Mert ALTINIŞIK(Kemal) Beni Affet Dizisine Dönecek mi?

Mert ALTINIŞIK Beni Affet Dizisinde Rol Almaya Devam Eder mi?

2Bilindiği üzere sosyal medya sayfası üzerinden yaptığı resmi açıklama da Beni Affet dizisi kadrosundan ayrıldığı açıklamıştı. sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada “Ciğerimin yarısını bıraktığım gündür bugün…5 senenin hırkasını çıkardığım gündür bugün…sözler söylendi, göz yaşları akıtıldı, kahkahalar etrafa saçıldı, düşüldü dizler üstüne, tekrar kalkıldı ve daha nice nefesler alındı…öncelikle tek bakışından bile ne dediğini anlatabildiğim canımın içi güzel partnerim @gayeevin e sonsuz teşekkürler… İyi ki partnerim olmuşsun 🙂 İsimlerini tek tek sayamadığım harika “BENİ AFFET” ailesine, hiç bir zaman sevgi, saygı ve desteğini esirgemeyen siz geniş ailemin önünde saygıyla eğilir ve “Kemal” den son kez hürmetler dilerim. Yeni projelerde görüşmek üzere…  ” sözlerini kullanan Mert ALTINIŞIK partneri Gaye Evin’e de teşekkür etmişti 

Peki şimdi ne olacak? Kemal Beni Affet’e geri dönmeyecek mi?1

Arkadaşlar sürekli sizlere günlük dizi çekmenin zorluklarından bahsetmiştik ve oyuncuların bu tempoya dayanamadıklarını belirtmiştik. Tabi ki Beni Affet Cast ekibi çok çalışıyorlar ve paralarını da alıyorlar; ancak bazı oyuncular var ki artık onlar büyük oyuncu  hatta yıldız oldular. Milyonlarca hayranı var. Beni Affet dizisinde Kemal karakterini canlandıran Mert ALTINIŞIK’ta bunlardan biri.

Mert ALTINIŞIK’ın da en önemli problemlerinden biri dizi setinin Ankara’da yapılması. Diğer tüm diziler İstanbul’da çekilirken Beni Affet dizisi Ankara’da çekiliyor. Oyuncular böylelikle İstanbul’da bulunan dizi sektöründen de uzak kalmış oluyorlar. Mert ALTINIŞIK’da İstanbul’a taşınarak dizi sektörünün kalbinde yaşamak ister.

Mert ALTINIŞIK Beni Affet dizisi yeni sezonda olacak  mı?

Mert ALTINIŞIK Beni Afet dizisinde geri dönmeyeceğini açıklamış olsa da bu sektörün tamamen para üzerinden şekil aldığını unutmayalım. Gökhan Gönül gibi bir Fenerbahçeli tamamen para nedeniyle 7 senenin ardından Beşiktaş’a transfer olduysa Mert ALTINIŞIK neden Beni Affet’e dönmesin. Yeter ki oyuncuların hak ettiği paralar onlara verilsin.

Beni Affet dizisi gece kuşağında yayınlanan dev bütçeli sezon dizilerinin çoğundan daha fazla reytingi her gün alıyor; ancak onların dörtte biri bile ücret alamıyor. Focus Filmin kesenin ağzını Beni Affet için biraz daha açmasını bekleyeceğiz

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 2 Temmuz 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Mert ALTINIŞIK(Kemal) Beni Affet Dizisine Dönecek mi? (206 Yorum)

    • Kemal yada feride Cüneyt Osman bahar degisr yada çıkarsa diziyi izlemek çünkü bn onların hayraniym

  1. offffffffffff askim kemalim ama sirf bi para icin bizi terk etmeye gerek mi avr o kadaer oymadin sevdirdin bize bana kendiini askim cikmaaa

  2. Ben 5 yıldır ben voi sevdiğim oyuncu izni için bu diziyi izledim söylemek hayal kırıklığına uğrattı.

  3. Lütfen Kemal cikmasin diziden. Bahar ne olacak ozaman. Dizinin tadi kacar. Kemal ölmesin. Dizide kalsin Bahar ve oglu icin.

    • Bu filmin tadi kacdi artik.Kemal olmazsa olmaz.Cunki onsuz dizi olmaz.Oyleyse hic bulasmasinlar bu ise

  4. valla 5 yıldır beni affeti hiç bir bölüm kaçırmadan seyrediyorum fakat kemal giderse hele eylül giderse aslaa seyretmem ona göre ne olur dizide kalsınlar

  5. kemal ve osman giderse ben bu diziyi iz.le.mem. 5 yıldır hiç bir bölümü kaçırmadım lütfeeen kesenin ağzını açın

  6. Kemal yoksa bu dizi final yapsin daha iyi ne yani biz simdi sedatla cuneytemi kaldik yani yooooook izlemiyorumm

    • Kemal diziden ayrılırsa kesinlikle bi daha izlemem yapmayın ne olur kemal osman kozan ölmesin eylülde gelsin lütfen

  7. bence inci cikacaq ve kemali kurtaracaq osman olmiyicek cunki osmanin axirda dediyi sozler dikkat cekiyor

  8. bence kemal osmanın cıkması dizi artık olmaz onlar bu dizin kalbiydi baharda cıkmış kemal bahar yoksa beni affette yok cünkü birtürlü mutlu olamadılar neden böyle oldu iyi giden bir dizi neden en önemli karekterler çıkıyor bence yapımcı oturup düsünsün

  9. Mert altınışık olmazsa film izlenmez onlardan biride benim bence finali bu oyuncularla yapılmalı saygilar…en önemli oyuncu diziden ayrılıyor garip…

  10. Kemal ölme lütfen cikarsan hayatimda bida Beni Affeti izlemem filmede bahara kawusdun ve geri dönup bahari demirin äl lerrinden kurtarcakdin lütfen kemal kal

  11. böyle sacmalikmi olur ya herkes çıkıyo madem öyle final yapsaydiniz ozaman kemal giderse bahar ne yapar kemal bahar aşkı olmadan bu dizi biter diziyi ayakta tutan kemal ve bahar aşkı onlar olmadan kim izler heleki kemal olmadan Kemali degistirseniz bile bu dizi ayakta kalmaz 2 bölüm sonra perdeyi kapatirsiniz sayın senaristler zaten katliam gibi final yaptınız

  12. böyle sacmalikmi olur ya herkes çıkıyo madem öyle final yapsaydiniz ozaman kemal giderse bahar ne yapar kemal bahar aşkı olmadan bu dizi biter diziyi ayakta tutan kemal ve bahar aşkı onlar olmadan kim izler heleki kemal olmadan Kemali degistirseniz bile bu dizi ayakta kalmaz 2 bölüm sonra perdeyi kapatirsiniz sayın senaristler zaten katliam gibi final yaptınız

  13. Herkes ölsun sen olme kemaalll sensiz olmaaz baharsiz olmaz bu dizi nolur kemal cikmasin öldürmeyin bu diziyide ;((

  14. Kemal siz budizi olmaz kemal karakteri devam etmeli mert altinışık rolunun hakkını fazlasıyla veriyor ayrılmamalı

  15. Yok boyle sey film sezon sonu olacagini bile bile oyuncular cikti kim kaldi sevgi naziremi oynuycak pes film baslamadan bitsin izlenmez

      • Bencede katliam yaptınız zaten gerçek hayatta yeterince görüyoruz ölen insanları öyle çok sacmaladiki senarist bi dizimiz vardı hayranlıkla izlediğimiz onuda öyle çok saçma sapan bi hale getirdiniz o kadar çok aci çekti herkes mutlulugu hak etmişti herkes ya final yapsaydiniz yada tüm izleyicilerin dediği gibi kemal dönsün mutlu son yapın çünkü biz kemal bahar hayraniyiz başka oyuncu istemiyoruz ask üzerine kuruldu bu dizi imkânsız olan ask imkânsız olmadığını gördük bu dizide oyuzden biz beni affetti eksizsizoyunculariyla geri istiyoruz

  16. Kemal ve osman çıkarsa dizinin hiçbir güzelliği ve izlenir yani kalmaz.bu yayın ve filmin gidişatı için hiç hoş olmaz

  17. Ben dizinin hayranı ve günlük sürekli izleyicisiyim kadro değişirse diziyi izlememin bir anlamı kalmaz izlemeyi bıraktım bile.Size hayırlı işler bol güneşler dilerim,elveda sevgili dizim.

  18. Osman ve kemal diziyi goturuyordu onlar giderse dizinin bir anlami kalmazbencede seyredilmez artik gecmis olsun

  19. kemal yoksa bu dizi izlenmez ne meraklısınz izlenen dizilerin oyuncularını çıkartıp izlettirmemeye. aşkın bedeli dizisinde de tüm kadroyu çıkardınız ortada dizi kalmadı anlaşılan bunuda o hale getirmek istiyorsunuz !!!

  20. Kemal le baharın aşkı zaten o diziyi götürüyor. Onların aşkı bizi o diziye çekiyordu. Mesele paraysa ödensin kemal karakterine.

  21. kemal diziden ayrilma cuneyt birde hasret hamile deyil seni kandirmaya calasiyor onun annesi hamile oldugu icin solmaz cocugu dogurunca cocuk hasretin olacak sizde artiq feride ile evlenin mutlu gunler kecsin. neriman sedt hasret hasretin dokturuymus nemis ahmet solmaz butun kotuler diziden ayrilssin hep iyler kazansin feride cuneyt gunes bahar kemal yusuf mahir kader hepsi artiq mutlu yasasin iyler siz artiq mutlu gunler kecirdin kotuler diziden ayrilsin demirde diziden ayrilsan artiq mutlu gunler yasansin.

  22. Ooooyyy artik bakmaya bile deymezki osman giti kemal giti kim kaldi eylulde giti deymezki onemli oyuncular giti

  23. Lanet gelsin boyle dizilere izleyicileri uzdukleri icinbiz onuru istemiyoruz kemali istiyoruz ogelmese star kanalimi silerim

  24. mert altınışık ı beni affet sahnelerinde görmek istiyoruz lütfen en azından bu sezonda oynaması bekliyoruz kemal bahar aşkı böyle bitmemeli veni nr kadar dikkate alırsınız bilmiyorum belkide hiç mesajı okumazsınız ama lütfen mert gelsinnnnnmnnnnnnnnnnnnnnnnn

  25. mert altınışık ı beni affet sahnelerinde görmek istiyoruz lütfen en azından bu sezonda oynaması bekliyoruz kemal bahar aşkı böyle bitmemeli veni nr kadar dikkate alırsınız bilmiyorum belkide hiç mesajı okumazsınız ama lütfen mert gelsinnnnnmnnnnnnnnnnnnnnnnn

  26. Ya eski oyuncular olsun hiç bitanesi çıkmasın ve degismesin eğer bunlar olmazsa kimse seyretmek Kemal çıkmasın

  27. Bencede Kemal kalmali,olmaz böyle!!!!hepimiz onun hayraniyiz!!!ve osman beyi çok seviyorum ,onun gözel konuşmalarini çok seviyorum,kemal çıkiyorsa çok uzatmayin o kadarda izlenmez

  28. Biz kemali istiyoruz!olmaz böyle,yillarin sevgisi böyle bitmez!!gözel sonluk olmalı!!!heç bir oyuncu yeni olmasın!!!

  29. 19 eylul’e 1 hafta kaldi tekrarlarini veriyorlar ama kemalim oldu ya artik cok kotu olacak onur gelmis irgenc adam kemalin yerini kimse veremez

  30. Kemal ölmesin ya
    Osman kemali demirden korumak için bi süre saklasın bu diziyi kemal,ile feride Cüneyt,ile feride aşkı için izliyorduk.Kemal çıkarsa dizinin bi tadı olmaz… Artııkk izlemiyorum kimse izlemesin ki kemal diziye yine girsin

  31. Mertin diziden ayrilmasina uzuldum gercekten onu cok seviyorum ama bu onu dizilerde gormUcez anlamina gelmiyor yeni dizisinde basarilar onu cok seviyorummmm

  32. Ne saçma o kadar sene geçti birbirlerini bırakmadılar herşeye rağmen zorlukları astılar şimdi kemal diziden çıktı öldürdüler o dizi kemal varken güzeldi .demir yaptıklarıyla kaldidi.biz kemali istiyoruz. . Bahar ve kemalin aşkıyla birbirleriyle mutlu bir son istiyoruz böyle olmaz ltfen kemali getirin…….dizinin eski tadi yok ltfen

  33. Ne saçma o kadar sene geçti birbirlerini bırakmadılar herşeye rağmen zorlukları astılar şimdi kemal diziden çıktı öldürdüler o dizi kemal varken güzeldi .demir yaptıklarıyla kaldidi.biz kemali istiyoruz. . Bahar ve kemalin aşkıyla birbirleriyle mutlu bir son istiyoruz böyle olmaz ltfen kemali getirin…….dizinin eski tadi yok ltfen

  34. offf kemal askimmm uzume bizi geri don beni affete mert altinisik sen para icin gittin diziden ama seni gormeden dayanamiyorum ben yaa sen oldugunde oo kadar agladim ki bilemmesin ama yine seni seiyorummm canimmm prensim ben azerbaycandan hayranin

  35. Tadı kalmadı dizinin Kemal siz seyretmicem artık
    İyi oldu aslında bağımlı gibiydim Kemal olmayınca kurtuldum bağımlılıktan

  36. kemal siz bahar. bahar sız kemal olmaz bu kadar kolay mı büyük aşkın bitmesi bu aşkın bittiği yerrde dizi bitmeli onur karakteri böyle büyük bir aşkın üstüne olmamalı kemal dönmeli dizinin ne anlamı var kemal olmassa kötüler mi kazanıyor yani

  37. Kendi ellerinizle dizinin reytingini dusuruyosunuz mantık işi değil kemal Osman Bahar o dizinin heyecanı yıllardır diziyi izliyoruz bu üçlü dizin tadı tuzu

    • Lütfen Kemal geri dönsün.. Bugün dördüncü bölümü izledim, hep bi umut.. Kemal geri döner diye.. Ne olur dönsün, biz bu diziyi Kemalle seviyoduk.. Bahar ve Kemal dizinin en iyileri, Mert Altinisik olmadan olmaz.. Onu geri getirin:(

  38. Lütfen kemal diziye dönsün 4yasindaki kızım bile anne kemal nerde diyo sensiz dizinin tadı yok kemal olmazsa dizi eskisi gibi izlenmez

  39. Kemal eylül ferman olmadan çok saçma lütfen eski oyuncular geri dönsün diyi izlemiyoruz tadı kaçtı kemaaaaaaaaaal geridön

  40. Kemal bence diziye en güzel renk katan oyuncuydun lütfen geri dön sen Yoksan dizide yok benim için

  41. Kemal yeni sezonu dört gözle beklerken yoksun bana göre diziye renk katan başarılı oyuncuydun lütfen diziye geri dön sen yoksan asla izlenmez

  42. lütfeeen KEMAL GERİ DÖNSÜNN onsuz tadı dizinin bi mucizə gibi dönsün sabırsızlıkla bekliyoruz

  43. Kemal demiri hapise göndersin kendisi gelsin başka oyuncuda gelmesin yeter artık bence kemal bu dizinin kalbi

  44. Resmen diziye darbe yaptiniz alin diziniz sizin olsun kemal diziye donene kadar seyretmiyoruz kendi elinizle diziyi seyredilmez hale getirdiniz

  45. kemal dönmeli herkes onu çok özledi ve herkes acaba bugün mü döner umuduyla izliyor diziyi yapımcılar lütfen kemali istiyoruz dizimizden kemal gitmesin heycanla bekliyoruz

  46. kemal dönmeli herkes onu çok özledi ve herkes acaba bugün mü döner umuduyla izliyor diziyi yapımcılar lütfen kemali istiyoruz dizimizden kemal gitmesin heycanla bekliyoruz

  47. Kemalsiz olmuyo sahsen ben izlemiyorum geri donmesi lazim kesinlikle en kisa zamanda hemde

  48. Kemal geri donmeli eger kemal yoksa bun dizi izlenmez lutfen biseyler yapin bi sekilde kemal geri donsun

  49. Kemal dönsün lutfeeen.bahara çok yakışıyor.mert altınışık olarak dönsün farklı bir yüzle değil bulutda dizide kalsın

  50. Kemal yok bu dızı hıc ızlenmıyo bu sezon guzel ama Kemalsız olmuyo lutfen kemal gerı dönsün

  51. Ya lütfen daha fazla verin de geri gelsin NEOLUR allah rizasi için geri gelsin bulut onun adami olmuş olsun ne olur onun olur mu ozaman tamamen bitsin dizi

  52. Bulutun gizli konuştuğu kemal olsun lütfen kemali geri getirin o gelicek diye bekliyoruz gelmezse seyretmicez biz ev hanımları olarak lütfennnn :((

  53. bencede kemal diziye geri dönmeli bari filmin finali kemalle bitsin izlemenin tadı kalmadı

  54. kemalin diziye geri dönmesini istiyoruz. finali kemal ile yapın yoksa dizinin izlenmeye tadı kalmaz.

  55. mert diziye geri gel sensiz dizinin tadi tuzu yok demir diziden ayrilsin kemalin diziden ayrilmasina cok uzuldum gerigel seni seviyoruz

  56. Bence kemal o yangında kurtuldu sadece doğru zamanı bekliyor dönmek için.lutfen senaristler duyun sesimizi bahar kemalsiz olmaz

  57. Bence kemal o yangında kurtuldu sadece doğru zamanı bekliyor dönmek için.lutfen senaristler duyun sesimizi bahar kemalsiz olmaz.n eden hep kötüler kazanıyor lütfen iyilerede gün doğsun artık.bu kötü günlerde bari dizilerle mutlu olalım biraz .bence sorun para ise yapımcılar vermeli mert altınışık ín istediği parayı

  58. Dizi harika bi dizi beş yıldır izliyorum ama kemal geri dönsün 2017 de final olacaksa mutlu bitsin lütfen kemal bisekilde geri dönsün hasret gitsin artık yeter Feride Cüneyt bi bebekleri daha olsun mutlu olsunlar

  59. Kemalim dön ne olur sen varsin diye izliyodum artık bakmıyorum tadı kalmadi dön kemalim

  60. kemal dönmiycekse neden izliyoruz diziyi ben bu ayın sonuna kadar kemal i bekliyorum apartman sakinleri dört gözle bekliyor ve herkes kemal in dönmesini bekliyor yapımcılar sesimize kulak verin kemali özledik bir an önce dönsün lütfen diziyi bırakıcaz yoksa bu kadar zor mu halk kemal i görmek istiyor bir dizinin yayın saati ve baş rol oyuncusu değişirse dizinin yapımcılar tarafından kendi sonunu hazırlıyor demektir madem kemal dönmiycekse bu sezon neden yayında dizi yaz finalinde bitseydi o zaman dizi daha iyi olurdu

  61. Keamal eylül ferman olmadan dizinin hiçtadı yok ben zaten izlemiyoru yarımkalmış konular var böylemi olcaktı tadını kaçırdınız

  62. Nedenyorumları ciddiye almıyosunuznerde eski oyuncular lütfen kemal geridön seni çok seviyoruz

  63. bizleri hiçe sayıyor gibiler kemal i bekliyoruz kemal dönmiycekse final yapın yakışan bu böylesine büyük bir aşkın üstüne aşk olmaz kemal dönerse beş sene daha izleriz

  64. Once kemal ve baharn AŞK na inandrdnız şimdi boylemi yapdnz aşkn sonunu cookk menasis boyle kemal diziye döndürün yoksa kimse izlemez beni AFFET dizisi sonda kalr

  65. yaaa ggerçekten bu kadar saçmalık olur mu madem kemal ölcekti neden yaz sonunda final yapmadınız kemal olmadan bahar olmaz ki ne anlamı var focus filim yapımcılar bu dizinin kaderi de belli deniz yıldızı unutma beni gibi ipini çekiyorsunuz biz dizimizi seviyorduk ben kemal in kendi isteği ile ayrıldığını düşünmüyorum bu diziye reytingleri halk veriyo bizler size prim verioruz kemal kısa sürede dönsün siz isterseniz kemal in döneceğini biliyoruz eminiz o da evlerimizde olmayı özledi o da dizi setini arkadaşlarını sizleri özledi lütfen bir sürpriz bekliyoruz artık yaa heycanla ben yusufuna baharına kavuşssun diye bekiliyoruz lütfen artık bizleri bu kadar yalvartmayın inci kemal i vurduğunda öldü sanmıştık döndüğünde ne kadar heycan haşatmıştınız bizlere yine aynı heycanı istiyoruzz kemalle dizimizi seviyoruz bizleri daha fazla üzmeyin artık

  66. Boyle sacmallik olamaz ya ne olur geri dön lütfen sensiz olmuyor artik beklemiyorum baslamasini baharun buluta yakinlasmasini istemiyorum gerçek gibi ihanet gibi bisekil de girsin geri lütfen paraya para verin yad kapatin diziyi

  67. Nolur geri dön sensiz olmuyor tadı tuzu yok seni çok özledik seni seviyoruz hayranlarını yalnız bırakma kırma bizi sen dizide olunca çok heycanlı oluyor

  68. Say’ın Yapımcı ve yönetmen yeter artık Kemal’i geri getirin tamam onurda iyi ama kemal olmalı lütfen Kemal kemal kemalllll

  69. Bu dizi kemalsiz olmaz izleyici azaldı inanın annem Kemal olmasa bakmam dedi annem gibi daha niceleri

    • kemalsiz dizimi olur bu ne yapmakdir.ben azerbaycandan yaziyorum akrabalarim en esasida ben diziye bakmak istemiyoruz bakmiyoruzda geri donsun

  70. Bahara kemal yakışıyor mutlaka geri dönemli içimden izlemek gelmiyor baharın acı çeksin izliyorum Onura aşık olursa izlemem kemal donmeli

  71. don diziye kemal sen dizide olmayinca onur bahari ele keciriyor hatta bu gun ki dizide opusduler bahar cavabina onura verdi soylediki benim kalbimde sadece kamel var ama onur onu kendi tarafina cekdi ve onla opusdu

  72. don diziye kemal sen dizide olmayinca onur bahari ele keciriyor hatta bu gun ki dizide opusduler bahar cavabina onura verdi soylediki benim kalbimde sadece kamel var ama onur onu kendi tarafina cekdi ve onla opusdu

  73. Sevgili yönetmen size sesleniyorum lutfen Bahar Kemalden başkasına aşık olmasın bu sezon diziyi bitirin finaldede kemal geri dönsün Bahar ile Kemal kavuşsun öyle hatirlayalim Baharı Kemalsiz birakmayin

  74. kemal iziye geri don bahar icin yusuf icin baharla onurun arasinda bir sey olmadan diziye geri donmelisin

  75. Ne olursa olsun Biz kemail geri istiyoruz biz onun icin bakiyorDuk ailecek hastayız hiç kacirmadik takı kemal oyundan çıktı bizde beni affet e bakmiyoruz kemal geri dönsün bu flimi çeviren oydu

  76. Kemal geri dönsün kesinlikle.. yoksa dizi güzelliğini kaybetmeye başladı.. çoğu zaman izlemek bile istemez olduk.. lutfen kemali geri getirin..

  77. Sevemedik alışamadık yeni karaktere oturmadı kemal geri dönsün o çıkacak bir supriz yapacak umuduyla bakiyoruz