Yalancı Bahar 15 Ekim RK ve Madhubala Öldü mü? 121. Bölüm

Yalancı Bahar dizisinin 15 ekim cumartesi akşamı yayınlanacak 1. sezon finali bölümünde Abhey Kaapor ve adamlar tarafında RK konağına hemde RK ve Madhubala kızlarını isim gecesi düzenlerken bombalı saldırı düzenlenecek.

yalanci-bahar-15-ekim-rk-ve-madhubala-oldu-resimleri

Büyük bir patlama yaşanacak RK konağında. Bittu ji’nin eşi sancılanacak  ve Bittu ji hastaneye gidecek. Radha ise torununu küçük Madhu kalabalıktan sıkılınca onu dışarı çıkaracak ve tam o anda patlama gerçekleşecek ve ne yazık ki Yalancı Bahar dizisinde rol alan bu iki isim haricinde herkes patlamada ölecek.

Evet yanlış duymadınız Yalancı Bahar’ın 2. sezonu çekilecek ancak hem Madhubala hemde Rishabh Kundra patlama da ölecekler. Peki Yalancı Bahar’ın 2. sezonunda nasıl bir senaryo olacak? Detaylar için tıklayınız

Yalancı Bahar 16 ekim var mı yok mu? Yalancı Bahar 122. bölüm var mı yok mu?

Yalancı Bahar 16 ekim pazar günü 2. sezonu ile Kanal 7 ekranlarında olacak.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 12 Ekim 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar 15 Ekim RK ve Madhubala Öldü mü? 121. Bölüm (53 Yorum)

  1. Aslinda ikinci sezon hiçte yalanci bahar gibi değil sanki onlar rk ve madu değillermiş gibi ama yinede vivian dsena ve drasti dihami beraber izlemek çok güzel çünkü onlari izlerken kendimi başka bir boyutta hissediyorum ve onlari çok seviyorum

  2. Bende arkey madu yeniden gormek coook guzel cook mutluyum Allahym sukurkür olsun cok mutluyum tamam basga karekterler ama yene ayni oyuncular

  3. bu senaryoyu yazanı bi elime geçirsem varyaaaa… gerizekalı aptal ulan zaten bu yazık iki aşık bi mutlu olamadılar bu ne biçim final ya allah cezanızı versin bide ölmeyecek sonsuza kadar mutlu mesut yaşayacaklar demiştiniz ne olurduda mutlu son olsaydı

  4. Sultan,Arkey ve Madhu hayranları herkese
    Merhabalar…
    Dizi bitmek üzere ama fanlar arasındaki kavga bir türlü bitmiyor,hakaretler
    havada uçuşuyor çok üzücü.
    Ben çok yorum yazmam ama yorumları okuyorum ve inanın çok üzülüyorum.
    Gerek yok birbirimizi kırmaya, herkesin zevki farklı saygı duymak gerekiyor.
    Sultan fanları Arkey(Vivian)için çarpık bacaklı,bakımsız dişli,bakımsız saçlı,giyinmesini bilmeyen,
    ayyaş,egoist,ruh hastası kardeş katili ve daha bir sürü şey söylüyorlar,doğru katılıyorum ammma şöyle bir şe de var onu sevenler
    onu o şekilde beğeniyorlar ve öyle seviyorlar,bırakın isteyen istediğini sevsin herkes özgür..Zaten oyuncu da kendisinin tipini biliyordur düzeltmek istese düzelte bilir o da ona kalmış birşey keşke bakımlı olsa ama demek ki istemiyor,senaryonun yani karakterin oyuncu ile ilgisi yok ama evet oyuncu keşke biraz dış görüşüne önem verse iyi olur ama dediğim gibi onu sevenlerde o şekilde seviyor saygı duyuyorum…
    Arkey fanları ise Sultan(Avinesh)için gangster,
    namussuz,burnu yamuk,şeytan gözlü diyorlar,
    Şimdi evet ismi gangster fakat kalbi iyilik yapmak isteyen ve yapan bir gangster,burnu kesinlikle yamuk değil hatta mükemmel,
    namussuz değil evet son bölümlerde keşke Madhuyu o şekilde davranmasaydı ama Madhu da ona çok yüz verdi
    namustan bahsediyoruz ya namuslu bir kız bir bekar erkeyin hayatına o kadar içeriye özeline giremez
    Sultanın evinden çıkmıyordu
    her fırsata onun yanına gidiyordu Madhunun annesi bile Sultanın evine gidip O MANYAK ARKEYDEN KIZIMI KURTAR diye yalvarıyordu,
    daha neler neler zaten diziyi dikkatli sereden herkes geçekleri biliyor
    ve Rk Sultana o kadar kötü davrandı ki Sultan yine onun yaptıklarına göre iyi bile davrandı.
    Sultan şeytan gözlü değil ama tabi zevk meselesi kimi çakır gözlü sever kimi kara gözlü saygı duymak lazım,ben mesela zeytin gözlü erkekleri beğeniyordum çakır ve ya mavi gözler benim dikkatimi çekmiyordu ama Avineshi görünce deli oldum ona aşık oldum resmen
    kızgın bakışlardan nefret ederim ama onun kızgın keskin bakışları beni beni benden alıyor adam tepeden tırnağa karizma,bi yorumda okumuştum yorumcunun ismini hatırlamıyorum Viviandan yaşça daha büyük olmasına rağmen ondan daha fit daha çekici duruyor demişti çok doğru valla adam kendisine çok iyi bakıyor zaten ALLAH mükemmel yaratmış ama bakım
    şart göz önünde olduğu için herşeye çok dikkat ediyor giyim kuşam e buda tabii seyircilere ve kendisine verdiği değeri gösteriyor olması gerekende bu ve başarıyor
    Bi düşünün dizide çok kısa bir süre kaldı ve diziden çıkalı da baya zaman oldu
    ve hala ondan bahsediliyor
    bir taraf iyi bir taraf kötü konuşuyor hakkında
    ama sonuçta o unutulmayan bir karakter ve oyuncu olduğunu gösteriyor ve bence Avinesh Rekhi ayakta alkışlanması gereken bir aktör, her şeyi ile mükemmel ötesi onu çok seviyorum…
    Ve bu sitede bulunan herkesten rica ediyorum birbirinize ve sevmediğiniz
    karakterlere saygı gösterin
    hakaret etmeyin çünkü her kötü söz sahibine aittir
    işitmek istemediğiniz sözleri başkalarına da söylemeyin..
    Biraz uzun yazdım sizi sıktıysam özür dilerim:)
    Hoşçakalın

    • Yamurcum Bazı konularda seni haklı bolyurum ama rk hakında söyledyine katolmyorum sen sultanı sevdiyin için onda kozur görmyorsn bende rkda kosur bolyurum çünki bende onu sev yorum mesela sutanln göz rengini sevmyorum baltulunu kömleyni kızlar kibi dar geyor yürüşünü sevmyorum buda benim fikrim rkın soysal medyA hesabından paylaşdğı resimler çok yakşklı kilo vermiş rk arnav Madu kuşi madunun kocası arnavın karsı bir restoran çıkışı keçirmiş resimler paylaşmışdı bir kelmeyle harikA ama hakarete gerek yok rk seven öyle sevyor s nı sevende öyle zaten rk la sultan yakın arkadaş Ben rk tikib edyorum s onda arda bakyirum rk arkadaşlar adı söyledikde s adnı söylyor s aynı şekikde rk benim yakın dostu m diyor merak edenler fespoka instekrama tivitire baksın orta her şey var

    • Yağmur sen haklısın
      Avinesh ayakta alkışlanmayı hak eden bir aktör ve bende onu ayakta
      ALKIŞLIYORUM
      Bende onu çok seviyorum ama çok seviyorum, o gözlerine bakışlarına kurban olurum ben onun,
      Başka bir sitede bir yorum okudum diyor ki ONUN GİBİ BİR YARİM OLSUN BAŞKA HİÇ BİR ŞEYİM OLMASIN çok hoşuma gitti
      vallahi doğru ben de aynı şeyi diyorum,aşkım AVİNESH
      Diziye gelince Rk Madu hamile kalınca ve doğurduktan sonra artık aşağılamaz oldu onu galiba bebeğe de şirinikler falan yapıyor,ecelinin yaklaştığını fark etti galiba bari son günlerimde
      iyi davranayım mı dedi,acaba?hihihiiii
      Ya Yağmur pardon Arkeyi kötülemek için söylemedim..
      Ama doğru dimi?

      • Azracımm yukarda allah var ya şu mal sultanın nesini beğeniyonuz gı bide çevre ne bak sultan dan bin kat yakışıklı erkek varr örnek vermek gerekirse barun sobti,harshad arora,vivian dsena,ashish sharma,sidharth malhotra….gibi kişiler dünyada çok var ve düşün dizideki keni sultan dan daha çok ise yarıyo hem insanları gulduruyo hem de sultana göre tipi iyi

        • Arkadaşım o saydıklarının
          hepsini topla bir tane
          AVİNESH REKHİ yapmazlar
          eğer öyle olmasaydı şuan
          AVİ den değil o saydıklarından bahsederdik.
          Avineshin ENDAMI YETER GÖZLERİ YETER,adam dillere
          destan olmuş sen bana kimleri tavsiye ediyorsun
          DUYANLARA DUYMAYANLARA
          SORANLARA SORMAYANLARA
          AVİNESHİ ÇOK SEVİYORUM ÇOOK

          • Sen ne dediyi bilmyorsun takibçiler fan sayfasna bak bskalım burun sopti sanya rudra vivan dirshadi zeyn alya amir Han hiritik dipika katarina salman) ama senin avişeh in adı yok) sana da buş buş konuşmak kalacak o takibçi ssyfası her şeyi anlatyor zaten kimin ne kadar takibçisi var

    • Yağmur arkadaşım,bizim sevgili AVİNESH imiz işte böle bu kadar çekici insanın zevkini bile değiştiriyor sevmediğin bir göz rengini AVİ de görünce insan aşık oluyor
      seni çok iyi anlıyorum
      Dünyanın en güzel gözlü adamı SENİ ÇOK SEVİYORUZ
      Arkey ve Madu bu geçe son geceniz,sabırsızlıkla bekliyorum…..Seyretmeyi..

        • Ay ay Feride..
          Benim olmayan eşimi
          ve olmayan çocupumu
          kendisine dert edinmiş
          ay ay kıyamam
          Sultanın çocuğu babasız kalınca ve bir baba ölünce
          umrunda bile olmayan Feride
          meğersem ne kadar merhametliymiş,gözlerim yaşardı doğrusu..
          Avineshi seviyorum,ona çılgınlar gibi aşığım,ona bayılıyorum,hastasıyım.
          Var mı bi diyeceğim Feride?
          Sana ne Feride?

          • S baba kendi oğlunun hayatnı bile hiç saydı hangi baba kendi kirli çıkarları için oğlunu korlanır sadece s kibi atalar babaların yüz karası

  5. Sevilay seni çok haksıs buluyorum ben ikisinide sevmiyorum ama arkeyi çooooooooook seviyorum

  6. Bu akşam ki bölümde Arkey anne yarısı Pabo yu evden kovdu halbuki o oğlu gibi gördü büyüttüğü Arkeyin iyiliğini düşünüyordu lanetli Madudan kurtarmak istiyordu onu her anne aynı şeyi yapardı ama benim iyi insan olarak bildiğim Rada
    ablasının evden kovulmasına
    göz yumdu ama inşallah
    Arkey ve Madu geberince Pabo geri gelip Radaya BEN SANA DEMİŞTİM der bunu duymak istiyorum hatta Arkeyin ve Madunun yanmış
    cesetlerine de aynı şeyi söylemesini istiyorum

    • Sahracık büyük konuşyursunya sana papo kipi kayın vaden olsunda dilyorum en fazla iki dayana bilirsin sonra naş naş babacığnın evine ve aile hayatın biter radha Benin kayın vademe benzyor çok şanslıyım

    • Sahra, Rada bebeği alıp
      Paboya yani ablasına gidebilirdi ama galiba senin söylediğin gibi
      BEN SANA DEMİŞTİM diyecek diye kordu herhalde hemde yüzü yoktu tabi evden kovdular
      kadını aşağıladılar.
      Birde küçük Madu Rk ye değil Krk ya benziyor müzik çalınca hemen oynamaya başlıyor,Madhubala
      Arkeyden daha çok Krk haraketlerini beğenmişti sevmişti o yüzden mi acaba?
      Hii hiiii
      Bir de kız annesine çekmiş
      Süper star meraklısı
      o da annesi gibi kenar mahalleden kurtulmak için
      süper stara yanaşmaya çalışacak galiba ama sanırım
      annesi gibi başarılı olamayacak annesi yamanmayı
      başarmıştı..
      Bittunun karısı da ne kadar
      kötü biriymiş öyle ona yapılan iyilikleri unutuvermiş Bittuya layık
      değilmiş o keşke Roma ile evlenseymiş.

  7. yaaaa nasıl bòyle bir senaryo olur biz artık ARKEY’den AHA VE KARICIĞIM repliklerini duyamıyacakmıyız !!!
    Yarına ağlamak için mendil ve cikolataları hazırlayın

  8. DİVA DİVA DİVA DİVA DiVA DAGİDİ DAGiDi DAGİDİ DAAAA
    Arkey ve Madu SULTANI hatırladınız mı?Hatırladınız,hatırladınız
    bence ama son pişmanlık fayda etmez,size cehenneme doğru iyi yolculuklar diliyorum…
    DİVA DİVA DİVA DİVA
    DAGİDİ DAGİDi DAAAA

    • Sultan kadar taş düşsün başna ondan sonra peşman ol geri zekalı sultan haram kazan dağı parayla çoçok büytdü dağ kibi diyorsun ya neden çalışmyordu da halal para kazanmyordu çalarak geçnyordu korkusunda şehir deyiştruyordu sörekli olarak

      • Arkadaşım seni cok tebrik ediyorumm bazi kisiler sultani sutten cikma ak kasik saniyolar heralde

      • O taş senin o boş kafana düşmüş anlaşılan baksana
        nasıl da afallamışsın
        boş boş konuşuyorsun
        zoruna mi gitti Sultanın dağ gibi olması, kıskanma beee kıskançlık kötü bir huydur bak Sultana iftira atıyorsun
        çalıyordu çırpıyordu diye
        bunu uyuşturucu mafyasına karşı savaşan adama söylüyorsun çok ayıp bak Sultanın ahı Madu ile Arkeyi kül etti sakın sende onun ahını alma yazık edersin kendine
        ENDAMIN DAĞ GİBİ
        GÖZLERİN DERYA GİBİ
        BEN SANA AŞIĞIM DELİ GİBİ
        AViNESH REKHİİİ

        • S kııskanacam asıl sen kıskanyorsun o taş senin başna döşmüş zaten salıklı döşünemiyorsun omutsuz vskasın

    • Sultan kadar taş düşsün başna ondan sonra peşman ol geri zekalı sultan haram kazan dağı parayla çoçok büytdü dağ kibi diyorsun ya neden çalışmyordu da halal para kazanmyordu çalarak geçnyordu korkusunda şehir deyiştruyordu sörekli olarak

    • Sultan kadar taş düşsün başna ondan sonra peşman ol geri zekalı sultan haram kazan dağı parayla çoçok büytdü dağ kibi diyorsun ya neden çalışmyordu da halal para kazanmyordu çalarak geçnyordu korkusunda şehir deyiştruyordu sörekli olarak insan çoçok nın boğazından haram lokma geçirmemeli

    • Sultan kadar taş düşsün başna ondan sonra peşman ol geri zekalı sultan haram kazan dağı parayla çoçok büytdü dağ kibi diyorsun ya neden çalışmyordu da halal para kazanmyordu çalarak geçnyordu korkusunda şehir deyiştruyordu sörekli olarak insan çoçok nın boğazından haram lokma geçirmemeli sultan melekdi biri kanadı eksik Ben buna gölerim haha aaa

    • Sultan hayranı olan şahıs evet sultanı hatırladılar ama bikere zaten onlarda pisman degildi gayette mutluydular asıl ben sultana iyi yolculuklar dilerim yaptığı her pisliği herkes zaten biliyo daha da fazla konuşmaya gerek yok tatlım hayatta başarılar sana

  9. YAGMURCUM KUSURA BAKMA AMMA DİERLERİNİ BİLMEM BEN ARKEYİMİZE YAPTIĞIN BU YORUMA DAYANAMAM YEMİNLƏN SENİ YO…LA…RIM.. KUSURA BAKMA YANİ BEN BU KADAINI KALDIRAMIYORUM HA BİDE O SENARİST ELİME GECERSE İNU DA BEN PATLATICAM YAAA AMMA BEN ÖLMELERİNİ İSTEMİYORUM

  10. Aslında ikinci zezon Hindistanda 160 bülüm sürdü kanal 7 deise 40 bülüm sürücek çünki kanal 7 di bir akşama 4 bülüm veryorlar dolayısıyla 40 bülüm sürücek

  11. Ne gerizekalı bir senarist var aptal 2. Seon da rk ve madhu olarak devam etselererdi hint dizilerinin bu sonunu sevmiyorum hep başrol ölüyor

  12. Ne gerizekalı bir senarist var aptal 2. Sezon da rk ve madhu olarak devam etselererdi hint dizilerinin bu sonunu sevmiyorum hep başrol ölüyor

  13. Madubala rişab intikam peşinde koşarken aşka yakalandlar tutkulu saplantlı aşk öyküsü yalançı bahar

    • Oooo DAMLA hanim vayy bee bak RK siz film olmuyor yaa dimi yani eger RAJA yi merak etmeseydin pardon yani RK i merak etmeseydin ve yoklugunu cekmeseydin sorazdin … Bak hepimiz RK in yoklugunu cekiyoruz bu nedemek oluyor ? Sende o ladar RK i elestirmene ragmen onu seviyorsun dimiii !!! Saka saka yeni bir kaosahazir degilim bitaz kendimi toplamam lazim..
      Ve sevgili BARUN SOBTİ FANİ cok guzel tam 12 lik yorumlar yapiyorsun ama bir yerde barun fanisin nasilkonussam bilemedim … Hahahaaa saka yapiyorum bune demek oluyor insan istediginin fani olsun ama terbiyeli yorumlar yapsin bakin nede medeni bir toplumuz nede guzel anlasiyoruz barincular ve VİVİAN cilar ( tabi bagzilari) …

      • Gamzeli sarhoşcum
        o Damla sanırım benim adaşım O BEN SULTAN FANI DEĞİL..
        Adaşım yorum yaparken lütfen bir işaret koyar mısın rica ettsem yada boşver ben koyarım yani benim ismim artık
        Sultan♡.♡ Damla

  14. Ben sadece arkey ve madubalanin tutkulu ve heyecan verici aşkları sebebiyle izliyordum onlar olsa daha iyi olur bence olmeselerdi daha iyi olurdu yeni sezonun yeni kadrosunu beğenmedim ve izlemiyecegim eski kadrosunu istiyorum.

  15. Madu arkey sizi çok amma çok seviyorum keşke dizide olmeseydiniz çünkü siz dizide karı koca çok iyidiniz

  16. Feride ben Avineshin
    kendi özel sayfalarını
    takip ediyorum orada
    onun ne kadar çok seveni olduğunu görüyorum sadece
    Türkiye de değil tüm dünyayı görüyorum ALLAH onu o kadar özel yaratmış ki gözleri bile yetiyor bi çok sitede sadece gözlerini çekip koymuşlar
    o gözler başka dünyada hiç kimsede yok,ben sizin saydığınız oyuncuların hiç birinin bu kadar özel görüntülerini görmedim açıkçası araştırmadım ama hiç karşılaşmadım da,ama Avineshi araştırmasam bile karşıma çıkıyor.Ama benim
    için onu seveni az yada çok olması önemli değil benim için benim onu beğenip sevmem önemli,sizin o bahsettiğiniz sitede sizin bependiğiniz oyuncuların takipiçileri çok olabilir ama o oyuncular daha iyi olduğunu
    göstermez belki zevksizlerdir bilemeyiz
    hani demiştim ya o bahsettiniz oyuncuların hepsini toplasan bir tane Avinesh Rekhi etmezler diye
    belki onları takip edenleride hepsini toplsan bir tane Avşnesh takipçisi ettmezler..
    Mesela bir örnek vereyim,
    sana bir kamyon dolusu normal çakıl taşı getirseler bir de
    BİR TANE PIRLANTA TAŞ
    getirseler sen çakıl taşları daha çok diye PIRLANTA dan daha değeri diyebilir misin?
    Anlatabildim mi?Yani AVİNESH PIRLANTA diğerleri çakıl taşı demek istedim. Okey???