Yalancı Bahar 8 Ekim Cumartesi Özeti 114. Bölüm Fragmanı KRK RK’in İkizi

Yalancı Bahar dizisi yavaş yavaş 1. sezon finaline yaklaşıyor. Yalancı Bahar’ın 1. sezon finaline sadece 7 bölüm kaldı. Bu durumda 15 Ekim cumartesi günü Yalancı Bahar dizisi 121. bölümü ile Kanal 7 ekranlarında olacak. Peki Yalancı Bahar dizisinin 40 bölümlük ikinci sezonu Kanal 7 ekranlarında olacak mı? Detaylar için Tıklayınız

yalanci-bahar-8-ekim-fotograflari-yalanci-bahar-114-bolum-resimleri-6Yalancı Bahar 8 Ekim Cumartesi günü 114. bölümü ile 21:10 da Kanal 7 ekranlarında olacak. Peki Yalancı Bahar 114. bölümünde neler yaşanacak? İşte detaylar.

Yalancı Bahar 8 Ekim Cumartesi Özeti

Yalancı Bahar’da Ria sorunun ortadan kalkması ile RK ve Madhubala’nın başına yeni bir bela daha geliyor. RK’in düşmanları ve RK’i bitirmek isteyenler RK’in bir ikizini bulur ve onu RK’in yerine geçirmeye çalışırlar. yalanci-bahar-8-ekim-fotograflari-yalanci-bahar-114-bolum-resimleri-5

Kendini KRK olarak tanıtan Kewal aslında RK’in tam ters bir karakterdir. KRK çok dindar birisidir. Asla alkol almaz ve müzik ile uğraşmaktadır. Dolayısıyla müziği duyduğunda kendini tutamaz ve dans eder.yalanci-bahar-8-ekim-fotograflari-yalanci-bahar-114-bolum-resimleri-4

RK’e çok benzeyen hatta ikiz olan Kewal babasını bir arsa davasında kaybetmiştir. Babası o arsa için canını feda etmiştir. Kewal’ın ise bu arsayı almak için paraya ihtiyacı vardır. Annesine söz veren Kewal RK’in yerine geçecektir.

İlk deneme Sikki ile olur; ancak KRK Sikki karşısında RK’i taklit edemez zira alkol yerine içki içer  ve dans eder. Sikki ise karşısındakinin RK olduğunu anlayamaz.yalanci-bahar-8-ekim-fotograflari-yalanci-bahar-114-bolum-resimleri-8

Madhubala’nın karşısına çıkan KRK artık kendine gelmiştir. Dini törene katılan KRK RK gibi davranır ve Madhu bile onun KRK olduğunu fark edemez.

RK’in dine geldiğini ve artık dine önem verdiğini gören Madhubala ve RK çok sevinir.

Yalancı Bahar 8 Ekim Fotoğrafları Yalancı Bahar 114. Bölüm Resimleri

Yalancı Bahar 8 Ekim Fragmanı 114. Bölüm

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 2 Ekim 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar 8 Ekim Cumartesi Özeti 114. Bölüm Fragmanı KRK RK’in İkizi (133 Yorum)

  1. Buneya zeyn alya gibi ekiximis ona menzes biriymis bu neya simdi ne olajak madu ynsan kocasyny tanamazmy peki arkey narde lutfan bilen varsa yazsyn

  2. Ohaa diyorum baska bisey demiyorum yalanci bahar 2.sezon yayin hakkini aldimi ve yalanci bahar ne zaman finale giriyo bilen varsa lutfen yazsin

    • Finalda arkeyin kizi madubala kocasi raja ile annesinin hayalini gerceklestirir madu ve arkeyin dort yeminli ask hikayesi hakkinda bir film gerceklesijek ve……
      get seyanlatilsa diizini izlemek heyecani biteer ama arkeyin ve madubalanyn kizi annesi ve babasinin koparilip alindigi mutlulugyna sayip olur….

    • Finalda arkeyin kizi madubala kocasi raja ile annesinin hayalini gerceklestirir madu ve arkeyin dort yeminli ask hikayesi hakkinda bir film gerceklesijek ve……
      get seyanlatilsa diizini izlemek heyecani biteer ama arkeyin ve madubalanyn kizi annesi ve babasinin koparilip alindigi mutlulugyna sayip olur….

    • Madhubala haftaya cumartesi günü final oluyor ve bildiğim kadarıyla 2.sezon yayinlanacak

  3. Aaa çok sacma final gelib çatyor amma motluluk hala yok of ya sacmalyorlar çok təşəkkür ederim dizi bilgi

  4. Rk sen nasil bi insansin sen askin anlamini bilmiyorsun.askin anlamini anlamak istesen don maduya bak.o zaman anlarsin…

  5. La bi sen eksiktin hos geldin yaaa uff KRK bak umarim fazla tatli degilsin ( benimsindede zayn den cok roketi sevmistim ama oyle bisey olmaz krk seni severim belki ama rk i daha cok )

  6. Neeeeeeeee bujank mi sana noldu bujank noluyo be asil senin RK i sevmen gerekirdi cunki o senin dusmanini oldurdu “dusmanimin dusmani dostumdur” ya bujank ol geber emi sen niye hortladin lan niyee bide sevgili site bu arada RK im nerede

  7. Biricik kardesinin gul kolanyasi unutmamaliyizki bayram sekeri tek basina eksik kalir bayram sekeri ve gul kolanyasi birbirleri icin yaratilmistir … Sanada senin o yorumlarinada kurban hayran oluyorum yaa kucuklugumden guvendigim nadir insanlardansin sen gulum . Sende umarim bir buyuk olarak bana darilmamissindir insallah cunki bu s fanlari beni deli ediyorlar bende bazen oyle yorumlar yapabiliyorum uzgunum ablam sen nasilsin ALLAH seninde yardimcin olsun insallah senin gibi insanlar oldugu surece benim hayatimda ben hep mutlu olurum ben RK sende RK in Madhubalasi seni gormek cok isterim nasip kismet … Seni cok seviyorum nereden diyeceksin ama yinedede senin yorumlarini okurken ozelliklede diziyle alakali olanlari cok begeniyorum ama fazla iyimser olma yanlis bir aliskanliktir valla s gibi insanlar seninde hayatini mahveder mazallah ya acmiyaydim som agzimi belki kizicaksin sana tavsiye vermemden dolayi ama lutfen kizma ben senin iyiligini istiyorum yaa l love youuu bir site olmazsa digeri olir sen ne zaman yorum yaparsan altinda benim yorumumu bulursun okeyy
    (…kainat…)

      • Evet NURBANU Maduyu savunacagim zaman…BİWİ…
        Herzamanki gibi RK ve sizi hakinda yorum yapacagim zaman …GAMZELİ SARHOŞ RK ( BİWİ) zaten o adimdada BİWİ yi kullaniyorum
        Ama gercek adim KAİNAT sagol HİNT DİZİSİNE BAYİLAN KİZ aslinda seninde adin guzel… Bu arada cevap yazdiginiz icin tesekkurle… Tum RİSHBALA cilarin gununun guzel gecmesi dilegiyle herkeze selam olsun…

      • Evet canim ayni kisiyiz moduma gore degistiriyorum valla Madumu savunacagim zaman BİWİ mormal yorum yapacagim zaman GAMZELİ SARHOŞ RK ( BİWİ) zaten parantez icinede yaziyorum ama gercek adim KAİNAT … Banada cevap verdiginiz icin tesekkurler . Ya keske biraz ayri kalsalardi iyi olurdu yaa ama. Hint Dizisine Bayilan koz tesekkurler ama bence senin adinda cok guzel . sende bana cevap vermissin tesekkurler bebitolar . Herkeze iyi gunler banada sabirli guler birsuru odev var bee neyse ya yapacam ya yaptiracam kader kismet gorusmek uzeree

  8. Bu KRK kac bolum sonra filimden cikicak bilen varmi ??

      • hayır !!! rk ölmesin bu dizinin super starı rk ve beni üzecek böyle yorumlar yapma!!!

      • Ben krknin ne zaman cikakacgini sordum yani madu onun rk oLmadigini ne zaman anliyacak

  9. Benim ark bi tanedir kimse ona benzemez benzesede asla ark olamaz amma madu mutlaka anlayacak ark olmadikna bir surelyne yapa bilir ark gibi sonra gorucez surat ayni ola bilir amma ark hic bir zaman olamaz yapamazda zaten .

    • benimsinde alya zain olmadığını anladıya madu tabi anlar,ve madhu ve arkey i çoooooook seviyorum

  10. Buneya riacık gitti şimdide ikizi çıktı arkeye naptılar kaçırdılarmıyoksa sinir oldumya bide arkey aşkın anlamını çok ama çok iyi biliyor maduyuda çok seviyorrrr.

  11. Ya yarin sozlu sinavim var ama ben sadece bunu dusunuyorum lutfen bana cevap verin gul kolanyam, nurbanu , hint dizisine bayilan kiz ve sıkı takipciler bu bujankin ne isi var yani noluyo bide bu KRK ortaliktayken RK nerede noluyo yaa site sen yaz bari bilgi amacli tabi tinliyan varsa yaa bu krk ne zaman gidiyo peki Nurbanu bagzi siteler yazmis madu ve rk yine ayriliyor dogrumu yaaaaaaaa

  12. Benim rk fanlarına bir sorum var.Neden acaba SULTAN nın ismini yazmaya korkuyorsunuz sadece s olarak kullanıyorsunuz
    Geri dönecek yine sizin Arkeyi gölgede bırakacak diye mi korkuyorsunuz hahahaaaa
    Krk geldi Arkey nerede diye soruyorsunuz ben size söyleyeyim çoktan olması gereken yerde hapisteee
    Ha birde şu bujank SULTAN ın düşmanı bak siz kendiniz söylüyorsunuz SULTAN ın düşmanı diye,peki neden SULTAN ın düşmanı çünkü benim çakır gözlüm onun insanlara satmak üzere aldığı uyuşturucu kolilerini yaktı.Hani SULTAN kötü diyorsunuz ya şimdi kendi ağzınızla yakalanmış oldunuz…SULTAN kötü değil di asıl kötü olan Arkey.Bu akşamki bölümde Maduyu da Rk de ne kadarda sevmesem o ateşin içinde sürünürlerken görünce çok acıdım…Ama yaptıklarının cezasını çekecekler tabii..

    • rkye böyle şeyler söyleyemezsin ve s da iğrenç artı berbat bir karekter onu bize savunma!!!

  13. Hay bu askin izdirabina ha.krk kesin madhuya asik olur roket gibi.bakalim komik ve ilginc seyler olack gibi:)yani bizim turk dizilerini aritmiyo masallh..o hayat benimi mesela.sanki beyin ameliyati geciryrm..vivianin yeni dizisi shakti de cok guzel.tipki kendi gibi gamzeli bi partneri var.cok tatli..kainat defne ablani aglatip duygulandrdn kiz.yerim seni bayram sekerim.ben de seni cok sevyrm..sen de bu kadar fevri olma.isteyen istedinin fani olsn..herkese saygilar arz ederim

  14. Madu sen krk tanamayyp arkey zanediyormu hm simdi ne olajak riyadan da kurtulduk darken bu cykdy simdi ayla zeyn sanirim bunlardan almiş ola biler cunki bu 2012dizi ayla zeyinse 2014flimi tesekurler

  15. simdi ayla zeyn sanirim bunlardan almiş ola biler cunki bu 2012dizi ayla zeyinse 2014flimi tesekurler

  16. Nurbanu sende rica edirem kak sonu nasıl olcaq rica edirem bilyorsan söyle bilyorum dersin var amma zaman oldu yazı şimdide təşkürkür

  17. Gerçekten de çok sacmaladilar ya peki kızlar rk ve madu öldükten sonra kızları madu ve bittu nun oğlu olarak yine mi diziye girecekler oldu sana üç rk inşallah böyle birşey yapmazlar bilen varşava yazabilir mi lütfen arkadaşlar

  18. Slm millet iyiki yapımcı yönetmen yada senarist biz değiliz biz olsaydık dizide romantizm aşk hiç bitmezdi biri yanlışlıkla kötü karekter girsin dese anlını karışlardik haksız miyim?

  19. Rk nereye gitti kaçırıldı mı yoksa aynı zeyn gibi lütfen biri cevap versin madem nasıl tanısın RK in aynısı KRK

  20. Canim arkeyim sen bir tanesin kimse sen gibi olamaz merak etme madu mutlaka anlayacakdir sen olmadikna AZERNAYCANCA DEYREM KRK SENIN AYAQQABNI GEYNE BILER SENIN KIMI GEZE BILMEZ ANLA BUNU PIS KARAKTER.

    • O dedigin ne manaya geliyor ben anlamadim iyi bir niyetle soruyorum karisiklik olmasin iyi bir seymi kotu bir seymi zahmet olmazsa acilimini yaparmisin fazla anlamadim da soruyum istedim cevap vermek zorunda degilsin yani senin yorumun ama bilmek isterim … Saygilarla…

  21. Angela merak etme ark fanlari kimseden korkmaz sen merak etme sultanmi diyorsun ben hic kullanmadim yorumlarimda kulanmamda bile yok ya golge hangi golgeden behs edyosun ya ark golgede koymakmi hickolay diyil canisi gorduk kotler nerde goryorsun sultanmiw yok ya bence bir ac gozlerni bir bak o da biwey yapamadi yapamazlar zaten cunki ARK BIR TANEDIR ANLA BUNUUU.

  22. Artik şu benzer karakterlerden çok sikildim hem o bujanga ne oluyor düşmaninin düsmani dost olmaliydi madu sen niye gerçek rk yi tanimiyorsun

  23. Ya ben 10-15satir yazi yazdim dizbilgi niye benim yorumlarim gorunmuyo ?????? tekrar yazicam Biwi gercek adin kainat mi cok guzel bir adin var… Neyse bujank kim daha once gormusmuyduk ben bilmyrm ama adi tanidik geldi. O alninda kirmizi boya olan adam mi? Turunculu olan . O adam bana cok tanidik geldi baska bi dizide mi gormustum bilemedim. Yorumlariniza katiliyorum. Bencede roket gibi krk de kesin maduya asik olur. Biwi sana bilgi vermek isterdiim ama ben dizinin ilerki bolumlerini izlemedim sadece tv den izliyorum. İnsallah ria gibi olursunda dizide fazla durmazsin krk . Krk son kotu degil mi??? Of ya dizunin bitmesine cok az kaldi ve ben final sahnesini gormek istemiyorum. Final sahnesini gorunce aglamaktan bayilirim falan herhalde .:'(: :'( :'(

    • Evet HİNT DİZiSİNE BAYİLAN KİZ o bujank s iyi oldugu bolumlerde vardi uyusturucu satislari falan yapiyor yani kotu biri ama benimde anlamadigim bisey var bijank neden KRK yi getiriyorki sanucta RK s yi oldurerek tum s nin dusmanlarina yarsim etti bence tum dismanlar RK e minnet duymali hint halki dahil cunki s bir ganksterdi …evet o turuncu ve kirmizi boyalari olan adam onceden dizideydi . sonra ortaliktan kayboldu tahmin yurutmek lazim acaba s kotu olduktan sonra gidip bujankla anlasmami yapti yaniii bende anlamadim…..

  24. Rica edirem bilen varsa desin krk naslı foyası ortay çixcaq , papoda ne zaman çıxcaq dizde rica edyorum deyin

  25. Ya ben dusunuyorum dusunuyorum ama aklim almiyor siz s fanlarinin ne kadar buyuk hayal gucu var bravo hakkatten yaa … İlk oncelikle suan kendimi ele alarak yorum yapcam neyse ilk olarak ben o sahsin adini dahi agzima almak istemiyorum cunki mazallah gunahkar olurum tovbe tovbe o adamin ( belkide degildir insan karakteriyle adam olur) bas harfini klavyemden silmek isterim ama ara sira ise yariyor yaa .
    O insanin adindanmi korkuyorum bi gidin yaa o kimki ya lutfen yazdiklariniza dikkat edin korkmakmis biz onun gibi insanlara karsi elif gibi dimdik dururuz okey ……..Yalan degil bende s den en basta iyi seyler hissetmistim onceki s ye soz yok ama o yaptiklarindan sonra s ye gicik kaptim ve nefret ettimmmmm
    Defne abla benim kimseye sozum yokki niye s fanlarisiniz diye sadece herkez yerini bilmeli RK hakkinda duzgun konusmalilar yoksa bende oyle davraniyorum ailemden dahi kimsenin RK e laf soylemelerine dahi dayanamiyorum kavga cikartiyorum bide bunlar eksikti …
    Ben diger siteyede yaziyom ama neye niyet neye kismet deyip gecmek lazim .bende iyiyim valla . ee birazdan diger siteyede gircem gorusmek uzere tum RİSHBALA cilara selam olsun hayirli gunler bide benim bu huylarim bagzilarini susturmaya neden oluyor cokta memnunumm

  26. Site ALLAH senden razi olsun yaa ama yani gunluk bir bolum verseniz bizi bu kadar metaklandirmazsiniz yaa simdi bu bolumlerin gunluk bir tanesini verseydiniz iyi olurdu boylece hem daha meraklanirdik estesi yarini beklerdik hemde herkez bir sayfa altinda toplanip bilgi alisverisi yaparlardi ama suan ise herkez baska bir bolume merak salmis yani .. Size ne yapacaginizi soylemek haddim degil ama yinedede soyliyim istedim haksizmiyim acaba (kainat)

  27. Ölecekleri bolumlere yaklaştık .rk paboyu evden kovacak bu arada en guzel dizi siralamam:
    1 maubala ek iskq ek junoon
    2:ıpkknd
    3 rang rasiya
    4 geet hui sabhe parayi
    5sapna babul ka bidaai
    6 kumkum bhagya
    7 qubool hai
    8 punar vivah
    9 pyaar ki ek kahaani
    10 miley jab hum tum
    Ama bunlarin en ama en guzeli vivian dsenanin yeni dizisi olan shakti ek astitva

  28. Angelina kimden korkacas sendenmi yoxsa sultandanmı çok komik sultan kütü biriydi Madu onun hayatı tam iki kere kortardı ona yardım etmək Çin romanın evne bile götürdü ama o napdı maduyu istemedyi halde kendisiyle getmesi Çin ona rk la tetid etdi bumu senin iyi sultanın ama bir konuda haklısın rk oda kötü biri ya Madu oda aptal teki onu her zaman aşalyor maduda onu affedyor aşk bu deyil aşk sevdiyne sahip çkar sevdiyinin motluluku kendi motlulugundan öncə gelmli ama rk bencil

  29. Angelinacık sen kimsin arkeye acıyorsun aşkın gücüyle nasıl kalktı yangında bide sultanmı arkeyi gölgelicek hiç güleceyim yoktu çok komiksin sultan kötü biri sevenleri ayırmak istiyor sultan ve arkeyi kıyaslanamaz bile arkey çok ama çok yakışıklı ve sempatikk…

  30. Vay,vaay ayyaş meraklısı Gamzeli Sarhoşa baak seen…
    Sultanın ismini ağızına alınca günahkar olacak diye korkuyormuş..hiiç güleceyim yoktu..
    Sarhoş ismini ağızına alınca sevap mı kazanıyorsun acaba?
    Ya hastamısın nesin bi git ya…
    Ha bir hasta ruhlu daha var aynur..
    Sen kötü berbat birini görmek istiyorsan piskopat,ruh hastası arkeye doya doya bak ondan daha kötüsünü daha berbatını inan bana bulamazdın..
    SULTAN ı sevmiyorlarmış..
    Bi nedenini söyleyin.
    Arkey ve maduyu ayırmaya çalıştı diyeceksiniz peki neden yaptı?Çünkü onların aşkları sahte olduğunu biliyordu Madu kenar mahalleden kurtulmak için evlendi Arkey ise SULTANa inat evlendi Maduyla..Aşk falan yook yani.Arkey mi Maduya daha kötü davrandı ve aşağlamaya ediyor yoksa SULTAN mı daha kötü davrandı bi düşünün ama sağlıklı adaletli düşünün öyle cevap yazın..Dürüst dürüst,sallamayın..
    Ayrıca Madunun Arkeyden intikam alıcaım diye SULTANı kullandığını sonrada salakça bir karar verip rk evlendiğini unutmayın rk her fırsatta SULTANı aşağladığını unutmayın..İkisi de Sultanı tahrik etmişlerdi.
    Ama SULTAN Maduhu gerçekten sevmişti isteseydi onu Arkeyin yaptığı gibi çok önceden sürükleyerek kaçırırdı ama saygı ve sevgisinden dolayı yapmadı sonunda artık Madu ihanet edince yaptı çünkü msdu onunla güzel bir şekilde konuşmadı o da Arkey gibi ona aşağladı.
    SULTAN Arkeyide isteseydi çoktan öldürürdü eline çok fırsat geçti ama yapmadı.
    Oysa piskopat rk bir kere eline fırsat geçti hiç düşünmeden vurdu onu..
    Kim daha kötü kim daha berbat biri elinizi vicdanıza koyun öyle yorum yazın..
    Tuturmuşsunuz kardeşinin karısına aşık olmuş o yüzden kötü.O zaman Madu kardeşinin karısı değildi aşık olduğunda işte Madunun kendisini kullandığı dönemde aşık oldu tam aşkını itiraf edecekdi ki Rk gelmişti ve söyleyememişti..
    Sonra evleneceklerini öğrenice gidecekti zaten ama anne baba kardeş meselesi çıkmıştı eğer rk onu kardeş olarak kabul edip gerekeni yapdaydı insan gibi Sultan ona kötülük yspmazdı onun eşine aşkın dan ölsede yan gözle bakmazdı aynı zamanda Maduda ona babası konusunda gerçeği bilmesine rağmen aileme zarar gelmesin dedi SULTANA kötü davrandı ama SULTAN ailesini düşünmedi yani Madu ile Rk SULTANı kötü olmaya zorladılar vicdansızlar..
    Amma SULTAN ın ahı onları tutuyor işte daha çok çekecekler ve sonunda da yanıp kül olup gidecekler..
    Gebersinler..Onlar için üzülmeyeceğim çünkü onlar bizim yiğit kahraman SULTANımıza kıydılar..

    • angela hanım ben yorumunuzu şimdi goruyorun siz kimsiniz ki arkeye kötu yorum yazıyorsunuz.burda kum sultan hakkında fikir söyluyorsa hepsi doğru tamamı.Sultan öyle sultan böyle.bir şey daha arkey sultanı vurmasaydı o zaman sultan onu vuracakdı.onda sultan katıl olucakdı.o zaman bile sultanı sevecektin cavab bekliyorummm

    • Kes ceneni kizim .. Malmisin lan sen sana noluyor derdi senimi geriyor lan hii evet ya evet SARHOŞ meraklisiyim varmi angelina denen sahis bana bak kes sesini otur yerine saane lan saane kelime darcigi sadece bos bos kelimelerden olusan hatta benim uazdiklarima dahi kapasitesi yetmeyecek olan angelinaa bu sefer sana ne kotu soz soyliyorum nede baska bisey vay vay vayy siteyi hereksizler doldurmus yaa rezilsin kizim rezil muallim mi oldun basima heee evet sarhos ismini agzima alinca sevap isliyorum varya size dicek soz yok noldu hi noldu ya gercekten usturuplu atin sozlerinizden nasil cani oldugunuz belli oluyor ben senin gibi biriyle muhattab oluyorum ya bu sana yeter gereksizlerrr sadistsinizz degmezsin evet buradayim a noldu bu sitede olmam canini yakiyor dimii sen kimsin? Acaba tipsiz

    • Sen delimisin sultanmı iyi maduya aşık olunca çok değıstı çok kotü biri olup çıktı sonra maduya olan aşkını intikama çevirdi ve maduyla arkey inyikam almaya çalıştı ha bide arkeyin hapse girip dayak yemesi yeter öç almaya

  31. madu krknin rk deyildigini biliyo rk ona mektup gönderyor rk hapisden cikiyor sonra paboyi kovuyor

  32. Site çok teşekkürler yeni bölümü verin lütfen meraktan oldum bu arada bence de rk bir tane onun yerini öyle herkes alamaz

  33. Dizbilgi sagolun cok guzel birsey yapip ozet yazarak bizi sevindiriyorsunuz ama lutfen 9 ekimi verin artik . Kainat sna katiliyorum bencede hergun bir bolum verseler daha guzel olur . Zaten annem telefonumu yasak koyabilir . Yeni bolumu vermeyecekseniz gunumu yeni bolum gelecek mi diye sitede beklemeyi birakayim . Hem siz niye 3 bolum bitlestirip koyuyorsunuz hergun bi bolum versenize. Yinede dizibilgi iyiki varsin <3 <3 <3

  34. Bence rk yerini hic kimse alamaz rk yin kendi hatalari nedeniyle basina gelen tumseylerin cerimesini madhubala ceker hep

  35. Artik iyice sacmaladilar hic iyi bi bolum yok dizi mahvoldu pabo geldikten sonra da diziyi biraktim zaten bu bolumu benimsine benzetmisler ama benimsin daha mantikli bu cok sacmalamaya basladi sensiz olmazda paronun olup mayra olarak gelmesini bile gecti hep bir bela var dizide izlediklerim arasinda sevdiklerimde ennnnnn ama ennn son olacak bide hindistanda 3 numara izlenen lerde ama bence böyle olmamali

  36. Angela senin yorumuna cevap vermek bile yanlış geliyor bana. Bu yüzden şunu söyleyeceğim ki senin gibilerin yorumu bizi rkden vazgeçirmez sultanı çok seviyorsan odana onun resim ve posterlerini asarsın. Ama burada vakit kaybetme çünkü ben seni tınlamıyorum. Diğer bölümde görüşürüz umarım…

    • Yorumlarinda bile asalet var kardesim be asalet. Ya acaba ben niye senin gibi duaunup o sahsa cevap verdim ya suan cevap verdim diye utaniyorum yemi ederim kendimden ve siz RK cilerden ozur dilerim …valla bu sajsiyeti tanidiktan sonra kalp atislarim bile degisti tin tin tiinnn .hala utanipta bu siteye girmeyi birakmiyor yaa …

  37. Sultanmı yiğit kahraman ay çok komik hiçte bile öyle biri deyil angelinacık arkey ve madunun aşkı çok ama çok gerçek ve mükemel bide arkey hakında doğru konuş sultana hakaret ederdimde kendime yakıştirmıyorum arkey bu dünyanın ennn yakışıklı erkeyi ve onlar sultanın ahından yanıp ölmediler onlarınki gerçek aşktı onlar sevip kavuşamadılar beraber öldüler ve yine söylim bida arkeyimle ilgili böyle konuşma…

  38. kızlar merhaba sizcede abartmıyorlarmı birde ikizi çıkıyor hem bu madubala ve arkeyin başına gelenler hiç yenilir yutulur gibi değil birbirlerine güvenmiyorlar ve şunu sormak istiyorum tekrar hamile olacakmı madubala inşallah mutlu sonla biter hem bitsin artık şu mutsuzlukları sıkılmaya başladım sürekli bir kötü gidoyor diğeri geliyor bu ne ya kızlar cevap bekliyorum

  39. Artık bu kadar gerılim olmasın maduyla arkey bır rahat kalamadılar bence oikiz olmamalı. Bıde bısey unutum hep arkey maduyu kıskandırıyor artık madu kıskandırsın bıde madu arkeyı hep hemen afedıyo bıraz kendını özletsın

  40. Angelina evet rk la Madu ölyor amma onların aşkın meyvesi kızları hayatda kalyor anesnin babasnın sahib olmadığı mutluluğa sshib olyor sultan Maduya hər şeyi arkamızda brakıb gedelim diyordu olunu bile madunun peşinde koşmakdan olunu bile onutdu bu mu senin kahraman sultanın adam olaydıda oluna sahibi çıkardı ama senin sevmedyin rk aryanı yatlı okula yazdırdı jimdi elini vijdanına koy sen düşün

  41. Ya ben bu rk fanlarından Sultan kötü rk iyi Sultan çirkin rk yakışıklı diyenlere acıyorum kesin bir rahatsızlıkları var göz ve akıl problemi gibi yada yorum yazmadan önce Arkey gibi kafayı çekiyorlar çünkü yaptıkları yorumlar normal sağlıklı insanların yapıcağı yorumlar değil,
    Ne diyelim Allah şifa versin Allah kurtarsın

  42. Zara bak yukarıda uzuuun uzun anlatım anlaşılan hiç bir şey anlamamışsın tekrar oku.
    Şimdi senden empati kurmanı rica ediyorum senin babanı amcan vursa öldürse(Allah göstermesin tabii)amcan seni evine değil de yatılı okula verse( ki o Rk evinde malında mülkünde Sultanın da hakkı var) sen nasıl hissederdin kendini mutlu mu olurdun? Oh be iyiki amcam baba mı vurdu beni yatılı okula verdi mi derdin? Baba öldürülmeseydi daha iyi olmaz mıydı?Hem Sultan çocuğu ile ilgilenmediğini ve Madu ile gitselerdi Arieni yanlarında götürmeyeceklerini nereden çıkardı.Ayrıca birde Madu Sultana söz vermişti eğer ona kötü bir şey olursa yani olürse Arien ile ilgilenecekti hani nerde niçin ilgilenmiyor hani melek gibi gördünüz Madu neden sözünde durmuyor?
    Yine Madunun ve Arkeyin çocuğu için de empati kura bilirsin hani mutlu olacak diyorsun ya hangi çocuk annesi ve babası yanarak ölmüş ve o öksüz kalmış mutlu olabilir Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın ama Madu ve Arkey Arieni babasız bıraktılar onların çocuğu da hem annesiz hem babasız kaldı işte buda YÜCE ALLAH ın adaleti.

  43. Selam sulu göz evet Madu tekrar hamle kalyor bir kızları olyor köçük Madu ama rk Madu ölyor kızları davam edəcək bide biktunun oğlu raja kızları Madu anesne bezeyecek raja oda rka benzeyecek başlarda mutsuz olsada sonunda çok mutlu olacaklar

  44. Ne kadar sacma bi konusu varrrr insan bu kaadr sacmalamaz yaziklar olsun bu dizinin yonetmeni yapimci ve senaristine bide salak gibi bu dizizyi izliyoruz bu dizi de tutuyor

  45. Musadenzle devamini ben anlataym.krk cok nazik mutevazi romantik ve dindar biri.maduya prenses gibi cok saygili davranyo.bizim yesilcamin tarik akani yani.gercek rki hapse attiriyrlr.madu tipki alya gibi suphelenyo tedirgin oluyo.kurt gidip kuzu gelince tabi:)rk hapusten maduya mektup yaziyo.madu herseyi anliyo.rki hapisten kurtariyo.krkye tum hayallerini gerceklestirck parayi verip koyune gonderyrlar.ev ahalisi saskin.pabo diyoki bence bu sahte risap ben giden risabi istiyrm diyo.test yapcam diyo.maduya bizim bi tanrimizin basina boyle bi olay geldi.cok zor bi ayin yapmasini istiyo madudan.madu ve rk itiraz ediyo.peki depali sazani ne diyo biliyr msnuz:)ama madu sen daha once hayati tehlikesi olan pabonun yaptirdi butun ayinleri yaptn simdi itiraz mi ediyrsn diyo.rk sinirle depalinin ustune yuruyo.cabuk soyle karima neler yaptinz.yoksa evden kovarim seni diyo.depali butun planlarini isbirliklerini herseyi itiraf ediyo.rk oyle bi kukruyo ki paboya.cok agir konusuyo dusman basucumdayms diye.dostlar paboyu oyle bi kovuyo ki inanamazsnz.sirf bunun icin bile izlenir.depaliye de uzun sure gozume gorukme diyo..ben olsam gerck rki hapistn cikarmazdim.o kadar nazikti ki inanamazsnz.depaliye bile kibar davrandi.gul gibi yasar giderdm..bana kizmayn lutfen.hepinize sevgiler..

    • Tesekkurler YAPRAK nede medeni bir insansin sen yaa cok guzel anlatmissin ben bir SARHOŞ hayraniyim ama senin bu dediklerine hic kizmadim hatta senin gibi nazik bir kiza sinirlenipkizmak iste bu buyuk bir aptallik olur yaa sagol…
      Valla ne yalan soyliyeyim ki bende Madumun yerinde olsam birazcik bu durumu kullanirdim ve RK kiskandirirdim valla ne yalan soyliyeyim ki? Ama her daim RK im deepali bravo kiz bravo bee afferim sana seni sevdim desem yalan olur off bu kacinci bolum acaba bu bolum ria geliyor ve yalan olmasin RK bu riadan hoslaniyor gibime gidiyor yanii oyle bi bakisi var kiza valla kuzenim Kübra yida alistirdim o bile dedi RK bu kiza yiyecekmis gibi bakiyor artik ben ne diyeyim sana yaraşuqlumm her ne olursa olsun seni seviyorum bebitom ( keske maduya karsi anlayisli davransan hayeller hayatlarrr)

  46. Merhaba admin çok rica edyorum 115 bülüm hakındada yazın şimdiden çok təşəkkür ederim dizi bilgi iki varsnız allah sizden razı olsun

  47. Yeni bolumu ne zaman verceksiniz? Haksiz deil miyim kizlar baya gecikti bugun verin nolur!!!

  48. O degilde diizi bitince vivian ni gorememek cok kotu olacak alismistim onu tv da gormeye

  49. Biaha hind dizisine bakarsan ismimi değiwdiririm bu ne yaaa rk maduyu seviyormuw bak sen bu nasıl sevgi karisini kıskanıyor ona iftira atiyo bu ne biçim ask bu ne biçim tutku

  50. Ya Angelina benim babam amcamın karsna yan gözlə bakrsa amcama hak veririm namus herşeyden önce gəlir sultan başlarda iyibiridi bende sevmişdim hata trişnaya aşık olmasını bile istedim ama hər şey karışdı Maduya aşık oldu sultan depaliyle iş birliyi yaparak hayatnın en büyük hatasnı yapdı tapki bu benim fkrim seninde düşüncene saygı duyurum

  51. Azra yorum yazarkən saygı çərçivəsində yazmanı rica edyorum aklım yerinde kafayı çekmedim gözümdede problem yok ben hökuk fakultəsini bitrmiş bir olarak diyorum sultanın son zamanlarda yaptıkları yanlışdı yakşklı çirkin meslesine geldikde sultan çirkin deyildi ama Rk yanında sünük kalyordu öyle olmasa oda dizilerde ya da filmlerde baş rölde olurdu

  52. Ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama ama aaaaaa niye yeni bolumu vermediniz 3 gun once girdim hala buradaydik ve hala burdayiz yaa siz bizim sabrimizi mi siniyonuz yaaâaaâaaaaâaaaaaââaâaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Rk seni seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiioooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  53. Bir şeyi söyləməyi onutdum dedin ya sultan malda mölkde hakı var hiç hakı yok mohan her şeyini kayb etdi bu yüzdən radayla evlendi malikanə radarın mal mölk ise rk alın Teri o super star parayı ordan kazanyor sultan kibi gamster deyil anladınmı Angelina

  54. ay cildircam artik buneya habire film kotuluk uzerine final gelfi ama mutluluk ask yok bide ikizi cikti filmde uc kez arkey olmasi cok komik tipatip ayni ayni bizim turklerin filmlere benzemis

  55. Gamzei sarhooooş sana cevap yazmak için vakit harcamak istemiyorum sana sadece kocaman bir YUUUUUH
    çekiyorum.oldu mu?

    • Afferin iste boyle kesersin ceneni bravo belki hayatinda buyuk bir basariya imza attin sesini keserek iste boyle sustururla kapisss sen zaten bana cevap yazabilecek konumda degilsin okeyy bende sana buyuk bir Afferin iste diyorum … Hih iste keske en basta bunu yapsaydin acaba bana bunlari yazmadan once kafayimi cektin neyse Adeyyo . vakit kaybisinn

  56. Ooo her sey geldi baslarina evlendiler bosandilar sultan evlendiler yapimci birligi ria krk ve sonuda olum ah madu arkey ne kadar uzuyor seni

  57. ooofff bi sen eksiktin canim arkeyimin yerini kimse alamaz hint oyuncularina bayiliyorum hepsi cok tatlilar

  58. Angelina gerçekten yazık sana yazık. Hâlâ ne boş boş konuşuyorsun? Biwi teşekkürler ben de senin yorumlarını beğenerek okuyorum en beğendiklerimden biri sensin biri de hint dizisine bayılan kız. İyi ki varsınız…

  59. Gamzeli sarhoş çevre kirliliği yapma yürü git temizlen..
    Azra valla doğru söylüyorsun rk fanlarında hepsinde değilde bazılarında sorun var tedavi olmaları gerekiyor birtürlü kafaları basmıyor.
    Angelina kardeşim ne güzel anlatmışsın herşeyi uzun uzun detaylı Zara ve diğerleri hala ne diyorlar yaa resmen saçmalıyorlar ama dedim ya tedavi paklar onları..
    Arkey ve Maduya gelince ikiside erkeklerin ve kadınların yüz karası
    Rk söylemediğini yapmadığını bırakmıyor sevgi aşk bu mu?Madu da zerre gurur yok adam yapacağını yapıyor sonra özür diliyor seviyorum diyor Madu pişmiş kelle gibi gülüyor salak hemen af ediyor,ama tabi onunda rk sevdiği falan yok kenar mahalleden kurtulup süper star eşi olmak için evlendi şimdi geri de dönemiyor artık üstelik bir de lanetli rk zarar verdiğini bile bile çekip gitmiyor sevse sevdiğine zarar gelmesin diye gider aşkını kalbine gömer uzaktan sever ama nerdee o sevgi.Şimdi cevap verin bakalım Arkey fanları bu mu büyük aşk Sultanın ayırmak istediği büyük aşk bu mu?Ya da cevap vermeyin ya sizin saçmalıklarınızı çekemiyeceğim çünkü biliyorum düzgün adaletli cevap yazamayacaksınız..

    • Ne diyorsun be sen sen yuru git isine tabi senin gibi gereksizlerin isi varsaaa .
      Noldu sana noldu yuzsuzler cetesi mubarek kesceneni !!! Otur oturdugun yere arinip arinmiyacagimi senin gibi birimi soyluyor gozlerim doldu ama gulmekteen senin gibi dar zihniyete sahip bir insan bu soyledikleeimi anlayamaz okey kapiss … Asil sen git de tedavi ol yaa bukadarduzgun yorum yapan insanlarin tedavi olmasini soyluyorsun da sen noluyorsun sende git bak vallaa … Bide duzgun cevap veriyorsun kisiye gore muamele beybisi ne yaniminicik kaldirim tasi pirlantayami karsi ?

    • Gankster maeraklisi damla
      Gel gelelim dizi hakkindaki sacma sapan dusuncelerine…
      Madhubala artik bir super star isterse o evden tek bir imzayla milyonlatca alir . ama o RK ini seviyor sevmek demek en ufacik bir hayada kustum demek degil okeyy Madhubala ne kadar RK i affetmek istemesede duygulari kendi bedeninin onune geciyor tamammi . ayrica s oglunu sevmiyordu bile… Siz neyin derdindesiniz yillatca ogluna eziyet etmis bir adam bar karsinizda hii bide s annesini ve aglunu sirf Madhubala ya yanasmak icin kullnmisti bunu neden unuttunuz hi acaba s maduya askini itiraf ettigi zaman madunun ” oo s ben rk i seviyorum ondan firsat buldukca sana gelirim ” demesini mi beklerdiniz ve benim unutamadigim bolumlerden biri hani s madunun evine piknik sepeti gibi bi seyle gitmisti sonra maduyu tel learamisti ama rk acmisti ve ona kapagini vermisti (60. Bolum) isteibolumbir efsaneydi bukadar aciklama size yeyer okey

    • Bana bak damlamisin nesin o bulutlari dagitir seni de ruzgarla postalarim sensin sacmalayan madem anlamiyosun ne diye izliyosun diziyi tabi bu dedigim cumleye bile kafan basmaz simdi rkyle evlenmeyi madumu istemisti en basta sonrad asik oldu ayrica sen kim oluyosunda herkes sacmaliyo diyosun ama sana da hak vermek lazim sirf sitede yorumun olsunda ne yazarsa yazsin diye yaziyosun bu senin payin canm baayy

  60. Angelina Sultanın çocuğu ile ilgili doğru söylüyorsun Madu söz verdiği halde onunla hiç ilgilenmedi bir defa bile görmeye gitmedi ya söz vermemiş olsa bile insan görmeye gitmez mi üstelik kendisi sebep oldu babasının ölümüne halbuki Arien ne kadar çok seviyordu Maduyu mutlu oluyordu onu görünce hatta Maduyı bizimle yaşasın diyordu .Tabii o zamanlar Arkey Maduyu kovmuştu o da Sultanla ve Arien ile ilgileniyordu çocuğunu da Sultanı da kullandı çocukta onu iyi biri zannetti meğersem şeytan çıktı Zara arkadaşımızda sanki Arkey iyi bir şey yapmış gibi Arieni yatılı okula verdi diyor babasını öldürdü bari çocuğu eve getirsin amcalık yapsın
    Mal mülk Arkeye ait babasına değil diyorsun dolayısıyla Sultana ait değil diyorsun o dediğin gibi değil ama şimdi sana anlatmak istemiyorum nasıl olsa anlamıyacaksın ama dediğin gibi bile olsa iyi bir amca yeğenini yanına almaz mı?

  61. Ay cok sevindim yaprakcım teşekürler sonunda arkey farkına varıyor pabonun nekadar kötü biri oldunu hele o dipali sinir ediyor beni mutlu olsunlarya arkey maddu bide azra sana ne oluyor biraz düzgün konuş sanane bizim arkeye sevgimizden seviyorum ve ondan başka yakışıklısı yok bu dünyada obu dünyanın en yakışıklı erkeyi seniii çokkk seviyorummmmmm rk ❤

  62. Angelina benim hassas noktam da Sultanın çocuğu
    Doğru söylüyorsun Madu söz verdiği halde onunla ilgilenmedi bir kere bile görmeye gitmedi.Söz vermemiş olsa bile insan görmeye gitmez mi çocuğu halbuki Arien onu ne kadar çok seviyordu Madu bizimle yaşasın diyordu çocuk tabii onu iyi biri zannetmişti nereden bilsin bir şeytan olduğunu babasının ölümüne sebep oldu ama çocuğu hiç umursamıyor.Ama Arkeyin kendisini kovduğu zamanlar Babasıyla da oğluyla da çok güzel ilgileniyordu yani çok güzel küllanıyordu
    Şeytan Madu da Arkeyde ikiside şeytan nefret ediyorum onlardan.
    Zara arkadaşımızda sanki Arkey iyi bir şey yapmış gibi yatılı okula verdi diyor babasını öldürdü bari eve getirip amcalık yapsaydı
    Mal mülk Arkeye ait diyor Zara babasına değil dolayısıyla Sultana ait değil diyor o öyle dediği gibi değil tabii gayet te Sultanın hakkı var arsa babasına ait olduğunu söylemişti ama hiç bir hakkı olmasa bile yeğenini yanına alması gerekmez mi?
    Tabii böyle birşeyi iyi ahlaklı insanlar yaparlar Arkey den böyle birşey beklenemezdi zaten dimi?

  63. Azracım çok haklısın bunlar iyi değiller..
    Kafaları güzel yani
    Hahahaaaaa
    Cevap vermeye bile gerek yok beyinleri uyuşmuş..
    Sultan ismini duyunca hepten deliriyorlar..
    Yalnız çok komik Vivian Avinesh ten daha yakışıklı olduğu için baş rolde olduğunu zannediyorlar,nerden biliyorlar acaba dizi başladığında Avinesh in başka bir projede yer almadığını yani müsait olmadığını,asıl Avinesh diziye girince Vivian pasif kaldı bence bir daha Avinesh ile aynı projede yer almasın kendisine yazık ediyor,
    Avinesh in endamı yeter gözleri yeter..
    Dizide çok kısa bir süre kalmasına rağmen çok büyük hayran kitlesi kazandı baş rolde olsaydı o dizi reytingde uçardı,bi çok insan dizinin konusuna bakmadan sırf Avineshi görmek için seyrediyorlardı..

    • Ahhh bu sadistler olama dunya dahada guzel olicak ama her guzelin yaninda bir cirkin olmali yaaâ eee angalina dahada bakiyorum kelime darcigin hala ayni acaba senmi kafayi cekip yorum yapiyorsun yani boyle bagimlilik yapan maddelerin nasil insani etkileri oldugunu biliyorsunda onun icin yoksa ben senin gibi ucube ucube konusmam . ooo s ismini duyunca hucrelerim bile isyan etmeye basladi bide korkmakmis valla siz anca boyle laflarinizi kendinize yedirebilirsiniz defolu mal gibisin seni degistirmek lazim pacavra kilikli bide sen bu yorumlari yapmadan once napiyorsun yani beynini nerelere dusuruyorsun gerksizz

  64. Kızlar bence bu gereksiz yorum attanları takmayalım çünkü nedediklerini bilmiyolar tabi kıskana bilrsiniz arkey ve madunun aşkını bide damlacım asıl sen çevre kirliliği yapma burda gereksiz yorum attıyorsun diyerleri gibi bide gamzeli serhoşun senden daha mantıklıca konuştu kesin canim …

    • Cok haklisin eylulcum damla hanim unutma yagmur dindikten sonra gunes acar ve damlalardan eser kalmaz madem yapacak isin yok bos bos konusmaya devam et ablam olurmu fazla ayak altinda dolasma ama

  65. Sevmdiginiz adamin dizisine neden bakiyonuz acaba bi bu kadar yorum yapip kafaniz yoruyonuz ne gerek var! . !gizli bi hayranliginiz mi var ?

  66. Ben RK ye cok kiziyorum Madhu gibi guzeller guzeli bir karisi var ama gozu disarilarda hep icki hep alkol

  67. Selamun aleykum arkadslar rıca etsem krk ve madhu mabedde karsılasdıgında calınan sarkı ve rk madhu yastık savası sahnesınde calınan sarkıyı bılen vrsa soyleye bılırmı lutfen…

  68. yeter ardık biz kadınız kulanıp cöpe atılacak mendil deyiliz yada dokat at susdur öyle bir janun yok raja şerevsizligini yapdı ama unutdugu bir şey var maduh cok güçlü bir kadın