Kördüğüm 380. Bölüm Özeti 21 Ağustos Salı Fragmanı (1. Kısım)# Ambika düğünü basar.

110 yorum
1.589

Kördüğüm 380. Bölüm 21 Ağustos Salı Neler Yaşanacak?

Meethi Kajri’nin hazırlanmasına yardım eder. Kajri gerçekten çok güzel görünüyordur ve Sankrant’ın onu görünce büyüleneceğini düşünür. Mukta, Vishnu ve Rani düğün için hazırlanırlar ancak Rani gelmek istemez ve Vishnu çocuklara bakmak için evde kalır. Malvika Kajri’yi şanslı olarak çağırır. Bir dulun hayatının gerçekten zor olduğunu ancak kendisinin ikinci bir şans elde ettiğini söyler. Malvika kartlarını güzelce oynamaktadır. Ambika’nın gelip Sankrant’a boşanma kağıtları vermesinin, Sankrant’ı bir şekilde etkilediğini  bunun hakkında Kajri’nin ne düşündüğünü sorar. Kajri Sankrant’ın çok güzel bir kalbi olduğunu ve acı içinde olduğunu, her şeyin zamanla iyi olacağını söyler. Kimse onu evlilik için zorlamadı ve evliliği gönüllü olarak kabul etti der. Malvika, eğer öyle hissediyorsan iyi ama sana acı bir gerçeği söylemem gerektiğini düşünüyorum der. Kajri afallar. Gördüğünü anlatmasını ister.

Sankrant odasında telefonuna bakmaktadır. Geçen gün yaşananları düşünmektedir ve Ambika’ya mesaj yazıyordur. Lütfen o gece için beni affet. Bu bir hataydı. O gece için özür dilerim. Mesajı göndermeden önce Akash odaya gelir. Sankrant telefonu aceleyle indirir ve yatağa atar. Herkes onu aşağıda bekliyordur. Akash onun  başının üzerine pagdi(kalpak) giydirmesi için oturtur. Kajri, Malvika’dan  başladığın şeyi bitirmesini ister. Malvika sonunda ona her şeyi anlatmayı kabul eder. ‘Ambika ve ben aynı yerde yaşıyordukk. O gün buraya geldiğinde onu tanıdım. Bu evin gelini olduğunu biliyordum. Ama Sankrant ve Ambika’yı o gün gördüğümde bir şey hatırladım. Ambika’nın evine bir gece gelen bir adam görmüştüm. Bu adam Sankrant’tan başka biri değildi.’ der. Kajri duyduklarına  şok olur Malvika devam eder, şimdi herkesi tanıyorum Snakrant gerçekten uzun bir süre onun evinde kaldı. İkisinin de ne yaptığını bilmiyorum, ışıklar kapalı, kapılar kapalıydı. Şafaktan hemen önce ayrıldı der. Kajri tamamen sarsılır. Malvika açıkça zevk alıyordur ve Kajri’yi kışkırtmaya devam eder. Bir erkekle bir kadın arasında gecenin o saatinde evde ne yaşanır der. Her neyse şimdi boşanma da yapıldığı için söylemek istedim. Bu zengin adamlar hep böyle der. Gerçekten güzel görünüyorsun. Alt kata inelim. Herkes gelini bekliyor der. Kajri Malvika’ya bana bir iyilik yapar mısın? der. Akash Sankrant’a Asla geriye bakmamasını söyler. Geçmişin Kajri hayatınıza girdikten sonra geçmişte kalacaktır der. Bu evliliğin  ona hayatında bir sürü mutluluk getireceğini söyler. Hayatın tamamen değişecek ve sen de onunla birlikte değişeceksin derken  Ambika’nın sözleri ve o gece yaşananlar Sankrant’ın kafasının içinde canlanmaktadır. İki kardeş birbirlerine sarılırlar. Akash gelmesini söyler, gelini getireceğiz der. Telefon yatakta, mesaj hala açık, gönderilmeyi bekliyorken ikisi de ayrılır.

READ  Kördüğüm 21 Ağustos Özeti 15. Bölüm Fragmanı İşça Para Biriktirir

Damini Maiyya’nın bakış açısını över, ancak Maiyya bunun Meethi’nin fikri olduğunu söyleri. Damini Meethi ile gurur duyuyordur. Sadece Iccha’nın kızı böyle düşünebilir der.. Maiyya Vishnu’yu sorar. Mukta ona Manav nedeniyle evde kalmak zorunda olduğunu söyler. Sankrant ve Akash giriş yaparlar. Sankrant masaya oturur. Rahip gelini çağırır. Meethi Kajri’yi getirir. Herkes onları için gerçekten çok mutludur. Sankrant boş boş isteksiz bakarken Kajri gergin görünmektedir. Malvika Kajri’ye doğru yürür ve ona işinin yapıldığını bildirir. Kajri Sankrant’ın yanında oturur. Sankrant Kajri’ye bile bakmamaktadır. Abisini yardımıyla çelengi Kajri’nin boynuna takar. Kajri onun yüzünü açıkça okuyabilmektedir. Şimdi onun sırasıdır. Malvika, Kajri’nin şimdi titreyeceğini biliyordur. Meethi, Maiyya ve Akash Kajri’den, çelenki Sankrant’ın boynuna yerleştirmelerini ister. Kajri halen Malvika’nın sözlerini düşünüyordur. Rahip, uğurlu zamanın kaydığını, hızlı olmasını söyler. Kajri, çelenkleri Sankrant’ın boynuna koymaktan vazgeçerek onları şok eder. Malvika yaprakları neşeyle havaya fırlatır. Meethi, Kajri’ye bu evlilikten sonra her şeyin iyi olacağını açıklamaya çalışır ancak Kajri gerçeği bilmediğini düşünür. Maiyya da bu durum karşısında gerilir. Kajri onlara onlara hakaret etmek istemediğini ama yanlış adım attığını hissettiğini söyler. Sankrant’a döner.  Hala ilk karısını sevip sevmediğini bilmek ister. Umarım bana yalan söylemezsin der.  Sankrant ona bakar ve sonra olumsuz olarak cevap verir. Salondan bir ses duyulur ve Ambika yalan söylediğini işaret eder. Onu kimse burada görmeyi beklemiyordur. Malvika olayların dönüşü ile gerçekten mutlu olurken, herkes endişelenmektedir.

Malvika gösteriyi izleyen tek mutlu kişidir. Maiyya Ambika’ya neden buraya geldiğini sorar. Ambika, bir gerçeği duymak ve söylemek için buraya geldiğini söyler. Cevabımı bugün istiyorum der ve Sankrant’a dönerek. Beni seviyor musun, sevmiyor musun? diye sorar.  Meethi  senin gibi bir kızın nasıl kolayca boşandığını ve evimizden nasıl ayrılabileceğini düşünüyorduk. Bugün gerçek yüzünü tekrar gösterdin. Ne istiyorsun? Neden buraya geldin? der. Ambika onu görmezden gelir ve Sankrant’a doğru yürür. Cevabımı istiyorum der. Akash kardeşine Ambika’ya, onu sevmediğini söylemesini ister, böylece ailemizde yeni bir dram yaşanmamış olur der. Sankrant, Ambika’ya bu soruyu sormanın amacı nedir diye sorar. Maiyya da Sankrant’ın olumsuz yanıt vermesini ister ve böylece Ambika’yı evden dışarı gönderebilecektir. Sankrant sessizdir. Ambika gözlerime bak der. Sankrant onun gözlerine bakmaktan kaçınır ve Ambika ona tokat atar. Meethi ona kızgın bir şekilde bağırır. Ambika hata yaptım ve ceza için hazırım ama çaresiz bir kadın, acı hissetmek dışında ne yapabilir? der. Ambika Sankrant’ın onu sevdiğini asla kabul etmeyeceğini biliyordur, ve o zaman o gece benim evime neden geldin ve bütün geceyi neden benimle geçirdin? der. Bunu yapmaya hakkın var mı der? Sankrant kafasını aşağı eğer ve utanır. Maiyya, Ambika’dan ailesine bulaşmamasını ister. Kesinlikle yalan söylüyor. Aileme yanlış bir şey yaparsa onu öldürürüm der. Ambika herhangi birinden etkilenmez. Önce ona o gece ne yaptığını sor der.

READ  Kördüğüm 21 Ağustos Salı Özeti 380. Bölüm Fragmanı (2. Kısım)# Sankrant Ambika'nın tuzağına düşer

Meethi kimseye bir şey sormak istemiyordur. Seni çok iyi tanıyoruz. Ayrıca Sankrant’a her şeyden çok güveniyoruz. O yapmaz der. Sankrant bu hatayı ben yaptım der. Aile üyeleri ona şaşkınlıkla ve şok içinde bakar. Sankrant, Ambika’nın yalan söylemediğini tekrarlar. Ambika geçmişinde hata yaptığını ancak bedelini ödediğini söyler. Mukta boşanma kağıtlarını imzalamaya geldiğinde neden bunu söylemediğini sorar. Ambika üvey kardeşine güvenmesini söyler ve ona Sankrant’ın yazdığı mesajı gösterir. Mukta mesajı okur. Maiyya Sankrant’a sorar. Sankrant mesajı yazdım ama göndermedim der. Flash back gösterimde Malvika Sankrant’ın mesaj yazdığını görür gönderilmeyen mesajı Ambika’ya iletir. Maiyya, ilk başta neden yazdığını bilmek ister. Ambika oyunlarına  devam eder. Sankrant’ın yeni düğününden memnun olacağını düşünmüştüm ama burada aklında başka şeyler var. Evlenmek üzeresin ve tüm bunları düğünden birkaç dakika önce mi düşünüyordun? Sen  Kajri ile oynuyorsun der. Sonra Kajri’ye döner acı çekiyor olmalısın düşün ki ilk gecende Sankrant beni düşünür olsaydı nasıl hissederdin? der. Kaji, ondan tiksinir. Ambika sonra seni incittiğim için beni affet der. Bunun için kendimi cezalandırırım der. Yerde bir bardak kırar ve bileğini kesmek için bir parça alır. Sankrant onu kurtarmak için acele eder. Meethi bunu görünce hayrete düşer. Sankrant, Ambika’nın elindeki cam parçasını fırlatır ve Ambika ağlamaya başlar. Bana izin ver derken Sankrant onu durdurmaya çalışır ama o dramaya devam eder. Bundan hiç hoşlanmıyorum ama birisi beni buraya çağırmazsa buraya gelmezdim der. Mukta, onu buraya kimin çağırdığını sorar. Ambika, Kajri der.

Kajri çelengi boynundan çıkarır ve peçesini çıkarır. Onu buraya gerçeği bilmek için çağırdım der. Bugüne kadar Ambika’yı unutmadığını zaten biliyordum. Beni sevmediğin ve Ambika ile hala bir ilişkin olduğu halde, neden bu düğünü kabul ettin? diye sorar. Bu sayede Meethi’ye niyetinin doğru olduğu ancak Sankrant’ın kararın yanlış olduğu ortaya çıktı der. Meethi de gözyaşları içindedir. Düzeltmek için bana bir şans ver. Kajri yeterince vardı der. Daha fazla acı çekmeye daha fazla gücüm yok. İçimdeki her şey şimdi bomboş. Bu kadar büyük bir hayal kurarak çok büyük bir hata yaptım. Ancak bugün bu rüya son buldu der ağlayarak  üst kata çıkar. Meethi onu takip eder ve durdurmaya çalışır ama boşuna. Meethi nasıl böyle büyük bir hata yapabilirim! Bunu Kajri didi’ye nasıl yaparım diyerek ağlar. Akash’a sarılır. Bu arada Ambika, ancak her şey planına göre gerçekleştiği için şeytanca sırıtmaktadır.

READ  Kördüğüm 21 Ağustos Salı Özeti 380. Bölüm Fragmanı (2. Kısım)# Sankrant Ambika'nın tuzağına düşer

 

Related Post

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 9 Ağustos 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kördüğüm 380. Bölüm Özeti 21 Ağustos Salı Fragmanı (1. Kısım)# Ambika düğünü basar. (110 Yorum)

  1. Aaaaa gerçekten mi?Kuzum senin Aleyna oldugunu bilmyor mu ay ne romantik))))))))))))))ah ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  2. Evet ya keşke.))ne güzel cankız seni görmüş)..
    Cnm bide benim şu an kendi instamı kullanmıyorum))..haa senin haberin yok dimi))..ben Serhanla instadan konuşuyorum..ama o beni Aleyna olduğumu bilmiyor tabi))..başka bi hesap açıb..öyle konuşuyorum))ama arkadaş olarak))

  3. Kuzum benimde net iyi çekmiyor gidip uyuyalim mi Sessizliğe gomuleyim zaten bugün cok sessiz olmusum uyuyup kendime geleyim

  4. Çok güzel be Aleyna canim benim ya cankiz ablam beni gördü❤❤❤❤keske insd olsaydi hemen verirdim birbirimizi görürdük)))

  5. Bu Chameli yani Nandini aslinda hayat kadini ve kizi Raninin babasi Akash Chatterji !!Yani Meethinin kocasi Raninin babasi.

  6. Off yaa kötü oldu şimdi((..yaa bende ne hayaller kurmuşdum..buluşurduk gezerdik,eğlenirdik 3müz..

  7. Yaaas ne güzel))) Bilmiyorum ki Annem Abime çok kızgın bu sıralar inşallah bir şey demez de gelir)))) özür dilerim canım benim sajım bitti saja taktım o yüzden geç cevap verdim((((

  8. Ya öyle mi??(((..annen izin vermez mi((..üzüldüm şimdi..Gökhan bana istanbula gidiceğini söyledi..ve hatta buluşma planları bile yapmış gibiydik((..ve hatta seninde getirseydi süper olurdu..

  9. Haa evet iş nedeniyle gidecem demişti bana dün Ama annem kesin izin vermez bu hâldeyken))) İnşallah kuzum Allah inşallah nasip ederse oraya da gelirim)))! Türkiye nin heryerini gezmiş biriyim tek İstanbul kaldı herhalde)))hsha

  10. İyi geceler..Allah rahatlık versin Rojinim)))..görüşürüz))❤

    Hayat cnm belki ilerde gelirsin İstanbula))bide keçenlerde Gökhan iş nedeniyle İstanbula gidiceğini söylemişdi))

  11. Tatlı rüyalar GÜZEL BONCUK GÖZLÜ ROJİNİM ALLAH RAHATLIK VERSİN))) BURADAYIM BEN İNTERNETİM KÖTÜ ÇEKMEYE BAŞLADI O YÜZDEN GEÇ CEVAP VERİYORUM)))

  12. Hımmm öyle mi hayat??..Hayırlara vesile olsun inşAllah o zaman))..
    ..
    Evet Rojinim İstanbul birtanedir))

  13. Tabii Rojinim boncuğum İstanbul sokakları çok güzeldir gerçi bilmiyorum hiç gitmediğim için kesin güzeldir)))) Bir sürü tanımadığın yüzleri göreceksin vah vah)))hshah

  14. Rojinim boncuğum bu kız yarsamı neden uyumuyor )))hshahs)))) Bende dün hiç uyumadım)))kıza yarasa diyorum da önce kendime bakayım sonra )))) hahahah

  15. Yok vallahi billahi Aleyna’m kardeşim sesiz olduğum zaman ilaaaa bir şey olur kesin bugünde bir şey olucak ama Hayırlısı))))))) hahahaha

  16. Herkes iyi geceler tatli rüyalar Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; dilek tutmak olur.Rüşvet, uluslararası para birimidir

  17. Evet ya hayri alâmet değil bende anlamadım çok sessizim bugün ))
    Benim sessizliğim umarım uğursuz şey getirmez)))hshahs)))))
    ROJİNİM SAJIN MI BİTTİ BİRTANEM ❤ 😛

  18. Hahahahshshshshshahahahahahahaha rojinim kız gülmekten öldüm ya eline sağlık valla Annem bana baktı sesli gülerken)))) ha ha ha
    ….
    Aleyna canım benim üzgünsündür bodrum gibisi mi var gerçi hiç gitmedim bodruma ama magazinde görüyorum çok güzel bir yer))) üzülme birtanem bir daha bodruma tatile gidersin)))))

  19. Hayat ya yarın ben İstanbula dönüyorum(((..deminde bavulu fln hazırladım..biliyormusun hiç gitmek istemiyorum((

  20. Anneler işte Hayat..yapıcak bişey yok 😛
    ..
    Rojin cnm Selanayı hala izliyor musun ya??..benim çocukluğumun dizisiydi valla..Se-le -na..selena selana))) 😀

  21. Evet bende kızlarveAnneleri yarışma programı severek izliyorum cennet mahallesi dizisini ben tam kaçkere izledim baştan sona baya oldu hatırlamıyorum ama replikleri ezberledim resmen çok komik diziydi))))

  22. Rabia Ankarads yani karşı komşumuz kendisi iyi sayılır canım benim)) ışıl da Eskişehir de o da iyi şükür))))
    Valla rojinim boncuğum Annem dediki hayat ordan bana karabiber versene bende uzattım şaka amaçlı Yemeğe baya doktum gulfum annemde bana tekme attı valla nasıl da duvara toslamışım)))))))))) hahahha Şakadan yaptım ama annelerin şakası olmaz))))hahaja))) sakın annenize şaka yapmayın aynı benim gibi duvara toslarsınız)))))hahahah

  23. Evet Hayat bende izledim o programı..)))ayn duygusal sahneleri var..e tabi gelin baba evinden ayrılınca duygusal olması çok normal)))

  24. Yok bazen açıyorum bu programı açıyorum hayat ablam ben bu aralar cennet Mahallesi ve kızlar ve anneler ve selena bakıyorum

  25. Aleykümselam birtanem evet ya hiç dururmu yerinde))) dinlemiyor ki sıkılıyorum diyor)))) kaçıp gidiyor))

  26. SAOL Rojinim Amin inşallah birtanem ❤))) Ha bu arada bu programı izliyor musunuz Adı Bugün düğünüm var ha işte o ben izliyorum Birazda duygusal gelinin evinden ayrılması fln kırmızı kuşak abisi herhalde bağlıyor ben orda ağladım)))))))) hahahah

  27. Tmm Rojin edelim sohbet)))..
    ..
    İyi olmasına sevindim Hayat))..Ahh Gökhan yaraların iyleşmeden niye dışarı çıkıyorsun ki zaten..ee tabi acıyacak canı..tabi yerinde durur mu hiç.durmaaaz..benden selam söylerin Gökhana))

  28. Rojinim boncuğum güldürdün beni ya))))ha ha ah ))) aynı ben gibisin ))) Hayatım aynı Ama Eskişehiri gezmeye gittim ondan sonra Ankaraya döndüğümde annemden tekme yedim))))ha ha habha hs hs hav)))))

  29. İyi şükür Aleyna eskisinden daha iyi hareket edebiliyor)))) Dolaşmaya başladı biraz canı yanıyor ee o kadar da olucsk)))

  30. Ben iyiyim Rohin boncuğum evet rojinim bende burada öğrendim abimin kaza geçirmesini çok üzüldüm tabii ama şukur oldun ki kötü bir şeysi yok canım benim)))

  31. ALEYNA ablam Gökhan abim kaza geçirmiş yorumları okurken. Hoşgeldin Aleyna ablam nasılsın Hayat ablam sen nasılsın

  32. Geldim kuzum))) Aynur’um iyi geceler tatlı rüyalar birtanem ❤ ❤ :)))))
    Hoşbuldum Aleyna canımın içi hiç mutluyum işte))))) hep iyi ol birtanem ❤ ❤ ❤ Rojin boncuğum hoşgeldin nasılsın canım benim)))

  33. Hayat cnm kardeşim Hoşgeldin))..ben iyim şükür..mutlu olmana çok sevindim..
    Hayırdır kardeşim bu mutluluğunun sebebini neye borcluyuz 😀
    Cnm bide netim çekmiyor..gec cvp yazarsam anlarsın..

    İyi geceler Allah rahatlık versin Aynurum))inşAllah yarın görüşürüz))..

    Merhaba Merve..cnm konu hakkında hiç bir fikrim yok..))

  34. Benim basim agriyor(((
    Uyuycam dinleniyim biraz dun aksam aaat 02:30 eve geldik koyden cok yorgunum yaaa
    Yarin konusirus insallah)))

  35. Papatyam hayat ablam 11 gibi olabilirmiyim hic bilmiyorum(((
    Inatci annem yuzunden yaaa
    Su an zar zor aldim annemin tlsini hahha

  36. Merhaba Ben cok uzun zamandir yazarokura giremiyorum hesabim kapanmis yeni e mail ve Sifre ile girdigim Halde degisen hic bisey yok
    Lutfen yardimciolurmusubuz tum kardeslerimi cok ozledim

    Neden uye olamiyorum acaba

  37. İyi akşamlar canım arkadaşlarım nasılsınız ben çok mutluyum nedeni bende kalsın bir ömür))))))))
    Kızlar sajım çok az ben tam 11 de gelecem Aleynam tutamadığım sozu tutacam inşallah çünkü mutluyum)))) rojin boncuğum hoşgeldin Aynur’um hoşgeldin nurannay ablam hoşgeldin benim saj dolsun 11 gibi gelecem şimdi çıktım dolsun diye))))))

  38. İyi akşamlar)))
    Aynurum burdamısın??
    ..
    Hayat canısı sen nerdesin be kardeşim))..bugün hiç yazmadın:(..
    Eskişehire gitdiniz mi?..

  39. iyim nuranaay ablam sen nasilsin???
    papatyam seni ozledim valla)))
    iyi sen nasilsin bunca zamandir nerelerdeydin???

  40. Olur canim int cekse bende 10 11 burda olurum a bizde saat su an 22 01 sizde 20 01 olmali canim gelibilsem gelerim byy byy

  41. Aleynam daha onceden anlatmisdim ama sen goremessin galiba
    Ben 25 yasindayim 4 cocugum var Turkmenistanliyim calisyorum biz kocaman aileyiz ben kucuk gelinim bu ailede canim 1 ogul 3 kizim var

  42. Offff yenimi ya kizlar cook uzgunum yine int cekmiyo nedan anlamadim ya offff lutfan beni unutmayin arkadaslam int cekerse yine gelerim canlarim Allaha emanat olum saolun

  43. İyi akşamlar)))..
    Rojin güzelim Hoşgeldin cnm☺..özletdin knedini valla..nerelerdeydin sen??)))

    Nuranaay iyim cnm☺..sen nasılsın..
    Bu arada sakıncası yoksa kendini tanıdırmısın))

  44. Herkes merhaba ben çok özür dilerim kaç hafta yazmadı siz çok özledim Aynur kardeşim nasilsin Hayat ablam Aleyna ablam Gökhan Burak abim İşıl ablam Tyllan ablam Guljan ablam Nuranaay ablam Mayam ablam hepiniz nasılsınız siz çok özledim ve pınar ablam ve Göker abim elinze emeginze saglik

  45. Oleyyy ilk benim arkadaslar hediyemi beklerim simdi
    Kizlar nasil iymisiniz
    TYLLAM SENIDE HOS GORDUK ABLAM
    GULJANIM SEN NASILIYMISINIZ
    AYNURJUM A SEN NASIL CANIM
    ALEYNAM COK IYMISIN ARKADASLAM ISILIM GOKHAN KARDESIM MAHIM CANLARIM SIZI COK OZLEDIM YA HADI GELIN