Yalancı Bahar 12 Ekim Çarşamba Özeti 118. Bölüm Fragmanı RK Ölecek mi?

Yalancı Bahar dizisi 12 ekim çarşamba günü 118. bölümü ile 21:10 da Kanal 7 ekranlarında izleyicisi karşısında olacak. Yalancı Bahar’ın 118. bölümünde RK hapisten kurtulmak için Madhu’ya mektup yazar.

yalanci-bahar-12-ekim-fotograflari-118-bolum-resimleri-3 Yalancı Bahar 12 Ekim Özeti

RK hapishanede’de bir gardiyanı ayarlar ve Madhubala’sına kendisinin gerçek RK olduğuna ispat edecek bir mektup yazar. Duygu dolu mektup Madhu’nun eline geçtiğinde her şeyin düzeleceğini düşünen RK ise başına geleceklerden habersizdir. Zira Bhetia ve Bhujangh ilk fırsatta RK’i hapishanede öldürtmeyi planlamaktadır. RK’in hayatı tehlikededir.yalanci-bahar-12-ekim-fotograflari-118-bolum-resimleri-2

KRK uykusunda horlamaktadır. Madhubala ise asla RK’in horlamadığını bilmektedir. Madhu’nun kafasında deli sorular vardır. RK çok değişmiştir. Sanki başka bir RK gelmiştir.

KRK ise Madhubala’yı RK’in bir emaneti olarak görür ve ona yaklaşmaz.  Madhubala ise KRK ile birlikte uyumak ister. Kendisinin yanına yaklaşmayan ve kendisine dokunmayan KRK’dan şüphelenir Madhubala ama bunu dillendiremez.yalanci-bahar-12-ekim-fotograflari-118-bolum-resimleri-6

KRK ise RK’in öldürüleceğini duyunca bir şeyler yapıp onu kurtarmak ister; ancak annesinin hayatının tehlikede olduğunu bilen KRK’nın eli kolu bağlıdır. Her seferinde Madhu’ya söylemek ister; ancak başaramaz.

Madhubala hastalanmıştır. KRK ise Madhubala’nın başından bir an olsun ayrılmaz. Madhubala’ya sıcak süt getiren KRK Madhu’nun süte alerjisi olabileceğini tahmin bile edemez yalanci-bahar-12-ekim-fotograflari-118-bolum-resimleri-5

Yalancı Bahar 12 Ekim Fotoğrafları 118. Bölüm Resimleri

Yalancı Bahar 12 Ekim  Fragmanı

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 7 Ekim 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yalancı Bahar 12 Ekim Çarşamba Özeti 118. Bölüm Fragmanı RK Ölecek mi? (46 Yorum)

  1. Kesin bundan sonra krk maduya asik olacak. Horlayan bi arkey dusunemiyorum. 🙂 ya arkey sana kiyamam ya koca superstar hapishanede maduya mektup yaziyor. Ya benim bildigim madhu coktn krk nin rk olmadigini farkederdi. Yine insafli cikti krk maduya dokunmamis iyi niyetli davranmis ama yinede sevemedim ya . Arkey hapisdeyken madunun evde hic biseyden haberi olmadan doasmasi. Ya of zaten bu ozetin tarihinden 3 gun sonra final ne olursunuz bunu bize yapmayin birakin kavussunlar.

  2. Canim ark senin bawnin ustunden ne zaman kara bulutlar enecek amma biliyorum kimse seni oldure bilmeyecek cunki sen cok guclusun mutlaka bir yolnu bulacaksin hapsaneden kurtlacaksin bunu yapacaksin bilyorum benim super starim.

  3. Yaa valla bu adam yani KRK cok temiz biri naksaniza yaa yani cok temiz kalpli biri baksaniza Madunun yanina dahi yaklasamiyor onu RK in emaneti goruyor yaa keske diziye gelen herkez senin gibi olsaydi yaa yani bir melek tamda RK in tam tersu soylicek soz yokki bu adama super ama bir star degil valla senide sevdim ama RK i mi daha cokkkk

  4. Sevgili dostlar sakin olun.rk hapisten cikacak.krk herseyi itiraf edecek.ona aciyip para verip koyune gondrck rk..tabi pabo illa diger risabi isterim diyince ve yine sacma sapan ayinler isteyince depali herseyi itiraf edeck.cunku o da pabonun gitmesni istyo artik..rk paboyu cok efsane bi sekilde kovack agir hakaretlerle..bu arada depali rk ve madu ile birlikte bebek paetisndeki patlamada olecek.2.sezon musallat olmiyck merak etmeyn..rk hapisten cikar cikmaz madhu hemem hamile kalack.rk karisina prenses gibi davranck.ama madhuyu bebekten bile kiskaniyo.once her zaman kocanla ilgilncksn diyo::))rk ayni rk yani.bu arada 2.sezona goz gezdirdm.raja ve kucuk madu cok komik.inanilmaz tatli ve sirin sahneler var.fakat rajanin yaninda rk melek kalir.yine de rk gibi saplantili asik o da.yaa benimsn ya hickimsenin diyen turden.2.sezonun kotuleri de inanilmaz kotu..hadi bakalim hayirlisi..hepinize sevgiler

  5. ..Biwi… 12 yasinda misin? Ben de 13 yasindayim. Aslinda ben seni yasitim sanmistim. Senin komik yorumlarini cok seviyorum daima mutlu ol ve hic kimseyi kafana takma. Benim icin hicbi zman yasin onemi yoktur ,akil yasta deil bastadir .kainat ve enise ayni yasta , kiskandim simdi 🙂 enise demek daha once iskenderuna geldin . Bende bir gun marasa gelmek isterim. Neyse diger rishbalacilar sizide cok seviyorum.sultan fanlari sizi hic sevmiyorum.herkese selamlar . Dizinin baslamsina 1,5saat kaldi .

  6. Hayırya arkey canımya yinemi hapise girdin ofya hemen çıkya sensiz olmaz süper starım seni çok seviyorumm krk arkey senin gibi horlamaz ama sen iyi birisin aynen kızlar maduya dokunmadı bille Bhetia ve Bhujangh siz kimsiniz arkeyi öldürceksiniz tipsizler..

  7. Hapishanenin süper starı rk
    Orayı çok sevdi herhalde yine dönmüş inşallah dayak ta yer özlemiştir çünkü dayak yemeyi,papuçumun süper starı yine karısını yardımına ihtiyacı var baksanıza mektup yazıyor
    MADU KURTAR BENİ diye ağlıyor,ağla rk ağla karın kurtarır seni çünkü kendin tek başına hiç bir şey beceremiyorsun zayıfsın çok zayıf,Sultan gibi güçlü değilsin asla da olamayacaksın karının yardımı olmasaydı onu asla öldüremezdin.Gerçe Sultanı öldürmekle çok büyük hata yaptın bak başınıza gelmeyen kalmıyor ve sonunuz da belli aslında sen kendini ve Madhubalayı öldürdün eee ne demişle alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste

  8. Nee 121. Bolum finalmi saka dimi gozlerim kendinize hakim ol lutfen yaa dolma sakin bencede asik olucak hint dizisine bayilan kiz ayni fikirdeyiz ama krk de muallim birne benzemiyormu yaaaaaaaaaaaa keske final olmasaydii

  9. Ya inanmiyorum ya rk mektup yaziyor ne kadar tatli ya hadi madu o aptal krk nin rk olmadiğini ne zaman anlayacaksin ay allahim biride o aptal gerizekali batiyaya biri gününü gösterse içim rahat edecek

  10. Hint dizisine bayilan kiz hakkattenmi yaa vay ben en kucuk benim triplerindeudim ama hele sukur yaa enise gorusuruz iki gun sonra bulusmak niyetiyle .. Allah im hele sukur yaa benim yasitlarim ciktii…
    Bideben daha yeni hatirladim s varken bir bayram olmustu holi festivali diye boya suruyorlardi ya o festivalade bujank s yi oldurmek istedi ama madu engel oldu yaa belki onun icin intikam alacak ne dersiniz iyi geceler rishbala ailesi

  11. Kainat bayram sekerim.sakin ol.cici kiz ol.rki senin elinden kimse alamaz merak etme:))seni cok opuyrm cok seviyrm bitanem unutma emi..hem sana bisey soyluycem.yalanci bahardan once vivian ile avinesh yani sultan ile rk gercek hayatta taniyrms birbirini.ayni cast ajansinda mankenlik yapmslar beraber deneme cekimlerine falan katilmslr..ikisi de birbirini öve ove bitiremiyo..cok tatli arkadslar..bunu gazeteci dostumun ozel arsivindn sizin icin ogrendm.lutfen birbrinizi yemeyin..herkese saygilar..kainatm bnm..

  12. Arkey ölecek mi sorusuna cevap-yooo o kadar kolay değil daha çok çekeceği var hemen ölmesini istemiyoruz yaşayıp ızdırap
    çeksin ve acılar içinde kıvranarak gebersin.
    Az önce seyrettiğim bölümde korku filimi gibiydi neydi o Ria nın bakışları haraketleri kızın içine şeytan kaçmış resmen korkunç gözüküyordu.
    Madhu ve Rk ile ilgili hep aynı sahneleri seyrediyoruz
    Değişen bir şey yok,biri aşağlıyor diğeri ağlıyor ama yine af ediyor,saçma sapan hareketler ama ilk defa Rk konuşması hoşuma gitti nasıl Sultanı karısına hatırlatıverdi çünkü o da biliyordu Madhu nun Sultana ümit verdiğini..
    Oy oy çocuk gamzeli ay çocuğa sarhoş diyesim de gelmedi hihihi neyse sen daha uyumadın mı tatlım?E yaramaz çocuklar hemen uyumazlar,tekrar ninni söyleyeyim mi?Eeeeee uyusun da büyüsün..Güzel konuşmayı öğrensin..Kötü sözleri ağızına almsın..
    Sultanı kötüleyenler ya siz neden gerçeyi söyleyemiyorsunuz? Bu kadar korkak olmayın ya itraf edin evet Arkey Sultan dan daha kötü adıl gangster o deyin,adam kendisi ben kötüyüm diyor siz diyemiyorsunuz.Ama dürüst Rk fanlarının yorumlarınıda gördüm onların hakkını yiyemem helal olsun onlara Evet Sultan baş rolün önüne geçtiği için diziden çıkartılar dedi bir çok Rk fanı
    Birde bir çok Arkey fanı Sultancı olduklarını itiraf ettiler ben size Arkey den vazgeçin demiyorum tabii herkezin kendi zevki ve kendi fikri ama Sultan kötü Arkey iyi değil işte bunu anlayın Arkey fanları..

    • Yaa sen salakmisin hayvanlar aleminden misin senin yuzunden insanliktan sogudum resmen ne sacma sacma bok bok konusuyon gelgelelim damlaya damla damliya damliya gol olur ama sen daha bizim nasil fanatikler oldugumuzu unutuoyrsu koylu cirkini angelina hay ben senin adinaa …
      Ne bok bir ismin var insallah sen olup geberirsin yataklara dusup kivranirsin sen ve o medeniyetsiz damla size kufredecek kadar takmiyorumm rezilsinnn tirinin tirinin aptallar mahalle kokusmuslarii

  13. Aaaaa s mazlum ay hiç göleceyim yokdu ne zaman kamsterler hırsızlar başkasının karısnın namusunu göz dikenler karsna tetidlernen yuvasını yıkmak isteyen kocasını hapse atıb kadının savunmasız bırakıb onu korkudan birsi nasıl mazlum ola bilir namus bazıları için bir şey fark etmiyor ola bilir ama bizimçin öyle deyil işde anlatyorum ama anlamyorsunuz kafanız basmyor

  14. Karsından yardım istemesi kayet normal karı koca demek iyi gönde kütügünde yanında olmak demek evlilik kotsaldır karı koca arasında girmek büyük günah. Madu Rk Çin çok şey yapdı ama rkda onun Çin çok şey yapdı önce malikden şikayetçi olmadı bahracdan kortardı sultandan kortardı anesi baharçı vurduğunu avkat tudu Maduya sarkıntlık yapandan kortardı yeri geldi ailesne karşı savundu en önemlisi dipali kipi riya gibi kızlara karsna sevdiyini söyledi ve hiç bir zaman maduya ihanet etmədi bazları ne diyor sülük kibi yapışdı burakmyur tabi ki brakmayacak kocası ona buna tam hakı var evlilikde kadın her zaman fedakar olmalı maduda bunu yapyor evlenmek kolay sürdürmek zor Madu zor olanı başardı onları ayrmak isteyen onca kişiye ramen yaramadı aşkın göcü

  15. Ya yinede krk cok iyi biri simdilik o da sultan gibi sonradan degisip pisliğe dönüşmezse inşallah oyle olmaz benimsindeki roket gibi kiza da asik olmaz

  16. Angelina ismin kibi sende toaf sın rk ona dedi ki s neden gelmişdi onu kim çağırmış dı ama onu Madu deyil dipali çağırmışdı riya sultana çok yakşırdı çünki ikiside salık iksininde içine şeytan kaçmış haa rk yakşklı o yüzden kızları peşinde koşyur Madu dipali riya sima ama sultana kimse sevmdi

  17. Ayy hele sukur gül kolanyam yorum yazdii ablacim bende sakinlesmeye calisiyorum senin esma nin enise nin yardimlariyla ya zaten gamzelimi kimseye yar etmem ozellikle kendini bilmez sokak magandalarina cocukmusum diye yaptiklarina bak yaa asil onlar cocuk haberleri yok yine soyluyorum akil yasta degil bastadir bunlarin beyinleri neredebenimde haberim yok valla artik yaa yapabilecegim birsey varsa yazin yaa …
    Benim avienes le ilgili derdim yokki benim sadece s yle derdim vardi oda bir sure sonra biterdi yani unuturdum ama s fanlari nereden pirim yapsak nasil yorumlarimiza birseyler katalim peslerinde tabi bagzilari haric … Ablam bende seni c…k seviyorum sende unutma bizim icin taa gidip arsivlere bakmissin sagol bu hayatta herkez senin gibi degil kucuklerine karsii ….
    Al ninnini basina cal gereksiz insan git biraz ibadet et belki o olmiyan beynin gelir soz veriyorum sen duzgun bir yorum yap saygi cercevesi icinde bak ben nasil yorum yapiyorum biraz edep terbiye gorursun ammaaaaa sen nerede duzgun yorum yapmak neredeeeeee ….
    Tum RİSHBALA ailesine gunaydin herkeze selmlar olsunn

  18. merabalar.bu hint dizilerine bayilyorumda ama yalanci baharda artik Zeyn Alya kibi konulara girmeye basladi olurmy oyle shey ya bir guzel oynuyorlar ama insanlari sikici artik bu bolumler madu rk bunlari okumuyoda ama icimede sigmiyo soylemesem

  19. yinede pabo ile vasundra ayni kisi nasil inancla seyr edesi geliyo insanin ya bee anlayin ya birazda olsa bir insanin oynadigi 2 filmi nasil yayinlarsiniz bir sezonda sacmalamayim diyorumda ama soyledimya icime sigmiyor neyse bakalim ne olucak rk madu ashki

  20. İnsallah siz hapishnelere girersiniz salaklar mallar sultan kahramanmi valla aptalsiniz valla gerizekalisiniz siz aptallar ve parazitler canlarinz cehenneme o aptal ayyas salak gerizekali gayrimesru anasi babasi belli olmayan yetim s nin yanina gidin rk in endami yeter durusu yeterrr yuruyusu bakisi yeters yi gommeye hey salak azra sen asr fani degilmiydin noldu bi oyle bi boylee salakk iste sizin fanatikliginiz boyle belli olurrr mallarrr

  21. Hii angelina denen gulyabani sen ne aptalsin daha adini bile soylemekten cekiniyon korkuyon korkakkkkkk angelina beni zorlama rk hakkinda duzgun konus ederin kadar konuss

  22. Damacık dyiyorsun ki rk Madu dan yardım istyor ne çabuk onutdun sultan bonjankdan kalyordu saklanacak yeri yokdu maduda n yardım istedi rumanın evde götürdü birde ne dediniz rk yerlerde söründü çok kötü örnek olyursunuz hiç bir zaman sakat felçli görme duyma engeli insanlara o ne güzel sörnuyor demeyin aksine özlün yardım edin dua edin rk keçiçi felc oldu içkimse yarın başımıza ne geleceyni bilemez o yüzden büyük konuşmyın alla hepimizin yardımçısı olsun hiç kimsenin başna kötü bir şey gelsin istemem ben zarayım ben düşüncem büyle bana köklük edenleri sadece allaha hevale ederim

  23. Angelina ismin kibi sende toaf sın rk ona dedi ki s neden gelmişdi onu kim çağırmış dı ama onu Madu deyil dipali çağırmışdı riya sultana çok yakşırdı çünki ikiside salık iksininde içine şeytan kaçmış haa rk yakşklı o yüzden kızları peşinde koşyur Madu dipali riya sima ama sultana kimse sevmdi ahha bu sevdim

  24. Gamzeli sarhoş nede güzel süyledin akıl yaşda deyil başda çok haklısın bizim derdimiz dadece s yla avişehle deyil zaten Vivian disena avişeh drshadi gercek hayatda iyi insanlar kamera arkasna bakın çekimlerde nasılda eylenyorlar matur dedikde biri rk kareterine biri Madu karekterne hayat veryor kesdik dedikde yene birlikde sohbet çay kafe birlikde iyi vakit geçryorlar o yüzden çok fazla kafaya takmayın yalanlçı bahar dizi fanları

  25. Gülel çim azerimisin ismin azerilerin ismne benzyor senin yoromlarnı beyenyorum azına eline salık

  26. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu sitede Rk fanlarından Yaprak ve Defne nin yorumlarını değerli buluyorum diğerlerini açıkçası çok takmıyorum çoğunu da okumuyorum özelikle Sultana ve Sultan fanlarına hakaret edenler dizide gördükleri gerçekleri yazmıyorlar kendi kafalarında kurduklarını yazıyorlar yani gerçeyi çarptırıyorlar
    Hakaret dolu sözler ne Arkey fanlarına ne de Sultan fanlarına yakıştıramıyorum.Hadi dizideki karakterleri beğenmiyorsunuz tamam herkesin kendi
    Zevki kendi fikri saygı duymak lazım onlara hakaret ediyorsunuz o da tamam fanlar birbirine neden hakaret ediyor?
    Ama şu bi gerçek tıpkı Arkey ve Madu Sultanı tahrik ettikleri gibi fanlarını da Sultan fanlarını tahrik ediyorlar
    ama yine de Sultan fanları Arkeyciler gibi çok kötü söz söylemiyorlar terbiyelerini bozmuyorlar
    Ya Arkey fanları Avinesh in özel sosyal hesaplarına girip direkt kendisine hakaret ediyorlar,ya insan bu kadar aşağlık olabilir
    o rolünü hemde en iyi şekilde yaptı rolü gerçek hayatla karıştıran bu kadar cahil insan olabilir mi?Türk insanı adına utanç verici bi defa,yazık çok yazık..

  27. Tami tamina 1 hafta kaldi demekki koskaca 6 ay yaa( neredeyse ) valla bende hindistana gitmeyi dusunuyorum yaa bende RK i dovduklerinde RK Maduyu terk etyiginde daha neler nelerde agladim bendedepresyonun kralini yasarim { tum rishbala cilar olarak ayni seyimi yasariz 117. Bolumde bir kardeste aynisini yazmisti} yaa ben nasil veda ederim size sana RK hayaline dahi asik oldugunm kahramann madu ay yuzlumm . bilmem bundan sonra artik izledigim her dizide sizden birsey ararim amaa nafilee sizin gibisini bulamammm.❤❤❤
    Her BİWİ sozunu duyunca .Her İNTİKAM , EGO , SADİST , sozlerini duyunca her muzik dinledikce . hertabletimi elimealip galerime girdikce , her arkadas oryamina girip muhabbet ettikce daha nelerneler sizi hatirlicam yaa sizi asla unutmamm bunu kendime yapamam sizin hayalinizle yasayip gidicemm TAVRİNA EGOSUNA GAMZESİNE GULUSUNE BAKİSİNA DURUSUNA ENDAMİNAA oldugum hayalini sarip sarmaladigim adam seni elbet bulucamm kaderin cilvesi elbet bulusucazz ve tabi o YURUYUSUNE HATTA SARHOŞ luguna bile dayanamamm seni seviyorummm RK immmm ….
    Veda sozlerine kaldigim yerden devam ederim sadece dizi olarak bitersin vee biz o kadar buyuk bir aileyizki belki yine cikarsin tv leree l love you VİV..❤❤❤❤❤❤

  28. Sultan kızları merhaba..
    Arkey kızları Sultan düşmanı olmanlar merhaba..
    Sahra senin baba ile ilgili yorumunu okurken ben de ağladım,ama ne yapacaksın maalesef o zihniyete insanlar var gerçek hayatta da,namus davası deyip ona yan gözle baktın buna güldüm deyip sudan sebeplerden dolayı bacısını,annesini,eşini babasını evladını öldüren katiller var,çok acı ama akıl noksanlığı diyelim ALLAH o tarz insanlara akıl fikir versin..
    Diziye gelince hakikaten çok saçma bir hale geldi aşk dizisi mi,korku dizisi mi,drama mı?Ne olduğu belli değil keşke Sultan olsaydı da en azından aşk uğuruna mücadele eden iki erkek görürdük gerçe ben Rk aşkına inanmıyorum ama yine de Sultana Madubalayı ksptırmamak için çabalayacaktı.Birde tabii Sultan yakışıklılıya karizmasıyla o çakır gözleriyle gözümüzü gönlümüzü açacaktı.Şimdi ise Arkeyin çarpık bacaklarını görüyoruz tamam yüzü güzel ama vücüt dökülüyor ya adam hiç mi spor yapmadı acaba?Giyim tarzıda yaşına uygun değil yaşlı tarzında giyiniyor,birde dişlerini beğenmiyorum..
    Offf Sultan gözümün önüne geldi de,ya AŞKIM benim ne kadar modern giyiniyordu gerçe ne giyse yakışıyordu
    O gözler o bakışlar o endam..Offf
    Birde başka bir sitede bir yorum okudum Sultan ölmediğini söylüyor bunu daha önce başka bir yerde de okumuştum ama Sultan kesin öldü diye soylenince doğru olmadığını düşünmüştüm ama doğru mu acaba?Ay aşkıım biyerlerde yaşıyor mu acaba çıkıp gelecek mi acaba yine?inşallah geliir❤

  29. Zaracım gercektende öyle yazık keşke sultan olmeseyidi riayla cok yakışırlardı iki kötü tam olurlardı ama napalım dizide kötülerin sonu belli angelina dengesizi arkeyimle ilgili doğru konuş kıskanç seý

  30. Bakin canlarim ben yine Azerbaycandan yazıyorum Sultan ve ARKEY ikiside gerçek hayatta çok iyi insanlar sadece dizide oyleler

  31. Ya sorunmu var niye yorumlar verilmiyor niyee yaaaa site noldu yaa sorun falanmi var acaba sabah saat 6 da yorum yaptim internetimide kapatmiyorum niye yaaa

  32. Kesinlikle sorun var bende bu siteden cikmiyorum yani noluya acaba fazla fazlami yorum yapildi yogunlukmu var siteyide anlamak lazim ammaaaaaa nereye kadar ki bir yerden sonra insanin aklina 5n 1k sorulari gelmeye basliyor aklima bir fikir geldi kesin site s fanlarinin kotu kotu 100 + ve ustu yorumlarina kizdi ve bize kustu ama se fanlari sizde yussuzlukte zirveye vardiniz hatta zirve noktasini zirve noktasi olarak tamamladiniz arzu sen cok yussusun az once sitemize yorum sayfasina girdim ve o aptalca yorumlarini gordum kendini bize sivamaya calismalar falan yussuzzzz angelina juliet jasmin damla yani tek bir kisiye sesleniyorum yorumlarinida al ve cehenneme dogru yola koyul ALLAH in belasi bir birakmadin bide bizeparazit diyorsun yussuzzz asil o kelime senin suan yaptigina denir MADHUBALA seni seviyorum be gulum seviyorumm sen nasil bir insansin boyle yaa sekerparemmmmm

  33. Kesinlikle sorun var bende bu siteden cikmiyorum yani noluya acaba fazla fazlami yorum yapildi yogunlukmu var siteyide anlamak lazim ammaaaaaa nereye kadar ki bir yerden sonra insanin aklina 5n 1k sorulari gelmeye basliyor aklima bir fikir geldi kesin site s fanlarinin kotu kotu 100 + ve ustu yorumlarina kizdi ve bize kustu ama se fanlari sizde yussuzlukte zirveye vardiniz hatta zirve noktasini zirve noktasi olarak tamamladiniz arzu sen cok yussusun az once sitemize yorum sayfasina girdim ve o aptalca yorumlarini gordum kendini bize sivamaya calismalar falan yussuzzzz angelina juliet jasmin damla yani tek bir kisiye sesleniyorum yorumlarinida al ve cehenneme dogru yola koyul ALLAH in belasi bir birakmadin bide bizeparazit diyorsun yussuzzz asil o kelime senin suan yaptigina denir MADHUBALA seni seviyorum be gulum seviyorumm sen nasil bir insansin boyle yaa sekerparemmmmm

  34. Yaa yeter sabaha kadar yayinlanmis olsun bide hani dogum gunu partisindeydi daha yeni fragmani gordum noluyo omu dogru bumu biraz daha detayli anlatsaniz bizde bilmis olicaz yani sunun surasinda 2 bolum kaldi koskoca bir tarih kapaniyor ama sadece tvlerde benim gonlumde asla kapanmaz …
    Yaa tipine bak su yeni RK in yaa gozlerini nasil sas etti oyle nasil bir dansti o yaaa aptal sey ama RK imi daha cok seviyorumm oo dips tiyatroyu kacirdin bebitom

  35. Krk diziye girmesi biraz diziye neşe kattı,hareketlerine çok güldüm.
    Yalnız bir gerçeyi daha görmüş olduk Madhı,Rada hatta Keni bile Krk gibi birini istiyorlar onun gibi biriyle mutlu oluyorlar Rk değişti diye ne kadarda çok sevindiler çünkü o ayyaş Arkey hiç kimseyi aslında mutlu edemiyor herkezi üzüyor.
    Zara yine herzamanki gibi saçma sapan yorumlar yapıyorsun evet Rk hakkettini yaşadı ve yaşıyor yerde sürünsün daha da beter olsun inşallah..
    En azından senin gibi kendi babama bile namus meselesi böyle böyle yaparsa olsun demiyorum ben sevmediğim ve benim sevdiğim karaktere zarar verdiği için ona beddua okuyorum ve okumaya da devam edeceğim.Ben gerçek hayatta engellilere nasıl davranacağımı çok iyi biliyorum sen hiç merak ettme onlar herzaman başımın tacıdır beni,
    Sen git namus meselesi deyip insanları öldüren katilleri savun..

    • İnsanları öldüren derken sultanımı diyorsun karsna kendini korudu katli savundun dedin allah aşkna sultan melekmydi katilin önde gedeni hırsız eşkya namusuz haram yiyen eli ayağı totyordu namusu yla çalışsaydı ya babanın bana öyretği dürüstlük halal kazanc namus saygı sevgi ama sen bunu neden anlayacsksın. Senin baban s kibi olsaydı yapdıklardan pişman bile olmasaydı sen neyapardın o çok güzül babacım davamı tamamı? S tapdığı her şey doğrumu yani bütün bunlar yanlış dimi

  36. Angelina sana ve sultana serefiniz kadar konusmayi diliyorum sen kendi.yasina bak gercek ismini yazmaya bile korkuyosun amk kac yasindasinda sen yiyosa soyle bok

  37. Damla sen çok oluyorsun artık sen kimsin arkeye bedu ediyorsun buneya bende sultandan nefret ediyoruma amaben asla bedu etmem senin gibi biraz saygıya bu dizi gerçek deyil zaten bitmesine az kaldı sen hangi hayal dünyasında yaşıyorsun şuan çok kötü oldumya nekadar kotü kalplisin…

  38. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu sitedeki kızlar neyin peşinde ler? Kimi Arkey iyi kimi ise sultan iyidiyorlar okuyunca sadece gülüyorum :-).Özelliklede sultancılara haaale onu savunuyorlar yok neymiş çok güzelmiş yok çok dürüstmüşş çoook komik gerçekten sultancılar sizgerçekten körsünüz adam abisinin eşine gözkoydu ve Arke yi öldürmek istedi oğlunu veannesini unutup .Bumu drüst insan dediğiniz yokbide neymiş Arkey sultanın bedduasını almış ondan mutsuzmuş yuuuh ! Bunu da ona bağladınızya helal olsun size. Şunu unutmayın sadece iyi olan insanın beddua ‘sı geçer böyle Canilerin bedduası ise döner dolaşır kendine vurur.ARKEY çok iyiolmasada her yönüyle seviliyor karizmatik adam başkasına zararlı değil madu hariç onakarşı zaafı var ama herşeye rağmen birbirlerini çooook seviyorlar ve ayrılmıyorlar mükemmel birdizi biraz saçmaladı ikizide çıktı ama çok sempatik ve eğlenceli bu düşmanı sevdim ama arkey hapistençıkıp pabo yu krk geldiği yere gönderecek kısada olsa güzel bölümler geliyor keşke final olmasa budiziye çooook alışmıştık amaneyse finali saçmaladılar keşke arkey vemadu ölmeseydi de sonunda mutlu olsaydılar ne olurdu sanki düşmanın biri gitti biri geldi aileside dahil buna ama adı üstünde Yalancı bahar. Yalanlar ve zorluklar içinde birAŞK hikayesini izledik.seni çooook özlüyeceğim yalancı bahar tabiKİ senide bencil {ARKEY}seni çoooooook §eviyoruuum{AHA}

  39. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu sitedeki kızlar neyin peşinde ler? Kimi Arkey iyi kimi ise sultan iyidiyorlar okuyunca sadece gülüyorum :-).Özelliklede sultancılara haaale onu savunuyorlar yok neymiş çok güzelmiş yok çok dürüstmüşş çoook komik gerçekten sultancılar sizgerçekten körsünüz adam abisinin eşine gözkoydu ve Arke yi öldürmek istedi oğlunu veannesini unutup .Bumu drüst insan dediğiniz yokbide neymiş Arkey sultanın bedduasını almış ondan mutsuzmuş yuuuh ! Bunu da ona bağladınızya helal olsun size. Şunu unutmayın sadece iyi olan insanın beddua ‘sı geçer böyle Canilerin bedduası ise döner dolaşır kendine vurur.ARKEY çok iyiolmasada her yönüyle seviliyor karizmatik adam başkasına zararlı değil madu hariç onakarşı zaafı var ama herşeye rağmen birbirlerini çooook seviyorlar ve ayrılmıyorlar mükemmel birdizi biraz saçmaladı ikizide çıktı ama çok sempatik ve eğlenceli bu düşmanı sevdim ama arkey hapistençıkıp pabo yu krk geldiği yere gönderecek kısada olsa güzel bölümler geliyor keşke final olmasa budiziye çooook alışmıştık amaneyse finali saçmaladılar keşke arkey vemadu ölmeseydi de sonunda mutlu olsaydılar ne olurdu sanki düşmanın biri gitti biri geldi aileside dahil buna ama adı üstünde Yalancı bahar. Yalanlar ve zorluklar içinde birAŞK hikayesini izledik.seni çooook özlüyeceğim yalancı bahar tabiKİ senide bencil {ARKEY}seni çoooooook §eviyoruuum{AHA}