladi…
    Dualarimizin sonucu istee…
    Zavalli DİDAM benim yaa cok aglarim …
    He o BİTTU beni benden alir …
    Neyse simdilik bu kadar …
    Ders calismam gerek …
    Had8 bay bayy..

    • Allaha şükürler olsun yasak
      kalktı,çok sevindim:)
      RABBİM der ki:
      Başınıza bir sıkıntı gelince bana dua ve tevekkül edin,duanız kabul olmuş gibi düşünün ve herşeyi bana bırakın.
      Ve bazı insanlar aynen öyle
      yaparlar bazıları ise tam tersini ama sonuçta ALLAHIN
      dediği olur o kuvvet ve kudret sahibidir.
      Bu cevap olarak Madu ve Rk
      fanlarına yeterli olur diye
      düşünüyorum ama ne demek
      istediğimi anladılar mı
      bilmiyorum ama anlayanın
      anlaması yeterli zaten.

  12. Site sahibi yine başınıza kaldık gördünüz mü? Bizden öyle kolay kolay kurtulamazsınız. Sizin adınıza üzgünüm ama bizi bırakmadınız. Bu arada ben derslerinden pek bir şeye vakit bulamıyorum. Ve şu defileyi izleyebileceğim bir yer var mı? Bilenler lütfen söylesinler. Sitemize nazar değdi nazar. Ee site şu yeni bölüm nerde sorusundan da kurtulamadınız ve ilk ben soruyorum. YENİ BÖLÜM NERDE??? Lüüütfeen hemen yayınlayın. Rica ediyorum. Zaten biz bayağı bekledik. Lütfen mümkün olan en kısa sürede verin. Hoşçakalın, asıl siz hakkınızı helal edin ve iyi çalışmalar. Hoşçakalııın…

  13. Çok şükür özetler yine veriliyor çok mutlu oldum 🙂

  14. Yenə bir şeymi oldu nədən 9 kasim ozetini yayinlanmiyor adını sən koy dizisinin ozetleri ardı ardına cikiyor çox endiseleniyor və korkuyor yinə yayinlanmiyacaq diye lutfen cabuk yayinlayin nə olur lutfen çok merak ediyorum

  15. Yaa onyargili olmak istemiyorum ama kanal 7 keşke o dizilerin yerine RKyin yeni dizisini alsaymisar

  16. Aaaa açılmış site ben çok
    ama çok sevindim:)Yaşasııın
    Gönlümün Sultanı’ın kızları:)Nasılsınız? Ben çok iyim sitede çok komik
    yalan dolanlar dönüyor onlara gülüyorum işte:):) Vivi fanları kusura bakmasınlar ama artık iyice
    çıldırdılar:)Avineshin
    kusurunu bulamayınca
    yalan atmaya başladılar
    sözde Avi podyumda düşmüş,
    ya düşse de problem değil
    nazar değmiştir e tabi
    Abiye nazar değecek o
    Yandan çarklı Vivianı
    nazar değecek değil ya
    :-):-):-):-):-):-):-):-)

  17. Aa site geri gelmiss..Allahim sana sukurler olsunnn:))yorumcu kiz rica ederim ne demen.Bastacisin hakkaten.Kainat nasilsn bayram sekerim

    • Valla iyimiyim degilmiyim bilemedim!
      Bu gun tam odevlerimi yapmaya basladim aniden her 10 dk bir kapi caldi gelenler bizim sinf meclisinden insanlardi rum odevlerini bana yaptirdilaar…
      Parmaklarim agriyor ben onlarin odevlerini yapiyorum onlar hohoo.
      Yapmicam deyince pesine kopekleri salariz diye tehdit ediyorlar ..
      Ama bu haksizlik. Parmaklarim felc geciroyooor…
      Her neyse sen nasilsin GÜL KOLANYAM sen nerelerdeydin is guc…
      Ee napicaksin iste hindistana gidicez daha evlilik falan cok iss…
      Hadi bay bay sanirim bu gun kiyamet kopucak dizidee

  18. çok teşekkür ederiz sitenin tekrar kaldığı yerden devam etmesinde emeyi geçen hər kese.. bi önceki yorumun için çok özür dilerim sizdən zira olayın iç yüzünü bilmeden ön yargılı davrandım size ve kaba konuşdum tekrar tekrar özür dilerim çok mutluyum çünki bu dizinin tutkunuyum adeta bir çeşit hastalık gibi tutuldun madhu ve rishab’a rishab diyorum çünki adı be olursa olsun o benim gözümde hala ve hep rishab kundra olarak kalacak sizi çok seviyorum VİVİAN DSENA & DRASHTİ DHAMİ

  19. Herkese merhabalar, bu siteye ilk kez giriyorum ve cok beyendim umarim devami gelir . Yorumcu kiz elerine salik

  20. ya siz nasil bir yorum yazyorsnuz hep rk tarafndasnz birazda maduya hak vern madnun yawdklarni ben bir erkek olarak uzldm eyer gercekde birsnin basna boyle biwey gelse bun ben bilsem ona yapacaklarmi tahmin edemezsniz

  21. Aga elinize kolunuza sağlk ama ben hint filmlerinin bu denli saçma oldgnu bilmiyodm ya daha dogrusu dizilerinn oyunculuk harika ama senaryo berbat sırf bi söz ugruna hayat mi tehlikeye atlr ya Madhu desen zaten sacmalik silah ayagnn dibine dusuyo kız silahı alıp vurmayi bile denemiyo Rajayı Bhanu nerdeyse vura vuta adam da ciger bbrek brakmadı ya el insaf… Ancak Vivuan dsena Madhubalaya sonsuz sevgiler umarm esleriyle çok mutlu olurlarr***r