Tatlı Bela 24 Mayıs Özeti 79. Bölüm Fragmanı (Ankush Kalindi’nin Oğludur)

68 yorum
154

Tatlı Bela 79. Bölüm Özeti

Tatlı Bela geçen bölümünde Jyothi babasının gerçek yüzünü öğrenmiş ve hayal kırıklığı içinde evlerine gitmişti. Ancak Slok’un fikri hala değişmemiştir.

Kalindi’ye Ankush adında bir misafir gelmiştir. Ankush mektuptan sonra onun yanına gelir. Aslında Ankush Kalindi’nin oğludur. Audvut ve Ajju Ankush’un Prabhakar’ın oğlu olduğunu öğrendiklerinde şok olmuşlardır. Ancak Ankush serseri ve saygısız bir çocuktur. Audvut’un yanında Kalindi’ye babamın size neden mal varlığını verdiğini bilemiyorum yoksa sevgili miydiniz diye konuşur. Kalindi ve Audvut bu konuşmalar karşısında dişlerini sıkmaktadırlar. Bu arada avukat onlara bir mektup veriyor.

Jyothi sürekli ağlamaktadır. Bu duruma daha fazla dayanamayan Sid ona neden ağladığını sorar. Jyothi hala annesine Nirancan’ın yaptıkları aklına gelmekte ve ağlamaktadır. Sonunda olanları Sİd’e anlatır. Sid olanları şaşkınlıkla dinlemektedir. Jyothi’nin elinden tutan Sid  ondan endişelenmemesini ister.

Mansi Varad’a güzel bir haber verecektir. Varad şaşkınlıkla bu haberi merak ederken Mansi hamile olabileceğini söyler. Mansi’nin midesi sürekli olarak bulanmaktadır. Varad ise bu duruma hazır olmadıklarını söyler. Varad gergindir Mansi ise ağlamaya başlar. Asta sürekli Slok’u düşünmektedir. Onunla daha fazla zaman geçirmek için ofiste birlikte çalışmaya karar verir. Kalindi avukatın verdiği mektubu okur ve göz yaşları içinde odasına giderek kapıyı kilitler. O giderken mektubu yere atmıştır. Ajju ve daha sonra da Audvut ve Ankush mektubu okurlar ve Ankush’un Kalindi’nin oğlu olduğu gerçeğini öğrenirler. Ankush bunu kabullenemez. Kalindi’ye dışarı çıkmasını isterken kapıyı yumruklar. Audvut ise ona engel olmaya çalışır. Ankush malını istediğini söyler ve yarın geleceğini söyleyerek ayrılır.

Slok ofisteki Asta’ya ait olan masayı kaldırtmıştır. Asta ise geldiğinde yeniden masa ve sandalyeyi onun masasının dibine koydurtmuştur. Ertesi gün eve gelen Ankush yine serseri  tavırlarla Kalindi’nin yanına gelmiştir. Kalindi Ankush’un istediği kağıtları imzalamaktan vazgeçmiş ve o kağıtları yırtarak kafasından aşağıya atmıştır. Audvut ve Ajju ise Kalindi’nin yanında yer almıştır. Ankush mecburen Kalindi ile birlikte yaşamayı kabul eder. Ancak onlara hayatlarını cehenneme çevireceğini söyler.

READ  Tatlı Bela 13 Mart Fragmanı Tatlı Bela 8. Bölüm Özeti(Asta'ya Suikast)

 

Slok ofise geldiğinde Asta ile karşılaşır ve ondan hemen çıkmasını ister. Asta bunu kabul etmez Slok’un da dışarı çıkmasını engellemek için anahtarları beline bağlar. Slok anahtarları alamayınca raydan çıkar ve kapıyı pencereyi parçalar. Mansi ise çocuğu doğuracağını söylerken Varad şoktadır.

Bu arada Nirancan yeni bir enstütü kurmak için Slok’un fikrini alır. Slok ise bu fikri benimsemez. Asta ise böyle güzel bir fikri Slok’un neden kabul etmediğini öğrenmek için onunla görüşmek ister. Ancak bunu nasılyapacaktır. Bunun için KAvya’yı kullanan Asta Kavya’yı Slok’un odasına gönderir. Kavya bana uçurtma yapar mısın terasta da uçururuz diye Slok’un terasa çıkmasını sağlar. Asta da ordadır ve ona neden bu güzel fikri benimsemediğini sorar. Slok Asta’nın fikirlerini önemsemediğini söyleyerek oradan ayrılır.

Ankush söylediği gibi evdekilere kötü davranmaktadır. Jyothi Varad’a telefon açarak Nirancan’ın gerçek yüzünü anlatmaya çalışıyor ancak Varad buna inanmıyor.

Tatlı Bela 24 Mayıs Fragmanı

Related Post

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , ,
Eklenme Tarihi: 17 Mayıs 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Tatlı Bela 24 Mayıs Özeti 79. Bölüm Fragmanı (Ankush Kalindi’nin Oğludur) (68 Yorum)

  1. Defne ablammmm nasilsin iyimisin ablacim iyi aksamlarr yaa ssn buraya daha cook yaziyorsun bizi unutuyirsun burdakoleride gulmekten kirip geciriyon az bizede boyle komik seyler yaz yaaa hadi ablamm ssni seviyomm gorusuruzzz

  2. Vay vay kimler gelmis EYLULUM NASILSIN KIZ? EVET NURSELIM YOK VALLA KIZMIYORUM SLOKCUUM TAM BIR MAN KAFA

  3. arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤hullam kankim seni çok özledim yeter artık gel gayri❤ dedi ki:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤dunyadaki❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤bütün kalpler❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤hullama ❤❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤gitsin❤❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Seni cokkkkkkkkkkkk özledim

  4. Ya bukadarda fazla ama boynu bukuk kalmiw zavali asta bir guzel slokun suratna tokad vurasim geliyor babam diye tuturub duruyo kafaniza kendiniz kadar taw duwsun hayret babani bu kadar seviyorsun. Awkin gozu kor demiwler sizinki ne acaba ?
    🙁
    🙁
    🙁
    🙁

  5. Reyhom hoşgeldin evet kankimden haber aldım cooooooook mutluyum bugun dünyalar benim oldu mutluluğumu anlatacak kelimeler yok şu anda …

    1 haftadir Yazarokura giremiyorum çünkü şifreyi unuttum. Galiba sende giremiyorsun.

    • Hoşbuduk canim nurselim evet bende yazarokura da çiktim ama inşallah yine öye olcam kısa söreline çiktim kız hülya ne zaman duner acaba ya çok özledik valah

  6. Merhaba Mahri gülüm aysucum nasılsınız iysiniz inşallah hepinizi burda gürmek çok güzel canlarım öptöm siz allah emanet olun byyy

  7. Selam defnem gulcicegim mervem buraya girmemin en buyuk sebebi defnem sensin ogun hani sana demetin yazdini illetim ensona biz oldukta ne olduyu ben yazfim demet sana kirgin deyil ama yb yazara guzel bi yorum yazip ona onada motive olur osinavlar yaklasti biraz gergin ama iyi sinavlar bitse daha iyi olcak inanki bazen bende hic olasim olmuyo orda uye ama orda oraya uye olmaminin en buyuk sebebi aygulumdu ilk sonra mahrim demetim diyr onlar olmasa belki cekilmezdi diyer dostlarim da var tabi benim icin orasi seni cok iyi anliyom ama arada yazara yaz bizim site biliyon orasi ve survivorada beklerim seni defnosum seni ciden cok seviyorum Allaha emanet ol kendine cok iyi bak…merve gozum seni aradi sen nerdesin iyisindir umarim..gulcicek sen nasilsin umarim hersey yolundadir hayatinda…hoscakalin kalbi iyilikle olanlar sadece kendiize cok iyi bakin ben kacarr

  8. Selam defnem gulcicegim mervem buraya girmemin en buyuk sebebi defnem sensin ogun hani sana demetin yazdini illetim ensona biz oldukta ne olduyu ben yazfim demet sana kirgin deyil ama yb yazara guzel bi yorum yazip ona onada motive olur osinavlar yaklasti biraz gergin ama iyi sinavlar bitse daha iyi olcak inanki bazen bende hic olasim olmuyo orda uye ama orda oraya uye olmaminin en buyuk sebebi aygulumdu ilk sonra mahrim demetim diyr onlar olmasa belki cekilmezdi diyer dostlarim da var tabi benim icin orasi seni cok iyi anliyom ama arada yazara yaz bizim site biliyon orasi ve survivorada beklerim seni defnosum seni ciden cok seviyorum Allaha emanet ol kendine cok iyi bak…merve gozum seni aradi sen nerdesin iyisindir umarim..gulcicek sen nasilsin umarim hersey yolundadir hayatinda…hoscakalin kalbi iyilikle olanlar sadece kendiize cok iyi bakin ben kacar

  9. Canım kır çiçeyım gamzeliçem iyim sen nasilsin tatlim benim şimdi eve geldim daha yemek bile yemedim kız hayırdır hepınızın hesabı kapanmaiş seni öptöm ummmmhhhhhh seni seviyorum aşkitom ❤❤❤

  10. NURSELCİMM sen cok yaşa bitanem..Keyfinin yerine gelnesine cok sevindim canim..Hamd olsun Hülya iyiymis..Babaannesi de cabucak iyilessin..Ben tahmin etmistim ailevi bisey oldunu..ama iste dunyanin binbir turlu hali var..
    O yuzden uzülme Nurselcim gelir yakinda ❤❤
    MEYSEL sagol bitanem..evet dusundukce sinirleniyorum,sinirlendikce yaziyorum..kendimi durduramiyorumm❤❤

    • Selam defnecanim öğlenden bu yana güneş bi ayrı parlıyor kuşlar böcekler… ayyyyyyy çok mutluyum defnecanim cok mutluyum çünkü hullamdan haber aldım iyi olduğunu öğrendim bu bana yeter…
      Sen nasılsın bitanem benimki de soru mu ? :)))) tabiki de bomba gibisin yorumlarından anlıyorum.
      Agnihotri ailesinin sülalesine erkeklerine söylemediğin kalmamış hakediyorlar mi… kesinlikle hakediyorlar …
      Defnecanim bitanem öpüldün

  11. Nurselim gozun aydin birtanem
    Ya Anonim sende man kafasinya doktorlarini ovmekten oldun kizin babaannesi yurtdisinda senin icin boyle seyler eylence ola bilir ama burda Hulyayi gormeyip uzulen cok kisi oldu

    • Gulcicegim narin çiçeğim benim tatli minnoşum evet şu anda çok mutluyum kankimden haber aldım babaennesi için üzgünüm ama hullamdan haber aldığım için mutluyum.

      Çiçeğim defnecanin yazdıkları beni mahvetti agnihotri ailesinin sülalesine kaymış:)))
      Çok güldüm. Shlok a ise ayı yogi demiş bende diyorum bu adam kime benziyor diye meğer ayı yogiye benziyormuş neyse kızma kızma ayı felan ama jilet gibi adam yakışıklı…
      Culcicegim tatli minnoşum gül goncam öpüldün:)))))

  12. Şu slhok babası kılıklı canımı sıkıyor ogrensede kurtulsak siamdan bukadar nefret etmedim kızlar telefonun indirme ayarlariyla oynadı m sarkiyi yarım indiriyor çok urastim duzeltemedim nasıl yapicam bilen varmi

  13. Ya sende benim canimsin defnosummmm:* yine kirdin gecirdin benni gulemkten ampulmu cok komiksin yaaaa

  14. Şu anda icim icime sığmıyor
    Canlarim dostlar ben çok mutluyum çünkü kankim den haber aldım iyi olduğunu öğrendim

  15. Canım kankim beni ne kadar uzdun bilemezsin aklım çıktı. Ama su anda çok mutluyum. Seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seven Nursel

  16. Gulcicegim narin çiçeğim
    Reyhom
    Zeynom
    Defnecanim Şu anda çok mutluyum çünkü kankimden haber aldım iyiymiş
    Eğer babaannesi hasta olmasaydı, mutluluktan Hadisenin şarkısı düm tek tek ı açıp oynardim.

    • Slm nurselim gözümüz aydın olsun canım bak hülya iyimiş çoook sevindim bende şimdi eve geldim ve çok mutlu oldum seni öptöm canım tekrar gözün aydın canim :)))))

  17. Ruh ikizim canım Gamzeliçem seni çok özledim. Her gun sana ve diğer dostlarima gunaydin demeye alişmişim.

    Ruh ikizim ben sana yeni hesab açtim.
    E-posta: [email protected]
    Şifre: gamsu.
    Hadi lutfen gir canım benim.

    Mahrişkom kiz bilmiyorm ki neden oldu:((( herkesin hesabi kapanmamiş Elmas abloşumki duruyor. TB de gordum.
    Canım Mahrişkom seni de çok ozledim yaa:((
    Meğer siz benim kalbimsinizmiş;)))
    İknizide kos kocaman opuyorum. Kisa surede tekrar konuşcaz;))

    • Ikizim şifre olmuyor yanlış diyor
      reyhos nasılsın canım benim kız çabuk dön gel

  18. O sarki calarken gormadik gulcicek var bi kactane bande onparmi bipmiyorum elektrii kesintisinde bazen gormuyom

  19. Gülcicek kücuk kardesim seni opuyorum..canimsin❤❤
    Ben dizi muzikleri hakkinda hicbi bilgiye sahip degilim.O yuzden size yardimci olamiyorum.
    Jasmin tesekkur ederiz cok sukur Hulya iyiymis.İnsallh babaannesi de hemen iyilesir..Nurselcim duydun dimi gözün aydin canisi..
    Şu Nironun kötü fikirleri ortaya ciktiginda kel kafasi ampül gibi parliyor valla..Dünkü yanginda keşke geberip gitseydi..Zaten keldi.Pişmiş kelle olurdu ruh hastasi..
    Varad seni sinsi gözluklu kertenkele..Kendine metres tutarsan hamile de kalir basina dertte acar..Uçkuruna akrep giresice..tamam sojal iyi bi eş degil ama ona sefkat gosterip konussaydin cok iyi bi cift olabilirdinz.Aldatmak cözüm degil..Bu hic olmadi..
    Neyse bildigim kadariyla mansi hamile degil.Sinir krizleri geciren sizofranik bi tip..Varad onun gercek yuzunu gorup kurtulcak ondan sonra..
    Yaa bu kadinlarin orucunu neden erkekler actirmak zorunda tanri mi bunlar?..ay Allahtan bizde oyle bi mecburiyet yok.Yoksa ben hayatta oruc turmazdim Allah muhafaza..Hele kocam manyaksa hayatta tutmam..banane gebersin tohumuna para mi saydim sanki:)
    Hey Karaoglan Shlok!..senin romantizmin bile adami dover gibi.Dunkü merdivende o cilvelesme nasil biseydi yaa.Asta bana bak..bak diyorum kiz. Öküzler trene bakmayi sever zaten..Riyacim gordün mü bu Kazmanot öküzü beni sevmedi diye uzulmustun.Verilmis sadakan varmis..
    Jyoti bile babasinin gercek yuzunu gordu.Bizim AYİ YOGİ hâlâ anlamak istemiyo.Ayi Yogicim hadi asta elin kizi babana iftira atiyo..peki öz kardesin Jyoti neden iftira atsin..Ben olsam bile kıllanırdim babamdan.
    SİDART BEBEGİM simdilik sana tam puan veriyorum..ama Jyitiyi uzersen sana da saydiririm elbet.Bende torpil yok..:)
    Yaa şu sunum olayina bayildim..Niro kazdigi kuyuya dustu.Kel kafasiyla mor yüzü uyum icinde oldu..cok şık oldun Niro:)
    YAA KİZLAR birakin şu herifleri hayatinizi yasayin..Anjeli asta kurtulun bu orman kackinlarindan..Artik soguk gecelerde karilarina degil baba ogul birbirlerine sarilsin manyaklar.Hoş bizim firavun anjeliyle birlikte uyumuyo zaten.Ama Karaoglan da firavun babasina sarilip uyusun..:))..
    Erkekler kadinlar olmadan yasayamaz ama en buyuk eziyeti ve kötülugü hep kadinlara yaparlar..NE DRAMA AMA..
    DRAMA OTESİ..AYİ YOGİNİN VE MİNNAK KİZİN AŞKİ ☺

    • Defnecanim evet gözüm aydın olsun hullami çok merak ediyordum şimdi biraz daha iyiyim ama kankimi çok özlüyorum

      Hullam kankim bu kalpler senin için ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤canim kankim❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤hullam❤❤❤❤❤❤

    • SisjjdjdjdjdjDefne ablacim hay allah iiligini versin ne guzel saydirmissin oyle valla okurken cok guldum sen sanirim stresini yorgunlugunu bunlara saydirarak ation ustunden Nasilsin iimisin defne ablacim allaha emanet ol gorusuruzz

    • arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤hullam kankim seni çok özledim yeter artık gel gayri❤ dedi ki:

      Defnecanim hullamdan aldığım haberden sonra icim rahatladı ve senin o güzel yorumlarını şimdi güzelce okudum yine dokturmussun tek başına muhteşem bir standap yapmışsın yine çok güldüm. Eşlerini aldatan bütün erkeklerin uçkuruna akrep girsin insallllllaaaaah :))

  20. Merhaba nasilsiniz kizlar yorumcu kiz lutfen ozetleri yazin ne olucak shlok gercekleri oyrendikten sonra ne olacak rica ediyorum babamin kilina zarar gelmesin diyosun da oglum senin baban kel oglan kil nerden olsun babamin kel kafasi kirildi desen o ayri kel manyak sende neler varmis a bu arada nironun kafasi armuta benziyor bu ara hula nerdesin

  21. Iyiyim Nurselim send uzme artik kendini isi vardir Hulyanin
    Durumlar iyi gamzecim senden ne haber
    Evet Mahriskom bu gun bakicam sarki icin cok tesekkurler
    tatli belanin yeni sezon sarkisidami var bulursaniz adini banada soyleyin haa:)
    Tesekkur etmene hic gerek yok Defnosum biz gercekleri soyluyoruz sen gercekten hem cok komik hemde cok iyi birisi hadi hepinizi opuyorum

  22. Mrhaba kizlar 🙂
    REYHOM..sana kirilmadim..inaan..sdce benim yuzumden oldugunu dushundum..ama yalnish dushunmushum 🙂
    GULCICEGIM.buldunmu kiiz??? Neler yaptin??
    DEFNOSHUM..deli dolu kiiz..bak bu sefer iletishimiz kesilmiyo hihi 🙂 ee nasilsin??

  23. HAYİRLİ GUNLER DOSTLARİM..
    HEPİNİZİ OPUYORUM❤❤
    Nurselcim iyi sayilirim..sen nasilsin?..hic uzulme canim..Hulyaa iyidir acil ailevi isleri cikti belliki..Uzme tatli canini..
    Gulcicek ,Reyhan sizlere de tesekkr ederim övgüleriniz icin canlarimm:)
    GAMZECİM iyiyim sen nasilsin?..
    C E diyip kaciyosun..Nasil biriyim etten kemikten biriyim iste kiz..sizi gülduruyorsam ne mutlu bana☺
    Bu kısimlari tam hatirlamiyorum ama Kalindi tipki Jyoti gibi kocasi ve kaynanasindan iskence goren biriymis..Bosanmak istedini soyleyince dogumda cocugunun öldügünu soylemisler..o da inanmis garibim.Pilisini pirtisini toplayip Avdutla guzel bir hayat kurmus.Yoksa kalindi gibi biri asla evladindan vazgecmez..Ama Astanin abisi astaya da musallat olmaz insallah..Bizim MİNNAK KİZİN BASİNDA bir surü dert var zaten..bi yenisi daha eklenmesin..Belki Astanin abisi gercekleri ogrenince iyi bi insana dönüşür kimbilirr..
    ADALETSİZLİKLER BİTSİN ARTİK

  24. Defnecim gunaydin ve tüm yorumcular gelelim asta nin abisine şu odun shlok bi yontsa iyi olur nedir kardeşimin senden çektiği dese yaşayan ölüyü ćevirmisin kardeşimi sonra yermisin yemezmisin hep shlok mu dövecek

  25. Reyhosum kır Çiçeğim nasılsın bakem durumlar nasıl dünyam♥
    özlettin kız kendini inşallah fırat kardeşin tel bulmuştur ve sende geri oraya gelirsin caney
    nurselim canım benim üzme kendini gelir Hülya kesin işi vardır yada sinavlara giriyordur üzme kendini
    zeyno abla Nasılsın cnm durumlar nasıl iyimisin kızlarını benim için öp:))) gulcicek cnm durumlar nasıl
    defne abla sen nasıl birisisin ya insanı iki dakka da guldurursun:))))) durumlar nasıl canım benim iyimisin
    Hiiiiirrr meraba yenisin burda galiba meraba cnm
    ve ikizim hesabım artık kapandı nasıl olduğunu anlamadım sabah girdim kapanmış neden????

    • Selam gamzecim evet işleri olduğu için yazamamış ama iyi olduğunu öğrendim
      ❤Hullam❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ seni❤❤❤ çok❤❤❤❤Seviyorum❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  26. Hani su anjali agladiginda falan bir melodi calinir ya melodinin icinde tere na faln gibi sozcukler var onu bulamiyorum iste melodinin ismini bulursan ve ya biliyorsan banada soylermisin

  27. Gulcicegim defnecanim reyhom zeynom nasılsınız?
    Gulcicegim senin istedigin gibi özetler hızlı hızlı veriliyor hadi yine sanslisin.

    Defnecanim bitanem diğer sayfaya yazdıklarını okudum. Yine süper bir özet cekmissin ama ben kaç gündür gulmeyi unuttum hullam olmadığı için çok üzgünüm.

    Reyhom zeynom siz nerelerdesiniz hullam yok sizde yazmıyorsunuz ozletmeyin yazın birde sizin hasretinizi çekmeyim.

  28. Herkese G:*U:*N:*A:*Y:*D:*I:*N nasilsiniz bakem DEFNOSUUUUM yine cosmussun valla cok komiksin ya Nurselim nerdesin uzme canini Hulyacim gelir inseAllah

    • Canlarim hayırlı sabahlar nasılsınız? ben hiç iyi değilim çünkü hullam hala ortalıkta yok
      Hullam kaç gündür yazmiyorsun lütfen birşeyler yaz seni çok merak ediyorum

      • Merhaba Nursel
        Hülya şuan yurtdışında babaannesi rahatsız olduğu için acil gitti,benden size haber vermemi istemişti beni merak ederler demişti özelikle Nursel çok merak eder demişti ama ben işlerin yoğunluğundan Hülya gidince daha da yoğun oldu işler o yüzden ben unuttum size haber vermeye çok özür dilerim hem ben senin bu kadar çok merak edip üzüleceğini düşünemedim yorumlarını okudum hem ağladım hem kıskandım ne kadar da çok seviyorsun sen Hülya’yı biz de çok seviyoruz onu ama sen onu görmeden karşılıklı konuşmadan bu kadar çok seviyorsun ve Hülya da seni çok seviyor
        Hülya yı yakından tanısan onu daha da çok seveceksin bizim gibi
        Nursel tekrar özür diliyorum Hülya da zaten benim canıma okuyacak dönünce size erken haber vermediğim için.
        İyi Günler Nursel

        • Evet Jasmin ben onu çok seviyorum.. o benim canim aramızdaki mesafeler umrumda bile değil ben hullami hic gormedim ama onu cok seviyorum. Inşallah babaennesi iyileşir..
          Keşke önceden haber etseydin aklıma türlü türlü şeyler geldi hullami çok merak ettim uykularım kaçtı gulmeyi unuttum.
          Sağolsun burdaki arkadaşlarım beni teselli etmeye çalıştılar ama nafile deli oldum burda hep canim arkadaşıma seslendim.
          Jasmin beni çok uzdun yaaa ama bir yandan da çok mutlu ettin tesekkur ederim.
          Iyi olduğunu öğrendim bu bana yeter ama hullami çok özledim bunun bir çaresi yok. Inşallah bir an önce gelir onu çok özledim.
          Çok çok çok TeŞekkür ederim JASMIN

        • Evet Jasmin ben onu çok seviyorum… o benim canim aramızdaki mesafeler umrumda bile değil ben hullami hic gormedim ama onu cok seviyorum. Inşallah babaennesi iyileşir..
          Keşke önceden haber etseydin aklıma türlü türlü şeyler geldi hullami çok merak ettim uykularım kaçtı gulmeyi unuttum.
          Sağolsun burdaki arkadaşlarım beni teselli etmeye çalıştılar ama nafile deli oldum burda hep canim arkadaşıma seslendim.
          Jasmin beni çok uzdun yaaa ama bir yandan da çok mutlu ettin tesekkur ederim.
          Iyi olduğunu öğrendim bu bana yeter ama hullami çok özledim bunun bir çaresi yok. Inşallah bir an önce gelir onu çok özledim.
          Çok çok çok TeŞekkür ederim JASMIN

          • Hakkını helal et Nursel
            Ben çok üzüldüm senin bu kadar çok üzüldüğünü görünce o yüzden ağladım kendimi tutamadım ,ben istemeden bilmeden senin üzülmene sebep oldum çok üzgünüm hakkını helalal edersen çok sevinirim’
            Hülya’yı merak eden diğer arkadaşlarından da özür diliyorum
            İyi günler

          • Sorun yok hullam iyi o bana yeter jasmin helallik bir durum yok sana kızgın değilim sadece beni çok uzdun aklım çıkacaktı canim arkadaşım biricik kankim için çok endiselendim . Için rahat etmesi için helal olsun diyorum.

        • Kankim hullam beni çok merak ettirdin ben yurtdışına gidecem diyebilirdin hullam seni çok merak ettim ve çok özledim benim güzel kankim sen benim canimin taaaaaaaaaaa içisin, canimin içinin içinin içisin…
          Inşallah babaannen iyi olur geçmiş olsun bitanem.
          Nereye gidersen git
          kalbimdesin ❤
          Seni çok sevdiğimi bil ve çok özledigimi de bil
          Canım
          ❤ hüllammmmmmmmmmmmmmmmmm ❤
          ♡❤♡❤♡❤♡

        • Allahım sen benim kecilerime mukayyet ol
          Babaannesi yurtdışında yaşıyormuş ” Malın önde gideni” demek isterdim ama demicem çünkü şu anda çok mutluyum çünkü hullamdan haber aldım.
          Sevgili anonim jasminin yazdığını iyi oku, sonra yine anlamazsan ben sana hece hece anlatacam tmm mi güzel kardeşim.

  29. Ruh ikizim canım prensesim benim hesabim kapandi.
    Nasil olduğunu bilmiyorum. Sabah kalktiğimda hesaba giremedim.
    Şimdi yenisini açtim ama daha istek atamiyorum. Tatli bela da yorum yazicam oradan bana istek at.
    Gamzeliçem sakin seni birakib gittiğimi duşunme ben seni çok seviyorum.

    MAHRİŞKOM canım benim eger bu yorumu mu Gamzeliçem gormezzse sen ona ilet tamam mi. Aygül sevducegume de ilet.
    Ya siz canlarmsiziz benim yaa. Bir gun gunaydin demedim diye kalbim beni terk edecekmiş gibi hiss ediyorum. Siz beni öyle bir bağladiniz ki kendinize. Hangi sozleri kullansam bilemiyorum..

    Gamzeliçem ve Mahrişkom (klavye ikinizinde adini kayd etmiş) sizi çok seviyorum. Benim hayatlarim.
    İstekleri bekliyorum

    • Ikizim benim hesabım da kapandı nasıl kapandigini”bilmiyofum

  30. Asta nin üvey kardeşiyle karşılaşınca neler olacak bilen varsa yazsın lütfen cook merak ediyorum

  31. İyi hoşta kalindiye yakıştıramadım neden çocuğunu bırakmış kendi kaçıp kurtulmuş çocuğufa kaçıraydı ya

  32. Yav ailece ruh hastası. Kız asta şu çam yarmasını bırak yahuu gurursuzsun sabreden kazanır elbet ama çekilmez bu çam yarması babası ayrı bir dert abisi ayrı bir dert zavallı angeli en masum en çom eziyet gören kişi neysee bakalım daha neler görecez

    • arnav kushi rudra paro hayrani:Nursel :) ❤hullam kankim seni çok özledim yeter artık gel gayri❤ dedi ki:

      H❤❤❤❤❤Ü❤❤❤❤❤L❤❤❤❤❤❤L❤❤❤❤❤❤A❤❤❤❤❤❤❤M❤❤❤❤❤❤❤❤K❤❤❤❤I❤❤❤❤❤❤Y❤❤❤❤❤❤❤M❤❤❤❤❤❤E❤❤❤❤❤❤❤T❤❤❤❤❤L❤❤❤❤❤İ❤❤❤❤❤❤M❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤