Survivor 2017 15 Haziran Kim Elendi? İşte Detaylar

Arkadaşlar tüyomuz yanlış çıktı. Bu akşam elenen isim Sabriye değil Berna KEKLİKER oldu. 15 haziran da dokunulmazlığı kazanan Adem oldu. Sabriye ve Berna sms’e çıktı elenen Berna oldu.

Survivor 2017 15 Haziran perşembe akşamı elenen isimin tüyosu tarafımıza geldi. Bu akşam adaya veda eden isim Sabriye ŞENGÜL olacak.(Tüyo yanlış çıktı elenen isim gerçekte Berna oldu)

SAbriye’nin elenmesi ile ilgili tüyo gelirken 15 haziran akşamı dokunulmazlığı hangi ismin kazanacağı ile ilgili tüyo gelmedi. Biseysel dokunulmaz Ogeday muhtemelen konseyde Sabriye der; Konseyde Sabriye’nin ismi çıkar. Bu akşam Bireysel dokunulmazlığı kazanan oylamaya çıkacak üçüncü ismi de belirleyen isim olacak. Kazanan Adem olmazsa muhtemelen Adem’de potaya girer.

Survivor 2017 15 Haziran perşembe akşamı eleme konseyi olacak ve dokunulmazlık oyunu sonrasında konseyde bir yarışmacı daha adaya veda edecek.

Survivor 2017’de artık yarışmanın ağır toplarının adada kalmasından dolayı bu akşam kim elenirse elensin milyonlar üzülecek ve çok hüzünlü bir bölüm olacak diyebiliriz.

Duruma gerçekçi bir bakış açısı ile bakılırsa Survivor 2017 14 Haziran çarşamba akşamı dokunulmazlığı kazanan ve daha önce ki haftalarda adanın tamamını dize getiren Sema oynamayacak. Oyuna baktığımızda hem sonunda atış olan hemde Survivor 2017’nin en ağır ve performans gerektiren oyunlarından biri oynanacak.

B tür bir parkurda ne yazık ki Sabriye ve Berna’nın kazanma şansı hiç yok. Bu durumda Sabriye veya Berna’dan adaya biri veda edecek.

Survivor 2017’de 27 28 mayıs akşamı yapılan büyük sms oylamasında Berna oldukça yüksek bir oy almış görünüyor. Bu durumda adaya veda edecek isim Sabriye olacak gibiSurvivor 2017 büyük sms oylaması sonuçları için tıklayınız.

Diğer taraftan 13 haziran salı akşamı oynanan Porsche ödülünü kazanan Berna’da sanki misyonunu tamamlamış ve gitmeye hazır gibi. Survivor 2017’de 15 haziran akşamı adaya veda eden isim ile ilgili tüyo kısa sürede sayfamızda olacak.

Survivor 2017 122. bölüm Fragmanı

 

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , ,
Eklenme Tarihi: 15 Haziran 2017

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Survivor 2017 15 Haziran Kim Elendi? İşte Detaylar (30 Yorum)

  1. Ayy insallah boyle oluryaa..yeminlen hich kimse uzulmiycek gibi 😀
    Bide RESUL ABICIM DIGER SAYFADEKI YORUMU SILERMISINIZ…RICA EDIYORUM SIZDEN 🙂
    Herkese iyi Sahurlar dilerim..

  2. Ben dünkü dokunmazlığı Ogeday ın kazanacağnı biliyordum inşallah bugünkü dokunmazlığı Adem kazanır)))))) Günaydın hayırlı Ramazanlar arkadaşlar nasılsınız bakalım inşallah iysinizdir gününüz aydın neşeniz bol olsun yüzünüzden gülümseme eksik olmasın allah’a emanet olun görüşmek üzere hoşca kalın))))

    • Sanda günaydın Zaram su damlası nasılsın bitanem iysindir inşallah seni çok seviyirorum
      Günaydın Asicim, Serpil Aygülüm Defnem Zinetim, Eylülüm Mahrim Ayşenur um Sedefim gününüz güzel geçsin nasılsınız

  3. Serpilim Aygulum Eylulum Mahrisim Zinetim(nerdesin yoksun) Sedefim Aysenurum gunaydin kizlar nasilsiniz umarim iyisinizdir…
    Serpilim nasil oldun canim daha iyimisin?
    Hadi kizlar kendinize iyi bakin hepinizi opuyorum bu gun misafirler var evi toparlamam ve anneme yardim etmem lazim hoscakalin 🙂 🙂 🙂

  4. Selam millet….nasılsınız…..
    Yaaa offf inşallah adem bugün dokunulmazlığı alır….
    Dün bernaya sinir oldum adem sen kaç kilosun diyor performansının kötü olduğunu kabul etmeyen psikopat berna yapamayinca bir bahane hemen buluyor…..Adem’in bir bölümde dedikodusu yapilmasa olmaz yani elif gitti şimdi serhat la sema ademin arkasından konuşuyor Adın çıkacağına canın çıksın daha iyi.
    İnşallah inşallah adem alır heyecandan adem yarışırken bakmıyorum bile….

  5. GÜNAYDINNNN VE HAYIRLI RAMAZANLAR…
    ZARAM☺SERPİLİM☺MAHRİM☺EYLÜLÜM☺
    AYGÜLÜM☺ZİNETİM☺ALİNAM☺
    ABLALARIM NASILSINIZZ…
    ASİMMM CANIM NASILSINN…

    bugünkü dokunulmazlığı inşallah adem alır dün oge aldı bugünkü nüde adem alsın…

    ZARAMM ALİNAM ABLALARIM SİZEDE GÜNAYDIN NASILSINIZ ben iyiyim…

  6. Alinam şeker arkadaşım iyiyim sen nasılsın Ben de seni çok seviyirorum bitanem öpüyorum seni görüşürüz ❤❤❤
    Asim hamd olsun iyiyim senin de iyi olmana sevindim hep iyi mutlu huzurlu ol bitanem

  7. Zinetim nerelerdesin canim seni merak ettim iyimisin….
    Bakalim emojilerden hangisi gorunecek
    :p ;( 😐 :/ 😮 :* 😡 :> :@ ;>

    • Merhabalar arkadaşlar Zaram, Sedefim Alinam Asim Eylülüm Mahrim Ayşenurum Aygülüm Defnem Serpilim geçmiş olsun kendine dikkat et nasılsınız canlarım sizi çok seviyirorum
      Asim geldim nasılsın canım Ben 28 i nişanlanlyorum temizlik, hazırlık yoruluyorum sizi de merakta bırakdım kusruma bakmayın

      • Gercektenmi Zinetim hi hi tebrik ederim canim ayyy kizzzz nisana davetliyiz dimi davet etmessen kuserim haaaaaaaa

      • Ne nışanmi var dogrumu duydum bizim niye haberimiz yeni oluyo yenimi belli oldu yaaa zinetim senin adina cokkk sevindim ya eniste kim nasil oldubu anlatya bi ara 28 nisanmi var simdi ya bide soklardayim cok sevindim eniste hep mutlu etsin seniya hepppppp yüzün gülsün benim canım arkadasim bak bi ara uzunca yaz kisa yazim deme analt duymak istiyorum bitanem benim ayy kizlar nisanimiz var zinetimizi veriyoruz hadi sonra yine girerim bayyyy :))))

      • Zinetim nisan sozunu gorunce sana selam vermeyi unutmusum nasilsin canim iyimisin 🙂 ha bide kiz nisanlaninca bizi unitma haa 😉

      • Evet Zinetim Eylulum hakli uzun uzun anlat bende merak ediyorum bide evlilik teklifi ettimi kac senedir berabersiniz nasil karar verdin evlenmeye amma soru sordum ha neyse ya bos ver sen yeterki mutlu ol canim insallah senin icin dogru karardi hi hi bide gordunuzki ben de aniden evlendiyimi yazmisim 😉

  8. Merabaalar hahayt asim oneya emojile ucude gorunmusbak belli sinirlenmisin sen zinetimde benim gibi yokmuymus gel zinetim gel asim ozlemis 🙂 canlarim finale sayili gunler kaldiya acaba neler olucak goruceyiz artik zaram sedefim sordunuz icin saolun ben iyim orucluyum iste acik basim ariyordu uyudum gecti 🙂 oructa guzel ve hizli geciyo benim icin umarim sizlerde cok iyidinizdir alinam zinetim sedefim zaram aysenurum asim serpilim kendinize cok iyi bakin habu arada serpilim nerde ha yorumu yeni gordum ya gecmis olsun sen ne ilaci kulaniyon uyku yapti umqrim iyisindir hadi ben kaçar dostlakalin ☺

    • Selam Eylulum evet emojilerimden ucu gorunmus hi hi kiz sadece Zinetimi deyil Senide cok ozledim aslinda hepinizi cunki artik eskisi gibi yazmiyorsunuz bi tane yazib kaciyorsunuz bazen hic yazmiyorsunuz en cok yazan Zaram bide Serpilim

  9. Bence bugünkü dokunulmazlığı büyük ihtimal ya ilhan mansız kazanır yada serhat akın potaya adem girer.

  10. Ya asim haklison yazip kaciyoruz biz ozletiyorum ozluyorumda giriyorum sonra canim benim sari papatyam benim ya dimi zinet hersegi anlatcan nasil oldu ne gelisti haberimiz olsun cok merak etimya bence yeni gibidir cunku oncelerde haberimiz yoktu sonucta eniste kalbini çakdi bizi unutum dime asim hakli ☺ asicanim kendine çok iyi bak darisi başina senle enisteyi boyle gunlerinizi goruruz inşallah ben kacar bayyy

  11. Eylül üm Asim çok teşekkür ederim kızlar darısı başnıza ya 24 yaşındayım evlenme yaşım geldi geldi de geçiyor diyordu ailem müstakbel nişanlımı 3 aydır tanıyorum adı Murat 27 yaşında işletmeci bir arkadaşmın düynünde tanışdık öyle işte Asim Eylülüm sizi davet etmez olurmuyum siz benim onur konuklarımsnız neyse kızlar görüşürüz

    • Zınet ım hayırlı ugurlu olsun.Allah tamamını erdırsın.Arkadaşlar ben hala kötüyüm.Arada gırıp yazıyorum.Onun harıcınde yatıyorum.Sızı çok sevıyorum

  12. MERHABALAR☺
    EYLÜLUMM,ALİNAM,ZİNETİM
    AYGULUM,MAHRİM sizleri cok opuyorumm❤❤❤❤❤❤❤
    ZİNETCİMM tebrik ederim canim.Allah Muratina erdirsin o vakit ne diyelim.Hayirli olsun Zinetcimm..
    Şu tanismalarin oldugu dugünlere beni de çagirsinlar istiyirum.:)))
    Zira 25yaşin verdiği bi ızdirap ve fazla bekarlik beni Manastir Rahibelerine dönüstürebilir;))
    Rahibe Terasa misali..
    Hadi hayirlisi olsun canisi☺

  13. Serpilim çok teşekkür ederim canım benim
    Defnem Teşekkür ederim allah razı olsun canım darısı başna sizi çok seviyiror ve öpüyorum Herkese hayırlı sahurlar

  14. Bernadan sonunda kurtulduk baya gec oldu 😡 aama neyse 6 gun survivorun tadini cikartarim artik hi hi bernasiz son 6 gun survivor 🙂 ve sonrasinda survivor sayfasina veda deyilde insallah ara veririm 😉