Survivor 2017 17 Haziran Dokunulmazlığı Kim Kazandı? İşte Dokunulmaz İsim

Dokunulmazlık ilhan’in oldu. Pota da ise serhat ve Sabriye var

Tüyo geldi arkadaşlar bu akşam dokunulmazlık oyununu kazanan isim daha önceden size zeka oyunu olduğunu görünce söylediğimiz gibi ilhan oldu. ILHAN mansız ve Ogeday ise iki ismi gitme yolunda söyledi. Peki  Survivor 2017 17 Haziran akşamı kim elenecek? Detaylar için tıklayınız.

Survivor 2017 17 haziran cumartesi akşamı son dokunulmazlık oyunlarından biri oynanacak. Survivor 2017 124. bölümde hem dokunulmaz olacak isim belli olacak; hemde kimin Survivor 2017’e veda ettiği belli olacak.

Survivor 2017 124. bölümde bir zeka oyunu oynanacak. Bu oyunda hem performans hem zeka oyunu olacağı için bizim tahmin yapmamız çok kolay. Daha önce ki zeka oyunlarında ilhan ve Serhat’ın açık ara galibiyetlerini ve bu tür oyunlarda daha başarılı olduklarını biliyoruz.

Survivor 2017’de 124. bölümde Ogeday ve Sema’dan sonra kimin dokunulmaz olacağının belirleneceği oyun ile ilgili bir tüyo gelmedi ancak ben bu oyunu İlhan veya Serhat’ın kazanacağını hatta ilhan veya Serhat’ın kazanması için bu akşam böle bir oyun seçildiğini düşünüyorum.

Survivor 2017 17 Haziran cumartesi akşamı eleme adayları kimler olaca? Survivor 2017‘de 17 Haziran akşamı adaya kim veda edecek? Detaylar  için tıklayınız

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 17 Haziran 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Survivor 2017 17 Haziran Dokunulmazlığı Kim Kazandı? İşte Dokunulmaz İsim (25 Yorum)

  1. Zara
    Aygul
    Mahrı
    Ası
    Alına
    Sedef
    Zınet
    Eylül
    Aysenur
    Lavınya
    Tünaydııııııın.Nasılsınız?

    • kizlar ben ne diyceksem bugun eylulum gelseydi diycektim yeni hesap acarsaniz eylulumde yada aygulum ikisniden biri gelirse soyliycem herseyo mahris ya da eylul ya da aygil yeni hesap acarmisiniz

  2. ZARAM☺SERPİLİM☺MAHRİM☺EYLÜLÜM☺
    AYGÜLÜM☺ZİNETİM☺ALİNAM☺
    ABLALARIM NASILSINIZ…
    ASİMMM☺CANIM NASILSIN…
    BEN İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR…
    ÇİKOLATALI PASTAM LAVİNYAM NERDESİN NASILSIN…

    sabriye artık gitse diyorum bence gider yani gitsin de…

    SERPİLİM ABLAM KENDİNE DİKKAT ETTT…

  3. Kizlar sorunu anladim sorun benim sifremi unutmamdan kaynaklanmiyo bizim sevgili yazarokur yoneticimiz artik nedense hesabimi kapatmis

    • Ya ASIcanimya burdayim …sen nasilsin iyimisin kiz neler yapyon ?? Herkese hayirli akşamlar …hayirlii iftarlara ola …
      Ya bu sabriyeyi bence sakkin kucumsemeyin bakarsiniz sampiyon oluverir ha benden demesi ..amam serhat oomasinda kim olursa da olsun şu adamda elenemedi gitti ha ..

      Elmas abla valla yazarda benim bile hesabim yok bugün bi bakcam oraya da admin bize takti heralde bizinde hesaplarimiz surekli siliniyo ..herneyse bybyy

      • Hos geldin Aygulum… Ben napicam canim bi tane sevgilim var onunla urasip duruyorum daha dogrusu duruyordum cunki artik galiba yok bana guvenmiyorsun diyerek ayrildi ve sen bunu dusun sonra konusuruz dedi su an da ona gercekten guvenmiyormuyum diye kendimi sorguluyorum eeeee simdi sen karar ver iyimiyim kotumuyum neyse canim senin hayatin nasil gidiyor iyimisin?

  4. ZINETIM aşkım tebrik ederim birtanem nişanlanacagini şimdi öğrendim senin adına çok sevindim ve mutlu oldum Allah tamamına erdirsin ve inşallah bir ömür boyu mutlu olursun….galiba en son ben öğrendim biraz geç oldu ama bunun için uzgunum ama düğüne davet edersin artık…..Seni seviyorum birtanem sana sarılıyor ve kocaman öpüyorum kendine iyi bak hoşçakal…

  5. Ben diyer sayfaya yazdım ya neyse
    Serpil ben iyiyim sen nasılsın iysinizdir inşallah
    Sedefim tatlım İyi olmana sevindim bende çok iyiyim
    Zaram galbi güzel arkadaşım nasılsın
    Asi nasılsın canısı
    Herkese Selam

  6. Aman Resul bey ne demek Adem kazansın diye böyle bir oyun seçmişler bu oyun bir survivor kilasiği

      • Hasta olanlara zorla yemek yedirmek benim isim benim cenemden kurtulmak isteyen zorla yeyer bu yuzden sana geliyorum Serpilim bosuna kulagina tikamak icin pamuk arama faydasi olmaz

          • Kiz ben yemeye deyil yedirmeye geliyorum ya. ama bak kiziyorum haaaa sana yemek ye yemek allah allah ay sinirlendirme beni hadi tekrar girdigimde yemek yedim yazisini gorecek ona gore yogurt falan ye yagsiz yemekler ye corba ic

      • Serpil allah şifa versin kendine çok çok iyi bak allaha emanet ol
        Asi teşekkür ederim Ben iyiyim Sende iyi ol

  7. Elmas sestryonka, Eylül bugün siteye bir girdim siz yoktunuz:( çok uzuldum:(
    Elmas sestryonka sana birşey diyecektim.. Hani dun dedim ya “diğer adim Hacer ama hiç sevmiyorum” sende Hacer ismini beyendiğini soylemiştin. Biliyon mu bugün Dünyayi Geziyorum programina baktim. Orada oğrendiğim birşey sayesinde Hacer adini sevmeye başladim. Hadi hesab açta anlatayim.. Ya da ben senin için hesab açim haa??

    BAYAN EYLÜL KENNY BATİA hanimefendi nasilsiniz? İnşallah iyisinizdir;)

    BAYAN AYGÜL BİTTU SHARMA hanimefende siz nasilsiniz?
    Bu yazidan sonra bana kizacağini biliyorum o yuzden şimdi den RELAXXXX BEBEGİM diyorim sana da Eylül cüğümede;))))))

    • Anladim aygulum anladim ya hakkaten baya takmis bize kafayi ne diye silerse artik neyse tmm cnm acarsan soylersin…

      Canselim cnm eylulu bilmiyirum biseyler yazmistim cvp da gelmedi nedense haber yok.. Ama admin beyfendicik hesabimi silmis yaa ah geleydim benimde diyecem coktuda gelemedim aa olur o zaman sen hesap ac bana anlatirsin i zamn olur mu sen hesabi soylersin bitanem…

  8. Herkese Günaydın iyi pazarlar nasılsınız bakalım ❤❤❤❤
    Arkadaşlarım babalarnızın babalar günü kutlu olsun ellerinden öpüyorum allah uzun ömürler versin amin inşallah