Kısmetse Olur Ceyda Kırıcı Adnan İçin Geri mi Geliyor(Şok bilgi)

Kısmetse Olur evinden iki günde iki farklı tüyo geldi. Şimdi siz bana diyeceksiniz hani AdDid gerçek oluyordu; hani Adnan ve Didem barışacak el ele yemek yiyecekler demiştin. Evet bunu söylediğimi hatırlıyorum. Şunu unutmayın biz kendi bildiklerimizin yanında bir de bazı arkadaşlardan istihbarat alıyoruz. Kendim duymadığım için kesin bilgi olarak aktaramayacağım ancak büyük ihtimal ile Kısmetse Olur’un ilk sezon yarışmacısı Ceyda Kırıcı Adnan için Kısmetse Olur’a geri gelecek.

kismetse-olur-ceyda-kirici-geri-geliyor-resimleri

Yukarıda verdiğimiz kareler Semih, Adnan ve Adnan’ın abisine ait. Bize bu bilgiyi ulaştıran arkadaş orada ki konuşmaları da bize aktardı. Adnan’ın abisi Semih’e Gökhan ile beraber Ceyda’nın Kısmetse Olur’a geri gelmesini mi istediniz diye sorar. Semih ise evet Adnan için der. Hatta Adnan bizden çok istiyor Ceyda’nın geri gelmesini der.

Arkadaşlar bu bilgi bir kaç sitede daha var. Bildiğiniz üzere Kısmetse Olur yapımcısı Hüseyin Yaşar Kısmetse Olur’da bir aşk yaşanmasın diye ortalığı karıştırmaya bayılıyor. Zira Kısmetse Olur’da sonradan gelecek aşklar onların daha çok işine yarayacak.

Adnan ve Didem’in barışacağı kesin; ancak Ceyda Kırıcı geldiğinde durumlar nasıl olacak bizde bilmiyoruz. Sahi Adnan Ceyda’yı unutamadı mı? İlk sezonda da bir kaç kere Ceyda’yı unutamadığını açıklamıştı. kismetse-olur-2-sezon-ceyda-kirici-geliyor-resimleri

Ceyda ise Kısmetse Olur yapımcısıdan dayak yediği için dava açmıştı. Bilindiğiniz üzere ilk sezonda da diskalefiye olmuştu; ancak şuanda Ceyda Kırıcı İnstagram profilinde Kısmetse Olur Kanal D yazıyor. kismetse-olur-ceyda-adnan

Peki Adnan Didem ile şuanda dalga mı geçiyor? İzleyip göreceğiz.

Arkadaşlar son gelen bilgiler arasında Ceyda Kırıcının 11 aralıkta Kısmetse Olur’a geri geleceği ve Turgay Tepe’nin de ona ilanı aşk edeceği konuşuluyor. Yani Ceyda’nın Adnan ve Didem ilişkisi ile alakası yokkismetse-olur-27-kasim-yeni-gelen

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 17 Ekim 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kısmetse Olur Ceyda Kırıcı Adnan İçin Geri mi Geliyor(Şok bilgi) (19 Yorum)

    • Ceyda gelirse adnanla didemin arası açılır öyle bir şey olursa bir daha izlemeyiz
      o pis ceyda gelmesin

      • evet gelmesin ceyda. adnan didemi sewiyou didem de adnanı ben 2 si için isliyorum eğer araları açılırsa islemem

  1. CEYDA KIRICI BENCEDE EVE GELMESİN ZATEN DİSKALİFE OLUP GİDENLERİN GERİYE GELMESİ BENCE DOĞRU DEĞİL ETİK BULMUYORUM VE YİNE SÖYLÜYORUM ADNAN&DİDEM DİYORUM…

  2. Adnan Ceydaya dönerse helal olsun derim gözümde erkek deyildir midesi kaldiriyorsa alsin ama Adnanin aylesine göre Didem

  3. bence adnan ceydayı unutamadı ve daha aklında unutmus gıbı davranıyor dıdem bence aykuttan hoslanıyo ama acıklayamıyorlar

  4. Didem hiç Adnana yakismiyor.Didem çok erkeksi tavir Ve hareketleri var.Insallah Adnan’in istedigi gibi bir gelinadayi gelir.Semih çok alingansin.Semih herseyi yapar,yakisir ve erkektir olur.Hazal yapinca yakismiyor çünkü kadindir olmaz.

  5. Ceyda gelmeli bence didemle yakismiyorlar izlemek bile istemiyorum arara bakiyorum oda ceyda gelecekmi diye adnanla gercekten icten geliyorlardi ama simdi sacma ceyda adnan olmali

  6. Gerçekten ceyde gelirse işler zorlasir ama adnan sevgisini görüşürüz didem ona olan sevgisin inanıyorum çünkü o sarilmasi o opmesi bin defe seyretsem doymam

  7. Bence ceydanin geri gelmesi gerekiyo adnNin didemxen kurtulmadi gerekiyo adnan didem birbirine hic yakismiyor ceyda daha yakisiyor geri gelsin ceyda geri gel lutfen